-
Καλησπέρα σας,
Έχω ενα Opel Agila 998 κυβ του 2003 και ειλικρινά έχω φτάσει σε απόγνωση.
Είτε δεν παίρνει εύκολα μπρος,είτε αλλες φορές δεν παίρνει με τίποτα.
Η μίζα δίνει και αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως βλέπετε στο βίντεο,
ΕPS,αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
Στο βίντεο πήρε σχετικά εύκολα μπρος,άλλες φορές παίρνει πολύ πιο δύσκολα.
Αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και είναι κρύο,όταν
είναι ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
Επίσης κατα την οδήγηση κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές του 1 δευτερολέπτου και εκείνη
τη στιγμή ανάβουν τα λαμπάκια αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
Δεν σβήνει,συνεχίζει να κινείται κανονικά.
Πρώτα άρχισε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά άρχισε όλο και πιο δύσκολα
να παίρνει μπρος.
Ταλαιπωρούμαι απο τα μέσα Δεκέμβρη...το έχω πάει σε 3 ηλεκτρολόγους οι οποίοι κοίταξαν και
δοκίμασαν αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλο,αισθητήρες,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,μπαταρία,μπουζί,
μπουζοκαλώδια,γειώσεις,immobilizer κτλ.
Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει τρομπάκι βενζίνης.Τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε αντιπροσωπεία.
Η μηχανή του ακούγεται εντάξει.
Εχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης.
Έχετε εμπειρία απο κάτι ανάλογο ή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?Ευχαριστώ
-
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
Καλησπέρα σας,
Έχω ενα Opel Agila 998 κυβ του 2003 και ειλικρινά έχω φτάσει σε απόγνωση.
Είτε δεν παίρνει εύκολα μπρος,είτε αλλες φορές δεν παίρνει με τίποτα.
Η μίζα δίνει και αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως βλέπετε στο βίντεο,
ΕPS,αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
Στο βίντεο πήρε σχετικά εύκολα μπρος,άλλες φορές παίρνει πολύ πιο δύσκολα.
Αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και είναι κρύο,όταν
είναι ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
Επίσης κατα την οδήγηση κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές του 1 δευτερολέπτου και εκείνη
τη στιγμή ανάβουν τα λαμπάκια αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
Δεν σβήνει,συνεχίζει να κινείται κανονικά.
Πρώτα άρχισε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά άρχισε όλο και πιο δύσκολα
να παίρνει μπρος.
Ταλαιπωρούμαι απο τα μέσα Δεκέμβρη...το έχω πάει σε 3 ηλεκτρολόγους οι οποίοι κοίταξαν και
δοκίμασαν αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλο,αισθητήρες,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,μπαταρία,μπουζί,
μπουζοκαλώδια,γειώσεις,immobilizer κτλ.
Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει τρομπάκι βενζίνης.Τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε αντιπροσωπεία.
Η μηχανή του ακούγεται εντάξει.
Εχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης.
Έχετε εμπειρία απο κάτι ανάλογο ή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?Ευχαριστώ
Να το ξαναπάς στην αντιπροσωπεία που άλλαξες τη φλάτζα. Μπορεί να είναι μηχανικό το πρόβλημα, γιατί απευθύνθηκες μόνο σε ηλεκτρολόγους? Δεν αποσύρεις το αυτοκίνητο επειδή παίρνει δύσκολα μπρος. Κάτσε να δεις πρώτα αν βρεις τη βλάβη και πόσο θα κοστίσει.
-
Πιστεύω πως είναι το immobilizer. Ξεκίνα από το πιο απλό, την μπαταρία του κλειδιού ή και το ίδιο το κλειδί.
2ο κλειδί έχεις; για δοκίμασέ το. -
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
Πιστεύω πως είναι το immobilizer. Ξεκίνα από το πιο απλό, την μπαταρία του κλειδιού ή και το ίδιο το κλειδί.
2ο κλειδί έχεις; για δοκίμασέ το.Δεν μπορεί να αποκλειστεί το immobilizer, αλλά δεν θα έδινε καθόλου η μίζα αν έφταιγε αυτό, άρα δύσκολο.
-
θέμα τροφοδοσίας είναι, όταν το αμάξι είναι κρύο, απλή και φτηνή βλάβη, να βγάλει ο ηλεκτρολόγος την αντλία, και να δει ποιο σωληνάκι χάνει. Μέχρι να πας, θα παίρνει με την τρίτη προσπάθεια, που θα'χει ανεβάσει πίεση. Μόλις το φτιάξει , θα παίρνει πάλι τσακμάκι
-
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
Καλησπέρα σας,
Έχω ενα Opel Agila 998 κυβ του 2003 και ειλικρινά έχω φτάσει σε απόγνωση.
Είτε δεν παίρνει εύκολα μπρος,είτε αλλες φορές δεν παίρνει με τίποτα.
Η μίζα δίνει και αναβοσβήνουν τα λαμπάκια όπως βλέπετε στο βίντεο,
ΕPS,αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
Στο βίντεο πήρε σχετικά εύκολα μπρος,άλλες φορές παίρνει πολύ πιο δύσκολα.
Αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και είναι κρύο,όταν
είναι ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
Επίσης κατα την οδήγηση κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές του 1 δευτερολέπτου και εκείνη
τη στιγμή ανάβουν τα λαμπάκια αμάξι με κάθετο Γαλλικό κλειδί και λαμπάκι μηχανής.
Δεν σβήνει,συνεχίζει να κινείται κανονικά.
Πρώτα άρχισε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά άρχισε όλο και πιο δύσκολα
να παίρνει μπρος.
Ταλαιπωρούμαι απο τα μέσα Δεκέμβρη...το έχω πάει σε 3 ηλεκτρολόγους οι οποίοι κοίταξαν και
δοκίμασαν αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλο,αισθητήρες,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,μπαταρία,μπουζί,
μπουζοκαλώδια,γειώσεις,immobilizer κτλ.
Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει τρομπάκι βενζίνης.Τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε αντιπροσωπεία.
Η μηχανή του ακούγεται εντάξει.
Εχω αρχίσει και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης.
Έχετε εμπειρία απο κάτι ανάλογο ή ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?Ευχαριστώ
Εάν φοράει ίδιο μοτέρ με το corsa c , z12xe δες το καπάκι της αντλίας καυσίμου είναι και ρυθμιστής πίεσης. ( Βέβαια πλέον έχει καταργηθεί ως ανταλλακτικό). Έχει δύο σωληνάκια με oring .
Πάντως εάν ανάβει η ένδειξη με το γαλλικό κλειδί σημαίνει ηλεκτρολογικό θέμα . Σε διαγνωστικό επίσημο ή opcom λογικά θα έχει κουμπώθει για έλεγχο αφού το έχεις πάει και σε επίσημο.
Με το 2ο κλειδί σου το παρουσιάζει;
Αισθητήρα εκκεντροφόρου έχει αλλάχτει ή έχετε δοκιμάσει άλλο; -
To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά. -
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.
ΕΧΕΙ.- λαμπάκι με κωδικό βλάβης δεν έχει το agila, απλώς δεν ανεβάζει πίεση κρύο. -
Τι σχέση έχει δηλαδή η αντλία με τη θερμοκρασία του κινητήρα;
Επίσης γράφεις ότι κάποιο σωληνάκι χάνει.. που πάει αυτή η βενζίνη; -
επιστρέφει στο ρεζερβουάρ
-
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
Πιστεύω πως είναι το immobilizer. Ξεκίνα από το πιο απλό, την μπαταρία του κλειδιού ή και το ίδιο το κλειδί.
2ο κλειδί έχεις; για δοκίμασέ το.Δυστυχώς δεν υπάρχει δεύτερο κλειδί, το κλειδί το πήγα σε κλειδαρά που ασχολείται και με κλειδιά αυτοκινήτων και μου είπε ότι το συγκεκριμένο κλειδί δεν έχει μπαταρία.
Το imobilizer το αποκλείουν οι ηλεκτρολόγοι -
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση. -
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphi -
Την αντλία καυσίμου υποπτεύομαι και εγώ.
-
@margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphiΣτην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα. -
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphiΣτην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα.Γιατί δεν πας το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία που έφτιαξες και τη φλάτζα? Ανησυχείς για τις χρεώσεις? Αφού δε βγάζεις άκρη όπως λες από το Δεκέμβριο με τους διάφορους ηλεκτρολόγους έξω.
Κατά τη γνώμη μου επίσης από μηχανικό ξεκινάς και αν δε βγάλεις άκρη ή σε παραπέμπει αυτός ή πας μόνος σου σε ηλεκτρολόγο. Από την εμπειρία μου κιόλας τα αξιοπρεπή συνεργεία έχουν και συνεργαζόμενο ηλεκτρολόγο, ή δικό τους ή εξωτερικό συνεργάτη και τα αναλαμβάνουν όλα αυτοί, δεν χρειάζεται να τρέχεις εσύ πουθενά.
-
@andya3 said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
@georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphiΣτην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα.Γιατί δεν πας το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία που έφτιαξες και τη φλάτζα? Ανησυχείς για τις χρεώσεις? Αφού δε βγάζεις άκρη όπως λες από το Δεκέμβριο με τους διάφορους ηλεκτρολόγους έξω.
Κατά τη γνώμη μου επίσης από μηχανικό ξεκινάς και αν δε βγάλεις άκρη ή σε παραπέμπει αυτός ή πας μόνος σου σε ηλεκτρολόγο. Από την εμπειρία μου κιόλας τα αξιοπρεπή συνεργεία έχουν και συνεργαζόμενο ηλεκτρολόγο, ή δικό τους ή εξωτερικό συνεργάτη και τα αναλαμβάνουν όλα αυτοί, δεν χρειάζεται να τρέχεις εσύ πουθενά.
Πρώτα πήγα στην αντιπροσωπεία, έριξαν μια ματιά αλλά δεν ασχολήθηκαν, απλώς μου είπαν ότι κάπου κάτι δεν εφαρμόζει σωστά και ότι δεν μπορούν αυτοί να βρουν τι φταίει, μετά πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό, από τότε τρέχω και άκρη δεν βγαίνει...
-
@ggab said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
Την αντλία καυσίμου υποπτεύομαι και εγώ.
Το αυτόματο τσοκ. Δεν δίνει αρκετά πλούσιο μίγμα στην εκκίνηση. Όταν είναι ζεστή η μηχανή δεν χρειάζεται.
-
τσοκ όπως παλιά, δεν έχει το AGILA, δεν του χρειάζεται, το αντίστοιχο που έχει , το έχουν τσεκάρει. Το μοτεράκι από το τρομπάκι είναι οκ, δουλεύει, αλλά πρέπει να δει κάποιος με φακό τα 2 λαστιχένια σωληνάκια που φεύγουν από την αντλία προς μπροστά, κάποιο θαχει ελάχιστη ρωγμή...
-
@dimau said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:
τσοκ όπως παλιά, δεν έχει το AGILA, δεν του χρειάζεται, το αντίστοιχο που έχει , το έχουν τσεκάρει. Το μοτεράκι από το τρομπάκι είναι οκ, δουλεύει, αλλά πρέπει να δει κάποιος με φακό τα 2 λαστιχένια σωληνάκια που φεύγουν από την αντλία προς μπροστά, κάποιο θαχει ελάχιστη ρωγμή...
Θα το πω στον μάστορα και μακάρι να είναι αυτό το πρόβλημα.
Όμως αν πρόκειται για κάποιο σωληνάκι δεν θα έπαιρνε πάντα δύσκολα μπρος και όχι μόνο όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει στην περίπτωση μου?
Επίσης δεν παίρνει πάντα με την τρίτη μπρος, κάποιες φορές έχω δώσει πολλές, δεκάδες μιζιές για να πάρει...
Αυτό πάντα όταν έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα.
SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος