Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 13
    • Best 1
    • Groups 0

    Dionysis L

    @Dionysis L

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Dionysis L Unfollow Follow

    Best posts made by Dionysis L

    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      Μια παρατήρηση.... Πόσο δύσκολο είναι να επισκευάσεις ένα αυτοκίνητο πόλης 20ετιας;
      Ποση ασχετοσύνη και αμορφωσιά στον κλάδο των συνεργειάδων;;;;
      Μόνο για λάδια και κάνα φίλτρο το 95% δυστυχώς..

      Πέρσι το αμάξι είχε κάψει φλάντζα κεφαλής και ο άλλος μου άλλαζε μπαταρία!
      Εσείς εδώ στα forum γνωρίζετε πιο πολλά από τα περισσότερα μαστόρια...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L

    Latest posts made by Dionysis L

    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      Μια παρατήρηση.... Πόσο δύσκολο είναι να επισκευάσεις ένα αυτοκίνητο πόλης 20ετιας;
      Ποση ασχετοσύνη και αμορφωσιά στον κλάδο των συνεργειάδων;;;;
      Μόνο για λάδια και κάνα φίλτρο το 95% δυστυχώς..

      Πέρσι το αμάξι είχε κάψει φλάντζα κεφαλής και ο άλλος μου άλλαζε μπαταρία!
      Εσείς εδώ στα forum γνωρίζετε πιο πολλά από τα περισσότερα μαστόρια...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @dimau said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      οι διακοπές γίνονται όταν πατάς σε συνθήκες αυξημένου φορτίου το πεντάλ , άρα πρόβλημα στην διατήρηση ενισχυμένης παροχής καυσίμου, πέστο έτσι σε έναν σοβαρό τεχνίτη, και ξέρει τι να ψάξει.

      Θα τα μεταφέρω αυτά που ανέφερες και μακάρι να βρεθεί μια λύση.
      Όταν,μετά το Πάσχα,θα έχω νέα θα ενημερώσω για το τι έγινε.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια που μου έδωσες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @dimau said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      στο video την στιγμή που κάνει misfire, ακούγεται θόρυβος ή από μπεκ ή από ρελέ. Με την προυπόθεση ότι τα σωληνάκια της αντλίας είναι οκ , τσεκάρουμε πίεση καυσίμου, ρελέ αντλίας, και στη σειρά σπινθήρα, πολλαπλασιαστές, παλμό μπεκ, κλπ. είναι βλάβη χωρίς κωδικό, θέλει λογική σκέψη να πάρεις τα πράγματα με τη σειρά, στο φινάλε αφού έχεις μία υποψία τι φταίει, το αφήνεις ρελαντί και ταρακουνάς καλώδια, να δεις πότε θα κάνει διακοπή... Ο δείκτης ρεζέρβας δείχνει σωστή ποσότητα;

      Ο δείκτης ρεζέρβας μια χαρά δείχνει, τα σωληνάκια της αντλίας τα κοίταξε και δεν διαπίστωσε κάποια ρωγμή,διαρροή κτλ
      Αυτό που λες για θόρυβο απο μπεκ ή από ρελέ κατα τη διακοπή είναι σημαντικό, θα το πάω ξανά μετά το Πάσχα στο συνεργείο και θα τους το επισημάνω, εγώ δεν εχω τις γνώσεις και την εμπειρία να αναγνωρίζω τον εκάστοτε θόρυβο, τα μαστόρια δεν ακούν?...
      Επίσης εχω παρατηρήσει ότι τις διακοπές αυτές τις κάνει κυρίως στην ανηφόρα, σπανίως στο ίσωμα και ποτέ στην κατηφόρα ή στο ρελαντί.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @r200 said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      Μετα το τελευταιο βιντεο που ειδα, πιστευω απο τη μοναδα immobilizer γινονται οι διακοπες, αν μπει μια μεταχειρισμενη και γινει adaptation δεν θα το ξανακανει

      Δεν αποκλείω να φταίει αυτό, αλλά πολλές φορές έχω ακούσει ΄΄άλλαξε το τάδε ανταλλακτικό και δεν θα το ξανακάνει΄΄ και στο τέλος τζίφος...
      4 μήνες στα συνεργεία, αν ήταν θέμα immobilizer και δεν το βρήκαν τότε τι να πω...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      map sensor

      Την πλεξούδα την κοίταξαν όσο μπορούσαν, map sensor έχει αλλά δεν ξέρω αν έκαναν κάτι με αυτό

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      Καλησπέρα σας,
      Μετά από 4 μήνες και 3 διαφορετικά ηλεκτρολογεία σήμερα πήρα το αυτοκίνητο με τα προβλήματα να παραμένουν.
      Πλέον μπρος παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη,χτυπάει λίγο η μίζα αλλά παίρνει,τουλάχιστον μέχρι στιγμής...
      Οι διακοπές κατα την οδήγηση συνεχίζονται όπως βλέπετε και στο βίντεο στο τέλος του post.
      Kαι όταν συμβαίνουν οι διακοπές τότε ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και το αμάξι με το κάθετο κλειδί.
      Στα 10 χλμ έκανε καμιά 20αριά τέτοιες διακοπές...
      'Ολο αυτό το διάστημα έγιναν έλεγχοι και δοκιμές σε αρκετά πράγματα όπως εγκέφαλος,αισθητήρες,τρόμπα βενζίνης,βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης,γειώσεις,imobilizer και γενικώς οι άνθρωποι ασχολήθηκαν και το έψαξαν το θέμα όσο μπορούσαν.
      Για το ότι πλέον παίρνει μπρος δεν αντικαταστάθηκε πχ κάποιο ανταλλακτικό και άρχισε να παίρνει, περισσότερο μου φαίνεται ότι οφείλεται στο ότι βελτιώθηκε ο καιρός,ανέβηκε η θερμοκρασία και έχει πολλές μέρες να βρέξει.
      Θυμίζω ότι δεν έπαιρνε μπρος το πρωί,όταν είχε να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα και ήταν κρύο.
      Ετσι τώρα εχω μείνει με ενα αμάξι που ''δουλεύει μα δεν δουλεύει''.
      Και η ζωή συνεχίζεται...Εδώ το βίντεο:link text

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @dimau said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      Όταν ένα αμάξι δεν παίρνει μπροστά, κοιτάμε αν το κάνει ζεστό ή κρύο, διότι έχει άλλη αιτία. Έχεις γράψει πώς μόνο κρύο έχει θέμα. Με τον κινητήρα κρύο δεν θα μιζάρεις, θα γυρνάς το κλειδί on-οff 3-4 φορές, να ακούς μόνο την τρόμπα να δουλεύει, (στα παλιά opelakia κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο μόνο την πρώτη φορά) το αναγκάζεις έτσι να ανεβάσει σταδιακά πίεση κρύο, την τρίτη-τέταρτη φορά θα πάρει.

      Ακριβώς, κρύο έχει χρειαστεί ακόμα και 10 λεπτά προσπάθειας για να πάρει, ζεστό παίρνει σχεδόν πάντα με την πρώτη.
      Θα δοκιμάσω με το κλειδί στο on-οff όπως είπες και θα ενημερώσω τον ηλεκτρολόγο (ο ίδιος είχε αντικαταστήσει την τρόμπα παλιότερα) να τσεκάρει για ρωγμή στα σωληνάκια και μακάρι να τελειώσει εκεί η ταλαιπωρία...
      Και πάλι ευχαριστώ για τη βοήθεια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @dimau said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      τσοκ όπως παλιά, δεν έχει το AGILA, δεν του χρειάζεται, το αντίστοιχο που έχει , το έχουν τσεκάρει. Το μοτεράκι από το τρομπάκι είναι οκ, δουλεύει, αλλά πρέπει να δει κάποιος με φακό τα 2 λαστιχένια σωληνάκια που φεύγουν από την αντλία προς μπροστά, κάποιο θαχει ελάχιστη ρωγμή...

      Θα το πω στον μάστορα και μακάρι να είναι αυτό το πρόβλημα.
      Όμως αν πρόκειται για κάποιο σωληνάκι δεν θα έπαιρνε πάντα δύσκολα μπρος και όχι μόνο όταν είναι κρύο, όπως συμβαίνει στην περίπτωση μου?
      Επίσης δεν παίρνει πάντα με την τρίτη μπρος, κάποιες φορές έχω δώσει πολλές, δεκάδες μιζιές για να πάρει...
      Αυτό πάντα όταν έχει να δουλέψει απο την προηγούμενη μέρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @andya3 said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      @margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
      Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

      Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
      Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

      Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
      ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
      Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
      Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
      Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
      Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.

      Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
      από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.

      Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
      Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
      Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
      Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
      Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphi

      Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
      Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
      Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
      κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
      Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
      Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα.

      Γιατί δεν πας το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία που έφτιαξες και τη φλάτζα? Ανησυχείς για τις χρεώσεις? Αφού δε βγάζεις άκρη όπως λες από το Δεκέμβριο με τους διάφορους ηλεκτρολόγους έξω.

      Κατά τη γνώμη μου επίσης από μηχανικό ξεκινάς και αν δε βγάλεις άκρη ή σε παραπέμπει αυτός ή πας μόνος σου σε ηλεκτρολόγο. Από την εμπειρία μου κιόλας τα αξιοπρεπή συνεργεία έχουν και συνεργαζόμενο ηλεκτρολόγο, ή δικό τους ή εξωτερικό συνεργάτη και τα αναλαμβάνουν όλα αυτοί, δεν χρειάζεται να τρέχεις εσύ πουθενά.

      Πρώτα πήγα στην αντιπροσωπεία, έριξαν μια ματιά αλλά δεν ασχολήθηκαν, απλώς μου είπαν ότι κάπου κάτι δεν εφαρμόζει σωστά και ότι δεν μπορούν αυτοί να βρουν τι φταίει, μετά πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό, από τότε τρέχω και άκρη δεν βγαίνει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • RE: SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος

      @margm said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      @dionysis-l said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      @georgemit said in SOS Opel Agila Δεν παίρνει μπρος:

      To κίτρινο κλειδί που ανάβει στα opel σημαίνει βλάβη στα ηλεκτρικά του κινητήρα. Θα άναβε λόγω βλάβης αντλίας;
      Επίσης αν η αντλία την ακούσει δε νομίζω ότι έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ζεστό ή κρύο.

      Το corsa c που είχα μου έκανε το εξής: αν γυρνούσες το κλειδί στη θέση που ανάβουν όλα τα λαμπακια και δεν έβαζες μπροστά αλλά περίμενες για λίγα λεπτά (π.χ επειδή έπιασες την κουβέντα με κάποιον) άναβε το κίτρινο γαλλικό κλειδί και έκανε όπως ακριβώς του φίλου.
      Αν έκλεινες διακόπτη και ξαναέδινες έπαιρνε κανονικά.

      Επομένως να του πω για ηλεκτρικά του κινητήρα,το αμάξι είναι
      ακόμα σε ηλεκτρολογείο.
      Να σημειώσω ξανά ότι τον περασμένο Ιούλιο έγινε αλλαγή φλάντζας κεφαλής, κατά τον Δεκέμβρη άρχισε να κάνει περιστασιακά στιγμιαίες διακοπές στην οδήγηση και στη συνέχεια άρχισε να δυσκολεύεται να πάρει μπρος την επόμενη μέρα.
      Δηλαδή αν σήμερα πάω μια βόλτα το πρωί και μετά του βάλω μπρος το βράδυ παίρνει,συνήθως με την πρώτη.
      Επίσης πριν 2 χρόνια είχε γίνει αλλαγή τρόμπας βενζίνης.
      Βέβαια τότε έσβησε στη μέση του δρόμου,τώρα δεν σβήνει όταν πάρει.

      Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια, από τα μέσα Δεκέμβρη το αμάξι είναι
      από συνεργείο σε συνεργείο, ταλαιπωρία και απογοήτευση.

      Είσαι σίγουρος για φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα καθρέφτη; Αυτά τα μοτέρ εκεί πονάνε .
      Το πρόβλημα σου μοιάζει περισσότερο τροφοδοσίας , σαν να μη κρατάει πίεση το καύσιμο , έτσι όπως το περιγράφεις .
      Η ένδειξη του κλειδιού ανάβει και κατά τη διάρκεια οδήγησης ; Ανάβει μόνο όταν μιζαρεις; Εάν είχε θέμα με immobilizer πρώτα θα σου εβγαζε κωδικό βλάβης και δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
      Επίσης κάπου διάβασα ότι αναφέρες αλλαγή μπουζί καλώδια .
      Το συγκεκριμένο μοτέρ έχεις ενιαίο πολλ/στη dis σαν κασέτα για όλους τους κυλίνδρους. Όντως έχουν μια ευπάθεια , και συνήθως μετά τις 100,000 αρχίζουν και δίνουν σημάδια . Από το εργοστάσιο φοράνε είτε bosch ή delphi

      Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει φλάντζα κεφαλής και αυτό γράφει και το τιμολόγιο.
      Όπως είπα και πριν, κατά τη διάρκεια οδήγησης κάνει στιγμιαίες διακοπές σαν ένα μικρό κλώτσημα και στιγμιαία ανάβουν τα 2 λαμπάκια που βλέπεις στο βίντεο (αμάξι με κάθετο κλειδί και λαμπάκι μηχανής).
      Όταν συμβαίνει αυτό το αμάξι δεν σβήνει, συνεχίζει να κινείται και το
      κάνει περιστασιακά,πχ σε απόσταση 10 χιλ μπορεί να το κάνει 1 φορά,μπορεί 10 ή και καμία.
      Πρώτα ξεκίνησε να κάνει αυτές τις στιγμιαίες διακοπές και μετά να μην παίρνει μπρος.
      Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα 2 πράγματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      Dionysis L
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr