Τελικά ασφάλεια ήταν.
Και έτσι πληροφοριακά στο ίδιο δίκτυο είναι και ο αναπτήρας από το τσιγάρο!
Λογικά την εκαψα όταν είχα βάλει τρόμπα να φουσκωσω τα λάστιχα πάνω στον αναπτήρα!
Best posts made by giannis_007
-
RE: Σταμάτησε να δουλεύει το φως της όπισθεν και ο αισθητήρας παρκαρίσματος
-
RE: Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
Καλημέρα.
ταφ δέν εχει κάπου οχι.
φλάντζα οχι δέν άλλαξα και ούτε λιγο φλατζόκολα εβαλα ο βλάκας και εχω κιόλας..
γιαυτο φοβάμαι οτι τραβάει απο εκει, επήσης ειναι μία βίδα που ηθελε καριδάκι 1/4'' και εγώ εχω μισής ιντσας και δέν χώραγε εκει και την εσφιξα με ενα πολυγονο με γονια που εχω .
θα πάρω καρυδάκια θα τη σφίξω λίγο ακόμα και άν δώ ελάχιστη βελτίωση θα παραγείλω φλάνζες (δέν ειναι 1 φλάντζα εχει λαστιχένιες φλάντζες χωρια σε κάθε εισαγωγή)
μακάρι να είναι αυτο.
εχθές αποσύνδεσα την egr και πάλι καμία αλλαγή.
μαφ λάμδα egr δέν είναι πάντος. -
Επισκευη κολόνας τιμονιου - Ηλεκτρικό τιμόνι.
Καλησπέρα.
Χρειάζετε να κάνω επισκευη στην κολόνα του τιμονιου η αντικατάσταση.Διαγνωση μάστορα.
Δεν δουλευει η ηλεκτρική υποβοήθηση και εχω αναμένο το λαμποάκι του esp με βαρύ τιμόνι.
Μπορώ να εχω καμια πρόταση που να πάω?αξίζει?να επισκευασω η να ψάξω μεταχ?Για καινουριο δεν το συζητάω κάν.
Κατα προτήμηση Θεσσαλονίκη και όχι αθήνα, Η γυρο απο Λάρισα.Εγραψα και στο Opel club
-
RE: Δέν δουλέυει στην Βενζίνα
Μόλις αλλαξα λάστιχο και το εργαλείο πετάει!!
-
Κλέψιμο στο υγραέριο
Καλησπέρα.
Έκπληκτος σήμερα είδα την μπουκάλα μου να αναβοσβινει στα 170 χιλιόμετρα τα περισσότερα σε εθνική, συνήθως κρατάει 400+.
Πήγα πρόσθεσα λίγο αέριο ελενξα για διαρροές αλλά τίποτα, ούτε μύριζε το αμάξι.
Μίλησα με τον εγκαταστατη μου και μου είπε ότι απλά μου βάλανε αέρα στο ντεπόζιτο μαζί με το αέριο.
Δεν περίμενα ότι γίνεται, πάντα είχα απόκλιση από βενζινάδικο σε βενζινάδικο αλλά δεν ήξερα ότι έχει και τέτοια κόλπα..
Θα γεμίσω αύριο από έμπιστο βενζινά και θα δω τι θα γίνει για να σιγουρευτώ 100%.
Έχει τύχει σε κανέναν από εσάς?
Τι θα κάνατε στη θέση μου?
Εδώ μιλάμε για κλέψιμο όχι αστεία φανταστείτε τι γίνεται στην βενζίνη και το πετρέλαιο!!!! -
Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
Καλησπέρα παίδες.
εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα. -
RE: Ερώτηση για μπεκ
Έτσι για την ιστορία
Ήταν εντελώς οφφ το μπεκ 3 το βρήκα αλλάζοντας του θέση και το πρόβλημα μεταφέρθηκε
Μπήκε καινούριο και όλα καλά
Latest posts made by giannis_007
-
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
Είτε βενζίνη είτε αέριο δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το γράφημα.
Αν αφαιρέσω τους λάμδα έναν έναν και δουλεύει σε closed loop, μπορώ από εκεί να διαπιστώσω κάτι?
Στο συνεργείο αυτό δεν ξανά πάω αφού από την μεριά του μου είπε είναι όλα οκ, δεν μπορώ να πάω τώρα και να τού πω "δες πόσο ψεκάζει" η ρύθμισε το κτλ
Επίσης egr, παίζει να έχει κολλήσει ανοιχτή? -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@dimau said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
για βάλε από το torque διάγραμμα με τους 2 λ, πάντως το πρόβλημα σε πρώτη εκτίμηση είναι τροφοδοσίας. Να το ρυθμίσει να μην είναι πλούσιο , μπορεί?
φώτισε με φακό, όποιο σημείο τριγύρω από μπεκ γυαλίζει, είναι πρόβλημαΑπό αισθητήρες λάμδα ότι γραφήματα βρήκα έβαλα αλλά δεν δουλεύουν όλα
Έχω στην πρώτη φωτογραφία της επιλογές που έχει
Τα έβαλα όλα δουλεύει μόνο το "O2 volts Bank 1 sensor 1" όλα τα άλλα δεν δείχνουν καμιά τιμή
-
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@dimau said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Γιάννη, το corsaki έχει μίγμα full πλούσιο στο υγραέριο, και "υποφερτά" πλούσιο στη βενζίνη. Από περιέργεια, δες το βράδυ με φακό, γύρω από ποιο μπεκ τυχόν δεν έχει σκόνη, αλλά κάπως γυαλίζει στο φως. Εχεις φτάσει τα 250.000 km?
Δεν κατάλαβα τι εννοείς αυτό με τη σκόνη, εχω περάσει τα 250!
Εντωμεταξύ με αυτό πού αναφέρεις έφαγα φλασιά, στο τελευταίο κτέο πρίν κάνα 3 μηνο μου είπαν οτι εχει ραγίσει κάπου η εξάτμιση μου και λόγο αυτού δεν εβγαζε καλά αποτελέσματα στα καυσαέρια και οτι το βοήθησε αυτός με κάποιο τρόπο (με αέρα κάτι τετοιο)
Βεβαια τότε δουλευε κανονικά το αμάξι.
Νομίζω στην ένωση με το καζανάκι είναι το ράγισμα
Ο δέυτερος λάμδα ομμος είναι πρίν το καζανάκι αν δεν κάνω λάθος, θα μπορούσε να το επειρεάσει? -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@ilias-a said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Ο χαρτης του αεριου δεν εχει πατησει σωστα στον χαρτη βενζινης.
Σκαντζαρισε μπεκ αεριου 1ου με 4ου κυλινδρου και κοιτα την καλωδιωση του αεριου στον 1ο κυλινδρο εκει που εχει κλεψει το σημα για τον εγκεφαλο αεριου, τα κοληματα και μην υπαρχει καποιο βραχυκυκλωμα απο καμια τριχα καλωδιου. Θεωρω οτι το προβλημα ειναι οτι το μπεκ αεριου του 1ου ψεκαζει περισσοτερο απο οτι πρεπει, αν τα κοιταξεις αυτα μετα δοκιμασε εναν αλλο εγκεφαλο αεριου.
Το προγραμμα και ακλωδιο του εγκεφαλου αεριου το εχεις?Αλλαγές μπεκ έχουν ήδη γίνει κανένα αποτέλεσμα.
Και ο εγκαταστατης είπε δοκίμασε με καινούριο μπεκ, επίσης άλλαξε σετ σέρβις και στα 4 μπεκ.
Σήμερα που βγήκα κέντρο μου έβγαζε 3 σφάλματα κάνα δυο φορές αφού τα έκανα ρεσετ τα ξανά έβγαζε.
P0301 P0302 και P0300
Είναι ποίο γενικευμένο το πρόβλημα, όχι μόνο στον 1ο κύλινδρο, ίσος ο πρώτος είναι ποίο "ευαίσθητος" και χτυπάει πρώτα εκεί
Πρόγραμμα και καλώδιο εγκεφάλου όχι δεν έχω. -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
Παρατήρησα το εξής,
Τα γραφήματα του fuel trim sort term έχουν διαφορά όταν γυρνάει βενζίνη.
Στη πρώτη εικόνα είναι το γράφημα με το αμάξι να δουλεύει ρελαντί στην βενζίνη.
Στην δεύτερη είναι να δουλεύει ρελαντί στο αέριο
Στην τρίτη φαίνεται ανεβαίνει απότομα είναι η στιγμή που το γυρνάω στην βενζίνη.
Μπορούμε από εδώ να καταλάβουμε τι συμβαίνει?
-
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@ilias-a said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Στην βενζίνη κάνει πολλά μπερδέματα αλλά δεν βγάζει κάποιο σφάλμα, δουλευει περίεργα δεν τραβάει και δεν εχει καθόλου απόδοση.
Βρε Γιαννη μια τα λες ετσι, μια αλλιως.
Έχεις δίκιο, δεν τα διατυπώνω σωστά.
Ας το αναλύσω λίγο, πέρα από όλα αυτά είχε θέμα και ο αισθητήρας θερμοκρασίας υγραερίου αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να γυρνάει κατευθειαν στο αέριο με κρύο μοτέρ αλλά πριν γυρίσει λόγο του ότι δούλευε με κρύο αέριο έκανε τρελό ρεταρισμα.
Το γυρναγα εγώ ξανά βενζίνη αλλά το ρεταρισμα συνεχιζόταν (προφανώς ακυρώνει κυλίνδρους) αλλά χωρίς επιπλέον σφάλμα.
Έπρεπε να το σβήσω να ξανά βάλω προς με κλειστό το αέριο, απλά εγώ νόμιζα ότι έχει θέμα και στην βενζίνη (γιατί ενώ το γυρνούσα συνέχιζε να ρεταρει)
Έτσι λοιπόν στην βενζίνη με κλειστό το αέριο δουλεύει ρολόι, αν όμως γυρίσει αέριο ξεκινάει το ρεταρισμα το οποίο δεν σταματάει και να γυρίσω βενζίνη ξανά εκτός αν σβησω και ξανά βάλω μόνο με βενζίνη, προφανώς έχει πρόγραμμα να ακυρώνει κυλίνδρους όπως αναφέρθηκε ποιο πάνω.
Δεν έχω καλή ευχέρεια λόγου και δεν τα διατυπώνω σωστά.Τώρα λοιπόν σκέτη βενζίνη δουλεύει καλά (πάντα έτσι πρέπει να ήταν αλλά τώρα που αλλάξαμε αισθητήρα και δεν γυρνάει αέριο γρήγορα το συνειδητοποίησα)
-
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@ilias-a said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Αυτος ο εγκαταστατης συμπιεσομετρο δεν ειχε?
Γενικά μου είπε ότι από θέμα υγραερίου είναι κομπλέ το αμάξι..
Αλλά τώρα που ρωτάς έχεις δίκιο θα έπρεπε να έχει
Τέλος πάντων γι'αυτό εξαρχής δεν πάω συνεργεία δεν έχω μάστορα που να εμπιστευτώ 100%
Θέμα συμπίεσης αν έπαιζε στην βενζίνη θα έκανε τα ίδια δεν εξηγείται με το που γυρνάει αέριο να ξεκινάει το ρεταρισμα!!
Άντε τώρα να βγάλω άκρη
Θα αλλάξω λάδια μπας και, ποτέ δεν ξέρεις μπορεί όντος να έχει πέσει το ιξώδες τού λαδιού και τα υδραυλικά καπέλα από τα ωστηρια να χάνει καύσεις, τι να πω δεν ξέρω τι άλλο να κοιτάξω -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
Μπήκε βγήκε το αμάξι συνεργείο, τίποτα
Ο εγκαταστατης αερίου τα βλέπει όλα οκ, δοκίμασε μπεκ, μπουζί πολλαπλασιαστή τίποτα,
Μου είπε να πάω να κάνω μέτρηση συμπίεσης στους κυλίνδρους γιατί ενδέχεται να έχω θέμα εκεί σε κάποια βαλβίδα.
Εγώ δεν πιστεύω ότι έχει κάποιο θέμα σε βαλβίδες, αν είναι βαλβίδες γιατί όταν πρώτο ξεκίνησε να το κάνει είχε μέρες που δούλευε ρολόι? Και άλλες μέρες το έκανε?
Πείτε καμιά ιδέα -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@margm said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@margm said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Καλησπέρα.
Θα ήθελα της γνώμες σας σχετικά με ενα περίεργο πρόβλημα που εχω.
Το αμάξι εχει αέριο, Και το σφάλμα που εχω ειναι P0301 (misfire cilynder No1)
Στην βενζίνη κάνει πολλά μπερδέματα αλλά δεν βγάζει κάποιο σφάλμα, δουλευει περίεργα δεν τραβάει και δεν εχει καθόλου απόδοση,
Οταν ομμος γυρνάει στο άεριο βγάζει κατευθείαν αυτό το σφάλμα, και το αμάξι φαίνετε οτι δουλεύει 3κύλινδρο.
Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής μπουζί, Μπέκ αερίου, μπέκ βενζίνης, πολλαπλασιαστή και το σφάλμα συνεχίζει χωρίς καμία βελίωση:
Στην βενζίνη δεν τράβει και στο άεριο P0301,..
μπεκ απλά το αλλαξα με το δίπλα δεν αγόρασα άλλα, πολλαπλασιαστή είχα δεύτερο απο παλιότερα.
Εάν ειχα καμένη βαλβίδα δεν θα είχα σιμάδια και σε΄αλλα πράγματα? κάποιο αλλο σφάλμα πχ?Και εδώ κάτοχος Corsa C z12xe όμως .
Ίδιο σφάλμα και σε εμένα μαζί με τυχαία αστοχία ανάφλεξης κυλίνδρων p0300 λύθηκε με αλλαγή και πολλ/στη . Αρχικά είχα αλλάξει μόνο μπουζί.
Ο 2ος πολλ/στης πως είσαι σίγουρος ότι δουλεύει σωστά ; Bosch έβαλα ξανά εγώ .Καλημέρα, Δουλευει τον είχα αλλάξει παλιότερα για άλλη βλάβη που τελικά Δεν ήταν απο εκεί και τον κράτησα καβάντζα.
Παρατήρησα πεσμένα αρκετά τα λάδια μου προχθές, λογο σκ δεν το κούνησα το αμάξι, θα προσθέσω σημερα να δω μπάς και είναι λόγο χαμηλής πίεσης λαδιού, μήπως εχουν επειρεαστεί τα υδραυλικά ωστήρια. αλλιώς μετά δεν ξέρω τι άλλο να κάνωΔες τη στάθμη και τη βαλβίδα πίεσης λαδιού.
Αλλά για το ρεταρισμα που γράφεις κάτι άλλο είναι .Τα τσέκαρα το πρωί τα λάδια και εχουν κανονικά στάθμη, τελικά.
Σήμερα μου εβγαλε άλλο σφάλμα πάλι οχι P301 αλλά P0313 (misfire with low fuel)
εντομεταξύ άλλαξα πνέυμονα στο αέριο πρίν κάνα 20ημερο γιατί χάλασε και τώρα που το σκέφτομαι λίγες μέρες μετά ξεκίνησαν όλα αυτα,
μήπως δεν εγινε κάποια σωστή ρύθμηση
θα μιλήσω με τονμ εγκατατάτη μου. -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@margm said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Καλησπέρα.
Θα ήθελα της γνώμες σας σχετικά με ενα περίεργο πρόβλημα που εχω.
Το αμάξι εχει αέριο, Και το σφάλμα που εχω ειναι P0301 (misfire cilynder No1)
Στην βενζίνη κάνει πολλά μπερδέματα αλλά δεν βγάζει κάποιο σφάλμα, δουλευει περίεργα δεν τραβάει και δεν εχει καθόλου απόδοση,
Οταν ομμος γυρνάει στο άεριο βγάζει κατευθείαν αυτό το σφάλμα, και το αμάξι φαίνετε οτι δουλεύει 3κύλινδρο.
Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής μπουζί, Μπέκ αερίου, μπέκ βενζίνης, πολλαπλασιαστή και το σφάλμα συνεχίζει χωρίς καμία βελίωση:
Στην βενζίνη δεν τράβει και στο άεριο P0301,..
μπεκ απλά το αλλαξα με το δίπλα δεν αγόρασα άλλα, πολλαπλασιαστή είχα δεύτερο απο παλιότερα.
Εάν ειχα καμένη βαλβίδα δεν θα είχα σιμάδια και σε΄αλλα πράγματα? κάποιο αλλο σφάλμα πχ?Και εδώ κάτοχος Corsa C z12xe όμως .
Ίδιο σφάλμα και σε εμένα μαζί με τυχαία αστοχία ανάφλεξης κυλίνδρων p0300 λύθηκε με αλλαγή και πολλ/στη . Αρχικά είχα αλλάξει μόνο μπουζί.
Ο 2ος πολλ/στης πως είσαι σίγουρος ότι δουλεύει σωστά ; Bosch έβαλα ξανά εγώ .Καλημέρα, Δουλευει τον είχα αλλάξει παλιότερα για άλλη βλάβη που τελικά Δεν ήταν απο εκεί και τον κράτησα καβάντζα.
Παρατήρησα πεσμένα αρκετά τα λάδια μου προχθές, λογο σκ δεν το κούνησα το αμάξι, θα προσθέσω σημερα να δω μπάς και είναι λόγο χαμηλής πίεσης λαδιού, μήπως εχουν επειρεαστεί τα υδραυλικά ωστήρια. αλλιώς μετά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω