Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 417
    • Best 51
    • Groups 0

    margm

    @margm

    57
    Reputation
    21
    Profile views
    417
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    margm Unfollow Follow

    Best posts made by margm

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Άφησα σήμερα το Mazda 6 για υγραέριο.

      Σύστημα μπήκε το Europegas Avance 32 , με μπεκ της Hana .

      Είχαν αλλαχτεί από πριν μπουζοκαλωδια λόγω διακοπών .

      Το αμάξι πήγε σε εγκαταστατη που μου είχε διορθώσει και το προηγούμενο αμάξι με υγραέριο.

      Το Σάββατο θα το παραλάβω .

      Θα έχω περισσότερα νεότερα , σίγουρα θα ενεργοποιηθεί και ο παράλληλος ψεκασμός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mitsubishi pajero pinin αλλαγη κινητηρα απο 2.0Lσε 1.8L

      Καλησπερα στο forum .

      Θελω να αγορασω ενα mitsubishi pajero pinin . Εχω βρει δυο που με ενδιαφερουν και ειναι σε αρκετα προσιτή τιμη λογω πολλων χιλιομετρων. Παρολλα αυτα και τα δυο εχουν τον κινητηρα 4g94 16v GDI (2.0 L)κατι το οποιο ανεβαζει τα τελη κυκλοφοριας στα 630€ τον χρονο . Δυστυχως τα μοντελα με κινητηρα 4g93 16v GDI (1.8 L) πωλουνται αρκετα πιο ακριβα , ισως επειδη τα τελη ειναι 300€ ετησιως. Γνωριζει κανεις εαν θα μπορουσα να κανω αλλαγη μοτερ απο 2.0 L σε 1.8 L ? Καποια στιγμη θα χρειαζοντουσαν αλλαγη η επισκευη ουτως η αλλως γιατι εχουν πολλα χιλιομετρα και τα δυο  (350k km ) . Η τιμη των αυτοκινητων ειναι 3.500€ και εχω βρει μοτερ 1.8 L ( 4g93 GDI ) με 1200€ με 8.000 χιλιομετρα μονο !!! Αυτο ανεβαζει την τιμη απευθειας στα 5.000 € περιπου με τοποθετηση (εαν γινεται φυσικα) Τα 1.8 L ετοιμα πωλουνται γυρω στα 6.500 - 7.000 € και παραπανω!  Εαν εχετε να προτεινετε κατι αλλο , θα ηθελα να το ακουσω ! Ευχαριστω !

      Να υπολογίζεις οτι και ο 1800 κινητήρας εάν προχωρήσεις στην μετατροπή , και πάς σε μάντρα , το καλύτερο θα ηταν σε επισκευή . Δέν ξέρεις σε τι κατάσταση θα είναι. Επίσης πρέπει να δείς εάν θέλει διαφορετικό εγκέφαλο πλεξούδες ο 1800 με το 2000 κυβικά .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Opel Corsa C 1.2 2003 230,000 xιλιόμετρα .

      • Λάδια Castrol Magnetic 10/40 4lt
      • Φίλτρα ( Αέρα , Καμπίνας , Καυσίμου , Λαδιού) σε Mann- Filter
      • Μπουζί 1η φορά δοκίμασα ιριδίου λόγω και χρήσης LPG
        Υλικά 100€ , Εργασία 0€ τα πέρασα μόνος μου.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @megane98hp said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Πρόβλημα σε Yaris.
      Βάζω το κλειδί στη μίζα να βάλω μπροστά. Γυρίζει το κλειδί στην πρωτη θέση αλλά δεν πάει παρακάτω. Ο μόνος τρόπος να ξεμπλοκάρει και να πάρει μπροστά είναι όταν το σπρώχνω να πάρει μπροστά να το τραβάώ παράλληλα μέσα έξω. Τότε και μόνο τότε ξεπερνιέται το κόλλημα, περνάει το κλειδί παραμέσα και παίρνει μπροστά. Το κόλλημα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αν το τιμόνι είναι κλειδωμένο.
      Και καλά, το αμάξι παίρνει μπροστά. Υπάρχει κίνδυνος να πάθει σοβρότερη ζημια η μίζα, η κλειδαριά ή κάτι άλλο?

      Ίσως είναι διακόπτης επαφής μίζας ή κλειδαρια . Πολλές φορές επικσευάζεται η κλειδαρια χωρίς να βγάλεις νέα κλειδιά και να μπλέξεις με immobilizer

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H

      @lazarefa said in "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H:

      Σήμερα πήγα για τακτικό σέρβις το αυτοκίνητο (Opel Αstra H GTC 1.8, κινητήρας Z18XE). Εργασίες που έγιναν: αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, αλλαγή φίλτρο αέρα κινητήρα, αλλαγή μπουζί (γνήσια) και αλλαγή υγρά φρένων. Όπως περιεργαζόμουν τα παλιά μπουζί παρατήρησα ότι το ένα από τα 4 είχε ελάχιστα ίχνη ξεραμένου λαδιού στο σπείρωμα προς την πλευρά της πορσελάνης. Η ακίδα ωστόσο ήταν πεντακάθαρη από ίχνη λαδιού (όπως και στα υπόλοιπα 3). Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε και ο μηχανικός που ασχολήθηκε δεν μου είπε κάτι. Όταν πήγα σπίτι και άνοιξα καπώ να ρίξω μια ματιά στο χώρο του κινητήρα με την ησυχία μου, είδα ότι σε κάποια σημεία στην ένωση του καπακιού βαλβίδων ("ψευτοκάπακου") με την κυλινδροκεφαλή (προφανώς από τη φλάντζα του καπακιού) υπάρχουν ίχνη λαδιού, κυρίως από την μπροστά δεξιά και πλάι πλευρά όπως κοιτάμε από έξω τον κινητήρα. Με το δάχτυλο που έπιασα σε 1-2 σημεία υπάρχει μια ανεπαίσθητη λαδίλα/γλίτσα (δάκρυα λαδιού μαζί με σκόνη), ωστόσο δεν είδα πουθενά εμφανείς πιτσιλιές από λάδι σε γειτονικά εξαρτήματα ή ακόμα και πασαλείμματα από λάδια. Να πω εδώ ότι το μοτέρ έχει 245.000χλμ, δεν έχω διαπιστώσει κάποιο εμφανές θέμα λειτουργίας, λάδια δεν καίει κάτι αισθητό (ούτε 1 γραμμή δεν πέφτουν από αλλαγή σε αλλαγή, συνήθως κάθε 8-10.000χλμ) ενώ επίσης ρελαντί κρατά σταθερό (μόνο κάποιες πολύ λίγες φορές, κυρίως όταν το σβήσω μετά από κάποια ώρα λειτουργίας και το ξαναβάλω μπροστά μετά από λίγο, έχω δει να κάνει αρχικά 1-2 αστάθειες στις στροφές, του στιλ: ανεβάζει πχ 1500 στροφές, πέφτει αμέσως, ξανανεβάζει, ξαναπέφτει και σταθεροποιείται από κει και πέρα σαν να είναι όλα καλά).
      Λογικά πρέπει να υπάρχει κάποιο θέμα με τη φλάντζα του καπακιού βαλβίδων, με 16 χρόνια στην πλάτη του μοτέρ και με 245.000χλμ δεν είναι φαντάζομαι παράλογο να έχει κάπου ξεραθεί και να δακρύζει λάδια.
      Από την εμπειρία σας, το σενάριο φυσιολογικής φθοράς φλάντζας είναι το πιθανότερο; Αν ναι, πρέπει άμεσα να το πάω συνεργείο για αλλαγή αυτής της φλάντζας; Εφόσον λειτουργήσει κάποιο διάστημα το μοτέρ σε αυτή την κατάσταση ενδέχεται να χτυπήσει κάποια σοβαρότερη ζημία στον κινητήρα; Ξαναλέω, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον δεν έχω κάποιο αισθητό θέμα. Να πω επίσης ότι και το ψυκτικό είναι εντάξει στο δοχείο και σαν ποσότητα και σαν χρώμα/όψη, ενώ και στο κρυφό μενού (τα Astra H έχουν μια λειτουργία που εμφανίζει πολλές τιμές από μετρήσεις από διάφορους αισθητήρες στην κεντρική οθόνη) που μπαίνω αρκετά συχνά και τσεκάρω θερμοκρασίες ψυκτικού δεν έχω δει κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες.

      Δέν είναι κάτι τρομερό , προτίμησε γνήσια φλάντζα καπακιού βαλβιδών , ή καλή εμπορίου πάνω απο 40€ δέ πιστεύω να έχει.
      Επειδή και εγω είμαι κάτοχος ενός Corsa C ρίξε μια ματιά στην βαλβιδα πίεσης λαδιου , δακρύζει και πολλές φορές λαδωνει πλεξούδα , αισθητήρες λ και τέλος εγκέφαλο . Είναι συχνό θέμα στά μοτέρ τουλάχιστον Z12, Z14

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραέριο

      @williamg said in Υγραέριο:

      Ερώτηση. Fiat punto evo (το τελευταίο που βγήκε πριν περίπου 10 χρόνια) 1400 ατμόσφαιρα μετατροπη σε υγραέριο.
      Έχει κανείς εμπειρία; Ιστορίες τρόμου ευπρόσδεκτες.

      Προχωράς βάλε σύστημα με υποστήριξη και με σωστη ρύθμιση δε θα εχεις θέματα .
      Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα δες και τη ανάφλεξη του. Πρέπει το αμάξι να δουλεύει σωστά στη βενζίνη πρίν τη μετατροπή .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Ρετάρισμα κινητήρα

      @ntempragiaz said in Ρετάρισμα κινητήρα:

      Καλησπέρα στο φόρουμ.
      Είμαι κάτοχος ενός Opel Astra J, 1.4, του 2011, στα 100000χλμ. Το αμάξι όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί και πάνω στο δρόμο κλωτσάει, ρεταρει και κόβεται για κανά χιλιόμετρο και όταν ζεσταθεί, σταματάει και ειναι όλα κανονικά. Αν το αφήσω και ζεσταθεί καλά δε κόβεται στον δρόμο καθόλου.Επίσης όταν πατάω γκάζι με νεκρά όταν είναι κρύο ακούγεται ενας ήχος σαν να τρέχει νερό μεσα απο το ταμπλό του αυτοκινήτου. Αυτό το είχε κάνει μια φορά τον Ιούνιο και δεν το έκανε ποτέ ξανά αλλά το άρχισε πάλι τώρα τελευταία. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Μπουζί και πολλά/στη τα έχεις δει για αρχή ;
      Τα Opel (κάτοχος Corsa ) βγάζουν ζημιά και αναλώσιμη θεωρείται ο πολλ/στης .
      Λογικά έχει κασέτα dis ενιαίο.
      Ξεκινά με έλεγχο σε διαγνωστικό , και όσο για τον αέρα που ακούγεται , έγιναν εργασίες τελευταία στο κύκλωμα ψύξης ; Μήπως δε έχει γίνει σωστή εξαέρωση .
      Όπως και να έχει πας στο συνεργείο που κάνει τη τακτική του συντήρηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @margm said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Καλημέρα @Alexandros-2
      Τη δουλειά μπορείς να την κάνεις και σε συνεργείο στο νησί σου, αρκεί να προμηθευτείς τα προιόντα.
      Αν ωστόσο σε φέρει κάποια δουλειά σου στην Αθήνα, να φροντίσεις να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με το Λευτέρη (συνεργείο) και να κλείσεις ένα ραντεβού 2-3 μέρες πριν, ώστε να έχει ήδη φέρει τα προιόντα στο συνεργείο από τον Ανδρέα (είναι δίπλα ο ένας στον άλλο).
      Ανδρέας Αγ. Βαρβαρα (http://www.motorlube.gr/) 2105615347
      Λευτέρης (συνεργείο) 2105623050 Μεγ Αλεξάνδρου 84 Αγία Βαρβάρα
      To καθαριστικό spray xado 20 ευρώ, λάδια mobil1 0-20 ανάλογα τα λίτρα (4 λίτρα περίπου 60 ευρώ), εγρατικά του Λευτέρη περίπου 30 ευρώ.

      IMG_8728 (1).JPEG
      IMG_4087.jpeg

      Χρειάζεται απαραίτητα και το καθαριστικό λαδιού ;
      Σκέφτομαι να κάνω τη διαδικασία σε ένα Opel Corsa C που έχει κατανάλωση 1 λίτρο/2000. Έχει πάνω 300,000. Λογική φθορά , μήπως μειωθεί η κατανάλωση κάπως .

      Μην το πειραξεις σε αυτα τα χιλιομετρα ή επισκευη ή μην κανεις τιποτα.
      Εχει κάνει επισκευή καπάκι .
      Άρα συνεχίζω όπως έχει . Τακτικό έλεγχο συμπλήρωμα και αλλαγή στις 7000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mini Cooper S μετατροπή σε LPG

      @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

      Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
      Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
      Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
      Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mini Cooper S μετατροπή σε LPG

      @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      @margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

      Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
      Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
      Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
      Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .

      Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;

      Πρέπει να δουλευει σωστά στη βενζίνη . Δηλαδή πόσο αυξήθηκε η κατανάλωση απο πρίν ; Επιπλέον εάν έχεις θέμα και στην ανάφλεξη ( μπουζοκαλώδια ή πολ/στες ) θα φανεί όταν βάλεις υγραέριο , καθώς το Lpg απαιτεί καλο ρεύμα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm

    Latest posts made by margm

    • RE: Καλός Μάστορας για Βάψιμο Δαγκανών Φρένων

      @m3bp4sn said in Καλός Μάστορας για Βάψιμο Δαγκανών Φρένων:

      Γειά χαρά σε όλους!

      Επειδή θα αλλάξω ζάντες σε καινούργιο αυτοκίνητο σύντομα (Mazda 3 του 2024), σκεφτόμουν να έκανα και τις δαγκάνες των φρένων κόκκινες.
      Το αμάξι είναι ολοκαίνουργιο οπότε έχω αρκετούς ενδιασμούς.
      Αρχικά, το ξέρω ότι για να γίνει καλύτερη δουλειά θα πρέπει να βγουν τα φρένα αλλά σε αυτή τη φάση δεν θα' θελα να γίνει αυτό.

      Οπότε αν είναι να βαφτούν πάνω στο αμάξι, έχετε εμπειρία για Αθήνα σε κάποιο καλό μάστορα που κάνει καλό και προσεγμένο χάρτωμα? Επίσης θα' θελα να γίνει καλή δουλειά και να αντέξουν χρόνια και όχι να αρχίσουν να ξεφτίζουν μετά από λίγο.

      Ευχαριστώ πολύ!

      Σε τόσο νέο μοντέλο δε θα έκανα κάτι προσωπικά.
      Μη βρουν και πάτημα για τη εγγύηση στο μελλον

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πρόβλημα με opel Corsa c

      @gol said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

      @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

      Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
      Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
      Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
      Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
      Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

      Ειδοποιησε αν θελεις τι θα γινει.

      Τελικά το θέμα δεν ήταν αντλία καυσίμου (2 μηνών ήταν ) .
      Είχε ξεκουμπωσει το σωληνάκι εσωτερικά της αντλίας καυσίμου. Και διορθώθηκε και το φλοτερ και πλέον δείχνει σωστά και τη στάθμη βενζίνης .
      Για το ρελέ δε ξέρω , καθώς έχω και μεικτό ψεκασμό ρυθμισμένο. Ούτε τον ρώτησα για ρελέ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πρόβλημα με opel Corsa c

      @ilias-a said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

      @margm said in Πρόβλημα με opel Corsa c:

      Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
      Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
      Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
      Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
      Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

      Πες τους να σου βαλουν ρελε να απενεργοποιει την αντλια βενζινης οταν δουλευει το αεριο, μεικτο ψεκασμο αν εχεις τον ξεχνας βεβαια και τα φορντ το ιδιο προβλημα εχουν με το αεριο.

      Είναι ασφαλές το ρελέ ;
      3 αμάξια είχα με LPG και καθαρά λόγω ηλικίας /χιλιόμετρων με άφησε η αντλία .
      Τηρώ ποσοστό και αλλαγή φίλτρου καυσίμου.
      Τώρα στο Corsa C είχε βάλει μεικτό ψεκασμό μετά τις 3500 3,5ms τη default ρύθμιση του EG.
      Δε έχω ενημέρωση ακόμη το πρωί το άφησα το αμάξι. Το πήγα οδικώς με LPG.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πρόβλημα με opel Corsa c

      Τελικά ξανά μείναμε από τρόμπα βενζίνης. Μέχρι και χθες το αμάξι πήγαινε μια χαρά και με τη 1η έπαιρνε και ούτε διακοπές έκανε στην βενζίνη .
      Από χθες δε ακουγόταν η αντλία καυσίμου καν.
      Μπήκε σήμερα με υγραέριο εμπρός , ζεστάθηκε καλά και πήγε οδικώς στο συνεργείο.
      Πριν 2 μήνες είχε αλλαχτεί με Bosch και σωληνάκια καυσίμου και το συχνό θέμα με το ρυθμιστή πίεσης.
      Αναμένω ενημέρωση . Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα εγκεφάλου που έβγαζαν θέμα και να κόβει το ρεύμα στην αντλία καυσίμου ή αστοχία υλικού γιατί πλέον δε ξέρεις και τι αγοράζεις !

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ Η 1.6 105HP ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ

      @megalos21 said in ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ Η 1.6 105HP ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ:

      Καλημέρα σε όλους/όλες.

      Είμαι κάτοχος οπελ αστρα h 1.6 κ.ε. ,μοντέλο 2007, πρώτος οδηγός και έχω το εξής προβλημα. Στο κρυφό μενού διαπίστωσα ότι η θερμοκρασία του κινητήρα κυμαίνεται από 100 έως 102 βαθμούς κελσίου, σε εθνική οδό με 140km/h. Μέσα στην πόλη είναι 106-108. Στο συνεργείο βρήκαν ότι το βεντιλατέρ ξεκινάει να λειτουργεί στους 112 βαθμούς κελσίου μετά από δοκιμή. Μου είπαν οτι υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος της μηχανής και να δυσλειτουργεί η διαδικασία ψύξης.

      Έχει κάποιος άλλος οδηγός παρόμοια εμπειρία? Τα κμ που έχω κάνει είναι 345000 και έχω την εντύπωση ότι οι παραπάνω θερμοκρασίες δεν είναι τωρινό φαινόμενο, αλλά θυμάμαι ότι τις είχα δει πρώτη φορά το 2022.

      Πριν 30 μέρες τρύπησε το κολλάρο που διοχετεύει το ψυκτικό υγρό στη μηχανή, το καπό έβγαζε καπνούς και είδαν στο συνεργείο ότι είχε καεί η μικρή φλάντζα που διαχωρίζει τα νερά από τα λάδια και την οποία άλλαξαν. Μου είπαν να παρακολουθώ τη στάθμη του δοχείου διαστολής, γιατί υπάρχει περίπτωση να έχει καεί και η φλάντζα της μηχανής, αλλά επειδή τα km είναι πολλά, δεν αξίζει να λύσουν τη μηχανή, να τη στείλουν για ρεκτιφιέ κτλ, αλλά να κοιτάξω για αγορά μεταχειρισμένης και αργότερα και για εγκέφαλο μηχανής, για να λυθεί η πιθανή δυσλειτουργία της ψύξης.

      Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη και συγγνώμη αν σας κούρασα. Δεν ειναι ότι δεν εμπιστεύομαι το συνεργείο, απλά και αυτοί δε βλέπω να έχουν μια σίγουρη στάση. Όλο μπορεί και ίσως ακούω..Και πάλι ευχαριστώ πολύ.

      Κάτοχος Opel Corsa C Z12XE .
      Γενικά τα Opel δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες . Βάζε καλό επώνυμο αντιψυκτικό Γ12 κόκκινο.
      Κάνε ένα έλεγχο σε σφιγκτήρες , και κολάρα και τους διακλαδωτήρες λόγω ηλικίας / χιλιομέτρων . Ας σου πρεσάρουν το κύκλωμα ψύξης να δείτε για τυχόν διαρρόες .
      Δές και τον θερμοστάτη , αντλία νερού εάν λειτουργούν όπως πρέπει .
      Σίγουρα έχει 2 σκάλες βεντιλατέρ . Βρές κάποιον γνώστη με Opel .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Θόρυβος όταν αφήνω σιγά σιγά το φρένο

      @vasilis_than said in Θόρυβος όταν αφήνω σιγά σιγά το φρένο:

      Όταν είμαι σε ανηφόρα ή έστω σε δρόμο με μικρή κλίση σταματημένος, όταν αφήνω σιγά σιγά το φρένο να τσουλήσει πίσω το αμάξι ακούγεται έντονος θόρυβος, σε κανονικό φρενάρισμα δεν το κάνει.
      Άλλαξα δισκοπλακες-τακακια μπροστά και πίσω σιαγώνες και το κάνει ακόμη, μήπως δεν έχει σχέση με τα φρένα και ο θόρυβος έρχεται από κάτι άλλο? Τουοτα yaris 2012 είναι.
      Ξέρει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει?
      Ευχαριστώ

      Με τα νέα φρένα πόσα χιλιόμετρα έχει επάνω;
      Ότι και να σου πούμε από εδώ θεωρητικό θα είναι . Ξανά πήγαινε να δεις τα φρένα , ίσως και να κολλάει κάποια δαγκάνα φρένου ειδικά εάν δεν έχουν συντηρηθεί ποτέ και έχει και χιλιόμετρα επάνω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ

      @johnny1 said in SUZUKI SX4 - αλλαγή δίσκου-πλατώ:

      Καλησπέρα στην παρέα!
      Αγόρασα μεταχειρισμένο από τον αδερφό μου ένα suzuki sx4 του 2007 με 108.000χλμ.
      Είναι 4χ4 με τους 107Hp και ταμπούρα πίσω.
      Το αυτοκίνητο το ήξερα, είναι λίγο μουλάρι... (το οδηγούσα και γω μερικές φορές), και δεν είχε παρουσιάσει ποτέ "ξεκούδουνα" προβλήματα.
      Η χρήση που του έκαναν ήταν αρκετή πόλη, κάποια ταξίδια και διακοπές.
      Το αυτοκίνητο δεν έκανε ποτέ χώμα, εκτός από περιπτώσεις που έπρεπε κάποιος 1 φορά το χρόνο να φτάσει σε καμιά παραλία...
      Ο συμπλέκτης θα αλλαχθεί τώρα από μένα στις 111.000χλμ, μιας και αρχίζει να δυστροπεί-πατινάρει αν τον αφήσεις απότομα.
      Κόστος σε αξιόπιστο συνοικιακό συνεργείο που έχει χρόνια εξειδίκευση σε Suzuki
      Αλλαγή σετ συμπλέκτη μαζί με αλλαγή μίας τσιμούχας στο κιβώτιο εκεί που βγαίνει το δεξί ημιαξόνιο: 470€ με απόδειξη.
      Σε εξουσιοδοτημένο μου ζητάνε 550 μόνο για το συμπλέκτη...

      Εάν έχει και τη αντλία ρουλεμάν συμπλέκτη μέσα στο κιβώτιο αφού θα κατέβει άλλαξε το . Συνήθως τα Opel το έχουν έτσι . Δε ξέρω για το Suzuki .
      Προφανώς θα αλλαχτούν και λάδια κιβωτίου .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120

      Μου φαίνεται και το Corsa E ή F έβγαζε το αντίστοιχο θέμα με το πεντάλ γκαζιού.
      Δε ξέρω εάν η πεταλούδα γκαζιού θέλει αρχικοποίηση μετά αφού θα κάνεις τραμπα με διαγνωστικό

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πρόσθετο καυσίμου

      Στο Diesel Volvo V40 εγώ χρησιμοποίησα το Tunap 989 , και κάθε 15000 αλλάζω φίλτρο καυσίμου .Διαφορά δε είδα κάτι ούτε σε κατανάλωση ούτε κάτι άλλο .
      Βέβαια έχουν καθαριστεί τα μπεκ του , και δε έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα . Έχει επάνω ~300,000 χιλιόμετρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων

      Είχες νεότερα με το πρόβλημα ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr