Καλησπερα.Δεν βρηκα καποιο παρομοιο θεμα και εχω μια απορια σχετικα με τους εκκεντροφορους.Αν μπορει ας μου πει καποιος τι σημαινει οταν λεμε αυτος ο εκκεντροφορος ειναι πρωτου σταδιου η δευτερου σταδιου η τριτου σταδιου.?
Ευχαριστω εκ των προτερων
Μελοντικος μηχανικος. - Αυτοκίνητα,Μηχανές,pc.
Καλησπερα.Δεν βρηκα καποιο παρομοιο θεμα και εχω μια απορια σχετικα με τους εκκεντροφορους.Αν μπορει ας μου πει καποιος τι σημαινει οταν λεμε αυτος ο εκκεντροφορος ειναι πρωτου σταδιου η δευτερου σταδιου η τριτου σταδιου.?
Ευχαριστω εκ των προτερων
Λες και βλεπω φατσα ανθρωπου ειναι μπροστα. Αμα ειχε και ξανθο μαλακι θα ηταν κομπλε!
Απο την αγγελια της Ζ3!
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση
Ο χρήστης kacey έγραψε:
τα αυτοκινητα ειναι ιδια, αμα δεις εχει μια μικρη γρατζουνιτσα στη δεξια πλευρα του πισω προφ. στο σημειο που φτανει στο πισω φτερο, και αλλη μια στη πανω αριστερη γωνια της εσοχης της πισω πινακιδας.
Και για πιο λογο να γυρισει το κοντερ 6κ χλμ?
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
67.124 πρέπει να είναι...
Μηπως ειναι 2 διαφορετικα αυτοκινητα? Γιατι αυτο με τα πολλα χιλιομετρα, λεει 67.124, και το αλλο λεει 61 κατι χιλιαδες!
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για πολύστροφα μίλησα, όχι για τούρμπο.
Τι να σου πω ισως αλλα μεταλα!
Μηπως θες να σου δωσω υψομετρικα και κλισεις? Ελα και μετρα τα ρε.
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με το focus, έκανα το καλοκαίρι 2150χλμ (τα περισσότερα αστικα). Η μέση κατανάλωση μου σύμφωνα με το torque, ήταν 8.5λ/100χλμ. Στις κατηφόρες του έβαζα 4η-5η και πήγαινα, και στις αναφορές το στροφαρα μέχρι τις 3000, και το κράταγα εκεί συνήθως με 3η. Το torque μου έμαθε γενικώς πολλά για τον τρόπο οδήγησης μου, και ότι έμαθα να στροφαρω λίγο το αμάξι και να το κρατάω με απαλό Γκάζι και να ανεβαίνω ανηφόρες οικονομικά! Επίσης ένα βράδυ που πήγαινα Πάτρα, πέτυχα 5λ/100χλμ με a/c ανοιχτό! Πραγματικά μια must εφαρμογή για όσους δεν έχουν trip computer!
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
στις αναφόρες 'στρόφαρες' μέχρι τις 3000 με 3τη? κόντρες με 50αρια στρογγυλοφάναρα?
Μα δε γινεται να οδηγησεις πανω απο 50χλμ μεσα στο Αιγιο, επειδη ολοι πατανε το γκαζι οπως τους κ@υλωσει... Βλεπεις τον αλλον να ερχεται καταος απο τον πισω καθρεπτη, και τον αλλον να σε πηγαινει καροτσα με 20χλμ.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο ιμάντας έχει το καλό, ότι κάνει πιο ευστροφο τον κινητήρα, επειδή έχει λιγότερο βάρος να γυρίσει ο εκκεντροφορος και ο στροφαλος. Αλλά έχει το κακό ότι μπορεί να κοπεί, και επίσης ότι θέλει αλλαγή κάθε τόσο επειδή φθείρεται. Το focus mk2, έχει αλλαγή ιμάντα εκκεντροφορου, κάθε 120.000χλμ ή 6 χρόνια (σε αντίθεση με το μκ1 που έχει αργοτερα).
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Οχι απαραιτητα. Τα περισσοτερα πολυστροφα φορανε καδενα πλεον.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ναι αλλα τωρα οι κινητηρες ειναι πιο ακριβοι απο οτι ηταν στο παρελθον ετσι! Οποτε θα εχουν πιο ελαφρυα καδενα σε σχεση με τα παλιοτερα, και εχουν και τουρμπο σχεδον ολα πλεον!
Με το focus, έκανα το καλοκαίρι 2150χλμ (τα περισσότερα αστικα). Η μέση κατανάλωση μου σύμφωνα με το torque, ήταν 8.5λ/100χλμ. Στις κατηφόρες του έβαζα 4η-5η και πήγαινα, και στις αναφορές το στροφαρα μέχρι τις 3000, και το κράταγα εκεί συνήθως με 3η. Το torque μου έμαθε γενικώς πολλά για τον τρόπο οδήγησης μου, και ότι έμαθα να στροφαρω λίγο το αμάξι και να το κρατάω με απαλό Γκάζι και να ανεβαίνω ανηφόρες οικονομικά! Επίσης ένα βράδυ που πήγαινα Πάτρα, πέτυχα 5λ/100χλμ με a/c ανοιχτό! Πραγματικά μια must εφαρμογή για όσους δεν έχουν trip computer!
Στάλθηκε από το LG-E975 μου