Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 1428
    • Best 369
    • Groups 0

    Topics created by george1977

    • G

      Αλλάζουμε (αλλά τι;)
      Κατασκευαστές και Μοντέλα • • george1977 3638

      64
      2
      Votes
      64
      Posts

      G

      @vigilantius__1985 said in Αλλάζουμε (αλλά τι;):

      @george1977 said in Αλλάζουμε (αλλά τι;):

      Δεν ξέρω έαν τα έχετε οδηγήσει και τα δυο το ένα πισω από το άλλο άλλα σε κινητήρα είναι μέρα με την νύχτα. Το honda σου δίνει την αίσθηση οτι οδηγάς ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, η αίσθηση αυτή μειώνεται όσο αυξάνουν τα χιλιόμετρα.

      Από την άλλη 50.000 vs 40.000 είναι μεγάλη διαφορά που δεν την δικαιολογεί ούτε η μικρή διαφορά στο εξοπλισμό , ούτε ο καλύτερος κινητήρας. Επιπλέον αυτή η μεγάλη χρήση μπαταρίας που κάνει το honda στατιστικά θα τελειώσει την μπαταρία κάποια στιγμή στα 8-10 χρόνια και εκει θα σε περιμένει ο τιμοκατάλογος του Σαρακάκη.

      Η ψήφος πάει στο tiguan.

      Πιστεύεις ότι θα έχει μεγαλύτερη καταπόνηση η μπαταρία από ό,τι στο υβριδικό σύστημα της Toyota;

      Δεν ξέρω εικάζω. Οι μπαταρίες αντέχουν συγκεκριμένους κύκλους.

    • G

      Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας
      Κατασκευαστές και Μοντέλα • • george1977 3017

      55
      0
      Votes
      55
      Posts

      G

      Συμβίωση με ηλεκτρικό αυτοκίνητο

      Συμπλήρωσα μια εβδομάδα κίνησης με το ηλεκτρικό και μάλιστα σε εβδομάδα με μεγάλες καιρικές συγκινήσεις.

      Ξεκινάμε από την οδηγική εμπειρία . H ηρεμία του ηλεκτροκινητήρα είναι φοβερό αγχολυτικό.
      Τα προγράμματα έχουν άμεση επίδραση στην απόκριση του κινητήρα. Το eco το απονευρώνει τελείως, το normal είναι οκ και το sport σε χαμηλές ταχύτητες δίνει ρέστα. Το χαμηλές ταχύτητες το αναφέρουμε γιατί μετα τα 120-130 δεν έχει την ίδια δύναμη να επιταχύνει. Αμελητέο πρόβλημα έαν σκεφτεις ότι είναι αστικό αυτοκίνητο.

      Πρώτα άγχη, αποφορτίζει περισσότερο κατά την ακινησία λόγω κρύου; Όχι ιδιαίτερα.
      Επηρεάζεται η κατανάλωση σε πολύ κρύο και χιόνι (λέγε με Ελπιδα) όχι ιδιαίτερα παρότι τσιμπάει φυσιολογικά.

      Πρώτο απρόοπτο πρέπει να φύγω για Κύπρο και η Αττική Οδός είναι κλειστή.
      Ανακαλύπτοντας την Βάρης Κορωπίου

      Σου ανακαλύπτει το Google maps την ξεχασμένη Βάρης-Κορωπίου, τηλέφωνο στην τροχαία καθαρός ο δρόμος και ξεκινάμε με την μπαταρία στο 75% και με 210 χιλιόμετρα αυτονομία. Παραδόξως φτάνοντας παρότι κάναμε 50 χιλιόμετρα η αυτονομία είναι 170 χιλιόμετρα, μάλλον χάζευα τα χιόνια στην Γλυφάδα και οδηγούσα αργά στο eco. Το αφήνω ήσυχος στο parking (δεν το είχαν καθαρίσει – κίτρινη κάρτα στον ΑΙΑ) Ελπίζω την Παρασκευή να υπάρχει μπαταρία να γυρίσω.
      Πάνω από την χιονισμένη Αττική

      Επιστροφή την Παρασκευή και ανοικτή πλεον χωρίς διόδια η ΑΟ. Sport mode και απογείωση. Λίγο το κρυο , λιγο το sport έφτασα σπιτι και η αυτονομία είχε μειωθεί στα 110km. Σε αυτά τα χιλιόμετρα μου άναβε η ρεζέρβα στο Honda , εδώ είναι μάλλον μια πραγματικότητα που θα την βλέπω συχνά. Παρκάρισμα σπίτι ευτυχώς σε σημείο με εύκολη πρόσβαση στην φόρτιση.

      Έχω αποφασίσει να το φορτίζω κάθε Σάββατο ανεξαρτήτως επιπέδου φόρτισης. Η πρώτη φόρτιση έγινε με την μπαταρία να πηγαίνει γρήγορα σχετικά από το 50- 80%.
      Το καλώδιο γενικά τραβάει τα βλέμματα, περισσότερο από το e-2008 που είναι υπερ του δεοντος διακριτικό.
      Φόρτιση

      Συνολική αποτίμηση. Ωραίο αστικό εργαλείο, διακριτικό , αγχολυτικό και σου δίνει την αίσθηση ότι συμμετέχεις σε κάτι ανώτερο τεχνολογικά.

      Τι θα ήθελα παραπάνω

      α) καλύτερο ηχοσύστημα
      β) ασύρματο carplay

    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr