-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.Ελπιζω να αλλαξε και τα o rings .
-
Το αμάξι μεταμορφώθηκε επειδή καθάρισε την εισαγωγή.
Οι βενζίνες (ακόμα και οι απλές) περιέχουν πρόσθετα που κρατάνε το σύστημα τροφοδοσίας καθαρό.
Αν βάζεις και ένα ΕΛΑΦΡΥ καθαριστικό 1-2 φορές το χρόνο θα είναι πάντα καινούριο. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.
Δεν θα σχολιάσω την τιμή του συναδέλφου, όταν και εμένα για εμένα, δεν μου αρέσουν οι σχολιασμοί!.
Το αποτέλεσμα μετράει που είναι οφθαλμοφανέστατα θετικό!!!....
Συμβουλή μου είναι ότι εάν έκανες έστω στα μισά των 150000 χιλιομέτρων αυτήν την διεργασία, δεν θα είχες αρνητικά συμπτώματα. Σίγουρα θα έχεις και οικονομία, κατά συνέπια απόσβεση.
Όλοι το λένε, ότι καλύτερη η προβλέψει από την θεραπεία….
Έκανες καλή ψαριά….
Α. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.Ελπιζω να αλλαξε και τα o rings .
Ναί μου είπε ότι τα άλλαξε bill.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.
Δεν θα σχολιάσω την τιμή του συναδέλφου, όταν και εμένα για εμένα, δεν μου αρέσουν οι σχολιασμοί!.
Το αποτέλεσμα μετράει που είναι οφθαλμοφανέστατα θετικό!!!....
Συμβουλή μου είναι ότι εάν έκανες έστω στα μισά των 150000 χιλιομέτρων αυτήν την διεργασία, δεν θα είχες αρνητικά συμπτώματα. Σίγουρα θα έχεις και οικονομία, κατά συνέπια απόσβεση.
Όλοι το λένε, ότι καλύτερη η προβλέψει από την θεραπεία….
Έκανες καλή ψαριά….Α.
Να πω την αλήθεια συνονόματε ήταν η τελευταία μου ελπίδα ειλικρινά. Είχα αναφέρει παλαιότερα το πρόβλημα(χαμηλή απόδοση) και σε άλλους μηχανικούς, και η απάντηση που έπαιρνα συνήθως είναι ότι είναι η ιδέα μου, δεν βγάζει σφάλμα άρα δεν έχει πρόβλημα κ.τ.λ.
Παρατήρησα δε ότι άρχισε να το κάνει από τα 70.000 χλμ και έπειτα με ρυθμό όλο και ποιό συχνό.
Οπότε καθάρισμα και πάλι μετά από 50.000-60.000 -
Την εισαγωγή πώς την καθαρίζουν;
-
[quote='harlek']Την εισαγωγή πώς την καθαρίζουν;[/quote
Υπάρχει καθαριστικό των πλαστικών εισαγωγών, το οποίο μάλιστα και καίγετε.
Α. -
Ίσως ακουστεί χαζή ερώτηση, αλλά αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν πρόκειται για καθαριστικό που το ρίχνεις στο ρεζερβουάρ (οπως τα injector cleaners) ή αν εφαρμόζεται απευθείας, π.χ. με κάποιο πανί, αφαιρώντας πρώτα το σώμα ψεκασμού.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ίσως ακουστεί χαζή ερώτηση, αλλά αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν πρόκειται για καθαριστικό που το ρίχνεις στο ρεζερβουάρ (οπως τα injector cleaners) ή αν εφαρμόζεται απευθείας, π.χ. με κάποιο πανί, αφαιρώντας πρώτα το σώμα ψεκασμού.
Μπίνγκο κέρδισες…..
Η με τον αερογράφο….ηηηηηηηη το πανί….
Α. -
Ο εν λόγω κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και η εισαγωγή λερώνεται από την ανακύκλωση καυσαερίων και τις αναθυμιάσεις λαδιού. Η βρώμα πηγαίνει και κάθεται στις βαλβίδες εισαγωγής.
Βαλβίδες εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού
Εισαγωγή βουλωμένη από την κάπνα (ανακύκλωση καυσαερίων) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο εν λόγω κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και η εισαγωγή λερώνεται από την ανακύκλωση καυσαερίων και τις αναθυμιάσεις λαδιού. Η βρώμα πηγαίνει και κάθεται στις βαλβίδες εισαγωγής.Βαλβίδες εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού
Εισαγωγή βουλωμένη από την κάπνα (ανακύκλωση καυσαερίων)Οι εικόνες ειναι φρικιαστικές, εχω λοιπόν ερωτήσεις:
- Γίνονται αυτα τα αίσχη και στους μή αμεσου ψεκασμου κιητήρες (όπως φαντάζομαι ειναι ο δικός μου)?
- Πώς τα αποφευγει ο απλός λαουτζίκος ? Μπορει να κάνει κάτι?
-
Οι βαλβίδες λερώνονται έτσι μόνο στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Οι άλλοι κινητήρες δεν έχουν πρόβλημα γιατί η βενζίνη ξεπλένει τις βαλβίδες. Επίσης, μερικοί καινούριοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού έχουν ΚΑΙ έμμεσο ψεκασμό για να μη λερώνονται οι βαλβίδες ή έχουν το μπεκ έτσι ώστε να ψεκάζουν την βαλβίδα όταν ανοίγει.
Η ανακύκλωση καυσαερίων βουλώνει από την κάπνα και θέλει καλέμι.
Στους ντίζελ είναι χειρότερα. -
Καλησπερα!
Πριν μια βδομαδα καναμε στο δικο μας τον τιμημενο καθαρισμο των μπεκ.Πραγκατικα αλλαξε ολη η εικονα του κινητηρα.Το αμαξι μας εχει 95.000χλμ καθαρα και δεν ειχε κανει ποτε.Μετα τα 45€ που εκανε εχω να πω τα εξης οφελη.
-Ομαλη λειτουργεια του κινητηρα.
-Καθολου μπουκωμα.
-Γραμμικη επιταχυνση χωρις κομπασματα.
-Πεφτει σιγα σιγα η καταναλωση!!!
-Επιτελους αναψα το a/c (ειχα ξεχασει τι σημαινει μεσα στη πολη εκτος απο μακρινα ταξιδια επειδη ειχα αυξημενη καταναλωση και χαμηλη αποδοση)Το αμαξι πλεον φυσαει λες και εγινε roleback του κινητηρα 55.000χλμ που βαλαμε τις 17ρες τις ζαντες!!!
Μη το σκεφτεστε καντε το με κλειστα ματια!
-
Το γράψαμε!!!!!!!!.......
Και ο συνάδελφος ήταν λογικός στην χρέωση!.
Α. -
Και εμενα ετσι μου φανηκε και στη Πατρα που ειχα ρωτησει ενα 5€ ποιο κατω ηταν!
-
Εχω 1 Honda Accord του 2003, με 400.000χλμ. Απο αυτά έχω κάνει 75000 με υγραέριο.
Τώρα τελευταία , μόνο στην βενζίνη μου κάνει αρρυθμίες στο ρελαντί, και δεν τραβάει στις μεσαίες στροφές.
Με το υγραέριο πηγαίνει σαφώς καλύτερα, και στην πρωινή εκκίνηση δυσκολεύεται.
Αντλία βενζίνης έχω αλλάξει πρίν 1 μήνα για 1η φορά.
Που ρώτησα στο μηχ/κο μου είπε οτι υπάρχει και ποσοστό αποτυχίας στο καθαρισμό και αναγκαστικά θα πάμε για αλλαγή.
Τα καθαριστικά κάνουν δουλεία ; Είχα ρίξει 1 της Forch πρίν 2 μήνες ,δέν μπορω να πώ οτι είδα διαφορά.
Άλλοι λένε οτι με το καθαρισμό χανει την ελαστικοτητα η μεμβρανη που εχει μεσα το μπεκ.
Υπάρχει κάποιος που να τα έχει καθαρίσει;
-
Αν τα μπεκ έχουν πρόβλημα, τότε δεν έχεις και πολλές επιλογές, ή τα καθαρίζεις ή αγοράζεις καινούρια. Τώρα το αν ο καθαρισμός θα τα επιβαρύνει και λίγο, δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό σε σχέση με την σωστή λειτουργία των μπεκ.
Το αν τα μπεκ έχουν πρόβλημα είναι υπόθεση 1' να ελεγχθεί, και όποιο δεν ψεκάζει σωστά (σε νέφος), καθαρίζεται. Υπολόγιζε περίπου 15-20€ ανά μπεκ (για έμμεσου) και ένα 30αρι για άμεσου, τουλάχιστον τόσα είχα πληρώσει εγώ (χωρίς εργατικά βγάλε/βάλε). Μετά τον καθαρισμό πρέπει να σου δώσουν και το flow chart για να δεις πριν και μετά.
-
Αττικη δυτικά ή νοτια προάστια υπαρχει καποιο υπευθυνο συνεργείο που να κανει τον καθαρισμο μπεκ ?
-
https://www.peak.gr/ Λεωφόρος Κηφισού 57
τ.κ. 12241, Αιγάλεω -
Σ' ευχαριστώ φιλε μου !
Για βενζινοκινητο έμμεσου ψεκασμού ενδιαφέρομαι
Θυμόμουν ενα συνεργειο με καλο feedback προς Καματερό αν δεν κανω λάθος
Αλλα δεν το βρισκω στο ιντερνετ
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ