-
@araxnis said in TESLA FORUM:
@taxidiwtis said in TESLA FORUM:
με τα θερμικα , αναλογικα το ίδιο δε συνέβαινε ;;; μεσα στον κορονοιιο εβρισκες 3008 με 21000 , όπως είναι θεμιτο να αυξανουν τις τιμες , ετσι ειναι και θεμιτο να κανουν και εκπτωσεις , αναλογως τι συμφερει τον κατασκευαστη και όχι απαραιτητα τον πελάτη
τον φεβρουαριο του 2008 focus ti- vct sport εκανε ~20000
τελη 2009 το ιδιο περιπου αυτοκινητο εκανε ~16000 γιατι ερχοταν το καινουριοτα ίδια και με Τεσλα τώρα , επικειται facelift - "project highland "
Ναι αλλά άλλο 3-4000€ διαφορά και άλλο 14-15000€!!Μιλάμε για διαφορά σχεδόν ενός ολόκληρου καινούριου αυτοκινήτου!!!Βέβαια ίσως οντως τους πελάτες της εταιρείας να μην τους πολυενδιαφέρει αυτό
τα 4000 στις 20000 , είναι ιδια ποσοστιαια διαφορα με 12000 στις 60000
Εχεις δικιο πως δε τους ενδιαφερει μια καλοεξοπλισμένη 5αρα bmw ευκολα έχει 15000 ευρω εξτρα πανω της .
-
To master plan της tesla πηγαίνει τρένο. Όσοι εχετε χρόνο διαβάστε και τρια πλάνα. Το τρίτο εκδόθηκε φέτος και μάλλον είναι η βίβλος της ολοκληρωτικής μετάβασης σε ένα κόσμο χωρίς καθόλου ορυκτά καύσιμα.
Η κατάσταση θυμίζει το breakthrough της ford με την μαζική παραγωγή.
Έαν δεν βάλουν γέρα το χέρι στην τσέπη για επενδύσεις οι κλασικοί κατασκευαστές, θα κλείσουν. (μέρος των αυξήσεων που έχουν περάσει στην αγορά είναι για την χρηματοδοτηση της επώδυνης για τους κατασκευαστές μετάβασης στον ηλεκτροκίνηση).
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
To master plan της tesla πηγαίνει τρένο. Όσοι εχετε χρόνο διαβάστε και τρια πλάνα. Το τρίτο εκδόθηκε φέτος και μάλλον είναι η βίβλος της ολοκληρωτικής μετάβασης σε ένα κόσμο χωρίς καθόλου ορυκτά καύσιμα.
Η κατάσταση θυμίζει το breakthrough της ford με την μαζική παραγωγή.
Έαν δεν βάλουν γέρα το χέρι στην τσέπη για επενδύσεις οι κλασικοί κατασκευαστές, θα κλείσουν. (μέρος των αυξήσεων που έχουν περάσει στην αγορά είναι για την χρηματοδοτηση της επώδυνης για τους κατασκευαστές μετάβασης στον ηλεκτροκίνηση).
Ενδεικτικά στόχοι του Μασκ
Τεσλα μαλλον μόντελ 2/Z (25Κ στον καταναλωτή)
tesla 3/Y. 35K ( με LFP μπαταρίες) -
-
Πάμε γερά παιχτούρα !
-
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
-
-
Ναι ρε κόκκινο και μπλε πρέπει να εχει ασημένιες ζάντες!
Νόμος, ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα! -
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
Δεν κανει 34Κ, κανει 41+. Αυτη ειναι η πραγματικη τιμη. Μην μπλεκουμε την επιδοτηση, δεν μπορει να διατηρηθει για πολυ ακομα αυτο.
-
Με την επιδότηση πάμε τώρα, όταν αυτό αλλάξει θα λέμε και άλλη τελική τιμή...
-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Οκ δεν πιστευα οτι θα μπορουσε να παρουσιασει το model 2 στα 25Κ, τωρα πλεον το βρισκω πολυ πιθανο εως σιγουρο.
Σημερα το 3 στα 34Κ, για καποιον που εχει χωρο να το φορτισει, ειναι σχεδον μονοδρομος. Ειδικα αν δεν κανει συχνα πολλα μεγαλα ταξιδια, δλδ η πλειοψηφια των αγοραστων.
Πρεπει να κλεισω ενα test drive αλλα μετα φοβαμαι μην παρατησω το corolla καπου για να το κλεψουν.
Ειναι εντυπωσιακο παντως στην περιοδο που ολοι κανουν μεγαλες αυξησεις, η Τεσλα να ριχνει αισθητα τις τιμες της. Δεν ξερω τι περιθωρια αντιδρασης εχει ο ανταγωνισμος.
Αυτοί που δεν έχουν χώρο να φορτίσουν, είναι πολλοί περισσότεροι από όσο νομίζεις!
Ακόμη και σε περιφερειακές πόλεις, οι περισσότερο άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα!
Και 1.000 να κόστιζε, εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω τίποτα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο..
Είναι συγκλονιστικό ότι τα χαρίζουν αυτή τη στιγμή ενώ έχεις απεριόριστα οφέλη και συχνά φθηνή η δωρεάν φόρτιση (ακόμη), και πάλι κάτι αστεία νούμερα πουλάνε!
Κάνει μειώσεις γιατί τα αυτοκίνητά της είναι αστεία από ποιότητα κατασκευής και κόστος! Τόσα χρόνια έβγαζε με απίστευτη υπερκοστολογηση, και απλά τώρα θα μειώσει τιμές για να πιέσει πολύ τους υπόλοιπους. Καλή τακτική, αλλά παράλληλα θα μειωθεί και το κέρδος, τζογαρει ουσιαστικά ότι θα κυριαρχήσει επί της αγοράς και θα διαμορφώσει την αγορά. Δεν είναι τόσο σίγουρο όμως, καθώς ακόμη δεν είναι σπουδαία βιομηχανία, ουσιαστικά από εδώ και πέρα θα δημιουργηθεί, μόλις βγάλουν όλοι φθηνά μικρά που θα κυριαρχούν στις αγορές, τότε θα δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος.
Σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αν αφαιρέσεις την μπαταρία είναι αστείο το ποσό που κοστίζει.. μιλάμε το κινητήριο σύνολο είναι κάτι φραγκοδιφραγκα..και σε Κιτ το παίρνεις και το φτιάχνεις (που λέει ο λόγος, στα πιο μικρά ηλεκτρικά οχήματα, κυριολεκτικά!).
-
@dublin said in TESLA FORUM:
Κάνει μειώσεις γιατί τα αυτοκίνητά της είναι αστεία από ποιότητα κατασκευής και κόστος! Τόσα χρόνια έβγαζε με απίστευτη υπερκοστολογηση, και απλά τώρα θα μειώσει τιμές για να πιέσει πολύ τους υπόλοιπους. Καλή τακτική, αλλά παράλληλα θα μειωθεί και το κέρδος, τζογαρει ουσιαστικά ότι θα κυριαρχήσει επί της αγοράς και θα διαμορφώσει την αγορά. Δεν είναι τόσο σίγουρο όμως, καθώς ακόμη δεν είναι σπουδαία βιομηχανία, ουσιαστικά από εδώ και πέρα θα δημιουργηθεί, μόλις βγάλουν όλοι φθηνά μικρά που θα κυριαρχούν στις αγορές, τότε θα δούμε τι απίδια πιάνει ο σάκος
Όταν δεν έχεις λύσει ούτε μια άσκηση κόστους παραγωγής στην ζωή σου και είσαι και σίγουρος από πάνω.
-
Ρε Dublin το Υ ήταν το 1ο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη για τον 1ο τρίμηνο, όχι ΕV, γενικά.
Δηλαδή τα ηλεκτρικά είναι αστείας κατασκευής και τα καθημερινά θερμικά μας είναι aerospace τεχνολογίας;;;
-
Είστε πολύ αισιόδοξοι για το σενάριο ότι μόνο η μπαταριοκινηση είναι το μέλλον. Πως ακριβώς θα παράγουμε όλη αυτήν την ηλεκτρική ενέργεια μπορείτε να μας πειτε; Από ΑΠΕ; Με ποια επιβάρυνση του περιβάλλοντος; Θα ειναι όλα ιδανικά;
Δεν καταλαβαίνω γιατί απορρίπτετε ότι μπορεί να υπάρξει αλλη οδός πχ υδρογονοκινηση. Ή ακόμη και τα συνθετικά καύσιμα.Υπαρχουν πολλά θέματα να λυθούν.
Πως θα κινούνται αεροπλάνα, πλοία, αυτοκίνητα μεγάλου όγκου και βάρους χωρίς ορυκτά καύσιμα;Ωραιο το master plan της Τesla αλλά θα πετύχει; Ή απεξάρτηση από ορυκτά καύσιμα είναι πολύ δύσκολο να έρθει σύντομα. Αν έρθει ποτέ.
Η αυτοκίνηση είναι ένα πρόβλημα, που είναι σημαντικό, όμως υπάρχουν σημαντικότερα. Η συνολική εξυπηρέτηση των ενεργειακών πόρων της ανθρωπότητας είναι το στοίχημα και εκεί υπάρχουν μεγάλα θεματα με κάποιες ΑΠΕ. Από όσα έχω ακούσει και διαβασει υπάρχει πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των έκτακτων ζητησεων ενέργειας, σχετικά απότομες μεταβολες στην ζήτηση ενεργειακού φορτίου. -
Η πρασινη υδρογόνοκίνηση και πάλι απο ΑΠΕ προσφέρεται, έχει και κάποιες απώλειες στην μετατροπή της ενέργειας.
Είναι πολλή καλή ως λύση, αλλά οι δεξαμενές για εμένα είναι θέμα, καθώς και το κόστος των πρατηρίων είναι τεράστιο.
Ενώ σήμερα ακόμα και μια ταβέρνα με έναν δύο ταχυφορτιστες προσφέρει ρεύμαΣτα ηλεκτρικά φεύγεις από το σπίτι σου πάντα με γεμάτο το ρεζερβουάρ. Σε αντίθεση με τα θεμέλια που φεύγεις με όσα είχε μέσα.
Συνεπώς ναι αργούν να φορτίσουν αλλά ο τρόπος χρήσης τους είναι διαφορετικός.
Όπως τα κινητά τηλέφωνα, πόσοι από εσάς φεύγετε από το σπίτι με ελάχιστη φόρτιση και ψάχνετε φορτιστές και κάπου κατά την διάρκεια της ημέραςΓια όσους δεν εχουν χώρο στάθμευσης δικο τους, υπαρχει θέμα με την σημερινή τεχνολογία
-
Ακριβώς, όσοι δεν έχουν χώρο στάθμευσης έχουν μέγιστο θέμα με την ηλεκτροκινηση δλδ ένα τεράστιο ποσοστό του παγκόσμιου, οχι μόνο του ελληνικού, πληθυσμού.
Επίσης η αξιοπιστία των οχημάτων αυτών είναι προς το παρόν ένα άγνωστο θέμα. Όπως επίσης άγνωστο είναι και τι θα κάνουμε στο μέλλον εκτός από τους καταλύτες όλες αυτές τις μπαταρίες των BEV. Αν και πως θα ανακυκλωνουμε.
Μπροστά όμως στο συνολικό ενεργειακό πρόβλημα, η εμμονή ορισμένων οτι με τα ηλεκτρικά οχήματα λύσαμε το πρόβλημα, μοιάζει το λίγοτερο αφελής. Εκτός αυτού, έστω ότι εμείς στην ΕΕ προχωρούμε στην λύση χρήσης ΒEV μειώνοντας τους ρύπους και την εξάρτηση μας από ορυκτά καύσιμα από δυνάμεις εκτός ΕΕ (το 2ο μου μοιάζει σαν αυτό που καίει την ΕΕ περισσότερο από την ρύπανση). Και αυτό, δλδ την απεξάρτηση μπορεί να την επιτύχει κατά κάποιο ποσοστο, εκτιμώ για πολλά χρόνια δεν θα μπορεί πλήρως. Οι υπόλοιποι παγκόσμιοι ρυπαινοντες, κυρίως της Ασίας με τεράστιους πληθυσμούς, τι θα κάνουν; -
Παράλληλα να παρουσιάζουμε την υδρογονοκινηση με δεινόσαυρο, είναι υπερβολικό. Ανεξάρτητα εάν θα πετύχει ή όχι στο μέλλον.
-
Έχει πλάκα να επιβεβαιώνομαι μερικά λεπτά αργότερα.. μάλλον έχουν και άλλοι παρόμοιες "ανησυχίες"
https://www.liberal.gr/agores/tria-kampanakia-gia-ti-tesla
Η αύξηση κατά 4% από τρίμηνο σε τρίμηνο στις πωλήσεις δεν είναι αυτό που ήλπιζαν να δουν οι ταύροι της Tesla το πρώτο τρίμηνο του 2023, δεδομένης της επιθετικής έκπτωσης τιμών σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας.
Ακριβώς λόγω αυτής της επιθετικής εκπτωτικής πολιτικής η οποία έλαβε συνέχεια την Πέμπτη 6 Απριλίου 2023 με την Tesla να μειώνει εκ νέου τις τιμές σε όλα τα μοντέλα της, τα περιθώρια κέρδους του πρώτου τριμήνου της Tesla αναμένεται να υποστούν σημαντική πίεση.
Παρατηρούμε ότι η διαφορά μεταξύ των αριθμών παράδοσης οχημάτων και παραγωγής διατηρεί αρνητικό πρόσημο όχι μόνο για το πρώτο τρίμηνο του 2023, αλλά και για όλο το 2022.
Δεδομένου ότι Tesla φέτος θα παράγει περισσότερα οχήματα από όσα είχε παραδώσει τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα -συμπεριλαμβανομένου του πρώτου τριμήνου του 2023- εγείρονται σοβαρές ανησυχίες για τη συσσώρευση αποθέματος και την πορεία της συνολικής ζήτησης.
-
Όλες οι μεγάλες χώρες έχουν υπογράψει διάφορες συνθήκες για το περιβάλλον. Στην Ασία οι χώρες θα πάνε νωρίτερα από εμάς στην ηλεκτροκίνηση από ότι εμείς στην Ευρώπη.
Ήδη αυτοί έχουν πάρα πολλά Bev.
Από αξιοπιστία οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ ανώτεροι από τους θερμικούς. Ελάχιστα κινούμενα μέρη.
Οι μπαταρίες είναι το θέμα που και αυτές σε ένα ποσοστό ανακυκλώνονται.
Υπάρχουν και διάφορες λυσεις που μια μια βγαίνει στην δημοσιότητα που σε αφήνουν άναυδο με την τεχνολογία που υπάρχει και δεν την γνωρίζαμε
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
Ρε Dublin το Υ ήταν το 1ο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη για τον 1ο τρίμηνο, όχι ΕV, γενικά.
Δηλαδή τα ηλεκτρικά είναι αστείας κατασκευής και τα καθημερινά θερμικά μας είναι aerospace τεχνολογίας;;;
Ένας ηλεκτρικός κινητήρας σε σχέση με έναν θερμικό είναι ασύλληπτα πιο απλός και φθηνός να κατασκευαστεί. Νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό, ή τουλάχιστον όλοι όσοι έχουμε 2-3 βασικές γνώσεις μηχανολογίας.
Για την ποιότητα κατασκευής των Tesla νόμιζα ότι είναι κοινός τόπος πλέον οι αναφορές από κατόχους.. έχει κάποιες χιλιάδες αναφορές στα ίντερνετς.
Δεν ανέφερα aerospace ποτέ, σε αντίθεση με τους κατόχους υβριδικών Toyota.
TESLA FORUM