-
Να συμπληρώσω , ότι δεν υπάρχει "υγιής" λέβητας - καυστήρας σε αυτή τη χώρα. Άντε λίγο υπερβολικός , αλλά σε κάθε ενεργειακή επιθεώρηση , τα στοιχεία του φύλλου ελέγχου λέβητα, είναι αποκαρδιωτικά. Κανένα μέτρο επί αυτού.
Κανένα μέτρο για τα τζάκια σε αστικότατες περιοχές.
Κανένα μα κανένα ηλικιακό όριο στα επαγγελματικά οχήματα καθώς και πρακτικά στις ώρες που αυτά μπορούν να κινούνται εντός των πόλεων. Κανένας έλεγχος στους ρύπους τους.
Κανένας έλεγχος στα ταξί , τα οποία είναι και η πλειοψηφία των καθημερινώς κινούμενων μέσα στις πόλεις πετρελαιοκίνητων.
Κανένας έλεγχος στις αστικές συγκοινωνίες.
Ε μετά από όλα αυτά να κατηγορούμε τα ιδιωτικά, euro5 ότι σκοτώνουν μέσα στις πόλεις μας , είναι κάπως κοντόφθαλμο. -
Κι εγώ όταν πηγαίνω για περπάτημα, αυξάνεται το CO2 που εκπέμπω κάργα.
Τι νούμερο Euro θέλω;
-
Ξέρετε γιατί είμαστε τέτοια υπανάπτυκτη χώρα χωρίς ίχνος αισθηματος ατομικής ευθύνης και τελευταίοι σε κάθε θέμα που απασχολεί την επικαιρότητα;
Διότι, ότι και αν πει κάποιος με στοιχεία και μελέτες και ότι και αν προτείνει ως θέμα συζήτησης για να βελτιώσουμε τον τόπο και τη χώρα μας, αμέσως του απαντάμε το τι κάνουν όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς. -
Είχα βάλει εδώ, πάνω από μια φορά, τα στοιχεία της μελέτης για την ατμοσφαιρική ρύπανση στο Βόλο.
Στο Βόλο είναι τόσο οφθαλμοφανές που τζούζουν τα μάτια και βλέπεις τον καπνό στη μπλε κουβέρτα των χριστουγεννιάτικων λεντ στο κέντρο τον χειμώνα.
Λίγο πολύ, παραπλήσια η κατάσταση στις περισσότερες βόρειες πόλεις.Ήταν εξωφρενικά περισσότερη η ρύπανση τον χειμώνα, ξεκάθαρα λόγω της θέρμανσης. Όταν κι αν προς χαρά του Λαπ και δική μας απαγορευτούν όλα τα χρέπια επαγγελματικά και μη, που κατεξοχήν καίνε ντίζελ, θα βελτιωθεί ένα 10% η κατάσταση.
Το 90% της εξωφρενικής ρύπανσης θα παραμείνει.
-
Όχι μόνο στον Βόλο αλλά και σε άλλες πόλεις. Το νήμα ομως κλασικέ Έλληναρα απασχολεί μονάχα τα καύσιμα. Πόσο δύσκολο είναι να το αντιληφθείς;
Το να κάνεις συνεχώς συμψηφισμους απλά για να αποκρούσεις μελέτες που αναφέρουν το τι παράγει το κάθε καύσιμο ή όχι είναι δείγμα του ωχ αδέλφισμου που τρώει αυτήν την χώρα.
Η μόλυνση στα αστικά κέντρα από τα οχήματα δεν είναι μονάχα της τάξης του 10% αλλά πολύ παραπάνω, και οι ρύποι δεν είναι ίδιας ποιότητας και είδους.
-
Στον Βόλο το ποσοστό των μικροσωματιδίων αν θυμάμαι καλά δείχνει κάτι παραπάνω από 40% στη βιομηχανία, και χοντρικά 30% για τη θέρμανση και τις μεταφορές.
Τα παιδιά παρουσιάζονται ως οι μεγαλύτεροι αποδέκτες της ρύπανσης, καθώς τα αποτελέσματα της μελέτης συσχετίζουν της ημερήσιες υπερβάσεις των ρύπων PM2.5 με την αύξηση περιστατικών στην παιδιατρική κλινική του Βόλου κατά +32,43%. Εκτός της αύξησης των περιστατικών της παιδιατρικής, σημαντική αύξηση εμφανίστηκε και στην Παθολογική κλινική κατά +25,83%.
-
Πάντως λέγε λέγε ο Λαπ, εμένα με έχει επηρεάσει πολύ, έχω αρχίσει να το σιχαίνομαι το ντίζελ, ούτε να το βλέπω δεν θέλω που έφτασε 2.14€
-
Κι εσύ τουλάχιστον πρόλαβες να κάνεις μια κάποια απόσβεση...
-
Ναι αλλά αν πάω από βδομάδα και βάλω παραγγελία στην ακατονομαστη, θα ξέρετε τουλάχιστον ποιος φταίει...
Γιατί όντως με όση απόσβεση πρόλαβα, τα νούμερα για Active μικρό βγαίνουν και περισσεύουν. -
Χαχα μας δημιουργησε τυψεις ο μπαγασας, ελα lap πουλαω και γω το δικο μου για εσενα ειδικη τιμη
-
Παιδιά πουλάτε τώρα που προλαβαίνετε για να πιάσουν καλή τιμή τα diesel σας και βουρ για Toyota!!!!
Χαχαχαχα! -
Ιδιαίτερα εσείς που αγοράσατε ότι πιο σύγχρονο έχει η τεχνολογία αντιρυπανσης δεν φταίτε σε τίποτα.
Το θέμα μου κυρίως είναι τα παλιότερα diesel ιδιαίτερα τα euro4 που ως μεταχειρισμένα έχουν γεμίσει την Ελλάδα, μπαίνουν και στα μεγαλα αστικά κέντρα χωρίς φόβο και πάθος και βγάζουν πίσω τους ντουμάνια.
Και το γεγονός πως ήταν επιδοτούμενο καύσιμο που μπαίνει σε κινητήρες που παράγουν τους περισσότερους ρυπους. Εμείς και άλλοι δύο τρεις στην Ευρώπη δηλαδή. Όλοι οι άλλοι έχουν φθηνότερο το καθαρότερο συγκριτικά καύσιμο, δηλαδή την απλή βενζινουλα. -
Τα Euro 4 δεν μπαίνουν Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στα υπόλοιπα κέντρα πάντα μπαίναν.
-
Νομίζεις...
Τυπικά δεν μπαίνουν αλλά ουσιαστικά χαμός γίνεται.Και τα επιλεγουν ως μεταχειρισμένο εισαγωγής διότι το καύσιμο είναι φθηνότερο. Ενώ τα υβριδικά που είναι τα καλύτερα για την πόλη έχουν το ακριβότερο καύσιμο. Το ανάποδο από την Ευρώπη.
Και γενικά όμως οι υπόλοιπες πόλεις τι είναι; Υποδεέστερες και πολίτες δεύτερης κατηγορίας;
-
Ας κάνει τη δουλειά της η αστυνομία ρε Lap, γιατί να χρεώνονται την παραβατικότητα κάποιων οι υπόλοιποι νόμιμοι πετρελαιοκίνητοι;
-
Στην μισή Ελλάδα είναι νόμιμο, και υπάρχει αντίλογος. Γιατί αυτός που θα πληρώσει λεφτά για να κινηθεί υβριδικά και δεκάδες φορές πιο οικολογικά, ιδιαίτερα στις πόλεις, να πληρώνει υψηλότερη τιμή στο λίτρο;;; Σαν να του λες, κακώς επενδύεις σε οικολογικό αυτοκίνητο. Πάρε μεταχειρισμένο ή νέο diesel και μπες στην πόλη.
-
Τώρα εγώ θα στο ξαναπώ ,αλλά θα με πεις Ελληναρά και κοιτάω μόνο την πάρτη μου.
Το κράτος αδιαφορεί πλήρως για την οικολογία σε όλες τις "αποφάσεις" του, σε όλα τα θέματα. Έχει μηδενική έννοια , ιδίως στην αυτοκίνηση. Δεν τον ενδιαφέρει, αν τον ενδιέφερε έστω στο ελάχιστο , θα είχε διορθώσει (ή τουλάχιστον προσπαθήσει) κάποιο από όλα τα προηγούμενα που έχω γράψει. Δεν ξέρω πως συμπεραίνεις ότι ενδιαφέρεται για τέτοια θέματα.
Επίσης αν εξαιρέσεις την Αθήνα την Θεσσαλονίκη και κάποιες λίγες μετρημένες στα δάχτυλα ακόμα πόλεις , κανένας κάτοικος πόλεων όπως η Καρδίτσα , τα Γρεβενά , το Κιλκίς κ.λπ. δεν κάνει αστική χρήση του αυτοκινήτου όπως μάλλον το έχεις στο μυαλό σου με τα δεδομένα της Αθήνας.
-
εμενα δεν με πειθουν πως νοιαζονται για το περιβαλλον. τα πρασινα μετρα που κατα καιρους υιοθετουν στα ματια μου εχουν σκοπο την κυκλοφορια του χρηματος.
βλεπουμε σε αγγελιες diesel euro4 να πωλουνται εντος αττικης και θεσ/νικης. το οτι κυκλοφορουν ας μην το συζητησουμε καλυτερα.
αν ηταν ετσι οσοι εχουν μετατρεψει την βενζινη σε lpg να εχουν χαμηλοτερα τελη...αφου θεωρητικα το lpg ειναι πιο καθαρο και απο την βενζινη...ή ας φροντιζαν να επεκταθει το cng...ακομα πιο καθαρο...
νιωθω πως ειναι σαν το χαρτινο καλαμακι που το βαζουν σε πλαστικο ποτηρι...δεν ξερω να γελασω η να κλαψω... -
Λοιπόν έχετε παρεξηγήσει πράγματα.
Εγώ δεν λέω πως ένας αγοραστής θα πρέπει από το πρωί ως το βράδυ να κοιτάει πως να μην μολύνει με το αυτοκίνητο του. Γενικώς δεν μου αρέσουν οι ακρότητες.
Αυτό που στηλιτευω στις συζητήσεις εδώ στο forum είναι το γεγονός του να δηλώνει κάποιος πως είναι οικολόγος αλλά ταυτόχρονα και να πίνει νερό στο όνομα των diesel για να γλυτώσει το πολύ 3 ευρώ ανά 100 χλμ (πλεον με τις τιμές του diesel γλυτώνει 0,90-1 ευρώ).
Είναι αυτός ο κλασικος τύπος του ελληναρα και των μεγάλων ματαιων δηλώσεων
Πέρα από αυτό πάμε στην ουσιώδη κριτική μου που είναι προφανώς η νομοθεσία και οι τιμές των καυσίμων. Όλες οι αλλαγές γίνονται όταν η πολιτεία έχει έναν σχεδιασμό με αρχή μέση και τέλος. Όταν λοιπόν όλοι οι κατασκευαστές το γυρίζουν στην υβριδικοτητα, η Ευρώπη φωνάζει σε κάθε ευκαιρία για τους ρύπους πως έχουν ξεφύγει, και εμείς ακόμα φορολογούμε την βενζίνη που είναι το καύσιμο της υβριδικοτητας με τον υψηλότερο συντελεστή προφανώς δημιουργούμε αντικίνητρα για ένα έστω λίγο καλύτερο περιβάλλον στις πόλεις μας.
Θα περίμενα μάλιστα όσοι οδηγούν μηχανάκι να είναι ένθερμοι υποστηρικτές της κατάργησης των παλαιών diesel ακόμα και στις μικρές πόλεις μιας και το αναπνέουν όλο μέσα τους και πάει στο αίμα τους κτλ αλλά είπαμε ....ελληναρες
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λοιπόν έχετε παρεξηγήσει πράγματα.
Εγώ δεν λέω πως ένας αγοραστής θα πρέπει από το πρωί ως το βράδυ να κοιτάει πως να μην μολύνει με το αυτοκίνητο του. Γενικώς δεν μου αρέσουν οι ακρότητες.
Αυτό που στηλιτευω στις συζητήσεις εδώ στο forum είναι το γεγονός του να δηλώνει κάποιος πως είναι οικολόγος αλλά ταυτόχρονα και να πίνει νερό στο όνομα των diesel για να γλυτώσει το πολύ 3 ευρώ ανά 100 χλμ (πλεον με τις τιμές του diesel γλυτώνει 0,90-1 ευρώ).
Είναι αυτός ο κλασικος τύπος του ελληναρα και των μεγάλων ματαιων δηλώσεων
Πέρα από αυτό πάμε στην ουσιώδη κριτική μου που είναι προφανώς η νομοθεσία και οι τιμές των καυσίμων. Όλες οι αλλαγές γίνονται όταν η πολιτεία έχει έναν σχεδιασμό με αρχή μέση και τέλος. Όταν λοιπόν όλοι οι κατασκευαστές το γυρίζουν στην υβριδικοτητα, η Ευρώπη φωνάζει σε κάθε ευκαιρία για τους ρύπους πως έχουν ξεφύγει, και εμείς ακόμα φορολογούμε την βενζίνη που είναι το καύσιμο της υβριδικοτητας με τον υψηλότερο συντελεστή προφανώς δημιουργούμε αντικίνητρα για ένα έστω λίγο καλύτερο περιβάλλον στις πόλεις μας.
Θα περίμενα μάλιστα όσοι οδηγούν μηχανάκι να είναι ένθερμοι υποστηρικτές της κατάργησης των παλαιών diesel ακόμα και στις μικρές πόλεις μιας και το αναπνέουν όλο μέσα τους και πάει στο αίμα τους κτλ αλλά είπαμε ....ελληναρες
Ναι ρε φιλε αλλα βλεπεις πως το κρατος πλεον δεν βλεπει κανενα καυσιμο παρα μονο τα ηλεκτρικα. Αλλιως θα μπορουσε να μοιραζει το ποσο της επιδοτησης για ηλεκτρικα σε ολα τα καινουργια γενικα αυτοκινητα. Ή για να το πω ακομα πιο οικολογικα για τα υβριδικα. Αλλα προωθουν μονο αυτα χωρις καν να υπαρχουν υποδομες.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά