Τελικά ασφάλεια ήταν.
Και έτσι πληροφοριακά στο ίδιο δίκτυο είναι και ο αναπτήρας από το τσιγάρο!
Λογικά την εκαψα όταν είχα βάλει τρόμπα να φουσκωσω τα λάστιχα πάνω στον αναπτήρα!
Best posts made by giannis_007
-
RE: Σταμάτησε να δουλεύει το φως της όπισθεν και ο αισθητήρας παρκαρίσματος
-
RE: Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
Καλημέρα.
ταφ δέν εχει κάπου οχι.
φλάντζα οχι δέν άλλαξα και ούτε λιγο φλατζόκολα εβαλα ο βλάκας και εχω κιόλας..
γιαυτο φοβάμαι οτι τραβάει απο εκει, επήσης ειναι μία βίδα που ηθελε καριδάκι 1/4'' και εγώ εχω μισής ιντσας και δέν χώραγε εκει και την εσφιξα με ενα πολυγονο με γονια που εχω .
θα πάρω καρυδάκια θα τη σφίξω λίγο ακόμα και άν δώ ελάχιστη βελτίωση θα παραγείλω φλάνζες (δέν ειναι 1 φλάντζα εχει λαστιχένιες φλάντζες χωρια σε κάθε εισαγωγή)
μακάρι να είναι αυτο.
εχθές αποσύνδεσα την egr και πάλι καμία αλλαγή.
μαφ λάμδα egr δέν είναι πάντος. -
Επισκευη κολόνας τιμονιου - Ηλεκτρικό τιμόνι.
Καλησπέρα.
Χρειάζετε να κάνω επισκευη στην κολόνα του τιμονιου η αντικατάσταση.Διαγνωση μάστορα.
Δεν δουλευει η ηλεκτρική υποβοήθηση και εχω αναμένο το λαμποάκι του esp με βαρύ τιμόνι.
Μπορώ να εχω καμια πρόταση που να πάω?αξίζει?να επισκευασω η να ψάξω μεταχ?Για καινουριο δεν το συζητάω κάν.
Κατα προτήμηση Θεσσαλονίκη και όχι αθήνα, Η γυρο απο Λάρισα.Εγραψα και στο Opel club
-
RE: Δέν δουλέυει στην Βενζίνα
Μόλις αλλαξα λάστιχο και το εργαλείο πετάει!!
-
Κλέψιμο στο υγραέριο
Καλησπέρα.
Έκπληκτος σήμερα είδα την μπουκάλα μου να αναβοσβινει στα 170 χιλιόμετρα τα περισσότερα σε εθνική, συνήθως κρατάει 400+.
Πήγα πρόσθεσα λίγο αέριο ελενξα για διαρροές αλλά τίποτα, ούτε μύριζε το αμάξι.
Μίλησα με τον εγκαταστατη μου και μου είπε ότι απλά μου βάλανε αέρα στο ντεπόζιτο μαζί με το αέριο.
Δεν περίμενα ότι γίνεται, πάντα είχα απόκλιση από βενζινάδικο σε βενζινάδικο αλλά δεν ήξερα ότι έχει και τέτοια κόλπα..
Θα γεμίσω αύριο από έμπιστο βενζινά και θα δω τι θα γίνει για να σιγουρευτώ 100%.
Έχει τύχει σε κανέναν από εσάς?
Τι θα κάνατε στη θέση μου?
Εδώ μιλάμε για κλέψιμο όχι αστεία φανταστείτε τι γίνεται στην βενζίνη και το πετρέλαιο!!!! -
Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
Καλησπέρα παίδες.
εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα. -
RE: Ερώτηση για μπεκ
Έτσι για την ιστορία
Ήταν εντελώς οφφ το μπεκ 3 το βρήκα αλλάζοντας του θέση και το πρόβλημα μεταφέρθηκε
Μπήκε καινούριο και όλα καλά -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@super-t said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Καλησπέρα.
Θα ήθελα της γνώμες σας σχετικά με ενα περίεργο πρόβλημα που εχω.
Το αμάξι εχει αέριο, Και το σφάλμα που εχω ειναι P0301 (misfire cilynder No1)
Στην βενζίνη κάνει πολλά μπερδέματα αλλά δεν βγάζει κάποιο σφάλμα, δουλευει περίεργα δεν τραβάει και δεν εχει καθόλου απόδοση,
Οταν ομμος γυρνάει στο άεριο βγάζει κατευθείαν αυτό το σφάλμα, και το αμάξι φαίνετε οτι δουλεύει 3κύλινδρο.
Εχω αλλάξει μέχρι στιγμής μπουζί, Μπέκ αερίου, μπέκ βενζίνης, πολλαπλασιαστή και το σφάλμα συνεχίζει χωρίς καμία βελίωση:
Στην βενζίνη δεν τράβει και στο άεριο P0301,..
μπεκ απλά το αλλαξα με το δίπλα δεν αγόρασα άλλα, πολλαπλασιαστή είχα δεύτερο απο παλιότερα.
Εάν ειχα καμένη βαλβίδα δεν θα είχα σιμάδια και σε΄αλλα πράγματα? κάποιο αλλο σφάλμα πχ?Γιατί δεν κάνεις έλεγχο συμπίεσης στους κυλίνδρους;
Δεν εχω μηχάνημα για αυτό... προς το παρόν το φτιάχνω μόνος μου δεν πήγα σε κάποιο συνεργείο, πρώην μηχανικός στα καράβια είμαι ,κάνω και το χομπι μου ετσι
Latest posts made by giannis_007
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Καλησπέρα
Γνωρίζει κάποιος σχετικά με εταιρικό αυτοκίνητο τι ισχύει
Μπορεί ένας υπάλληλος ο οποίος είναι ημιαπασχοληση να χρησιμοποιει το εταιρικό αυτοκίνητο όλες της ώρες της μέρας και της μέρες της εβδομάδας άσχετα αν εργάζεται η όχι?
Φορτηγάκι 2,2 τόνων -
Opel Combo 1.3 2017 φως κουμπιων και ιστορικό service
Καλησπέρα, σε opel Combo, αλλά και στο opel Corsa της γυναίκας μου βλέπω ότι δεν υπάρχει φωτισμός στα κουμπιά του αέρα.. το βράδυ είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις άκρη.. Έτσι είναι αυτά τα μοντέλα η υπάρχει κάποια λάμπα που έκαψαν και τα δύο?
Δεν θυμάμαι παλιότερα αν είχε φως εκεί η όχι...
Έχω ανεβάσει και φωτογραφία
Επίσης δύο ερωτήσεις ακόμα..
Πώς μπορώ να δω το ψηφιακό ιστορικό σέρβις? Το αμάξι είναι εισαγωγή από Γερμανία θα ταξινομηθεί τώρα Ελλάδα
https://postimg.cc/zH7sFcW6 -
RE: διαγνωστικό αυτοκινήτου
Εχω ενα που το πήρα 1-2$ διαβάζει σβήνει βλάβες μια χαρά OBD II αν γράψεις στο aliexpress θα σου βγάλει χιλιάδες αποτελέσματα
-
RE: Καμιά ιδέα τι ειναι αυτές οι βλάβες?
Μου είπαν ότι δεν είναι κάτι και να ξανά δούμε αν θα ξανά βγουν.
Βέβαια άκυρο τελικά το αμάξι δεν το πήρα για άλλους λόγους
Ευχαριστώ!! -
RE: Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
Κατα πάσα πιθανότητα ηταν το Νο2 μπέκ, το λέω γιατί το αμάξι εμέινε απο μπέκ, επειτα ηρθε κορονοιός κατεθεσα πινακίδες για 2 χρόνια περίπου μετα οταν το ξανασκάληξα είχα ξεχάσει οτι το εκανε, αφού άλλαξα το μπέκ και το ξανα εβγαλα σε κυκλοφορία δεν θυμάμαι να το έκανε τουλάχιστον μέχρι π΄ρινα κάνα 2μηνο που με άφησε πάλι απο εγκέφαλο...
τώρα ειναι 1 μηνα π΄ριν την αποσυση η πούλημα για ανταλλακτικά... -
Καμιά ιδέα τι ειναι αυτές οι βλάβες?
Καλησπέρα
Πρόκειτε να πάρω ενα φιορίνο και στον έλεγχο που εκανα σε συνεργείο έβγαλε αυτές της βλάβες.
-
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@dimau said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
open loop due engine load or deceleration"
είναι σωστό για κινητήρα κρύο , σε κατηφόρα, με άφημα γκαζιού. To C του Γιάννη, δεν φοράει τον αρχικό εγκέφαλο. Γιάννη, όταν κατέβεις Αθήνα, φέρτο στον Ηλία να στο ρυθμίσει.Καλησπέρα.
Δυστυχώς είμαι Λάρισα και Αθήνα δεν κατεβαίνω σχεδόν ποτέ.
Σήμερα στο συνεργείο ο μάστορας τα τσεκαρε όλα, η διάγνωση του είναι κατά πάσα πιθανότητα εγκέφαλος,
Όντος δεν φοράει δικό του εγκέφαλο έχω ήδη αλλάξει 2!!!
Και πάμε τώρα για 3ο
Μου είπε Δευτέρα να του το ξανά πάω να το στείλει σε φίλο τού ηλεκτρολόγο να δει αν έχει κάψει κάποιο σώμα, αλλιώς μετά πάμε εγκέφαλο.
Γενικά αυτό το αμάξι του έχω ποιεί το αίμα, όταν το αγόρασα ήθελε εγκέφαλο, μετά από κάποια χρόνια ξανά, τώρα μετά από κάποια χρόνια πάλι.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω εγώ?
Το αμάξι δεν αξίζει να ρίξω λεφτά.. Αλλά λόγο δουλειάς το χρειάζομαι
Τώρα το πάω έτσι όπως είναι με τα 1000 ζόρια
Υπάρχει δηλαδή τρόπος να ρυθμιστεί και όχι να αλλαχτεί?
Αν έβγαζα τον εγκέφαλο και τον έστελνα Αθήνα ? -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@margm said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Είτε βενζίνη είτε αέριο δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το γράφημα.
Αν αφαιρέσω τους λάμδα έναν έναν και δουλεύει σε closed loop, μπορώ από εκεί να διαπιστώσω κάτι?
Στο συνεργείο αυτό δεν ξανά πάω αφού από την μεριά του μου είπε είναι όλα οκ, δεν μπορώ να πάω τώρα και να τού πω "δες πόσο ψεκάζει" η ρύθμισε το κτλ
Επίσης egr, παίζει να έχει κολλήσει ανοιχτή?Κάτοχος Corsa C . Μήπως είναι θέμα εγκεφάλου του κινητήρα ? Έβγαζαν αυτά τα Corsa C εγκέφαλο και ειδικά εάν έβγαζαν πολλά σφάλματα μαζί .
Τί σύστημα φοράς ? Το έβγαλε στο δρόμο να το δείτε με τις αλλαγες και τη χαρτογράφηση του υγραέριου ; Βρες κάποιον να δείτε εξ αρχής ολο το κιτ υγραεριου και να βγείτε στο δρόμο να δείτε όλο το χάρτη του υγραερίου .
Egr εάν καθαρίσεις , πάρε και τις 2 φλαντζες μεταλλικες που έχει . κόστος 10-15€ γνήσιες .Δεν ξέρω πόσο ασχολήθηκε αλλά αυτό που λες δεν νομίζω να το έκανε, με παρέπεμψε να πάω να κάνω μέτρηση πίεσης σε κυλίνδρους.
Εχθές παρατήρησα ότι δουλεύει πάντα open loop το αμάξι, μόλις πάρει μπρος μετά από λίγο γυρνάει σε closed για κάνα δυο δευτερόλεπτα και μετά βγαίνει "opel loope due system error"
Μετά από αυτό για λίγα δευτερόλεπτα γυρνάει σε "open loop due engine load or deceleration"
Σήμερα θα μπει συνεργείο πάλι,
Σε μάστορα τοπ ήθελα να το αποφύγω αλλά δεν βγάζω άκρη μόνος μου.
Δεν μπορώ να βγάλω λάμδα κτλ εκεί που είναι δεν έχω πρόσβαση ότι μπορούσα να κάνω μόνος το έκανα. -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
Είτε βενζίνη είτε αέριο δεν είδα κάποια διαφορά σε αυτό το γράφημα.
Αν αφαιρέσω τους λάμδα έναν έναν και δουλεύει σε closed loop, μπορώ από εκεί να διαπιστώσω κάτι?
Στο συνεργείο αυτό δεν ξανά πάω αφού από την μεριά του μου είπε είναι όλα οκ, δεν μπορώ να πάω τώρα και να τού πω "δες πόσο ψεκάζει" η ρύθμισε το κτλ
Επίσης egr, παίζει να έχει κολλήσει ανοιχτή? -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@dimau said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
για βάλε από το torque διάγραμμα με τους 2 λ, πάντως το πρόβλημα σε πρώτη εκτίμηση είναι τροφοδοσίας. Να το ρυθμίσει να μην είναι πλούσιο , μπορεί?
φώτισε με φακό, όποιο σημείο τριγύρω από μπεκ γυαλίζει, είναι πρόβλημαΑπό αισθητήρες λάμδα ότι γραφήματα βρήκα έβαλα αλλά δεν δουλεύουν όλα
Έχω στην πρώτη φωτογραφία της επιλογές που έχει
Τα έβαλα όλα δουλεύει μόνο το "O2 volts Bank 1 sensor 1" όλα τα άλλα δεν δείχνουν καμιά τιμή