Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mini Cooper S μετατροπή σε LPG
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mini Cooper S μετατροπή σε LPG
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    2713
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      Nick Plachouras last edited by

      Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

      M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Δύσκολα θα έβαζα lpg σε αυτοκίνητο σα το Cooper s που δε φημίζεται για την αξιοπιστία του. Κάτοχο του συγκεκριμένου δεν πρέπει να έχουμε κάποιον ενεργό από όσο γνωρίζω..

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Προφανώς και ΔΕΝ το πειράζει και δεν βάζεις υγραέριο. Έχει που έχει θέματα, φιρί φιρί το πάς να είναι 9 στις 10 μέρες στο συνεργείο. Εαν οι οικονομία είναι τόσο σημαντική για εσένα, απλά το πουλάς και αγοράζεις ένα άλλο πιο οικονομικό αυτοκίνητο.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dimsabas last edited by

            Θα έκανα την ίδια ερώτηση στο Σωματείο των Mini. Αλλά γενικώς ΔΕΝ το φοβάμαι, το φοράω στο αυτοκίνητό μου επί 60Κ χλμ κι έχω αποσβέσει τρεις φορές το κόστος εγκατάστασης. Όμως, δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. 142 χιλιάδες σε 17 χρόνια είναι λιγότερα από 10 τον χρόνο. Έχω να πω τα καλύτερα λόγια για τούτον δω: https://www.lpgexpert.gr/

            https://cartalk.gr/

            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • piliourits
              piliourits @dimsabas last edited by piliourits

              @dimsabas said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

              Θα έκανα την ίδια ερώτηση στο Σωματείο των Mini. Αλλά γενικώς ΔΕΝ το φοβάμαι, το φοράω στο αυτοκίνητό μου επί 60Κ χλμ κι έχω αποσβέσει τρεις φορές το κόστος εγκατάστασης. Όμως, δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. 142 χιλιάδες σε 17 χρόνια είναι λιγότερα από 10 τον χρόνο. Έχω να πω τα καλύτερα λόγια για τούτον δω: https://www.lpgexpert.gr/

              Το ότι στάθηκες τυχερός στο λαχείο της εγκατάστασης μετατροπής LPG πρέπει να το παρουσιάζεις ως τέτοιο, δηλαδή "αν σου κάτσει, θα κάνεις πολύ οικονομία"...
              Υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα και τους κινητήρες τους, ώστε απ τη δική σου εμπειρία να βγει συμπέρασμα για το αν είναι καλή απόφαση να κάνει μετατροπή στο Mini; Πες του τουλάχιστον πως το έχεις βάλει σε Corolla Verso (μήπως κάνω λάθος) και πόσα χιλιόμετρα σε τί σενάριο χρήσης διανύεις, για να αποφασίσει αν είναι σωστή επιλογή κι αν τον συμφέρει. Εγώ έτσι θα έκανα προκειμένου να αποφύγω να ζημιώσω κάποιον.

              Επίσης όταν ένα όχημα έχει συγκεντρώσει φθορές για 17 χρόνια και 140Κ χλμ. είναι καιρός σιγά σιγά να σχεδιάζεται η αντικατάστασή του, κι όχι να ρίξεις λεφτά επάνω με σκοπό τί; άλλα 100.000χλμ μπας και γίνει απόσβεση; πολύ αμφίβολα πράγματα, ειδικά όταν στην αγορά υπάρχουν πλέον προτάσεις για οικονομία, από εργοστασιακό LPG και ντίζελ, μέχρι πλήρως ή μερικώς υβριδικά...

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dimsabas last edited by dimsabas

                Ρώτησε αν μπαίνει υγραέριο και του απάντησα σχετικά. Το αν αξίζει να το κρατήσει, δεν μπορεί να το ξέρει κανείς μας. Πέρα από τα αντικειμενικά κριτήρια, μόνο ο ιδιοκτήτης μπορεί να μας πει αν τον γεμίζει οδηγικά, αν έχει συναισθηματικό δέσιμο μαζί του, αν δεν πιάνει μία ως μεταχειρισμένο οπότε θέλει πάρα πολλά χρήματα για να το αντικαταστήσει και θεωρεί πως δεν τον συμφέρει.

                Από εκεί και πέρα, είναι μύθος ότι το υγραέριο είναι λαχείο. Είναι κουκιά μετρημένα, απλώς έπεσαν όλοι με τα μούτρα σε καραάσχετους μαστόρους. Με κακά συστήματα από Κίνα και Τουρκία, ρυθμισμένα λάθος κι έπαθαν ζημιά. Πριν το βάλω, διάβαζα επί 15 μέρες ΟΛΟ το ελληνικό φόρουμ τής υγραεριοκίνησης. ΟΛΟ! Η επιλογή με δικαίωσε απόλυτα. Τα λαχεία είναι για τους αδαείς.

                ΥΓ. Δε γνωρίζω αν το συγκεκριμένο μοτέρ είναι δεκτικό στο υγραέριο. Δες αν βάζουν οι ιταλοί κάτοχοι, αυτό θα είναι ο μπούσουλάς σου, η Ιταλία είναι η πιο υγραεριάτη χώρα.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  margm @Nick Plachouras last edited by

                  @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                  Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

                  Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
                  Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
                  Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
                  Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .

                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Δεν υπάρχουν εταιρίες που φέρνουν προ προγραμματισμένο τον εγκέφαλο του συστήματος από το εργοστάσιο;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      margm @lap last edited by

                      @lap said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                      Δεν υπάρχουν εταιρίες που φέρνουν προ προγραμματισμένο τον εγκέφαλο του συστήματος από το εργοστάσιο;

                      Γνωρίζω οτι αυτό γίνεται σε κινητήρες άμεσου ψεκασμου κυρίως tsi ή fsi , και έρχονται προ - ρυθμισμένα βάσει κωδικού μοτέρ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        Nick Plachouras last edited by

                        Είμαι 2ο χέρι στο αυτοκίνητο. Το αγόρασα το '17 που μπήκα στο πανεπιστήμιο. Το αμάξι είχε 115.000 χιλιόμετρα. Ο προηγούμενος κάτοχος το αγόρασε καινούριο από Ελληνική αντιπροσωπεία πριν φύγει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Τα 15.000 χιλιόμετρα τα είχε κάνει 2 φορές πήγαινε - έλα οδικώς Ελλάδα - Αγγλία. Από το '14 μέχρι το '17 το αμάξι είχε κάνει μόλις 1.000 χιλιόμετρα καθώς το παιδί δούλευε στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιούσε αποκλειστικά μηχανάκι για τις μετακινήσεις του. Μου το πούλησε καθώς η γυναίκα του έμεινε έγκυος και χρειαζόταν οικογενειακό αυτοκίνητο. Στην τετραετία που βρίσκεται στην κατοχή μου έχω διανύσει συνολικά περίπου 27.000 χιλιόμετρα. Πέραν των τεσσάρων ετησίων σέρβις για αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα 7.000 χιλιόμετρα το καθένα το μοναδικό πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι το δίσκο πλατό και αυτό καθώς όντας νέος οδηγός και αυτό το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν λανθασμένη η χρήση του συμπλέκτη από μέρος μου. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την οδηγική εμπειρία και στα 23 μου δεν σκοπεύω ούτε βρίσκω λόγο να αλλάξω αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον. Δεν έχω και τα χρήματα για κάτι καινούριο. Απλά ως μη εργαζόμενος φοιτητής εάν θα μπορούσα να εξοικονομήσω χρήματα από τις βενζίνες θα ήταν μεγάλη διευκόλυνση για εμένα. Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε έως τώρα, να είστε όλοι καλά!

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          Nick Plachouras @margm last edited by

                          @margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                          @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                          Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

                          Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
                          Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
                          Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
                          Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .

                          Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;

                          M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @Nick Plachouras last edited by

                            @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                            Είμαι 2ο χέρι στο αυτοκίνητο. Το αγόρασα το '17 που μπήκα στο πανεπιστήμιο. Το αμάξι είχε 115.000 χιλιόμετρα. Ο προηγούμενος κάτοχος το αγόρασε καινούριο από Ελληνική αντιπροσωπεία πριν φύγει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Τα 15.000 χιλιόμετρα τα είχε κάνει 2 φορές πήγαινε - έλα οδικώς Ελλάδα - Αγγλία. Από το '14 μέχρι το '17 το αμάξι είχε κάνει μόλις 1.000 χιλιόμετρα καθώς το παιδί δούλευε στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιούσε αποκλειστικά μηχανάκι για τις μετακινήσεις του. Μου το πούλησε καθώς η γυναίκα του έμεινε έγκυος και χρειαζόταν οικογενειακό αυτοκίνητο. Στην τετραετία που βρίσκεται στην κατοχή μου έχω διανύσει συνολικά περίπου 27.000 χιλιόμετρα. Πέραν των τεσσάρων ετησίων σέρβις για αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα 7.000 χιλιόμετρα το καθένα το μοναδικό πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι το δίσκο πλατό και αυτό καθώς όντας νέος οδηγός και αυτό το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν λανθασμένη η χρήση του συμπλέκτη από μέρος μου. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την οδηγική εμπειρία και στα 23 μου δεν σκοπεύω ούτε βρίσκω λόγο να αλλάξω αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον. Δεν έχω και τα χρήματα για κάτι καινούριο. Απλά ως μη εργαζόμενος φοιτητής εάν θα μπορούσα να εξοικονομήσω χρήματα από τις βενζίνες θα ήταν μεγάλη διευκόλυνση για εμένα. Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε έως τώρα, να είστε όλοι καλά!

                            Σε κάθε μετατροπή υπάρχει ένα μικρό ή μεγαλύτερο ρίσκο να πάει κάτι στραβά.
                            Αλλά και τέλεια να γίνει η μετατροπή, νομίζω πως κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα ετησίως για να έχεις ουσιαστικό όφελος και να αποσβέσεις τα έξοδα.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              margm @Nick Plachouras last edited by

                              @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                              @margm said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                              @nick-plachouras said in Mini Cooper S μετατροπή σε LPG:

                              Κάτοχος Mini Cooper S r53 του '04 1600cc 163hp με 142.000χλμ. Κινούμαι καθημερινά εντός Αθηνών και σκέφτομαι για λόγους οικονομίας την μετατροπή του σε υγραέριο. Αξίζει ο κόπος; Ποια η επιρροή στις επιδόσεις του κινητήρα; Ποια εταιρία παραγωγής είναι πιο αξιόπιστη και συμβατή με το δικό μου μοντέλο; (Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ STAG που διαβάζω πως συνιστά η BMW και BRC που κάποιοι την χαρακτηρίζουν καλύτερη / Δεν έχω κοιτάξει αναλυτικά άλλες μάρκες). Υπάρχει κάποιος κάτοχος Mini με LPG που θα ήθελε να μοιραστεί τις εντυπώσεις του;

                              Εξαρτάται εάν θα κρατήσεις το αμάξι. Πλέον ενα ποιοτικό Ιταλικό ή Πολωνικό σύστημα ξεκινάει απο 850€
                              Πρέπει να μάθεις τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας του μηχανικές ή υδραυλικές .
                              Με σωστή χαρτογράφηση από το εγκαταστάτη και σωστό τρύπημα και εγκατάσταση τών εξαρτημάτων δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα .
                              Να έχεις υπ όψιν οτι το αμάξι πρίν την οποιαδήποτε επέμβαση πρέπει να δουλεέυει σωστά στήν βενζίνη .

                              Στο τελευταίο σέρβις ο μηχανικός μου άνοιξε τα μπεκ της βενζίνης για καθαρισμό και από τότε έχει αυξηθεί εδώ και λίγο καιρό κατακόρυφα η κατανάλωση της βενζίνης. Νομίζω αυτό ήταν και το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να πάρω την απόφαση για μετατροπή σε υγραέριο. Πρέπει δηλαδή πρώτα να ρυθμίσω αυτά πριν την μετατροπή;

                              Πρέπει να δουλευει σωστά στη βενζίνη . Δηλαδή πόσο αυξήθηκε η κατανάλωση απο πρίν ; Επιπλέον εάν έχεις θέμα και στην ανάφλεξη ( μπουζοκαλώδια ή πολ/στες ) θα φανεί όταν βάλεις υγραέριο , καθώς το Lpg απαιτεί καλο ρεύμα .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr