@mike07 said in Nissan Micra K11, Υγράεριο vs Φυσικό Αέριο. Τελικά τι με συμφέρει;:
Καλημέρα και καλό μήνα!
Εχω στην κατοχή μου Nissan Micra 1997 (K11-1000cc), έχει κάνει κοντά στα 174.000km. Πριν καιρό σκεπτόμουν για αντικατάσταση του με καινούριο, αλλά τελικά σκέφτηκα πως μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο με την ηλεκτροκίνηση, diesel, καλό θα ήταν να βάλω ένα "φρένο".
Η αλήθεια είναι πως μου αρέσουν τα ταξίδια, αλλά λόγω αύξησης στην τιμή (κυρίως) της βενζίνης, περιορίζομαι αρκετά στις μετακινήσεις. Αναλογικά κάνει καύση περίπου 6.1lt/100km (μικτά) - όσο τουλάχιστον μπορώ να το υπολογίσω.
Εφόσον έχω απορρίψει το σενάριο για αγορά νέου αυτοκινήτου, σκέφτηκα να βάλω εναλλακτικά καύσιμα κίνησης. Είμαι ανάμεσα σε υγραέριο και φυσικό. Αντιλαμβάνομαι πως η κάθε μετατροπή έχει διαφορετικό κόστος, αλλά ενδέχεται να έχω και αλλαγές στον χώρο αποθήκευσης (πρωτίστως δεν με απασχολεί ιδιαίτερα).
Εσεις έχετε προχωρήσει σε τέτοια προσθήκη; Ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να λάβω υπόψιν για την την τελική επιλογή; Τελικά θα κάνω απόσβεση σε χρήματα, όσο πραγματικά διαβάζω; Υπάρχουν κάποια "μελανά" σημεία, λχ συντήρηση, service;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Το φυσικό αέριο cng έχει και παραπάνω κόστος εγκατάστασης, και είναι πιο βαριά .
Πιστεύω στο συγκεκριμένο αξίζει να βάλεις ένα σύστημα υγραερίου χωρίς obd (λόγω χρονολογίας )
Με σωστή ρύθμιση και μεικτό ψεκασμό δε θα έχεις θέμα . Αυτό που πρέπει να διευκρινήσεις είναι εάν έχει μηχανικές βαλβίδες, εάν έχει θα κάνεις έλεγχο καθε 30,000.
Το αμάξι θα πρέπει να δουλεύει σωστά τόσο στη βενζίνη όσο και στη ανάφλεξη του γιατί θα φανεί στο υγραέριο.
Κριτήριο είναι να βάλεις σύστημα με υποστήριξη, ώστε να έχεις δίκτυο εάν δε μείνεις ευχαριστημένος από το εγκατάστατη σου .