Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 448
    • Best 62
    • Groups 0

    margm

    @margm

    71
    Reputation
    24
    Profile views
    448
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    margm Unfollow Follow

    Best posts made by margm

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Άφησα σήμερα το Mazda 6 για υγραέριο.

      Σύστημα μπήκε το Europegas Avance 32 , με μπεκ της Hana .

      Είχαν αλλαχτεί από πριν μπουζοκαλωδια λόγω διακοπών .

      Το αμάξι πήγε σε εγκαταστατη που μου είχε διορθώσει και το προηγούμενο αμάξι με υγραέριο.

      Το Σάββατο θα το παραλάβω .

      Θα έχω περισσότερα νεότερα , σίγουρα θα ενεργοποιηθεί και ο παράλληλος ψεκασμός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mitsubishi pajero pinin αλλαγη κινητηρα απο 2.0Lσε 1.8L

      Καλησπερα στο forum .

      Θελω να αγορασω ενα mitsubishi pajero pinin . Εχω βρει δυο που με ενδιαφερουν και ειναι σε αρκετα προσιτή τιμη λογω πολλων χιλιομετρων. Παρολλα αυτα και τα δυο εχουν τον κινητηρα 4g94 16v GDI (2.0 L)κατι το οποιο ανεβαζει τα τελη κυκλοφοριας στα 630€ τον χρονο . Δυστυχως τα μοντελα με κινητηρα 4g93 16v GDI (1.8 L) πωλουνται αρκετα πιο ακριβα , ισως επειδη τα τελη ειναι 300€ ετησιως. Γνωριζει κανεις εαν θα μπορουσα να κανω αλλαγη μοτερ απο 2.0 L σε 1.8 L ? Καποια στιγμη θα χρειαζοντουσαν αλλαγη η επισκευη ουτως η αλλως γιατι εχουν πολλα χιλιομετρα και τα δυο  (350k km ) . Η τιμη των αυτοκινητων ειναι 3.500€ και εχω βρει μοτερ 1.8 L ( 4g93 GDI ) με 1200€ με 8.000 χιλιομετρα μονο !!! Αυτο ανεβαζει την τιμη απευθειας στα 5.000 € περιπου με τοποθετηση (εαν γινεται φυσικα) Τα 1.8 L ετοιμα πωλουνται γυρω στα 6.500 - 7.000 € και παραπανω!  Εαν εχετε να προτεινετε κατι αλλο , θα ηθελα να το ακουσω ! Ευχαριστω !

      Να υπολογίζεις οτι και ο 1800 κινητήρας εάν προχωρήσεις στην μετατροπή , και πάς σε μάντρα , το καλύτερο θα ηταν σε επισκευή . Δέν ξέρεις σε τι κατάσταση θα είναι. Επίσης πρέπει να δείς εάν θέλει διαφορετικό εγκέφαλο πλεξούδες ο 1800 με το 2000 κυβικά .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Opel Corsa C 1.2 2003 230,000 xιλιόμετρα .

      • Λάδια Castrol Magnetic 10/40 4lt
      • Φίλτρα ( Αέρα , Καμπίνας , Καυσίμου , Λαδιού) σε Mann- Filter
      • Μπουζί 1η φορά δοκίμασα ιριδίου λόγω και χρήσης LPG
        Υλικά 100€ , Εργασία 0€ τα πέρασα μόνος μου.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @megane98hp said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Πρόβλημα σε Yaris.
      Βάζω το κλειδί στη μίζα να βάλω μπροστά. Γυρίζει το κλειδί στην πρωτη θέση αλλά δεν πάει παρακάτω. Ο μόνος τρόπος να ξεμπλοκάρει και να πάρει μπροστά είναι όταν το σπρώχνω να πάρει μπροστά να το τραβάώ παράλληλα μέσα έξω. Τότε και μόνο τότε ξεπερνιέται το κόλλημα, περνάει το κλειδί παραμέσα και παίρνει μπροστά. Το κόλλημα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αν το τιμόνι είναι κλειδωμένο.
      Και καλά, το αμάξι παίρνει μπροστά. Υπάρχει κίνδυνος να πάθει σοβρότερη ζημια η μίζα, η κλειδαριά ή κάτι άλλο?

      Ίσως είναι διακόπτης επαφής μίζας ή κλειδαρια . Πολλές φορές επικσευάζεται η κλειδαρια χωρίς να βγάλεις νέα κλειδιά και να μπλέξεις με immobilizer

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H

      @lazarefa said in "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H:

      Σήμερα πήγα για τακτικό σέρβις το αυτοκίνητο (Opel Αstra H GTC 1.8, κινητήρας Z18XE). Εργασίες που έγιναν: αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, αλλαγή φίλτρο αέρα κινητήρα, αλλαγή μπουζί (γνήσια) και αλλαγή υγρά φρένων. Όπως περιεργαζόμουν τα παλιά μπουζί παρατήρησα ότι το ένα από τα 4 είχε ελάχιστα ίχνη ξεραμένου λαδιού στο σπείρωμα προς την πλευρά της πορσελάνης. Η ακίδα ωστόσο ήταν πεντακάθαρη από ίχνη λαδιού (όπως και στα υπόλοιπα 3). Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε και ο μηχανικός που ασχολήθηκε δεν μου είπε κάτι. Όταν πήγα σπίτι και άνοιξα καπώ να ρίξω μια ματιά στο χώρο του κινητήρα με την ησυχία μου, είδα ότι σε κάποια σημεία στην ένωση του καπακιού βαλβίδων ("ψευτοκάπακου") με την κυλινδροκεφαλή (προφανώς από τη φλάντζα του καπακιού) υπάρχουν ίχνη λαδιού, κυρίως από την μπροστά δεξιά και πλάι πλευρά όπως κοιτάμε από έξω τον κινητήρα. Με το δάχτυλο που έπιασα σε 1-2 σημεία υπάρχει μια ανεπαίσθητη λαδίλα/γλίτσα (δάκρυα λαδιού μαζί με σκόνη), ωστόσο δεν είδα πουθενά εμφανείς πιτσιλιές από λάδι σε γειτονικά εξαρτήματα ή ακόμα και πασαλείμματα από λάδια. Να πω εδώ ότι το μοτέρ έχει 245.000χλμ, δεν έχω διαπιστώσει κάποιο εμφανές θέμα λειτουργίας, λάδια δεν καίει κάτι αισθητό (ούτε 1 γραμμή δεν πέφτουν από αλλαγή σε αλλαγή, συνήθως κάθε 8-10.000χλμ) ενώ επίσης ρελαντί κρατά σταθερό (μόνο κάποιες πολύ λίγες φορές, κυρίως όταν το σβήσω μετά από κάποια ώρα λειτουργίας και το ξαναβάλω μπροστά μετά από λίγο, έχω δει να κάνει αρχικά 1-2 αστάθειες στις στροφές, του στιλ: ανεβάζει πχ 1500 στροφές, πέφτει αμέσως, ξανανεβάζει, ξαναπέφτει και σταθεροποιείται από κει και πέρα σαν να είναι όλα καλά).
      Λογικά πρέπει να υπάρχει κάποιο θέμα με τη φλάντζα του καπακιού βαλβίδων, με 16 χρόνια στην πλάτη του μοτέρ και με 245.000χλμ δεν είναι φαντάζομαι παράλογο να έχει κάπου ξεραθεί και να δακρύζει λάδια.
      Από την εμπειρία σας, το σενάριο φυσιολογικής φθοράς φλάντζας είναι το πιθανότερο; Αν ναι, πρέπει άμεσα να το πάω συνεργείο για αλλαγή αυτής της φλάντζας; Εφόσον λειτουργήσει κάποιο διάστημα το μοτέρ σε αυτή την κατάσταση ενδέχεται να χτυπήσει κάποια σοβαρότερη ζημία στον κινητήρα; Ξαναλέω, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον δεν έχω κάποιο αισθητό θέμα. Να πω επίσης ότι και το ψυκτικό είναι εντάξει στο δοχείο και σαν ποσότητα και σαν χρώμα/όψη, ενώ και στο κρυφό μενού (τα Astra H έχουν μια λειτουργία που εμφανίζει πολλές τιμές από μετρήσεις από διάφορους αισθητήρες στην κεντρική οθόνη) που μπαίνω αρκετά συχνά και τσεκάρω θερμοκρασίες ψυκτικού δεν έχω δει κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες.

      Δέν είναι κάτι τρομερό , προτίμησε γνήσια φλάντζα καπακιού βαλβιδών , ή καλή εμπορίου πάνω απο 40€ δέ πιστεύω να έχει.
      Επειδή και εγω είμαι κάτοχος ενός Corsa C ρίξε μια ματιά στην βαλβιδα πίεσης λαδιου , δακρύζει και πολλές φορές λαδωνει πλεξούδα , αισθητήρες λ και τέλος εγκέφαλο . Είναι συχνό θέμα στά μοτέρ τουλάχιστον Z12, Z14

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραέριο

      @williamg said in Υγραέριο:

      Ερώτηση. Fiat punto evo (το τελευταίο που βγήκε πριν περίπου 10 χρόνια) 1400 ατμόσφαιρα μετατροπη σε υγραέριο.
      Έχει κανείς εμπειρία; Ιστορίες τρόμου ευπρόσδεκτες.

      Προχωράς βάλε σύστημα με υποστήριξη και με σωστη ρύθμιση δε θα εχεις θέματα .
      Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα δες και τη ανάφλεξη του. Πρέπει το αμάξι να δουλεύει σωστά στη βενζίνη πρίν τη μετατροπή .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Ρετάρισμα κινητήρα

      @ntempragiaz said in Ρετάρισμα κινητήρα:

      Καλησπέρα στο φόρουμ.
      Είμαι κάτοχος ενός Opel Astra J, 1.4, του 2011, στα 100000χλμ. Το αμάξι όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί και πάνω στο δρόμο κλωτσάει, ρεταρει και κόβεται για κανά χιλιόμετρο και όταν ζεσταθεί, σταματάει και ειναι όλα κανονικά. Αν το αφήσω και ζεσταθεί καλά δε κόβεται στον δρόμο καθόλου.Επίσης όταν πατάω γκάζι με νεκρά όταν είναι κρύο ακούγεται ενας ήχος σαν να τρέχει νερό μεσα απο το ταμπλό του αυτοκινήτου. Αυτό το είχε κάνει μια φορά τον Ιούνιο και δεν το έκανε ποτέ ξανά αλλά το άρχισε πάλι τώρα τελευταία. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Μπουζί και πολλά/στη τα έχεις δει για αρχή ;
      Τα Opel (κάτοχος Corsa ) βγάζουν ζημιά και αναλώσιμη θεωρείται ο πολλ/στης .
      Λογικά έχει κασέτα dis ενιαίο.
      Ξεκινά με έλεγχο σε διαγνωστικό , και όσο για τον αέρα που ακούγεται , έγιναν εργασίες τελευταία στο κύκλωμα ψύξης ; Μήπως δε έχει γίνει σωστή εξαέρωση .
      Όπως και να έχει πας στο συνεργείο που κάνει τη τακτική του συντήρηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @margm said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Καλημέρα @Alexandros-2
      Τη δουλειά μπορείς να την κάνεις και σε συνεργείο στο νησί σου, αρκεί να προμηθευτείς τα προιόντα.
      Αν ωστόσο σε φέρει κάποια δουλειά σου στην Αθήνα, να φροντίσεις να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με το Λευτέρη (συνεργείο) και να κλείσεις ένα ραντεβού 2-3 μέρες πριν, ώστε να έχει ήδη φέρει τα προιόντα στο συνεργείο από τον Ανδρέα (είναι δίπλα ο ένας στον άλλο).
      Ανδρέας Αγ. Βαρβαρα (http://www.motorlube.gr/) 2105615347
      Λευτέρης (συνεργείο) 2105623050 Μεγ Αλεξάνδρου 84 Αγία Βαρβάρα
      To καθαριστικό spray xado 20 ευρώ, λάδια mobil1 0-20 ανάλογα τα λίτρα (4 λίτρα περίπου 60 ευρώ), εγρατικά του Λευτέρη περίπου 30 ευρώ.

      IMG_8728 (1).JPEG
      IMG_4087.jpeg

      Χρειάζεται απαραίτητα και το καθαριστικό λαδιού ;
      Σκέφτομαι να κάνω τη διαδικασία σε ένα Opel Corsa C που έχει κατανάλωση 1 λίτρο/2000. Έχει πάνω 300,000. Λογική φθορά , μήπως μειωθεί η κατανάλωση κάπως .

      Μην το πειραξεις σε αυτα τα χιλιομετρα ή επισκευη ή μην κανεις τιποτα.
      Εχει κάνει επισκευή καπάκι .
      Άρα συνεχίζω όπως έχει . Τακτικό έλεγχο συμπλήρωμα και αλλαγή στις 7000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Επιλογή ανταλλακτικών

      @sarantism said in Επιλογή ανταλλακτικών:

      Χαιρετώ την παρέα. Έχω ένα Opel Astra H 1,6 105ps και ήρθε η ώρα για πολλά που τα άφησα και μαζεύτηκαν.
      Μέχρι τώρα έκανα τα service στην αντιπροσωπεία όμως δε με βολεύει η τοποθεσία που είναι και παω το αυτοκίνητο σε γνωστό μου μάστορα.
      Ιμάντας Χρονισμού: Να πάω να αγοράσω από την αντιπροσωπεία τον γνήσιο, ή υπάρχει πρόταση για ιμάντα χρονισμού (με τεντωτήρα) από το εμπόριο;
      Αντλία Νερού: Γνήσια ή υπάρχει πρόταση για καλή από το εμπόριο;
      Ιμάντας Δυναμό: Γνήσιο ή υπάρχει πρόταση για καλό από το εμπόριο;
      Δισκόπλακες (με τακάκια φρένων): Ποια εταιρία προτείνετε να επιλέξω;
      Αντιψυκτικό θα πάρω από την αντιπροσωπεία και λάδια από γνωστό μου.
      Μπορώ να βρω στο εμπόριο τον ιμάντα χρονισμού και του δυναμό ή καλύτερα από την αντιπροσωπεία;

      Κάτοχος Opel Corsa C.
      Δε χρειάζεται να πας αντιπροσωπεία.
      Καμία εταιρεία δε φτιάχνει ανταλλακτικά .
      Υπάρχουν Αθήνα και μαγαζιά μόνο με Opel ανταλλακτικά . Υπάρχουν ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας.
      Αντιψυκτικο βάλε dexcool ή G12 κόκκινο . Δουλεύουν υψηλές θερμοκρασίες!
      Για τα υπόλοιπα υπάρχουν καλές εταιρείες .
      Και για το σύστημα φρένων ρώτησε και σε συνεργείο φρένων . Να σου κάνουν και πλήρη συντήρηση του συστήματοςεαν χρειάζεται. Πάρε τιμή πρώτα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @a-d-p said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @margm said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Corsa C z12xe 325000.
      Λάδια 4 λίτρα 10/40. Αλλαγή καθε 6500-7500 χιλιόμετρα.
      Φίλτρα σε Mann filter
      Μπουζί NGK Πλατίνας .
      Μαζί με εργασία 80€ .

      Έκανες 95000 χλμ σε ένα χρόνο 😲 ή πρόκειται για άλλο Corsa ;

      35-40.000/ χρόνο κάνω
      325.000 έχει σύνολο . Το είχαν γυρίσει το αμάξι κατά 65000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm

    Latest posts made by margm

    • RE: Αντικατάσταση σινεμπλόκ

      @1kost12 said in Αντικατάσταση σινεμπλόκ:

      @margm said in Αντικατάσταση σινεμπλόκ:

      @1kost12 said in Αντικατάσταση σινεμπλόκ:

      @thodoris91 said in Αντικατάσταση σινεμπλόκ:

      Στο golf mk6 που είχα θυμάμαι του ειχα βάλει απο s3 και γύρω στα 100-120€ ειχα δώσει ανταλλακτικά, εργασια κ ευθυγράμμιση

      καταλαβα! πρέπει να αρχίσω να ψαχνω για καποιον μάστορα εκτός αντιπροσωπιας.....

      Σε ποια περιοχή είσαι ;
      Υπάρχουν και εξιδικευμενα για Honda , τουλάχιστον γνωρίζω για Αθηνα .

      @margm said in Αντικατάσταση σινεμπλόκ:

      @1kost12 said in Αντικατάσταση σινεμπλόκ:

      @thodoris91 said in Αντικατάσταση σινεμπλόκ:

      Στο golf mk6 που είχα θυμάμαι του ειχα βάλει απο s3 και γύρω στα 100-120€ ειχα δώσει ανταλλακτικά, εργασια κ ευθυγράμμιση

      καταλαβα! πρέπει να αρχίσω να ψαχνω για καποιον μάστορα εκτός αντιπροσωπιας.....

      Σε ποια περιοχή είσαι ;
      Υπάρχουν και εξιδικευμενα για Honda , τουλάχιστον γνωρίζω για Αθηνα .

      ειμαι χαλκιδα.....

      Θήβα υπάρχει συνεργείο που ασχολείται με Honda .
      Απλώς δεν ανήκει στο επίσημο δίκτυο .
      Αλλιώς Αθήνα υπάρχουν εξειδικευμένα πάλι εκτός δικτύου .
      Αλλά και Χαλκίδα που είσαι θα βρεις κάποιον δεν νομίζω ότι δεν θα μπορέσεις να σε εξυπηρετήσει.
      Ανταλλακτικά τα βρίσκουν από Αθήνα εάν θες κάτι γνήσιο .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Opel Corsa D ( a13dte) , 2011. 272.000 χιλιόμετρα

      Λάδια 5/30
      Φίλτρα Mann *4
      Βάση μηχανής εμπρός δεξία .
      Επιπλέον θα χρειαστεί κρεμαγιέρα και έλεγχο για προθερμάνσεις . Ειχαν αλλαχτει στο παρελθόν του 2ου και 1ου . Και τώρα έβγαζε για 4ο κύλινδρο .
      Εάν θυμάμαι προθερμάνσεις δέν παίρνεις πίεσης που είναι ακριβές .
      Μαζί με εργασία 260€

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Volvo V40 D2 2013 1,6.
      Ξεχωριστή μπαταρία έχει για το Start Stop.
      Με άφησε σήμερα εντελώς ξαφνικά . Varta 5,5 χρόνια.
      Στη περιοχή δε έβρισκα ετοιμοπαραδοτη και βρήκα μετά από ψάξιμο σε έναν Bosch AGM (Τύπος ) 70 Ah , 760A . 170€ .
      Πρέπει να δω και του Start Stop τώρα εάν και λειτουργεί σωστά .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @driver-m said in Περί Αναρτήσεων:

      @margm said in Περί Αναρτήσεων:

      @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

      Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

      Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

      Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

      Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
      Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
      Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
      Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .

      Εγω με 50.000 χλμ πανω τους στο 207 μου δεν εχω παρατηρησει καμια πτωση της αποδοσης. Το ΚΤΕΟ μου εβγαλε 72-73% τα μπροστινα και 77% τα πισω. Απλα ειναι πιο σκληρα απ'ο,τι θα ηθελα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλο προβλημα δεν εχω παντως.

      Στα ΚΤΕΟ επειδή μπορεί να τους φυγει κιόλας στο αμορτισερόμετρο , ( μου έχει τυχει με φορτηγό με αερόφρενα και ζήτησα επανέλεγχο , γιατί έλεγαν οτι δεν εχω χειρόφρενο)
      εμένα το 2025 τα έβγαλαν καλύτερα απο το 2023 τα αμορτισέρ στο αμάξι . Βεβαια διαφορετικό ΚΤΕΟ , διαφορετικό μηχανημα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

      Όταν είχα κάνει αλλαγή ελαστικών το 22 και έλεγχο αναρτήσεων,ο έλεγχος έβγαλε στο Fiesta 42-45% τα εμπρός αμορτισέρ και 51% τα πίσω.

      Φέτος που πέρασα έλεγχο ΚΤΕΟ και ρώτησα για την κατάσταση τους,μου είπε ο τεχνικός ότι δεν είδε κάποιο πρόβλημα.

      Σκέφτομαι όταν κάνω αλλαγή να πάω σε kayaba excel g.

      Kayaba Excel G είχα βαλει σε 2 αμάξια . Και τωρα είχε βαλει ο προηγουμενος σε Corsa C .
      Μου φαινεται κάθονται πολυ γρηγορα και πεφτει η απόδοση τους γρηγορα.
      Και σε εμενα το αμάξι σπάνια είναι φορτωμένο .
      Μιλάμε για κανονικές συνθήκες οδήγησης .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Opel Corsa C 1.2 2003
      Μετά απο 4 χρόνια / 100.000 ξεκίνησε να δακρύζει ξανά η τρόμπα νερού . Σύνολο 330.000.
      Είχε αλλαχτει ξανά με την επίσκευη καπάκι .
      Τιμές τοπικής αγοράς
      SKF 65€
      Ιμαντας Δυναμό 15€
      Αντιψυκτικό G12 5λτ 35€ Hepu
      Θερμοστάτης 20€ Vernet

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab

      @azmo said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:

      Γίνεται, και η οικονομία φτάνει μεχρι και 50% αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις ενα χιλιάρικο συν ότι άλλο μάζεμα χρειαστεί για καινουργια εγκατάσταση LPG σε αυτοκίνητο του 91 με καρμπυρατέρ και πολλά χιλιόμετρα που μπορεί να χαιρετήσει πριν καν προλάβεις να κάνεις απόσβεση. Στα 3 χιλιάρικα θα βρεις κατι 20ετιας που μπορεί να μην έχει LPG αλλά και πάλι θα καίει αρκετά λιγότερο.

      Κόστος έχει κάτω απο 1000€ λόγω καρμπυρατέρ.
      Μάζεμα οτι και να πάρει θα χρειαστεί ειτε βάλει είτε δεν βάλει LPG

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab

      Έχει βάλει γνωστός σε D21 του 1992 1,6 με μοτέρ Z6 30-35% οικονομία έχει . Και όντως το γυρίζει χειροκίνητα . Απλώς εάν έχει χιλιόμετρα δες και το κύκλωμα ψύξης .

      @ilias-a Έχεις υπ όψιν που μπορούμε να βρούμε πλατίνες ; Όσους και να έχουμε ρωτήσει εδώ επαρχία λόγω μοντέλου μας διώχνουν.
      Κάποιες φορές του σβήνει στο ρελαντί . Το ξανά πήγε στον εγκαταστατη το ρύθμισε και βελτιώθηκε κάπως .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Όσοι έχουν diesel ας που γνώμη .
      Volvo V40 D2 2013 , σε διαγνωστικό συνεργείου δε βγάζει βλάβες καμιά .
      Έχει 3-4 μέρες που το παρουσιάζει .
      Εφόσον έχεις ανοικτό το κλιματισμό κάνεις τη βόλτα και πάντα το κλείνω 2 λεπτά πριν σταθμευσω σβήνω το κινητήρα .
      Παίρνει το βεντιλατερ μόνο του στη μεγαλύτερη σκάλα και δεν σταματάει . Σταματάει μόνο εάν ξανά βάλεις μπροστά . Και από ότι φαίνεται έχει ξελιγωθει και η μπαταρία του.

      Τις πρώτες φορές υπέθεσα ότι έκανε αναγέννηση dpf και κακώς το έσβησα το μοτέρ .
      Δεν βγάζει και κάποια ένδειξη για αναγέννηση dpf , αλλά γενικά κάνει μακρινές αποστάσεις.

      Εγκέφαλος του βεντιλατερ. Λογικα δεν έχουν ρελέ αυτά. Και σε άλλα αυτοκίνητα έτσι χαλάνε. Δεν νομίζω να βρείς σφάλμα ποτέ

      Όντως που έψαξα και άλλοι εχουν θέμα . Αλλα λένε και απο πεσμενη μπαταρια τα πρωτα σημάδια .
      Έχει δυο εγκεφαλους βεντιλατερ πάνω στο ψυγείο περίπου. Το εμφανίζουν κυρίως V40/V60 / s40 ίδιας χρονολογίας .
      Το θέμα είναι ποιο απο τα 2 είναι γιατί γνήσιο έχει ~200€ /τμχ.
      Θα περασω και απο εξιδικευμενο συνεργείο Volvo για μια διαγνωση .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Όσοι έχουν diesel ας που γνώμη .
      Volvo V40 D2 2013 , σε διαγνωστικό συνεργείου δε βγάζει βλάβες καμιά .
      Έχει 3-4 μέρες που το παρουσιάζει .
      Εφόσον έχεις ανοικτό το κλιματισμό κάνεις τη βόλτα και πάντα το κλείνω 2 λεπτά πριν σταθμευσω σβήνω το κινητήρα .
      Παίρνει το βεντιλατερ μόνο του στη μεγαλύτερη σκάλα και δεν σταματάει . Σταματάει μόνο εάν ξανά βάλεις μπροστά . Και από ότι φαίνεται έχει ξελιγωθει και η μπαταρία του.

      Τις πρώτες φορές υπέθεσα ότι έκανε αναγέννηση dpf και κακώς το έσβησα το μοτέρ .
      Δεν βγάζει και κάποια ένδειξη για αναγέννηση dpf , αλλά γενικά κάνει μακρινές αποστάσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr