Η hankook είναι κλάσεις ανώτερη από την Bosch s4.
Δοκιμάστε με καλώδια να δείτε αν γυριζει η μιζα. Κάντε σωστή διάγνωση με έναν ηλεκτρολόγο μη βγάζετε συμπεράσματα μόνοι σας στη τύχη .
Η hankook είναι κλάσεις ανώτερη από την Bosch s4.
Δοκιμάστε με καλώδια να δείτε αν γυριζει η μιζα. Κάντε σωστή διάγνωση με έναν ηλεκτρολόγο μη βγάζετε συμπεράσματα μόνοι σας στη τύχη .
Ξεθαβω ενα τοσο παλιο θεμα μην ανοιγω αλλο. Εχω δυναμοκλειδο που σφιγγω τα μπουλονια μου στο ανω οριο του κατασκευαστη. Δινει 90-110 nm και επιλεγω τα 110nm. Απο τοτε που σφιγγω με δυναμοκλειδο σωστα εχουν εξαφανιστει καθε λογης κραδασμοι απο το τιμονι κατα το φρεναρισμα .
Προσφατα που πηγα σε ενα συνεργειο να αλλαξω μπαρακια ζανφορ και ελυσε με το αεροκλειδο τους τροχους , μου ειπε τα μπουλονια σου ειναι χαλαρα θα σου φυγει κανενας τροχος. Εχουν συνηθησει να ακουν να βαραει πολυ ωρα το αεροκλειδο μεχρι να λυσει κατι, μονο ετσι πειθονται οτι κατι ειναι καλα σφιγμενο.
Κατοπιν μου εσφιξε με το αεροκλειδο τα μπουλονια χωρις να του πω κατι γιατι ηθελα να τσεκαρω με το δυναμοκλειδο μου σε ποια Nm θα παρει το παξιμαδι στροφη.
Μεχρι τα 210Nm που εχει οριο δεν καταφερε να παρει ουτε χιλοστο με το δυναμοκλειδο να κτυπαει.
Το αμαξι πλεον ειχε και ενα μικρο τρεμουλο στο φρεναρισμα, ξεκαθαρα οτι στρεβλωνουν οι δισκοπλακες με το υπερβολικο σφιξιμο. Τα ελυσα λοιπον ενα ενα με μακρυ λοστο και τα εσφιξα οπως πρεπει. Εξαφανιστηκε αμεσως το τρεμουλο στο φρεναρισμα.
Επισης πολλα συνεργεια και βουλκανιζατερ που και καλα κανουν χρηση δυναμοκλειδου μετα τη συσφιξη με το αεροκλειδο, ειναι παντελως λαθος. Δεν ξερω αν το κανουν απο πληρη αγνοια ή για χαρην εντυπωσιασμου ωστε να βλεπει ο πελατης οτι κανει χρηση δυναμοκλειδου. Τι εννοω.
Οταν το αεροκλειδο σφιξει το μπουλονι παραπανω απο οσο πρεπει και μετα μου κανεις με το δυναμοκλειδο στα 100Νm τσεκαρισμα και απλα σκαει εκει, δεν μου εχεις σφιξει τα μπουλονια με τη σωστη δυναμη του κατασκευαστη αλλα με παραπανω αγνωστης τιμης. Το σωστο σφιξιμο ειναι να παιρνει στροφες το παξιμαδι και να σκαει εκει που πρεπει. Μονο τοτε ειναι σωστο.
Φυσικα ενα σωστα σφιγμενο παξιμαδι μπουλονιου λυνει αρκετα ευκολα με ενα σταυρο που εχει μεσα το αυτοκινητο σε περιπτωση αναγκης.
Απλά δεν είναι τίποτα. Μην ασχολησε , είναι κυρίως ψυχαναγκαστικό όλο αυτό. Το χα και γω όταν πήρα κούτα το tucson πριν 13 χρόνια. Έτριζε λίγο το χερούλι του οδηγού, έκανε κάτι διαστολές κρακ κρουκ το ταμπλο στον ήλιο. Αν επιμείνεις και πολύ θα σου κάνουν βίδες όλο το ταμπλό , όλες τις πόρτες , θα σπάσουν μερικά κλιπς , θα κλωτσησουν μερικές βίδες με πλαστικες βόλτες στις επενδύσεις, το 'πρόβλημα' δεν θα λυθεί διότι απλά δεν υπάρχει , θα περάσουν 2-3-4 χρόνια και τέλος, επειτα θα αρχίσεις να ευχαριστιεσαι πραγματικά το αμάξι σου.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όσο αφορά την τραμπα στα μοτέρ , πρέπει να έχεις ένα εμπιστο συνεργείο να στη κάνει ,και εκεί θα ρωτήσεις αν γίνεται. Επίσης να τσεκαρει όσο μπορεί το μεταχειρισμένο μοτέρ 1.8. Μην ακους καθολου λόγια από μαντρες για ολοκαίνουρια μοτέρ και ιστορίες.
Kyb φοράνε, το έχω δει και γω σε κλιο με το σταμπο της Ρενώ πάνω. Δεν είναι τα ιδια όμως με τα kyb του εμπορίου. Μικροδιαφορές έχουν .
Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο Car.gr πάντως οι τιμές δεν είναι εκεί που λες, μάλλον δεν είναι ακριβώς εκεί, έχει και πιο χαμηλές στα 1800. Επίσης η αναζήτηση στα ίδια κυβικά μου βγάζει και Land Rover Freelander. To έχεις κοιτάξει αυτό? Αν ισχύουν αυτές οι τιμές γιατί μπεις στη διαδικασία της μετατροπής?
Δεν συγκρίνεται το land rover με το mitsubishi σε αξιοπιστία . Θα βελαξει ο άνθρωπος με το land rover. Ούτε δωρεάν δεν θα το επερνα.
Σίγουρα δεν γίνεται σε συνεργείο που γίνεται πόλεμος να κάνουν σε αυτές τις εργασίες χρήση δυναμοκλειδου. Όμως ένας μάστορας που του αρέσει η δουλειά του και δεν κάνει καταναγκαστικό έργο θα καταφέρνει να φτάνει κατά προσέγγιση πολύ κοντά στα σωστά Nm ακόμη και με το χέρι η το αεροκλειδο. Μιλάω για απλές δουλειές όπως μπουλόνια μπουζί φίλτρα λαδιού κτλ . Δεν είναι και κάτι να πάει η δύναμη από 100 στα 140 Nm , όμως τα 250+ είναι πρόβλημα σοβαρό.
Πολλοί μαστόροι έχουν κόψει πολλά μπουλόνια , έχουν σπάσει πολλά μπουζί , έχουν κλωτσήσει πολλές βίδες κάρτερ, έχουν ραγίσει πολλά πλαστικά καπάκια φίλτρων λαδιού .. Επομενως ένας κάτοχος αυτοκινήτου που κάνει εργασίες μόνος του και προφανώς θέλει να κάνει σωστή δουλειά χωρίς ζημιές η χρήση δυναμοκλειδου είναι απαραίτητη. Προσωπικά βίδες για το πλαστικό ψευτοκαπακο ,μπουζί , μπουλόνια τα κάνω με δυναμόκλειδο. Στη τάπα του κάρτερ που θέλει 45nm πέφτω μέσα και με το χερι καθώς όπως είμαι από κάτω ξάπλα είναι η μέγιστη δύναμη που μπορώ να βάλω με τη συγκεκριμένη καστανια που έχω.
Πάντως έχω λαδά στη γειτονιά μου που κάνει μινι σέρβις λάδια φίλτρα μπουζί σε ράμπα, τα σφιγγει όλα με το χέρι σφίγγοντας αρκετά σωστά .
Μπηκαν τα goodyear 4 season vector gen3 τελικα σε tucson του 2005. Μεχρι προτινως το αμαξι εχει φορεσει τα εργοστασιακα hankook , michelin latitude tour, και 2 φορες latitude cross.
Το αμαξι τωρα με τα goodyear εχει αθορυβη κυλιση(αναμενομενo εφοσον πριν φοραγα τα cross), μαλακοτερο στις λακκουβες, ειναι σαν να εχω αλλαξει αναρτησεις με μαλακοτερες, και το σημαντικοτερο ολων ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο και στη γλιτσα. Πρωτη φορα ενιωσα τοση δυναμη πεδησης σε βρεγμενο. Δεν μιλαω για ασφαλτο επιπεδου Αττικης Οδου αλλα απλη πολης ή επαρχιακη δηλαδη χαμηλης ποιοτητας.
Στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα που το νερο παροχευεται πλεον απο τις αυλακωσεις του ελαστικου παρατηρησα εναν πρωτογνωρο ηχο απο τους θολους του αμαξιου σαν ξυσιμο κατι που σημαινει οτι το νερο κτυπαει με αρκετη δυναμη εκει. Τετοιο ηχο ακουγα παλια μονο οταν εκανα βουτες σε λιμναζοντα νερα περιπου απο 5-10 ποντους και ανω. Η συμπεριφορα του στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα ενυπωσιακη, δεν καταφερα να ενεργοποιησω το abs σε δυνατα φρεναρισματα , παρα μονο σε τσαρουχωμα του φρενου , οπως και στο στεγνο.
Ελπιζω να συμπεριφερθουν εξισου εντυπωσιακα και στους καυσωνες και να μην εχω προβληματα. Βεβαια τα φορανε 2-3 ετη καποιοι φιλοι που νιωθουν απο οδηγηση και εχω παρει πολυ θετικες γνωμες και για το καλοκαιρι.
Και κατι αλλο, τα λαστιχα τα πρωτα 200-300 χλμ γλιστραγαν στις δοκιμες που εκανα, δεν θυμιζαν καινουριο λαστιχο (ουτε βεβαια τελειωμενο) σε σημειο που αγχωθηκα και απογοητευτηκα για την αποδοση τους μπορω να πω. Επειτα ομως μεταμορφωθηκαν . Δεν ξερω που οφειλεται αυτο.
Επισης για ακομη μια φορα επιβεβαιωσα την τσαπατσουλια των βουλκανιζατερ στο θεμα αερα αλλα και σφιξιματος μπουλονιων. Αμεσως μετα απο την τοποθετηση τα βρηκα με αερα 32.5 με 34.5 αντι του 30psi ωπου και τα ρυθμισα εκει, οπως επισης και τα μπουλονια που τα ελυσα ενα ενα (με 1 μετρο προεκταση στο σταυρό και πολυ δυναμη) και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο. Και στο βουλκανιζατερ βεβαια μου επισημαναν οπως και εκαναν μπροστα μου σκασιμο με δυναμοκλειδο στα 10 κιλα, αφου πρωτα ειχαν πατησει με το αεροκλειδο πολυ πολυ παραπανω, αρα ουσιαστικα ηταν εντελως ανουσια η χρηση του δυναμοκλειδου τους.
Εντυπωσιαζομαι την οργη που σας πιανει και τις καταρες που ριχνετε οταν καποιος αναφερει οτι αφαιρεσε το dpf για να μπορεσει να κυκλοφορησει το αμαξι του χωρις προβληματα(ετσι πιστευει). Ποτε βεβαια δεν εχω δει τετοια οργη οταν καποιος ανεφερε οτι εβγαλε τον καταλυτη απο το βενζινοκινητο του προς τιμην της 'βελτιωσης'. Πιστευω να ξερετε οτι η πλειοψηφια των 'βελτιωμενων' δεν εχει καταλυτη ετσι? Και ειναι πολυ παραπανω απο τα diesel χωρις dpf. Καμια οργη δεν βλεπω οταν ο αλλος αναφερει οτι κυκλοφορει με ασυντηρητο χρεπι σκορπιζοντας λαδιλα και καρκινο παντου…
Αν δεν λειρουργησει ο βουρδουλας( αυστηροι ελεγκτικοι μηχανισμοι) στην ελλαδα δεν θα αλλαξει τιποτα.
Πρώτα από όλα με τι όργανο μετρατε; Έχετε κάποιο αξιόπιστο ώστε αυτό που βλέπετε να είναι και το αληθινό ; Ειδάλλως δεν έχει νόημα η κουβέντα , βάλτε κοντά στο 30 δηλαδή από 27 έως 33 ρεαλιστική τιμή και το αμάξι θα σας πάει στη δουλειά σας.
Μην απαντήσει κανείς ότι τα βουλκανιζατερ έχουν σωστό μετρητή. Δεν έχω βρει βασικά ποτέ βουλκανιζατέρ με σωστό μετρητή .
H καταναλωση λιπαντικου οριζει αν ενα λαδι παρεχει ποιοτικη λιπανση ή οχι; Ακουω συνεχως οτι το ταδε κορυφαιο λαδι ειναι μαπα γιατι το καιει ο κινητηρας μου. Ενα αλλο λαδι εντελως ανωνυμο λενε ειναι το καλυτερο γιατι δεν το καιει ο κινητηρας μου. Αυτη η συζητηση γινεται ολοενα και πιο συχνα τα τελευταια χρονια.
@alexandros-k said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@cson said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Μια ερωτηση για επιλογη λιπαντικου. Οταν ο κατασκευαστης προτεινει Api SH και ανω ή ILSAC GF1 και ανω τα οποια ειναι πολυ παλιες προδιαγραφες(Σημερα εχουμε SM,SN, SP), και δινει διαφορα ιξωδη αναλογα τις θερμοκρασιες χωρις καποια αλλη πληροφορια προδιαγραφης, εστω οτι καταληγω σε 5w-40 που οτι κυκλοφορει σημερα σιγουρα υπερκαλυπτει αυτες τις προδιαγραφες σε API, εγω τι να επιλεξω μεταξυ acea A3-B4 και C3;;
Υπαρχουν και πολλες αλλες κατηγοριες acea για πιο συγχρονα μοντελα Α5-Β5, C2....Εξαρταται τον κινητηρα . Αν εχεις diesel και θες να προστατεψεις το dpf θα βαλεις C2/C3 . Aν εχεις βενζινης , θα βαλεις Α3/Β4 που ειναι η προδιαγραφη για κινητηρες βενζινης που "τρωνε ξυλο"
Και εγώ εκεί είχα καταλήξει , ότι τα Α3/Β4 είναι απλά λάδια με εξαιρετική λίπανση αλλά μολύνουν τα σύγχρονα αντιρρυπαντικα μεσα γιατί είναι full saps Παντως υπάρχει μεγάλη παρανόηση με αυτό το θέμα και ο καθένας βάζει κυριολεκτικά ότι θέλει . Δηλαδή πολλοί βάζουν mid ή low saps λάδια σε κινητήρες που δεν απαιτουν τετοια προδιαγραφή γιατί αυτά βρίσκουν ετοιμοπαραδοτα ή σε προσφορά . Εκτός εάν και αυτά παρέχουν εξαιρετική ποιότητα λιπανσης και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Μια ερωτηση για επιλογη λιπαντικου. Οταν ο κατασκευαστης προτεινει Api SH και ανω ή ILSAC GF1 και ανω τα οποια ειναι πολυ παλιες προδιαγραφες(Σημερα εχουμε SM,SN, SP), και δινει διαφορα ιξωδη αναλογα τις θερμοκρασιες χωρις καποια αλλη πληροφορια προδιαγραφης, εστω οτι καταληγω σε 5w-40 που οτι κυκλοφορει σημερα σιγουρα υπερκαλυπτει αυτες τις προδιαγραφες σε API, εγω τι να επιλεξω μεταξυ acea A3-B4 και C3;;
Υπαρχουν και πολλες αλλες κατηγοριες acea για πιο συγχρονα μοντελα Α5-Β5, C2....
Λοιπόν να πω και γω την ιστορία μου .
Hyundai Tucson με 330.000 χλμ (κάπου τα 290-300Κ με υγραέριο) , καιει λαδακι στα 10.000 1.2 λίτρα. Αυτή τη κατανάλωση την έχω από τις 180.000 χλμ περίπου. Τότε έβαζα λάδια πάντα 5w-40 συνήθως eneos ή motul και από τις 250.000 περίπου Mobil 1 0w-40.
Μάλλον θα πάω για αλλαγή στα τσιμουχακια , αλλά πριν από αυτό έκανα μια δοκιμή με το προσθετο liqui moly oil saver να δω αν κόψει καθόλου κατανάλωση.
Επίσης κάθε 3η αλλαγή λαδιών βάζω και motorkote αντιτριβικο. Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά καλά και έχει σαφώς πιο πολύ δύναμη και οικονομία από όταν ήταν καινούριο το αμάξι. Αυτό είναι κάτι που δεν το περίμενα σε αυτά τα χιλιόμετρα. Πιο πολύ πίστευα ότι θα είναι ετοιμόρροπος και ένα στάδιο πριν κάποια γενική ή μερική επισκευή.
Θα το δοκιμάσω ,δεν μου είναι τίποτα.
Θα έχει πλάκα όταν πάει να τα λύσει το συνεργείο για κάποια εργασία , θα μου πει τα μπουλονια σου ήταν λασκα, όπως κάθε φορά.
@dimau said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
88-108 είναι, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Κάνε δοκιμή 20 χλμ. έτσι κι αλλιώς, και πες. 21 mm καρυδάκι δεν έχεις?
Ναι 21mm. Ξαναρωτάω τι διαφορά μπορεί να υπάρξει με αυτή τη διαφορα στο σφίξιμο ;
Εγώ με το παρασφιξιμο που κάνουν οι πάντες παρατηρώ τρέμουλο στο φρενάρισμα γιατί μάλλον στεβλωνουν οι δισκοπλακες ελαφρώς.
@dimau said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο.
σφίξε πάλι στα 100, όπως συστήνεται για Tucson 04-09 με 215/65/16 και πες αν έχεις πιο ομαλή κύλιση, σε ταχύτητες άνω των 80
90-110 NM συστήνει για το συγκεκριμένο μοντέλο. Έχω επιλέξει το ανώτερο όριο γιατί τα μπουλόνια έχουν υποστεί κακομεταχείριση με τα υπερβολικά σφιξιματα και φοβάμαι μηπως δεν σφίξουν επαρκώς με το χαμηλό όριο.
Ενδιαφέρον αυτό που προτείνεις, αλλά πώς επηρεάζουν 10 NM την ομαλή κύλιση και ιδιαίτερα σε ταχύτητες άνω των 80 ;
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μπηκαν τα goodyear 4 season vector gen3 τελικα σε tucson του 2005. Μεχρι προτινως το αμαξι εχει φορεσει τα εργοστασιακα hankook , michelin latitude tour, και 2 φορες latitude cross.
Το αμαξι τωρα με τα goodyear εχει αθορυβη κυλιση(αναμενομενo εφοσον πριν φοραγα τα cross), μαλακοτερο στις λακκουβες, ειναι σαν να εχω αλλαξει αναρτησεις με μαλακοτερες, και το σημαντικοτερο ολων ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο και στη γλιτσα. Πρωτη φορα ενιωσα τοση δυναμη πεδησης σε βρεγμενο. Δεν μιλαω για ασφαλτο επιπεδου Αττικης Οδου αλλα απλη πολης ή επαρχιακη δηλαδη χαμηλης ποιοτητας.
Στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα που το νερο παροχευεται πλεον απο τις αυλακωσεις του ελαστικου παρατηρησα εναν πρωτογνωρο ηχο απο τους θολους του αμαξιου σαν ξυσιμο κατι που σημαινει οτι το νερο κτυπαει με αρκετη δυναμη εκει. Τετοιο ηχο ακουγα παλια μονο οταν εκανα βουτες σε λιμναζοντα νερα περιπου απο 5-10 ποντους και ανω. Η συμπεριφορα του στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα ενυπωσιακη, δεν καταφερα να ενεργοποιησω το abs σε δυνατα φρεναρισματα , παρα μονο σε τσαρουχωμα του φρενου , οπως και στο στεγνο.
Ελπιζω να συμπεριφερθουν εξισου εντυπωσιακα και στους καυσωνες και να μην εχω προβληματα. Βεβαια τα φορανε 2-3 ετη καποιοι φιλοι που νιωθουν απο οδηγηση και εχω παρει πολυ θετικες γνωμες και για το καλοκαιρι.Και κατι αλλο, τα λαστιχα τα πρωτα 200-300 χλμ γλιστραγαν στις δοκιμες που εκανα, δεν θυμιζαν καινουριο λαστιχο (ουτε βεβαια τελειωμενο) σε σημειο που αγχωθηκα και απογοητευτηκα για την αποδοση τους μπορω να πω. Επειτα ομως μεταμορφωθηκαν . Δεν ξερω που οφειλεται αυτο.
Επισης για ακομη μια φορα επιβεβαιωσα την τσαπατσουλια των βουλκανιζατερ στο θεμα αερα αλλα και σφιξιματος μπουλονιων. Αμεσως μετα απο την τοποθετηση τα βρηκα με αερα 32.5 με 34.5 αντι του 30psi ωπου και τα ρυθμισα εκει, οπως επισης και τα μπουλονια που τα ελυσα ενα ενα (με 1 μετρο προεκταση στο σταυρό και πολυ δυναμη) και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο. Και στο βουλκανιζατερ βεβαια μου επισημαναν οπως και εκαναν μπροστα μου σκασιμο με δυναμοκλειδο στα 10 κιλα, αφου πρωτα ειχαν πατησει με το αεροκλειδο πολυ πολυ παραπανω, αρα ουσιαστικα ηταν εντελως ανουσια η χρηση του δυναμοκλειδου τους.
Παλιά αν θυμάμαι το έψαχνες αρκετά με τα φρένα, η δύναμη πέδησης δεν πρέπει να είναι τέτοια που να σπάει τη πρόσφυση σχεδόν σε όλο το φάσμα ταχυτήτων ώστε να μπει το abs?
Ελπίζω τα πρώτα 200-300 χιλιόμετρα να τα έκανες χωρίς να τα πιέζεις.
Ναι βεβαια πρεπει να ειναι ικανη η δυναμη πεδησης να σπασει τη προσφυση. Για αυτο και στο τερμα δυνατο πατημα (τσαρουχωμα) μπαινει το abs η μπλοκαρουν οι τροχοι χωρις abs.
Οχι δεν τα πιεσα μολις τα εβαλα, απλα εκανα καποιες δοκιμες σε μερικες κακες ποιοτητες ασφαλτου με χαμηλη ταχυτητα.
Μπηκαν τα goodyear 4 season vector gen3 τελικα σε tucson του 2005. Μεχρι προτινως το αμαξι εχει φορεσει τα εργοστασιακα hankook , michelin latitude tour, και 2 φορες latitude cross.
Το αμαξι τωρα με τα goodyear εχει αθορυβη κυλιση(αναμενομενo εφοσον πριν φοραγα τα cross), μαλακοτερο στις λακκουβες, ειναι σαν να εχω αλλαξει αναρτησεις με μαλακοτερες, και το σημαντικοτερο ολων ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο και στη γλιτσα. Πρωτη φορα ενιωσα τοση δυναμη πεδησης σε βρεγμενο. Δεν μιλαω για ασφαλτο επιπεδου Αττικης Οδου αλλα απλη πολης ή επαρχιακη δηλαδη χαμηλης ποιοτητας.
Στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα που το νερο παροχευεται πλεον απο τις αυλακωσεις του ελαστικου παρατηρησα εναν πρωτογνωρο ηχο απο τους θολους του αμαξιου σαν ξυσιμο κατι που σημαινει οτι το νερο κτυπαει με αρκετη δυναμη εκει. Τετοιο ηχο ακουγα παλια μονο οταν εκανα βουτες σε λιμναζοντα νερα περιπου απο 5-10 ποντους και ανω. Η συμπεριφορα του στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα ενυπωσιακη, δεν καταφερα να ενεργοποιησω το abs σε δυνατα φρεναρισματα , παρα μονο σε τσαρουχωμα του φρενου , οπως και στο στεγνο.
Ελπιζω να συμπεριφερθουν εξισου εντυπωσιακα και στους καυσωνες και να μην εχω προβληματα. Βεβαια τα φορανε 2-3 ετη καποιοι φιλοι που νιωθουν απο οδηγηση και εχω παρει πολυ θετικες γνωμες και για το καλοκαιρι.
Και κατι αλλο, τα λαστιχα τα πρωτα 200-300 χλμ γλιστραγαν στις δοκιμες που εκανα, δεν θυμιζαν καινουριο λαστιχο (ουτε βεβαια τελειωμενο) σε σημειο που αγχωθηκα και απογοητευτηκα για την αποδοση τους μπορω να πω. Επειτα ομως μεταμορφωθηκαν . Δεν ξερω που οφειλεται αυτο.
Επισης για ακομη μια φορα επιβεβαιωσα την τσαπατσουλια των βουλκανιζατερ στο θεμα αερα αλλα και σφιξιματος μπουλονιων. Αμεσως μετα απο την τοποθετηση τα βρηκα με αερα 32.5 με 34.5 αντι του 30psi ωπου και τα ρυθμισα εκει, οπως επισης και τα μπουλονια που τα ελυσα ενα ενα (με 1 μετρο προεκταση στο σταυρό και πολυ δυναμη) και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο. Και στο βουλκανιζατερ βεβαια μου επισημαναν οπως και εκαναν μπροστα μου σκασιμο με δυναμοκλειδο στα 10 κιλα, αφου πρωτα ειχαν πατησει με το αεροκλειδο πολυ πολυ παραπανω, αρα ουσιαστικα ηταν εντελως ανουσια η χρηση του δυναμοκλειδου τους.