Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 434
    • Best 57
    • Groups 0

    Best posts made by margm

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Άφησα σήμερα το Mazda 6 για υγραέριο.

      Σύστημα μπήκε το Europegas Avance 32 , με μπεκ της Hana .

      Είχαν αλλαχτεί από πριν μπουζοκαλωδια λόγω διακοπών .

      Το αμάξι πήγε σε εγκαταστατη που μου είχε διορθώσει και το προηγούμενο αμάξι με υγραέριο.

      Το Σάββατο θα το παραλάβω .

      Θα έχω περισσότερα νεότερα , σίγουρα θα ενεργοποιηθεί και ο παράλληλος ψεκασμός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mitsubishi pajero pinin αλλαγη κινητηρα απο 2.0Lσε 1.8L

      Καλησπερα στο forum .

      Θελω να αγορασω ενα mitsubishi pajero pinin . Εχω βρει δυο που με ενδιαφερουν και ειναι σε αρκετα προσιτή τιμη λογω πολλων χιλιομετρων. Παρολλα αυτα και τα δυο εχουν τον κινητηρα 4g94 16v GDI (2.0 L)κατι το οποιο ανεβαζει τα τελη κυκλοφοριας στα 630€ τον χρονο . Δυστυχως τα μοντελα με κινητηρα 4g93 16v GDI (1.8 L) πωλουνται αρκετα πιο ακριβα , ισως επειδη τα τελη ειναι 300€ ετησιως. Γνωριζει κανεις εαν θα μπορουσα να κανω αλλαγη μοτερ απο 2.0 L σε 1.8 L ? Καποια στιγμη θα χρειαζοντουσαν αλλαγη η επισκευη ουτως η αλλως γιατι εχουν πολλα χιλιομετρα και τα δυο  (350k km ) . Η τιμη των αυτοκινητων ειναι 3.500€ και εχω βρει μοτερ 1.8 L ( 4g93 GDI ) με 1200€ με 8.000 χιλιομετρα μονο !!! Αυτο ανεβαζει την τιμη απευθειας στα 5.000 € περιπου με τοποθετηση (εαν γινεται φυσικα) Τα 1.8 L ετοιμα πωλουνται γυρω στα 6.500 - 7.000 € και παραπανω!  Εαν εχετε να προτεινετε κατι αλλο , θα ηθελα να το ακουσω ! Ευχαριστω !

      Να υπολογίζεις οτι και ο 1800 κινητήρας εάν προχωρήσεις στην μετατροπή , και πάς σε μάντρα , το καλύτερο θα ηταν σε επισκευή . Δέν ξέρεις σε τι κατάσταση θα είναι. Επίσης πρέπει να δείς εάν θέλει διαφορετικό εγκέφαλο πλεξούδες ο 1800 με το 2000 κυβικά .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Opel Corsa C 1.2 2003 230,000 xιλιόμετρα .

      • Λάδια Castrol Magnetic 10/40 4lt
      • Φίλτρα ( Αέρα , Καμπίνας , Καυσίμου , Λαδιού) σε Mann- Filter
      • Μπουζί 1η φορά δοκίμασα ιριδίου λόγω και χρήσης LPG
        Υλικά 100€ , Εργασία 0€ τα πέρασα μόνος μου.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @megane98hp said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Πρόβλημα σε Yaris.
      Βάζω το κλειδί στη μίζα να βάλω μπροστά. Γυρίζει το κλειδί στην πρωτη θέση αλλά δεν πάει παρακάτω. Ο μόνος τρόπος να ξεμπλοκάρει και να πάρει μπροστά είναι όταν το σπρώχνω να πάρει μπροστά να το τραβάώ παράλληλα μέσα έξω. Τότε και μόνο τότε ξεπερνιέται το κόλλημα, περνάει το κλειδί παραμέσα και παίρνει μπροστά. Το κόλλημα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αν το τιμόνι είναι κλειδωμένο.
      Και καλά, το αμάξι παίρνει μπροστά. Υπάρχει κίνδυνος να πάθει σοβρότερη ζημια η μίζα, η κλειδαριά ή κάτι άλλο?

      Ίσως είναι διακόπτης επαφής μίζας ή κλειδαρια . Πολλές φορές επικσευάζεται η κλειδαρια χωρίς να βγάλεις νέα κλειδιά και να μπλέξεις με immobilizer

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H

      @lazarefa said in "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H:

      Σήμερα πήγα για τακτικό σέρβις το αυτοκίνητο (Opel Αstra H GTC 1.8, κινητήρας Z18XE). Εργασίες που έγιναν: αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, αλλαγή φίλτρο αέρα κινητήρα, αλλαγή μπουζί (γνήσια) και αλλαγή υγρά φρένων. Όπως περιεργαζόμουν τα παλιά μπουζί παρατήρησα ότι το ένα από τα 4 είχε ελάχιστα ίχνη ξεραμένου λαδιού στο σπείρωμα προς την πλευρά της πορσελάνης. Η ακίδα ωστόσο ήταν πεντακάθαρη από ίχνη λαδιού (όπως και στα υπόλοιπα 3). Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε και ο μηχανικός που ασχολήθηκε δεν μου είπε κάτι. Όταν πήγα σπίτι και άνοιξα καπώ να ρίξω μια ματιά στο χώρο του κινητήρα με την ησυχία μου, είδα ότι σε κάποια σημεία στην ένωση του καπακιού βαλβίδων ("ψευτοκάπακου") με την κυλινδροκεφαλή (προφανώς από τη φλάντζα του καπακιού) υπάρχουν ίχνη λαδιού, κυρίως από την μπροστά δεξιά και πλάι πλευρά όπως κοιτάμε από έξω τον κινητήρα. Με το δάχτυλο που έπιασα σε 1-2 σημεία υπάρχει μια ανεπαίσθητη λαδίλα/γλίτσα (δάκρυα λαδιού μαζί με σκόνη), ωστόσο δεν είδα πουθενά εμφανείς πιτσιλιές από λάδι σε γειτονικά εξαρτήματα ή ακόμα και πασαλείμματα από λάδια. Να πω εδώ ότι το μοτέρ έχει 245.000χλμ, δεν έχω διαπιστώσει κάποιο εμφανές θέμα λειτουργίας, λάδια δεν καίει κάτι αισθητό (ούτε 1 γραμμή δεν πέφτουν από αλλαγή σε αλλαγή, συνήθως κάθε 8-10.000χλμ) ενώ επίσης ρελαντί κρατά σταθερό (μόνο κάποιες πολύ λίγες φορές, κυρίως όταν το σβήσω μετά από κάποια ώρα λειτουργίας και το ξαναβάλω μπροστά μετά από λίγο, έχω δει να κάνει αρχικά 1-2 αστάθειες στις στροφές, του στιλ: ανεβάζει πχ 1500 στροφές, πέφτει αμέσως, ξανανεβάζει, ξαναπέφτει και σταθεροποιείται από κει και πέρα σαν να είναι όλα καλά).
      Λογικά πρέπει να υπάρχει κάποιο θέμα με τη φλάντζα του καπακιού βαλβίδων, με 16 χρόνια στην πλάτη του μοτέρ και με 245.000χλμ δεν είναι φαντάζομαι παράλογο να έχει κάπου ξεραθεί και να δακρύζει λάδια.
      Από την εμπειρία σας, το σενάριο φυσιολογικής φθοράς φλάντζας είναι το πιθανότερο; Αν ναι, πρέπει άμεσα να το πάω συνεργείο για αλλαγή αυτής της φλάντζας; Εφόσον λειτουργήσει κάποιο διάστημα το μοτέρ σε αυτή την κατάσταση ενδέχεται να χτυπήσει κάποια σοβαρότερη ζημία στον κινητήρα; Ξαναλέω, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον δεν έχω κάποιο αισθητό θέμα. Να πω επίσης ότι και το ψυκτικό είναι εντάξει στο δοχείο και σαν ποσότητα και σαν χρώμα/όψη, ενώ και στο κρυφό μενού (τα Astra H έχουν μια λειτουργία που εμφανίζει πολλές τιμές από μετρήσεις από διάφορους αισθητήρες στην κεντρική οθόνη) που μπαίνω αρκετά συχνά και τσεκάρω θερμοκρασίες ψυκτικού δεν έχω δει κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες.

      Δέν είναι κάτι τρομερό , προτίμησε γνήσια φλάντζα καπακιού βαλβιδών , ή καλή εμπορίου πάνω απο 40€ δέ πιστεύω να έχει.
      Επειδή και εγω είμαι κάτοχος ενός Corsa C ρίξε μια ματιά στην βαλβιδα πίεσης λαδιου , δακρύζει και πολλές φορές λαδωνει πλεξούδα , αισθητήρες λ και τέλος εγκέφαλο . Είναι συχνό θέμα στά μοτέρ τουλάχιστον Z12, Z14

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραέριο

      @williamg said in Υγραέριο:

      Ερώτηση. Fiat punto evo (το τελευταίο που βγήκε πριν περίπου 10 χρόνια) 1400 ατμόσφαιρα μετατροπη σε υγραέριο.
      Έχει κανείς εμπειρία; Ιστορίες τρόμου ευπρόσδεκτες.

      Προχωράς βάλε σύστημα με υποστήριξη και με σωστη ρύθμιση δε θα εχεις θέματα .
      Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα δες και τη ανάφλεξη του. Πρέπει το αμάξι να δουλεύει σωστά στη βενζίνη πρίν τη μετατροπή .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Ρετάρισμα κινητήρα

      @ntempragiaz said in Ρετάρισμα κινητήρα:

      Καλησπέρα στο φόρουμ.
      Είμαι κάτοχος ενός Opel Astra J, 1.4, του 2011, στα 100000χλμ. Το αμάξι όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί και πάνω στο δρόμο κλωτσάει, ρεταρει και κόβεται για κανά χιλιόμετρο και όταν ζεσταθεί, σταματάει και ειναι όλα κανονικά. Αν το αφήσω και ζεσταθεί καλά δε κόβεται στον δρόμο καθόλου.Επίσης όταν πατάω γκάζι με νεκρά όταν είναι κρύο ακούγεται ενας ήχος σαν να τρέχει νερό μεσα απο το ταμπλό του αυτοκινήτου. Αυτό το είχε κάνει μια φορά τον Ιούνιο και δεν το έκανε ποτέ ξανά αλλά το άρχισε πάλι τώρα τελευταία. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Μπουζί και πολλά/στη τα έχεις δει για αρχή ;
      Τα Opel (κάτοχος Corsa ) βγάζουν ζημιά και αναλώσιμη θεωρείται ο πολλ/στης .
      Λογικά έχει κασέτα dis ενιαίο.
      Ξεκινά με έλεγχο σε διαγνωστικό , και όσο για τον αέρα που ακούγεται , έγιναν εργασίες τελευταία στο κύκλωμα ψύξης ; Μήπως δε έχει γίνει σωστή εξαέρωση .
      Όπως και να έχει πας στο συνεργείο που κάνει τη τακτική του συντήρηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @margm said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Καλημέρα @Alexandros-2
      Τη δουλειά μπορείς να την κάνεις και σε συνεργείο στο νησί σου, αρκεί να προμηθευτείς τα προιόντα.
      Αν ωστόσο σε φέρει κάποια δουλειά σου στην Αθήνα, να φροντίσεις να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με το Λευτέρη (συνεργείο) και να κλείσεις ένα ραντεβού 2-3 μέρες πριν, ώστε να έχει ήδη φέρει τα προιόντα στο συνεργείο από τον Ανδρέα (είναι δίπλα ο ένας στον άλλο).
      Ανδρέας Αγ. Βαρβαρα (http://www.motorlube.gr/) 2105615347
      Λευτέρης (συνεργείο) 2105623050 Μεγ Αλεξάνδρου 84 Αγία Βαρβάρα
      To καθαριστικό spray xado 20 ευρώ, λάδια mobil1 0-20 ανάλογα τα λίτρα (4 λίτρα περίπου 60 ευρώ), εγρατικά του Λευτέρη περίπου 30 ευρώ.

      IMG_8728 (1).JPEG
      IMG_4087.jpeg

      Χρειάζεται απαραίτητα και το καθαριστικό λαδιού ;
      Σκέφτομαι να κάνω τη διαδικασία σε ένα Opel Corsa C που έχει κατανάλωση 1 λίτρο/2000. Έχει πάνω 300,000. Λογική φθορά , μήπως μειωθεί η κατανάλωση κάπως .

      Μην το πειραξεις σε αυτα τα χιλιομετρα ή επισκευη ή μην κανεις τιποτα.
      Εχει κάνει επισκευή καπάκι .
      Άρα συνεχίζω όπως έχει . Τακτικό έλεγχο συμπλήρωμα και αλλαγή στις 7000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Επιλογή ανταλλακτικών

      @sarantism said in Επιλογή ανταλλακτικών:

      Χαιρετώ την παρέα. Έχω ένα Opel Astra H 1,6 105ps και ήρθε η ώρα για πολλά που τα άφησα και μαζεύτηκαν.
      Μέχρι τώρα έκανα τα service στην αντιπροσωπεία όμως δε με βολεύει η τοποθεσία που είναι και παω το αυτοκίνητο σε γνωστό μου μάστορα.
      Ιμάντας Χρονισμού: Να πάω να αγοράσω από την αντιπροσωπεία τον γνήσιο, ή υπάρχει πρόταση για ιμάντα χρονισμού (με τεντωτήρα) από το εμπόριο;
      Αντλία Νερού: Γνήσια ή υπάρχει πρόταση για καλή από το εμπόριο;
      Ιμάντας Δυναμό: Γνήσιο ή υπάρχει πρόταση για καλό από το εμπόριο;
      Δισκόπλακες (με τακάκια φρένων): Ποια εταιρία προτείνετε να επιλέξω;
      Αντιψυκτικό θα πάρω από την αντιπροσωπεία και λάδια από γνωστό μου.
      Μπορώ να βρω στο εμπόριο τον ιμάντα χρονισμού και του δυναμό ή καλύτερα από την αντιπροσωπεία;

      Κάτοχος Opel Corsa C.
      Δε χρειάζεται να πας αντιπροσωπεία.
      Καμία εταιρεία δε φτιάχνει ανταλλακτικά .
      Υπάρχουν Αθήνα και μαγαζιά μόνο με Opel ανταλλακτικά . Υπάρχουν ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας.
      Αντιψυκτικο βάλε dexcool ή G12 κόκκινο . Δουλεύουν υψηλές θερμοκρασίες!
      Για τα υπόλοιπα υπάρχουν καλές εταιρείες .
      Και για το σύστημα φρένων ρώτησε και σε συνεργείο φρένων . Να σου κάνουν και πλήρη συντήρηση του συστήματοςεαν χρειάζεται. Πάρε τιμή πρώτα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @a-d-p said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @margm said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Corsa C z12xe 325000.
      Λάδια 4 λίτρα 10/40. Αλλαγή καθε 6500-7500 χιλιόμετρα.
      Φίλτρα σε Mann filter
      Μπουζί NGK Πλατίνας .
      Μαζί με εργασία 80€ .

      Έκανες 95000 χλμ σε ένα χρόνο 😲 ή πρόκειται για άλλο Corsa ;

      35-40.000/ χρόνο κάνω
      325.000 έχει σύνολο . Το είχαν γυρίσει το αμάξι κατά 65000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mini Cooper S μετατροπή σε LPG

      @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

      Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
      Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
      Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
      Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mini Cooper S μετατροπή σε LPG

      @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      @margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

      Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

      Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
      Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
      Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
      Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .

      Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;

      Πρέπει να δουλευει σωστά στη βενζίνη . Δηλαδή πόσο αυξήθηκε η κατανάλωση απο πρίν ; Επιπλέον εάν έχεις θέμα και στην ανάφλεξη ( μπουζοκαλώδια ή πολ/στες ) θα φανεί όταν βάλεις υγραέριο , καθώς το Lpg απαιτεί καλο ρεύμα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Κιβωτιο ταχυτητων

      @nik27 said in Κιβωτιο ταχυτητων:

      Γεια σας και παλι θα ηθελα τις γνωμες σας εχω ενα audi a6 2.4 v6 μοντελο του 97 με 261.000 χιλιομετρα και τωρα τελευταια τα κρυα πρωινα δυσκολευεται να μπει η πρωτη.Σκεφτηκα να αλλαξω τις βαλβολινες και οι γερμανοι μου λενε οχι πως δεν αλλαζουν ισχυει η λενε χαζομαρες?
      Ειναι 5 ταχυτο χειροκινητο

      Ξεκίνα με αλλαγή , νομίζω παίρνει 75/90 , εαν θές γράψε και το κωδικό κινητήρα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Φώκια υγρή η σκόνη?

      @giannis_007 said in Φώκια υγρή η σκόνη?:

      Καλησπέρα σε όλους.
      Λοιπόν έχω ένα corsa του 2004 με 260.000.
      Το πήρα στα 140.000 χμλ και από τότε το έχω μόνιμα με φώκια.
      Του έχω βάλει 3-4 φορές μέχρι στιγμής.
      Τώρα ήρθε η φορά να του ξανά βάλω
      Γνωρίζω όλα τα αρνητικά που έχει αυτή η διαδικασία και τα έχω αποδεχτεί, έχω μικρή διαρροή υγρού μέσα στα λάδια απλά μετά από λίγο καιρό αυξάνετε η διαρροή και του πέταω μέσα μια φώκια μέχρι να αποφασίσω να το αποσύρω η να αλλάξω μοτέρ.
      Συνήθως έβαζα μια υγρή φώκια τώρα αγόρασα και υγρή και σκόνη.
      Γνωρίζει κάποιος τι είναι καλύτερο από τα δύο? Έχει διαφορά?
      Η διαρροή μου είναι από το καπάκι της μηχανής έχει ρωγμή!
      Η σκόνη είναι αυτή https://www.autotec.gr/master-us-stop-leak-steganopoiitiki-skoni-psugeiou-28-gr.html
      Και η υγρή αυτή https://www.skroutz.gr/c/1884/Prosthetika-Kaysimou-Ladioy/m/10157/Liqui-Moly.html?keyphrase=φώκια

      Κάτοχος ίδιου οχήματος , εάν όντως το θέμα σου είναι το ψυγείο με 60€ βρίσκεις καινούργιο ψυγείο και 3λτ dexcool , θα χρειαστείς .
      Καπάκι για αυτό το κινητήρα βρίσκεις με ~ 150€

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @redonto said in Υγραεριοκίνηση!:

      Υπάρχει η άποψη ότι μετά από ρεκτιφιέ μηχανής, θα πρέπει το αυτοκίνητο να κινηθεί τα πρώτα 500-1000χλμ αποκλειστικά με βενζίνη και μετά με αέριο. Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ότι αν γίνει καλή ρύθμιση μετά το ρεκτιφιέ, δεν χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο.
      Τι γνώμη έχετε;

      Σε τι μοτέρ - μάρκα το έχεις βάλει ; Ρεκτιφιέ για ποιό λόγο έκανες ;
      Εάν τα fuel trims συμβαδίζουν με της βενζίνης δηλαδή οι 2 χάρτες δέν θα έχεις θέμα . Αυτό απαιτεί ο εγκαταστάτης να το έχει βγάλει στο δρόμο για ρύθμιση και να μην έχει κάνει στατική ρύθμιση .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      Youtube Video

      Καλησπέρα σας,
      Έχω ενα Opel Agila 998 κυβ του 2003 και ειλικρινά έχω φτάσει σε απόγνωση.
      Είτε δεν παίρνει εύκολα μπρος,είτε αλλες φορές δεν παίρνει με τίποτα.
      Η μίζα δίνει και αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως βλέπετε στο βίντεο,
      ΕPS,αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
      Στο βίντεο πήρε σχετικά εύκολα μπρος,άλλες φορές παίρνει πολύ πιο δύσκολα.
      Αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και είναι κρύο,όταν
      είναι ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
      Επίσης κατα την οδήγηση κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές του 1 δευτερολέπτου και εκείνη
      τη στιγμή ανάβουν τα λαμπάκια αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
      Δεν σβήνει,συνεχίζει να κινείται κανονικά.
      Πρώτα άρχισε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά άρχισε όλο και πιο δύσκολα
      να παίρνει μπρος.
      Ταλαιπωρούμαι απο τα μέσα Δεκέμβρη...το έχω πάει σε 3 ηλεκτρολόγους οι οποίοι κοίταξαν και
      δοκίμασαν αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλο,αισθητήρες,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,μπαταρία,μπουζί,
      μπουζοκαλώδια,γειώσεις,immobilizer κτλ.
      Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει τρομπάκι βενζίνης.

      Τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε αντιπροσωπεία.

      Η μηχανή του ακούγεται εντάξει.

      Εχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης.
      Έχετε εμπειρία απο κάτι ανάλογο ή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?

      Ευχαριστώ
      Εάν φοράει ίδιο μοτέρ με το corsa c , z12xe δες το καπάκι της αντλίας καυσίμου είναι και ρυθμιστής πίεσης. ( Βέβαια πλέον έχει καταργηθεί ως ανταλλακτικό). Έχει δύο σωληνάκια με oring .
      Πάντως εάν ανάβει η ένδειξη με το γαλλικό κλειδί σημαίνει ηλεκτρολογικό θέμα . Σε διαγνωστικό επίσημο ή opcom λογικά θα έχει κουμπώθει για έλεγχο αφού το έχεις πάει και σε επίσημο.
      Με το 2ο κλειδί σου το παρουσιάζει;
      Αισθητήρα εκκεντροφόρου έχει αλλάχτει ή έχετε δοκιμάσει άλλο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Cruise Control σε Avensis 2008

      @fesarlis said in Cruise Control σε Avensis 2008:

      Σε αναμονη της απαντησης καποιου φιλου

      Πρέπει να δεις εάν υπάρχει ήδη η καλωδίωση και το υποστηρίζει και η πεταλούδα γκαζιού που έχει τώρα .
      Μετά λογικά θα χρειαστείς διακόπτη για cruise control + βαλβίδα στο πεντάλ φρένου , και λογικά ενεργοποίηση μέσω διαγνωστικού στο εγκέφαλο του . Ρωτήστε αρχικά το κόστος των πραγμάτων που θα χρειαστεί και τι χρειάζεται αλλαγή .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραέριο

      @alextz said in Υγραέριο:

      Καλημέρα παιδιά. Θέλω λίγο την βοήθεια σας. Έχω ένα 147, μοντέλο 2007. Σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή σε υγραέριο. Τι πιστεύετε; Έχει κανείς σας ανάλογη εμπειρία; Θα μου δημιουργήσει θέματα στην μηχανή;

      Το αμάξι δουλεύει σωστά στη βενζίνη και στα ρεύματα τώρα πριν τη μετατροπή ; Εάν δε έχει θέματα προχώρησε . Με σωστή ρύθμιση και ένα ποιοτικό Κιτ δε θα έχεις θέματα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Nissan Micra K11, Υγράεριο vs Φυσικό Αέριο. Τελικά τι με συμφέρει;

      @mike07 said in Nissan Micra K11, Υγράεριο vs Φυσικό Αέριο. Τελικά τι με συμφέρει;:

      Καλημέρα και καλό μήνα!

      Εχω στην κατοχή μου Nissan Micra 1997 (K11-1000cc), έχει κάνει κοντά στα 174.000km. Πριν καιρό σκεπτόμουν για αντικατάσταση του με καινούριο, αλλά τελικά σκέφτηκα πως μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την ηλεκτροκίνηση, diesel, καλό θα ήταν να βάλω ένα "φρένο".

      Η αλήθεια είναι πως μου αρέσουν τα ταξίδια, αλλά λόγω αύξησης στην τιμή (κυρίως) της βενζίνης, περιορίζομαι αρκετά στις μετακινήσεις. Αναλογικά κάνει καύση περίπου 6.1lt/100km (μικτά) - όσο τουλάχιστον μπορώ να το υπολογίσω.

      Εφόσον έχω απορρίψει το σενάριο για αγορά νέου αυτοκινήτου, σκέφτηκα να βάλω εναλλακτικά καύσιμα κίνησης. Είμαι ανάμεσα σε υγραέριο και φυσικό. Αντιλαμβάνομαι πως η κάθε μετατροπή έχει διαφορετικό κόστος, αλλά ενδέχεται να έχω και αλλαγές στον χώρο αποθήκευσης (πρωτίστως δεν με απασχολεί ιδιαίτερα).

      Εσεις έχετε προχωρήσει σε τέτοια προσθήκη; Ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να λάβω υπόψιν για την την τελική επιλογή; Τελικά θα κάνω απόσβεση σε χρήματα, όσο πραγματικά διαβάζω; Υπάρχουν κάποια "μελανά" σημεία, λχ συντήρηση, service;

      Ευχαριστώ προκαταβολικά.

      Το φυσικό αέριο cng έχει και παραπάνω κόστος εγκατάστασης, και είναι πιο βαριά .
      Πιστεύω στο συγκεκριμένο αξίζει να βάλεις ένα σύστημα υγραερίου χωρίς obd (λόγω χρονολογίας )
      Με σωστή ρύθμιση και μεικτό ψεκασμό δε θα έχεις θέμα . Αυτό που πρέπει να διευκρινήσεις είναι εάν έχει μηχανικές βαλβίδες, εάν έχει θα κάνεις έλεγχο καθε 30,000.
      Το αμάξι θα πρέπει να δουλεύει σωστά τόσο στη βενζίνη όσο και στη ανάφλεξη του γιατί θα φανεί στο υγραέριο.
      Κριτήριο είναι να βάλεις σύστημα με υποστήριξη, ώστε να έχεις δίκτυο εάν δε μείνεις ευχαριστημένος από το εγκατάστατη σου .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @terios said in Υγραεριοκίνηση!:

      Καλησπέρα σας,

      σκέφτομαι για εγκατάσταση lpg σε terios 2010 1.5 με 139 χιλ. χλμ.
      Μου είπε εγκαταστάτης (γενικά περι υγραερίου) ότι αν πάνε όλα σωστά στα 100.000 χλμ (+/-) θα χρειαστώ άλλαγμα στις βαλβίδες. Μάλιστα μου είπε οτι στη 2η αλλαγή τους θα χρειαστώ αλλαγή μηχανής λόγω νεροφαγομάτων. Το 2ο ίσως πολύ μακρινό για να με ενδιαφέρει αλλά δεν μου ακούστηκε καλά. Επίσης στις 4.000 στροφές θα αλλάζει σε βενζίνη.

      Το σύστημα είναι πολωνικό χωρίς obd και χωρίς ψεκασμό βενζίνης. Για το obd δεν είμαι σίγουρος.

      Εναλλακτικά έχω σκεφτεί της prins vsi 2.0 συν το valve care. Επίσης χωρίς ταυτόχρονο ψεκασμό βενζίνης αν εχω καταλάβει σωστά. Η τιμή όμως είναι περί τα €1.400.

      Αξίζει κανείς να ανέβει για να πάει σε Prins και το κυριότερο σε ποιον για εγκατάσταση. Όποιος έχει κάποιον να μου προτείνει σε pm είναι εκτιμητέο.

      Μηχανικές γνώσεις δεν έχω καθόλου και καμία διάθεση για συχνές επισκέψεις σε συνεργεία. Γι αυτό είμαι και σε μεγάλο δίλημμα.

      Ευχαριστώ!
      Λογικά πρέπει να έχεις μηχανικές βαλβίδες(με καπελωτα). Θα κάνεις έλεγχο διακενων βαλβίδων κάθε 40,000-50,000 να βλέπεις τη κατάσταση τους.
      Για μένα βάλε σύστημα με obd (είναι καινούργιο μοντέλο) και να βάλεις και μεικτό ψεκασμό βενζίνης σε όλο το φορτίο και σε όλες τις στροφές .
      Πολωνικό είχα το Europegas avance 32 σε Mazda 6
      Πριν τη μετατροπή το αμάξι να κάνετε έλεγχο δουλεύει σωστά ;

      ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr