@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
@margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
@nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:
Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;
Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;
Πρέπει να δουλευει σωστά στη βενζίνη . Δηλαδή πόσο αυξήθηκε η κατανάλωση απο πρίν ; Επιπλέον εάν έχεις θέμα και στην ανάφλεξη ( μπουζοκαλώδια ή πολ/στες ) θα φανεί όταν βάλεις υγραέριο , καθώς το Lpg απαιτεί καλο ρεύμα .