Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    41
    30576
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης piii έγραψε:
      Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
      Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
      που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
      το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
      Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
      Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.

      Ελπιζω να αλλαξε και τα o rings .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Το αμάξι μεταμορφώθηκε επειδή καθάρισε την εισαγωγή.

        Οι βενζίνες (ακόμα και οι απλές) περιέχουν πρόσθετα που κρατάνε το σύστημα τροφοδοσίας καθαρό.
        Αν βάζεις και ένα ΕΛΑΦΡΥ καθαριστικό 1-2 φορές το χρόνο θα είναι πάντα καινούριο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης piii έγραψε:
          Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
          Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
          που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
          το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
          Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
          Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.


          Δεν θα σχολιάσω την τιμή του συναδέλφου, όταν και εμένα για εμένα, δεν μου αρέσουν οι σχολιασμοί!.
          Το αποτέλεσμα μετράει που είναι οφθαλμοφανέστατα θετικό!!!....
          Συμβουλή μου είναι ότι εάν έκανες έστω στα μισά των 150000 χιλιομέτρων αυτήν την διεργασία, δεν θα είχες αρνητικά συμπτώματα. Σίγουρα θα έχεις και οικονομία, κατά συνέπια απόσβεση.
          Όλοι το λένε, ότι καλύτερη η προβλέψει από την θεραπεία….
          Έκανες καλή ψαριά….
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • P
            piii last edited by

            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

            Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
            Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
            που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
            το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
            Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
            Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.

            Ελπιζω να αλλαξε και τα o rings .

            Ναί μου είπε ότι τα άλλαξε bill.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              piii last edited by

              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

              Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
              Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
              που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
              το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
              Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
              Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.


              Δεν θα σχολιάσω την τιμή του συναδέλφου, όταν και εμένα για εμένα, δεν μου αρέσουν οι σχολιασμοί!.
              Το αποτέλεσμα μετράει που είναι οφθαλμοφανέστατα θετικό!!!....
              Συμβουλή μου είναι ότι εάν έκανες έστω στα μισά των 150000 χιλιομέτρων αυτήν την διεργασία, δεν θα είχες αρνητικά συμπτώματα. Σίγουρα θα έχεις και οικονομία, κατά συνέπια απόσβεση.
              Όλοι το λένε, ότι καλύτερη η προβλέψει από την θεραπεία….
              Έκανες καλή ψαριά….

              Α.

              Να πω την αλήθεια συνονόματε ήταν η τελευταία μου ελπίδα ειλικρινά. Είχα αναφέρει παλαιότερα το πρόβλημα(χαμηλή απόδοση) και σε άλλους μηχανικούς, και η απάντηση που έπαιρνα συνήθως είναι ότι είναι η ιδέα μου, δεν βγάζει σφάλμα άρα δεν έχει πρόβλημα κ.τ.λ.
              Παρατήρησα δε ότι άρχισε να το κάνει από τα 70.000 χλμ και έπειτα με ρυθμό όλο και ποιό συχνό.
              Οπότε καθάρισμα και πάλι μετά από 50.000-60.000

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • H
                harlek last edited by

                Την εισαγωγή πώς την καθαρίζουν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • A
                  antonis-team last edited by

                  [quote='harlek']Την εισαγωγή πώς την καθαρίζουν;[/quote


                  Υπάρχει καθαριστικό των πλαστικών εισαγωγών, το οποίο μάλιστα και καίγετε.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • H
                    harlek last edited by

                    Ίσως ακουστεί χαζή ερώτηση, αλλά αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν πρόκειται για καθαριστικό που το ρίχνεις στο ρεζερβουάρ (οπως τα injector cleaners) ή αν εφαρμόζεται απευθείας, π.χ. με κάποιο πανί, αφαιρώντας πρώτα το σώμα ψεκασμού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης harlek έγραψε:
                      Ίσως ακουστεί χαζή ερώτηση, αλλά αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν πρόκειται για καθαριστικό που το ρίχνεις στο ρεζερβουάρ (οπως τα injector cleaners) ή αν εφαρμόζεται απευθείας, π.χ. με κάποιο πανί, αφαιρώντας πρώτα το σώμα ψεκασμού.


                      Μπίνγκο κέρδισες…..
                      Η με τον αερογράφο….ηηηηηηηη το πανί….
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο εν λόγω κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και η εισαγωγή λερώνεται από την ανακύκλωση καυσαερίων και τις αναθυμιάσεις λαδιού. Η βρώμα πηγαίνει και κάθεται στις βαλβίδες εισαγωγής.

                        Βαλβίδες εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού
                        Εισαγωγή βουλωμένη από την κάπνα (ανακύκλωση καυσαερίων)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Ο εν λόγω κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και η εισαγωγή λερώνεται από την ανακύκλωση καυσαερίων και τις αναθυμιάσεις λαδιού. Η βρώμα πηγαίνει και κάθεται στις βαλβίδες εισαγωγής.

                          Βαλβίδες εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού
                          Εισαγωγή βουλωμένη από την κάπνα (ανακύκλωση καυσαερίων)

                          Οι εικόνες ειναι φρικιαστικές, εχω λοιπόν ερωτήσεις:

                          1. Γίνονται αυτα τα αίσχη και στους μή αμεσου ψεκασμου κιητήρες (όπως φαντάζομαι ειναι ο δικός μου)?
                          2. Πώς τα αποφευγει ο απλός λαουτζίκος ? Μπορει να κάνει κάτι?
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Οι βαλβίδες λερώνονται έτσι μόνο στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Οι άλλοι κινητήρες δεν έχουν πρόβλημα γιατί η βενζίνη ξεπλένει τις βαλβίδες. Επίσης, μερικοί καινούριοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού έχουν ΚΑΙ έμμεσο ψεκασμό για να μη λερώνονται οι βαλβίδες ή έχουν το μπεκ έτσι ώστε να ψεκάζουν την βαλβίδα όταν ανοίγει.

                            Η ανακύκλωση καυσαερίων βουλώνει από την κάπνα και θέλει καλέμι.
                            Στους ντίζελ είναι χειρότερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Καλησπερα!

                              Πριν μια βδομαδα καναμε στο δικο μας τον τιμημενο καθαρισμο των μπεκ.Πραγκατικα αλλαξε ολη η εικονα του κινητηρα.Το αμαξι μας εχει 95.000χλμ καθαρα και δεν ειχε κανει ποτε.Μετα τα 45€ που εκανε εχω να πω τα εξης οφελη.

                              -Ομαλη λειτουργεια του κινητηρα.
                              -Καθολου μπουκωμα.
                              -Γραμμικη επιταχυνση χωρις κομπασματα.
                              -Πεφτει σιγα σιγα η καταναλωση!!!
                              -Επιτελους αναψα το a/c (ειχα ξεχασει τι σημαινει μεσα στη πολη εκτος απο μακρινα ταξιδια επειδη ειχα αυξημενη καταναλωση και χαμηλη αποδοση)

                              Το αμαξι πλεον φυσαει λες και εγινε roleback του κινητηρα 55.000χλμ που βαλαμε τις 17ρες τις ζαντες!!!

                              Μη το σκεφτεστε καντε το με κλειστα ματια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Το γράψαμε!!!!!!!!.......
                                Και ο συνάδελφος ήταν λογικός στην χρέωση!.
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Και εμενα ετσι μου φανηκε και στη Πατρα που ειχα ρωτησει ενα 5€ ποιο κατω ηταν!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    margm last edited by

                                    Εχω 1 Honda Accord του 2003, με 400.000χλμ. Απο αυτά έχω κάνει 75000 με υγραέριο.

                                    Τώρα τελευταία , μόνο στην βενζίνη μου κάνει αρρυθμίες στο ρελαντί, και δεν τραβάει στις μεσαίες στροφές.

                                    Με το υγραέριο πηγαίνει σαφώς καλύτερα, και στην πρωινή εκκίνηση δυσκολεύεται.

                                    Αντλία βενζίνης έχω αλλάξει πρίν 1 μήνα για 1η φορά.

                                    Που ρώτησα στο μηχ/κο μου είπε οτι υπάρχει και ποσοστό αποτυχίας στο καθαρισμό και αναγκαστικά θα πάμε για αλλαγή.

                                    Τα καθαριστικά κάνουν δουλεία ; Είχα ρίξει 1 της Forch πρίν 2 μήνες ,δέν μπορω να πώ οτι είδα διαφορά.

                                    Άλλοι λένε οτι με το καθαρισμό χανει την ελαστικοτητα η μεμβρανη που εχει μεσα το μπεκ.

                                    Υπάρχει κάποιος που να τα έχει καθαρίσει;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      the_ace last edited by

                                      Αν τα μπεκ έχουν πρόβλημα, τότε δεν έχεις και πολλές επιλογές, ή τα καθαρίζεις ή αγοράζεις καινούρια. Τώρα το αν ο καθαρισμός θα τα επιβαρύνει και λίγο, δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό σε σχέση με την σωστή λειτουργία των μπεκ.

                                      Το αν τα μπεκ έχουν πρόβλημα είναι υπόθεση 1' να ελεγχθεί, και όποιο δεν ψεκάζει σωστά (σε νέφος), καθαρίζεται. Υπολόγιζε περίπου 15-20€ ανά μπεκ (για έμμεσου) και ένα 30αρι για άμεσου, τουλάχιστον τόσα είχα πληρώσει εγώ (χωρίς εργατικά βγάλε/βάλε). Μετά τον καθαρισμό πρέπει να σου δώσουν και το flow chart για να δεις πριν και μετά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        slowmotion last edited by

                                        Αττικη δυτικά ή νοτια προάστια υπαρχει καποιο υπευθυνο συνεργείο που να κανει τον καθαρισμο μπεκ ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tesa54 last edited by

                                          https://www.peak.gr/ Λεωφόρος Κηφισού 57
                                          τ.κ. 12241, Αιγάλεω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            slowmotion last edited by

                                            Σ' ευχαριστώ φιλε μου !
                                            Για βενζινοκινητο έμμεσου ψεκασμού ενδιαφέρομαι
                                            Θυμόμουν ενα συνεργειο με καλο feedback προς Καματερό αν δεν κανω λάθος
                                            Αλλα δεν το βρισκω στο ιντερνετ

                                            mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr