Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 461
    • Best 65
    • Groups 0

    margm

    @margm

    74
    Reputation
    24
    Profile views
    461
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    margm Unfollow Follow

    Best posts made by margm

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Άφησα σήμερα το Mazda 6 για υγραέριο.

      Σύστημα μπήκε το Europegas Avance 32 , με μπεκ της Hana .

      Είχαν αλλαχτεί από πριν μπουζοκαλωδια λόγω διακοπών .

      Το αμάξι πήγε σε εγκαταστατη που μου είχε διορθώσει και το προηγούμενο αμάξι με υγραέριο.

      Το Σάββατο θα το παραλάβω .

      Θα έχω περισσότερα νεότερα , σίγουρα θα ενεργοποιηθεί και ο παράλληλος ψεκασμός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Υποθέτω ότι κάποια μέλη θα έχουν αγοράσει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από ιδιώτες.

      Μου ζήτησαν βοήθεια επιλογής ενός φτηνού αυτοκινήτου από ιδιώτη. Το αυτοκίνητο θα πρέπει, εφόσον βρεθεί, να το φορτώσω σε καράβι να φύγει Δωδεκάνησα. Το θέμα δεν αφορά την επιλογή του αυτοκινήτου, αφού ήδη γνωρίζω τι αυτοκίνητο θέλουν.

      Εγώ εμπειρία αγοράς από ιδιώτη δεν έχω, οπότε έχουν προκύψει κάποια ερωτήματα περί του ελέγχου.

      Βασικά αναζητώ τον ποιο σύντομο τρόπο ελέγχου, γιατί μέχρι στιγμής άκρη σε αυτό το θέμα δεν έχω βγάλει.

      Κάποιοι ιδιώτες ήδη μου έχουν πει να οδηγήσω το αυτοκίνητό τους για όσο χρόνο θέλω, για να το δω στο δρόμο.

      Από την άλλη δεν θέλω να κλείσω αυτοκίνητο με ένα δικό μου και μόνο έλεγχο.

      Μπέρδεμα. Καμιά σκέψη;

      Πρόσφατα βρέιηκα σε αναζήτηση μεταχειρισμένου . Σε όσους τηλεφωνησα τους ειπα με τη προυποθεση το αμάξι να πάει σε δικό μου συνεργείο και αναλόγως πράτω με την αγορά . Υπήρξαν και περιπτώσεις που είτε δεν ήθελαν ή βρίσκαν δικαιολογίες . Συνοψίζοντας βρήκα 2-3 άτομα και σε αυτό που αποφάσισα πήγε σε συνεργείο. Μόλις με ενημέρωσε πήγαμε στο υπούργειο για μεταβίβαση επιτόπου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mitsubishi pajero pinin αλλαγη κινητηρα απο 2.0Lσε 1.8L

      Καλησπερα στο forum .

      Θελω να αγορασω ενα mitsubishi pajero pinin . Εχω βρει δυο που με ενδιαφερουν και ειναι σε αρκετα προσιτή τιμη λογω πολλων χιλιομετρων. Παρολλα αυτα και τα δυο εχουν τον κινητηρα 4g94 16v GDI (2.0 L)κατι το οποιο ανεβαζει τα τελη κυκλοφοριας στα 630€ τον χρονο . Δυστυχως τα μοντελα με κινητηρα 4g93 16v GDI (1.8 L) πωλουνται αρκετα πιο ακριβα , ισως επειδη τα τελη ειναι 300€ ετησιως. Γνωριζει κανεις εαν θα μπορουσα να κανω αλλαγη μοτερ απο 2.0 L σε 1.8 L ? Καποια στιγμη θα χρειαζοντουσαν αλλαγη η επισκευη ουτως η αλλως γιατι εχουν πολλα χιλιομετρα και τα δυο  (350k km ) . Η τιμη των αυτοκινητων ειναι 3.500€ και εχω βρει μοτερ 1.8 L ( 4g93 GDI ) με 1200€ με 8.000 χιλιομετρα μονο !!! Αυτο ανεβαζει την τιμη απευθειας στα 5.000 € περιπου με τοποθετηση (εαν γινεται φυσικα) Τα 1.8 L ετοιμα πωλουνται γυρω στα 6.500 - 7.000 € και παραπανω!  Εαν εχετε να προτεινετε κατι αλλο , θα ηθελα να το ακουσω ! Ευχαριστω !

      Να υπολογίζεις οτι και ο 1800 κινητήρας εάν προχωρήσεις στην μετατροπή , και πάς σε μάντρα , το καλύτερο θα ηταν σε επισκευή . Δέν ξέρεις σε τι κατάσταση θα είναι. Επίσης πρέπει να δείς εάν θέλει διαφορετικό εγκέφαλο πλεξούδες ο 1800 με το 2000 κυβικά .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Opel Corsa C 1.2 2003 230,000 xιλιόμετρα .

      • Λάδια Castrol Magnetic 10/40 4lt
      • Φίλτρα ( Αέρα , Καμπίνας , Καυσίμου , Λαδιού) σε Mann- Filter
      • Μπουζί 1η φορά δοκίμασα ιριδίου λόγω και χρήσης LPG
        Υλικά 100€ , Εργασία 0€ τα πέρασα μόνος μου.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @megane98hp said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Πρόβλημα σε Yaris.
      Βάζω το κλειδί στη μίζα να βάλω μπροστά. Γυρίζει το κλειδί στην πρωτη θέση αλλά δεν πάει παρακάτω. Ο μόνος τρόπος να ξεμπλοκάρει και να πάρει μπροστά είναι όταν το σπρώχνω να πάρει μπροστά να το τραβάώ παράλληλα μέσα έξω. Τότε και μόνο τότε ξεπερνιέται το κόλλημα, περνάει το κλειδί παραμέσα και παίρνει μπροστά. Το κόλλημα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αν το τιμόνι είναι κλειδωμένο.
      Και καλά, το αμάξι παίρνει μπροστά. Υπάρχει κίνδυνος να πάθει σοβρότερη ζημια η μίζα, η κλειδαριά ή κάτι άλλο?

      Ίσως είναι διακόπτης επαφής μίζας ή κλειδαρια . Πολλές φορές επικσευάζεται η κλειδαρια χωρίς να βγάλεις νέα κλειδιά και να μπλέξεις με immobilizer

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H

      @lazarefa said in "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H:

      Σήμερα πήγα για τακτικό σέρβις το αυτοκίνητο (Opel Αstra H GTC 1.8, κινητήρας Z18XE). Εργασίες που έγιναν: αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, αλλαγή φίλτρο αέρα κινητήρα, αλλαγή μπουζί (γνήσια) και αλλαγή υγρά φρένων. Όπως περιεργαζόμουν τα παλιά μπουζί παρατήρησα ότι το ένα από τα 4 είχε ελάχιστα ίχνη ξεραμένου λαδιού στο σπείρωμα προς την πλευρά της πορσελάνης. Η ακίδα ωστόσο ήταν πεντακάθαρη από ίχνη λαδιού (όπως και στα υπόλοιπα 3). Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε και ο μηχανικός που ασχολήθηκε δεν μου είπε κάτι. Όταν πήγα σπίτι και άνοιξα καπώ να ρίξω μια ματιά στο χώρο του κινητήρα με την ησυχία μου, είδα ότι σε κάποια σημεία στην ένωση του καπακιού βαλβίδων ("ψευτοκάπακου") με την κυλινδροκεφαλή (προφανώς από τη φλάντζα του καπακιού) υπάρχουν ίχνη λαδιού, κυρίως από την μπροστά δεξιά και πλάι πλευρά όπως κοιτάμε από έξω τον κινητήρα. Με το δάχτυλο που έπιασα σε 1-2 σημεία υπάρχει μια ανεπαίσθητη λαδίλα/γλίτσα (δάκρυα λαδιού μαζί με σκόνη), ωστόσο δεν είδα πουθενά εμφανείς πιτσιλιές από λάδι σε γειτονικά εξαρτήματα ή ακόμα και πασαλείμματα από λάδια. Να πω εδώ ότι το μοτέρ έχει 245.000χλμ, δεν έχω διαπιστώσει κάποιο εμφανές θέμα λειτουργίας, λάδια δεν καίει κάτι αισθητό (ούτε 1 γραμμή δεν πέφτουν από αλλαγή σε αλλαγή, συνήθως κάθε 8-10.000χλμ) ενώ επίσης ρελαντί κρατά σταθερό (μόνο κάποιες πολύ λίγες φορές, κυρίως όταν το σβήσω μετά από κάποια ώρα λειτουργίας και το ξαναβάλω μπροστά μετά από λίγο, έχω δει να κάνει αρχικά 1-2 αστάθειες στις στροφές, του στιλ: ανεβάζει πχ 1500 στροφές, πέφτει αμέσως, ξανανεβάζει, ξαναπέφτει και σταθεροποιείται από κει και πέρα σαν να είναι όλα καλά).
      Λογικά πρέπει να υπάρχει κάποιο θέμα με τη φλάντζα του καπακιού βαλβίδων, με 16 χρόνια στην πλάτη του μοτέρ και με 245.000χλμ δεν είναι φαντάζομαι παράλογο να έχει κάπου ξεραθεί και να δακρύζει λάδια.
      Από την εμπειρία σας, το σενάριο φυσιολογικής φθοράς φλάντζας είναι το πιθανότερο; Αν ναι, πρέπει άμεσα να το πάω συνεργείο για αλλαγή αυτής της φλάντζας; Εφόσον λειτουργήσει κάποιο διάστημα το μοτέρ σε αυτή την κατάσταση ενδέχεται να χτυπήσει κάποια σοβαρότερη ζημία στον κινητήρα; Ξαναλέω, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον δεν έχω κάποιο αισθητό θέμα. Να πω επίσης ότι και το ψυκτικό είναι εντάξει στο δοχείο και σαν ποσότητα και σαν χρώμα/όψη, ενώ και στο κρυφό μενού (τα Astra H έχουν μια λειτουργία που εμφανίζει πολλές τιμές από μετρήσεις από διάφορους αισθητήρες στην κεντρική οθόνη) που μπαίνω αρκετά συχνά και τσεκάρω θερμοκρασίες ψυκτικού δεν έχω δει κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες.

      Δέν είναι κάτι τρομερό , προτίμησε γνήσια φλάντζα καπακιού βαλβιδών , ή καλή εμπορίου πάνω απο 40€ δέ πιστεύω να έχει.
      Επειδή και εγω είμαι κάτοχος ενός Corsa C ρίξε μια ματιά στην βαλβιδα πίεσης λαδιου , δακρύζει και πολλές φορές λαδωνει πλεξούδα , αισθητήρες λ και τέλος εγκέφαλο . Είναι συχνό θέμα στά μοτέρ τουλάχιστον Z12, Z14

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραέριο

      @williamg said in Υγραέριο:

      Ερώτηση. Fiat punto evo (το τελευταίο που βγήκε πριν περίπου 10 χρόνια) 1400 ατμόσφαιρα μετατροπη σε υγραέριο.
      Έχει κανείς εμπειρία; Ιστορίες τρόμου ευπρόσδεκτες.

      Προχωράς βάλε σύστημα με υποστήριξη και με σωστη ρύθμιση δε θα εχεις θέματα .
      Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα δες και τη ανάφλεξη του. Πρέπει το αμάξι να δουλεύει σωστά στη βενζίνη πρίν τη μετατροπή .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Ρετάρισμα κινητήρα

      @ntempragiaz said in Ρετάρισμα κινητήρα:

      Καλησπέρα στο φόρουμ.
      Είμαι κάτοχος ενός Opel Astra J, 1.4, του 2011, στα 100000χλμ. Το αμάξι όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί και πάνω στο δρόμο κλωτσάει, ρεταρει και κόβεται για κανά χιλιόμετρο και όταν ζεσταθεί, σταματάει και ειναι όλα κανονικά. Αν το αφήσω και ζεσταθεί καλά δε κόβεται στον δρόμο καθόλου.Επίσης όταν πατάω γκάζι με νεκρά όταν είναι κρύο ακούγεται ενας ήχος σαν να τρέχει νερό μεσα απο το ταμπλό του αυτοκινήτου. Αυτό το είχε κάνει μια φορά τον Ιούνιο και δεν το έκανε ποτέ ξανά αλλά το άρχισε πάλι τώρα τελευταία. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Μπουζί και πολλά/στη τα έχεις δει για αρχή ;
      Τα Opel (κάτοχος Corsa ) βγάζουν ζημιά και αναλώσιμη θεωρείται ο πολλ/στης .
      Λογικά έχει κασέτα dis ενιαίο.
      Ξεκινά με έλεγχο σε διαγνωστικό , και όσο για τον αέρα που ακούγεται , έγιναν εργασίες τελευταία στο κύκλωμα ψύξης ; Μήπως δε έχει γίνει σωστή εξαέρωση .
      Όπως και να έχει πας στο συνεργείο που κάνει τη τακτική του συντήρηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @margm said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Καλημέρα @Alexandros-2
      Τη δουλειά μπορείς να την κάνεις και σε συνεργείο στο νησί σου, αρκεί να προμηθευτείς τα προιόντα.
      Αν ωστόσο σε φέρει κάποια δουλειά σου στην Αθήνα, να φροντίσεις να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με το Λευτέρη (συνεργείο) και να κλείσεις ένα ραντεβού 2-3 μέρες πριν, ώστε να έχει ήδη φέρει τα προιόντα στο συνεργείο από τον Ανδρέα (είναι δίπλα ο ένας στον άλλο).
      Ανδρέας Αγ. Βαρβαρα (http://www.motorlube.gr/) 2105615347
      Λευτέρης (συνεργείο) 2105623050 Μεγ Αλεξάνδρου 84 Αγία Βαρβάρα
      To καθαριστικό spray xado 20 ευρώ, λάδια mobil1 0-20 ανάλογα τα λίτρα (4 λίτρα περίπου 60 ευρώ), εγρατικά του Λευτέρη περίπου 30 ευρώ.

      IMG_8728 (1).JPEG
      IMG_4087.jpeg

      Χρειάζεται απαραίτητα και το καθαριστικό λαδιού ;
      Σκέφτομαι να κάνω τη διαδικασία σε ένα Opel Corsa C που έχει κατανάλωση 1 λίτρο/2000. Έχει πάνω 300,000. Λογική φθορά , μήπως μειωθεί η κατανάλωση κάπως .

      Μην το πειραξεις σε αυτα τα χιλιομετρα ή επισκευη ή μην κανεις τιποτα.
      Εχει κάνει επισκευή καπάκι .
      Άρα συνεχίζω όπως έχει . Τακτικό έλεγχο συμπλήρωμα και αλλαγή στις 7000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Επιλογή ανταλλακτικών

      @sarantism said in Επιλογή ανταλλακτικών:

      Χαιρετώ την παρέα. Έχω ένα Opel Astra H 1,6 105ps και ήρθε η ώρα για πολλά που τα άφησα και μαζεύτηκαν.
      Μέχρι τώρα έκανα τα service στην αντιπροσωπεία όμως δε με βολεύει η τοποθεσία που είναι και παω το αυτοκίνητο σε γνωστό μου μάστορα.
      Ιμάντας Χρονισμού: Να πάω να αγοράσω από την αντιπροσωπεία τον γνήσιο, ή υπάρχει πρόταση για ιμάντα χρονισμού (με τεντωτήρα) από το εμπόριο;
      Αντλία Νερού: Γνήσια ή υπάρχει πρόταση για καλή από το εμπόριο;
      Ιμάντας Δυναμό: Γνήσιο ή υπάρχει πρόταση για καλό από το εμπόριο;
      Δισκόπλακες (με τακάκια φρένων): Ποια εταιρία προτείνετε να επιλέξω;
      Αντιψυκτικό θα πάρω από την αντιπροσωπεία και λάδια από γνωστό μου.
      Μπορώ να βρω στο εμπόριο τον ιμάντα χρονισμού και του δυναμό ή καλύτερα από την αντιπροσωπεία;

      Κάτοχος Opel Corsa C.
      Δε χρειάζεται να πας αντιπροσωπεία.
      Καμία εταιρεία δε φτιάχνει ανταλλακτικά .
      Υπάρχουν Αθήνα και μαγαζιά μόνο με Opel ανταλλακτικά . Υπάρχουν ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας.
      Αντιψυκτικο βάλε dexcool ή G12 κόκκινο . Δουλεύουν υψηλές θερμοκρασίες!
      Για τα υπόλοιπα υπάρχουν καλές εταιρείες .
      Και για το σύστημα φρένων ρώτησε και σε συνεργείο φρένων . Να σου κάνουν και πλήρη συντήρηση του συστήματοςεαν χρειάζεται. Πάρε τιμή πρώτα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm

    Latest posts made by margm

    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @nickthetrib said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Μετά από κάποιες προειδοποίησεις για έλεγχο φρένων, αλλαγή τακάκια εμπρός - πίσω στο άουρις σε εξειδικευμένο 100€.
      Μετά από έλεγχο στο βιβλίο σέρβις, είχαν όντως πολύ καιρό να αλλαχθούν!

      Υγρα φρένων ελέγχθηκαν ή πότε έχουν αλλαχτει τελευταία φορά ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Θερμοκρασία κινητήρα

      @sarantism said in Θερμοκρασία κινητήρα:

      Έχω ξεχάσει ακόμη και τα βασικά από ορισμένα μηχανικά θέματα. Στο Asrta H δεν υπάρχει δείκτης θερμοκρασίας....Από το κρυφό μενού βλέπω τη θερμοκρασία του κινητήρα. Δεν θυμάμαι όταν το έβαζα μπροστά με κρύο κινητήρα, χωρίς γκάζι, στο ρελαντί, να δουλέψει για ένα 10λεπτο, αν η θερμοκρασία σταματούσε στους 90 βαθμούς ή ανέβαινε και πάνω από 90 μέχρι να πάει στους 115 περίπου που δουλεύει μετά το βεντιλατέρ.
      Σήμερα με 18 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πήγε κοντά στους 100 βαθμούς. Σταματημένο χωρίς να πατάω γκάζι. Το αντιψυκτικό είναι καινούργιο. Σκέφτομαι μην έχω κανένα θέμα με την αντλία νερού και για αυτό δε σταματάει η θερμοκρασία στους 90 βαθμούς (αν πρέπει να σταματάει).

      Πoiο μοτέρ έχεις ;
      Έλενξε τις σκάλες βεντιλατέρ εάν δουλέυουν καλύτερα και σε διαγνωστικό .
      Εδω σε Corsa C z12xe που έχω , δουλεύει υψηλά .
      Και εάν έκανες οποιαδήποτε εργασία στο κυκλωμα ψύξης παρακολουθησε λίγο τη στάθμη αντιψυκτικου .
      Θερμοστατη έχει με ελατήριο ή ηλεκτρονικό ;
      Θερμοστατη εγω έβαλα της Colorstat και αντλία SKF . Είχα αλλάξει αντλία ξανα πρίν 4 χρόνια (~90.000) .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Opel Corsa D - Δεν παίρνει μπρος όταν είναι ζεστό

      @caro-0 said in Opel Corsa D - Δεν παίρνει μπρος όταν είναι ζεστό:

      Καλησπέρα κύριοι,

      Opel corsa 2012, 1.2 βενζίνα.

      Όταν είναι ζεστό και το σβήσεις μετά δεν παίρνει μπρος.

      Μιζαρει αλλά δεν.

      Μετά από ένα μισάωρο παίρνει κανονικά.

      Έχει αλλαχτεί αισθητήρας στροφάλου και εκεντροφορων αλλά το πρόβλημα δεν έχει λυθεί.

      Τώρα ελέγχεται εγκέφαλος.

      Για αντλία βενζίνης βέβαια που σκέφτομαι ο μηχανικός το έχει αποκλείσει (χωρίς να ξέρω γιατί).

      Καμία πρόταση;

      Σε Corsa C παρόμοιο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου , με παίδεψε ο ρυθμιστης πίεσης καύσιμου και τα σωληνάκια εντός .
      Δές και τη βαλβίδα ψυκτικου στη τρόμπα νερού , και δές το σε διαγνωστικό .
      To Corsa D δύσκολα εβγαζε εγκέφαλο .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πρόβλημα με opel Corsa c

      Επειδή με ταλαιπωρεί και άκρη δεν βγάζω .
      Τελευταία εργασία που έγινε ήταν σωληνάκια καυσίμου/ ρυθμιστής πίεσης.

      Πιθανόν ήρθε η ώρα εγκεφάλου .
      Τα σημάδια , είναι 1η εκκίνηση ξεκινάει με 2000 στροφές . Όχι πάντα .
      Έπειτα όποτε θέλει λειτουργεί το κοντέρ κανονικά ένδειξη ταχύτητας.
      Έχουν αλλαχτεί αισθητήρες Στροφαλου , εκκεντροφόρου, έχει ελεγχθεί η καλωδίωση , και το τελευταίο που θα κάνω είναι αλλαγή ρελέ ecu . Οι φισες είναι καθαρές .
      Και μετρήθηκε από το συνεργείο φίσα μαφ .
      Ανάβει ένδειξη κλειδιού ή check .
      Το αμάξι είναι ήδη φορτωμένο με χιλιόμετρα και δεν έχω σκοπό να ρίξω χρήμα .
      Όσο για εγκέφαλο άλλοι δεν αναλαμβάνουν καν και άλλοι λένε μόνο μεταχειρισμένο και αντιγραφή δεδομένων

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab

      Όσο αφορά το Nissan φορτηγάκι .
      Πήγε στο συνεργείο που είχα αναφέρει .
      Άλλαξε πλατίνες του βρήκε , ρύθμισε βαλβίδες , και το υγραέριο. Καμιά σχέση με πριν .
      Σε 2η φάση του πρότεινε να αλλάξει τη τρόμπα βενζίνης με ηλεκτρική όπως είπε και ο Ηλίας .
      Το αμάξι άλλαξε αμέσως συμπεριφορά κυρίως στο υγραέριο. Λεπτομερείς μπουζί δεν ξέρω τι έβαλε .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ FIORINO 2018

      @bandiocoot92 said in ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ FIORINO 2018:

      Καλημέρα, μόλις έγινα κάτοχος ενός Φιορινο του 18. Τελείως απλό, θέλω να το αναβαθμίσω, αρχικά το κλείδωμα ειναι με το κλειδί κλασικά αλλα κλειδώνει μόνο την μια πόρτα κάθε φορά,γιατί; δεν υπαρχει κεντρικό κλείδωμα; με το που κλείνω την πόρτα δεν θα έπρεπε να κλειδώνει συνοδηγό και πίσω; μπορώ να του βάλω να κλειδώνει με το κλασικό μπουτον της φιατ; επίσης θελω να βάλω ηλεκτρικά Τζάμια, χρειάζομαι μόνο τους γρύλους και τα χειριστήρια; το ίδιο με το τιμόνι εχω βρει ένα με χειριστήρια, θα παίξει; και τέλος για τους καθρεύτες θα ήθελα να βάλω ηλεκτρικούς.
      Ευχαριστώ και συγνώμη για το σεντόνι.

      Σιγουρεψου ότι δεν έχει κεντρικό κλείδωμα.
      Και μετά θα έψαχνα ασφάλειες αλλά και τις κλειδαριές του . Μήπως κάποια ηλεκτραγνητικη κλειδαριά δεν λειτουργεί ή έχει κοπεί κανένα καλώδια ειδικά στη κολώνα του αμαξιού.
      Περίεργο αμάξι του 2018 να μην έχει κεντρικό κλείδωμα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab

      @ilias-a said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:

      @margm said in τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab:

      Όσο αφορά το γνωστο με το D21 1992 1.6 .
      Βρήκε συνεργείο εξιδικευμένο Nissan που βάζει και υγραέριο κυρίως σε καρμπυρατέρ .
      Θα κάνει μετατροπή σε ηλεκτρονική .
      Έχει το μοτέρ Z6 , πλατίνες ( που πρότεινε και ο Ηλίας ) δεν είχαν διαθεσιμα πουθενα .
      Θα ρυθμίσει και βαλβίδες.
      Το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο για την ηλικία του και έχει < 200.000 χιλιόμετρα .
      Θ

      Αν βαλει ηλεκτρονικη να αλλαξει και πολλαπλασιαστη, να βαλει για ηλεκτρονικη αναφλεξη απο οποιο μοντελο βρει ιδιο βολταζ εχουν, επισης να βαλει μπουζι αντιπαρασιτικα αν θυμαμαι σωστα αυτο φοραγε τα NGK BP6ES, να βαλει τα NGK BPR6ES.

      Προφανώς θα γνωρίζει το συνεργειο που το ανέλαβε.
      Το υγραεριο είχε μπει αλλού , αλλα στα πρωτα 2000-3000 εμφανιστηκαν τα θέματα .
      Του είχα πει να δει την αναφλεξη πρίν , αλλα δέν γνωριζε και ο ίδιος ο κάτοχος .
      Στη βενζινη όπως είναι λογικό δεν φαινόταν τα θεματα.
      Θα του τα μεταφέρω .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: τοποθέτηση υγραερίου σε αγροτικό kingcab

      Όσο αφορά το γνωστο με το D21 1992 1.6 .
      Βρήκε συνεργείο εξιδικευμένο Nissan που βάζει και υγραέριο κυρίως σε καρμπυρατέρ .
      Θα κάνει μετατροπή σε ηλεκτρονική .
      Έχει το μοτέρ Z6 , πλατίνες ( που πρότεινε και ο Ηλίας ) δεν είχαν διαθεσιμα πουθενα .
      Θα ρυθμίσει και βαλβίδες.
      Το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο για την ηλικία του και έχει < 200.000 χιλιόμετρα .
      Θ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Σε περίπτωση που αμάξι διπλού καυσίμου μιζαρει και δεν παίρνει τι κοιτάζουμε ;
      Αισθητήρας εκκεντροφόρου, Στροφαλου δουλεύουν κανονικά , μπαταρία καλή , πίεση η αντλία σηκώνει .
      Έχει αλλαχτεί και σωληνάκι καυσίμου (όχι επιστροφής ) .
      Ο μάστορας δεν μπορεί να βρει λύση .
      Θα αποσυνδεθεί το υγραέριο, να δοκιμαστεί .
      Το αμάξι δούλευε τέλεια και στα 2 καύσιμα μετά τη αλλαγή στο σωληνάκι καυσίμου + φίλτρο καυσίμου.
      Η διάγνωση δεν βγάζει σφάλμα , και η αντλία ακούγεται κανονικά .
      Στο υγραέριο εάν το βάλεις παίρνει εμπρός .

      Μαρκα υγραεριου?

      Europegas Basico 24.
      Το αμάξι δούλευε απροβληματιστα τόσο καιρο.

      Αν και σωστα ο μηχανικος σου θελει να διακοψει για ενα διαστημα το αεριο για να εντοπισει την αιτια, κοιταξτε την υποπιεση του πνευμονα με ενα υποπιεσομετρο, εστω και λιγο να χανει φερνει αεριο στην πολλαπλη εισαγωγης και οταν ψεκαζουν τα μπεκ βενζινης απο πολυ πλουσιο μειγμα δεν μπορει να παρει μπροστα.

      Η τελευταία λύση είναι αυτή . Εάν και βρίσκεται σε γενικό συνεργείο. Πρέπει να βρω εγκαταστατη στην επαρχία τώρα που έχει μείνει .
      Να κλείσω και τη δεξαμενή πίσω . Απλώς μου φαίνεται νωρίς 55000 & 2,5 χρόνια έχει το σύστημα υγραερίου. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις για μειωτηρα όπως είπες ή μπεκ υγραερίου. Το είχα αποκλείσει εντελώς.
      Εάν πάρει με υγραέριο δεν γυρίζει καν βενζίνη , και ούτε παίρνει με βενζίνη εννοείται

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @giorgosd-0 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Σε περίπτωση που αμάξι διπλού καυσίμου μιζαρει και δεν παίρνει τι κοιτάζουμε ;
      Αισθητήρας εκκεντροφόρου, Στροφαλου δουλεύουν κανονικά , μπαταρία καλή , πίεση η αντλία σηκώνει .
      Έχει αλλαχτεί και σωληνάκι καυσίμου (όχι επιστροφής ) .
      Ο μάστορας δεν μπορεί να βρει λύση .
      Θα αποσυνδεθεί το υγραέριο, να δοκιμαστεί .
      Το αμάξι δούλευε τέλεια και στα 2 καύσιμα μετά τη αλλαγή στο σωληνάκι καυσίμου + φίλτρο καυσίμου.
      Η διάγνωση δεν βγάζει σφάλμα , και η αντλία ακούγεται κανονικά .
      Στο υγραέριο εάν το βάλεις παίρνει εμπρός .

      Αντλία βενζίνης.

      Έχει αλλαχτεί ολόκληρη μαζί και τα σωληνάκια καυσίμου και το φίλτρο εξωτερικό .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr