Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 54
    • Best 19
    • Groups 0

    gv2000

    @gv2000

    32
    Reputation
    3
    Profile views
    54
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gv2000 Unfollow Follow

    Best posts made by gv2000

    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      καλημέρα σε όλους.
      ok από αυτά που μου λέτε λοιπόν καταλαβαίνω πως πρόκεται για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με πταίσματα σε ποιότητα συναρμογόγησης εσωτερικού. αν και βλέπω πως από το f/l (2016+) διορθώσανε αρκετά τέτοια fails. όπως και να έχει πιστεύω θα ζήσω με αυτά αφού ένα giulietta που είχα για 2 μέρες '19 diesel μου άρεσε πολύ σαν οδήγηση και δεδομένου ότι πάντα μου αρέσανε σε εμφάνιση λέω να κάνω το next step. όταν με το καλό πουληθεί το qq που έχω τώρα θα τα λέμε από εδώ! χαιρετώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      το γούστο σίγουρα είναι υποκειμενικό...ok δέχομαι (και ισχύει) πως κάποιος θα προτιμήσει ένα VW ας πουμε έναντι μίας AR λόγω χίλιων δυο παραγόντων αλλά λόγω εμφάνισης ελάχιστοι.
      η AR ποντάρει ξεκάθαρα στο design και στον ρομαντισμό. κατ εμε όχι μόνο δεν εχουν πεθάνει αυτά αλλά ο κόσμος τα χρειάζεται. εδω συναδελφος μου έχει ένα πλοίο merc c klass και τον έπιασα κρυφα να παιζει με το configurator της AR σε μία giulia....(true story)
      παράδειγμα εγω διαφωνω με τον @fanis75 στο να κλείσει η AR όχι γιατί είμαι κολλημενος alfisti αλλά μου αρέσει να εχω την επιλογή ανάμεσα στα "κατα γενική ομολογια" συντηρητικά γερμανικά - αξιοπιστα γιαπωνέζικα - οικονομικά κορεάτικα και ομορφα ιταλικα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Επίδομα σε πολίτες από τα έσοδα ΕΦΚ και ΦΠΑ Καυσίμων

      εντάξει δεν θα χρειαστεί να λειτουργήσει η πλατφόρμα για τα επιδόματα κλπ κλπ...αφού η τιμή του πετρελαίου έχει πτωτική τάση...άρα θα μειωθούν και οι τιμές των καυσίμων...τι?... όχι?....

      https://www.imerisia.gr/oikonomia/37893_petrelaio-nea-boytia-stis-times-pote-i-meiosi-tha-ftasei-stis-antlies

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      δυστυχώς ισχύει αυτό που λες αλλά δεν θα μου άρεσε ας πουμε από 50 κατασκευαστές (εμπορικών αυτοκινήτων) να μείνουν οι 10. αντιθέτως που αρέσει που δημιουργήθηκε και η cupra...
      και η Nissan αν το πάρουμε έτσι renault ειναι...το σήμα αλλάζει. προσωπικα δεν θα μου αρεσε να σβήσουν-κλείσουν τα "υπο-καταστήματα" και να μείνουν οι 10 μεγάλοι. (τυχαία τα νούμερα) από την στιγμή που η stellantis γουστάρει να την έχει μακάρι να ζήσει. και να ξαναβγει και η lancia...why not δηλαδη?

      θυμήθηκα και την ds...όλοι οι καλοί χωράμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @storm said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      @iceman7 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Youtube Video

      Γελάνε πλέον όλοι με τα χαλια της αυτοκινητοβιομηχανίας !!!

      Το είχα δει χθες.
      Πωλητές Toyota, Ford κλασσικές περιπτώσεις για να μην θέλει κάποιος να πατήσει το πόδι του σε εμπορία τους.

      Πωλητής Dacia ο καλύτερος.

      Οι υπόλοιποι ούτε κρύο, ούτε ζέστη.

      Το απόλυτο δίκιο το είχε ο πωλητής της FORD. Οι δημοσιογράφοι δεν ξέρουν αυτά που ξέρουν οι πωλητές...Ο ντατσιας είπε πως το duster έχει "αργα"..
      δεν ξέρουν τι πουλάνε....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα

      πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που μερικοί σε αυτο το φορουμ γίνονται εριστικοί...
      εδώ ανταλάσσουμε απόψεις για να μπορούμε να καταλήξουμε κάπου και βελτιωθούμε οι ίδιοι και να συμβουλέψουμε κάποιους άλλους...
      άλλο η αλλαγή λωρίδας - προσπέραση - ελιγμός και άλλο η τήρηση λωρίδας - συνέχεια της πορείας μου.
      Φίλε georgemit μιλάς για προσπέραση δηλαδή αλλαγή γραμμής και έχεις δίκιο θα το κάνεις απο αριστερά...αν όμως είσαι ήδη δεξιά τότε συνεχίζεις την πορεία σου...απλό και σαφές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @fanis75 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Γίνεται όντως χαμός. Αλλά για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, πουλάει το ένα μας αυτοκίνητο και το τι ακούω από τους υποψήφιους αγοραστές δεν περιγράφεται...ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο. Θέλουν φτηνό, με λίγα χλμ και να είναι σε κατάσταση καινούργιου και ας είναι 10ετίας+!!!

      ναι δυστυχώς αυτό παίζει πολύ. ακούν οτι έχεις ελαστικά 2 χρόνων και σου λένε από το τηλέφωνο αααα θέλουν αλλαγή! true story! δεν τους χάλασε που ήταν διαμάντι και τελικά κατέληξε σε μάντρα...και προφανώς πουλήθηκε χωρίς καν να μπει αγγελία από τον έμπορο!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Έμπλεξα με τρελό

      φίλε μου ίδια ακριβώς περίπτωση μου έχει τύχει με αγοραπωλησία κινητου τηλεφώνου. ακριβώς όμως στην αρχή ξεκίνησε χαλαρά και μετά απαιτούσε τα χρήματα πίσω. λοιπόν να μην πολυλογώ...
      καλύτερα μην βάλεις τον γνωστό σου γιατί η δράση έχει και αντίδραση. όπως έχεις εσύ γνωστό ίσως έχει και αυτός. η καλύτερη λύση είναι να αφιερώσεις λίγο παραπάνω χρόνο στην αστυνομία και να τους ενοχλήσεις λίγο παραπάνω. αν μπορείς πήγαινε και 2-3 συνεχόμενες μέρες να καταλάβουν το πρόβλημα.
      αν ήθελε να σου κάνει κακό θα στο είχε κάνει ήδη αφου λες οτι ξερει που μένεις. σκυλί που γαβγίζει ειναι η περίπτωση. υπομονη

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gv2000
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      στην αρχή νόμιζα πως μου έδειχνες το a3 και πήγα να απαντήσω πως δεν με ενδιαφέρει καν. 😁
      ok, τώρα κατάλαβα πως είναι! ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @mastoras78 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @gv2000 Ψάξε ένα εξειδικευμένο κατάστημα περιποίησης αυτοκινήτου (detailing) να το πάς για βαθύ καθαρισμό/κέρωμα. Όχι συνεργεία, πλυντήρια αυτοκινήτων των δέκα ευρώ..

      Εκεί θα σε ενημερώσουν και για τα υπόλοιπα.. Γυαλίσματα, προστασίες κεραμικές κτλ ανεβάζουν πολύ την τιμή και δεν αφορούν αυτούς που δεν δίνουν πολύ σημασία στο όχημα τους.

      Τα μαύρα μπιμπίκια μπορεί να είναι οτιδήποτε με πιθανότερο την πίσσα..

      ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gv2000

    Latest posts made by gv2000

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      το ότι σε τοπικ με τίτλο Alfa Romeo Tonale διαβάζω για m5/m3 με ξεπερνάει...σε ποιο τοπικ να παω να διαβασω για tonale?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      δυστυχώς ισχύει αυτό που λες αλλά δεν θα μου άρεσε ας πουμε από 50 κατασκευαστές (εμπορικών αυτοκινήτων) να μείνουν οι 10. αντιθέτως που αρέσει που δημιουργήθηκε και η cupra...
      και η Nissan αν το πάρουμε έτσι renault ειναι...το σήμα αλλάζει. προσωπικα δεν θα μου αρεσε να σβήσουν-κλείσουν τα "υπο-καταστήματα" και να μείνουν οι 10 μεγάλοι. (τυχαία τα νούμερα) από την στιγμή που η stellantis γουστάρει να την έχει μακάρι να ζήσει. και να ξαναβγει και η lancia...why not δηλαδη?

      θυμήθηκα και την ds...όλοι οι καλοί χωράμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      το γούστο σίγουρα είναι υποκειμενικό...ok δέχομαι (και ισχύει) πως κάποιος θα προτιμήσει ένα VW ας πουμε έναντι μίας AR λόγω χίλιων δυο παραγόντων αλλά λόγω εμφάνισης ελάχιστοι.
      η AR ποντάρει ξεκάθαρα στο design και στον ρομαντισμό. κατ εμε όχι μόνο δεν εχουν πεθάνει αυτά αλλά ο κόσμος τα χρειάζεται. εδω συναδελφος μου έχει ένα πλοίο merc c klass και τον έπιασα κρυφα να παιζει με το configurator της AR σε μία giulia....(true story)
      παράδειγμα εγω διαφωνω με τον @fanis75 στο να κλείσει η AR όχι γιατί είμαι κολλημενος alfisti αλλά μου αρέσει να εχω την επιλογή ανάμεσα στα "κατα γενική ομολογια" συντηρητικά γερμανικά - αξιοπιστα γιαπωνέζικα - οικονομικά κορεάτικα και ομορφα ιταλικα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Fiat Bravο 2007

      @nikoscorp said in Fiat Bravο 2007:

      @astronomy said in Fiat Bravο 2007:

      @nikoscorp said in Fiat Bravο 2007:

      @astronomy said in Fiat Bravο 2007:

      Καλημέρα στο φόρουμ,
      Μπορεί κάποιος να προτείνει καλό συνεργείο για επισκευή διζωνικού κλιματισμού εντός Αθηνών ?
      Σας ευχαριστώ...

      Καλησπέρα φίλε μου. Αν και καθυστερημένα έχω να σου προτείνω συνεργείο. Έφτιαξα το δικό μου εκεί και δουλεύει απροβληματιστα εδώ και 2 χρόνια. https://climamichailidis.gr/

      Σ'ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς βρήκα κάποιον και το πήγα..και λέω δυστυχώς γιατί είναι ενα μήνα μέσα και ακόμα να το φτιάξει..οχι γιατί δεν μπορεί..απλα με τρενάρει λόγω φόρτου εργασίας και η εβδομάδα που μου έλεγε..έγινε μήνας!! και απλά κάνω υπομονή και κρατάω τα νεύρα μου γιατί το ταμπλο οπως γνωρίζεις εχει ξηλωθει και το αμάξι δεν κουνιέται!!
      με το καλό αυτη την παρασκευή το έχω!! (μάλλον)

      Λυπάμαι που δεν σε πρόλαβα. Στο δικό μου αντικαταστάθηκε το μοτεράκι της μιξης του αέρα (έβγαζε μόνο ζεστό στην πλευρά του οδηγού) χωρίς να ξηλωθεί το ταμπλό και το κράτησε μόνο μια μέρα. Ελπίζω τουλάχιστον να βοηθήσω κάποιον άλλο με την απάντηση μου. Το μόνο μοτεράκι που δεν μπορεί να αλλαχθεί χωρίς να βγει το ταμπλό, από την έρευνα που έχω κάνει σε άλλα φόρουμ, είναι αυτό της ανακύκλωσης του αέρα. Αν χαλάσει αυτό δεν πρόκειται να κατεβάσω ταμπλό, θα προτιμήσω να το αφήσω μόνιμα στο ανοικτό και τέλος.

      όντως ο Μιχαϊλίδης είναι κορυφή!
      επειδή στο ίδιο πάσχουν και τα giulietta άλλοι από facebook club το έχουν φτιάξει χωρίς ξήλωμα ταμπλό…είναι πολύ μπελαλίδικη δουλειά όμως γιατί το σημείο αυτό είναι δύσκολα προσβάσιμο…υποθέτω δεν μπορώ να αναφέρω εδώ το όνομα του συνεργείου γιατί θα θεωρηθεί διαφήμιση…να αναφέρω πως εγώ δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά μερικά μέλη ισχυρίζονται πως και η ανακύκλωση διορθώνεται χωρίς λύσιμο ταμπλό τουλάχιστον στα giulietta!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Προσιτό SUV made in Japan;

      και του duster o 1.5 diesel αν θυμαμαι καλά ιμάντα έχει αντί για καδένα...
      επίσης αυτο δεν είναι τοσό αρνητικό ... εχει και τα οφέλη του ο ιμάντας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Προσιτό SUV made in Japan;

      @xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:

      @gv2000 said in Προσιτό SUV made in Japan;:

      το qq ΔΕΝ ειναι made in japan.
      αν κοιτάξεις για qq για μένα αξίζει μόνο το 4x4 για κινητήρα και ανάρτηση. ok και το δικινητο καλό αλλά στα δικινητα οι επιλογες σαφως περισσότερες.
      για μένα ανάμεσα σε qq και suzuki (είτε scross, είτε vitara) μάλλον θα πήγαινα σε vitara..στους λογους ειναι και συναισθηματικοί γιατί εχω παλιοφιλους απο γνωστο club...
      αλλά ok χωρις να εχει επαφη με ανατολη καλό και το duster που αναφέρθηκε αλλά πιο "κατσίκι" από τα προαναφερόμενα.
      τετρακινηση ιδια παντου χωρις μεγαλες διαφορες που θα τις καταλαβει ο μεσος οδηγος.
      οι επιλογες σου ειναι περιορισμενες (για 4x4) και νομιζω αυτη την στιγμη μονο το vitara υπαρχει αλλα συναρμολογείται νομιζω ουγγαρία και κινητηρας ιταλικος. για μενα απο τους καλυτερους κινητηρες μαζι με τον γαλλικο του qq τον 1.6...

      4κίνητο qq δεν θυμάμαι να έχω πετύχει πολλά. Άσε που όλοι τα βαφτίζουν 4χ4 γιατί ...είναι ψηλά μάλλον.
      Θα πάω να δω και τα 2 από κοντά, αλλά οι χώροι είναι θέμα. Γι αυτό το xtrail έκανε κλίκ, αλλά έκανε και bye bye ταυτόχρονα!

      ένας τρόπος να το καταλάβεις είναι να είναι 1.6 και φυσικα να σου στειλει φωτογραφια με τον διακοπτη 4x4...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Προσιτό SUV made in Japan;

      το qq ΔΕΝ ειναι made in japan.
      αν κοιτάξεις για qq για μένα αξίζει μόνο το 4x4 για κινητήρα και ανάρτηση. ok και το δικινητο καλό αλλά στα δικινητα οι επιλογες σαφως περισσότερες.
      για μένα ανάμεσα σε qq και suzuki (είτε scross, είτε vitara) μάλλον θα πήγαινα σε vitara..στους λογους ειναι και συναισθηματικοί γιατί εχω παλιοφιλους απο γνωστο club...
      αλλά ok χωρις να εχει επαφη με ανατολη καλό και το duster που αναφέρθηκε αλλά πιο "κατσίκι" από τα προαναφερόμενα.
      τετρακινηση ιδια παντου χωρις μεγαλες διαφορες που θα τις καταλαβει ο μεσος οδηγος.
      οι επιλογες σου ειναι περιορισμενες (για 4x4) και νομιζω αυτη την στιγμη μονο το vitara υπαρχει αλλα συναρμολογείται νομιζω ουγγαρία και κινητηρας ιταλικος. για μενα απο τους καλυτερους κινητηρες μαζι με τον γαλλικο του qq τον 1.6...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • RE: Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας

      @aquamarine said in Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας:

      Δεν υπάρχει περίπτωση , διότι μεταξύ 2ής αλλαγής δισκόπλακας( πριν μερικούς μήνες) και τωρινής έχω αλλάξει και ελαστικά. Δεν γίνεται να ήταν στραβά πριν και να είναι στραβά και τώρα.....

      να υποθεσω καινούργια ετσι? γιατι πραγματικά έτσι οπως το περιγράφεις έτσι ακριβώς ήταν και σε εμένα...τεσπα ευχομαι να βρεις αυτο που φταίει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gv2000
    • RE: Προβλημα με στραβωμα δισκοπλακας

      δεν ξέρω αν θα βοηθήσει αυτό που θα πω αλλά όταν εγώ στο φρενάρισμα είχα έντονο τρέμουλο στο τιμόνι (σε άλλο αυτοκίνητο όχι vw polo) είχα αλλάξει δισκόπλακες-τακάκια-μουαγιέ μπροστα αλλα τελικά είχα στραβό ελαστικό...ΟΧΙ ΖΑΝΤΑ...ελαστικό...μην με ρωτήσετε τι και πως ποτε δεν κατάλαβα το γιατί μέχρι που τα έβαλα τα μπρος πίσω ελαστικά και ηρέμησα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gv2000
    • RE: Citroen Ami

      @criuser said in Citroen Ami:

      Οταν πρωτοπήγα στο Μόναχο, μου έκανε εντύπωση που ο εσωτερικός (μεσαίος) περιφερειακός, παρ΄ ότι είναι 3+3 ή και 4+4 λωρίδες με ανισόπεδους κόμβους έχει όριο 60 χαω, το οποίο το τηρούν αυστηρά.

      Στην αρχή πήγα να δω γιατί, πήγαινα λίγο παραπάνω, μιλάμε ενοχλητικό να μην έχει πολύ κίνηση και να πηγαίνουν όλοι 60.

      Εμαθα μετά ότι αυτό έγινε διότι έτσι δεν υπάρχουν ανασχέσεις στην κυκλοφορία.

      Δηλαδή εδώ στον Κηφισό, πλακωνόμαστε στα 100-120 , βλέπουμε λίγο να κόβει ο μπροστινός κατεβαίνουμε στα 80, φοβάται ο πίσω μας πέφτει στα 60, ο πιο πίσω στα 40 και ο 6ος και μετά σταματάνε.

      Αν πηγαίναμε όλοι με 60, μάλλον θα ήταν διαφορετικά στο κομμάτι από διασταύρωση Α.Ο. μέχρι θάλασσα.

      ακριβώς αυτό...χάνεις πολύ χρόνο στο σταμάτα ξεκίνα...αν πηγαίναμε όλοι με μία Α ταχύτητα που να διατηρούμε πορεία χωρίς να σταματάμε τότε δεν θα υπήρχε η συμφόρηση.. μεγάλο θέμα ανοίγουμε όμως...αλλά πολύ σωστή η παρατήρησή σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gv2000
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr