-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.
Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.
Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.
Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.
Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.
Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους. -
@dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.
Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.
Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.
Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.
Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.
Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους.Είναι συρόμενα και ανακλινόμενα
Youtube Video -
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.
Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.
Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.
Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.
Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.
Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους.Είναι συρόμενα και ανακλινόμενα
Youtube VideoΕίτε θυμάμαι λάθος είτε ήταν κάτι που πλήρωνες έξτρα ή προστέθηκε σε μεταγενέστερο μοντέλο (και όχι στο πρώτο που είχε βγει το 2019-2020). Θυμάμαι ότι το είχα προσέξει αυτό διότι ήταν σημείο που υπερίσχυε το τιγκουαν
-
@dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.
Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.
Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.
Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.
Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.
Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους.Είναι συρόμενα και ανακλινόμενα
Youtube VideoΕίτε θυμάμαι λάθος είτε ήταν κάτι που πλήρωνες έξτρα ή προστέθηκε σε μεταγενέστερο μοντέλο (και όχι στο πρώτο που είχε βγει το 2019-2020). Θυμάμαι ότι το είχα προσέξει αυτό διότι ήταν σημείο που υπερίσχυε το τιγκουαν
το βίντεο είναι 6 ετών, οπότε μάλλον είναι θέμα έκδοσης
-
Εγώ θυμάμαι ότι πάντα ήταν συρόμενα και ανακλινόμενα.
Τώρα αν είχε βγεί κάποια βασική έκδοση που δεν ήταν δεν το θυμάμαι.
Συρόμενα και ανακλινόμενα είναι και στο 3 αιρκρος μου.
-
προφανως θα θυμαμαι λαθος.
-
@dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
προφανως θα θυμαμαι λαθος.
μπορεί καμία έκδοση you να μην τα είχε, αυτή στο βίντεο είναι σίγουρα πλούσια έκδοση
-
Ποια έκδοση;
Οκ σοβαρευομαι και αυτό διότι συμπαθώ τον συντονιστή
-
Στην Ιταλία η πρώτη τιμή για το νέο 5 αιρκρος, ξεκινάει από 29900 ευρώ 7000 κάτω από το 3008, για την έκδοση υβριδική 145 άλογα.
Είναι όμως ακριβότερη από την αντίστοιχη του Ντάτσια Μπίγκστερ.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Στην Ιταλία η πρώτη τιμή για το νέο 5 αιρκρος, ξεκινάει από 29900 ευρώ 7000 κάτω από το 3008, για την έκδοση υβριδική 145 άλογα.
Είναι όμως ακριβότερη από την αντίστοιχη του Ντάτσια Μπίγκστερ.
Αν το έκαναν σαν το νέο Grandland (γκουμούτσα) καλύτερα το παλιό.
-
Πήγαινε μία σελίδα πίσω να το δείς.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πήγαινε μία σελίδα πίσω να το δείς.
https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php αν τα συγκρίνεις είναι και τα δύο το ίδιο γκουμουτσες, τα 4.5μ ήταν μια χαρά.
-
Μεγάλωσε το μεταξόνιο, από το 2,73 στο 2,78 δίνοντας τον αέρα που χρειαζόταν το πίσω κάθισμα, σε αναλογία με αυτό που δίνει το νέο 3 αιρκρος.
Πάντως αν και στην Ελλάδα έχουμε τέτοιες τιμές θα είναι πολύ καλό.
-
έχουμε καμία εικόνα για την αξιοπιστία του νέου υβριδικού κινητήρα;
-
Γενικά δεν ακούγονται έξω άσχημα πράγματα, αν και εδώ μπορεί ο καθένας να πει οτιδήποτε.
Εχει μπει σε πολλά μοντέλα. Ψάξε σε ξένα σάιτ.
-
Πάντως στο εξωτερικό σχολιάζουν αρνητικά την επιλογή των Γάλλων να καταργήσουν τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα στην δεύτερη σειρά. Άλλη μια καλή επιλογή για τους τρίτεκνους χάθηκε!
-
Κάποιοι σχολίαζαν αρνητικά την ύπαρξη τους, διότι δεν υπήρχε η κλασσική άνεση των 2 θέσεων και μιας λιγότερο άνετης, αφού οι περισσότεροι κάνουν ταξίδια 4 θέσεων.
Για τους τρίτεκνους ο όμιλος προωθεί το 5008, αλλά και τις επιβατικές εκδόσεις των Μπερλίνγκο, όπως και τα 7θέσια 3 αιρκρος και Φροντέρα που είναι για οικογένειες με μικρά παιδιά.
Μια σημερινή σύγκριση των 2 γενεών σε γαλλικό σάιτ.
-
@vigilantius__1985 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
έχουμε καμία εικόνα για την αξιοπιστία του νέου υβριδικού κινητήρα;
εγω εχω. και δεν ειναι καλη η εικονα. ας πουμε αλλαγη κινητηρα. στα 12000km. μολις.
καπου στην επαρχια. συνεβη ηδη. και απροσδιοριστο διαστημα επισκευης. -
Τα διεθνή σάιτ πάντως δεν έχουν και μάλιστα ήδη σε 10 χώρες της Ευρώπης δίνει 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση, ακριβώς γιατί υπήρχαν και θέματα που λύνονται και αστοχίες και κακές κριτικές από τα σάιτ.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Τα διεθνή σάιτ πάντως δεν έχουν και μάλιστα ήδη σε 10 χώρες της Ευρώπης δίνει 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση, ακριβώς γιατί υπήρχαν και θέματα που λύνονται και αστοχίες και κακές κριτικές από τα σάιτ.
με λιγα λογια εχει αποδεχτει την κακη ποιοτητα και τα προβληματα και κανει την καλη, αν και επιβεβλημενη απο την αγορα, κινηση να ανοιξει την εγγυηση.
την ταλαιπωρια ομως δεν τη γλυτωσεις και επιπλεον εδω δεν ισχυουν τα 8 χρονια.
CITROEN C5 AIRCROSS 2025