Παρουσιασούλα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού:
https://arstechnica.com/cars/2019/01/th ... der-30000/
Παρουσιασούλα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού:
https://arstechnica.com/cars/2019/01/th ... der-30000/
Ρίχνοντας ένα πολύ γρήγορο ξεφύλλισμα στο άρθρο, δεν βλέπω κάτι νέο. Αυτό που είχαν γράψει και παλιότερα τα παιδιά στο φόρουμ, ότι καίγοντας και λίγο επιπλέον υδρογόνο βελτιώνεις παραμέτρους της καύσης διαβάζω.
Εν τούτοις, αν δεις, η μέγιστη αποδοτικότητα στην παραγωγή του HHO άγγιξε το 42,5%, το οποίο σημαίνει ότι καταναλώνεις 100 μονάδες ενέργειας και παίρνεις 42,5. Άρα και πάλι χαμένος είσαι.
Μπορεί να λέω και βλακείες, αλλά, μήπως θέλει εξαέρωση το κύκλωμα; Εμένα (σε άσχετο αυτοκίνητο, βέβαια, Peugeot 306), το πρόβλημα αυτό εμφανιζόταν λόγω ύπαρξης αέρα στο κύκλωμα ψύξης.
Τυπικά, αν δεν κάνω λάθος, για να κάνεις διαγραφή σε αυτοκίνητο, πρέπει να το πας σε ανακυκλωτήριο (στις μηχανές νομίζω δεν ισχύει αυτό, ή τουλάχιστον δεν ίσχυε προ 2-3 ετών).
Στη δική μου περίπτωση, δεδομένου ότι πληρούσε τις προϋποθέσεις για απόσυρση, το πήγα σε διαλυτήριο και πήρα δικαίωμα απόσυρσης, το οποίο πούλησα εκ των υστέρων.
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Αν βγει ολική, για να πάρεις αποζημίωση θες οριστική διαγραφή. Έτσι ξερω.
Επιβεβαιώνω από προσωπική εμπειρία. Η ασφαλίστική για να προχωρήσει στην αποζημίωση ολικής ζητούσε απόδειξη παράδοσης σε ανακυκλωτήριο.
Προσωπικά, έχω πάρει αποζημίωση ολικής, και τους ζήτησα (και πήρα) και το αυτοκίνητό μου. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι, αλλά αυτό έγινε το 2011
Στην Πάτρα, πάντως, έχουμε πήξει στους κόμβους με ΣΤΟΠ στις εισόδους, προκειμένου να αντιστραφεί η οριζόμενη από τον ΚΟΚ προτεραιότητα...γιατί δεν τον αλλάζουν αυτόν τον έρμο να ξεμπερδεύουμε, δεν έχω καταλάβει!
Εντύπωση μου είχε κάνει στο Βόλο, όπου πολλές διασταυρώσεις είχαν το ανάποδο τρίγωνο (παραχώρηση προτεραιότητας), αντί για το ΣΤΟΠ, το οποίο μου φαίνεται πολύ πιο λογικό, ειδικά σε χαμηλής κυκλοφορίας διασταυρώσεις. Βέβαια, αν αρχίσει να εφαρμόζεται παντού, με τη γνώση του ΚΟΚ και το σεβασμό που του έχουμε σ'αυτήν τη χώρα, τον πρώτο καιρό θα γίνει ο κακός χαμός!
Καλησπέρα,
Αντιμετωπίζω τις τελευταίες δύο μέρες ένα θεματάκι με το πεντάλ του συμπλέκτη στο 306 μου. Συγκεκριμένα, ενώ πρωί και μεσημέρι έχω κινηθεί κανονικότατα χωρίς πρόβλημα, το βραδάκι, με το που δροσίζει ο καιρός (μπορεί το τελευταίο να είναι και τυχαίο, αλλά έτσι μου φάνηκε), σε κάποια πατήματα ακούγεται ένα τρίξιμο, σαν να τρίβεται το συρματόσκοινο σε σίδερο και δεν αποσυμπλέκει (κοινώς ακούγεται σαν το πετάλ να αφήνει το συρματόσκοινο να γλυστρίσει). Αν αφήσω και ξαναπατήσω, συνήθως πιάνει κανονικά και αθόρυβα. Μία γρήγορη ματιά με τη βοήθεια του Haynes δεν μου αποκάλυψε κάτι, ενώ προσπαθώντας κανα τέταρτο με πάτα - άσε νωρίτερα μήπως το αναπαράξω, δεν τα κατάφερα...Καμιά γρήγορη ιδέα; Ξηλώνω συρματόσχοινο και τσεκάρω;
Καλησπέρα,
Αντιμετωπίζω τις τελευταίες δύο μέρες ένα θεματάκι με το πεντάλ του συμπλέκτη στο 306 μου. Συγκεκριμένα, ενώ πρωί και μεσημέρι έχω κινηθεί κανονικότατα χωρίς πρόβλημα, το βραδάκι, με το που δροσίζει ο καιρός (μπορεί το τελευταίο να είναι και τυχαίο, αλλά έτσι μου φάνηκε), σε κάποια πατήματα ακούγεται ένα τρίξιμο, σαν να τρίβεται το συρματόσκοινο σε σίδερο και δεν αποσυμπλέκει (κοινώς ακούγεται σαν το πετάλ να αφήνει το συρματόσκοινο να γλυστρίσει). Αν αφήσω και ξαναπατήσω, συνήθως πιάνει κανονικά και αθόρυβα. Μία γρήγορη ματιά με τη βοήθεια του Haynes δεν μου αποκάλυψε κάτι, ενώ προσπαθώντας κανα τέταρτο με πάτα - άσε νωρίτερα μήπως το αναπαράξω, δεν τα κατάφερα...Καμιά γρήγορη ιδέα; Ξηλώνω συρματόσχοινο και τσεκάρω;
Πωλείται τετράδα Kleber Dynaxer με ημ/νία παραγωγής 1412 τα τρία και 1312 το ένα, σχεδόν αχρησιμοποίητα (έχουν ακόμα τριχούλες πάνω). Διάσταση 145/70/R13. Τιμή 120 ευρώ συζητήσιμη.
Πωλείται τετράδα Kleber Dynaxer με ημ/νία παραγωγής 1412 τα τρία και 1312 το ένα, σχεδόν αχρησιμοποίητα (έχουν ακόμα τριχούλες πάνω). Διάσταση 145/70/R13. Τιμή 120 ευρώ συζητήσιμη.