Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 13
    • Followers 8
    • Topics 1
    • Posts 4366
    • Best 2009
    • Groups 0

    mastoras78

    @mastoras78

    Αντισυνωμοσιολόγος, φιδεμποροκυνηγός, ταρανδολάγνος, γλυκομίλητος και αναρχικά ακροζερβός εραστής της αυτοκίνησης

    5993
    Reputation
    399
    Profile views
    4366
    Posts
    8
    Followers
    13
    Following
    Joined Last Online
    Location Κάτω τρεχαντήρια

    mastoras78 Unfollow Follow

    Best posts made by mastoras78

    • RE: Formula 1, Γενικά Νέα!!!

      Το μόνο προφανές είναι πώς ο Χάμιλτον είναι κορυφαίος και γράφει κι αυτός τη δική του ιστορία. Ισοφάρισε τα πρωταθλήματα του Σουμάχερ και εκτός απροόπτου θα τον ξεπεράσει. Για να μην παρεξηγούμαστε εαν φέτος οδηγούσε Red Bull αντί Mercedes δε θα το έπαιρνε το πρωτάθλημα.

      Αυτό που παραβλέπουμε είναι η διαφοροποίηση του κάνω **πρωταθλητισμό **επι σειρά ετών και βγάινω πρώτος, με το ένας πολύ καλός οδηγός που στο κατάλληλο αμάξι θα κέρδιζε.

      Γι'αυτό λένε ότι το δύσκολο δεν είναι να φτάσεις στην κορυφή αλλά να παραμείνεις σε αυτήν. Η δίψα,το κίνητρο, η καψούρα θα σε φέρουν στην ύψιστη θέση μια φορά αν το επιτρέπουν οι συγκυρίες. Όταν υπάρχει όμως επαναληψιμότητα σε τέτοιο επίπεδο μόνο τυχαίος δεν είναι πρωταθλητής.. είναι ο πρώτος με τα όλα του.

      Αφού έχει την ικανότητα και όρεξη κάθε χρονιά να κάνει τη δουλειά και να προσαρμόζεται όταν τον κυνηγάει ο κάθε φιλόδοξος νέος να τον εκθρονήσει το αξίζει και με το παραπάνω. Ο Rosberg τη χρονιά που το σήκωσε, την ίδια χρονιά αποσύρθηκε.. Αυτό πρέπει να μας λέει πολλά. Η πίεση είναι τεράστια και συνεχής..

      posted in Formula 1
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: DS4 2021

      Κακώς δεν έχεις πάει ήδη στην GLA..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: DS4 2021

      Εμένα μου αρέσει η gla μη τον ακούς τον Fanis75 

      Αφού υπάρχει ήδη αμάξι που σαρεσει γιατί να περιμένεις κάτι που για να γίνει εμπορικά διαθέσιμο μπορεί να έχουμε 2022..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Έτυχε σε κάποια φάση της ζωή μου να ασχοληθώ αρκετά και σοβαρά με τα σκυλάκια. Υπάρχουν και πάρα πολύ καλά φόρουμ αφιερωμένα σε αυτά. Δεν δηλώνω ούτε φιλόζωος , ούτε κυνόφιλος και δεν έχω πια σκύλο.

      Πολλές οι κατηγορίες.. αδέσποτα, καθαρόαιμα, εργασίας κτλ κτλ.

      Τα βασικότερα που έμαθα λοιπόν είναι τα παρακάτω.. Για αρχή όταν έχουμε κατοικίδιο το σωστό είναι να σεβόμαστε τους συνανθρώπους μας και να μην δημιουργούμε προβλήματα. Μαζεύουμε τις ακαθαρσίες στην βόλτα και δεν ενοχλούμε τους υπόλοιπους. Τηρούμε την νομοθεσία γιατί σε κάποια μέρη απαγορεύονται. Τις ώρες κοινής ησυχίας εξασφαλίζουμε ότι δε θα ενοχλούν τους γείτονες και άλλα πολλά.

      Τα σκυλάκια εκτός από αγάπη έχουν ανάγκη και από κτηνίατρο και σωστή τροφή. Καλό είναι να έχουμε στο μυαλό μας ότι είναι σαν να έχουμε ένα πολύ μικρό σε ηλικία παιδί.

      Η εκπαίδευση είναι σχετική. Καταρχάς δεν εκπαιδεύεται ο σκύλος.. ο σωστός εκπαιδευτής, εκπαιδεύει τον ιδιοκτήτη. Δεν έχει νόημα για ένα μήνα ένα σκυλί να κάνει 10 πράγματα σωστά και με το που γυρνάει στον ιδιοκτήτη του να κάνει τα ίδια που έκανε πρίν πολύ απλά επειδή δεν γνωρίζει ο ιδιοκτήτης πώς να συμπεριφερθεί. Τα σκυλιά αναγνωρίζουν τον Άλφα.. αν δεν συμπεριφερόμαστε ανάλογα (καμία σχέση με κλωτσομπουνίδια) τον ρόλο αυτό θα τον αναλάβει ο σκύλος. Ειδικά αν είναι κυριαρχικός είναι εφιαλτικό σενάριο. Οι περισσότεροι που βλέπω να βγάζουν βόλτα τον σκύλο τους στην ουσία τους βγάζει βόλτα ο σκύλος.. προχωράει εκείνος μπροστά και κάνει ότι θέλει.. καμία πειθαρχία. η συμπεριφορά του σκύλου είναι ένα on going project που δε σταματάει ποτέ.. όποιος νομίζει ότι τον στέλνει φροντιστήριο και εκείνος θα είναι κομπλέ και πειθαρχημένος σαν καραβανάς μέσα σε λίγες μέρες απλά δεν ξέρει τι του γίνεται.

      Επίσης τα σκυλιά αν είχαν φωνή θα γκάριζαν ότι το καλύτερο μέρος για να ζούν είναι δίπλα στον ιδιοκτήτη τους . Είναι σαν μικρά παιδιά, έχουν άγχος αποχωρισμού και θέλουν να ζούνε κάθε στιγμή με την αγέλη τους.
      Ακόμα και στο διαμέρισμα θέλουν να είναι κοντά στο αφεντικό τους. Ναι.. αν ζούνε αποκλειστικά στο διαμέρισμα και κανείς δεν ασχολείται μαζί τους, θα βαριούνται, θα κάνουν ότι θέλουν , θα έχουν νεύρα και θα γαυγίζουν με το παραμικρό. Το σκυλί χρειάζεται εκτόνωση και κοινωνικοποίηση. Αυτό σημαίνει πολλές μικρές βόλτες την ημέρα για να κάνει την ανάγκη του, να μυρίσει (η όσφρηση είναι τα μάτια τους), να μαρκάρει και έτσι να "κουραστεί" και να είναι ήσυχο, ευχαριστημένο και ευτυχισμένο. Εν κατακλείδι είναι πολύ μεγάλη δέσμευση το να έχεις σκυλάκι.

      Δυστυχώς ο κόσμος δεν ασχολείται σοβαρά με τα κατοικίδια του και δε γνωρίζει βασικά πράγματα, επειδή θέλω να είμαι αισιόδοξος ελπίζω να μη κάνει τα ίδια με τα παιδιά του.. Ακόμα και σήμερα με τόση πληροφορία διαθέσιμη παρατηρείται άγνοια και αναχρονιστικές απόψεις επειδή έτσι τα φανταστήκαμε ότι είναι ή μας τα μετέφερε ο παππούς μας που είχε τσοπανόσκυλο και πρόβατα..

      posted in Αντίλογος
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Μετά το hate για το υπερατού 😛 ας βάλω την πρόσφατη μόντα που έκαμα.. Δύσκολο project με απρόοπτα αλλά ωραίο αποτέλεσμα..

      Ρολόι, ταχύμετρο ακριβείας από gps, πυξίδα, υψόμετρο, κλισιόμετρο και κάτι άλλα ψιλολόγια

      viber_image_2023-01-21_12-58-33-200.jpg viber_image_2023-01-21_12-58-33-180.jpg viber_image_2023-01-21_12-58-33-161.jpg viber_image_2023-01-21_12-58-33-136.jpg viber_image_2023-01-21_12-58-33-125.jpg viber_image_2023-01-21_12-58-33-052.jpg viber_image_2023-01-21_12-58-32-611.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: DS4 2021

      Τελικα για GLA με βλεπω Το μοωτελο του 20 δεν εχει σχεση με το προηγουμενο εσωτερικα και εξωτερικα Τωρα η εμφανιση ειναι θεμα γουστου αν καταφερω να παρω σε καλες τιμες (εκπτωση ) διαφορα εξτρα νομιζω πως σε αυτη την κατηγορια παιζει σχεδον μονη της .Παντα για να καταλαβεις ενα οχημα πρεπει να το οδηγησεις και αν κανεις το λαθος χα χα χα και κανεις τεστ με mercedes μετα κολησες γιατι και εγω τον τελευταιο μηνα αφου οδηγησα σχεδον τα παντα σε αυτη την κατηγορια οταν εκανα τεστ με gla καταλαβα την διαφορα με τα υπολοιπα ΤΕΣΤ με Q3  VOLVO XC40  3008 HYBRID  VW TIGUAN  C5 AIRCROSS  TUCSON  KUGA και οτι αλλο δοκιμασα Ολα απο 40000 εως 50000 με τα εχτρα τους σχεδον full Aυτα τα λιγα δεν ξερω αν σας κουρασα αλλα αν θελετε κατι απο εντυπωσεις απο οτι δικιμασα μπορω να σας πω

      Αν επιτρέπεται ένα ακόμα μικρό off topic και αφού δοκίμασες όλα τα παραπάνω μπορείς να γράψεις δύο επιγραμματικά λογάκια για τις εντυπώσεις που σου άφησαν ? θα ήταν χρήσιμο για τους υπόλοιπους. Σε ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Το τοπίο με νυχτερινή λήψη

      eec751cd-5a64-4504-aff9-aade24f154b0-image.png

      κονβόι μέρος 1

      86319721-53e3-44b8-9937-2440274e8dab-image.png

      κονβόι μέρος 2

      f5e8f5b8-1df1-4dde-aaa3-c9ea95758039-image.png

      Η θέα του Βόλου από ψηλά

      307f6116-ef22-48a0-a172-06d639117264-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Επειδή το θέμα με αφορά θα μου επιτρέψετε μια σύντομη τοποθέτηση με τη σειρά μου.

      @storm @andya3 και λοιποί σας ευχαριστώ για τη στήριξη, στο πρόγραμμα είναι αυτά, no worries.

      Να πούμε λοιπόν δύο πραγματάκια διότι νιώθουμε ότι υποτιμάται η νοημοσύνη μας και είναι άδικο. Όπως σωστά εντοπίσατε -αν και ό κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι- υπάρχουν διακρίσεις, μεροληψία, κλίκες και εύνοια.

      Παρεάκια λοιπόν θα υπάρχουν και είναι κατανοητό, έτσι λειτουργούμε οι άνθρωποι, συνήθως «κολλάμε» με αυτούς που γουστάρουμε και συνεννοούμαστε ακόμα και όταν διαφέρουμε. Το πρόβλημα προκύπτει όταν αυτά τα παρεάκια στοχοποιούν κάποιον και προσπαθούν με αθέμιτες μεθοδεύσεις να τον φιμώσουν. Δε μου κάνει όμως εντύπωση όταν κάποιος έχει την αναλγησία να εργαλειοποιεί τραγικά γεγονότα σιγά μη κολλήσει στο τελευταίο.. και έχει και το θράσος να το παίξει θύμα όταν κάνει τα ίδια ή και χειρότερα και να το ρίξει εκ των υστέρων στο PR για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τις μηχανορραφίες του λές και μασάμε κουτόχορτο.

      Σίγουρα και εγώ ο ίδιος δεν είμαι "άγιος" και θα απαντήσω σε ειρωνείες, εξυπνάδες, προσβολές και ψεύδη με την ίδια, λιγότερη ή και παραπάνω ένταση με την διαφορά ότι τιμωρούμαι μόνο εγώ. Το δίκαιο είναι να τιμωρούνται όλοι ή κανείς.

      Πάμε λοιπόν να αποδομήσουμε την όλη κατάσταση..

      Στην δικιά μου περίπτωση πέρα από τον διαπληκτισμό μου με την κλασσική δυάδα, είχαμε και το τρίτο entry της παρέας ομοιδεατών, τον ΑληθινόΔία. Ο συγκεκριμένος χρήστης έχει εμπλοκή σε όλα τα περιστατικά τιμωρίας άλλων μελών όσο παρακολουθώ το φόρουμ. Περιστατικά με τιμωρίες τραβηγμένες από τα μαλλιά, άδικες και αναξιοκρατικές, απλά επειδή διαφώνησαν μαζί του(ς) είτε για αυτοκινητιστικά, είτε για πολιτικά θέματα βλάπτοντας κατά την γνώμη μου την αξιοπιστία του ιστότοπου, και του οργανισμού των 4τροχών. Πιο εμφατικό περιστατικό ήταν εκείνο με τον χρήστη @dimitriscsd που υπήρξε η μεγαλύτερη αντίδραση από όλα τα μέλη (πλην κλίκας) και μας κόστισε ένα πολύτιμο μέλος που δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα. Ακολούθησε του @getzman που διεγράφησαν ολόκληρα post, warning σε @andya3 για το τίποτα και παρατήρησα και ένα edit στον @ggab που εκεί δεν έγινε κάτι (φαντάζομαι λόγω εντοπιότητας). Α και @criuser μη ξεχνάς να βάζεις τις πηγές από τα κείμενα σου... Ο καθένας λοιπόν μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του για το τι συμβαίνει παρασκηνιακά.

      Θα έλεγε κανείς ότι ο συγκεκριμένος χρήστης έχει το ελεύθερο να κάνει moderation ο ίδιος ασύδωτα, όντας ακατάλληλος εφόσον μεροληπτεί αλλά ας μας ενημερώσει κάποιος να το ξέρουμε(ή και όχι), δεν υπάρχει πρόβλημα. Άλλωστε τρείς και ο κούκος είναι όσοι μπαίνουν στο φόρουμ πχια και γράφουν τακτικά αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας.

      Η Ελληνική κοινωνία μεταπολεμικά έχει τιμωρήσει με τον πιο εμφατικό τρόπο τον απολυταρχισμό, ανέδειξε την Δημοκρατία και απέρριψε Κουφοντίνες και Κασσιδιάρηδες. Ας παραδειγματιστούμε από αυτό γιατί είναι κρίμα στο παρόν διαδικτυακό καφενείο να τηρούνται δύο μέτρα και δύο σταθμά από οποιονδήποτε..

      Και κάτι ακόμα αν και αρκετοί φίλοι δε θα συμφωνήσουν διότι το διασκεδάζουν.. Στο αυτοκινητιστικό κατά τα άλλα τούτο φόρουμ λοιπόν παρατηρούμε τα εξής.. στο κομμάτι του αντιλόγου και ειδικά τα θέματα της πολιτικής(κομματικής) δημιουργούν τεράστια τοξικότητα που δηλητηριάζουν όλο το φόρουμ και το αποπροσανατολίζουν από το κύριο του θέμα που είναι.. η αυτοκίνηση. Είναι τόσο εξόφθαλμο αυτό που συμβαίνει με αυτόυς που έχουν βρεί άσυλο εδώ με αποκλειστικό κίνητρο να προωθήσουν τις πολιτικές τους πεποιθήσεις και τα κομματικά τους συμφέροντα με κάθε κόστος, βλάπτοντας τον ίδιο τον ιστότοπο. Θα προτιμούσα κάποια τόπικ να μην υπήρχαν, όπως δεν έχουμε και τόπικ σχετικό με το ποδόσφαιρο αλλά αυτό είναι δική μου άποψη.

      Στην σύγχρονη Ελλάδα της ελευθερίας του λόγου, των Ζαραλίκων και των Κανάκιδων, είναι κρίμα να αποσιωπώνται οι απόψεις των μελών με υπόγειες τακτικές και με τη βολική δικαιολογία "περί μη σχολιασμού αποφάσεων της διοίκησης" λές και ζούμε στην Κορέα. Πιστεύω ότι έφτασε η ώρα να αλλάξει αυτή η νοοτροπία που δεν μας τιμά αντί να στρουθοκαμηλίζουμε ώστε να πάμε μπροστά εφόσον και εσείς το επιθυμείτε. Αν πάλι όχι, δε χάλασε ο κόσμος

      Τροφή για σκέψη τα παραπάνω, άλλωστε δεν ζητάω κάτι πέραν της ισονομίας. Τη δικιά μου συμμετοχή την έχω άλλωστε περιορίσει μετά το περιστατικό με τον @dimitriscsd και όποτε αυτή προκύψει είναι αποκλέιστικά για ψυχαγωγικούς λόγους...

      ΥΓ Περαστικά στον limited_one

      posted in Αντίλογος
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Κατόπιν μεσολάβησης φίλου καλού, μου έκλεισε για test drive το Toyota C-HR για ένα ολόκληρο διήμερο.

      Κατά την παραλαβή ο ευγενικός πωλητής μου παραχώρησε ένα Toyota C-HR 1.8 hybrid facelift έκδοσης CLUB χρώματος λευκής πέρλας με μαύρη οροφή (bitone). Ομολογουμένως πανέμορφο, αν και όχι τόσο επιβλητικό όπως τα παραδοσιακά C-SUV παρά το μήκος του κάτι που οφείλεται στην coupe γραμμή του σε σχέση με τους ανταγωνιστές.

      Παρά τα χρόνια του στην αγορά συνολικά είναι εντυπωσιακό και ακόμα καταφέρνει να τραβά τα βλέμματα των γύρω αλλά κυρίως του κατόχου(έστω και προσωρινού) που πάντα θα το κοιτάξει δυό τρείς φορές ακόμα αφού το κλειδώσει και το αποχωριστεί προσωρινά.

      Από μπροστά και σε όποια γωνία και αν το κοιτάξεις δείχνει ολόφρεσκο και φουτουριστικό, μοναδικό θα έλεγα στην κατηγορία του. Το πίσω μέρος μαρτυρά τα χρόνια του στην αγορά λίγο περισσότερο, μου κάνει πιο συμβατικό χωρίς να είναι άσχημο. Με αυστηρά κριτήρια και όσον αφορά το αυτοκίνητο της δοκιμής θα ήθελα την πέρλα πιο έντονη σε σχέση με το απλό λευκό όπως και κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες στο πίσω μέρος που θα έδιναν έναν πιο upmarket αέρα. Οι πίο ακριβές εκδόσεις (GR-CHIC) και αν δε κάνω λάθος οι δίλιτρες έχουν μια ωραία νίκελ λεπτομέρεια στο τελείωμα του πίσω προφυλακτήρα όπως και Led πίσω φώτα.

      Δε θα μπορούσα να μην κάνω αναφορά στην εξωτερική του εμφάνιση μιας και κακά τα ψέμματα είναι από τα ισχυρότερα selling point του. Αρέσει, σου αρέσει και σου δίνει το feeling ότι οδηγάς κάτι ξεχωριστό που δεν είναι μια από τα ίδια-αδιάφορο.

      Είναι γνωστή ποσότητα το C-HR με τόσα που έχουν γραφτεί στον ειδικό τύπο οπότε μπαίνω μέσα υποψιασμένος για το τι με περιμένει και σε τι πρέπει να δώσω προσοχή ώστε να τα επαληθεύσω.

      Το πρώτο που μου άρεσε και βρήκα οικείο για τα γούστα μου είναι η θέση οδήγησης. Γρήγορα στο μυαλό μου συμφώνησα απόλυτα με το προσωνύμιο Coupe High Rider(C-HR) που του δίνει η Toyota. Κάθεσαι σαφώς ψηλότερα από ένα κλασσικό hatchback μεν αν και όχι τόσο ψηλά όπως σε άλλα της κατηγορίας του. Ωραία αίσθηση πάντως! Η καμπίνα σε αγκαλιάζει, τα καθίσματα έχουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, το υποβραχιόνιο είναι μέρος της κονσόλας μέχρι και τον λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου, τα γόνατα σου δεν χρειάζεται να λυγίζουν πάρα πολύ κάτι που προσωπικά εκτιμώ ιδιαίτερα μιας και έχω μια ευαισθησία σε ένα εκ των δύο (γονάτων ).. Σηκώνοντας το βλέμμα η απουσία στροφόμετρου που έχει δώσει τη θέση του ένα 'οικονομόμετρο' σε επαναφέρει στην τάξη, θυμίζοντας σου ότι βρίσκεσαι σε ένα όχημα με προσανατολισμό την οικονομία και το υψηλό efficiency, με τις επιδόσεις σε δεύτερη μοίρα. Ασχολήθηκα για λίγο και με την κεντρική οθόνη του infotainment που σου δείχνει πάρα πολλά στατιστικά οικονομίας, λειτουργίας του κινητήρα και πότε εμπλέκεται το ηλεκτρομοτέρ αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι για να εξοικειωθεί κάποιος με την πληθώρα πληροφοριών πρέπει να περάσει από το στάδιο του σποραδικού δοκιμαστή σε αυτό του κατόχου..

      Έχουν γραφτεί πάρα πολλά περί χώρου αποσκευών και κλειστοφοβικότητας για τους πίσω επιβάτες οπότε και δεν θα υπερθεματίσω πάνω σε αυτό. Σίγουρα υπάρχουν αυτοκίνητα με καλύτερη περιμετρική ορατότητα, μεγαλύτερα πίσω παράθυρα, περισσότερες θέσεις για μικροαντικείμενα, διπλά πατώματα χώρου αποσκευών, αεραγωγούς/usb υποδοχές για τους πίσω που εδώ απουσιάζουν και περισσότερο αέρα για κεφάλια ενηλίκων. Κάθησα και πίσω εν κινήσει με άλλον οδηγό(κανονικού αναστήματος) και ο χώρος για τα πόδια μου ήταν υπέρ αρκετός. Υπάρχουν σίγουρα και μεγαλύτερα/πρακτικότερα SUV σε απόλυτους αριθμούς ακόμα και της μικρότερης B-SUV κατηγορίας. Αν κάποιος έχει σαν πρώτη προτεραιότητα τους χώρους μπορεί να επιλέξει πιο κατάλληλες επιλογές για τις ανάγκες του. Στο C-HR που δε το λές και μικρό, πάς το βλέπεις, «μετράς» και αν σου κάνει προχωράς στο ταμείο!

      Πιέζοντας το κομβίο να πάρει μπρός(επιτέλους!) δεν ακούς σχεδόν τίποτα. Ησυχία και πολιτισμός σαν ψέμα ένα πράμα.. Ο κλιματισμός με πολύ εύχρηστους διακόπτες και πρακτικά κουμπιά (όχι touch δόξα το Θεό) πολύ αποδοτικός και ήσυχος. Απτή ποιότητα και κυρίως συναρμογή σου δίνει την αίσθηση ότι είναι όντως όχημα της μεσαίας C κατηγορίας. Δεν είναι φαντεζί όπως της Γαλλικής σχολής ή πολυτελές όπως τα παραδοσιακά premium αλλά δείχνει καλοδεμένο και ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου. Η αίσθηση αυτή ενισχύεται όταν βάλεις τον λεβιέ στην θέση D και κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα.. Το αυτοκίνητο σε αστική χρήση είναι αθόρυβο, με εξαιρετικό πάτημα και ποιότητα κύλισης παρά τις 18άρες, δεν κοπανάει πουθενά και εκτιμάς την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση στους βομβαρδισμένους δρόμους μας. Περάσαμε από κάθε λογής λακκούβα και σαθρό οδόστρωμα, σβέλτα και αθόρυβα με εντυπωσιακή άνεση. Στο χώμα πάει λίγο καλύτερα από ένα παραδοσιακό χαμηλό αν και δεν είναι το στοιχείο του. Δεν κοπανάει/τρίζει μέν, αλλά ούτε τα λάστιχα ούτε το ύψος του από το έδαφος είναι τα καταλληλότερα. Για πατημένους χωματόδρομους και εφόσον δε το λυπάσαι θα τα καταφέρει μια χαρά.

      Χμμ διαβάζοντας τα παραπάνω περί ανάρτησης που έγραψα, μου θυμίζει λίγο promo περιοδικού αυτοκινήτου της κακιάς ώρας, οπότε το παίρνω αλλιώς λίγο πιο ειδικά.. Δεν είναι λοιπόν ο SUVοδοστρωτήρας που θα μπείς με όσα σε φρεάτιο ή χωματόδρομο για κατσίκια. Ένα κλασσικό 'τετράγωνο' τζιποείδες θα ανταπεξέλθει καλύτερα με την πιο μαλακή του ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές και την ανάλογη 'τραμπάλα'. Το CH-R είναι ένα όχημα που στρίβει με πολλά σαν καλό hatchback, χωρίς μεγάλες κλίσεις και καλοκουρδισμένη ανάρτηση ρυθμισμένη στη 'μέση', bonus η απόσταση από το έδαφος. Έχει πλάκα γιατί μπορείς να πάς παντού αέρα, εκεί που με το στριφτερό σου hot hatch θα κόψεις ή θα προσέξεις να μη το κοπανήσεις όταν οι συνθήκες του οδοστρώματος δεν είναι οι ιδανικές.

      Wow τι λές τώρα φέρε και σε μένα μπάρμπα γουστάρω! Όπα βάστα να γεμίσω καλά ως εδώ αλλά δεν είναι όλα ρόδινα. Όπως έχετε ήδη υποψιαστεί, ο συγκεκριμένος κινητήρας,μετάδοση και η γενικότερη φιλοσοφία του σου γκαρίζει με τον πιο εμφατικό τρόπο όταν πιέσεις το γκάζι ότι ο προσανατολισμός του είναι η οικονομία. Όταν λοιπόν βουτήξεις στην αγαπημένη σου στροφή και αποπειραθείς με το δεξί πόδι να εκμαιεύσεις την τελευταία ικμάδα πρόσφυσης και γλυκού γλιστρήματος ικανοποίησης θα διαπιστώσεις το εξής.. δεν έχει αρκετή δύναμη για τέτοιου είδους παίγνια. Αν και γέρνει ελάχιστα η όποια τάση υποστροφής θα πνιγεί από τους μεγάλους σε φάρδος τροχούς και το βάρος του κάνοντας το ένα ικανό και foolproof αυτοκίνητο με μετρημένο οδηγικό βάθος αν σου αρέσουν οι ταρζανιές.

      Chapter Symbiosis.. Έκανα λοιπόν κάπου 400-500 χιλιόμετρα με τη συνοδηγό εναλλάξ. Προϊδεασμένος από την φουτουρίλα της εξωτερικής εμφάνισης και μπαίνοντας μέσα στην αρχή έχεις ένα brainlag αν προέρχεσαι από «συμβατικό» τετράτροχο. Λίγο το αυτόματο, λίγο οι ενδείξεις της μπαταρίας κάνουν την πρώτη σου προσέγγιση λίγο φυλαγμένη. Γρήγορα όμως εξοικειώνεσαι και ξεθαρρεύεις εκτιμώντας την πρόοδο της τεχνολογίας. Παίζεις με το γκάζι απαλά προσπαθώντας να είσαι στο eco χωρίς να σπαταλάς καύσιμο. Όταν πατήσεις πιο βαθιά το δεξί πεντάλ, κάνει το γνωστό βουητό αλλά αρκετά φιλτραρισμένο σε σχέση με όσα διάβαζα. Για μικρές αναγκαίες επιταχύνσεις στην καθημερινότητα δεν ενοχλεί ιδιαίτερα, αν και επιφυλάσσομαι γιατί όσο περνάει ο καιρός οι μικρές ατέλειες γιγαντώνονται.. Είναι πάντως βελτιωμένο σε σχέση με το pro fl σε ηχομόνωση από όσο διαβάζω. Ωραία η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα δουλεύει σωστά, όπως και οι αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά. Φάουλ που όταν ενεργοποιείται η πίσω κάμερα οι θεωρητικές γραμμές που εμφανίζονται στην οθόνη δεν ακολουθούν ανάλογα με την γωνία του τιμονιού. Τα φρένα καλά για υβριδικό αν και υπολείπονται σε αίσθηση σε σχέση με ένα συμβατικό, θα έλεγα ότι έχουν ένα μικρό inconsistency που και πού αλλά δεν είναι κάτι που θα προβληματίσει. Η εργονομία χρήζει βελτίωσης σε κάποια σημεία.. Το χειριστήριο του cruise control είναι ένα μοχλάκι στα δεξιά οπότε πρώτα έβαζα τον υαλοκαθαριστήρα να δουλέψει και μετά αυτό. Επίσης όταν κατέβαζα το τζάμι του οδηγού το χέρι μου πρώτα πήγαινε στον διακόπτη των πίσω.. Το τιμόνι ούτε κρύο ούτε ζέστη αλλά νομίζω ότι είναι σωστή η αίσθηση του για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δε θα το ήθελα διαφορετικό και κόβει αρκετά.

      Η συνοδηγός που δεν είχε ξαναοδηγήσει ποτέ ούτε καν αυτόματο, εντυπωσιάστηκε από το αμάξι προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στις καινοτομίες και δεν ξεκόλλαγε από μέσα! Αναμενόμενο θα έλεγα μιας και προέρχεται από B Hatch 12ετίας.. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι το γεγονός ότι το πήγαινε 'αέρα' κάτι που δε της το είχα και που ξετρελάθηκε με τους αυτοματισμούς, ακόμα και το acc, αναζητώντας το σε κάθε ευκαιρία. Κάψαμε 5.2 lt συνολικά όσο το είχαμε στην κατοχή μας. Οδηγήθηκε σε Αττική οδό, επαρχιακούς δρόμους ακόμα και στα στενά της περιοχής. Λίγο πολύ σε όλες τις συνθήκες.

      Τελειώσαμε ? Μπα! Μετά από τόσα χρόνια με συμβατικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν παρθένο έδαφος για εμένα βγάζοντας με από την αυτοκινητιστική μου comfort zone. Στα θετικά ότι δεν ένιωσα να προδίδω την οδηγική μου φύση και αξίες μιας και είναι όντως ένα όχημα με εξαιρετική συμπεριφορά με οδηγικά κριτήρια και σε καμία περίπτωση ένα ψηλό όχημα που γέρνει χωρίς αύριο. Bonus ή πλευρική στήριξη και η γενική αίσθηση εντός της καμπίνας πίσω από το τιμόνι. Χαίρεσαι να το οδηγείς (feelgood factor) και σε χαλαρούς ρυθμούς είναι ότι πιο αγχολυτικό έχω συναντήσει (μέχρι τα αμιγώς ηλεκτρικά λογικά). Τις παραχωρήσεις και τα χωροταξικά του χαρακτηριστικά προσωπικά μπορώ να τα αποδεχτώ.

      Στα ελαττώματα του οφείλω να παραδεχτώ ότι δε γίνεται να έχεις δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη.. και εξηγούμαι. Η έλλειψη ιπποδύναμης σου φαίνεται πιο έντονη εξαιτίας του εξαιρετικού πλαίσιου/στησίματος και σου αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση ανακόλουθη με βάση τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Σε Εθνικές οδούς και μεγάλες ανηφόρες θα υπομείνεις το βουητό μέχρι να φτάσεις την επιθυμητή ταχύτητα και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας θα νιώθεις σαν να κάνεις κάτι 'κακό'.. Φαντάζομαι το δίλιτρο θα τα καταφέρνει καλύτερα αλλά το φορομπηχτικό μας σύστημα αποτελεί τροχοπέδη. Η γενικότερη αίσθηση είναι ότι όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί και τα χιλιόμετρα ανά ώρα το αυτοκίνητο χάνει value σε σχέση με τον συμβατικό ανταγωνισμό. Ο ήχος ξενίζει, δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο, καίει περισσότερο και στην ησυχία που έχεις συνηθίσει αρχίζει και εισβάλλει ο θόρυβος της κύλισης και της αεροδυναμικής. Είναι έντονη η αντίθεση γι’ αυτό και σου κακοφαίνεται. Αν το αυτοκίνητο δε καταφέρει να σε βάλει στο mood της χαλαρής μετακίνησης και είσαι νευρικός/βιαστικός καλύτερα να κοιτάξεις αλλού. Υπό συνθήκες πάντως μπορείς να περάσεις και πολύ καλά μαζί του, απλά όχι πάντα..

      Αν το δείς εμπορικά, είναι αρκετά futureproof επιλογή ως υβριδικό και με παραδοσιακά εύκολη μεταπώληση ως Toyota, δε πληρώνει τέλη και κάποιες φθορές χρήσης θα έρθουν αργότερα (τακάκια πχ). Με την ανιούσα των τιμών γενικά η τιμή του κρίνεται λογική. Είναι όμως ήδη πέντε χρόνια στην αγορά και το χρηματοδοτικό έχει υψηλό επιτόκιο για όσους ενδιαφέρονται. Θεωρώ πολύ πιθανό ο διάδοχος του όταν και αν έρθει να πάθει Qashqai σε τιμές..

      Θα το έπαιρνες? Εύκολα! Ειδικά αν είχα να δυανίσω περισσότερα αμιγώς αστικά χιλιόμετρα σε καθημερινή χρήση και αν είχα λιγότερες οδηγικές ανησυχίες το λές και no brainer. That’s all folks

      ΥΓ  Ίσως κάποια στιγμή ανοίξω το κεφάλαιο ACC σε ξεχωριστό τοπικό.. 

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @tesa54 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Πρέπει να φτιάξουμε μία δημοσκόπηση με ερώτημα : σε πόσο καιρό γνωριμίας αφήσατε την σύζυγο-σύντροφο-γκόμενα να οδηγήσει το αυτοκίνητό σας ; Γιατί με ζαλίζουν συναδέλφισσες στη δουλειά πως άπαξ και κάνεις σεξ με κάποια πρέπει να της εμπιστευθείς και το αμάξι σου !!!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=iApSRR9frCk

      Πες στις συναδέλφισσες αν θέλουν να οδηγήσουν το αμάξι μου να επικοινωνήσουν μαζί μου. Ευχαριστώ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mastoras78
      mastoras78

    Latest posts made by mastoras78

    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @georgemit said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Πριν το κερωμα πρέπει να κάνω κάποιο πέρασμα με πηλό ή δεν είναι απαραίτητο;

      Όχι..

      Ανάλογα την περίπτωση αλλά πηλό δεν προτείνω χωρίς λόγο..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @bassstarlet said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Τι εννοεί με το «ΞΗΡΟΥ PTFE»;
      Το υγρό είναι λευκό;

      Όχι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Να πω επίσης ότι μετά τον ψεκασμό απομάκρυνα άμεσα το προϊόν που περίσσευε/έτρεχε με ενα πανάκι μικροϊνας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      @npapanik said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      @mastoras78 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      @npapanik said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      @mastoras78 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      https://www.skroutz.gr/s/29373980/Wd-40-Specialist-Anti-Friction-Dry-PTFE-207040120-Lubricant-Spray-400ml.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

      Δεν είναι για πλαστικά αυτό.

      Δες description

      Περίεργο, στο Ελληνικό δεν αναφέρει τίποτα για πλαστικά: https://wd40.gr/τα-προϊόντα-wd-40/σπρει-ξηρου-ptfe-dry-ptfe/

      Μα το γράφει..

      Στεγνώνει γρήγορα και σχηματίζει μία μεμβράνη που απωθεί σκόνη, βρωμιά και λάδια. Είναι ιδανικό ως αντικολλητικό για καλούπια και κατάλληλο για χρήση σε μέταλλο, πλαστικό και γυαλί. Το προϊόν είναι σχεδιασμένο για να αντέχει σε θερμοκρασίες από -45°C έως + 260°C.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      @npapanik said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      @mastoras78 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      https://www.skroutz.gr/s/29373980/Wd-40-Specialist-Anti-Friction-Dry-PTFE-207040120-Lubricant-Spray-400ml.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

      Δεν είναι για πλαστικά αυτό.

      Screenshot_20231031_123435_Skroutz.jpg

      Δες description

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: MAZDA 2 Facelift 2023

      https://www.skroutz.gr/s/29373980/Wd-40-Specialist-Anti-Friction-Dry-PTFE-207040120-Lubricant-Spray-400ml.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Λοιπόν να δώσω τα credits στο ΑΙ μποτ τσατ γου του που κλπ κλπ του φόρουμ τον @lap για το σπρέι που ρίχνει στις χαραμαδες των πλαστικών και εξαφανίζονται οι τριγμοί.. Δουλεύει! Τεράστια διαφορά στο Vitara, η κεντρική κονσόλα έγινε εκκλησία.

      Πρίν το επιχειρήσω έκανα το ιντερνετικο μου homework και επέλεξα τον κωδικό της wd που είναι ακριβώς για αυτή την δουλειά. Στην ουσία αφήνει ενα φιλμ τεφλον που δεν παραμένει υγρό και γλιτώνεις την γλίτσα που με τον καιρό θα μαζέψει βρωμιές κτλ.

      Στο skroutz το βρίσκεις έτσι :

      https://www.skroutz.gr/s/29373980/Wd-40-Specialist-Anti-Friction-Dry-PTFE-207040120-Lubricant-Spray-400ml.html?utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

      Από τον Καυκά που το πήρα το κουτί είναι διαφορετικό και είναι αυτό ακριβώς..

      IMG-bf30c606907bf8d230c4dfd04c061e00-V.jpg

      Δοκιμάστε το και εσείς και πείτε εντυπώσεις

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Opel Corsa F (2019)

      @lap said in Opel Corsa F (2019):

      Ή ήταν ο diesel ???

      Θα ήθελες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ

      @slowmotion said in ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ:

      Σ' ευχαριστώ φιλε μου !
      Για βενζινοκινητο έμμεσου ψεκασμού ενδιαφέρομαι
      Θυμόμουν ενα συνεργειο με καλο feedback προς Καματερό αν δεν κανω λάθος
      Αλλα δεν το βρισκω στο ιντερνετ

      Μάλλον αυτόν λες

      https://carboncleaning.gr/

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      mastoras78
      mastoras78
    • RE: Χρόνια πολλά

      Χρόνια πολλά στον @dimsabas και σε όλους τους Δημήτρηδες, Δήμητρες κλπ

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      mastoras78
      mastoras78
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr