-
Καλησπέρα παίδες.
εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα. -
Καλησπέρα παίδες.
εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα. -
Καλησπέρα παίδες.
εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα. -
Αν το ρελαντι σου δν ειναι υψηλοτερο απο οτι συνηθως δν παιζει και πολυ να τραβαει αερα αλλα ενας τροπος ελεγχου ειναι να ψεκασεις νερο ΜΕ σαπουνι....το τσιγαρο δν βοηθα παντα π.χ. αν εχεις βεντιλατερ μηχανικο.
Εγω πιστευω πως ειναι θεμα αισθητηρα -
Αν τραβάει. τραβάει πολύ λίγο και όποτε πευτει πολυ η υποπίεση οταν πχ αφήνω το γάζι αποτομα με πολές στροφές και ταχύτητα μέσα το κάνει εντονα να κανει σκαλοπατια στο κατεβασμα, αν ομος δέν εχω ταχυτητα μεσα κατεβαινουν ομαλα,
Η δικιά μου υποψια δηλαδή είναι λογο του οτι εχει πολέσ στροφές και βεβιασμένες λογο του οτι εχει ταχύτητα μέσα η υποπίεση πευτει πάρα πολύ με κλειστη την πεταλούδα με αποτέλεσμα μια μικρή τριπούλα να περνάει πολύς αέρας.
Νερό με σαπούνι γιατί ομος?αν εχω απο κάπου διαρροή αέρα τοτε θα ρουφάει αέρα δέν θα φυσάει ωστε να κανει πχ μπουρμπουλίθρες.
(δέν ειναι τουρμπάτο) -
μαλλον θα τρυπησε κανενα λαστιχακι και σου ανεβαζει τα αβανς
-
Ο χρήστης nissangtr έγραψε:
μαλλον θα τρυπησε κανενα λαστιχακι και σου ανεβαζει τα αβανςΕγώ πιστεύω ανεβαίνει ο λόγος συμπίεσης...
-
εχεις τιποτα πειρακια?αλλαξες κανενα μπουζι?
-
Με το ψεκασμα (μπολικο νερο, οχι νεφος) πθανον να ακουσεις καπου να ρουφαει και να αλλαζει η χροια του κινητηρα, ετσι το εντοπιζεις
επισης αν το κανες με σκοταδι θα δεις αν ειναι κανα μπουζοκαλωδιο που εχει διαρροη θα κανει τσαφ τσαφ
εναλλακτικα με μπουκαλακι προπανιο, και σωληνα, τον περνας απο εισαγωγη γυρω γυρω εκει που την ξεβιδωσες να δεις αν ρουφαει απο εκει, ή στο σωληνα κενου του σερβοφρενου κλπ, παλι θα αλλαξει η χροια του κινητηρα και θα φανει και στο fuel trim.
αντιστοιχα με σπρευ καρμπιρατερ ψεκαζεις , εχε και ενα πυροσβεστηρα ομως... -
Εκανα τη δοκιμή με το μαφ τον αφαιρεσα και εκανα βόλτα καμια απολύτος διαφορά..
θα κάνω της δικιμές με το νερό, (οχι τιποτα δέν εχω πρόχειρο κανα πυροσβεστήρα τωρα..)
αν τραβάει απο την πολλαπλή εισαγωγής απο κάτω δέν μπορώ να δω εκει πέρα..οπότε θα πάω να πάρω τορξ 1/4'' να σφηξω λίγο της βίδες γιατι εχω και μια μικρή υποψία οτι μπορεί να τραβαει απο εκείΤο οτι δέν εκανε διαφορά αφαιρώντας τον μάφ μάς λέει κάτι?
μπουζοκαλώδια δέν εχω ειναι οι πολλαπλασιαστές κατευθείαν πάνω στα μπουζί (opel corsa twinport 1.4 2004)μπουζί οχι δέν άλλαξα αν και πρέπει να αλλάξω δέν τα άλλαξα στο σέρβις.
-
Οταν την ειχες αλλαξει-επιδιορθωσει αλλαξες φλαντζα?κοιτα τα σωληνακια εκει που πιανουν στην πολλαπλη και αν εχει ταφ.....
-
Καλημέρα.
ταφ δέν εχει κάπου οχι.
φλάντζα οχι δέν άλλαξα και ούτε λιγο φλατζόκολα εβαλα ο βλάκας και εχω κιόλας..
γιαυτο φοβάμαι οτι τραβάει απο εκει, επήσης ειναι μία βίδα που ηθελε καριδάκι 1/4'' και εγώ εχω μισής ιντσας και δέν χώραγε εκει και την εσφιξα με ενα πολυγονο με γονια που εχω .
θα πάρω καρυδάκια θα τη σφίξω λίγο ακόμα και άν δώ ελάχιστη βελτίωση θα παραγείλω φλάνζες (δέν ειναι 1 φλάντζα εχει λαστιχένιες φλάντζες χωρια σε κάθε εισαγωγή)
μακάρι να είναι αυτο.
εχθές αποσύνδεσα την egr και πάλι καμία αλλαγή.
μαφ λάμδα egr δέν είναι πάντος. -
Δεν ξεκινας απο τα ευκολα, πχ να αλλαξεις κανα μπουζι?
Επισης, αν τραβαει αερα αο καπου θα εχεις ψηλα fuel trims σε χμηλες στροφες και θα στρωνουν οσο ανεβαινουν οι στροφες. Ισχυει κατι τετοιο ? Διαγνωστικο εχεις, κοιτα τι βγαζει.
-
τα fuel trims ειναι σε καλά επίπεδα.
-
- στο μηδέν κυμαίνετε πάει που και που +5 αλλα πάει και -5.. γενικά κυμαίνετε στο 0 +- 2 περιπου.μολις το τσέκαρα.
στο ρελαντί δέν κάνει τιποτα ρετάρισματα δουλευει στρωτά που και που κάνει κανα σκροτσάρισμα αλλα δέν εχω θέμα με το ρελαντί.
υπάρχει περίπτωση να διορθώνει το μείγμα μέσο του λάμδα ο εγκέφαλος και να μην μπορώ να δω απο τα fuel trims διαφορά?
μπουζί θα πάω να πάρω αυριο μαζί με τα καρυδάκια ετσι κ αλιώς θα τα αλλάξω αν και δέν πιστευω να κάνει αυτα τα κόλπα απο τα μπουζί αλλα ποτέ δέν ξέρεις ολα τα περιμένω.
- στο μηδέν κυμαίνετε πάει που και που +5 αλλα πάει και -5.. γενικά κυμαίνετε στο 0 +- 2 περιπου.μολις το τσέκαρα.
-
-
τσεκαρες long term KAI short term?
πρεπει να τα προσθεσεις και να βγαλεις συνολο πχ long - 4, short +7 = συνολο ειναι +3
αν μπαζει αερα θα εχεις πολυ θετικο FT στο ρελαντι/πολυ χαμηλα και θα μειωνεται οσο πας ψηλοτερα σε στροφες.οτιδηποτε μεχρι και +/- 8 με 10 μην ασχολεισαι.
δες το σε διαφορες σταθερες στροφες (σταματημενος) , πχ ρελαντι, 1500, 2500, 3500 αν ξεφευγει πολυ το κοιτας, αλλιως στα τετοια σου.
επισης βαλε αλλον να οδηγει και να βλεπεις εσυ τιμες μη σκοτωθεις.αλλαξε μπουζι που υποτιθεται θελει, δες και πεταλουδα γκαζιου αν εχει πιασει μπιχλα, προσεξε μη τη στραβωσεις η οτιδηποτε.
-
long term KAI short term δεν τα υποστηρίζει το διαγνωστικό μου ρε γμτο..
εχθες εκατσα ασχολήθηκα τσεκαρα ξανα και ξανα ολα τα λαστιχάκια εντοπισα μια μικρή διαροη στην ανεπιστροφη βαλβίδα αέρα που εχει το λαστιχάκι που πάει στο σερβο το εσφιξα οκ αλλα ηταν ελάχιστη ποσότητα.
τσεκαρα ολη την πολλαπλή οπτικά δέν βρήκα κάτι περίεργο, με καπνό δουλεια δέν γίνετε εστο λίγο ζεστη να ειναι η μηχανη εχει ενα μικρό ρευμα ζεστου αέρα προς τα πάνω και καπνός δέν πάει εκει που φυσας με νερο οτι μπορουσα να δω το είδα αλλα το φοβομουν και λίγο εχει πολλά καλώδια μην κάψω και τίποτα
εβγαλα την βαλβίδα αναθυμιασεων ντεποζιτου καυσίμων αν δεν κάνω λάθος ετσι λέγετε, δέν εφάρμοζε πάρα πολύ καλά εβαλα λίγο φλατζοκολλά και εκεί μπάς και.
επλυνα και το ψυγειο καλοριφέρ με νερο γιατι δέν μου ζεσταίνει πολύ μέσα.
εβαλα λίγο φλατζοκολλα στη φλάντζα πεταλούδας.
η πεταλούδα καθαρή είναιεν τέλη τίποτα δέν έκανα τα ιδια κάνει. σημερα θα προσπαθήσω να βρω τορξ 1/4'' να σφιξω τη πολλαπλή αν πάλι δεν δώ διαφορά το πρόβλημα μου πρέπει να είναι πεταλούδα γκαζιού, αν οντος αποδειχτεί οτι ειναι πεταλούδα γκαζιου απλά δέν κάνω τίποτα το αφηνω οπος είναι μια χαρά πάει το αμάξι απλά στα αποτομα κατεβάσματα ειναι το θέμα.
-
Για τι αμαξι μιλαμε? Μπουζοκαλωδια, διανομεα εαν εχει τα εχεις κοιταξει?
-
opel corsa twinport 2004
Δέν εχει μπουζοκαλώδια εινα απευθειας οι πολλαπλασιαστες -
Αυτα δεν εχουν μια περιεργη πολλαπλη εισαγωγης με κατι κλαπετα μεσα? Σε φιλου 1.2 twinport τον ταλαιπωρησε πολυ αυτη η πολλαπλη μεχρι που την αλλαξε.
-
Ναι πρίν λίγο καιρο την εκανα επισκευη εγώ.
τελικά πήρα τόρξ εσφιξα της βίδες αν και δέν θέλαν αλλα τίποτα πάλι. πετελούδα πρέπει να εχει θεματάκι.
οποτε δέν κάνω τίποτα προς το παρόν μέχρι να βρώ καμια πεταλούδα να την δοκιμάσω.
η μέχρι να το πάω για σέρβις εδω στο μαστορακο της γειτονιάς μου σε 8000 χιλιομετρα και να του πώ να το δεί και αυτος να σιγουρευτώ μην αλλάζω τζάμπα την πεταλούδα.
Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?