Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλάζουμε (αλλά τι;)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αλλάζουμε (αλλά τι;)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    64
    3688
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1977 @gatoz last edited by

      @gatoz said in Αλλάζουμε (αλλά τι;):

      @george1977 said in Αλλάζουμε (αλλά τι;):

      Περιμένοντας το juniper , έχω αναβάλει για λίγο την αγορά

      Με τα σημερινά δεδομένα μάλλον θα έπαιρνα το tiguan στην έκδοση more, όμως η γρήγορη έλευση του juniper με κάνει να περιμένω review σε Ευρωπαικό περιββάλλον.

      @cruiser είδα το DS7 και μου έκανε καλή εντύπωση. Βγαίνει ακόμη με to 1500 diesel, έχουν λυθεί τα θέματα με το adblue;

      Οχι, όλα τα Προβλήματα της στελλαντι σε ένα αμαξι είναι αυτό

      δηλάδη να μην κάνουμε test drive

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Εμένα το αιρκρος μου έβγαλε το πρόβλημα και μου το άλλαξαν πριν 50000 χλμ. Αλλά είναι του 2020. Δεν ξέρω, δεν βγαίνουν σε όλα. Αλλά στην πράξη είναι αδιάφορο. 1 μέρα μου το κράτησαν για την αλλαγή.

        Μου έβγαλε το μνμ, ενώ ήμουν εκδρομή. Δεν με άφησε, γύρισα πίσω κανονικά, παρ΄ ότι κάποιοι με είχαν ψιλοπανικοβάλει...

        Να μην κλείσω μηχανή κλπ. Τίποτα όλα δούλευαν κανονικά, απλά είχε βγει το μνμ για την βλάβη.

        Βέβαια με τόσους γκαντέμηδες δεν θέλω να γράφω, αλλά τέλος πάντων.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vigilantius__1985 @george1977 last edited by

          @george1977 said in Αλλάζουμε (αλλά τι;):

          Δεν ξέρω έαν τα έχετε οδηγήσει και τα δυο το ένα πισω από το άλλο άλλα σε κινητήρα είναι μέρα με την νύχτα. Το honda σου δίνει την αίσθηση οτι οδηγάς ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, η αίσθηση αυτή μειώνεται όσο αυξάνουν τα χιλιόμετρα.

          Από την άλλη 50.000 vs 40.000 είναι μεγάλη διαφορά που δεν την δικαιολογεί ούτε η μικρή διαφορά στο εξοπλισμό , ούτε ο καλύτερος κινητήρας. Επιπλέον αυτή η μεγάλη χρήση μπαταρίας που κάνει το honda στατιστικά θα τελειώσει την μπαταρία κάποια στιγμή στα 8-10 χρόνια και εκει θα σε περιμένει ο τιμοκατάλογος του Σαρακάκη.

          Η ψήφος πάει στο tiguan.

          Πιστεύεις ότι θα έχει μεγαλύτερη καταπόνηση η μπαταρία από ό,τι στο υβριδικό σύστημα της Toyota;

          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            george1977 @vigilantius__1985 last edited by

            @vigilantius__1985 said in Αλλάζουμε (αλλά τι;):

            @george1977 said in Αλλάζουμε (αλλά τι;):

            Δεν ξέρω έαν τα έχετε οδηγήσει και τα δυο το ένα πισω από το άλλο άλλα σε κινητήρα είναι μέρα με την νύχτα. Το honda σου δίνει την αίσθηση οτι οδηγάς ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, η αίσθηση αυτή μειώνεται όσο αυξάνουν τα χιλιόμετρα.

            Από την άλλη 50.000 vs 40.000 είναι μεγάλη διαφορά που δεν την δικαιολογεί ούτε η μικρή διαφορά στο εξοπλισμό , ούτε ο καλύτερος κινητήρας. Επιπλέον αυτή η μεγάλη χρήση μπαταρίας που κάνει το honda στατιστικά θα τελειώσει την μπαταρία κάποια στιγμή στα 8-10 χρόνια και εκει θα σε περιμένει ο τιμοκατάλογος του Σαρακάκη.

            Η ψήφος πάει στο tiguan.

            Πιστεύεις ότι θα έχει μεγαλύτερη καταπόνηση η μπαταρία από ό,τι στο υβριδικό σύστημα της Toyota;

            Δεν ξέρω εικάζω. Οι μπαταρίες αντέχουν συγκεκριμένους κύκλους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 3
            • 4
            • 4 / 4
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr