Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 433
    • Best 57
    • Groups 0

    margm

    @margm

    65
    Reputation
    24
    Profile views
    433
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    margm Unfollow Follow

    Best posts made by margm

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Άφησα σήμερα το Mazda 6 για υγραέριο.

      Σύστημα μπήκε το Europegas Avance 32 , με μπεκ της Hana .

      Είχαν αλλαχτεί από πριν μπουζοκαλωδια λόγω διακοπών .

      Το αμάξι πήγε σε εγκαταστατη που μου είχε διορθώσει και το προηγούμενο αμάξι με υγραέριο.

      Το Σάββατο θα το παραλάβω .

      Θα έχω περισσότερα νεότερα , σίγουρα θα ενεργοποιηθεί και ο παράλληλος ψεκασμός.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Mitsubishi pajero pinin αλλαγη κινητηρα απο 2.0Lσε 1.8L

      Καλησπερα στο forum .

      Θελω να αγορασω ενα mitsubishi pajero pinin . Εχω βρει δυο που με ενδιαφερουν και ειναι σε αρκετα προσιτή τιμη λογω πολλων χιλιομετρων. Παρολλα αυτα και τα δυο εχουν τον κινητηρα 4g94 16v GDI (2.0 L)κατι το οποιο ανεβαζει τα τελη κυκλοφοριας στα 630€ τον χρονο . Δυστυχως τα μοντελα με κινητηρα 4g93 16v GDI (1.8 L) πωλουνται αρκετα πιο ακριβα , ισως επειδη τα τελη ειναι 300€ ετησιως. Γνωριζει κανεις εαν θα μπορουσα να κανω αλλαγη μοτερ απο 2.0 L σε 1.8 L ? Καποια στιγμη θα χρειαζοντουσαν αλλαγη η επισκευη ουτως η αλλως γιατι εχουν πολλα χιλιομετρα και τα δυο  (350k km ) . Η τιμη των αυτοκινητων ειναι 3.500€ και εχω βρει μοτερ 1.8 L ( 4g93 GDI ) με 1200€ με 8.000 χιλιομετρα μονο !!! Αυτο ανεβαζει την τιμη απευθειας στα 5.000 € περιπου με τοποθετηση (εαν γινεται φυσικα) Τα 1.8 L ετοιμα πωλουνται γυρω στα 6.500 - 7.000 € και παραπανω!  Εαν εχετε να προτεινετε κατι αλλο , θα ηθελα να το ακουσω ! Ευχαριστω !

      Να υπολογίζεις οτι και ο 1800 κινητήρας εάν προχωρήσεις στην μετατροπή , και πάς σε μάντρα , το καλύτερο θα ηταν σε επισκευή . Δέν ξέρεις σε τι κατάσταση θα είναι. Επίσης πρέπει να δείς εάν θέλει διαφορετικό εγκέφαλο πλεξούδες ο 1800 με το 2000 κυβικά .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Opel Corsa C 1.2 2003 230,000 xιλιόμετρα .

      • Λάδια Castrol Magnetic 10/40 4lt
      • Φίλτρα ( Αέρα , Καμπίνας , Καυσίμου , Λαδιού) σε Mann- Filter
      • Μπουζί 1η φορά δοκίμασα ιριδίου λόγω και χρήσης LPG
        Υλικά 100€ , Εργασία 0€ τα πέρασα μόνος μου.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @megane98hp said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Πρόβλημα σε Yaris.
      Βάζω το κλειδί στη μίζα να βάλω μπροστά. Γυρίζει το κλειδί στην πρωτη θέση αλλά δεν πάει παρακάτω. Ο μόνος τρόπος να ξεμπλοκάρει και να πάρει μπροστά είναι όταν το σπρώχνω να πάρει μπροστά να το τραβάώ παράλληλα μέσα έξω. Τότε και μόνο τότε ξεπερνιέται το κόλλημα, περνάει το κλειδί παραμέσα και παίρνει μπροστά. Το κόλλημα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αν το τιμόνι είναι κλειδωμένο.
      Και καλά, το αμάξι παίρνει μπροστά. Υπάρχει κίνδυνος να πάθει σοβρότερη ζημια η μίζα, η κλειδαριά ή κάτι άλλο?

      Ίσως είναι διακόπτης επαφής μίζας ή κλειδαρια . Πολλές φορές επικσευάζεται η κλειδαρια χωρίς να βγάλεις νέα κλειδιά και να μπλέξεις με immobilizer

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H

      @lazarefa said in "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H:

      Σήμερα πήγα για τακτικό σέρβις το αυτοκίνητο (Opel Αstra H GTC 1.8, κινητήρας Z18XE). Εργασίες που έγιναν: αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού, αλλαγή φίλτρο αέρα κινητήρα, αλλαγή μπουζί (γνήσια) και αλλαγή υγρά φρένων. Όπως περιεργαζόμουν τα παλιά μπουζί παρατήρησα ότι το ένα από τα 4 είχε ελάχιστα ίχνη ξεραμένου λαδιού στο σπείρωμα προς την πλευρά της πορσελάνης. Η ακίδα ωστόσο ήταν πεντακάθαρη από ίχνη λαδιού (όπως και στα υπόλοιπα 3). Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε και ο μηχανικός που ασχολήθηκε δεν μου είπε κάτι. Όταν πήγα σπίτι και άνοιξα καπώ να ρίξω μια ματιά στο χώρο του κινητήρα με την ησυχία μου, είδα ότι σε κάποια σημεία στην ένωση του καπακιού βαλβίδων ("ψευτοκάπακου") με την κυλινδροκεφαλή (προφανώς από τη φλάντζα του καπακιού) υπάρχουν ίχνη λαδιού, κυρίως από την μπροστά δεξιά και πλάι πλευρά όπως κοιτάμε από έξω τον κινητήρα. Με το δάχτυλο που έπιασα σε 1-2 σημεία υπάρχει μια ανεπαίσθητη λαδίλα/γλίτσα (δάκρυα λαδιού μαζί με σκόνη), ωστόσο δεν είδα πουθενά εμφανείς πιτσιλιές από λάδι σε γειτονικά εξαρτήματα ή ακόμα και πασαλείμματα από λάδια. Να πω εδώ ότι το μοτέρ έχει 245.000χλμ, δεν έχω διαπιστώσει κάποιο εμφανές θέμα λειτουργίας, λάδια δεν καίει κάτι αισθητό (ούτε 1 γραμμή δεν πέφτουν από αλλαγή σε αλλαγή, συνήθως κάθε 8-10.000χλμ) ενώ επίσης ρελαντί κρατά σταθερό (μόνο κάποιες πολύ λίγες φορές, κυρίως όταν το σβήσω μετά από κάποια ώρα λειτουργίας και το ξαναβάλω μπροστά μετά από λίγο, έχω δει να κάνει αρχικά 1-2 αστάθειες στις στροφές, του στιλ: ανεβάζει πχ 1500 στροφές, πέφτει αμέσως, ξανανεβάζει, ξαναπέφτει και σταθεροποιείται από κει και πέρα σαν να είναι όλα καλά).
      Λογικά πρέπει να υπάρχει κάποιο θέμα με τη φλάντζα του καπακιού βαλβίδων, με 16 χρόνια στην πλάτη του μοτέρ και με 245.000χλμ δεν είναι φαντάζομαι παράλογο να έχει κάπου ξεραθεί και να δακρύζει λάδια.
      Από την εμπειρία σας, το σενάριο φυσιολογικής φθοράς φλάντζας είναι το πιθανότερο; Αν ναι, πρέπει άμεσα να το πάω συνεργείο για αλλαγή αυτής της φλάντζας; Εφόσον λειτουργήσει κάποιο διάστημα το μοτέρ σε αυτή την κατάσταση ενδέχεται να χτυπήσει κάποια σοβαρότερη ζημία στον κινητήρα; Ξαναλέω, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον δεν έχω κάποιο αισθητό θέμα. Να πω επίσης ότι και το ψυκτικό είναι εντάξει στο δοχείο και σαν ποσότητα και σαν χρώμα/όψη, ενώ και στο κρυφό μενού (τα Astra H έχουν μια λειτουργία που εμφανίζει πολλές τιμές από μετρήσεις από διάφορους αισθητήρες στην κεντρική οθόνη) που μπαίνω αρκετά συχνά και τσεκάρω θερμοκρασίες ψυκτικού δεν έχω δει κάτι περίεργο σε θερμοκρασίες.

      Δέν είναι κάτι τρομερό , προτίμησε γνήσια φλάντζα καπακιού βαλβιδών , ή καλή εμπορίου πάνω απο 40€ δέ πιστεύω να έχει.
      Επειδή και εγω είμαι κάτοχος ενός Corsa C ρίξε μια ματιά στην βαλβιδα πίεσης λαδιου , δακρύζει και πολλές φορές λαδωνει πλεξούδα , αισθητήρες λ και τέλος εγκέφαλο . Είναι συχνό θέμα στά μοτέρ τουλάχιστον Z12, Z14

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Υγραέριο

      @williamg said in Υγραέριο:

      Ερώτηση. Fiat punto evo (το τελευταίο που βγήκε πριν περίπου 10 χρόνια) 1400 ατμόσφαιρα μετατροπη σε υγραέριο.
      Έχει κανείς εμπειρία; Ιστορίες τρόμου ευπρόσδεκτες.

      Προχωράς βάλε σύστημα με υποστήριξη και με σωστη ρύθμιση δε θα εχεις θέματα .
      Εάν έχεις πολλά χιλιόμετρα δες και τη ανάφλεξη του. Πρέπει το αμάξι να δουλεύει σωστά στη βενζίνη πρίν τη μετατροπή .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Ρετάρισμα κινητήρα

      @ntempragiaz said in Ρετάρισμα κινητήρα:

      Καλησπέρα στο φόρουμ.
      Είμαι κάτοχος ενός Opel Astra J, 1.4, του 2011, στα 100000χλμ. Το αμάξι όταν είναι κρύο και το βάζω μπροστά κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί και πάνω στο δρόμο κλωτσάει, ρεταρει και κόβεται για κανά χιλιόμετρο και όταν ζεσταθεί, σταματάει και ειναι όλα κανονικά. Αν το αφήσω και ζεσταθεί καλά δε κόβεται στον δρόμο καθόλου.Επίσης όταν πατάω γκάζι με νεκρά όταν είναι κρύο ακούγεται ενας ήχος σαν να τρέχει νερό μεσα απο το ταμπλό του αυτοκινήτου. Αυτό το είχε κάνει μια φορά τον Ιούνιο και δεν το έκανε ποτέ ξανά αλλά το άρχισε πάλι τώρα τελευταία. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Μπουζί και πολλά/στη τα έχεις δει για αρχή ;
      Τα Opel (κάτοχος Corsa ) βγάζουν ζημιά και αναλώσιμη θεωρείται ο πολλ/στης .
      Λογικά έχει κασέτα dis ενιαίο.
      Ξεκινά με έλεγχο σε διαγνωστικό , και όσο για τον αέρα που ακούγεται , έγιναν εργασίες τελευταία στο κύκλωμα ψύξης ; Μήπως δε έχει γίνει σωστή εξαέρωση .
      Όπως και να έχει πας στο συνεργείο που κάνει τη τακτική του συντήρηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @ilias-a said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @margm said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      @evolander said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Καλημέρα @Alexandros-2
      Τη δουλειά μπορείς να την κάνεις και σε συνεργείο στο νησί σου, αρκεί να προμηθευτείς τα προιόντα.
      Αν ωστόσο σε φέρει κάποια δουλειά σου στην Αθήνα, να φροντίσεις να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με το Λευτέρη (συνεργείο) και να κλείσεις ένα ραντεβού 2-3 μέρες πριν, ώστε να έχει ήδη φέρει τα προιόντα στο συνεργείο από τον Ανδρέα (είναι δίπλα ο ένας στον άλλο).
      Ανδρέας Αγ. Βαρβαρα (http://www.motorlube.gr/) 2105615347
      Λευτέρης (συνεργείο) 2105623050 Μεγ Αλεξάνδρου 84 Αγία Βαρβάρα
      To καθαριστικό spray xado 20 ευρώ, λάδια mobil1 0-20 ανάλογα τα λίτρα (4 λίτρα περίπου 60 ευρώ), εγρατικά του Λευτέρη περίπου 30 ευρώ.

      IMG_8728 (1).JPEG
      IMG_4087.jpeg

      Χρειάζεται απαραίτητα και το καθαριστικό λαδιού ;
      Σκέφτομαι να κάνω τη διαδικασία σε ένα Opel Corsa C που έχει κατανάλωση 1 λίτρο/2000. Έχει πάνω 300,000. Λογική φθορά , μήπως μειωθεί η κατανάλωση κάπως .

      Μην το πειραξεις σε αυτα τα χιλιομετρα ή επισκευη ή μην κανεις τιποτα.
      Εχει κάνει επισκευή καπάκι .
      Άρα συνεχίζω όπως έχει . Τακτικό έλεγχο συμπλήρωμα και αλλαγή στις 7000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Επιλογή ανταλλακτικών

      @sarantism said in Επιλογή ανταλλακτικών:

      Χαιρετώ την παρέα. Έχω ένα Opel Astra H 1,6 105ps και ήρθε η ώρα για πολλά που τα άφησα και μαζεύτηκαν.
      Μέχρι τώρα έκανα τα service στην αντιπροσωπεία όμως δε με βολεύει η τοποθεσία που είναι και παω το αυτοκίνητο σε γνωστό μου μάστορα.
      Ιμάντας Χρονισμού: Να πάω να αγοράσω από την αντιπροσωπεία τον γνήσιο, ή υπάρχει πρόταση για ιμάντα χρονισμού (με τεντωτήρα) από το εμπόριο;
      Αντλία Νερού: Γνήσια ή υπάρχει πρόταση για καλή από το εμπόριο;
      Ιμάντας Δυναμό: Γνήσιο ή υπάρχει πρόταση για καλό από το εμπόριο;
      Δισκόπλακες (με τακάκια φρένων): Ποια εταιρία προτείνετε να επιλέξω;
      Αντιψυκτικό θα πάρω από την αντιπροσωπεία και λάδια από γνωστό μου.
      Μπορώ να βρω στο εμπόριο τον ιμάντα χρονισμού και του δυναμό ή καλύτερα από την αντιπροσωπεία;

      Κάτοχος Opel Corsa C.
      Δε χρειάζεται να πας αντιπροσωπεία.
      Καμία εταιρεία δε φτιάχνει ανταλλακτικά .
      Υπάρχουν Αθήνα και μαγαζιά μόνο με Opel ανταλλακτικά . Υπάρχουν ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας.
      Αντιψυκτικο βάλε dexcool ή G12 κόκκινο . Δουλεύουν υψηλές θερμοκρασίες!
      Για τα υπόλοιπα υπάρχουν καλές εταιρείες .
      Και για το σύστημα φρένων ρώτησε και σε συνεργείο φρένων . Να σου κάνουν και πλήρη συντήρηση του συστήματοςεαν χρειάζεται. Πάρε τιμή πρώτα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @a-d-p said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @margm said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Corsa C z12xe 325000.
      Λάδια 4 λίτρα 10/40. Αλλαγή καθε 6500-7500 χιλιόμετρα.
      Φίλτρα σε Mann filter
      Μπουζί NGK Πλατίνας .
      Μαζί με εργασία 80€ .

      Έκανες 95000 χλμ σε ένα χρόνο 😲 ή πρόκειται για άλλο Corsa ;

      35-40.000/ χρόνο κάνω
      325.000 έχει σύνολο . Το είχαν γυρίσει το αμάξι κατά 65000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm

    Latest posts made by margm

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      @keith-celi said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:

      Πήγες τελικά το αμάξι φίλε στο συνεργείο;

      Έκανες όλη την διαδικασία με δύο επισκέψεις;

      Πόσο σου πήγε ή όλη φάση;

      Είδες κάποια διαφορά στην κατανάλωση ή είναι νωρίς ακόμα;

      Παιδιά καλησπέρα κι από μένα.
      Ζητώ συγγνώμη για την απουσία και την έλλειψη ενημέρωσης, αντιμετώπισα όμως κάποια σοβαρά οικογενειακά θέματα που με πήγαν πολύ πίσω.

      Να πω ότι πήγα στα παιδιά στην Αγ.Βαρβάρα και έκανα τη διαδικασία.
      Ήμουν αρκετά επιφυλακτικός για να είμαι ειλικρινής - Δεν είμαι και ιδιαίτερα γνώστης των αυτοκινήτων.

      Το συμπέρασμα:
      Αυτή τη στιγμή έχω κάνει 5.000 χλμ από τότε, και δεν έχει κάνει ΚΙΧ το αμάξι.
      Το λάδι όπως το βλέπω με τον δείκτη, έχει πέσει ελαφρώς κάτω απ'τη μέση, αλλά ακόμα έχει.
      Δεν ξέρω αν αυτό είναι το ιδανικό, και αν θα ήταν έτσι και σε απόλυτα φυσιολογική λειτουργία.
      Όμως αν σκεφτείτε ότι για 5.000 χλμ θα είχα ήδη συμπληρώσει τουλάχιστον 3 φορές με λάδι, άδειαζε στα 1.600-1.700, νομίζω ήδη υπάρχει σημαντική βελτίωση.

      Και τώρα οι ερωτήσεις του αδαούς - Προσπάθησα λίγο να διαβάσω το νήμα παραπάνω, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι βγάζω άκρη, οπότε ρωτάω.

      Είναι περίπου η στιγμή να κάνω το ετήσιο σέρβις.
      Οι κύριοι που μου έκαναν τη διαδικασία με το Xado, μου έβαλαν λάδι 5-30, και μου είπαν αυτό να χρησιμοποιώ. Από Toyota μου έλεγαν για 10-40. Ποια η γνώμη σας?

      ΑΝ κατάλαβα καλά απ'τα λεγόμενά σας, η διαδικασία με το Xado είναι καλό να γίνεται μία φορά τον χρόνο;
      Εάν ναι, θεωρητικά θα δώσει ζωή και πάλι στο αμάξι;

      Κάτι ακόμα αν μου επιτρέπετε, σχετικό-άσχετο.
      Πριν κάνω τη διαδικασία με το Xado, τονίζω το ΠΡΙΝ, μου εμφανίστηκε ένας θόρυβος κατά την εκκίνηση της μηχανής.
      Ένα μικρό ρετάρισμα θα το έλεγα.
      Αν θέλετε να κάνετε έναν κόπο να δείτε το βίντεο που έχω εδώ.
      Νομίζω θα καταλάβετε τι λέω.
      https://mega.nz/file/28UjiCLD#7fR9SEM7E5xbBHn8MqsTP-_RxY8vTTATrZc8-Pvs57s

      Ήλπίζα ότι ήταν και αυτό σύμπτωμα και ίσως διορθωνόταν με το Xado.
      Δεν άλλαξε κάτι είναι η αλήθεια.
      Παραμένει έτσι - Να πως βέβαια ότι δεν συμβαίνει κάθε φορά. Ας πούμε μία στις 3.
      Παρόλα αυτά, δεν έχω κάποια δυσλειτουργία.

      Σίγουρα όμως κάτι έχει - Έχω μισή εντύπωση ότι μου πρωτοεμφανίστηκε όταν ενώ μου είχε τελειώσει το λάδι, κινήθηκα αρκετά χωρίς να συμπλησώσω. Καθαρή μαλακία μου.

      Έχετε κάποια ιδέα;

      Σας ευχαριστώ

      Θα συνεχίσεις στις αλλαγές λαδιών με 5/30 και με προδιαγραφές που προτείνει ο κατασκευαστής .
      Δε θα αλλάζεις ιξώδες , εφόσον ήδη έχεις πραγματοποιήσει τον καθαρισμό. Και θα το ελέγχεις τακτικά τη στάθμη

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Μπέκ βενζινης με χιλιόμετρα έπανω σε αμάξι διπλού καυσίμου ( και LPG) μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του μόνο στο υγράεριο ; Δέν το παρουσίαζει πάντα , παθαίνει ατροφία και παει να ρετάρει και στρώνει μόνο του.
      Check δέν ανάβει , ουτε κραταέι βλάβη . Φίλτρα ( lpg) 10.000 , Φίλτρα Μπουζι καινούργια ούτε 500 χιλιόμετρα . Ανάφλεξη ( 50.000) , Αισθητηρας Maf, Λ1 2500 χιλιόμετρα τα έχει επάνω .
      Υπάρχει περίπτωση να το προκαλεί ο ο εγκέφαλος του αμαξιού και όχι του υγραεριου το ρετάρισμα - ατροφία ; Στο συνεργειο δεν το παρουσιαζει όσα χιλιομετρα και εαν εχουν γίνει .
      Αφορά Corsa C 1.2

      @ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Μπέκ βενζινης με χιλιόμετρα έπανω σε αμάξι διπλού καυσίμου ( και LPG) μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του μόνο στο υγράεριο ; Δέν το παρουσίαζει πάντα , παθαίνει ατροφία και παει να ρετάρει και στρώνει μόνο του.
      Check δέν ανάβει , ουτε κραταέι βλάβη . Φίλτρα ( lpg) 10.000 , Φίλτρα Μπουζι καινούργια ούτε 500 χιλιόμετρα . Ανάφλεξη ( 50.000) , Αισθητηρας Maf, Λ1 2500 χιλιόμετρα τα έχει επάνω .
      Υπάρχει περίπτωση να το προκαλεί ο ο εγκέφαλος του αμαξιού και όχι του υγραεριου το ρετάρισμα - ατροφία ; Στο συνεργειο δεν το παρουσιαζει όσα χιλιομετρα και εαν εχουν γίνει .
      Αφορά Corsa C 1.2

      Συχνη περιπτωση να ρεταρει απο πολυ πλουσιο μειγμα οταν κατουραει καποιο μπεκ βενζινης.

      Το αμάξι με άφησε ξανα .
      Είχε αλλάξει τρόμπα βενζίνης πρίν 6 μήνες μαζι με ρυθμιστη.
      Πρίν 1 μήνα , έπαθε θεματα τροφοδοσίας και ο μηχανικός άλλαξε ξανα τρόμπα χωρις να με χρεωσει . Σύμφωνα με τόν ιδιο ηταν το καυσιμο νοθευμενο και κόλλησε η τρόμπα .
      Είχε αλλαχτεί ολοκληρη μαζί με φίλτρο.
      Προχθές , τελείωσε το υγραέριο γυρισε βενζίνη ( και δέν τραβαγε πάνω απο 2000 στροφές).
      Η βενζίνη ήταν 1 εβδομάδας , και βαζω απο εταιρικά πρατήρια .
      Ούτε ρέταρε , όυτε αναψε ένδειξη βλάβης .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @famas said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Σε Golf 7 μοντέλο 2015 TDI με 130.000 χλμ ξαφνικά ανεβάζει θερμοκρασία.
      Με κλιματιστικό ανοιχτό και σε μικρή ανηφόρα ανεβάζει θερμοκρασία.
      Σε ευθεία με το που ανεβάσει στροφές και ξεπεράσει τα 100 χαω ανεβάζει θερμοκρασία. ΜΕ χαμηλότερη ταχύτητα και λιγότερες στροφές είναι νορμάλ θερμοκρασία. Οι φτερωτές λειτουργούν κανονικά, υγρό έχει το ψυγείο, στη ράμπα δεν φάνηκε τίποτα από κάτω.
      Μήπως αντλία νερού;

      Σε Corsa C βέβαια, ίδιο θέμα ήταν ψυγείο νερού και είχε αρχίσει να δακρύζει η αντλία νερού .
      Αλλάχτηκαν πριν 100.000 . Και τώρα η αντλία νερού μετά από 3,5 χρόνια ξανά δακρύζει .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ

      Έχουμε υπ όψιν για Νότια (Αθήνα) για μπεκ βενζίνης εμέσου ψεκασμού κάποιον ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @margm said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Μπέκ βενζινης με χιλιόμετρα έπανω σε αμάξι διπλού καυσίμου ( και LPG) μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του μόνο στο υγράεριο ; Δέν το παρουσίαζει πάντα , παθαίνει ατροφία και παει να ρετάρει και στρώνει μόνο του.
      Check δέν ανάβει , ουτε κραταέι βλάβη . Φίλτρα ( lpg) 10.000 , Φίλτρα Μπουζι καινούργια ούτε 500 χιλιόμετρα . Ανάφλεξη ( 50.000) , Αισθητηρας Maf, Λ1 2500 χιλιόμετρα τα έχει επάνω .
      Υπάρχει περίπτωση να το προκαλεί ο ο εγκέφαλος του αμαξιού και όχι του υγραεριου το ρετάρισμα - ατροφία ; Στο συνεργειο δεν το παρουσιαζει όσα χιλιομετρα και εαν εχουν γίνει .
      Αφορά Corsa C 1.2

      Συχνη περιπτωση να ρεταρει απο πολυ πλουσιο μειγμα οταν κατουραει καποιο μπεκ βενζινης.

      Οποτε προγραμματιζω αφαίρεση τους και καθαρισμο-ογκομέτρηση . Δε πρέπει να έχει γίνει ποτέ.
      Και πρόσθετο δέ ηθελα να χρησιμοποιησω , και δε ξερω ποσο αποτέλεσμα θα έχουν .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Μπέκ βενζινης με χιλιόμετρα έπανω σε αμάξι διπλού καυσίμου ( και LPG) μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργία του μόνο στο υγράεριο ; Δέν το παρουσίαζει πάντα , παθαίνει ατροφία και παει να ρετάρει και στρώνει μόνο του.
      Check δέν ανάβει , ουτε κραταέι βλάβη . Φίλτρα ( lpg) 10.000 , Φίλτρα Μπουζι καινούργια ούτε 500 χιλιόμετρα . Ανάφλεξη ( 50.000) , Αισθητηρας Maf, Λ1 2500 χιλιόμετρα τα έχει επάνω .
      Υπάρχει περίπτωση να το προκαλεί ο ο εγκέφαλος του αμαξιού και όχι του υγραεριου το ρετάρισμα - ατροφία ; Στο συνεργειο δεν το παρουσιαζει όσα χιλιομετρα και εαν εχουν γίνει .
      Αφορά Corsa C 1.2

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Αλλαγή καταλυτη 400€. Είναι σωστή η τιμή;

      @κοιτάσματα said in Αλλαγή καταλυτη 400€. Είναι σωστή η τιμή;:

      Το αμάξι είναι euro4. Το συνεργείο μου είπε 400€ χωρίς απόδειξη, 220€ ο μεταλλικός καταλύτης και η εργασία του 180€. Επίσης ποση ωρα κάνει να τον αλλάξει; Μου είπε να του αφήσω το αμάξι το πρωι και να το παρω το βράδυ. Τον παλιο καταλυτη μπορώ να τον παρω να τον πουλησω για σκραπ; Υπάρχει περιπτωση να μου βάλει μεταχειρισμένο;

      Ρώτησε και σε εξατμισαδες.
      Δε έχω ασχοληθεί με καταλύτη , αλλά νομίζω παίζει ρόλο και το πλήθος κυψελών .
      Έχεις και υγραέριο επάνω ;
      Κάποια Nissan X trail έβγαζαν θέμα με καταλύτη ειδικά με LPG.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @a-d-p said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @margm said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      Corsa C z12xe 325000.
      Λάδια 4 λίτρα 10/40. Αλλαγή καθε 6500-7500 χιλιόμετρα.
      Φίλτρα σε Mann filter
      Μπουζί NGK Πλατίνας .
      Μαζί με εργασία 80€ .

      Έκανες 95000 χλμ σε ένα χρόνο 😲 ή πρόκειται για άλλο Corsa ;

      35-40.000/ χρόνο κάνω
      325.000 έχει σύνολο . Το είχαν γυρίσει το αμάξι κατά 65000.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Corsa C z12xe 325000.
      Λάδια 4 λίτρα 10/40. Αλλαγή καθε 6500-7500 χιλιόμετρα.
      Φίλτρα σε Mann filter
      Μπουζί NGK Πλατίνας .
      Μαζί με εργασία 80€ .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • RE: Επιλογή ανταλλακτικών

      @sarantism said in Επιλογή ανταλλακτικών:

      Χαιρετώ την παρέα. Έχω ένα Opel Astra H 1,6 105ps και ήρθε η ώρα για πολλά που τα άφησα και μαζεύτηκαν.
      Μέχρι τώρα έκανα τα service στην αντιπροσωπεία όμως δε με βολεύει η τοποθεσία που είναι και παω το αυτοκίνητο σε γνωστό μου μάστορα.
      Ιμάντας Χρονισμού: Να πάω να αγοράσω από την αντιπροσωπεία τον γνήσιο, ή υπάρχει πρόταση για ιμάντα χρονισμού (με τεντωτήρα) από το εμπόριο;
      Αντλία Νερού: Γνήσια ή υπάρχει πρόταση για καλή από το εμπόριο;
      Ιμάντας Δυναμό: Γνήσιο ή υπάρχει πρόταση για καλό από το εμπόριο;
      Δισκόπλακες (με τακάκια φρένων): Ποια εταιρία προτείνετε να επιλέξω;
      Αντιψυκτικό θα πάρω από την αντιπροσωπεία και λάδια από γνωστό μου.
      Μπορώ να βρω στο εμπόριο τον ιμάντα χρονισμού και του δυναμό ή καλύτερα από την αντιπροσωπεία;

      Κάτοχος Opel Corsa C.
      Δε χρειάζεται να πας αντιπροσωπεία.
      Καμία εταιρεία δε φτιάχνει ανταλλακτικά .
      Υπάρχουν Αθήνα και μαγαζιά μόνο με Opel ανταλλακτικά . Υπάρχουν ανταλλακτικά εφάμιλλης ποιότητας.
      Αντιψυκτικο βάλε dexcool ή G12 κόκκινο . Δουλεύουν υψηλές θερμοκρασίες!
      Για τα υπόλοιπα υπάρχουν καλές εταιρείες .
      Και για το σύστημα φρένων ρώτησε και σε συνεργείο φρένων . Να σου κάνουν και πλήρη συντήρηση του συστήματοςεαν χρειάζεται. Πάρε τιμή πρώτα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      margm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr