Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 324
    • Best 190
    • Groups 0

    gv2000

    @gv2000

    444
    Reputation
    17
    Profile views
    324
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gv2000 Unfollow Follow

    Best posts made by gv2000

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      @fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      @alexandros-k said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      Δεν δικαιουνται δια να ομιλούν οι αρεσκοντες του Yaris Cross 😒

      Το οποίο όσο άσχημο και να είναι, πίσω ειναι ωραίοτερο από μια μπρέρα που είναι μπρρρ...απλά δεν βλέπεται πίσω, σαν να μην πλήρωσαν τον σχεδιαστή για ολόκληρο το αμάξι και το τελείωσε ο καφετζής.

      Συμφωνώ ότι η Brera πίσω είναι... περίεργη. Πάντως παραμένει ενδιαφέρουσα. Η πιο όμορφη Alfa εκείνης της εποχής ήταν η GT, την οποία την είχε η τότε μου 😍 . Την πήγα μια γρήγορη βόλτα με το αυτοκίνητό της (2.0 165 άλογα, εγώ τότε είχα την 330i με τα 272 άλογα) και κατέβηκε κάτω κατάχλομη - έκανε μισή ώρα να μου μιλησει. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβήθηκα εκείνη την μέρα*, που δεν έχω φοβηθεί ούτε με Ferrari (που σε δημόσιο δρόμο φυσικά δεν την πίεσα). Το αυτοκίνητο έστριβε με τρελές ταχύτητες, σε σημείο που με έκανε να λέω ότι θα πάει χαντάκι και ότι η BMW μου δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνε με τόσα χλμ σε τέτοιες στροφές... Ήταν κατηφόρα, που τα σχετικά λίγα άλογά της δεν έπαιζαν και τόσο ρόλο, αλλά μάζευε χιλιόμετρα για πλάκα! Εκεί είπα για ακόμα μια φορά ότι οι Alfa είναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!

      *Ξέρετε πότε φοβάται ο οδηγός; Όταν αρχίζει και παίζει ακούσια το ζυγωματικό, κάτω από τα μάτια του, σαν τικ.

      σνομπαρα τα AR και γενικά τα ιταλικά όσο τίποτα...ήμουν (και είμαι φιλο-ιαπωνικός). πάντα όμως θυμάμαι να μου αρέσουν τα AR στο design. μέχρι τα 30 είχα οδηγήσει δυνατά γερμανικά-γαλλικά ποτέ όμως ένα AR.
      μέχρι που ήρθε η ωρα και οδήγησα ένα 147 ti 1.6 της τότε σχέσης μου...
      μετά από αυτό πούλησα το qashqai, παντρεύτητα την τότε σχέση μου και πήρα μία giulietta. 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Την Κυριακή πάω σε πρατήριο υγρών καυσίμων, βαζω καυσιμα ολα καλά, ΠΑΝΤΑ πληρώνω με κάρτα και πρωτη φορά που έτυχε το εξής. Δεν καθυστερήσαμε κατά την πληρωμή ούτε υπήρχε μεγάλη ουρά στο ταμείο να φανταστείτε στο όχημα με περίμεναν γυναίκα και παιδί χωρίς κανένα παράπονο....
      εεε βρέθηκε ο μπάρμπας από πίσω μου που προφανώς είχε προλάβει και είχε πληρώσει με μετρητά να μου την πει...
      ΑΥΤΟΣ : Άντε που είσαι και σε ψάχνω?
      ΕΓΩ : Απορημένος τον ρωτάω...με ξέρεις? (αλήθεια νόμιζα οτι απο καπου με ήξερε...)
      ΑΥΤΟΣ : Περιμένω στον ήλιο τόση ώρα να πληρώσεις...Άντε να φύγουμε.... με ύφος μαγκικο...
      ΕΓΩ : Όλα καλά...Άραξε φεύγω...
      ΑΥΤΟΣ : εεε άντε να φύγεις καήκαμε στον ήλιο...

      εντωμεταξύ ήταν ο κλασσικός μπάρμπας-τζόβενο με σηκωμενο γυακά σε polo μπλουζάκι με merc e-series εποχής πασόκ...

      δεν τσακώνεσαι με αυτούς...απλά γελάς...

      ΥΓ1: υπομονή ρε μπάρμπα, θα πεθάνεις γρήγορα....
      ΥΓ2: μην σηκώνετε γιακάδες από Polo μπλουζάκια...μόνο ο κόμης δράκουλας επιτρέπεται να το κανει αυτό...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Citroen Ami

      Youtube Video

      όσες φορές και να το δω δακρύζω από τα γέλια…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @gtsartsal said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @gv2000 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @nickthetrib said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @criuser said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Ναι δεν έχω. 😁 😀 😬

      Εχω γιο σε αυτή την γενιά και παιδιά φίλων σε αυτή και την προηγούμενη.

      Εσύ από που ξέρεις ?

      Ρε κρίου έχεις γιο που έχει πατέρα που του πήρε 3008!!! Και σίγουρα ο κοινωνικός περίγυρος ανήκει σε αυτήν την κατηγορία!!!
      Δεν είναι ο μέσος όρος!!!

      Ο μέσος όρος της γενιάς αυτής βγήκε για δουλειά με ψεύτικα 8ωρα και 600€ (μαλακίες λέω χειρότερα είναι)!!!
      Παίρνουν μεταχειρισμένο αμάξι από τα λεφτά του δώρου γάμου!

      2013, το 8ωρο προφανως και δεν υπαρχει... -> 489€ και ημουν και τυχερος γιατι ήμουν οριακα ανω των 25. νομιζω οι κατω των 25 επαιρναν ακομα λιγοτερα...
      πτυχιο ΑΕΙ και ΠΜΣ...developer...
      παταγανε στο οτι θελουμε εμπειρια αφου ακομα το ψιλικατζιδικο στην γειτονια ζηταγε 3-5 ετη εμπειριας.

      εεε οσο να 'ναι σε πιανει μια αηδια...

      Από περιέργεια και μόνο αν θέλεις .

      Μετά από 8 χρόνια που έχει πάει ο μισθός σου?

      θα πω την αλήθεια. στην αρχή ήμουν πιο ρομαντικός παρόλο που οικογενειακώς είχαμε "άκρες" ήθελα να δω τι μπορω να πιασω μονος μου χωρίς την βοήθεια κανενός. ετσι ξεκίνησα λοιπόν όπως ανέφερα. στην πορεία παρατήρησα όμως πως έχανα το ενδιαφέρον μου για την δουλειά αφού για εμένα ο μισθός είναι κίνητρο αποδοτικότητας και ας λένε τα παιδάκια του hr διαφορετικά. (αναφέρω μισθό οχι bonus και ticket restaurant που μονο για γελια ειναι).

      οπότε περάσανε τα χρονια και μεγαλώνοντας χρησιμοποιήσα και εγώ τα μεσα που ειχα και πλεον ειμαι σε πλεονεκτική θέση και συντηρώ την οικογενεια μου με την συζυγο άνεργη με ενα μωρακι.. 1.5k και παλι καλά... μεταξυ μας θα μπορούσα και περισσότερα αλλά προτίμησα ποιοτικό χρόνο με την οικογενεια.

      posted in Αντίλογος
      G
      gv2000
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      εμενα δεν με πειθουν πως νοιαζονται για το περιβαλλον. τα πρασινα μετρα που κατα καιρους υιοθετουν στα ματια μου εχουν σκοπο την κυκλοφορια του χρηματος.
      βλεπουμε σε αγγελιες diesel euro4 να πωλουνται εντος αττικης και θεσ/νικης. το οτι κυκλοφορουν ας μην το συζητησουμε καλυτερα.
      αν ηταν ετσι οσοι εχουν μετατρεψει την βενζινη σε lpg να εχουν χαμηλοτερα τελη...αφου θεωρητικα το lpg ειναι πιο καθαρο και απο την βενζινη...ή ας φροντιζαν να επεκταθει το cng...ακομα πιο καθαρο...
      νιωθω πως ειναι σαν το χαρτινο καλαμακι που το βαζουν σε πλαστικο ποτηρι...δεν ξερω να γελασω η να κλαψω...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @stefan147 said in Toyota Yaris Cross:

      Εργοστασιακότατο και ωραιότατο. Έχει και ροοστάτη και το βάζεις σε ότι ένταση θες.

      Ewr4K4-WYAEgJ2O.jpg

      🤡
      o dan με τα κοριτσια του λειπουν απο εκει μεσα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα

      εντωμεταξύ εγώ δεν φοβάμαι τα σκυλιά, στην χειρότερη θα καλύψω λαιμό...
      όμως είναι απαράδεκτο οι ιδιοκτήτες να τα αφήνουν ελεύθερα να πλησιάζουν ανθρώπους που στην τελική δεν ξέρεις και τι φοβίες έχει ο καθένας. και λενε την κλασσική π!π@ "μην φοβάσαι δεν δαγκώνει"....
      δαγκώνω εγώ όμως κυρία μου...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      αν δείτε leopard στον δρόμο εκτός παρέλασης τότε υπάρχει πρόβλημα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Να μην ξεχάσουμε και τις αγαπημένες μας μηχανές που βάζουν και αυτοί τα ωραία led του 2ευρου.
      Να ναι καλά τα ΚΤΕΟ που κόβουν πολλούς από αυτούς και έχει βελτιωθεί η κατάσταση στην χώρα μας! χαχαχαχαχαχ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;

      πεθαινω να δω σε βιντεο στο youtube ελληνες να πετυχαινουν τον αγαπημενο μας δημοσιογραφο (ο θεος να τον κανει) σε καμια παραλια και να του πουνε να γυρισει σπιτι του γιατι εχουν προτεραιοτητα οι τουριστες

      posted in Αντίλογος
      G
      gv2000

    Latest posts made by gv2000

    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      αν οι Ιταλοί έχουν καλό μάρκετινγκ (που σε καμια περιπτωση δεν εχουν) τότε τι να πούμε για τους Γερμανούς?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ο νέος ΚΟΚ δίνει την χαριστική βολή στα diesel οχήματα.
      Με 30-50 στην πόλη όλα τα dpf θα βουλώσουν και με μαξ 130 στην ΕΟ δεν θα ξεβουλώσουν ποτέ ... Θεός σχωρέστα!

      πως σχετίζεται η ταχυτητα του οχήματος με το dpf?
      εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο αφου ολοκληρωνει παθητικο regen ακόμα και στο ρελαντι. (euro 6)

      Η παθητικη αναγεννηση ειναι η εσχατη λυση γιατι καταπονει τρομερα τον κινητηρα, η ταχυτητα δεν παιζει ρολο, οι στροφες του κινητηρα κανουν ολη τη δουλεια με τη μεγαλυτερη ροη καυσαεριων που εχουν. Καλυτερα 90-100 με 3η παρα 140-150 με 6η, αρκουν 7 λεπτα σε αυτη τη συνθηκη ανα 10-15 μερες για να κρατησεις σε καλη κατασταση το dpf αν δεν εχεις αλλα προβληματα, καταναλωση λαδιου, προβληματικα μπεκ, κακη λειτουργια egr.

      σωστα. αυτο εννοω. οτι ακομα και στο ρελαντι θα ολοκληρωσει επιτυχως την αναγέννηση οπότε θεωρώ άστοχο το σχόλιο πως τα όρια ταχυτητας επηρεάζουν αρνητικά τα diesel. επίσης αν κάνει ενα diesel αρκετες διαδρομές εντός πόλης ας αλλάξει συχνότερα λάδια στην τελική.

      Εσένα μπορεί να ψεκάζει ουρία - αλλο ενα συγκρότημα που μπορεί να χαλάσει - X3 euro4 Yaris ,X6 euro 5 αυτά που οδήγησα σε μεγάλες αποστάσεις- μόνο με επιθετική οδήγηση και άφθονο γκάζι (νέος KOK 👮 ) κρατούσες καθαρό το dpf και απέφευγες τις ενεργητικές αναγεννήσεις .
      Με 6η και 2000 σαλ δεν βλέπεις άσπρο καπνό😞

      γιατί να κάνουμε επιθετική οδήγηση ρε παιδιά εμείς με τα diesel? κάτι χάνω?
      ενταξει μην πηγαίνουμε σαν τα ζαβά τα hybrid (😁 ) αλλά γιατί να πιάνουμε τα δύο άκρα?
      εμενα σε euro6 (χωρίς adblue) πετυχημενη αναγέννηση μέχρι και στο ρελαντί. (ναι παθητικη προφανως). εγώ ξέρω πως η αναγέννηση θελει σταθερό γκαζι καλυτερα σε ευρος 2500-3000 rpm...
      αναλογα με τις αναγεννήσεις αλλαγές λαδιών συχνότερα στις παθητικές...
      προσωπικά ποτε δεν είχα πρόβλημα σε euro5 και euro6 με κίνηση εντός ορίων ταχύτητας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ο νέος ΚΟΚ δίνει την χαριστική βολή στα diesel οχήματα.
      Με 30-50 στην πόλη όλα τα dpf θα βουλώσουν και με μαξ 130 στην ΕΟ δεν θα ξεβουλώσουν ποτέ ... Θεός σχωρέστα!

      πως σχετίζεται η ταχυτητα του οχήματος με το dpf?
      εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο αφου ολοκληρωνει παθητικο regen ακόμα και στο ρελαντι. (euro 6)

      Η παθητικη αναγεννηση ειναι η εσχατη λυση γιατι καταπονει τρομερα τον κινητηρα, η ταχυτητα δεν παιζει ρολο, οι στροφες του κινητηρα κανουν ολη τη δουλεια με τη μεγαλυτερη ροη καυσαεριων που εχουν. Καλυτερα 90-100 με 3η παρα 140-150 με 6η, αρκουν 7 λεπτα σε αυτη τη συνθηκη ανα 10-15 μερες για να κρατησεις σε καλη κατασταση το dpf αν δεν εχεις αλλα προβληματα, καταναλωση λαδιου, προβληματικα μπεκ, κακη λειτουργια egr.

      σωστα. αυτο εννοω. οτι ακομα και στο ρελαντι θα ολοκληρωσει επιτυχως την αναγέννηση οπότε θεωρώ άστοχο το σχόλιο πως τα όρια ταχυτητας επηρεάζουν αρνητικά τα diesel. επίσης αν κάνει ενα diesel αρκετες διαδρομές εντός πόλης ας αλλάξει συχνότερα λάδια στην τελική.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ο νέος ΚΟΚ δίνει την χαριστική βολή στα diesel οχήματα.
      Με 30-50 στην πόλη όλα τα dpf θα βουλώσουν και με μαξ 130 στην ΕΟ δεν θα ξεβουλώσουν ποτέ ... Θεός σχωρέστα!

      πως σχετίζεται η ταχυτητα του οχήματος με το dpf?
      εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο αφου ολοκληρωνει παθητικο regen ακόμα και στο ρελαντι. (euro 6)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Κατάληψη θέσης σε parking

      easy, τον κλεινεις και αστον να ψαχνεται... αν φυγεις νωριτερα απο αυτον οκ, αν ομως δεν θελεις να φυγεις και θελει εκεινος τοτε δεν πειραζεις το οχημα σου μεχρι οντως να θελεις να φυγεις.

      μην πεταχτει κανενας εξυπνος και πει (θεμα υγειας-βιαζεται να παει νοσοκομειο κλπ) γιατι αν οντως ηταν ετσι τοτε θα φροντιζε να μην ενοχλει το οχημα του γιατι σε αλλη περιπτωση (πχ δημοσιο δρομο) θα το ειχε σηκωσει γερανος και θα ηταν χειροτερα για αυτον τα πραγματα...

      αν θες να εισαι καλη ομως αστου ενα σημειωμα στο παρμπριζ να το απομακρυνει αμεσα με την πρωτη ευκαιρια. και βαλε κατι στην θεση σου αφου σου ανηκει πχ μια καρεκλα κατι...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Διακοπές 2025

      αυτοί που στήνουν ομπρέλες στην ακτή και τις αφήνουν για μέρες είναι οι ίδιοι που κρατάνε θέση parking στον δρόμο με καφάσια...
      change my mind...

      posted in Αντίλογος
      G
      gv2000
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @κοιτάσματα said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      @nikolas7_4 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      καλημέρα σε όλους,

      έτσι για το ιστορικό... έστειλα έλεγχο σε αυτοκίνητο της εν λόγω εταιρείας μεταχειρισμένων... τα αποτελέσματα καθόλου καλά.
      Τέσσερις πόρτες με στόκο και ξαναβαμμένες και γρατζουνιές παντού, μαρσπιέ πόρτες φτερά, κάτι που δεν φαινόταν στις φωτογραφίες αγγελίας.
      Όντως το αυτοκίνητο από leasing και βάση διαθέσιμων παραστατικών δεν είχε αλλάξει λάδια για 50k χιλιόμετρα... με ότι αυτό συνεπάγεται.

      μάλλον θα έπεσα στην περίπτωση τι να πω...

      Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα με leasing στα 70.000χμ ειναι σαν να έχουν 500.000χμ.Corsa, c3 καίνε λάδια αβέρτα, vw έχουν κάνει ανακατασκευή στον κινητήρα κ.α.Τα σέρβις γίνονται σε κοντινό συνεργείο προφανως όχι της αντιπροσωπείας.

      Και να με πληρωναν δεν αγόραζα αμάξι απο leasing. Τα σέρβις γίνονται αλλά τα αμάξια ειναι κακομεταχειρισμενα.

      Καλυτερα να βάλεις δόσεις να παρεις κανα i10 με 16.500€ ή κανα inster που με την επιδότηση βγαίνει κάτω από 20.000€

      αυτά καίνε λάδι και χωρίς να είναι leasing!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      KTEO κοψανε για μεμβρανη σε μπαρπρίζ ή σε πλαινά παραθυρα? δεν καταλαβα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gv2000
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @ilias-a said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Στην προηγουμενη μου εργασια, μιας και σε 5 χρονια ειχαμε αγορασει περισσοτερα απο 200 αυτοκινητα απο hertz και avis η συντηρηση γινετε με αυτα που οριζει ο καθε κατασκευαστης, επισης αναφερουν και την παραμικρη λεπτομερεια που εχουν φτιαξει, ολα αυτα στο δικο τους αρχειο το οποιο το παραδινουν στους πελατες χοντρικης (στη λιανικη δε γνωριζω) βιβλιαρακι κατασκευαστη δε συμπληρωνουν, δε ξερω το λογο.
      Μας ειχε τυχει αυτοκινητο, πετρελαιο 4Χ4, στο οποιο σε 140.000 χιλιομετρα ειχαν αλλαξει 2 κινητηρες, ενα σαζμαν και 2 πισω διαφορικα, αυτο το στειλαμε πισω εννοειτε.
      Επισης οτι επισκευη χρειαζοταν το αυτοκινητο (ελεγχος μεχρι 10 μερες απο την παραλαβη του) ή την επισκευαζαν αυτοι ή μας καλυπταν τα ανταλλακτικα και αρκετα μεγαλο ποσοστο απο την εργασια.

      εμένα ο έμπορος μου είχε δώσει ένα χαρτί α4 (σύμφωνα με τον οποιο αυτό του ειχε δωσει η hertz). εντωμεταξύ θυμαμαι ότι έλειπε και μία συντήρηση βασει χιλιομέτρων.
      όπως και να εχει εγώ προσωπικά δεν προκειται να επιλεξω αυτοκινητο leasing που δεν τα κανει αντιπροσωπεια τα service. οχι πως εκει ειναι καλύτεροι αλλά τουλαχιστον σε μεταπωληση εισαι καπως καλυμμενος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @nikolas7_4 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      καλημέρα σε όλους,

      έτσι για το ιστορικό... έστειλα έλεγχο σε αυτοκίνητο της εν λόγω εταιρείας μεταχειρισμένων... τα αποτελέσματα καθόλου καλά.
      Τέσσερις πόρτες με στόκο και ξαναβαμμένες και γρατζουνιές παντού, μαρσπιέ πόρτες φτερά, κάτι που δεν φαινόταν στις φωτογραφίες αγγελίας.
      Όντως το αυτοκίνητο από leasing και βάση διαθέσιμων παραστατικών δεν είχε αλλάξει λάδια για 50k χιλιόμετρα... με ότι αυτό συνεπάγεται.

      μάλλον θα έπεσα στην περίπτωση τι να πω...

      αν κατάλαβα καλά λέμε αξιόπιστες τις εταιρίες leasing που τα συντηρούν μόνοι τους σε δικά τους συνεργεία?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr