Είμαι 2ο χέρι στο αυτοκίνητο. Το αγόρασα το '17 που μπήκα στο πανεπιστήμιο. Το αμάξι είχε 115.000 χιλιόμετρα. Ο προηγούμενος κάτοχος το αγόρασε καινούριο από Ελληνική αντιπροσωπεία πριν φύγει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Τα 15.000 χιλιόμετρα τα είχε κάνει 2 φορές πήγαινε - έλα οδικώς Ελλάδα - Αγγλία. Από το '14 μέχρι το '17 το αμάξι είχε κάνει μόλις 1.000 χιλιόμετρα καθώς το παιδί δούλευε στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιούσε αποκλειστικά μηχανάκι για τις μετακινήσεις του. Μου το πούλησε καθώς η γυναίκα του έμεινε έγκυος και χρειαζόταν οικογενειακό αυτοκίνητο. Στην τετραετία που βρίσκεται στην κατοχή μου έχω διανύσει συνολικά περίπου 27.000 χιλιόμετρα. Πέραν των τεσσάρων ετησίων σέρβις για αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα 7.000 χιλιόμετρα το καθένα το μοναδικό πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι το δίσκο πλατό και αυτό καθώς όντας νέος οδηγός και αυτό το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν λανθασμένη η χρήση του συμπλέκτη από μέρος μου. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την οδηγική εμπειρία και στα 23 μου δεν σκοπεύω ούτε βρίσκω λόγο να αλλάξω αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον. Δεν έχω και τα χρήματα για κάτι καινούριο. Απλά ως μη εργαζόμενος φοιτητής εάν θα μπορούσα να εξοικονομήσω χρήματα από τις βενζίνες θα ήταν μεγάλη διευκόλυνση για εμένα. Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε έως τώρα, να είστε όλοι καλά!
Best posts made by Nick Plachouras
-
RE: Mini Cooper S μετατροπή σε LPG
Latest posts made by Nick Plachouras
-
RE: Mini Cooper S μετατροπή σε LPG
@margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;
Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;
-
RE: Mini Cooper S μετατροπή σε LPG
Είμαι 2ο χέρι στο αυτοκίνητο. Το αγόρασα το '17 που μπήκα στο πανεπιστήμιο. Το αμάξι είχε 115.000 χιλιόμετρα. Ο προηγούμενος κάτοχος το αγόρασε καινούριο από Ελληνική αντιπροσωπεία πριν φύγει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Τα 15.000 χιλιόμετρα τα είχε κάνει 2 φορές πήγαινε - έλα οδικώς Ελλάδα - Αγγλία. Από το '14 μέχρι το '17 το αμάξι είχε κάνει μόλις 1.000 χιλιόμετρα καθώς το παιδί δούλευε στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιούσε αποκλειστικά μηχανάκι για τις μετακινήσεις του. Μου το πούλησε καθώς η γυναίκα του έμεινε έγκυος και χρειαζόταν οικογενειακό αυτοκίνητο. Στην τετραετία που βρίσκεται στην κατοχή μου έχω διανύσει συνολικά περίπου 27.000 χιλιόμετρα. Πέραν των τεσσάρων ετησίων σέρβις για αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα 7.000 χιλιόμετρα το καθένα το μοναδικό πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι το δίσκο πλατό και αυτό καθώς όντας νέος οδηγός και αυτό το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν λανθασμένη η χρήση του συμπλέκτη από μέρος μου. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την οδηγική εμπειρία και στα 23 μου δεν σκοπεύω ούτε βρίσκω λόγο να αλλάξω αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον. Δεν έχω και τα χρήματα για κάτι καινούριο. Απλά ως μη εργαζόμενος φοιτητής εάν θα μπορούσα να εξοικονομήσω χρήματα από τις βενζίνες θα ήταν μεγάλη διευκόλυνση για εμένα. Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε έως τώρα, να είστε όλοι καλά!
-
Mini Cooper S μετατροπή σε LPG
Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;