Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 1250
    • Best 257
    • Groups 0

    george1977

    @george1977

    621
    Reputation
    37
    Profile views
    1250
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    george1977 Unfollow Follow

    Best posts made by george1977

    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα (και οδηγώ) Mercedes GLA200

      Είχα ένα μικρό ατύχημα με το 2008 και έπρεπε να πάει φανοποιείο. Το ραντεβού με καθυστέρησε μερικές εβδομάδες και πήγα στον συνεργείο να παραδώσω αυτοκίνητο και να παραλάβω αυτοκίνητο αντικατάστασης.

      Με περίμενε ένα αυτόματο GLA200 σε λευκό χρώμα.
      Εμφανισιακά κουκλί και το εσωτερικό αρκετά ποιοτικό.
      Οθόνες με καλή ανάλυση και γενικά εσωτερικό ποιοτικό όχι όμως αντίστοιχο με άλλα μοντέλα της εταιρίας.

      Εργονομικά τα πάντα στα σωστά σημεία , εκτός από το μοχλό ταχυτήτων. Ο μοχλός ταχυτήτων είναι σε πολύ άκυρη θέση και δεν συνηθίζεται με τίποτα, υπόσχομαι να μην ξαναγκρινιάξω με την εργονομία των Γάλλων @gatoz μην ξαναγκρινιάξεις για τους Γάλλους, η GLA είναι χειρότερη.ψΠαραβλέποντας αυτήν το εργονομικό ατόπημα, αρχίσαμε να κινούμαστε. Ωραίο πάτημα και ψυχωμένος κινητήρας όταν πατήσεις στο πάτωμα το γκάζι.

      Έχοντας κακομάθει με το ηλεκτρικό μέσα στην πόλη, παρότι αρκετά ραφιναρισμένο σου βγάζει μια τραχύτητα στην λειτουργία, γεγονός που αδικεί και την ποιότητα κύλισης. Μέσα στην πόλη είναι σχετικά ευκίνητο παρά το μέγεθος του, όμως παρά το αυτόματο και το πολύ ομαλό start and stop δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε αίσθηση ούτε υβριδικό ούτε ηλεκτρικά μοντέλα. Στην εθνική είναι αρχοντικό από την άλλη και μπορείς να πηγαίνεις άνετα με νούμερα αυτοφόρου. Στο επαρχιακό είναι πάλι αρχοντικό με ωραία ποιότητα κίνησης.

      Παρότι άλλη κατηγορία από το peugeot θα τολμήσω να τα συγκρίνω.
      Ιnfotainment και οθόνες κατα κράτος επικράτηση των γερμανών με μια παραφωνία. Το carplay είναι extra και πρέπει να πληρώσεις 372 ευρώ στο mercedes store (έλεος!!!! σε 40Κ αυτοκίμητο, βραβείο κάλτσας με πέδιλο).
      Τιμόνι και κιβώτιο κατά κράτος επικράτηση του 2008. στο GLA νιώθει χρόνια πίσω
      Ποιόητα κύλισης. Κατα κράτος επικράτηση του 2008 μέσα στην πολη . Επαρχιακός ισοπαλία. Εθνική το GLA
      Εξοπλισμός . Μάλλον Χ παρότι λείπει το  carplay στο GLA,  πολύ ανώτερο ηχοσύστημα το GLA

      Συνολικά ενδιαφέορν αυτοκίνητο , αλλά πλεον τα αμιγώς θερμικά μένουν εμφανώς πίσω στις αστικές και περιαστικές περιοχές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      e-2008 ένα χρόνο μέτα.

      Συμπληρώνοντας ένα χρόνο με το e-2008 και 12.000 χλμ είπα να κάνω ένα απολογισμό ώστε να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία.
      Καταρχήν σαν αυτοκίνητο είναι όμορφο , με ωραίο εσωτερικό, καλή εκμετάλλευση χώρων και καλή ποιότητα κύλισης. Το μέγεθος οτι πρέπει για πόλη και μόνο λίγο η γαλλική εργονομία προβληματίζει στην αρχή αλλά συνηθίζεται. Το τιμόνι είναι έρωτας όπως και όλα τα χειριστήρια. Τον κακό τους εαυτό οι Γάλλοι το έχουν βγάλει στο infotainment με κακογραμμένο λογισμικό το όποιο κολλάει σε ανύποπτες στιγμές, χάνοντας είτε το carplay είτε μαυρίζοντας την οθόνη. Γενικά δεν φιάχνει και με firmware Update όποτε το κακό λογισμικό είναι μάλλον feature του αυτοκινήτου.
      Στην συμβίωση εως τώρα έχουν έρθει όλα ομάλα, μια ανάκληση για το Ac, ένα τρακάρισμα από δυο δικυκλιστές που θέλανε να γνωρίστουμε καλύτερα, καλή υποστήριξη εως τώρα από συγκεκριμένα συνεργεία , κάποια άλλα φάγανε χι γιατί μάλλον θέλανε να αποφύγουν την υποστήριξη του ηλεκτρικού.
      Στην πολή αισθάνεσαι βασίλιας, κυκλοφορείς αθόρυβα με γαλλική άνεση και όλο το στήσιμο είναι χαλαρωτικό. Υπάρχουν τρια mode eco,normal, sport τα όποια τα επιλέγεις ανάλογα την διάθεση. Στο eco πραγματικά η κατανάλωση μπορεί να δει πολύ χαμηλά νούμερα 11-12Kwh αλλά παράλληλα το αυτοκίνητο είναι ξεψυχισμένο σαν το περίφημο σαξόφωνο στην εμφάνιση της Σοφίας Βόσσου στην Eurovision το 1991. Εντούτοις σε συνθήκες αθηναικού μποτιλιαρίσματος είναι μάλλον το καταλληλότερο mode. Στο normal έχεις ένα αξιοπρέπες αυτοκίνητο ένω το sport είναι πραγματικά πολύ ζωντανό και διασκεδαστικό.

      Περιαστικά στην ακτίνα δράσης του 250-300 είναι χαλαρωτικό και ζωντανό, δεν ταλαιπωρεί οδηγό και επιβάτες και γενικά κάνει την συμβίωση εύκολη.
      Στα μεγάλα ταξίδια αλλάζει η εμπειρία. Εδώ αρχίζει ο σχεδιασμός, πόσο θα είσαι φορτισμένος, που θα σχεδιάσεις τις φορτίσεις σου, ενα ενδεχόμενο backup plan έαν κάτι δεν πάει καλά στο σχεδιασμό. Υπάρχει η περίφημη εφαρμογή ABRP όπου είναι αρκετά ρεαλιστική. Το αυτοκίνητο πηγαίνει άνετα και στις υψηλές ταχύτητες παρόλα αυτά η μικρή μπαταρία (45KWh ωφέλιμο) και η κατάσταση με τους φορτιστές στα ΣΕΑ (ένας πρακτικά φορτιστής 50KWh ανα ΣΕΑ) σε οδηγεί να επιλέξεις να τρέχει με 110-115 χλμ την ώρα ώστε να έχεις τέτοια κατανάλωση ώστε να χρειαστεί λιγότερες φορτίσεις. Η ενεργη αυτόνομια σε αυτές τις συνθήκες είναι στα 240-260χλμ αναλογα με την θερμοκρασία , την φόρτωση του αυτοκινήτου, το άνεμο και το πόδι του οδηγού. Σε γενικές γραμμές για τα λίγα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν οι υποδομές είναι οριακές στις εθνικές, πράγμα που είναι περισσότερο κατανοητό στις αργίες όπου είναι μεγαλύτερη η πιθανότητα να πρέπει να περιμένεις να φορτίσεις. Σε γενικές γραμμές εξαιρώντας τις περιπτώσεις όπου θα είναι ήδη άλλος να φορτίζει η ταλαιπωρία είναι μικρή και διαχειρίσιμη. Ομως εαν είναι να αυξηθεί το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων , οι υποδομές είναι απειροελάχιστες στους δρόμους. Θα πρέπει να μπουν μεγαλύτεροι και περισσότεροι φορτιστές. Οι φορτιστές στις εθνικές είναι το μεγαλύτερο στοιχείο διαφοροποίηση της Tesla καθώς τα tesla έχουν δυνατότητα να φορτίσουν στους 250Kwh φορτιστές που υπάρχουν σε στρατηγικά σημεία στο οδικό δίκτυο. Γενικά εδώ θέλει πολύ δουλειά. Όμως εαν δούμε την συνολική εικόνα, είναι στο συμφέρον των διαχειριστών την ιδιωτικών πλεον εθνικών οδών να έχουν υποδομές στα ΣΕΑ , καθώς ο χρόνος αναμονής θα είναι πηγή κέρδους για τα ΣΕΑ εαν υπάρχουν οι καταλληλες υπηρεσίες εστιάσης και λοιπά.
      Μέσα στην πόλη η διαδικασία φόρτισης είναι πολύ ευκολότερη. Ο Δήμος Αθηναίων , πρωτοπόρος έχει αρκετά σημεία φόρτισης τα όποια εξακολουθούν και είναι δωρεαν, ενω σοβαρές επενδύσεις έχουν γίνει και από την ΔΕΗ σε αρκετές στρατηγικές πόλεις. Σε γενικες γραμμές η αστική φόρτιση είναι σε καλή κατάσταση και δεν θα προβληματίσει κανένα ακόμη και εαν έχουν δυσκολίες να φορτίσουν σπίτι τους. Υπάρχουν βέβαια συνοικίες στην Αθήνα που η φόρτιση θα είναι προβλητική καθώς ενδεχομένως είτε να μην υπάρχουν φορτιστές κοντά ειτε αυτοί που υπάρχουν να μην επαρκούν.
      Στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το πρώτο που μαθαίνεις είναι οτι πρέπεις να έχεις αρκετά application για την εύρεση φορτιστή , για το σχεδιασμό ταξιδιού και για την ίδια την φόρτιση. Ένας γρήγορος κατάλογος είναι ο παρακάτω
      Plugshare:Ανεξάρτητη εφαρμογή που υποστηρίζειται από την κοινότητα και σε βοηθάει να βρίσκεις φορτιστές.
      ABRP:Εφαρμογή σχεδιασμού διαδρομής και σημείων φόρτισης
      ΔΕΙ blue: H εφαρμογή της ΔΕΗ για φόρτιση στους φορτιστές της
      Elpefuture: H εφαρμογή της ΕCO για φόρτιση στους φορτιστές της (must για ΣΕΑ)
      Ιncharge : H εφαρμογή της AVIN για φόρτιση στους φορτιστές της (must για ΣΕΑ)
      ChargeAPp: H εφαρμογή της Protergia για φόρτιση στους φορτιστές της (must για ΣΕΑ)
      Fortizo : H εφαρμογή της fortizo για φόρτιση στους φορτιστές της (αυτούς θα τους μαλώσουμε)
      Chargespot: H εφαρμογή της Watt and Volt για φόρτιση στους φορτιστές της
      To κόστος κίνησης μέσα στην πολή και περιαστικά είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα παρά την αύξηση του κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος. Στην εθνική και εαν κινηθείς πέρα από την αυτονομία του αυτοκινητού και χρειαστείς τους ταχυφορτιστές , το κόστος είναι στα επίπεδα οικονομικού diesel χωρίς όμως να ρυπαίνεις αντίστοιχα.
      Συμπερασματικά εγώ ακόμη και σήμερα που είναι μικρές και ελλειπείς οι υποδομές φόρτισης , θα πρότεινα ανεπιφύλακτα ηλεκτρικό σε όποιον οι μεταφορικές του ανάγκες έχουν να κάνουν με κίνηση στην πόλη και περιαστικά εντός μια ακτίνας 150 χιλιομέτρων από την μόνιμη κατοικία. Όσο βγαίνεις από την ακτίνα δράσης ξεκινούν οι συμβιβασμοί οι οποιοι για την ώρα δεν είναι πολλοί αλλά εαν γίνει πιο μαζική η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργηθούν περισσότερα θέματα με την αναμονή. Στα παραπάνω εξαιρούμε την Tesla καθώς το συνολικό προιόν είναι πιο ολοκληρωμένο για την ώρα από τους άλλους κατασκευαστές και τουλάχιστον έαν έχεις βάση την Αθήνα, έχεις σε στρατηγικά σημεία περισσότερες επιλογές.

      Μερικά στατιστικά
      12200 Km
      2200 Km σε εθνικές σε ταξίδια ανω των 200Km (18 Kwh/100 κατανάλωση -cc 115Km)
      10000Km εντος πόλης (13 kwh/100κμ κατανάλωση)
      Tα κόστη εξαρτώνται με τι τρόπο φορτίζεις.
      Με την παραδοχή οτι στην πόλη φορτίζεις σε level2 0,45E/Kwh, το κόστος είναι 6euro/100Κm
      Ενω στις εθνικές με DC χρεώση 0,65ε/Kwh το κόστος είναι 11,70euros/100Km
      Στην πραγματική ζωή τα κόστη είναι χαμηλότερα, στην πολη είναι εύκολο να έχεις οικιακή ή φόρτιση από τους δωρεαν ακόμη φορτιστές ενώ και στις εθνικές πάντα ξεκινας με μεγαλή αρχική φόρτιση χαμηλότερου κόστους από τα 11,70euro/100 των DC.
      Ενδεικτικά τα 12200 εμένα δεν μου έχουν κοστίσει παραπάνω από 200-220 ευρώ βάζοντας και τις δοκιμές φόρτισεις στην πρίζα του σπιτιού.
      Ακόμη όμως και εαν τα δεδομένα της οικονομίας δεν ήταν ευνοικά, η έλλειψη θορύβου και οι μηδενικές εκπομπές σε μια πολύ επιβαρυμένη περιοχή όπως είναι το λεκανοπέδιο είναι από μόνα τους ικανοί λόγοι για να αλλαξεις. Εαν δεν αλλάξουμε και ίσως δεν ξεβολευτούμε καμιά αλλαγή δεν είναι εφικτή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Αθήνα-Ηγουμενίτσα με e2008 (προσοχή μεγάλο σεντόνι)

      Το ταξίδι Αθήνα- Ηγουμενίτσα το κάνω κατά μέσο όρο περίπου 8-10 φορές το χρόνο τα τελευταία δεκαπεντε χρόνια.
      Η πραγματικότητα αυτή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας στην επιλογή του βασικού οικογενειακού αυτοκινήτου. Το ρόλο αυτό τα τελευταία έξι (6) τον είχε αναλάβει το Honda CRV , με το ροπάτο οικονομικό κινητήρα diesel φιλικό στο φορολογικό μας σύστημα και τους μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Το προηγούμενο αυτοκίνητο πόλης , ένα yaris hybrid δεν μας είχε προκαλέσει πότε ώστε να το χρησιμοποιήσουμε για αυτό το ταξίδι.
      Η κατάσταση μεταβλήθηκε όταν στην οικογένεια προστέθηκε το Peugeot e-2008 στην έκδοση allure. H πρακτικότητα του και η ποιότητα κύλισης σε έβαζε σε σκέψεις ώστε να δοκιμάσεις να σπάσεις το μονοπώλιο του Honda.
      Ο κύβος ερρίφθη όταν παραδόθηκε σημαντικό κομμάτι της Αμβρακίας Οδού , όπου μειώνεται η απόσταση κατά 30+ χιλιόμετρα ενώ ταυτόχρονα η χάραξη είναι πολύ ευνοϊκή για τα δεδομένα του e-2008 καθώς τόσο η Αμβρακία όσο και το κομμάτι Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας έχουν χάραξη με όριο τα 90 χιλιόμετρα ενώ η Ιονία και Εγνατία είναι στα 120+χλμ.
      Εκκίνηση με σχεδιασμό ταξιδίου από την εφαρμογή ΑΒRP όπου δώσαμε αγώνα να την πείσουμε να βάλει την Αμβρακία στο σχεδιασμό της διαδρομής.
      Έδειξε επιμονή να σχεδιάσω το ταξίδι με τρεις στάσεις ( Κιάτο , Ευηνοχώρι, Ρίβιο ), κρίνοντας εκ του αποτελέσματος η στάση στο Κιάτο δεν θα ξαναγίνει.
      Πάμε στα του ταξιδίου, λίγη ταλαιπωρία στην αρχή λόγω της φωτιάς στα διόδια και της κίνησης, στη ουσία ο δρόμος καθάρισε από το 60χλμ και μετά. Για να μην βγουν εσφαλμένα αποτελέσματα το κομμάτι αυτό το διέγραψα από την μέση κατανάλωση καθώς οι χαμηλές ταχύτητες δίνουν πολύ χαμηλή κατανάλωση η όποια δεν είναι ενδεικτική.
      Αρχοντικό πάτημα το 2008 δεν έχει να ζηλέψει και πολλά πράγματα από το CRV σε ποιότητα κύλισης , ενώ το infotainment (παρά τα θέματα του) με CarPlay φροντίζει να διασκεδάζει οδηγό και συνοδηγό.

      Πρώτη στάση Κιάτο και οι πρώτες αρνητικές εντυπώσεις. Μια γιατρίνα βρήκε σκιερό το μέρος που ήταν ο φορτιστής CCS και είχε παρκάρει εκεί το θερμικό αυτοκίνητο. Όταν έσκασε μύτη αντί να ζητήσει συγγνώμη και να τελειώσει η ιστορία μας είπε ότι ήταν προτιμότερο να παρκάρει εκεί παρά σε θέση αναπήρων. Δεύτερη κακή εντύπωση η εφαρμογή fortizo δεν έγραφε πουθενά για τις χρεώσεις , δίνοντας πάσα στο μηχάνημα που θα κάνεις φόρτιση. Εκεί οι χρεώσεις εμφανιζόντουσαν αφού είχε ξεκινήσει η φόρτιση. Για να μην τα πολυλογούμε οι φορτιστές αυτοί είναι τελείως ακατάλληλοι εάν θες να κάνεις μια μικρή γρήγορη φόρτιση και οι πρακτικές αυτές πρέπει να αποδοκιμαστούν από όλους τους καταναλωτές.
      Cruise-control στα 110 και αναχώρηση έχοντας βάλει 6,5 KWh, που εκ του αποτελέσματος τελικά δεν θα τις χρειαζόμασταν.
      Άφιξη με 29% στο Ευηνοχώρι και πολύ τίμιοι οι φορτιστές της NRG (ξεκάθαρη χρέωση 0,62E/Kwh) , καθίσαμε να φάμε στα goody και μέχρι να τελειώσουμε το φαγητο είχαμε βάλει 27ΚWh .
      Ξεκίνημα από Ευηνοχώρι με 85% μπαταρία και cruise control στα 110 . Το ΑΒRP επέμενε να βάλουμε 5KWh στο Ριβιο πρίν εγκαταλείψουμε την Ιονία για την Αμβρακία. Εκ του αποτελέσματος πάλι δεν θα τα χρειαζόμαστε τελικά αλλά από ψυχολογικής απόψεως είναι σωστή η στάση αυτή καθώς είναι ο τελευταίος ταχυφορτιστής πριν μπεις Αμβράκια Οδο .
      Βάλαμε γρήγορα τα 5KWh και απολαύσαμε τα τοπία της Ελληνικής άγριας Δύσης. Να σημειώσουμε ότι η Αμβρακία δεν έχει χάραξη για 130 χλμ αλλά για 90 και δεν έχει και ΛΕΑ ούτε ΣΕΑ ενώ υπάρχει ακόμη ένα κομμάτι 17 χλμ που το κάνεις στο παλιό τον δρόμο. Όμορφη διαδρομή ενώ στο παλιό κομμάτι που δεν έχει συντηρηθεί και καλά , δεν μας ταλαιπώρησε καθόλου το e-2008 καθώς απορροφούσε ιδανικά τις λακούβες.
      Μια από τις ομορφιές του ηλεκτρικού είναι ότι τηρείς πιο ευχάριστα τα όρια ταχύτητας στους δρόμους. Με το θερμικό δυσκολεύεσαι πχ να κρατήσεις την ταχύτητα κάτω από τα 60 στο τούνελ στο Άκτιο ή σε κάποια κομμάτια μπορείς εύκολα να παρασυρθείς και να ξεπεράσεις το όριο. Στο ηλεκτρικό κρατας το όριο και το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων φροντίζει να στο θυμίζει.
      Άφιξη τελικά στην Ηγουμενίτσα με δυο παύλες και εξήντα (60) πραγματικά χιλιόμετρα να απομένουν. Εδώ να πούμε ότι επειδή τα τελευταία οκτώ χιλιόμετρα στο δρόμο είναι έντονα κατηφορικά και γεμίζει η μπαταρία, το κοντέρ δίνει αυτονομία που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα (η ένδειξη όταν φτάσαμε ήταν 100 χιλιόμετρα)
      Απολογισμός 430 χλμ με μέση κατανάλωση 15,8KWh/100 με cc 110 Ολυμπία και Ιονία και 90 Αμβρακία
      Συνολικό κοστολόγιο
      Αρχικό γέμισμα χωρίς κόστος (Να είναι καλά οι δημόσιοι φορτιστές του Δήμου Αθηναίων 🙂 )
      Kιάτο 6,5ΚWh. —> 13euros (χωρίς σχόλιο)
      Ευηνοχώρι 27Κwh -17euros
      Ρίβιο. 5,5ΚWh —>3,5 euros
      Συνολικό κόστος 33,5 euros, αποφεύγοντας την παγίδα της fortizo τα 39 Kwh που έπρεπε να προστεθούν θα μας έδιναν κόστος 24,18 ή επειδή είχαμε περίσσευμα 6,5W το πραγματικό κόστος ήταν 20 ευρώ.
      Εάν η αρχική φόρτιση γινόταν σε χρεώσιμο με 0,45e/KWh φορτιστή το συνολικό κόστος θα ήταν (450,45)20,25+20= 40,45
      Το αντίστοιχο κόστος στο Honda είναι 430
      5,5*1,9 (diesel ultimate) = 44,93 με αντίστοχο ρυθμό Αμβρακία και στο κομμάτι Πρέβεζας Ηγουμενίτσας και ελαφρώς πιο γρήγορο στο κομμάτι Ιόνιας και Ολυμπίας (cc 120)
      H χρονική επιβάρυνση για τις φορτίσεις είναι 50 λεπτά , δεν μας πειράξανε καθόλου καθώς έτσι και αλλιώς κάνουμε μια στάση τριάντα λεπτών για φαγητό ενώ στο ρυθμό κίνησης η διαφορά ήταν στα 15 λεπτά.

      Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ένα ηλεκτρικό με μια καλή μπαταρία από 55KWh και πάνω θα κάνει το ταξίδι χωρίς παραχωρήσεις σε χρόνους . Με τα σημερινά δεδομένα ένα καλό diesel και ένα ηλεκτρικό θα έχουν συγκρίσιμα κόστη σε σημερινές τιμές εφόσον οι φορτίσεις γίνονται σε εμπορικούς φορτιστές. (11ΚWh για την αρχική φόρτιση και DC για το συμπλήρωμα) Την πλάστιγγα προς το ηλεκτρικό την γέρνει εάν η αρχική φόρτιση μπορεί να γίνει σε οικιακό ρεύμα με χαμηλό κόστος ή δωρεάν φορτιστή .

      ΥΓ. Στην ερώτηση εάν θα το ξανακάνω η απάντηση είναι ναι και θα είμαι σοφότερος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Οκτώ μήνες συμβίωσης με το Peugeot e-2008 Allure

      Με αφορμή την συμπλήρωση οκτώ μηνών στο τιμόνι του e-2008 θα κάνω μια αναλυτική αποτίμηση της συμβίωσης. (8000 χιλιόμετρα ηλεκτρικά)
      Το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό , με καλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες και πολυ πρακτικό χώρο αποσκευών. Το διπλό πάτωμα στον χώρο αποσκευών σου εξασφαλίζει τάξη για τα καλώδια φόρτισης στον κρυμμένο χώρο . Για όσους δεν είναι εξοικιωμένοι με την ηλεκτροκίνηση πρέπει να έχεις δυο καλώδια φόρτισης μαζί σου , ένα για πρίζα shuko και ένα type-2 για τους φορτιστές των 11/22Κwh. Oι υπολοιποι ταχυφορτιστές έχουν δικά τους καλώδια και απλά κοιτάζεις να είναι συμβατά με το αυτοκίνητο (CCS στην περίπτωση του e-2008.
      Μέσα στην πόλη είσαι σε μαγικό χαλί , πηγαίνοντας χαλαρά και βάζοντας το sport mode μπορεί να σπάσεις πλάκα με τα αυτοκίνητα που δεν θα έχουν προσέξει το e στο πίσω μέρος.
      Για το οικολογικό του θέματος μπορεί να κυκλοφορείς συνέχεια στο eco εξασφαλίζοντας καταναλώσεις στο επίπεδο των 13Kwh στα 100 χλμ αλλά σε ανοικτό δρόμο είναι πραγματικά κρίμα να είναι το αυτοκίνητο στο normal ή sport mode , όποτε το αυτοκίνητο αποκτά ενδιαφέρον. Σε σχέση με το yaris hybrid είναι καλύτερο τόσο μέσα στην πόλη , όσο και περιαστικά σε ανοικτό δρόμο καθώς ο συνδιασμός κινήτηρα και ανάρτησεις σου επιτρέπει να πας αρκετά γρηγορα και παιχνιδιάρικα.
      Για την Εθνική τα είπαμε στο σεντόνι στο ταξίδι Αθήνα-Ηγουμενίτσα. Τα όρια τα βάζει η μπαταρία και οι ταχυφορτιστές που υπάρχουν στο δίκτυο. Σαν αυτοκίνητο είναι πολύ ικανό στην διαχείριση μεγάλων διαδρομών όποτε το θέμα που πρέπει να λύσεις είναι να βρεις την χρυσή φόρμουλα ταχύτητας και φορτίσεων. Μπορείς να πηγαίνεις με 130 αλλά ίσως θα σου κοστίσει μια επιπλέον φόρτιση. Με τα τωρινά δεδομένα , ταχυφορτιστές 50Kwh στα συγκεκριμένα σημεία η χρυσή τομή είναι τα 110Km/h.
      Πάμε στο θέμα της ηλεκτροκίνησης το όποιο για μένα ήταν η ευχάριστη έκπληξη καθώς μάλλον ξεκίνησα προκατειλημένος αρνητικά. Η Αθήνα είναι ιδανική πόλη για ηλεκτροκίνηση και όσο και να φαίνεται παράξενο έχει αρκετές υποδομές και μάλιστα δωρεαν για να στηρίξει την ηλεκτροκίνηση . Πρωτοπόρος ο δήμος Αθηναίων με πάνω από είκοσι διπλούς φορτιστές 11Kwh,δίνει λύσεις στην φόρτιση. Με την υπάρξη των φορτιστών αυτών ανακαλύπτεις ξανά την Αθήνα. Το 90% των φορτίσεων το έχω κάνει σε φορτιστές του Δήμου Αθηναίων και χωρίς κόστος. Τις υπολοιπές φορτίσεις τις έχω κάνει είτε στο σπίτι ,για την ώρα πειραματικά γιατί δεν υπήρχε πραγματική ανάγκη φόρτισης, είτε πειραματικά στο αεροδρόμιο για να δω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές DC και από ανάγκη μόνο στο μεγάλο ταξίδι Αθήνα-Ηγουμενίτσα και πίσω.
      Στο θέμα των εφαρμογών τώρα. Χρειάζεται εξοικίωση γιατί υπάρχουν διαφορετικές εφαρμογές ανάλογα τον πάροχο της φόρτισης. Τι χρειάζεται να έχεις
      Α)Σίγουρα το plugshare (παίζει και στο carplay)- εμφανίζει όλους τους φορτιστές ενώ έχει και αξιόλογη κοινότητα ώστε να γνωρίζεις περίπου σε πραγματικό χρόνο την διαθεσιμότητα των φορτιστών
      Β) ΔΕΗ-blue, Ευχάριστη έκπληξη αλλά η ΔΕΗ έχει μια από τις καλύτερες εφαρμογές φόρτισης και μάλιστα η ομάδα που την υποστηρίζει είναι πάντου και παίρνει feedback σε πραγματικό χρόνο. Πρέπει να υπάρχει καθώς το δίκτυο της μεγαλώνει συνεχώς στις πόλεις και είναι πραγματικά πολύ καλή λύση εαν για κάποιο λογο δεν μπορείτε να φορτίσετε σπίτι.
      Γ)Εlpe-future. Απόλυτο must ειδικά με RFID κάρτα για όσους θα χρειαστούν ταχυφορτιστή DC. Εξαιρετική εφαρμογή και η καλύτερη χρεώση για DC 0,55e/Kwh
      Δ)Ιncharge. Ισως τα μεγαλύτερο δίκτυο DC και εξαιρετική εφαρμογή.
      Ε)Λοιπές εφαρμογές Protergia charge, chargespot,blink,fortizo σε περίπτωση που χρειαστείς αυτούς τους φορτιστές.
      ΣΤ)Οπωσδήποτε ABRP ειδικά στα πρώτα μεγάλα ταξίδια. Μπορείς να ετοιμάσεις όλα τα σενάρια φορτίσματος ώστε χωρίς άγχος να κινηθείς στην διαδρομή που θέλεις.
      Συνολικά η ηλεκτροκίνηση ήταν ευχάριστη εκπληξη για μένα ίσως γιατί ξεκίνησα με χαμηλές προσδοκίες. Είναι με βεβαιότητα η καλύτερη λύση για την πόλη και περιάστικά ενώ με κάποιους συμβιβασμούς πηγαίνεις παντου. Οσο καλύτερη η μπαταρία και η αεροδυναμική τόσο λιγότεροι οι συμβιβασμοί. Τελειώς άλλο κεφάλαιο είναι η Tesla. Με τους δικούς της φορτιστές 250Kwh σε στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου (χωρίς κόστος μάλιστα), μπορείς να πας παντού πολύ γρήγορα και με ελάχιστους συμβιβασμούς. Όταν και οι υπολοιποι πάροχοι βάλουν μεγαλύτερους φορτιστές από 50Κwh θα μικρύνουν και οι συμβιβασμοί των υπολοίπων αυτοκινήτων.
      Έαν γύρναγα το χρόνο πίσω τελικά πάλι ηλεκτρικό θα έπαιρνα με Leasing τελικά. Νομίζω οτι η νεα γενιά γαλλικών ηλεκτρικών έχει πιάσει το νόημα καθώς θα έρθουν με χαμηλότερο κόστος και καθαρά για αστική περιαστική χρήση που είναι και το μεγαλύτερο τους πλεονέκτημα. Για αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων αυτήν την στιγμή η απάντηση είναι diesel ή Tesla.
      Τα οικονομικά τώρα
      Φορολογικά το leasing ηλεκτρικού συμφέρει με τα 100 καθώς αναγνωρίζεται σαν έξοδο το 150% του μισθώματος .
      To πρόγραμμα Κινούμαι ηλεκτρικά 2 δίνει επιδότηση ακόμη και στο leasing με αποτέλεσμα να μειώνει το πρόβλημα των αυξημένων τιμών των ηλεκτρικών.
      Πραγματικό κόστος χρήσης 8000 χιλιομέτρων
      Χρήματα σε ταχυφορτιστές Dc & AC : 81 ευρω =155Κwh0,52e/Kwh
      Κόστος οικιακής χρεώσης με τιμολόγιο Protergia για ηλεκτρικά και ρήτρα αναπροσαρμογής-χωρίς ελαφρυνση ταμείου ενεργειακής μετάβαση : 2,80 ευρω ( 8Kwh 0,35 =2,80)
      Kόστος σε δημόσιους φορτιστές: 0,00
      Συνολικό κόστος για 8000 χλμ , 83,80€
      Το κόστος για το yaris θα ήταν 8000
      5,00/100
      2,20 =880€

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Επεσε στα χέρια μου ενα toyota corolla cross στην πλούσια έκδοση. Επειδή αυτήν την περιόδο οδηγώ μια mercedes gla200 ( οχημα αντικατάστασης) μπήκα στον πειρασμό να τα συγκρίνω.

      Καπότε θα φάνταζε ιεροσυλία και εγκλημα στην σκέψη και μόνο αλλα η corolla cross ειναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο απο οπου και να το πιάσεις. Μόνο το infotainment ( ανάλυση και δυνατότητες) είναι καλύτερο στην mercedes και η ποιοτητα ήχου. Ουσιαστικά έχει πολλα γκατζετάκια που κανουν τους 40+ να χαμογελάμε , εξαιρετική η εφαρμογή mercedes me. Απο εκει και μετά βάζουμε τελεία. Ισοπεδωτικά καλυτερη η corolla παντού, με μόνη παραφωνία καποιες μικρολεπτομέρειες κατασκευής και ποιοτητας. Σκέφτεσαι πως θα είναι σε υλοποίηση lexus και λυπάσαι πραγματικά για τους Γερμανούς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Στην μαυρίλα των ημερών να σημειώσουμε μερικές ειδήσεις που δείχνουν οτι κάτι κινείται στο ορίζοντα.

      α)επέστρεψαν κάποιοι Ρώσοι διπλωμάτες στις ΗΠΑ για διαβουλεύσεις
      β)επίσκεψη των Ισραηλινών στην Μόσχα και μετά στις Ευρωπαικές πρωτεύουσες.
      γ)γενική μετριοπάθεια στις δηλώσεις από ΗΠΑ

      Είναι πιθανόν να δωθεί ένα way out στον Πούτιν. Οπως έχουμε νιώσει το πετσί μας , θα θυσιαστεί ο χρήσιμος ηλίθιος.
      Η σκέψη των ΗΠΑ είναι οτι η μελλοντική αναμέτρηση θα είναι με την Κίνα. Η Ρωσία θα πρέπει να έχει ευθράστη ισορροπία φοβου με την Ευρώπη ώστε να είναι ουδέτερη. Δεν έχουν εγγυήσείς για την μετά πουτιν επόχη, better the devil you know.

      Oι ΗΠΑ έχουν κερδισει την εξάρτηση της Ευρώπης από το δικό τους LNG και σίγουρα θα δώσουν μερίδιο και στην Ρωσία που θα συντηρεί τις τιμές ψηλά. Θα έχουν δημιουργήσει μια ανοικτή πληγή στην Ρωσία στο μαλακό της υπογάστριο , την όποια θα φοβούνται και θα την λάβουν σοβαρά υπόψιν τους πριν πάρουν θέση σε ενδεχόμενο σινοαμερικάνικό πόλεμο. Θα έχουν κάνει την Ευρώπη να ξοδεύει σε όπλα και θα έχουν καταφέρει να έχουν στο μαντρί του ΝΑΤΟ και άλλες χώρες και όλες να ξοδεύουν. Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι τα πήραν όλα.

      Πρέπει τώρα να το μαζέψουν το πράγμα. είτε με δυο κράτη είτε με συνομοσπονδία είτε με οποιαδήποτε λύση θα μαζευτεί η ιστορία.

      posted in Αντίλογος
      G
      george1977
    • RE: HONDA JAZZ

      @stefan147 said in HONDA JAZZ:

      . Κατά τα άλλα είναι τενεκές και δεν ήταν ούτε φθηνό ούτε τίποτα. 17.5Κ είχε αρχική το 2018 και η γυναίκα μου το πήρε 15.5Κ επειδή και οι δύο γονείς της δούλευαν 30 χρόνια στο Σαρακάκη...δε με άκουσε τότε να πάρει ένα 208 και λουζόμαστε τώρα το χρέπι...

      Όλοι κάνουμε συμβιβασμούς στην ζωή. Από τότε που παντρεύτηκα εγώ τρωω και τις μπάμιες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Παρότι η Καιλή ήταν ότι πιο σάπιο είχα γνωρίσει, παρότι είναι σίγουρο οτι τα έπιανε όπου πήγαινε, η ιστόρια της είναι περιέργη.

      Όλη αυτή η υποκρισία που υπάρχει στις Βρυξέλλες μας κάνει όλους να κάνουμε δεύτερες σκέψεις. (σοκαριστήκαν οι Γερμανοί ευρωβουλευτές --)

      Η μεγάλη εικόνα τι λεει. Το Κατάρ είχε κάνει κάποιες συμφωνίες με την Γερμανία για αγορά φυσικού αερίου. Με ένα μαγικό τρόπο οι ίδιοι που κλείνουν τα μάτια στην Σαουδική Αραβία και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, ασχοληθήκαν με τα μούτρα με το Κατάρ που τα χώνει (τα χώνει αντικειμένικα ; ). Είναι σχεδόν σίγουρο οτι το Καταρ θα απαξιωθεί με κάθε τρόπο ώστε τελικά να μην είναι ηθικό να προμηθεύεται η Ευρώπη φυσικό αέριο από εκεί.

      Προσθέστε στην εξίσωση Ουκρανία, γκριζάρισμα στην Ανατολική Μεσόγειο και θα καταλάβετε ποιος είναι ο στόχος ο πραγματικός. Να μην ξεχάσουμε τα χάρτινα καλαμάκια 🙂

      posted in Αντίλογος
      G
      george1977
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @fanis75 said in Peugeot 3008 2016:

      @george1977 said in Peugeot 3008 2016:

      Και μη τυχόν και γκρινιάξουμε για εργονομία , είδαμε και τους Γερμανούς της Mercedes.

      Oι Γερμανοί έχουν εξιαρετική εργονομία. Η ΜΒ είναι λίγο ιδιίατερη περίπτωση γιατί έχει μια δικιά της φιλοσοφία, η οποία έχει την λογική ότι μια φορά κάτοχος ΜΒ, για πάντα κάτοχος ΜΒ οπότε η εργονομία θα είναι οικεία στους κατόχους. Έχει λίγο υπεροψία του στυλ "εμένα ειναι σωστό, θα το μάθεις την 1η φορά αλλά θα το ξέρεις για πάντα" θεωρώντας ότι δεν θα πάρεις άλλο αμάξι μετά από την εμπειρία της ΜΒ.

      Και οι Γάλλοι σκέφτονται έτσι. ο @cruiser όλα φυσιολογικά τα βρίσκει. Εγώ και ο γάτος ψάχνουμε pdf.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Χρόνια πολλά σε όλους. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον το νήμα όποτε μπορώ. Αυτό που παρατηρώ όχι μόνο εδώ αλλά σχεδον πάντου είναι ένας καταναγκαστικός διπολισμός. Να ψηφίσω Μακρον , για να μην βγει η Λεπεν. Να μην κριτικάρω το Κυριάκο γιατί υπάρχει ο Τσίπρας που είναι χειρότερος.

      Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από την έλλειψη κριτικής. Παρά τα ευχολόγια και τις καλές περγαμηνές ο Κυριάκος , πρέπει να το πάρει λίγο αλλιώς. Σε μεγάλο βαθμό οι νοικοκυραίοι που θα έπρεπε να είναι το κυριότερο ακροατήριο θα είναι οι κυριότεροι πληττώμενοι από τον πληθωρισμό που είναι ήδη εδώ και επηρρεάζει κάθε πλευρά της ζωής μας.
      Αντί να μαλακώσει τις συνέπειες ρίχνει λάδι στην φωτιά καθώς τα επιδόματα ,οι αυξήσεις , ένα πράγμα θα κάνει νομοτελειακά θα γιγαντώσει το τέρας. Έχεις το ταμείο ανάκαμψης και έχει μοιραστεί αδιαφανώς δημιουργώντας εταιρίες μαμουθ οι οποίες χωρίς να έχουν εξωστρέφεια γιγαντώνονται.

      Έχετε σκεφτεί τις συνέπειες που θα έχει στο τραπεζικό σύστημα έαν πχ ο Περιστέρης ή οι διάδοχοι του την δουν Μαρινόπουλοι; Τώρα που έχει μπει γερά το νερό στο αυλάκι οτι θα αυξηθούν τα επιτοκία ανακαλύψανε οτι δεν μπορεί να χρωστάει μια εταιρεία έξι (6) δισ ;

      Η συγκέντρωση δύναμης που γίνεται μπορεί να είναι παγκόσμιο φαινόμενο αλλα ειδικά στις εταιρίες που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις εγχώριες υποδομές θα έπρεπε να εχουν μπει φρένα. Οι νταβατζήδες που έλεγε ο ΚΚ είναι εδώ και σε χειρότερη μορφή από ποτέ.

      posted in Αντίλογος
      G
      george1977

    Latest posts made by george1977

    • RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα

      @yem said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:

      Η προδημοσιευση του οδηγού https://ypen.gov.gr/fotovoltaika-sti-stegi/

      Ξέρει κανένας αν η διαδικασία επιδότησης είναι εύκολη να γίνει από ιδιώτη?

      Θεωρητικά είναι απλή αλλά ας δούμε το τελικό οδηγό.

      Εγώ θα έβαζα φωτοβολταικό με το 90% που μου δίνει για την μπαταρία και το 30% για το φωτοβολταικό θα βάλω και μπαταρία με backup. Δεν είναι κακό να έχεις ένα εφεδρικο κύκλωμα για φώτα router και ψυγείο.

      posted in Αντίλογος
      G
      george1977
    • RE: TESLA FORUM

      Είχε ενδιαφέροντα πράγματα

      Ολοκληρωμένο πλάνο βιώσιμο ανάπτυξης με την χρήση ΑΠΕ

      Δυο καινούργια μοντελα (hint)

      και επέκταση στα πλοια και στα αεροπλανα!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: TESLA FORUM

      @monman2 said in TESLA FORUM:

      Δείτε τι έπαθαν στην Toyota όταν αποσυναρμολόγησαν ενα model Y.

      ΣΟΚ και ΔΕΟΣ
      "Taking the skin off the Model Y, it was truly a work of art,"

      "It's unbelievable."

      https://www.autoevolution.com/news/tesla-model-y-teardown-shocks-toyota-executives-triggers-wakeup-call-211116.html

      Αυτοί που ξέρουν να κρίνουν ενα αυτοκίνητο ,με επικεφαλής εναν μηχανικό τσεο τον Κόζι Σάτο που έβγαζε το ψωμί του στην lexus , έβγαλαν ετυμηγορία .

      Συγνώμη που το λέω έτσι στεγνά αλλα θα δεχθώ απο εδώ και πέρα μόνο αντίστοιχης αξίας επιχειρήματα της αντίθετη αποψη για να μην πω κάποιον γραφικό .
      Θα χαμογελάσω και θα δεχθώ απόψεις βέβαια σε συζητήσεις για αίσθηση μηχανικά σασμάν ήχο τιμόνια μινιμαλ εσωτερικά αλλα μέχρι εκεί ...😊

      Η toyota μάλλον πάει για εθνικοποίηση για να γλυτώσει τον ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΜΟ!

      To tesla είναι πράγματι state of the art αλλά οι Γιαπωνέζοι είναι πεισματάρηδες και θα πουλήσουν ακριβά το τομάρι του. Η μαλλον αποτυχία του bz4h λογικά θα τους πεισμώσει και θα δούμε καλύτερα στην συνέχεια. Μην ξεχνάμε οτι τέσλα έχει ξεκινήσει από τα εύκολα που είναι για τα χοντρά πορτοφόλια, εαν βγάλει κερδοφόρο τεσλα 2 στα 25-27 Κ. θα κλείσει τους πάντες με συνοπτικές διαδικάσιες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

      @xenos said in Peugeot 3008 2016:

      @criuser said in Peugeot 3008 2016:

      Στα 8 χρόνια τα γερμανικά θα έχουν αλλάξει 2-3 φορές κιβώτια και τα γιαπωνέζικα θα έχουν πρόβλημα με λάδια, αερόσακους και μπαταρίες...

      Κάπου μπερδεύεσαι... Να λέμε και ότι τα γιαπωνέζικα καίνε λάδια, θα πέσει η σιτροέν στο κεφάλι μας!

      @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

      @antonakis said in Peugeot 3008 2016:

      Άρα μέσες άκρες και το δοχείο ουρίας θεωρείται αναλώσιμο. Καλή φάση, εξωτερικό πως δεν τους έχουν αρχίσει στις μυνήσεις? (όχι μόνο την psa, φαντάζομαι και άλλους πιάνει η κατάσταση)

      των αλλων δεν χαλαει.
      οι γαλλοι βαλανε φθηνιαρικο.

      Χαλάει και των άλλων (γνωρίζω προσωπικά περιπτώσεις nissan & renault), απλά όχι τόσο συχνά.

      παλι γαλλοι απατεωνες στη μεση δηλαδη....

      Σοβάρα τώρα ακόμη περιμένεις το 3008 και δεν το έχεις αλλάξει σε tesla (ημάρτον)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Καλοτάξιδο 🙂 Το πιο ωραίο χρώμα!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλορίζικο.

      Στο ίδιο club με το @gatoz

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: TESLA FORUM

      O Elon σε ενα χρόνο θα εχει την δυνατότητα να σπρωξει τους ανταγωνιστές στο valley of death. Δηλαδη να μην καταφέρουν οι παραδοσιακοι ανταγωνιστές της tesla να ακολουθησουν στην μεταβαση στα EV.

      Το αμερικανικό κρατος ειναι βοηθητικό και ΜΟΝΟ οι καθυστερησεις σε υποδομες μπορουν να επιβραδύνουν την επικρατηση της. Για αυτο και επενδύει η ιδια στους Τεσλα chargers. Εαν καταφερει να υλοποιησει το πλανο πχ στην Ελλαδα με tesla chargers σε 20-30 σημεια θα την βλεπουν με κυαλια οι ανταγωνιστες της. Θα εχει καταφερει να εχει και κερδοφορο προιον στην πωληση και opex κερδος απο την πωληση ρευματος και λογισμικου με subscription.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: TOYOTA FORUM

      Τα 15 ευρώ είναι για το χρόνο που τους έφαγες, τον συνολικό . Μπες, βγες, λίγη γκρίνια για το που είναι βρε παιδιά η ασφάλεια και δεν την βρίσκω. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @dublin said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Πολύ ωραία εμπειρία, κάπως έτσι όπως τα λες. Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρουμε αν έχουμε και οικογενειακά άλλα οχήματα και τρόπους μετακίνησης για να είναι πιο ολοκληρωμένη και σφαιρική η κατάθεση.

      Για την οθόνη το έχεις πει στο service; Δεν μου έχει μαυρίσει και δεν μου έχει κολλήσει ποτέ, οπότε δεν είναι feature.

      Εγώ θα το έκανα θέμα και θα τους έλεγα να την αλλάξουν στην εγγύηση, τουλάχιστον να δεις αν θα ξαναγίνει και μετά. Φυσικά δεν γνωρίζω αν παίζει κάτι λόγω ηλεκτρικοτητας, αλλά νομίζω ίδιες οθόνες έχουν με τα θερμικά..

      Για να στο απαντήσω αναλυτικά ,εαν μπορεί να είναι το μόνο οικογενειακό αυτόκινητο. Για εμένα που έχω αλλα 12000 Km οικογενειακά το χρόνο σε ταξίδια 1000 km πήγαινε έλα δεν μπορεί να είναι.

      Θα μπορούσε να είναι στην επόμενη γενιά εαν φτάσει η μπαταρία τα 60Kwh και είναι και LFP για να την πηγαίνεις ψηλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @gtsartsal said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @gatoz said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      αυτο με το carplay αλλα σε εκδοση android το εχω και εγω.
      #ahristoi_developers οι γαλλοι
      αν εχω σωστη παρατηρηση, συμβαινει οταν χανει το σημα της κινητης το τηλεφωνο! ασχετο μεν αλλα με βλακα γαλλο ποτε δεν ξερεις τι βρωμικο εχει σκεφτει
      ok, ειναι leasing, το φχαριστιεσαι και καλα κανεις.
      προφανως ενα γαλλικο δεν το αγοραζουμε, το νοικιαζουμε να πληρωνει αλλος

      #gallochrepia
      #six_months_at_the_dealershop_no_solution_YET
      #gamiountai

      Αυτό που έχει συμβεί με το δικό σου αυτοκίνητο είναι σχεδόν απίστευτο.

      Τι προσπαθούν τόσο καιρό;
      Τι περιμένουν;

      θα αναγκάσουν το @gatoz να πάρει tesla και δεν το θέλει 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george1977
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr