-
Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;
-
Δύσκολα θα έβαζα lpg σε αυτοκίνητο σα το Cooper s που δε φημίζεται για την αξιοπιστία του. Κάτοχο του συγκεκριμένου δεν πρέπει να έχουμε κάποιον ενεργό από όσο γνωρίζω..
-
Προφανώς και ΔΕΝ το πειράζει και δεν βάζεις υγραέριο. Έχει που έχει θέματα, φιρί φιρί το πάς να είναι 9 στις 10 μέρες στο συνεργείο. Εαν οι οικονομία είναι τόσο σημαντική για εσένα, απλά το πουλάς και αγοράζεις ένα άλλο πιο οικονομικό αυτοκίνητο.
-
Θα έκανα την ίδια ερώτηση στο Σωματείο των Mini. Αλλά γενικώς ΔΕΝ το φοβάμαι, το φοράω στο αυτοκίνητό μου επί 60Κ χλμ κι έχω αποσβέσει τρεις φορές το κόστος εγκατάστασης. Όμως, δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. 142 χιλιάδες σε 17 χρόνια είναι λιγότερα από 10 τον χρόνο. Έχω να πω τα καλύτερα λόγια για τούτον δω: https://www.lpgexpert.gr/
-
@dimsabas said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Θα έκανα την ίδια ερώτηση στο Σωματείο των Mini. Αλλά γενικώς ΔΕΝ το φοβάμαι, το φοράω στο αυτοκίνητό μου επί 60Κ χλμ κι έχω αποσβέσει τρεις φορές το κόστος εγκατάστασης. Όμως, δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. 142 χιλιάδες σε 17 χρόνια είναι λιγότερα από 10 τον χρόνο. Έχω να πω τα καλύτερα λόγια για τούτον δω: https://www.lpgexpert.gr/
Το ότι στάθηκες τυχερός στο λαχείο της εγκατάστασης μετατροπής LPG πρέπει να το παρουσιάζεις ως τέτοιο, δηλαδή "αν σου κάτσει, θα κάνεις πολύ οικονομία"...
Υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα και τους κινητήρες τους, ώστε απ τη δική σου εμπειρία να βγει συμπέρασμα για το αν είναι καλή απόφαση να κάνει μετατροπή στο Mini; Πες του τουλάχιστον πως το έχεις βάλει σε Corolla Verso (μήπως κάνω λάθος) και πόσα χιλιόμετρα σε τί σενάριο χρήσης διανύεις, για να αποφασίσει αν είναι σωστή επιλογή κι αν τον συμφέρει. Εγώ έτσι θα έκανα προκειμένου να αποφύγω να ζημιώσω κάποιον.Επίσης όταν ένα όχημα έχει συγκεντρώσει φθορές για 17 χρόνια και 140Κ χλμ. είναι καιρός σιγά σιγά να σχεδιάζεται η αντικατάστασή του, κι όχι να ρίξεις λεφτά επάνω με σκοπό τί; άλλα 100.000χλμ μπας και γίνει απόσβεση; πολύ αμφίβολα πράγματα, ειδικά όταν στην αγορά υπάρχουν πλέον προτάσεις για οικονομία, από εργοστασιακό LPG και ντίζελ, μέχρι πλήρως ή μερικώς υβριδικά...
-
Ρώτησε αν μπαίνει υγραέριο και του απάντησα σχετικά. Το αν αξίζει να το κρατήσει, δεν μπορεί να το ξέρει κανείς μας. Πέρα από τα αντικειμενικά κριτήρια, μόνο ο ιδιοκτήτης μπορεί να μας πει αν τον γεμίζει οδηγικά, αν έχει συναισθηματικό δέσιμο μαζί του, αν δεν πιάνει μία ως μεταχειρισμένο οπότε θέλει πάρα πολλά χρήματα για να το αντικαταστήσει και θεωρεί πως δεν τον συμφέρει.
Από εκεί και πέρα, είναι μύθος ότι το υγραέριο είναι λαχείο. Είναι κουκιά μετρημένα, απλώς έπεσαν όλοι με τα μούτρα σε καραάσχετους μαστόρους. Με κακά συστήματα από Κίνα και Τουρκία, ρυθμισμένα λάθος κι έπαθαν ζημιά. Πριν το βάλω, διάβαζα επί 15 μέρες ΟΛΟ το ελληνικό φόρουμ τής υγραεριοκίνησης. ΟΛΟ! Η επιλογή με δικαίωσε απόλυτα. Τα λαχεία είναι για τους αδαείς.
ΥΓ. Δε γνωρίζω αν το συγκεκριμένο μοτέρ είναι δεκτικό στο υγραέριο. Δες αν βάζουν οι ιταλοί κάτοχοι, αυτό θα είναι ο μπούσουλάς σου, η Ιταλία είναι η πιο υγραεριάτη χώρα.
-
@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;
Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη . -
Δεν υπάρχουν εταιρίες που φέρνουν προ προγραμματισμένο τον εγκέφαλο του συστήματος από το εργοστάσιο;
-
@lap said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Δεν υπάρχουν εταιρίες που φέρνουν προ προγραμματισμένο τον εγκέφαλο του συστήματος από το εργοστάσιο;
Γνωρίζω οτι αυτό γίνεται σε κινητήρες άμεσου ψεκασμου κυρίως tsi ή fsi , και έρχονται προ - ρυθμισμένα βάσει κωδικού μοτέρ.
-
Είμαι 2ο χέρι στο αυτοκίνητο. Το αγόρασα το '17 που μπήκα στο πανεπιστήμιο. Το αμάξι είχε 115.000 χιλιόμετρα. Ο προηγούμενος κάτοχος το αγόρασε καινούριο από Ελληνική αντιπροσωπεία πριν φύγει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Τα 15.000 χιλιόμετρα τα είχε κάνει 2 φορές πήγαινε - έλα οδικώς Ελλάδα - Αγγλία. Από το '14 μέχρι το '17 το αμάξι είχε κάνει μόλις 1.000 χιλιόμετρα καθώς το παιδί δούλευε στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιούσε αποκλειστικά μηχανάκι για τις μετακινήσεις του. Μου το πούλησε καθώς η γυναίκα του έμεινε έγκυος και χρειαζόταν οικογενειακό αυτοκίνητο. Στην τετραετία που βρίσκεται στην κατοχή μου έχω διανύσει συνολικά περίπου 27.000 χιλιόμετρα. Πέραν των τεσσάρων ετησίων σέρβις για αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα 7.000 χιλιόμετρα το καθένα το μοναδικό πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι το δίσκο πλατό και αυτό καθώς όντας νέος οδηγός και αυτό το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν λανθασμένη η χρήση του συμπλέκτη από μέρος μου. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την οδηγική εμπειρία και στα 23 μου δεν σκοπεύω ούτε βρίσκω λόγο να αλλάξω αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον. Δεν έχω και τα χρήματα για κάτι καινούριο. Απλά ως μη εργαζόμενος φοιτητής εάν θα μπορούσα να εξοικονομήσω χρήματα από τις βενζίνες θα ήταν μεγάλη διευκόλυνση για εμένα. Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε έως τώρα, να είστε όλοι καλά!
-
@margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;
Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;
-
@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Είμαι 2ο χέρι στο αυτοκίνητο. Το αγόρασα το '17 που μπήκα στο πανεπιστήμιο. Το αμάξι είχε 115.000 χιλιόμετρα. Ο προηγούμενος κάτοχος το αγόρασε καινούριο από Ελληνική αντιπροσωπεία πριν φύγει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Τα 15.000 χιλιόμετρα τα είχε κάνει 2 φορές πήγαινε - έλα οδικώς Ελλάδα - Αγγλία. Από το '14 μέχρι το '17 το αμάξι είχε κάνει μόλις 1.000 χιλιόμετρα καθώς το παιδί δούλευε στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιούσε αποκλειστικά μηχανάκι για τις μετακινήσεις του. Μου το πούλησε καθώς η γυναίκα του έμεινε έγκυος και χρειαζόταν οικογενειακό αυτοκίνητο. Στην τετραετία που βρίσκεται στην κατοχή μου έχω διανύσει συνολικά περίπου 27.000 χιλιόμετρα. Πέραν των τεσσάρων ετησίων σέρβις για αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα 7.000 χιλιόμετρα το καθένα το μοναδικό πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι το δίσκο πλατό και αυτό καθώς όντας νέος οδηγός και αυτό το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν λανθασμένη η χρήση του συμπλέκτη από μέρος μου. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την οδηγική εμπειρία και στα 23 μου δεν σκοπεύω ούτε βρίσκω λόγο να αλλάξω αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον. Δεν έχω και τα χρήματα για κάτι καινούριο. Απλά ως μη εργαζόμενος φοιτητής εάν θα μπορούσα να εξοικονομήσω χρήματα από τις βενζίνες θα ήταν μεγάλη διευκόλυνση για εμένα. Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε έως τώρα, να είστε όλοι καλά!
Σε κάθε μετατροπή υπάρχει ένα μικρό ή μεγαλύτερο ρίσκο να πάει κάτι στραβά.
Αλλά και τέλεια να γίνει η μετατροπή, νομίζω πως κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα ετησίως για να έχεις ουσιαστικό όφελος και να αποσβέσεις τα έξοδα. -
@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
@margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;
Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;
Πρέπει να δουλευει σωστά στη βενζίνη . Δηλαδή πόσο αυξήθηκε η κατανάλωση απο πρίν ; Επιπλέον εάν έχεις θέμα και στην ανάφλεξη ( μπουζοκαλώδια ή πολ/στες ) θα φανεί όταν βάλεις υγραέριο , καθώς το Lpg απαιτεί καλο ρεύμα .
Mini Cooper S μετατροπή σε LPG