Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Από κάπου τραβάει αέρα πως να το εντοπίσω?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    104
    9974
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis_007 last edited by

      Καλησπέρα παίδες.
      εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
      στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
      Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
      Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
      δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
      αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
      αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
      με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannis_007 last edited by

        Καλησπέρα παίδες.
        εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
        στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
        Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
        Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
        δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
        αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
        αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
        με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis_007 last edited by

          Καλησπέρα παίδες.
          εχω την εντύπωση οτι το μοτέρ μου απο κάπου τραβάει ελάχιστο αέρα.
          στο ρελαντί ρετάρει πάρα πολύ ελάχιστα και όχι συνεχόμενα. στην εκκίνηση μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές κάνει κάτι μικρά σκροτσαρίσματα επήσης αν εχω μέσα 1η πχ και αφήσω απότομα το γκάζι με πολλές στροφές οι στροφές δέν κατεβαινουν ομαλά αλλα κάνουν σάν σκαλοπάτια.αν αφήνω το γκάζι ομαλά δέν εχω θέμα.
          Πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ενδήξεις οτι απο κάπου πέρνει αέρα.
          Πώς θα εντοπίσω την διαροή? το ρετάρισμα στο ρελαντί είναι πολύ λίγο και δέν το κάνει συνέχεια μπορεί πχ να δουλευει κομπλέ για 3-4 δευτερόλεπτα και μετα να κάνει ενα σκροτάρισμα και ξανα το ίδιο αν ειναι ζεστο ακόμα ποιο εντονο.
          δέν ειναι κάτι που αν πχ βρώ την τρύπουλα και την κλεισω θα καταλάβω κατευθείαν διαφορά στο κινητήρα.
          αρχικα σκευτομαι να αφαιρέσω τη φύσα του μάφ και να το πάω βόλτα να δώ διαφορά αν τότε δουλεψει κανονικα αυτο σημενει οτι οντος οτι ειναι εκει το προβλημα μου?οτι περνει αέρα απο κάπου δηλαδή?
          αλιώς πός μπορώ να εντοπίσω τη διαρροή ? διαβασα με καπνό απο τσιγάρο πχ να φυσάω και να δώ που τραβάει αλλα και πάλι αυτο δέν είναι απόλυτο.
          με νερό και ψεκαστήρι πάλι δέν ξέρω αν θα βγάλω άκρη πείτε καμια ιδέα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            w202-amg last edited by

            Αν το ρελαντι σου δν ειναι υψηλοτερο απο οτι συνηθως δν παιζει και πολυ να τραβαει αερα αλλα ενας τροπος ελεγχου ειναι να ψεκασεις νερο ΜΕ σαπουνι....το τσιγαρο δν βοηθα παντα π.χ. αν εχεις βεντιλατερ μηχανικο.
            Εγω πιστευω πως ειναι θεμα αισθητηρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              giannis_007 last edited by

              Αν τραβάει. τραβάει πολύ λίγο και όποτε πευτει πολυ η υποπίεση οταν πχ αφήνω το γάζι αποτομα με πολές στροφές και ταχύτητα μέσα το κάνει εντονα να κανει σκαλοπατια στο κατεβασμα, αν ομος δέν εχω ταχυτητα μεσα κατεβαινουν ομαλα,
              Η δικιά μου υποψια δηλαδή είναι λογο του οτι εχει πολέσ στροφές και βεβιασμένες λογο του οτι εχει ταχύτητα μέσα η υποπίεση πευτει πάρα πολύ με κλειστη την πεταλούδα με αποτέλεσμα μια μικρή τριπούλα να περνάει πολύς αέρας.
              Νερό με σαπούνι γιατί ομος?αν εχω απο κάπου διαρροή αέρα τοτε θα ρουφάει αέρα δέν θα φυσάει ωστε να κανει πχ μπουρμπουλίθρες.
              (δέν ειναι τουρμπάτο)

              1 Reply Last reply Reply Quote 14
              • N
                nissangtr last edited by

                μαλλον θα τρυπησε κανενα λαστιχακι και σου ανεβαζει τα αβανς

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Ο χρήστης nissangtr έγραψε:
                  μαλλον θα τρυπησε κανενα λαστιχακι και σου ανεβαζει τα αβανς

                  Εγώ πιστεύω ανεβαίνει ο λόγος συμπίεσης...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nissangtr last edited by

                    εχεις τιποτα πειρακια?αλλαξες κανενα μπουζι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Με το ψεκασμα (μπολικο νερο, οχι νεφος) πθανον να ακουσεις καπου να ρουφαει και να αλλαζει η χροια του κινητηρα, ετσι το εντοπιζεις
                      επισης αν το κανες με σκοταδι θα δεις αν ειναι κανα μπουζοκαλωδιο που εχει διαρροη θα κανει τσαφ τσαφ
                      εναλλακτικα με μπουκαλακι προπανιο, και σωληνα, τον περνας απο εισαγωγη γυρω γυρω εκει που την ξεβιδωσες να δεις αν ρουφαει απο εκει, ή στο σωληνα κενου του σερβοφρενου κλπ, παλι θα αλλαξει η χροια του κινητηρα και θα φανει και στο fuel trim.
                      αντιστοιχα με σπρευ καρμπιρατερ ψεκαζεις , εχε και ενα πυροσβεστηρα ομως...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        giannis_007 last edited by

                        Εκανα τη δοκιμή με το μαφ τον αφαιρεσα και εκανα βόλτα καμια απολύτος διαφορά..
                        θα κάνω της δικιμές με το νερό, (οχι τιποτα δέν εχω πρόχειρο κανα πυροσβεστήρα τωρα..)
                        αν τραβάει απο την πολλαπλή εισαγωγής απο κάτω δέν μπορώ να δω εκει πέρα..οπότε θα πάω να πάρω τορξ 1/4'' να σφηξω λίγο της βίδες γιατι εχω και μια μικρή υποψία οτι μπορεί να τραβαει απο εκεί

                        Το οτι δέν εκανε διαφορά αφαιρώντας τον μάφ μάς λέει κάτι?
                        μπουζοκαλώδια δέν εχω ειναι οι πολλαπλασιαστές κατευθείαν πάνω στα μπουζί (opel corsa twinport 1.4 2004)

                        μπουζί οχι δέν άλλαξα αν και πρέπει να αλλάξω δέν τα άλλαξα στο σέρβις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Οταν την ειχες αλλαξει-επιδιορθωσει αλλαξες φλαντζα?κοιτα τα σωληνακια εκει που πιανουν στην πολλαπλη και αν εχει ταφ.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            giannis_007 last edited by

                            Καλημέρα.
                            ταφ δέν εχει κάπου οχι.
                            φλάντζα οχι δέν άλλαξα και ούτε λιγο φλατζόκολα εβαλα ο βλάκας και εχω κιόλας..
                            γιαυτο φοβάμαι οτι τραβάει απο εκει, επήσης ειναι μία βίδα που ηθελε καριδάκι 1/4'' και εγώ εχω μισής ιντσας και δέν χώραγε εκει και την εσφιξα με ενα πολυγονο με γονια που εχω .
                            θα πάρω καρυδάκια θα τη σφίξω λίγο ακόμα και άν δώ ελάχιστη βελτίωση θα παραγείλω φλάνζες (δέν ειναι 1 φλάντζα εχει λαστιχένιες φλάντζες χωρια σε κάθε εισαγωγή)
                            μακάρι να είναι αυτο.
                            εχθές αποσύνδεσα την egr και πάλι καμία αλλαγή.
                            μαφ λάμδα egr δέν είναι πάντος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Δεν ξεκινας απο τα ευκολα, πχ να αλλαξεις κανα μπουζι?

                              Επισης, αν τραβαει αερα αο καπου θα εχεις ψηλα fuel trims σε χμηλες στροφες και θα στρωνουν οσο ανεβαινουν οι στροφες. Ισχυει κατι τετοιο ? Διαγνωστικο εχεις, κοιτα τι βγαζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                giannis_007 last edited by

                                τα fuel trims ειναι σε καλά επίπεδα.

                                  • στο μηδέν κυμαίνετε πάει που και που +5 αλλα πάει και -5.. γενικά κυμαίνετε στο 0 +- 2 περιπου.μολις το τσέκαρα.
                                    στο ρελαντί δέν κάνει τιποτα ρετάρισματα δουλευει στρωτά που και που κάνει κανα σκροτσάρισμα αλλα δέν εχω θέμα με το ρελαντί.
                                    υπάρχει περίπτωση να διορθώνει το μείγμα μέσο του λάμδα ο εγκέφαλος και να μην μπορώ να δω απο τα fuel trims διαφορά?
                                    μπουζί θα πάω να πάρω αυριο μαζί με τα καρυδάκια ετσι κ αλιώς θα τα αλλάξω αν και δέν πιστευω να κάνει αυτα τα κόλπα απο τα μπουζί αλλα ποτέ δέν ξέρεις ολα τα περιμένω.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  τσεκαρες long term KAI short term?
                                  πρεπει να τα προσθεσεις και να βγαλεις συνολο πχ long - 4, short +7 = συνολο ειναι +3
                                  αν μπαζει αερα θα εχεις πολυ θετικο FT στο ρελαντι/πολυ χαμηλα και θα μειωνεται οσο πας ψηλοτερα σε στροφες.

                                  οτιδηποτε μεχρι και +/- 8 με 10 μην ασχολεισαι.
                                  δες το σε διαφορες σταθερες στροφες (σταματημενος) , πχ ρελαντι, 1500, 2500, 3500 αν ξεφευγει πολυ το κοιτας, αλλιως στα τετοια σου.
                                  επισης βαλε αλλον να οδηγει και να βλεπεις εσυ τιμες μη σκοτωθεις.

                                  αλλαξε μπουζι που υποτιθεται θελει, δες και πεταλουδα γκαζιου αν εχει πιασει μπιχλα, προσεξε μη τη στραβωσεις η οτιδηποτε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • G
                                    giannis_007 last edited by

                                    long term KAI short term δεν τα υποστηρίζει το διαγνωστικό μου ρε γμτο..

                                    εχθες εκατσα ασχολήθηκα τσεκαρα ξανα και ξανα ολα τα λαστιχάκια εντοπισα μια μικρή διαροη στην ανεπιστροφη βαλβίδα αέρα που εχει το λαστιχάκι που πάει στο σερβο το εσφιξα οκ αλλα ηταν ελάχιστη ποσότητα.
                                    τσεκαρα ολη την πολλαπλή οπτικά δέν βρήκα κάτι περίεργο, με καπνό δουλεια δέν γίνετε εστο λίγο ζεστη να ειναι η μηχανη εχει ενα μικρό ρευμα ζεστου αέρα προς τα πάνω και καπνός δέν πάει εκει που φυσας με νερο οτι μπορουσα να δω το είδα αλλα το φοβομουν και λίγο εχει πολλά καλώδια μην κάψω και τίποτα
                                    εβγαλα την βαλβίδα αναθυμιασεων ντεποζιτου καυσίμων αν δεν κάνω λάθος ετσι λέγετε, δέν εφάρμοζε πάρα πολύ καλά εβαλα λίγο φλατζοκολλά και εκεί μπάς και.
                                    επλυνα και το ψυγειο καλοριφέρ με νερο γιατι δέν μου ζεσταίνει πολύ μέσα.
                                    εβαλα λίγο φλατζοκολλα στη φλάντζα πεταλούδας.
                                    η πεταλούδα καθαρή είναι

                                    εν τέλη τίποτα δέν έκανα τα ιδια κάνει. σημερα θα προσπαθήσω να βρω τορξ 1/4'' να σφιξω τη πολλαπλή αν πάλι δεν δώ διαφορά το πρόβλημα μου πρέπει να είναι πεταλούδα γκαζιού, αν οντος αποδειχτεί οτι ειναι πεταλούδα γκαζιου απλά δέν κάνω τίποτα το αφηνω οπος είναι μια χαρά πάει το αμάξι απλά στα αποτομα κατεβάσματα ειναι το θέμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Για τι αμαξι μιλαμε? Μπουζοκαλωδια, διανομεα εαν εχει τα εχεις κοιταξει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        giannis_007 last edited by

                                        opel corsa twinport 2004
                                        Δέν εχει μπουζοκαλώδια εινα απευθειας οι πολλαπλασιαστες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Αυτα δεν εχουν μια περιεργη πολλαπλη εισαγωγης με κατι κλαπετα μεσα? Σε φιλου 1.2 twinport τον ταλαιπωρησε πολυ αυτη η πολλαπλη μεχρι που την αλλαξε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            giannis_007 last edited by

                                            Ναι πρίν λίγο καιρο την εκανα επισκευη εγώ.

                                            τελικά πήρα τόρξ εσφιξα της βίδες αν και δέν θέλαν αλλα τίποτα πάλι. πετελούδα πρέπει να εχει θεματάκι.
                                            οποτε δέν κάνω τίποτα προς το παρόν μέχρι να βρώ καμια πεταλούδα να την δοκιμάσω.
                                            η μέχρι να το πάω για σέρβις εδω στο μαστορακο της γειτονιάς μου σε 8000 χιλιομετρα και να του πώ να το δεί και αυτος να σιγουρευτώ μην αλλάζω τζάμπα την πεταλούδα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr