Την είδα σήμερα, σε ασημί. Παρότι βαμμένος alfista, αυτό το πράγμα δε βλέπεται, ειδικά από πίσω. Προτιμώ την προσέγγιση της Lancia. Αυτό το πράγμα είναι σαν φασόν κινέζικο
vigilantius__1985
@vigilantius__1985
Best posts made by vigilantius__1985
-
RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)
-
RE: Alfa Romeo Tonale
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Κύριοι , ειλικρινά , εξηγήστε μου και εμένα , τι περιμένατε από τη tonale για να είναι γνήσια alfa;
Για εμένα προσωπικά είναι άλλο ένα C suv, όπως όλα τα υπόλοιπα, με μάλλον την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά της κατηγορίας. Προσωπικά , το έχω ξαναγράψει με καλύπτει, αυτό, ίσως θα ήθελα πιο φουτουριστικό σαλόνι, αυτή η προσκόλληση σε γραμμές του παρελθόντος και η ρετρό "πινελιά" ποτέ δε τη συμπάθησα
Εκτός του διδύμου , το οποίο δυστυχώς απέτυχε εμπορικά, τι είχε η guilietta , η mito και δε ξέρω ποια άλλη η οποία την κατατάσσει στις γνήσιες; Είχα και 75 και guilietta , ε , μια χαρά ήταν η δεύτερη , αν είχε και σαλόνι αντάξιο της 147 , δεν θα είχα να γράψω τίποτα.
Εκτός να συζητάμε για εποχές προ του 80 , οπότε εκεί , δε γνωρίζω.
Υπόψιν η εταιρία , παλεύει και μέσα στο 23 , παρουσιάζει θερμικό ( μάλλον) , κουπέ επιδόσεων. Τι άλλο να κάνει και αυτή η δόλια.....
Πιο λογική τιμή για ένα αμάξι με αναιμικο μοτέρ 130 ίππων. Η giulietta είχε και έναν turbo benzina σε σχετικά λογική τιμή και επαιζαν μεγάλες εκπτώσεις. Εγώ τη δική μου το 14 την πήρα με 4.000 έκπτωση. Βέβαια τα πλήρωσα μέσα σε κάθε πλαστικό και δερματίνη του σαλονιού αλλά τέλος πάντων..ήταν ένα φιατ με το όνομα giulietta γραμμένο με κραγιόν όπως είχε πει και ο Κλάρκσον. Ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος πλέον και υπάρχει και η κορεατική παράμετρος που τότε ήταν κάτω του μέσου όρου. Μπες να δεις τι Kia Sportage back to back με την tonale και θα καταλάβεις. Δεν αρκεί η λίγο καλύτερη οδική συμπεριφορά όταν ζητάς τόσα λεφτά. Οι χώροι δε με νοιάζουν, οι εκτός δρόμου δυνατότητες επίσης, αλλά αυτό το εσωτερικό δεν είναι για τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Δίνω ένα πόιντ στην πενταετή εγγύηση πάντως
-
RE: Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
@jamesd said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Αν είσαι συναισθηματικός κράτησε την Alfa Romeo.
συναισθηματικός είμαι, αλλά σε κάποια πράγματα πρέπει να πρυτανεύσει και η λογική. Κρίμα να χαντακώσω ένα αμάξι ντίζελ να κάνει 3 χιλιόμετρα τη μέρα στο κέντρο της Αθήνας..
-
RE: LEXUS LBX
Premium μπανακι σημερα με κεραμικο πλυσιμο!!!
Καλορίζικο! Πανέμορφο! Το ομορφότερο αυτοκίνητο της lexus μετά το LFA.
Το έχεις "ανοίξει" καθόλου σε ταξίδι? ζορίζεται πάνω από τα 140? -
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
@vagkirk said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Λαϊκό προσκύνημα στον Άσσο!!!!
Περίμενα ώρα να μπω μέσα, μπήκα πρώτα πίσω με τα μικρά, χτύπησα το κεφάλι μου αλλά μόλις μπήκα , με τον μπροστινό μου 1.80 , είχα δέκα πόντους στα γόνατα και αρκετό αέρα στο κεφάλι.
Μια χαρά υπέρανετο , δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο μια 4 μελης οικογένεια.
Η αποκάλυψη όμως ήταν μπροστά, ,εκτός από την τέλεια θέσης οδήγησης και την πολύ καλή ποιότητα υλικών σε αρκετά σημεία, ξεπερασε τις προσδοκίες μου ως προς την άνεση, έκατσα όσο πιο πολύ πίσω το κάθισμα, με το τιμόνι τέρμα πάνω και έξω , η πιο άνετη θέση οδήγησης με ανοιχτά πόδια από οτιδήποτε άλλο μπήκα!!!!Πάντως, ο άσσος ,σε περίπτωση που πάρεις τον υβριδικό, έχει χώρο αποσκευών 300 λίτρα, που δε φτάνει ούτε κατά διάνοια για τετραμελή οικογένεια, ενώ είναι οριακός ακόμα και για τριμελή...
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
@gv2000 said in Alfa Romeo Giulietta:
καλημέρα σε όλους.
ok από αυτά που μου λέτε λοιπόν καταλαβαίνω πως πρόκεται για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με πταίσματα σε ποιότητα συναρμογόγησης εσωτερικού. αν και βλέπω πως από το f/l (2016+) διορθώσανε αρκετά τέτοια fails. όπως και να έχει πιστεύω θα ζήσω με αυτά αφού ένα giulietta που είχα για 2 μέρες '19 diesel μου άρεσε πολύ σαν οδήγηση και δεδομένου ότι πάντα μου αρέσανε σε εμφάνιση λέω να κάνω το next step. όταν με το καλό πουληθεί το qq που έχω τώρα θα τα λέμε από εδώ! χαιρετώ!να προσέξεις γιατί νομίζω πως μόνο στο facelift του 2018 τα είχανε διορθώσει αυτά. Εγώ, σε facelift του 2014 με 100.000 χλμ έχω χρυσοπληρώσει πολλά από τα πλαστικά. Πταίσματα μεν σε επίπεδο βλάβης σε σχέση με το μοτέρ (το οποίο είναι αλεξίσφαιρο), αλλά οι επισκευές (ειδικά στην αντιπροσωπεία) πονάνε πολύ. Το σπασμένο πόμολο αλλάζει μαζί με το πάνελ της πόρτας στα περίπου 400 ευρώ. Τη δεύτερη φορά βρήκα ένα παλικάρι που μου το άλλαξε με 100. Το λάστιχο γύρω από το παρμπρίζ που μου σκίστηκε αλλάζει μαζί με το παρμπρίζ στα 400 ευρώ. Το καπάκι από το ντουλαπάκι της κονσόλας 90 ευρώ. Ταπετσαρία πόρτας που "κρεμάει" μεταχειρισμένη 50-100 ευρώ. Το ταμπλό αν σου σκιστεί θα πονέσεις πάρα πολύ και θέλει πολύ ψάξιμο για να πέσεις από το χιλιάρικο. Εγώ μετάνιωσα που το πήρα με 2ετή εγγύηση και δεν περίμενα όταν την αλλάξανε στα 4 χρόνια. Πανέμορφο αμάξι, πολύ καλό στον δρόμο (το ντίζελ λίγο υποδεέστερο από τη βενζίνη λόγω βάρους στον μπροστά άξονα), ανθεκτικότατο μοτέρ, αλλά μέσα η ποιότητα πλαστικών (αν και στο μάτι είναι ωραία) είναι επιπέδου lego. Εγώ τώρα που έχω παιδιά τρέμω ειλικρινά. Ψάξε πάρα πολύ την κατάσταση του εσωτερικού αν θες τη γνώμη μου
-
RE: Alfa Romeo Tonale
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@vigilantius__1985 said in Alfa Romeo Tonale:
αλλά παρότι βαμμένος αλφίστι δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα σταθεί απέναντι στη νέα X1. Η διαφορά σε επίπεδο μονταρίσματος/αντιληπτής ποιότητας είναι οφθαλμοφανής. Ακόμη και ένα μικρό προβάδισμα στην οδική συμπεριφορά δε νομίζω ότι αρκεί να τραβήξει νέους πελάτες..
Δεν θα σταθεί όπως δεν μπορεί να σταθεί η Άλφα (ειδικά και γενικά) εδώ και 40 χρόνια. Έχει δυστυχώς πεθάνει προ πολλού η μάρκα και τώρα απλά θα την αναβιώσει η Στελάντις για τους ρομαντικούς μπας και τσιμπήσει καμια πωληση παραπάνω. 2 φορές κρίμα....
εντάξει δε νομίζω ότι με την 156 δε στάθηκε. Ούτε ότι η giulietta δε στάθηκε καλά κατά τα πρώτα χρόνια της στην αγορά και πριν υποστει 137 facelift. Είχε βγει και το πιο ασφαλές μικρομεσαίο hatchback αν θυμάμαι καλά. Ούτε ότι η Giulia δεν κόντραρε σε πολλά επίπεδα την αντίστοιχη 3άρα οταν βγήκε. Για την Tonale ομολογώ ότι περίμενα περισσότερα. Το 500x του αδερφού μου είχε εφάμιλλη συναρμογή στα πλαστικά. Εκτός αν επρόκειτο για πολύ ταλαιπωρημένο εκθεσιακό αλλά και πάλι..
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Χτες την περιεργάστηκα στο golden hall για αρκετή ώρα. Προσπερνάω τα σχόλια από κάποιους άλλους συνδαιτυμόνες οι οποίοι σχολίαζαν πόσο πιο βαριά αίσθηση έχει το κλείσιμο της πόρτας στο audi q3.....το εσωτερικό παίδιά δε με ικανοποίησε ποιοτικά για ένα αυτοκίνητο τέτοιας τιμής. Δεν ξέρω πώς οι Έλληνες reviewers τα βλέπουν μονταρισμένα στην εντέλεια, αλλά εγώ διαπίστωσα αστοχίες που βλέπω και στη giulietta μου..ακόμη και τα αφρώδη πλαστικά δεν είναι για αυτοκίνητο περί τα 40.000 ευρώ...η κεντρική κονσόλα αλλά και αρκετά μέρη του ταμπλό κουνιόντουσαν για πλάκα. στο honda civic 2015 του πατέρα μου μετά από 8 χρόνια δεν κουνιέται τίποτα....οκ σύγχρονο εσωτερικό και όμορφο σε γενικές γραμμές, αλλά παρότι βαμμένος αλφίστι δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα σταθεί απέναντι στη νέα X1. Η διαφορά σε επίπεδο μονταρίσματος/αντιληπτής ποιότητας είναι οφθαλμοφανής. Ακόμη και ένα μικρό προβάδισμα στην οδική συμπεριφορά δε νομίζω ότι αρκεί να τραβήξει νέους πελάτες..
-
RE: Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
@fanis75 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Από αυτά που έχω δει, με δεδομένο ότι πρόκειται για οικογένεια με ένα παιδι 6 ετών και χωρίς προοπτική για άλλο και για budget περί τα 35.000 ευρω, έχουμε:
- Alfa Romeo junior ibrida
- Lexus Lbx
- Bmw 120 hybrid
Πας και οδηγείς 120 και LBX και αποφαζίσεις! Εγώ θα έπαιρνα το LBX, αλλά ειναι καθαρά προσωπικό, ο Άσσος ειναι αμαξάρα και αρκετά πιο γρήγορο από το LBX (το οποίο Λέξους ειναι απίστευτα καλοστημένο).
Φάνη μένω έκπληκτος που δεν πρότεινες #monobmw! Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις. Είμαι σίγουρος ότι αφού τα οδηγήσω θα κλίνω κάπως προς bmw, αλλά δεν μπορώ να χωνέψω ότι ως εργένης είχα 350lt χώρο αποσκευών και τώρα με παιδί θα πέσω στα 300. Εκτός αν υπάρχει κάποιο σύστημα τύπου μπαγκαζιέρας το οποίο να μπαινοβγαίνει εύκολα 2 φορές τον χρόνο και να μην έχω μόνιμα ένα αντιαισθητικό πράγμα εκεί πάνω. Να έβαζα εργοστασιακές ράγες ίσως;
Το LBX είναι φοβερό, αλλά, χωρίς υπερβολή, οι χώροι πίσω είναι πιο σττριμόκωλοι από το giulietta που είναι ήδη μικροί.
Την junior δεν την έχω δει ακόμη.. -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
Εγώ πάντως 1.82 και με κάποια κιλακια, πίσω έκατσα υπερανετοτατα, και με χώρο για τα γόνατα και κυρίως παρα πολύ καλό χώρο για το κεφάλι επάνω.
Το μόνο αρνητικό ήταν που χτύπησα το κεφάλι μου στο μπες , κάτι το οποίο θα συμβεί μόνο μια φορά φαντάζομαι στον καθημερινό χρήστη του.Μάλιστα μπήκα αφού είχα κάτσει πρώτα μπροστά με το κάθισμα τέρμα χαμηλά , αρκετά πίσω και το τιμόνι τέρμα έξω - που έβγαινε πολύ μάλιστα - και τέρμα επάνω όπως δηλαδή μου αρέσει, και γιατί έτσι έχω την τέλεια επιβίβαση και αποβίβαση χωρίς να βρίσκουν τα πόδια στο τιμόνι στο μπες βγες και χωρίς να χρειάζεται στρίψιμο της μέσης όπως συνήθως συμβαίνει σε πολλά χαμηλά.
Χαρακτηριστικά, άνθρωπος που μπήκε μετά από μένα και ήταν στο ίδιο ύψος αλλά πολύ πιο αδύνατος πάλευε με το τιμόνι να το φέρει πιο μέσα και χαμηλά και έκανε και πιο μπροστά το τιμόνι και κάθισμα δίνοντας μου επιπλέον χώρο για τα γόνατα μου.
Θεωρώ πως πίσω από τον οδηγό θα χωρέσει υπέρανετα οποιοδήποτε παιδικό καθισματακι χωρίς την παραμικρή παραχώρηση για τον οδηγό.
Για γυναίκες πίσω δεν το συζητάμε.
Και για το πορτμπαγκάζ που λέτε εγώ διαπίστωσα πως τα λίτρα που λείπουν είναι μόνο από το πάτωμα που είναι ρηχό , έχει απόλυτα τετραγωνισμένο σχήμα που σημαίνει πως λόγω πλάτους αφού είναι C κατηγορία το αυτοκίνητο θα βολεψει καλύτερα από οποιαδήποτε B SUV για παιδικό καρότσι.
Χωρίς την εταζιερα μάλιστα θεωρώ πως αναπληρώνεται η χαμένη χωρητικότητα.Νομίζω υπάρχει και λίγος ακόμα χωρος κάτω από το πάτωμα όπου χωράνε πιο μικρα αντικείμενα. Η μπαταρία αφηνει ένα κενό παραλληλόγραμμο
Latest posts made by vigilantius__1985
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο
Εεε τι συγκρίνεις τώρα? Λέμε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα και ειδικά σε θέμα οδικής συμπεριφοράς είναι το σημείο αναφοράς (και άσε τον Δία να λέει καινα ονειρεέυται τα μεγαλεία της Άλφα πριν 50 χρόνια), οπότε δεν υπάρχει σύγκριση με γήινα οχήματα (δεν λέμε για Πόρσε κλπ.).
Εντάξει, η giulia και η stelvio δεν είναι πριν 50 χρόνια. Πολλώ δε μάλλον η junior που σύμφωνα με όλα τα site θέτει τα όρια της σπορ οδικής συμπεριφοράς στα b- suv. Ωστόσο, παρότι έχω giulietta, θα παραδεχτώ ότι ό αντίστοιχος άσσος του τότε (f20), υπερτερούσε. Κρατάω μία μικρή πισινή επειδή η g Μου είναι diesel και ο άσσος που είχα οδηγήσει ήταν βενζίνη. Ίσως το βάρος του ντιζελοκινητήρα έδινε μεγαλύτερη αδράνεια στο μπροστά μέρος. Κατά τα άλλα, ο άσσος είχε καλύτερα κρατήματα, ενώ η g λίγο καλύτερα φρένα
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@vigilantius__1985 said in TESLA FORUM:
Παίδες, ξέρει κανείς τι ισχύει αυτή τη στιγμή με το Κινούμαι Ηλεκτρικά; Τρέχει ακόμα; Υπάρχει καμία εκτίμηση για το πότε θα λήξει; Και το πιο σημαντικό, πότε λαμβάνεις το ποσό της επιδότησης και αν υπάρχει περίπτωση κάποιος να μην το λάβει.
Σας ευχαριστώ πολύτρεχει επισημα μεχρι τον απριλιο 2025. Δεν εχει λεφτα, οποτε δεν δεχεται αιτησεις. Στην αρχη του ΚΗ3 επεσαν αρκετα γρηγορα οι πληρωμες (εντος 2 μηνου νομιζω;). Τωρα εχει βαλτωσει η κατασταση. Απαξ και εγκριθει η αιτηση σου, θα τα παρεις τα λεφτα σιγουρα. Κανενας που ειχε εγκεκριμενη αιτηση, δεν εμεινε απληρωτος.
Τα χαρτια που απαιτουνται για ιδιωτες ειναι πανευκολα. Για επιχειρησης ειναι λιγο περισσοτερο μανουρα, αλλα και παλι οχι κατι τραγικο.Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Άρα νέες αιτήσεις γιοκ....Θα υπάρξει νεότερο πρόγραμμα άραγες ή θα το λήξουν εδώ;
-
RE: TESLA FORUM
Παίδες, ξέρει κανείς τι ισχύει αυτή τη στιγμή με το Κινούμαι Ηλεκτρικά; Τρέχει ακόμα; Υπάρχει καμία εκτίμηση για το πότε θα λήξει; Και το πιο σημαντικό, πότε λαμβάνεις το ποσό της επιδότησης και αν υπάρχει περίπτωση κάποιος να μην το λάβει.
Σας ευχαριστώ πολύ -
RE: Mazda CX-30
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@vigilantius__1985 said in Mazda CX-30:
Παίδες, έχετε εικόνα για την κατανάλωση εντός και εκτός πόλης/ταξίδια?
Επίσης μία ερώτηση. Τα μοντέλα που έχουμε στην Ελλάδα, κατασκευάζονται Ιαπωνία ή Μεξικό?Αναλόγως την πόλη. Το χειρότερο σενάριο που είναι Αθήνα με σταματά /ξεκινά και όχι περιαστικά θα δεις σίγουρα από 7-8 και πάνω. Αν ρολάρει πέφτει σημαντικά.
Στο ταξίδι αναλόγως πόσο βαρύ πόδι έχεις. Δεν υπάρχει κάτι στάνταρ. Αν πας με 130 θα είσαι στο 6-6.5. Για παραπάνω μέχρι 145 στο ~7.5. Αν ρίξεις διάβασμα προηγούμενες σελίδες θα καταλάβεις.
Το αυτοκίνητο εδώ είναι made in Japan.Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Είναι από τα suv που έχω στη shortlist μου μαζί με το Lbx της Lexus
-
RE: Mazda CX-30
Παίδες, έχετε εικόνα για την κατανάλωση εντός και εκτός πόλης/ταξίδια?
Επίσης μία ερώτηση. Τα μοντέλα που έχουμε στην Ελλάδα, κατασκευάζονται Ιαπωνία ή Μεξικό? -
RE: LEXUS LBX
Αξίζει να το δείτε όλο, ειδικά το driving section, λαμβάνοντας υπόψη ότι πρόκειται για αυτοκίνητα με 60 άλογα διαφορά..
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Έχει καταλάβει κανείς αν ο χώρος κάτω από το κάλυμμα του χώρου αποσκευών (εκεί που αφήνουν κενό οι μπαταρίες) συμπεριλαμβάνεται στα 300 λίτρα ή είναι έξτρα χώρος
-
RE: LEXUS LBX
Premium μπανακι σημερα με κεραμικο πλυσιμο!!!
Καλορίζικο! Πανέμορφο! Το ομορφότερο αυτοκίνητο της lexus μετά το LFA.
Το έχεις "ανοίξει" καθόλου σε ταξίδι? ζορίζεται πάνω από τα 140? -
RE: LEXUS LBX
Καλη χρονια γκαιζς
Το LBX Elegant χρωματος Sonic Grey με Sahara σαλονι ειναι να ερθει στα χερια μου τον Φεβρουαριο. Παραγγελια εγινε μεσα Νοεμβριου…
Διαβαζω για 6μηνη αναμονη ομως εδω στο φορουμ. Ναι;
Επισης, θελω να μελετησω οσο μπορω. Εχετε να προτεινετε οδηγους, βιντεο κτλπ; Εννοω επισημα απο την Lexus.
Καλο βραδυ!
Γενικά δίνουν 5μηνο για να είναι καλυμμένοι. Φεβρουάριος ίσως είναι κάπως αισιόδοξο, αλλά δεν ξέρω.
Κοντά με εσένα έχω παραγγείλει, μέσα με τέλη Νοεμβρίου. 15/12 ξεκίνησε η παραγωγή, 6/1 (χθες) ήρθε ενημέρωση ότι η παραγωγή ολοκληρώθηκε. Οπότε τώρα μπαίνει στη διαδικασία αναχώρησης από το εργοστάσιο και ξεκινά τον γύρο του κόσμου.
Μου έχουν πει χονδρικά κανένα 2μηνο κάνει για να φτάσει (προφανώς κι εκεί δίνουν το μέγιστο, άλλωστε αυτές οι μεταφορές επηρεάζονται πολλές φορές από άλλα γεγονότα). Μπορούν να μας πουν και όσοι έχουν παραλάβει πόσο κάνει από όταν φύγει.Μια ερώτηση στους κατόχους μια που το πήραν αρκετά άτομα τον τελευταίο καιρό, επειδή διαβάζω και στο FB κάποια σχόλια. Πώς είναι στον δρόμο σε μεγάλες εθνικές; Μπορείς να κινηθείς άνετα εκεί στα 130-140 ή να επιταχύνεις αν χρειαστεί για κάποια προσπέραση; Δεν έχω τρομερές απαιτήσεις, πάνε οι εποχές που τρέχαμε, σοβαρευτήκαμε, αλλά επειδή το ταπεινό Qashqai των 110 ίππων (πετρέλαιο) δεν έχει κανένα ζήτημα σε τέτοιες ταχύτητες, ήθελα να μάθω.
Το να μιλάμε για 3μηνο είναι πολύ οριακό, ακόμη και το 4μηνο. Μην ξεχνάμε πως φτιάχνεται στα εργοστάσια της Toyota στην Ιαπωνία και η γραμμή παραγωγής έχει συγκεκριμένες δυνατότητες. Τεράστιο συν το Made in Japan
Οσον αφορά τις επιταχύνσεις σε ανοιχτό δρόμο.
Εχει καλή επιτάχυνση, εγώ το δοκίμασα με 4 άτομα πάει μια χαρά στα 100-140, ίσως και παραπάνω. Σίγουρα το πλαίσιο σηκώνει παραπάνω ιπποδύναμηΟλοι ξέρουμε πως δεν βάζει φωτιά στον δρόμο και αν το πάρεις για καυτές επιδόσεις τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή
Οι χώροι του κυρίως πίσω είναι ΟΚ, δεν παίζεις μπάλα και αν δεν είσαι πάνω απο 1.90 είσαι άνετα
Kι εγώ έτσι πιστεύω και το είπα στον φίλο παραπάνω. Σίγουρα η διαδικασία παραγελία-κατασκευή αυτοκινήτου ήταν πιο γρήγορη από όσο περίμενα, αλλά θέλει αρκετό καιρό για να γυρίσει τον κόσμο. Off the record κατά τον Μάρτιο μου είπαν λογικά ότι θα το πάρω.
Τους χώρους τους ξέρω, είναι από τα πιο σημαντικά αρνητικά για μένα μαζί με τη θέση τιμονιού, αλλά δεν είναι κάτι που με απασχολεί ιδιαίτερα. Αν είχα πολυμελή οικογένεια π.χ. δεν θα το έπαιρνα. Μπροστά που με απασχολεί είναι τρομερά άνετο. Απλά επειδή στο test drive δεν είχα τη δυνατότητα να οδηγήσω σε εθνική οδό και είναι κάτι που με απασχολεί αρκετά αυτό για την ισχύ και είπα να το επιβεβαιώσω. Δεν με νοιάζει να πιάνει 180 προφανώς, αλλά να μη νιώθω ότι αγκομαχά. Μακάρι να είχε λίγο πιο ισχυρό κινητήρα, αλλά οκ. Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Θορύβους και τέτοια δεν άκουσα κάτι τρομερό (τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά), ούτε οι αναρτήσεις μου φάνηκαν κάπως και μάλιστα το δοκίμασα σε κάτι άθλια σημεία. Το μόνο άλλο που προβληματίζει είναι αυτό με την μπαταρία που αναφέρεται στο εξωτερικό κυρίως, μια που δεν θα του κάνω καθημερινή χρήση. Είδα και κάποιες συμβουλές (τύπου να μπαίνει σε ready mode ή πώς αλλιώς το λένε για κάποια ώρα και με κινητήρα), αλλά δεν ξέρω κατά πόσο κάνουν διαφορά.
Οι χώροι του είναι μια χαρά μπροστά και ΟΚ πίσω
Η ποιότητα κατασκευής κάνει μπαμ, το ίδιο και η χαμηλή κατανάλωση
Οι επιδόσεις 80-140+ είναι μια χαρά, χωρίς να αισθάνεσαι πως κρεμάει το μοτερ, βέβαια όσο ανεβαινουν οι στροφές τόσο ανεβαίνουν και τα db απο το e-cvt, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλαΤο θέμα με την 12V μπαταρία που διαβάζω νομίζω πως έχει εμφανιστεί στην Αγγλία, το βλέπω κυρίως στο LBX UK group. Ισως να φταίει και το πολύ κρύο και υγρό κλίμα, στα νεότερα μοντέλα σαν τα δικά μας να μην υπάρχει το πρόβλημα, θα δείξει πάντως.
Οσον αφορά το 2λιτρο CHR αν έμπαινα στη λογική αυτή θα διάλεγα ξεκάθαρα Mazda CX-30 ή το Lexus UX
Το UX ανεβαινει πολύ σε τιμή στις καλές εκδόσεις.
Το cx30 είναι φοβερό αλλά φοβάμαι ότι θα καίει αρκετά πιο πάνω από το chr. Τουλάχιστον να ρεφαραμε για τον φόρο του διλιτρου . -
RE: LEXUS LBX
@vigilantius__1985 said in LEXUS LBX:
Πιθανόν και εγώ να το έπραττα, αλλά φοβάμαι ότι με καλό εξοπλισμό θα υπερβαίνει τα 40k. Αν το πετύχαινα σε καμία έκπτωση, πιθανόν
Εαν θες και φουλ εξοπλισμό ναι. Αλλιώς μια χαρά εξοπλισμό έχει και αυτή με τα 37.000. Προσωπικά προτιμώ την βασική έκδοση του UX στα ίδια λεφτά από την πιο πλούσια του CHR, αλλά γούστα ειναι αυτά! Βέβαια μακράν πιο όμορφο από όλα LBX!!
Δεν έχω δει από μέσα το ανανεωμένο ux300h. Πιστεύεις ότι είναι παρωχημένο το εσωτερικό σχέση με το lbx;