Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Μελλοντικά Μοντέλα
    17
    83
    4018
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @criuser last edited by

      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

      Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.

      Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.

      Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.

      Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.

      Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.

      Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
      Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους.

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @dettol last edited by A d P

        @dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.

        Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.

        Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.

        Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.

        Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.

        Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
        Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους.

        Είναι συρόμενα και ανακλινόμενα
        Youtube Video

        I EAT MILF AND COOKIES

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dettol @A d P last edited by

          @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

          @dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

          @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

          Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.

          Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.

          Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.

          Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.

          Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.

          Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
          Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους.

          Είναι συρόμενα και ανακλινόμενα
          Youtube Video

          Είτε θυμάμαι λάθος είτε ήταν κάτι που πλήρωνες έξτρα ή προστέθηκε σε μεταγενέστερο μοντέλο (και όχι στο πρώτο που είχε βγει το 2019-2020). Θυμάμαι ότι το είχα προσέξει αυτό διότι ήταν σημείο που υπερίσχυε το τιγκουαν

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A d P
            A d P moderator @dettol last edited by

            @dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.

            Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.

            Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.

            Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.

            Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.

            Τα καθίσματα του c5 air cross ήταν ξεχωριστά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ήταν συρόμενα. Ηταν μάλιστα ένα από τα αρνητικά του αυτό, διότι αν και είχε τεράστιο πορτμπαγκάζ, είχε μικρό χώρο για πόδια στους πίσω επιβάτες, χωρίς δυνατότητα να αυξηθεί.
            Όντως ίσως είδαν ότι δεν υπήρχε μεγάλη ανάγκη από τους αγοραστές για ξεχωριστά καθίσματα και τα αφαίρεσαν για μείωση του κόστους.

            Είναι συρόμενα και ανακλινόμενα
            Youtube Video

            Είτε θυμάμαι λάθος είτε ήταν κάτι που πλήρωνες έξτρα ή προστέθηκε σε μεταγενέστερο μοντέλο (και όχι στο πρώτο που είχε βγει το 2019-2020). Θυμάμαι ότι το είχα προσέξει αυτό διότι ήταν σημείο που υπερίσχυε το τιγκουαν

            το βίντεο είναι 6 ετών, οπότε μάλλον είναι θέμα έκδοσης

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              criuser last edited by

              Εγώ θυμάμαι ότι πάντα ήταν συρόμενα και ανακλινόμενα.

              Τώρα αν είχε βγεί κάποια βασική έκδοση που δεν ήταν δεν το θυμάμαι.

              Συρόμενα και ανακλινόμενα είναι και στο 3 αιρκρος μου.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol last edited by

                προφανως θα θυμαμαι λαθος.

                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator @dettol last edited by

                  @dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                  προφανως θα θυμαμαι λαθος.

                  μπορεί καμία έκδοση you να μην τα είχε, αυτή στο βίντεο είναι σίγουρα πλούσια έκδοση

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Ποια έκδοση;

                    alt text

                    Οκ σοβαρευομαι και αυτό διότι συμπαθώ τον συντονιστή

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by criuser

                      Στην Ιταλία η πρώτη τιμή για το νέο 5 αιρκρος, ξεκινάει από 29900 ευρώ 7000 κάτω από το 3008, για την έκδοση υβριδική 145 άλογα.

                      Είναι όμως ακριβότερη από την αντίστοιχη του Ντάτσια Μπίγκστερ.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jamesd @criuser last edited by jamesd

                        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                        Στην Ιταλία η πρώτη τιμή για το νέο 5 αιρκρος, ξεκινάει από 29900 ευρώ 7000 κάτω από το 3008, για την έκδοση υβριδική 145 άλογα.

                        Είναι όμως ακριβότερη από την αντίστοιχη του Ντάτσια Μπίγκστερ.

                        Αν το έκαναν σαν το νέο Grandland (γκουμούτσα) καλύτερα το παλιό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Πήγαινε μία σελίδα πίσω να το δείς.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jamesd @criuser last edited by

                            @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                            Πήγαινε μία σελίδα πίσω να το δείς.

                            https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php αν τα συγκρίνεις είναι και τα δύο το ίδιο γκουμουτσες, τα 4.5μ ήταν μια χαρά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Μεγάλωσε το μεταξόνιο, από το 2,73 στο 2,78 δίνοντας τον αέρα που χρειαζόταν το πίσω κάθισμα, σε αναλογία με αυτό που δίνει το νέο 3 αιρκρος.

                              Πάντως αν και στην Ελλάδα έχουμε τέτοιες τιμές θα είναι πολύ καλό.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vigilantius__1985 last edited by

                                έχουμε καμία εικόνα για την αξιοπιστία του νέου υβριδικού κινητήρα;

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Γενικά δεν ακούγονται έξω άσχημα πράγματα, αν και εδώ μπορεί ο καθένας να πει οτιδήποτε.

                                  Εχει μπει σε πολλά μοντέλα. Ψάξε σε ξένα σάιτ.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    george-dasoulas last edited by

                                    Πάντως στο εξωτερικό σχολιάζουν αρνητικά την επιλογή των Γάλλων να καταργήσουν τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα στην δεύτερη σειρά. Άλλη μια καλή επιλογή για τους τρίτεκνους χάθηκε!

                                    Vw touran 2017 1.6 tdi

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by criuser

                                      Κάποιοι σχολίαζαν αρνητικά την ύπαρξη τους, διότι δεν υπήρχε η κλασσική άνεση των 2 θέσεων και μιας λιγότερο άνετης, αφού οι περισσότεροι κάνουν ταξίδια 4 θέσεων.

                                      Για τους τρίτεκνους ο όμιλος προωθεί το 5008, αλλά και τις επιβατικές εκδόσεις των Μπερλίνγκο, όπως και τα 7θέσια 3 αιρκρος και Φροντέρα που είναι για οικογένειες με μικρά παιδιά.

                                      Μια σημερινή σύγκριση των 2 γενεών σε γαλλικό σάιτ.

                                      https://www.largus.fr/actualite-automobile/nouveau-citroen-c5-aircross-2025-face-a-l-ancien-le-choc-des-generations-en-video-30040822.html

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @vigilantius__1985 last edited by gatoz

                                        @vigilantius__1985 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                        έχουμε καμία εικόνα για την αξιοπιστία του νέου υβριδικού κινητήρα;

                                        εγω εχω. και δεν ειναι καλη η εικονα. ας πουμε αλλαγη κινητηρα. στα 12000km. μολις.
                                        καπου στην επαρχια. συνεβη ηδη. και απροσδιοριστο διαστημα επισκευης.

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Τα διεθνή σάιτ πάντως δεν έχουν και μάλιστα ήδη σε 10 χώρες της Ευρώπης δίνει 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση, ακριβώς γιατί υπήρχαν και θέματα που λύνονται και αστοχίες και κακές κριτικές από τα σάιτ.

                                          https://en.passionnement-citroen.com/post/new-8-year-citroen-warranty-confidence-and-extended-protection-for-all-models

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @criuser last edited by

                                            @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                            Τα διεθνή σάιτ πάντως δεν έχουν και μάλιστα ήδη σε 10 χώρες της Ευρώπης δίνει 8 χρόνια 160000 χλμ εγγύηση, ακριβώς γιατί υπήρχαν και θέματα που λύνονται και αστοχίες και κακές κριτικές από τα σάιτ.

                                            https://en.passionnement-citroen.com/post/new-8-year-citroen-warranty-confidence-and-extended-protection-for-all-models

                                            με λιγα λογια εχει αποδεχτει την κακη ποιοτητα και τα προβληματα και κανει την καλη, αν και επιβεβλημενη απο την αγορα, κινηση να ανοιξει την εγγυηση.
                                            την ταλαιπωρια ομως δεν τη γλυτωσεις και επιπλεον εδω δεν ισχυουν τα 8 χρονια.

                                            #milf-a-man

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr