-
Γειά σε όλους !
Αντιμετωπίζω ένα πολύ περίεργο πρόβλημα εδώ και 1,5 χρόνο με το Hyundai Accent του 2005 που έχω.
Συγκεκριμένα τους καλοκαιρινούς μήνες στην Εθνική οδό, με ταχύτητα πάνω από 100 χιλιόμετρα, ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβαίνει σιγά σιγά και φτάνει στο κόκκινο (αν δεν κόψω ταχύτητα - γύρω στα 70 - 80 ) που τότε επανέρχεται σε λίγα λεπτά πάλι στην φυσιολογική (στην μέση).
Τι έχω κάνει μέχρι τώρα (με συμβουλή από το συνεργείο μου πάντα) :
Αλλαγή ψυγείου
Αλλαγή αντλίας νερού
Αλλαγή αισθητήρα θερμοκρασίας
Αλλαγή 2 φορές θερμοστάτηΤι δεν συμβαίνει στο αυτοκίνητο :
Δεν χάνει ψυκτικό υγρό ( ενα χρόνο χωρίς συμπλήρωμα)
Αγόρασα διαγνωστικό ODB και το σύνδεσα στο κινητό - ένδειξη θερμοκρασίας (όταν είναι προς το κόκκινο το όργανο , το διαγνωστικό έδειχνε 105 C ,
Δεν χρωματίζονται τα λάδια ούτε έχουν τον σχετικό αφρό/κρέμα όταν καιει φλάντζα
Δεν βγάζει η εξάτμιση άσπρο καπνό ή σταγόνες κλπΣυνθήκες που δημιουργείται το πρόβλημα
( Μέσα στην πόλη ακόμα και με καύσωνα δεν ανεβαίνει ποτέ η θερμοκρασία από την μέση του οργάνου)
Όταν οι στροφές του κινητήρα είναι πάνω από 2.900 - 3.000 και πάνω, σε συνδυασμό με λίγο ανηφορική εθνική οδό
Με ίδιες συνθήκες όταν ανεβαίνω μακράς διάρκειας ελαφρά ανηφορικό δρόμο.Επαναφορά γίνεται ( χωρίς σταμάτημα του αυτοκινήτου ) όταν ισιώσει ο δρόμος ή όταν κατεβάσω λίγο τις στροφές ή όταν αρχίσει και κατηφορίζει ο δρόμος. Η αποκατάσταση θερμοκρασίας διαρκεί ελάχιστα λεπτά.
Δεν μπορεί κανείς να μου λύσει αυτό το πρόβλημα.
Άλλοι λένε ότι είναι εσφαλμένη ένδειξη οργάνου ( αλλά με το ODB διαγνωστικό μάλλον επαληθεύτηκε το όργανο )
Άλλοι πάλι ότι μπορεί να έχει ραγίσει η κεφαλή και να περνάνε καυσαέρια στο ψυκτικό υγρό.
Άλλοι ότι είναι ηλεκτρικό το θέμα και κάποιο πρόβλημα γειώσεων - πήγα σε ηλεκτρολόγο - τίποτα από εκεί.
Άλλοι πρόβλημα ανεμιστήρων - το τσέκαρα λειτουργούν στο φουλ κανονικάΑν κάποιος με ίδιο αυτοκίνητο έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και το έχει λύσει, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Παναγιώτης -
Γειά σε όλους !
Αντιμετωπίζω ένα πολύ περίεργο πρόβλημα εδώ και 1,5 χρόνο με το Hyundai Accent του 2005 που έχω.
Συγκεκριμένα τους καλοκαιρινούς μήνες στην Εθνική οδό, με ταχύτητα πάνω από 100 χιλιόμετρα, ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβαίνει σιγά σιγά και φτάνει στο κόκκινο (αν δεν κόψω ταχύτητα - γύρω στα 70 - 80 ) που τότε επανέρχεται σε λίγα λεπτά πάλι στην φυσιολογική (στην μέση).
Τι έχω κάνει μέχρι τώρα (με συμβουλή από το συνεργείο μου πάντα) :
Αλλαγή ψυγείου
Αλλαγή αντλίας νερού
Αλλαγή αισθητήρα θερμοκρασίας
Αλλαγή 2 φορές θερμοστάτηΤι δεν συμβαίνει στο αυτοκίνητο :
Δεν χάνει ψυκτικό υγρό ( ενα χρόνο χωρίς συμπλήρωμα)
Αγόρασα διαγνωστικό ODB και το σύνδεσα στο κινητό - ένδειξη θερμοκρασίας (όταν είναι προς το κόκκινο το όργανο , το διαγνωστικό έδειχνε 105 C ,
Δεν χρωματίζονται τα λάδια ούτε έχουν τον σχετικό αφρό/κρέμα όταν καιει φλάντζα
Δεν βγάζει η εξάτμιση άσπρο καπνό ή σταγόνες κλπΣυνθήκες που δημιουργείται το πρόβλημα
( Μέσα στην πόλη ακόμα και με καύσωνα δεν ανεβαίνει ποτέ η θερμοκρασία από την μέση του οργάνου)
Όταν οι στροφές του κινητήρα είναι πάνω από 2.900 - 3.000 και πάνω, σε συνδυασμό με λίγο ανηφορική εθνική οδό
Με ίδιες συνθήκες όταν ανεβαίνω μακράς διάρκειας ελαφρά ανηφορικό δρόμο.Επαναφορά γίνεται ( χωρίς σταμάτημα του αυτοκινήτου ) όταν ισιώσει ο δρόμος ή όταν κατεβάσω λίγο τις στροφές ή όταν αρχίσει και κατηφορίζει ο δρόμος. Η αποκατάσταση θερμοκρασίας διαρκεί ελάχιστα λεπτά.
Δεν μπορεί κανείς να μου λύσει αυτό το πρόβλημα.
Άλλοι λένε ότι είναι εσφαλμένη ένδειξη οργάνου ( αλλά με το ODB διαγνωστικό μάλλον επαληθεύτηκε το όργανο )
Άλλοι πάλι ότι μπορεί να έχει ραγίσει η κεφαλή και να περνάνε καυσαέρια στο ψυκτικό υγρό.
Άλλοι ότι είναι ηλεκτρικό το θέμα και κάποιο πρόβλημα γειώσεων - πήγα σε ηλεκτρολόγο - τίποτα από εκεί.
Άλλοι πρόβλημα ανεμιστήρων - το τσέκαρα λειτουργούν στο φουλ κανονικάΑν κάποιος με ίδιο αυτοκίνητο έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και το έχει λύσει, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Παναγιώτης -
Γειά σε όλους !
Αντιμετωπίζω ένα πολύ περίεργο πρόβλημα εδώ και 1,5 χρόνο με το Hyundai Accent του 2005 που έχω.
Συγκεκριμένα τους καλοκαιρινούς μήνες στην Εθνική οδό, με ταχύτητα πάνω από 100 χιλιόμετρα, ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβαίνει σιγά σιγά και φτάνει στο κόκκινο (αν δεν κόψω ταχύτητα - γύρω στα 70 - 80 ) που τότε επανέρχεται σε λίγα λεπτά πάλι στην φυσιολογική (στην μέση).
Τι έχω κάνει μέχρι τώρα (με συμβουλή από το συνεργείο μου πάντα) :
Αλλαγή ψυγείου
Αλλαγή αντλίας νερού
Αλλαγή αισθητήρα θερμοκρασίας
Αλλαγή 2 φορές θερμοστάτηΤι δεν συμβαίνει στο αυτοκίνητο :
Δεν χάνει ψυκτικό υγρό ( ενα χρόνο χωρίς συμπλήρωμα)
Αγόρασα διαγνωστικό ODB και το σύνδεσα στο κινητό - ένδειξη θερμοκρασίας (όταν είναι προς το κόκκινο το όργανο , το διαγνωστικό έδειχνε 105 C ,
Δεν χρωματίζονται τα λάδια ούτε έχουν τον σχετικό αφρό/κρέμα όταν καιει φλάντζα
Δεν βγάζει η εξάτμιση άσπρο καπνό ή σταγόνες κλπΣυνθήκες που δημιουργείται το πρόβλημα
( Μέσα στην πόλη ακόμα και με καύσωνα δεν ανεβαίνει ποτέ η θερμοκρασία από την μέση του οργάνου)
Όταν οι στροφές του κινητήρα είναι πάνω από 2.900 - 3.000 και πάνω, σε συνδυασμό με λίγο ανηφορική εθνική οδό
Με ίδιες συνθήκες όταν ανεβαίνω μακράς διάρκειας ελαφρά ανηφορικό δρόμο.Επαναφορά γίνεται ( χωρίς σταμάτημα του αυτοκινήτου ) όταν ισιώσει ο δρόμος ή όταν κατεβάσω λίγο τις στροφές ή όταν αρχίσει και κατηφορίζει ο δρόμος. Η αποκατάσταση θερμοκρασίας διαρκεί ελάχιστα λεπτά.
Δεν μπορεί κανείς να μου λύσει αυτό το πρόβλημα.
Άλλοι λένε ότι είναι εσφαλμένη ένδειξη οργάνου ( αλλά με το ODB διαγνωστικό μάλλον επαληθεύτηκε το όργανο )
Άλλοι πάλι ότι μπορεί να έχει ραγίσει η κεφαλή και να περνάνε καυσαέρια στο ψυκτικό υγρό.
Άλλοι ότι είναι ηλεκτρικό το θέμα και κάποιο πρόβλημα γειώσεων - πήγα σε ηλεκτρολόγο - τίποτα από εκεί.
Άλλοι πρόβλημα ανεμιστήρων - το τσέκαρα λειτουργούν στο φουλ κανονικάΑν κάποιος με ίδιο αυτοκίνητο έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα και το έχει λύσει, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Παναγιώτης -
Μπορεί να λέω και βλακείες, αλλά, μήπως θέλει εξαέρωση το κύκλωμα; Εμένα (σε άσχετο αυτοκίνητο, βέβαια, Peugeot 306), το πρόβλημα αυτό εμφανιζόταν λόγω ύπαρξης αέρα στο κύκλωμα ψύξης.
-
Tα βεντιλατέρ δουλεύουν; Στο κάνει με AC ή γενικά;
-
- το βεντιλατερ λειτουργει;
- το αντιψυκτικο διαλυθηκε με απιονισμενο νερο ή μπηκε 100% χωρις να διαλυθει;
- οταν εγινε εξαερωση του κυκλωματος γυρισατε το καλοριφερ στο ζεστο;
- ταπα ψυγειου νερου αλλαχτηκε με καινουρια;
-
το ψυγείο νερού πού αλλαξες , εβαλες πάνω το γνήσιο ψυγείο πού δίνει η hundai για το αμάξι σου ? η κάποιο aftermarket κ εχει διαφορά (πρόσεξε στό πάχος με το γνήσιο -ενώ υψος κ μήκος ειναι το ιδιο ? ) σχεδόν το ιδιο συνέβαινε σε nissan almera φίλου κ τελικά εφταιγε αυτό ,δηλ. το πάχος τού ψυγείου δέν ηταν το σωστό,
οι 2 θερμοστάτες πού αλλαξες ηταν γνήσιοι hundai η aftermarket ? -
Κατ αρχάς σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας
- Προς Orestis_G
Σωστά το λες, όμως δυστυχώς για μένα, έκανε εξαέρωση το συνεργείο 4 φορές (κατά τις αλλαγές ψυγείου, αντλίας, και 2 φορές θερμοστάτη). Μακάρι να ήταν από εκεί.
- Προς panos2171
Τα βεντιλατέρ κανονικά και τα 2 στο φουλ. Το κάνει και χωρίς A/C αλλά όταν μπαίνει και αυτό, ανεβαίνει πιο γρήγορα ο δείκτης.
- Προς r200
Τα βεντιλατέρ και τα 2 μια χαρά όπως προανέφερα. Το αντιψυκτικό το έβαλε αδιάλυτο όπως είδα στην αλλαγή ψυγείου και αντλίας. Ναι το γύρισε γιατί θυμάμαι μου είπε και το έκανα εγώ και έβρασα μέσα. Η τάπα του ψυγείου αλλάχτηκε και μπήκε η γνήσια.
- Προς manolis67
Ναι λειτουργούν και τα 2 κανονικά και στην δεύτερη ταχύτητα - φουλ. Το ψυγείο ναι από αντιπροσωπεία το γνήσιο. Οι θερμοστάτες - όχι δεν είναι γνήσιοι. Να δοκιμάσω να πάω να αγοράσω εγώ έναν γνήσιο να πάω συνεργείο να το βάλω και αν είναι από αυτό - τι να πω - μακάρι.
Είναι πολύ περίεργο το πρόβλημα. Αντιλαμβάνομαι ότι το δημιουργεί όταν δίνω ροπή ( σε λίγο ανηφορικούς δρόμους).
Το θέμα είναι ότι από το 2007 που το έχω, και μέχρι το 2016 ήταν μια χαρά. Δεν καταλάβαινε τίποτα. Ακόμα και σε μακρινά ταξίδια με 5 άτομα - π.χ. Θεσσαλονίκη και πολλές φορές και με 130 - 140 χιλιόμετρα και με καύσωνα και με A/C αναμμένο, τίποτα απολύτως - πάντα στην μέση ο δείκτης θερμοκρασίας.
Το δε άλλο που μου κινεί την περιέργεια είναι ΄το εξής: Αν ένα αυτοκίνητο έχει φτάσει στο κόκκινο και ανοίξεις το καπό, λογικά δεν θα βράζουν όλα εκεί μέσα ?
Ε αυτό δεν συμβαίνει !. Όταν ανοίγω το καπό, υπάρχει ησυχία, οι ανεμιστήρες στο φουλ και το αντιψυκτικό ( η στάθμη στο πλαστικό δοχείο - σταθερή.).
Δεν ξέρω τι θα κάνω, θα δοκιμάσω την λύση του manolis67 με τον γνήσιο θερμοστάτη και θα δω. Την άλλη βδομάδα φεύγω ταξίδι και θα το δοκιμάσω εκεί και θα δούμε.
Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
Παναγιώτης
-
Ο χρήστης freris έγραψε:
Κατ αρχάς σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας
3. Προς r200
Τα βεντιλατέρ και τα 2 μια χαρά όπως προανέφερα. Το αντιψυκτικό το έβαλε αδιάλυτο όπως είδα στην αλλαγή ψυγείου και αντλίας. Ναι το γύρισε γιατί θυμάμαι μου είπε και το έκανα εγώ και έβρασα μέσα. Η τάπα του ψυγείου αλλάχτηκε και μπήκε η γνήσια.1.αντιψυκτικο η παραφλου εβαλε;
αν εβαλε αντιψυκτικο αδιαλυτο, ισως να ειναι η πιθανη αιτια υπερθερμανσης
2.αν ανοιξεις το καπο και δεις το ψυγειο νερου, φαινεται να ειναι απο χαλκο η αλουμινιο; -
Έχεις κάνει κάτι στον κινητήρα ? πχ έχεις αλλάξει φλάτζα ? το αβάνς είναι σωστό ? Όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία του νερού ΄λεχεις όιργανο να δείς η θερμοκρασία λαδιού που είναι ? Τι λάδια βάζεις ? Όταν είναι ανεβασμένη η θερμοκρασία του νερού ο κινητήρας στροφάρει εύκολα ? Η αντλία νερού που έβαλες είναι γνήσια ή κινέζικη και κάτι τρέχει με το impeller της, πχ ακόμα και 1mm να είναι μικρότερο στις υψηλές στροφές δεν μπορεί να μεταφέρει όλη την ποσότητα του νερού λόγω σπηλαίωσης, τέλος βάλε τον γνήσιο θερμοστ'άτη γιατί μπορεί αυτός που έχεις να μην ανοίγει τόσο πολύ όσο ο γνήσιος με αποτέλεσμα να είναι περιορισμένη η ροή του νερού.
-
Καλημέρα σε όλους!
Για r200
Δεν γνωρίζω τι έβαλε μέσα ο τελευταίος. Ένα πράσινο δοχείο ήταν. Τι να πω, δεν είμαι σίγουρος, πάντως δεν το αραίωσε με κάτι. Το ψυγείο αλουμίνιο πρέπει να είναι - από το χρώμα του. Την τελευταία φορά πριν ένα χρόνο έβαλα αντιψυκτικό συμπλήρωμα που αγόρασα από βενζινάδικο - πράσινο περίπου 100 - 150 γραμμάρια.
Για 21 Quadra
Πριν εμφανισθεί το πρόβλημα έγινε γενικό σέρβις, μπουζί λάδια φίλτρα κλπ. Τίποτα άλλο. Το αβάνς ελέγχθηκε κατά την αλλαγή ιμάντα πριν 30 μέρες. Την θερμοκρασία λαδιού δεν την έχω ελέγξει, να δω με το ODB διαγνωστικό αν το έχει μέσα σαν επιλογή το torque και να το ελέγξω. Τα λάδια τα βάζει το συνεργείο αυτά που βάζω πάντα (10W-40).
Τώρα όταν ανέβει η θερμοκρασία ναι κανονικά πάει ο κινητήρας, δεν πέφτει η απόδοσή του καθόλου. Επιταχύνει - όλα κανονικά. Η αντλία νερού είναι η γνήσια την είδα στην συσκευασία έγραφε Hyundai απ έξω.Όπως λες και εσύ και ο manolis67, θα δω αν προλάβω πριν φύγω να αλλάξω τον θερμοστάτη με γνήσιο και βλέπουμε στο ταξίδι τα νεώτερα .
Σας ευχαριστώ - Παναγιώτης
-
προσωπικά θα εβαζα γνήσιο θερμοστάτη τής hundai προτού να φύγω για ταξίδι για να δώ στήν εθνική με μεγάλες ταχύτητες μήπως εφταιγε αυτό ,επίσης
οταν εβαλες νέο ψυγείο νερού εβαλες νέα τάπα ψυγείου η αφησες τήν παλιά επάνω ?
αν αφησες την παλιά επάνω βάλε καινούργια (φθηνή ειναι )
οταν με το καλό λυθεί το πρόβλημά σου γράψε κ τι εφταιγε τελικά ... -
Είναι κλειστό το συνεργείο μου, αλλά θα προσπαθήσω να τον αλλάξω κάπου να δω αν προλάβω.
Ναι ο μάστορας μόνος του μου είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί ήταν ιμιτασιόν και την άλλαξε την τάπα.
Μακάρι να λυθεί γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα, δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι τούτο με τίποτα, και έχω εμπειρία πολλών χρόνων με αυτοκίνητα - δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο. Φαντάσου από Οκτώβριο μέχρι Μάιο - δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Εν τω μεταξύ μέσα στο κέντρο με καύσωνες, κίνηση και σταμάτα - ξεκίνα και έξω να βράζει ο κόσμος και με κλιματισμό ανοιχτό - δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους ( π.χ. ορεινή Κορινθία ), τίποτα, μια χαρά.
Εκεί - έχει μανία με την εθνική οδό πάνω από 100 - 110 Κm και 2.900 - 3.200 στροφές και από Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο !!!
Θα σας ενημερώσω αν και όταν λυθεί το πρόβλημα. Και ευχαριστώ πολύ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.
-
Ο χρήστης freris έγραψε:
Είναι κλειστό το συνεργείο μου, αλλά θα προσπαθήσω να τον αλλάξω κάπου να δω αν προλάβω.Ναι ο μάστορας μόνος του μου είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί ήταν ιμιτασιόν και την άλλαξε την τάπα.
Μακάρι να λυθεί γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα, δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι τούτο με τίποτα, και έχω εμπειρία πολλών χρόνων με αυτοκίνητα - δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο. Φαντάσου από Οκτώβριο μέχρι Μάιο - δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Εν τω μεταξύ μέσα στο κέντρο με καύσωνες, κίνηση και σταμάτα - ξεκίνα και έξω να βράζει ο κόσμος και με κλιματισμό ανοιχτό - δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους ( π.χ. ορεινή Κορινθία ), τίποτα, μια χαρά.
Εκεί - έχει μανία με την εθνική οδό πάνω από 100 - 110 Κm και 2.900 - 3.200 στροφές και από Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο !!!
Θα σας ενημερώσω αν και όταν λυθεί το πρόβλημα. Και ευχαριστώ πολύ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.
- Τσεκαρε θερμοστατη
- κανε και ενα πειραμα, πηγαινε μαλλια σε εθνικη ή ανηφορα να ανεβει η θερμοκρασια και δες αν η θερμοκρασια πεφτει (ή δεν ανεβαινει ψηλα όπως ειναι αναμενομενο) οταν το καλοριφερ το εχεις στη ζεστη και τον αερα τερμα. Αν δεις οτι αντιδρα ετσι, εχεις αερα στο κυκλωμα... που ειτε δεν εχει βγει ποτε παρ' οτι κανεις εξαερωση οπως λες (βαλτο σε ανηφορα μεγαλη και καντην 2-3 φορες), είτε προστιθεται απο φλαντζα που την εχει ακουσει και σε υψηλες πιεσεις δινει πιεση στο κυκλωμα ψυξης.
-
trident1971 Ευχαριστω πολύ. Δεν το εχω δοκιμάσει αυτο με το καλοριφέρ. Θα το δοκιμάσω αν και φοβάμαι ότι αν δεν είναι ο θερμοστάτης - πάω σφαίρα για φλάντζα. Δεν εξηγείται αλλιώς.
Ευχαριστω πολύ - Παναγιώτης
-
Αν είναι από φλάτζα, στην αρχή της όπως φαίνεται, ίσως την προλάβεις με ένα επανασφίξιμο στο καπάκι.
-
Καλό θα ήταν και ένα καλό πλύσιμο της διαδρομής του ψυκτικού υγρού στο μπλοκ της μηχανής,να φύγει η μουργα από φτηνά παραφλου που τυχόν είχες βάλει.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Καλό θα ήταν και ένα καλό πλύσιμο της διαδρομής του ψυκτικού υγρού στο μπλοκ της μηχανής,να φύγει η μουργα από φτηνά παραφλου που τυχόν είχες βάλει.Καλημέρα, ναι θα το δω αυτό με το καπάκι, για σφίξιμο. Ελπίζω την Δευτέρα να ανοίξει το συνεργείο μου πριν φύγω.
Και για το πλύσιμο θα του πω να το καθαρίσει και θα αγοράσω ένα καλό παραφλού να το αλλάξει, αν και το έχει αλλάξει κατά την αλλαγή του ψυγείου πριν ένα χρόνο.
Θα δούμε - και πάλι ευχαριστώ
-
Έχω νεώτερα. Κατέβηκα να κάνω μια εξαέρωση πάλι μόνος μου, άνοιξα την τάπα του ψυγείου, άναψα το καλοριφέρ και περίμενα και κοιτούσα το νερό στην τάπα. Όσο ήταν κρύο , το χρώμα πράσινο και η στάθμη ανέβαινε σιγά - σιγά μέχρι που άρχισε να ξεχειλίζει αργά όσο ζεσταινόταν.
Σε λίγη ώρα όταν ζεστάθηκε (ο δείκτης θερμοκρασίας στην μέση και ελάχιστα δεξιά) άρχισε να εμφανίζεται ένα άσπρο σαν σαπούνι - αφρός περίπου. Το φύσηξα και έφυγε - έγινε πάλι πράσινο.
Δίνοντας στροφές ( με το χέρι ) άρχισε να ανακατεύει τα νερά - μάλλον άνοιξε ο θερμοστάτης και άρχισε πάλι να μαζεύει αυτό τον περίεργο αφρό - σαπουνάδα. Το φύσηξα πάλι ( μαζευόταν στο πάνω μέρος της τάπας ) και έφυγε - καθάρισε.
Ξαναδίνω στροφές - πάλι τα ίδια, αφρός και τελικά έκλεισα την τάπα μην χάνεται υγρό άδικα.
Έχουμε καμιά ιδέα ;
Ευχαριστώ
-
Οταν εξαερώνεις
-το καλοριφερ να ειναι στο ζεστο, αλλα ο ανεμιστηρας του κλειστος.
-να περιμενεις να κανει ενα κυκλο το βεντιλατερ- αν μπορεις να ειναι το ψυγειο πιο ψηλα απο οτι συνηθως
Μυριζει καυσαέριο η τρυπα της ταπας του ψυγειου?
- αν μπορεις να ειναι το ψυγειο πιο ψηλα απο οτι συνηθως
Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση