Τελικά ασφάλεια ήταν.
Και έτσι πληροφοριακά στο ίδιο δίκτυο είναι και ο αναπτήρας από το τσιγάρο!
Λογικά την εκαψα όταν είχα βάλει τρόμπα να φουσκωσω τα λάστιχα πάνω στον αναπτήρα!
Best posts made by giannis_007
-
RE: Σταμάτησε να δουλεύει το φως της όπισθεν και ο αισθητήρας παρκαρίσματος
-
RE: Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
Καλημέρα.
ταφ δέν εχει κάπου οχι.
φλάντζα οχι δέν άλλαξα και ούτε λιγο φλατζόκολα εβαλα ο βλάκας και εχω κιόλας..
γιαυτο φοβάμαι οτι τραβάει απο εκει, επήσης ειναι μία βίδα που ηθελε καριδάκι 1/4'' και εγώ εχω μισής ιντσας και δέν χώραγε εκει και την εσφιξα με ενα πολυγονο με γονια που εχω .
θα πάρω καρυδάκια θα τη σφίξω λίγο ακόμα και άν δώ ελάχιστη βελτίωση θα παραγείλω φλάνζες (δέν ειναι 1 φλάντζα εχει λαστιχένιες φλάντζες χωρια σε κάθε εισαγωγή)
μακάρι να είναι αυτο.
εχθές αποσύνδεσα την egr και πάλι καμία αλλαγή.
μαφ λάμδα egr δέν είναι πάντος. -
Επισκευη κολόνας τιμονιου - Ηλεκτρικό τιμόνι.
Καλησπέρα.
Χρειάζετε να κάνω επισκευη στην κολόνα του τιμονιου η αντικατάσταση.Διαγνωση μάστορα.
Δεν δουλευει η ηλεκτρική υποβοήθηση και εχω αναμένο το λαμποάκι του esp με βαρύ τιμόνι.
Μπορώ να εχω καμια πρόταση που να πάω?αξίζει?να επισκευασω η να ψάξω μεταχ?Για καινουριο δεν το συζητάω κάν.
Κατα προτήμηση Θεσσαλονίκη και όχι αθήνα, Η γυρο απο Λάρισα.Εγραψα και στο Opel club
-
RE: Δέν δουλέυει στην Βενζίνα
Μόλις αλλαξα λάστιχο και το εργαλείο πετάει!!
-
Κλέψιμο στο υγραέριο
Καλησπέρα.
Έκπληκτος σήμερα είδα την μπουκάλα μου να αναβοσβινει στα 170 χιλιόμετρα τα περισσότερα σε εθνική, συνήθως κρατάει 400+.
Πήγα πρόσθεσα λίγο αέριο ελενξα για διαρροές αλλά τίποτα, ούτε μύριζε το αμάξι.
Μίλησα με τον εγκαταστατη μου και μου είπε ότι απλά μου βάλανε αέρα στο ντεπόζιτο μαζί με το αέριο.
Δεν περίμενα ότι γίνεται, πάντα είχα απόκλιση από βενζινάδικο σε βενζινάδικο αλλά δεν ήξερα ότι έχει και τέτοια κόλπα..
Θα γεμίσω αύριο από έμπιστο βενζινά και θα δω τι θα γίνει για να σιγουρευτώ 100%.
Έχει τύχει σε κανέναν από εσάς?
Τι θα κάνατε στη θέση μου?
Εδώ μιλάμε για κλέψιμο όχι αστεία φανταστείτε τι γίνεται στην βενζίνη και το πετρέλαιο!!!! -
Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
Καλησπέρα παίδες.
εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα. -
RE: Ερώτηση για μπεκ
Έτσι για την ιστορία
Ήταν εντελώς οφφ το μπεκ 3 το βρήκα αλλάζοντας του θέση και το πρόβλημα μεταφέρθηκε
Μπήκε καινούριο και όλα καλά -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@super-t said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Καλησπέρα.
Θα ήθελα της γνώμες σας σχετικά με ενα περίεργο πρόβλημα που εχω.
Το αμάξι εχει αέριο, Και το σφάλμα που εχω ειναι P0301 (misfire cilynder No1)
Στην βενζίνη κάνει πολλά μπερδέματα αλλά δεν βγάζει κάποιο σφάλμα, δουλευει περίεργα δεν τραβάει και δεν εχει καθόλου απόδοση,
Οταν ομμος γυρνάει στο άεριο βγάζει κατευθείαν αυτό το σφάλμα, και το αμάξι φαίνετε οτι δουλεύει 3κύλινδρο.
Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής μπουζί, Μπέκ αερίου, μπέκ βενζίνης, πολλαπλασιαστή και το σφάλμα συνεχίζει χωρίς καμία βελίωση:
Στην βενζίνη δεν τράβει και στο άεριο P0301,..
μπεκ απλά το αλλαξα με το δίπλα δεν αγόρασα άλλα, πολλαπλασιαστή είχα δεύτερο απο παλιότερα.
Εάν ειχα καμένη βαλβίδα δεν θα είχα σιμάδια και σε΄αλλα πράγματα? κάποιο αλλο σφάλμα πχ?Γιατί δεν κάνεις έλεγχο συμπίεσης στους κυλίνδρους;
Δεν εχω μηχάνημα για αυτό... προς το παρόν το φτιάχνω μόνος μου δεν πήγα σε κάποιο συνεργείο, πρώην μηχανικός στα καράβια είμαι ,κάνω και το χομπι μου ετσι
-
RE: Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων
@margm said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
@giannis_007 said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
Καλησπέρα.
Δικαιολογεί προβληματική ντιζα λεβιέ να προκαλέσει πατηναρισμα?
Πατηναριζε έντονα όταν ανέβαζε στροφές, και μετά καπάκι βρήκε (δεν κόπηκε) η ντιζα του λεβιέ ταχυτήτων με αποτέλεσμα να μπαίνει μόνο μια ταχύτητα άσχετα αν βάζω πρώτη Δευτέρα όπισθεν κτλ.
Τώρα αυτό που με προβληματίζει είναι, είχε πρόβλημα η ντιζα εξαρχής, η είχε και η ντιζα και ο δίσκος - πλατό?Εάν θυμάμαι είχες Corsa C.
Τα συγκεκριμένα και εγώ το έχω πάθει, σπάνε οι ασφάλειες του παλαντζο εμπρός στο κιβώτιο.
Υπάρχει μηχανισμός aftermarket μέτριας ποιότητας αναλόγως ή και σετ επισκευής . Είναι παιδεία μετά η ρύθμιση του .πάει το To corsa το έχω παρατημένο προς το παρόν,
Εχω πάρει ενα Opel combo κλουβάκι 2017 μοντέλο για την δουλειά!
το εχω συνεργείο αλλά αρώστησε ο μάστορας και με καθυστερεί,
πολύ φοβάμαι οτι θέλει και δίσκο και ντίζα λεβιέ! -
Ρετάρισμα κινητήρα σε χαμηλές στροφές μόνο. Τί είναι;
καλησπέρα.
Σε οπελ κόρσα 1400 twinport του 2004 με 140.00χιλ έχει αρυθμίες-ρετάρισμα στης χαμηλές στροφές.
οταν πατάω γκάζι στην αρχή κάνει σάν να μουκώνει για λίγο και μετα γκαζώνει απότομα και δουλευει κανονικα σε μεσαίες-ψηλές στροφες δέν έχει πρόβλημα λειτουργει κανονικά...
Στο ρελαντι ακουγετε σαν να κροταλίζει σάν να χτυπάει πυράκια..
Επήσης έχει αναμένο λαμπάκι μόνιμα..
Αυτο τι μπορεί να το προκαλέι?
Απλά με εμπειρέιες και γνώσεις θέλω να δω τι μπορεί να είναι και τι μπορεί να μην είναι..εγω πχ πιστευω οτι δέν μπορεί να είναι τα ωστηρια γιατί αν ηταν αυτα δέν θα είχε πρόβλημα και σε ψηλότερες στροφές?
Πολαπλασιαστης άπ όσα έχω διαβάσει δυσκολα αλλα οχι οτι αποκλείετε..μπουζί δέν πιστευω γιατι το πήγαμε σε μάστορα ο οποίος δέν είχε διαγνωστικο και θα το ανέφερε τουλάχιστον αν ηταν μπουζι επήσης άν ηταν μπουζι δέν θα το έκανε και σε ψηλότερες στροφές?
Επήσης άν ηταν ο Λάμδα δέν θα είχε θέμα και στης υψηλές στροφές?
το αμάξι είναι κάπιου που το πουλάει και θέλω να το πάρω, λόγο του οτι έχει αυτο το θέμα μου το πουλάει σε καλή τιμη γιατί δέν θέλει να ασχοληθεί να το φτιάξει..
το κάνει περίπου κάνα 6μηνο χωρίς να έχει κάποιο άλο πρόβλημα άλα και το κινεί κανονικά μάλιστα έκανε και ταξιδι πρόσφατα.
Latest posts made by giannis_007
-
RE: Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120
@accentwizard said in Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120:
Οχι απαραιτητα,αλλα και να θελει,θα στρωσει μονη της....
@accentwizard said in Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120:
Οχι απαραιτητα,αλλα και να θελει,θα στρωσει μονη της....
Θα δοκιμάσω αν μπορέσω να της βγάλω να της αλλάξω μεταξύ τους
-
RE: Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120
Μετά όμως δεν θα θέλει ρύθμιση η όχι?
-
RE: Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120
@accentwizard said in Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120:
@giannis_007 said in Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120:
@accentwizard said in Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120:
Ο κωδικος σφαλματος παντως,παραπεμπει σε πεταλουδα γκαζιου,τραμπαρε μια και τις πεταλουδες,και επι την ευκαιρια καθαρισε τες κιολας....
Έχεις δίκιο νόμιζα ότι είναι μόνο το γκάζι του
"Βλάβη κυκλώματος αισθητήρα θέσης πεταλούδας / πεντάλ / διακόπτη Α."
Είναι όλα μαζί
Αλλά αυτό το μοντέλο δεν έχει αισθητήρα στην πεταλούδα τουλάχιστον εξωτερικό,ςζΕιναι με ντιζα;Του ποτε ειναι το αμαξι;
Edit.2017 βλεπω,αρα ειναι ηλεκτρογκαζο...Ναι ηλεκτρικό είναι,
Μπήκα τώρα σε περιέργεια και πήγα να το δω έβαλα μπρος και ξανά έβγαλε σφάλμα το ίδιο.
Πρέπει να βγει έξω να της αλλάξω και να της καθαρίσω
-
RE: Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120
@accentwizard said in Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120:
Ο κωδικος σφαλματος παντως,παραπεμπει σε πεταλουδα γκαζιου,τραμπαρε μια και τις πεταλουδες,και επι την ευκαιρια καθαρισε τες κιολας....
Έχεις δίκιο νόμιζα ότι είναι μόνο το γκάζι του
"Βλάβη κυκλώματος αισθητήρα θέσης πεταλούδας / πεντάλ / διακόπτη Α."
Είναι όλα μαζί
Αλλά αυτό το μοντέλο δεν έχει αισθητήρα στην πεταλούδα τουλάχιστον εξωτερικό,ςζ -
Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120
Καλησπέρα, Σε Opel Combo 2017 που μόλις αγοράστηκε παρατηρώ αυξημένη κατανάλωση αλλά και στο ΚΤΕΟ μου είπαν ότι είναι πολύ ψηλά τα καυσαέρια πολύ πάνω από το φυσιολογικό.
Μέχρι προχθές δεν είχε σφάλμα μέχρι που πέταξε p0120 επειδή έχω δύο τέτοια τους άλλαξα μεταξύ τους ολόκληρο το πεντάλ γκαζιού, έσβησα το σφάλμα και μέχρι στιγμής δεν ξανά βγήκε,
Στην λειτουργία δεν έχω δει καμία διαφορά σε κανένα από τα δύο
Θα μπορούσε η πεταλούδα να είναι πολύ βρώμικη και γι'αυτό να τα κάνει όλα αυτά?
Από πού θα ξρκινουσατε? Μπεκ? Τούρμπο?(Το τούρμπο σφυρίζει ακούγετε) -
RE: Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων
Τελικά το αμάξι δεν πατινάρει καθόλου μετά την επισκευή ντίζας λεβιέ
-
RE: Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων
@giannis_007 said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
@panos2171 said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
Μήπως λόγω προβληματικής ντιζας δεν κουμπωναν καλά οι ταχύτητες;
Κουμπωναν δεν είναι ότι της πέταγε,
Αφού κουμπωναν εφόσον δηλαδή έχει μπει το γρανάζι στην θέση του γιατί να πατιναρει μετά, εκτός αν είναι συγκυρία και χάλασαν και τα δύο ταυτόχροναΌντος η 3η δεν έμπαινε εύκολα τώρα το έμαθα
Το αμάξι το έφερε φίλος οδικός από Γερμανία -
RE: Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων
@margm said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
Είχες νεότερα με το πρόβλημα ;
Καλημέρα
Ο μάστορας έφτιαξε την ντιζα αλλά με δοκιμές που έκανε μέσα στο συνεργείο μου είπε δεν φαίνεται να θέλει δίσκο, για να το διαπιστώσει ξεκάθαρα πρέπει να το βγάλει βόλτα αλλά δεν μπορούμε ακόμα γιατί περιμένουμε ακόμα της πινακίδες.
Τι να πω , η αλήθεια είναι ότι αποσυμλεκε πάρα πολύ χαμηλά, ένδειξη ότι ο δίσκος έχει ψωμί ακόμα
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να πατηναριζε τόσο μόνο με την ντιζα..
Νεότερα θα έχω όταν βγει στον δρόμο
(Είχε προσωρινές πινακίδες όταν ήρθε από Γερμανία και στην διαδρομή αυτός που το έφερε δεν παρατήρησε να πατιναρει, πατιναρισε όταν εγώ το έβγαλα βόλτα) -
RE: Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων
@margm said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
@giannis_007 said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
Καλησπέρα.
Δικαιολογεί προβληματική ντιζα λεβιέ να προκαλέσει πατηναρισμα?
Πατηναριζε έντονα όταν ανέβαζε στροφές, και μετά καπάκι βρήκε (δεν κόπηκε) η ντιζα του λεβιέ ταχυτήτων με αποτέλεσμα να μπαίνει μόνο μια ταχύτητα άσχετα αν βάζω πρώτη Δευτέρα όπισθεν κτλ.
Τώρα αυτό που με προβληματίζει είναι, είχε πρόβλημα η ντιζα εξαρχής, η είχε και η ντιζα και ο δίσκος - πλατό?Εάν θυμάμαι είχες Corsa C.
Τα συγκεκριμένα και εγώ το έχω πάθει, σπάνε οι ασφάλειες του παλαντζο εμπρός στο κιβώτιο.
Υπάρχει μηχανισμός aftermarket μέτριας ποιότητας αναλόγως ή και σετ επισκευής . Είναι παιδεία μετά η ρύθμιση του .πάει το To corsa το έχω παρατημένο προς το παρόν,
Εχω πάρει ενα Opel combo κλουβάκι 2017 μοντέλο για την δουλειά!
το εχω συνεργείο αλλά αρώστησε ο μάστορας και με καθυστερεί,
πολύ φοβάμαι οτι θέλει και δίσκο και ντίζα λεβιέ! -
RE: Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων
@panos2171 said in Έντονο πατηναρισμα και μετά έκοψε ντιζα λεβιέ ταχυτήτων:
Μήπως λόγω προβληματικής ντιζας δεν κουμπωναν καλά οι ταχύτητες;
Κουμπωναν δεν είναι ότι της πέταγε,
Αφού κουμπωναν εφόσον δηλαδή έχει μπει το γρανάζι στην θέση του γιατί να πατιναρει μετά, εκτός αν είναι συγκυρία και χάλασαν και τα δύο ταυτόχρονα