Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1228
    • Best 0
    • Groups 0

    piii

    @piii

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    1228
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    piii Unfollow Follow

    Latest posts made by piii

    • RE: Ρουλεμαν συμπλέκτη- άλυτο μυστηριο

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Όταν πατάς συμπλεκτη και σταματάει κάθε θόρυβος δεν ειναι απο ρουλεμαν συμπλεκτη αλλά από ρουλεμάν σασμάν εντός.

      Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Αν έχεις την περίπτωση παραπάνω που αναφέρει ο συνάδελφος να ξέρεις δεν σηκώνει και πολύ τραινάρισμα,
      καθώς εαν τα παίξει εντελώς το ρουλεμάν απο ότι μου είπαν, αρχίζει και πέρνει τα γρανάζια μετέπειτα η μπάλα.
      Παθών, απλά το πρόλαβα εγκαίρως.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Απόκτησα τελευταία το εξης πρόβλημα με τα φρένα, και με ανησυχεί γιατί μπορεί να γίνει στραβή....
      Αν φρενάρω απότομα σε επίπεδη άσφαλτο συμπεριφέρεται κανονικά το abs.
      Εαν όμως φρενάρω σε επιφάνεια που είναι ανώμαλη, βλέπε λακούβα, το πεντάλ φαίνεται να 'βουτάει'
      και η δύναμη φρεναρίσματος μειώνεται δραματικά. Αν αφήσω το πόδι απο το φρένο και ξαναπατήσω επανέρχεται στα φυσιολογικά.
      Το αμάξι είναι octavia 5 του 2005
      Δεν εμφανίζει κάποια ένδειξη στο ταμπλώ για σφάλμα. Πρόσφατα αλλάχτηκαν δίσκοι και τακάκια μπροστά, και έχει επίσης αλλαγμένα πρόσφατα υγρά φρένων.
      Θα βαλω απόγευμα διαγνωστικό να δω μην τυχόν βγάζει βλάβη στον εγκεφαλο.
      Τι διάολο μπορεί να είναι όμως;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • Πίσω τακάκια ferodo fds 4316

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      piii
    • RE: Συμβατότητα πηγής golf 7...

      Ο χρήστης Sfak έγραψε:
      Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση!Μου ειπαν οτι ολα αυτα ισχυαν μεχρι το golf 6 δηλαδη μεχρι το 2013...

      Τι να πω χαζό μου ακούγεται πάντως. Θέλω να πω, αν πάθει κάτι το δικό σου και χρειάζεται αντικατάσταση τι κάνεις;
      Ο σειριακός αριθμός απο το καινούργιο θα είναι διαφορετικός απο τον παλιό και θα ζητήσει και πάλι κωδικό για την ενεργοποίηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • RE: Συμβατότητα πηγής golf 7...

      Λογικά δεν ισχύει γιατί και εγώ όταν είχα αγοράσει το octavia 5 μου το 2005, είχε στο στάνταρ εξοπλισμό απλό cd player.
      και ζητούσαν μια περιουσία για το μοντέλο με mp3 (mp3 stream).
      Ετσι και εγώ τσίμπησα απο Αγγλία απο ένα τυπά το μοντέλο που ήθελα και το έβαλα στην κονσόλα μου.
      Οπως ήταν φυσικό ζήτησε νέο κωδικό. Πήγα στην αντιπροσωπεία και τους ζήτησα να μου δώσουν.
      Οπερ και έγινε και χωρίς κόστος.
      Ιδια περίπτωση θα παίζει και σε σένα. Θα πρέπει δηλαδή αυτός που θα το πάρει να πάει αντιπροσωπεία για να
      πάρει κωδικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • RE: VW Golf 6 - Δίσκο Πλατό

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Εχε υποψιν οτι δισκοπλατω για το συγκεκριμενο + εργασια δε πρεπει να παει πανω απο 400αρι πες στο νομο Αττικης. Στις 125.000km a3 tsi 125 πριν 6μηνο πηγε 350e σ επαρχια.

      Απλά προς διευκρίνηση για να μην μπερδευόμαστε. Αλλο το ρουλεμάν του δισκοπλατώ, άλλο του ρουλεμάν του πριζ ντιρέκ.
      Το ένα βρίσκεται πρακτικά εξωτερικά απο το κέλυφος του σασμάν, το άλλο εσωτερικά-θέλει άνοιγμα απο άτομο που ξέρει.
      Γιαυτό και τα παραπάνω χρήματα που απαιτούνται.
      Η αλλαγή σε δισκοπλατώ στο δικό μου δεν μου κόστισε πάνω απο 250 ευρώ. Κάπου στα 150 ευρώ ήταν το ανταλλακτικό και ένα κατοστάρικο η εργασία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • RE: VW Golf 6 - Δίσκο Πλατό

      Ο χρήστης roulis21 έγραψε:

      Όχι δεν υπάρχει σφύριγμα.
      Χτύπημα υπάρχει (τακ τακ τακ) στο ρελαντί και το οποίο σταματάει όταν πατάς συμπλέκτη.

      Been there, done that όπως και οι φίλοι μας οι άγγλοι.

      Σύνολο μου βγήκε για το 5αρι σαζμάν του octavia μου κοντά στα 400 ευρώ.

      Ναι αλλα πες του και τη ζημια ηταν

      Δεν είχε φτάσει ακόμα στα αμήν..... Ηθελε κάτι ψιλά ακόμα.
      Απλά ο θόρυβος απο το ρουλεμάν είχε φτάσει σε οριακό επίπεδο.
      Κοινώς το πρόλαβα.
      Αν όμως παρέδιδε πνεύμα, η ζημιά θα ήταν πολλαπλάσια,
      καθώς απο ότι μου είπε ο μηχανικός παίζει κούρεμα γραναζιών σε αυτή την περίπτωση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • RE: VW Golf 6 - Δίσκο Πλατό

      Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
      Όχι δεν υπάρχει σφύριγμα.
      Χτύπημα υπάρχει (τακ τακ τακ) στο ρελαντί και το οποίο σταματάει όταν πατάς συμπλέκτη.

      Been there, done that όπως και οι φίλοι μας οι άγγλοι.

      Σύνολο μου βγήκε για το 5αρι σαζμάν του octavia μου κοντά στα 400 ευρώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Δεν την παλεύω άλλο με αυτή την γερμανική τεχνολογία το κέρατό μου μέσα.....
      Εχω εδώ και κανα μήνα που βγαίνει το παρακάτω σφάλμα:

             Address 01: Engine       Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
      

      Control Module Part Number: 03C 906 056 BS HW: Hardware No
      Component and/or Version: MED9.5.10 00 8544
      Software Coding: 0000071
      Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
      VCID: 75E1075F1C34EDB6B75-8020
      1 Fault Found:

      18972 - Low Pressure Fuel Sensor (G410)
      P2540 - 008 - Implausible Signal - MIL ON

      Readiness: 0000 0000

      Μιλώντας με το μηχανικό μου, καθώς υπήρχαν και ζητήματα απόδοσης, αφού το έκανε μια βόλτα με το διαγνωστικό πάνω, βρήκε ότι πιθανόν να είναι ζήτημα πίεσης βενζίνης, αφού τα bar σε κάποιο σημείο πέφτανε κάτω απο 2. Μου σύστησε αλλαγή της αντλίας βενζίνης και του περελκόμενου εγκεφάλου που έχει. Δεδομένου ότι η skoda ζητάει για τα παραπάνω δύο ανταλλακτικά πάνω απο 450 ευρώ, και χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα, τοποθέτησα μια aftermarket. Δεν υπήρχε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά στην απόδοση, και το σφάλμα συνεχίζει να εμφανίζεται σε ανύποπτο και άσχετο χρόνο. Ποτέ δεν έχει εμφανιστεί κάτω απο πίεση. Συνήθως στο ρολαριστό. Αποφάσισα απο μόνος μου να αλλάξω το αισθητήρα χαμηλής πίεσης (G410). Δεν είχα κάποια αλλαγή. Σήμερα είπα να ρίξω σπρέι για επαφές στο σύνδεσμο που κουμπώνει πάνω στον αισθητήρα μήπως και κάτι αλλάξει.
      Καμιά ιδέα ρε gyus;
      Υ.Γ τα χλμ που έχει το αμάξι(octavia 5 1.6 FSI) είναι αρκετά..... 253.000

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ

      Συνήθως όταν απενεργοποιήσεις ένα συναγερμό που έχει για κάποιο
      λόγο χτυπήσει αναβοσβήνουν κάποια λαμπάκια στο μπουτόν που έχει(ανάλογα με το μοντέλο του συναγερμού).
      Π.χ αν αναβοσβήσει 3 φορές σημαίνει ενεργοποίηση απο την επαφή της πόρτας κτλ.
      Με αυτό τον τρόπο μπορείς να δείς ποιός αισθητήρας σου δημιουργεί το πρόβλημα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      piii
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr