Λοιπον?
Latest posts made by trident1971
-
RE: Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση
Ο χρήστης freris έγραψε:
Το κακό είναι ότι δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα γιατί φεύγω ταξίδι, και η οδήγηση θα είναι 'Απολαυστική' όπως καταλαβαίνεις.
Καλο ταξιδι να εχεις.
Δοκιμασε αυτο που προτεινα, αν η θερμοκρασια πέφτει (ή δεν ανεβαινει) οταν παει να ζεσταθει και το γυρισεις σε καλοριφερ ζεστο τερμα και τερμα αερα. Θα ειναι λιγο ταλαιπωρια, αλλα τσεκαρε το τωρα που αναγκαστικα θα βρεθεις σε τετοιες συνθήκες. -
RE: Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση
Οταν εξαερώνεις
-το καλοριφερ να ειναι στο ζεστο, αλλα ο ανεμιστηρας του κλειστος.
-να περιμενεις να κανει ενα κυκλο το βεντιλατερ- αν μπορεις να ειναι το ψυγειο πιο ψηλα απο οτι συνηθως
Μυριζει καυσαέριο η τρυπα της ταπας του ψυγειου?
- αν μπορεις να ειναι το ψυγειο πιο ψηλα απο οτι συνηθως
-
RE: Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση
Ο χρήστης freris έγραψε:
Είναι κλειστό το συνεργείο μου, αλλά θα προσπαθήσω να τον αλλάξω κάπου να δω αν προλάβω.Ναι ο μάστορας μόνος του μου είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί ήταν ιμιτασιόν και την άλλαξε την τάπα.
Μακάρι να λυθεί γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα, δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι τούτο με τίποτα, και έχω εμπειρία πολλών χρόνων με αυτοκίνητα - δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο. Φαντάσου από Οκτώβριο μέχρι Μάιο - δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Εν τω μεταξύ μέσα στο κέντρο με καύσωνες, κίνηση και σταμάτα - ξεκίνα και έξω να βράζει ο κόσμος και με κλιματισμό ανοιχτό - δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους ( π.χ. ορεινή Κορινθία ), τίποτα, μια χαρά.
Εκεί - έχει μανία με την εθνική οδό πάνω από 100 - 110 Κm και 2.900 - 3.200 στροφές και από Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο !!!
Θα σας ενημερώσω αν και όταν λυθεί το πρόβλημα. Και ευχαριστώ πολύ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.
- Τσεκαρε θερμοστατη
- κανε και ενα πειραμα, πηγαινε μαλλια σε εθνικη ή ανηφορα να ανεβει η θερμοκρασια και δες αν η θερμοκρασια πεφτει (ή δεν ανεβαινει ψηλα όπως ειναι αναμενομενο) οταν το καλοριφερ το εχεις στη ζεστη και τον αερα τερμα. Αν δεις οτι αντιδρα ετσι, εχεις αερα στο κυκλωμα... που ειτε δεν εχει βγει ποτε παρ' οτι κανεις εξαερωση οπως λες (βαλτο σε ανηφορα μεγαλη και καντην 2-3 φορες), είτε προστιθεται απο φλαντζα που την εχει ακουσει και σε υψηλες πιεσεις δινει πιεση στο κυκλωμα ψυξης.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης opc έγραψε:
Suzuki jimny m13a όχι vvt, έβγαλε error 0400 egr...
Εσβησα λαμπάκι και μετά από καμιά 10αρια μέρες ξανά άναψε. Κάνουμε καθαρισμό και αν ναι, πρέπει να βγει ή με σπρέι από τη πεταλούδα θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα?
Επίσης δεν έχω καταφέρει να βρω τι κωδικό έχει για καινούργια, όλα τα πρώτα αποτελέσματα βγάζουν για g13b και με τρελή τιμή...
Έχει κάποιες στο car μεταχειρισμενες ή 'ανακατασκευασμενες' αλλά δε ξέρω αν είναι όντως για αυτό το κινητήρα... Πχ μια αγγελία οι κωδικοί που αναφέρει κάνει για vitara xl7...
Συνεργείο που να ασχολείτε με suzuki έχουμε?
Όταν είναι με check engine ο δεύτερος λ δείχνει να μετράει πάνω από 1,2volt σχεδόν σταθερά, ενώ ο 1 παίζει κανονικά από 0,3 μέχρι 1
Αν το σβήσω και κάνει τους 'κύκλους' των τεστ, τότε ο 2 πέφτει κάτω από 1 volt και έχει αργό παίξιμο από 0,2 μέχρι 0,8 voltΣτάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δες αν εχει βουλωσει, ή αν κανα σωληνακι υποπιεσης ειναι τρυπιο μπορει να ειναι χιλια δυο
αν μπορεσω και εχω χρονο θα βωρω καπου ενα service manual για jimny που έχω να το ανεβασω να το παρειςRead more at:
https://www.obd-codes.com/p0400 -
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Τελειως τυχαιο μοντελο
5-10 ευρω δεν κανουν παντωςhttps://www.onparts.gr/citroen-c5-rd_-1 ... markoutsia
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Τσεκαρετε το καναλι Rachets and wrenches
https://www.youtube.com/channel/UCT5dv3 ... 1dbWPB6skg
Λιγο σκρολ σε προηγουμενα, ειχε αρκετα βιντεο
Σε μερικα βιντεο τρολαρει και το λεει στο τελος, οποτε λιγη προσοχη στην παρακολουθηση
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το πιο σφικτό που λες στις υψηλές, εγώ προσωπικά είχα λίγο αυτήν την αίσθηση κάθε φορά που άλλαζα λάδι τα πρώτα χιλιόμετρα και αυτό αφορούσε αλλαγή με το ίδιο λάδι.Το παρατηρησα μονο με αυτα τα λιπαντικα το σφιξιμο μπορω να πω. Θα ηθελα να παω σε πιο ψιλο λαδακι παντως να δω πως θα ανταποκριθει το αμαξι.
Για την ιστορια, πρωτη φορα που εβαλα GM 10-40 το ιδιο 'σφιξιμο' ενιωθα και εγω. Απροθυμια να στροφαρει κλπ.Με κανενα αλλο λαδι δεν εχει ξανασυμβει.
-
RE: Νέο μέλος
αν ειναι obd λογικα ειναι το 1, to 2 ηρθε Ευρωπη μετα το 2000
καποια πιθανα το ειχαν απο την προηγουμενη χρονια