-
Σου απάντησα στο άλλο.
Υπάρχει προσφορά στο πετρέλαιο που αξίζει.
Εχει ένα θέμα με το δοχείο αντμπλού.
Είχε και με την καδένα, αλλά μετά το 2023 θεωρητικά έχει λυθεί.
Εγώ έχω 5 χρόνια το 3 αιρκρος με 80000 χλμ και πέραν των παραπάνω που λύθηκαν στην εγγύηση χωρίς ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, δεν έχω άλλο θέμα.
Εχω άλλα δύο Σιτροέν, ένα 20 ετών και ένα 28 ετών, απόλυτα αξιόπιστα.
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Σου απάντησα στο άλλο.
Υπάρχει προσφορά στο πετρέλαιο που αξίζει.
Εχει ένα θέμα με το δοχείο αντμπλού.
Είχε και με την καδένα, αλλά μετά το 2023 θεωρητικά έχει λυθεί.
Εγώ έχω 5 χρόνια το 3 αιρκρος με 80000 χλμ και πέραν των παραπάνω που λύθηκαν στην εγγύηση χωρίς ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, δεν έχω άλλο θέμα.
Εχω άλλα δύο Σιτροέν, ένα 20 ετών και ένα 28 ετών, απόλυτα αξιόπιστα.
Ευχαριστώ πολύ. Μάλλον θα περιμένω να δω το καινούργιο. Από όσα έχω δει, έχω εστιάσει (λαμβάνοντας υπόψη την αξιοπιστία) σες Honda ZRV και Toyota corolla Cross (2.0), απλώς αναρωτιέμαι πόσο "περισσότερο" αυτοκίνητο θα παίρνεις στο νέο c5 aircross στα ίδια χρήματα
-
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
-
Εσύ θα πρέπει να το κρίνεις αυτό.
-
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
-
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
Εκτιμώ ότι ζητάει περισσότερα και από το επόμενο c5 aircross, Με βάση τις τιμές που έχσω διαβάσει στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές. Το zrv με εντυπωσίασε, αλλά έχει χώρο αποσκευών ίδια λίτρα με golf δεκαετίας....
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Σου απάντησα στο άλλο.
Υπάρχει προσφορά στο πετρέλαιο που αξίζει.
Εχει ένα θέμα με το δοχείο αντμπλού.
Είχε και με την καδένα, αλλά μετά το 2023 θεωρητικά έχει λυθεί.
Εγώ έχω 5 χρόνια το 3 αιρκρος με 80000 χλμ και πέραν των παραπάνω που λύθηκαν στην εγγύηση χωρίς ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, δεν έχω άλλο θέμα.
Εχω άλλα δύο Σιτροέν, ένα 20 ετών και ένα 28 ετών, απόλυτα αξιόπιστα.
Το δοχείο αντμπλου στο αλλάξαν με άλλο ομοίως προβληματικό δοχείο που θα ξαναβγαλει θέμα λόγω υλικού ή με δοχείο που έχει λύσει το θέμα;
-
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Το δοχείο αντμπλου στο αλλάξαν με άλλο ομοίως προβληματικό δοχείο που θα ξαναβγαλει θέμα λόγω υλικού ή με δοχείο που έχει λύσει το θέμα;
Όλα ειναι προβληματικά, απλά τα αλλάζεις. Δεν υπάρχει υλικό ώστε να μην έχει θέμα.
-
@fanis75 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Το δοχείο αντμπλου στο αλλάξαν με άλλο ομοίως προβληματικό δοχείο που θα ξαναβγαλει θέμα λόγω υλικού ή με δοχείο που έχει λύσει το θέμα;
Όλα ειναι προβληματικά, απλά τα αλλάζεις. Δεν υπάρχει υλικό ώστε να μην έχει θέμα.
Δεν έχει βρει ο όμιλος υλικό ή δεν υπάρχει υλικό που να μην αντιδρά με το υγρό (μου ακούγεται απίθανο).
-
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@fanis75 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Το δοχείο αντμπλου στο αλλάξαν με άλλο ομοίως προβληματικό δοχείο που θα ξαναβγαλει θέμα λόγω υλικού ή με δοχείο που έχει λύσει το θέμα;
Όλα ειναι προβληματικά, απλά τα αλλάζεις. Δεν υπάρχει υλικό ώστε να μην έχει θέμα.
Δεν έχει βρει ο όμιλος υλικό ή δεν υπάρχει υλικό που να μην αντιδρά με το υγρό (μου ακούγεται απίθανο).
Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, γιατί δεν με ενδιαφέρει καθόλου - εαν το ψάξει θα βρείς. Ειναι θέμα της ουρίας και των κρυστάλλων που δημιουργούνται και η αντίδραση με το υλικό. Αυτά θυμάμαι και είχα διαβάσει ότι δεν είναι νέο υλικό τα νεά δοχεία. Θεωρείται αναλώσιμο στα 5 χρόνια περίπου.
-
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Σου απάντησα στο άλλο.
Υπάρχει προσφορά στο πετρέλαιο που αξίζει.
Εχει ένα θέμα με το δοχείο αντμπλού.
Είχε και με την καδένα, αλλά μετά το 2023 θεωρητικά έχει λυθεί.
Εγώ έχω 5 χρόνια το 3 αιρκρος με 80000 χλμ και πέραν των παραπάνω που λύθηκαν στην εγγύηση χωρίς ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, δεν έχω άλλο θέμα.
Εχω άλλα δύο Σιτροέν, ένα 20 ετών και ένα 28 ετών, απόλυτα αξιόπιστα.
Το δοχείο αντμπλου στο αλλάξαν με άλλο ομοίως προβληματικό δοχείο που θα ξαναβγαλει θέμα λόγω υλικού ή με δοχείο που έχει λύσει το θέμα;
Δεν ξέρω, αλλά έχουν περάσει 3 χρόνια και 50000 χλμ χωρίς πρόβλημα.
-
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@fanis75 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Το δοχείο αντμπλου στο αλλάξαν με άλλο ομοίως προβληματικό δοχείο που θα ξαναβγαλει θέμα λόγω υλικού ή με δοχείο που έχει λύσει το θέμα;
Όλα ειναι προβληματικά, απλά τα αλλάζεις. Δεν υπάρχει υλικό ώστε να μην έχει θέμα.
Δεν έχει βρει ο όμιλος υλικό ή δεν υπάρχει υλικό που να μην αντιδρά με το υγρό (μου ακούγεται απίθανο).
Το δοχείο είναι της Μπος. Αυτή πρέπει να βρει την λύση.
-
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
Εκτιμώ ότι ζητάει περισσότερα και από το επόμενο c5 aircross, Με βάση τις τιμές που έχσω διαβάσει στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές. Το zrv με εντυπωσίασε, αλλά έχει χώρο αποσκευών ίδια λίτρα με golf δεκαετίας....
Εντάξει μη βλέπεις μόνο τα ονομαστικά λίτρα. Λόγω σχήματος μου φάνηκε παραπάνω από καλός ο χώρος, αλλά εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου, εγώ δεν κουβαλάω πια παιδικά καρότσια.
Το νέο C5 δεν το υπολογίζω καν, όπως και όλα τα υπόλοιπα του ομίλου. Τι σύγκριση να κάνεις όταν έχουν τον τραγικό 1.2 σε τέτοια αμαξώματα.
-
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
Εκτιμώ ότι ζητάει περισσότερα και από το επόμενο c5 aircross, Με βάση τις τιμές που έχσω διαβάσει στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές. Το zrv με εντυπωσίασε, αλλά έχει χώρο αποσκευών ίδια λίτρα με golf δεκαετίας....
Εντάξει μη βλέπεις μόνο τα ονομαστικά λίτρα. Λόγω σχήματος μου φάνηκε παραπάνω από καλός ο χώρος, αλλά εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου, εγώ δεν κουβαλάω πια παιδικά καρότσια.
Το νέο C5 δεν το υπολογίζω καν, όπως και όλα τα υπόλοιπα του ομίλου. Τι σύγκριση να κάνεις όταν έχουν τον τραγικό 1.2 σε τέτοια αμαξώματα.
Έχεις ένα point σε αυτό με τα λίτρα
-
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
Εκτιμώ ότι ζητάει περισσότερα και από το επόμενο c5 aircross, Με βάση τις τιμές που έχσω διαβάσει στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές. Το zrv με εντυπωσίασε, αλλά έχει χώρο αποσκευών ίδια λίτρα με golf δεκαετίας....
Εντάξει μη βλέπεις μόνο τα ονομαστικά λίτρα. Λόγω σχήματος μου φάνηκε παραπάνω από καλός ο χώρος, αλλά εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου, εγώ δεν κουβαλάω πια παιδικά καρότσια.
Το νέο C5 δεν το υπολογίζω καν, όπως και όλα τα υπόλοιπα του ομίλου. Τι σύγκριση να κάνεις όταν έχουν τον τραγικό 1.2 σε τέτοια αμαξώματα.
Έχεις ένα point σε αυτό με τα λίτρα
O 1.2 είναι τούρμπο, ενώ ο 1,8 της τογιότα είναι ατμοσφαιρικός.
Αυτό έχει τα αρνητικά του, αλλά και τα θετικά του.
Επίσης δεν ξέρω τι ανάγκες έχεις από χώρους, αλλά το νέο 5 αιρκρός είναι αρκετά μεγάλο, οπότε θα σου έλεγα να κοιτάξεις το νέο 3 αιρκρός που έχει σχεδόν ανάλογους χώρους με το υπάρχον 5 αιρκρός, όπως και να δεις και το αδελφό του Οπελ Φροντέρα.
Αυτά με τον 1,2 υβριδικό και τα 145 άλογα στις πλούσιες εκδόσεις έχουν 26900 το αιρκρός και 28900 το Οπελ το οποίο έχει και το χειμερινό πακέτο σε αυτήν την τιμή.
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
Εκτιμώ ότι ζητάει περισσότερα και από το επόμενο c5 aircross, Με βάση τις τιμές που έχσω διαβάσει στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές. Το zrv με εντυπωσίασε, αλλά έχει χώρο αποσκευών ίδια λίτρα με golf δεκαετίας....
Εντάξει μη βλέπεις μόνο τα ονομαστικά λίτρα. Λόγω σχήματος μου φάνηκε παραπάνω από καλός ο χώρος, αλλά εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου, εγώ δεν κουβαλάω πια παιδικά καρότσια.
Το νέο C5 δεν το υπολογίζω καν, όπως και όλα τα υπόλοιπα του ομίλου. Τι σύγκριση να κάνεις όταν έχουν τον τραγικό 1.2 σε τέτοια αμαξώματα.
Έχεις ένα point σε αυτό με τα λίτρα
O 1.2 είναι τούρμπο, ενώ ο 1,8 της τογιότα είναι ατμοσφαιρικός.
Αυτό έχει τα αρνητικά του, αλλά και τα θετικά του.
Επίσης δεν ξέρω τι ανάγκες έχεις από χώρους, αλλά το νέο 5 αιρκρός είναι αρκετά μεγάλο, οπότε θα σου έλεγα να κοιτάξεις το νέο 3 αιρκρός που έχει σχεδόν ανάλογους χώρους με το υπάρχον 5 αιρκρός, όπως και να δεις και το αδελφό του Οπελ Φροντέρα.
Αυτά με τον 1,2 υβριδικό και τα 145 άλογα στις πλούσιες εκδόσεις έχουν 26900 το αιρκρός και 28900 το Οπελ το οποίο έχει και το χειμερινό πακέτο σε αυτήν την τιμή.
ο 1.2 της στελαντι εχει μονο αρνητικα
γνωστο αυτο
ειναι μαλιστα και χειροτερος απο τον 1.5 ντηζελ
βασικα για πεταμα ολα
νομιζα οτι ο φιλος παραγγειλε οποτε δεν μιλησα
αλλα αφου μπορει να τα αποφυγει ακομη, μακρυα.
να χαρεις τα παιδακια σου, μην βαζεις στο κεφαλι σου προβληματα. γιατι μονο τετοια θα εχεις με τα χρεπια τους. -
Και να μιλήσεις και να μην μιλήσεις είσαι αναξιόπιστος πλήρως....
-
Και εγώ πιστεύω πως το προηγούμενο C5 Aircross στην τιμή που εξασφαλίζει ο τριτεκνος φίλος μας είναι εξαιρετική επιλογή.
Και μάλιστα μετά το παραπάνω άρθρο που ανέβηκε με την σύγκριση με το νέο C5 Aircross ενισχύεται ακόμη περισσότερο η πεποίθηση αυτή.
Εμφανισιακά εκτός από το πίσω μέρος δεν είναι μεγάλη η διαφορά, και εσωτερικά μου αρέσει περισσότερο το παλιό με αυτή την καταπληκτική θέση οδήγησης πολεμιστρας.
Και από χώρους ενώ είναι 15 ολόκληρα εκατοστά μακρύτερο 2-3 πόντους παραπάνω μεταξόνιο κέρδισε και έχασε σχεδόν 100 λίτρα σε πορτμπαγκάζ λόγω των μη συρόμενων πίσω ανεξάρτητων μάλιστα καθισμάτων.
Οδηγικά μάλιστα είναι πάρα πάρα πολύ καλό , αληθινά γαλλικό κράτημα επιπέδου GTi και με κορυφαία άνεση.
Κερασάκι στην τούρτα εκτός από το κορυφαίο EAT8 και ο ντιζελοκινητηρας του που είναι απόλυτα καταλληλος για τα δεδομένα της Ελληνικής Μητσοτακικής Μόρντορ με τα ακριβότερο κόστος χρησης και κίνησης στον κόσμο λόγω τιμής καυσίμων και διοδίων.
Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι καλύτερο στην αγορά αυτή την στιγμή σε αυτή την τιμή και κατηγορία μεγέθους.
Μοναδικό αρνητικό τα προβλήματα αξιοπιστίας που όμως θα άξιζε το ρίσκο με την 5 έτη εγγύηση και ενδεχόμενα 8 ετης όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη - αν η Stellantis καταφέρει στην Μητσοτακική Κολομβία της Ευρώπης να σπάσει την κρατικοδιαιτη επιχειρηματική Καμόρα που ελέγχει την αγορά αυτοκινήτου -
-
Το eat8 diesel c5 aircross το είχα οδηγήσει ήταν πάρα πολύ καλό ειδικά οι ανάρτηση του χαλί. Το αυτόματο μόνο το οποίο ήταν μεν ομαλό αλλά λίγο αργό όταν ζητούσες γκάζι και γενικά λίγο βαρυ το αμάξωμα για την ροπή του. Μιλάω για το προ fl μοντέλο. Φυσικά η σύγκριση μου ήταν με το scross που είναι πολύ πιο ελαφρύ και με πιο ροπατο κινητήρα...
Σε βίντεο πάντως που είδα με τον 1.2 48v στο 2008 και στο 3 aircross παρά τον mild hybrid χαρακτήρα είδα πολύ μεγάλα off engine πλήρως ανάλογα με full hybrid μοντέλα. Όπως και η κατανάλωση εντός πόλης.
Βέβαια με 130 τα +7 τα έχει για πλάκα αυτός ο κινητήρας.
NEO CITROEN C5 AIRCROSS