Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 708
    • Best 157
    • Groups 0

    taxidiwtis

    @taxidiwtis

    289
    Reputation
    30
    Profile views
    708
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    taxidiwtis Unfollow Follow

    Best posts made by taxidiwtis

    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Τα αυτοκινητα σε σχεση με τα αλογα δεν εχουν να προσφερουν τιποτα στην ανθρωποτητα

      • θα πρεπει να κατασκευαστουν δρομοι, τουνελ ..θα πρεπει να υπαρξουν κοστοβορες αλλαγες στις υποδομες εντος των πολεων , θα μπουμε στον κοπο να αλλαξουμε τη ρυμοτομια κλπ

      • θα πρεπει να κουβαλας αυτο το μαυρο ζουμι που δεν υπαρχει πουθενα να αγορασεις , θα υπαρξουν εξοδα για αναζητηση και εξόρυξη , που να τρεχουμε στο Τεξας και στις Αραπιες ,ενω αντιθετα το χορταρι ειναι παντου ..

      • οταν χαλαει θα πρεπει να πληρωνεις ανταλακτικα και εργασια , και καποια στιγμη να αγοραζεις καινουριο . Ενω με τα αλογα , σε καθε αναπαραγωγικη περιοδο εχεις καινουριο οχημα ( και εξτρα εισοδημα απο τις επιπλεον γεννες ).

      • πας απο το πραγματικο Παντος εδαφους 4×4 long rage (ας μη ξεχναμε πως με δαυτα ο Αλεξανρος ο Μεγας εφτασε στις Ινδιες ) σε κατι με αυτονομια 20-30χλμ και ειναι δικινητο και χωρις φρενα , ροδες, αναρτησεις τις προκοπης

      • πας απο κατι με πραγματικη ψυχη , σε κατι αψυχο με μηχανικη

      • το αλογο εχει αναγνωριση προσωπου και φωνης και αποφυγη εμποδιων , και αποθηκευει στη μνημη διαδρομες πραγματα που τα αυτοκινητα θα κανουν 100 χρονια να αποκτησουν

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Bmw Isetta 1959

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      @ken11 said in Citroen e-C3 2024:

      Re: Citroen e-C3 2024

      Είναι αδιανόητο ότι ζητάνε οι κατασκευαστές 29-30 χιλιάρικα για κινητήρες 1.2 με 100 άλογα με 48βολτη μπαταρια,κοιτούσα το λανσάρισμα του υβριδικού fiat 600 και η τιμή του ξεκινάει από 29.450€ περιπου,με το ηλεκτρομοτερ απλά να καλύπτει 1 χιλιόμετρο αυτονομία με έως 30 χιλιόμετρα ταχύτητα.

      Σε βλάκες νομίζουν ότι απευθύνονται?

      Ναι
      Αν δεν είχε έρθει ο Ιλον και οι Κινέζοι
      η κάθε audi με ευχαρίστηση θα συνέχιζε να μας πουλάει q3 στα 40000
      με μέτρια ποιότητα και το κινητήρα που μπαίνει και στο ibiza...

      Τόσα χρόνια είχαν βρει τη κότα με τα χρυσά αυγά, και έμειναν τεχνολογικά στασιμοι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taxidiwtis
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Μου αρέσει

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      T
      taxidiwtis
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      Φτώχεια Μητσοτάκη...

      Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

      Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
      Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

      Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

      Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

      alt text

      ανησυχίες για κατανάλωσεις,
      ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

      Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      T
      taxidiwtis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τα πρώτα 110 ήρθανε Θεσσαλονικη , μεσα στις επόμενες 10 μέρες περιμένουμε και τα 140 της Αθήνας

      Ήρθανε και οι φορτιστές .Μεγειά και το αναβαθμισμένο συνεργείο του ΟΑΣΑ που
      τώρα εκτός από τα τρόλεϊ θα αναλάβει και τα ηλεκτροκινητα με μπαταρία..

      Αρχές Απριλίου τα οχήματα στους δρόμους

      https://www.facebook.com/share/p/Vebk5hsFoijJ8Udr/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Youtube Video

      εδω απο αλλη γωνια

      https://www.instagram.com/reel/Cp2vZrmoVlC/?utm_source=ig_web_copy_link

      Ο Καλαμούκης εβαλε επίτηδες πλάνο που δε φαινεται καλα το τι έγινε ....

      Το βλεπεις οτι είναι ξεκαθαρη πολιτική εκμετάλευση , και όμως το ανεβάζεις , αφου βλέπεις οτι σε βολευει πολιτικα

      Σε αλλα αντιστοιχα λένε για " φιλειρηνικούς διαδηλωτες"

      Αχ αυτος ο αλήτης ο αστυνομικος επρεπε να κάτσει να τον λιντσαρουν

      posted in Αντίλογος
      T
      taxidiwtis
    • RE: TESLA FORUM

      @lap said in TESLA FORUM:

      Όχι μακρινά ταξίδια.... Κοντά κοντά.... Πήρε Τέσλα τωρα

      Ναι βέβαια, τα ηλεκτρικά δε πάνε και πολύ μακριά....

      https://facebook.com/events/s/roadtrip-ως-το-βορειοτερο-ακρο/383871400333471/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taxidiwtis
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ουσιαστικά ο κουμπάρος οδηγεί στην καθημερινότητα του ένα ηλεκτρικό με ιπποδυναμη όση η ιπποδυναμη του ηλεκτροκινητηρα του phev συστηματος....
      Ο βενζίνοκινητήρας λειτούργησε για 1500 χλμ στις υψηλοτερες ταχύτητες στην εθνική δηλαδή για 15 ώρες περίπου...
      Για αυτές τις δεκαπέντε ώρες κουβαλάει στις μετακινήσεις του ένα 2.5 μοτέρ, ντεπόζιτο, σωληνώσεις, ψυγεία, εξατμίσεις...........
      Απο τα στατιστικά ο κουμπαρος έχει ξεκάθαρα καθημερινή πρόσβαση σε φορτιστή, το phev ήταν λάθος, το προφίλ του ταιριάζει σε φουλ ηλεκτρικό

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis

    Latest posts made by taxidiwtis

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ονο ονο ητω κατάσταση ρε παιδιά;

      Κι εγώ δεν ξέρω αν είναι πολέμια και γιατί.
      Το μόνο που ξέρουμε, είναι ότι έχουν ηδη παραγγελίες για δυο χρόνια παραγωγής υβριδικων και φεβ και μάλλον δεν τους περισσεύουν μπαταρίες για να πουλάνε αμιγώς ηλεΧτρικά με χασούρα, όπως οι περισσότεροι άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές (πλην Τέσλα ίσως? )
      Έβαλαν τη φίρμα τους πάνω στο ημιτελές ηλεκτρικό της Σουμπαρού, να λένε ότι τάχα ασχολούνται κι αυτοί με την ηλεκτροκίνηση, κι επέστρεψαν στο άρμεγμα της υβριδικής αγελάδας...

      Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος, που δεν τον αντιληφθηκαμε;

      Παρεμπιπτόντως, είδα το μπορντοκοραλοροδοκόκκινο μοντελ 3 που έχουν για επίδειξη στο Κόσμος, κι είναι ένα πολύ όμορφο, πολύ χαμηλό, αυτοκίνητο...

      Η Τογιότα ναι έχει παραγγελίες και είναι κορυφή οικονομικά ΑΥΤΗ τη στιγμή , όμως είναι αλαζονική και κοντόφθαλμη (ειδικά μετά τη δήλωση του γόνου που είναι στο τιμονι ότι προτιμά να αγοράζει credits για CO2 από το να επενδύσει ΚΑΙ στα ηλεκτρικά )....
      που εν πολλοίς έχει μεγάλη πιθανότητα λόγω ηγεμονικής θέσης και του τρόπου που λειτουργεί η τοπική οικονομία να γονατισει την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανια

      Θα πω μια σύντομη ιστορία από το 2011 ...
      Εκείνη την εποχή μεγαλύτερη βιομηχανία παγκοσμιως στο software : Microsoft
      Μεγαλύτερη παγκοσμίως μακράν στο hardware κινητών :Nokia και μάλιστα με πωλησεις 2x και 3x από τον 2ο...

      Συμφώνησαν λοιπόν οι δυο κορυφαιοι να φτιάξουν πλατφόρμα κινητής ...
      Αμέσως είπαν όλοι οι γκουρού : "γυφτοandroid "τελειωμένο , iOS θα περιοστει στα γερά πορτοφόλια το πολύ μέχρι 10% ...

      Και ότι όλη η αγορά θα ακολουθήσει μοιραία τους ηγέτες ...

      Ξέρεις ποιο ήταν λοιπόν αυτό το μεγαλεπήβολο project ;;;

      Το windows phone ...καλά πήγε αυτό

      Οπότε το ότι τώρα η Τογιότα είναι κορυφή στα κέρδη Μη το δένεις κόμπο ότι θα είναι και στο μέλλον έτσι τα πραγματα Και ότι ισχυρός τώρα =έχει και δικιο

      https://news.microsoft.com/2011/02/10/nokia-and-microsoft-announce-plans-for-a-broad-strategic-partnership-to-build-a-new-global-mobile-ecosystem/#:~:text=microsoft.com%2Fsource-,Nokia and Microsoft Announce Plans for a Broad Strategic Partnership,a New Global Mobile Ecosystem&text=LONDON – Feb.,a new global mobile ecosystem.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τα πρώτα 110 ήρθανε Θεσσαλονικη , μεσα στις επόμενες 10 μέρες περιμένουμε και τα 140 της Αθήνας

      Ήρθανε και οι φορτιστές .Μεγειά και το αναβαθμισμένο συνεργείο του ΟΑΣΑ που
      τώρα εκτός από τα τρόλεϊ θα αναλάβει και τα ηλεκτροκινητα με μπαταρία..

      Αρχές Απριλίου τα οχήματα στους δρόμους

      https://www.facebook.com/share/p/Vebk5hsFoijJ8Udr/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      @vagkirk said in Έρευνα Κατανάλωσης:

      Φτώχεια Μητσοτάκη...

      Αργά χθες βράδυ είπα θα γυρίσω από Τρίπολη με ένα εικοσαρικακι!

      Αυγό στο πόδι 100-110 στις ευθείες , ταριφαδικη νεκρά στις μεγάλες κατηφόρες, 140-150 λίγο πριν τις ανηφόρες για να πάρω φόρα με χαιδεμα δεξιού πεντάλ με αλλαγές σε 5ή να είμαι κοντά στην μέγιστη ροπή όσο μπορούσα μέχρι να βγω στην κορυφή τους - έπεσα και 85 χλμ σε κάποια !!!! -
      Βίαια επιδεικτικά ανοίγματα για τους γύρω μου στα διόδια μέχρι τα 170-180 και μετά κρυβόμουν τέρμα δεξιά με τα φορτηγά.

      Φυσικά μουσικαρες και πολλά τσιγάρα για να βγει το ταξίδι.

      Η φωτό κάπου πριν κακιά Σκάλα, στο ύψος της Κηφισίας στην ΑΟ είδα και 6.4

      alt text

      ανησυχίες για κατανάλωσεις,
      ταχύτητα 110 , δεξιά λωρίδα ..άγριες επιταχύνσεις στα διόδια και μετά με τη φορά ..

      Αποκλείεται να είναι θερμικό , θα έκανα λάθος και θα μπήκα στην "ηλεκτροκίνηση"

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: TESLA FORUM

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @taxidiwtis said in TESLA FORUM:

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      @lap said in TESLA FORUM:

      @limited_one said in TESLA FORUM:

      Εγω αν ζούσα στην Αθήνα, μια χαρά θα αγόραζα ηλεκτρικό γιατί θα είχα την καλύτερη δικαιολογία να φύγω από το σπίτι!
      Αγάπη πάω μέχρι το τάδε σημείο να φορτισω(να πιω και το καφεδάκι μου)
      Μην τα κοιτάμε όλα μαύρα λοιπόν!

      Έτσι, η πείρα μιλά

      Σας το έχω ξαναγράψει .... σκεφτείτε να έχουν οι σταθμοί φόρτισης και σερβιτόρες σαν τα κρύα τα νερά..... Ποιος γέρο παντρεμένος θα μείνει με θερμικό;

      Πάντως μέχρι τώρα, οι υπάρχοντες σταθμοί φόρτισης αφήνουν πολύ κόσμο στα κρύα (νερά) του λουτρού... σαν το θερμοσίφωνα που λέγαμε πριν.

      Δεν ισχύει αυτό που λες. Δεν ξέρω που το στηρίζεις.

      Παγκοσμίως αναφέρεται συνεχώς από όλους όσους ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση, χαλασμενοι φορτιστές, πληθώρα app, βυσματα που ακόμη κι αν τα φυσήξει δυνατός αέρας χάνουν επαφή, ίντερνετ που μπλοκάρει, κάρτες που δεν διαβάζονται, ασχημες προσωπικές εμπειρίες που μεταδίδουν οι χρήστες, δεν ακούμε και τίποτα άλλο.

      με ολον το σεβασμο, αλλα τα εχεις μπλεξει λιγο τα πραγματα. Πρωτα απο ολα, στην ευρωπη υπαρχει ΕΝΑ βυσμα και ειναι κοινο για ολα τα αυτοκινητα και ολους τους φορτιστες. Αυτα που λες υπαρχουν στην αμερικη και δεν μας αφορουν.
      Τα υπολοιπα ολα ειναι θορυβος απο το ιντερνετ και γκρινιες, καποιες απο τις οποιες βασιμες αλλα μεγενθυμενες στην νιοστη δυναμη.
      Αν ηταν πραγματικοτητα ολα οσα ακουμε και διαβαζουμε στο νετ, δεν θα υπηρχε bmw που να μην ηταν αποκαϊδια και δεν θα βλεπαμε VAG στο δρομο, παρα μονο σε συνεργεια.

      Προσωπικα, σας εχω μεταφερει τις εμπειριες μου, με ολα τα θετικα και τα αρνητικα τους.

      Υπαρχουν 3 βυσματα, τα 2 ειναι εν μερει ιδια.

      Τα εν μέρη ίδια είναι τα ccs
      1)ccs1 (Βόρειος Αμερική ), ,
      2)ccs2 ,Ευρώπη Αυστραλία και αλλου .
      Τα ccs είναι "combo " δηλαδή διπλό βισμα , πάνω για ac , πάνω και κatω(μαζί) για dc

      Επίσης
      3) Tesla nacs (native Tesla και σύντομα οι πάντες στις ΗΠΑ που πρακτικά εγκαταλείπουν το ccs1)

      Θ πρόσθετα ακόμη 1
      4) chademo (Ιάπωνες ....κυρίως όμως στην Ιαπωνία ,

      εσυ καλα τα λες, αλλα αυτα διαβαζουν και μετα νομιζουν οτι υπαρχουν ασυμβατοτητες 🙂

      Χαχα, οκ...για αυτούς λοιπον

      Στην Ευρώπη έχουμε μόνο ccs2 ,
      και κάποιους ελάχιστους με chademo ( Nissan leaf , Nissan env 200 ,Lexus UX300e , Citroen Berlingo Electric Mk1 , Kia Soul EV Mk1, Toyota Prius Plug-In, Outlander PHEV αυτά τίποτα άλλο όλα μαζί λιγότερο από 5% )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taxidiwtis
    • RE: TESLA FORUM

      @ntinaras said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      @lap said in TESLA FORUM:

      @limited_one said in TESLA FORUM:

      Εγω αν ζούσα στην Αθήνα, μια χαρά θα αγόραζα ηλεκτρικό γιατί θα είχα την καλύτερη δικαιολογία να φύγω από το σπίτι!
      Αγάπη πάω μέχρι το τάδε σημείο να φορτισω(να πιω και το καφεδάκι μου)
      Μην τα κοιτάμε όλα μαύρα λοιπόν!

      Έτσι, η πείρα μιλά

      Σας το έχω ξαναγράψει .... σκεφτείτε να έχουν οι σταθμοί φόρτισης και σερβιτόρες σαν τα κρύα τα νερά..... Ποιος γέρο παντρεμένος θα μείνει με θερμικό;

      Πάντως μέχρι τώρα, οι υπάρχοντες σταθμοί φόρτισης αφήνουν πολύ κόσμο στα κρύα (νερά) του λουτρού... σαν το θερμοσίφωνα που λέγαμε πριν.

      Δεν ισχύει αυτό που λες. Δεν ξέρω που το στηρίζεις.

      Παγκοσμίως αναφέρεται συνεχώς από όλους όσους ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση, χαλασμενοι φορτιστές, πληθώρα app, βυσματα που ακόμη κι αν τα φυσήξει δυνατός αέρας χάνουν επαφή, ίντερνετ που μπλοκάρει, κάρτες που δεν διαβάζονται, ασχημες προσωπικές εμπειρίες που μεταδίδουν οι χρήστες, δεν ακούμε και τίποτα άλλο.

      με ολον το σεβασμο, αλλα τα εχεις μπλεξει λιγο τα πραγματα. Πρωτα απο ολα, στην ευρωπη υπαρχει ΕΝΑ βυσμα και ειναι κοινο για ολα τα αυτοκινητα και ολους τους φορτιστες. Αυτα που λες υπαρχουν στην αμερικη και δεν μας αφορουν.
      Τα υπολοιπα ολα ειναι θορυβος απο το ιντερνετ και γκρινιες, καποιες απο τις οποιες βασιμες αλλα μεγενθυμενες στην νιοστη δυναμη.
      Αν ηταν πραγματικοτητα ολα οσα ακουμε και διαβαζουμε στο νετ, δεν θα υπηρχε bmw που να μην ηταν αποκαϊδια και δεν θα βλεπαμε VAG στο δρομο, παρα μονο σε συνεργεια.

      Προσωπικα, σας εχω μεταφερει τις εμπειριες μου, με ολα τα θετικα και τα αρνητικα τους.

      Υπαρχουν 3 βυσματα, τα 2 ειναι εν μερει ιδια.

      Τα εν μέρη ίδια είναι τα ccs
      1)ccs1 (Βόρειος Αμερική ), ,
      2)ccs2 ,Ευρώπη Αυστραλία και αλλου .
      Τα ccs είναι "combo " δηλαδή διπλό βισμα , πάνω για ac , πάνω και κatω(μαζί) για dc

      Επίσης
      3) Tesla nacs (native Tesla και σύντομα οι πάντες στις ΗΠΑ που πρακτικά εγκαταλείπουν το ccs1)

      Θ πρόσθετα ακόμη 1
      4) chademo (Ιάπωνες ....κυρίως όμως στην Ιαπωνία ,

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taxidiwtis
    • RE: TESLA FORUM

      @monman2 said in TESLA FORUM:

      Ενα θα πω
      κάνουν μπαμ όσοι δεν είχαν πολλά κυβικά με μικρό ντεπόζιτο...βενζίνης😊

      πχ
      evo 8 ΠΟΛΥ θα ηθελε να έχει την αυτονομια του Τεσλα model 3 με 130 στην εθνικη..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taxidiwtis
    • RE: TESLA FORUM

      @ektoras said in TESLA FORUM:

      εκθειάζω ελάχιστα ότι είναι λιγότερο από το αθάνατο νερό.

      εχει γινει όντως πολες φορες φορες η συζητηση , και τις περισσοτερες φορες δεν πηγε καλα ..

      μπορεις να κανεις ασκησεις επι χαρτου με δυο εφαρμογες

      α)
      για διαδρομες φορτισεις κλπ
      αν θες να εισαι ακριβης στη προβλεψη
      βαζεις μοντελο αυτοκινητου ,συνθηκες , διαδρομη , φορτιο, αν θα τηρεις τον κοκ (ταχυτητες)....

      https://abetterrouteplanner.com/

      β)
      δίνει απάντησεις στο ΠΟΥ βρισκονται οι φορτιστές , και την κατασταση στην οποια βρισκονται
      https://www.plugshare.com/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taxidiwtis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      δεν πουλάει δηλ πετρέλαιο? λέω ψέμματα? ΝΟΤ

      Πουλαει πετρελαιο.

      Αλλα δεν το παιζουν οικολογοι. Ειναι.
      Αλλα οπως φαινεται δεν εχεις δει Νορβηγια ουτε απο φωτογραφιες για να δεις πως ειναι εκει.

      Επεσες στην περίπτωση. Η γυναίκα μου έχει ζήσει 13 χρόνια εκεί στο Μπέργκεν και ξέρω πολύ καλά πως είναι μιας και πάω συχνά. Αλλού είναι το point μου και χάνεσαι. Το να πουλάω πετρέλαιο με τον τόνο και να κάνω ανακύκλωση αλουμινίου δεν με κατατάσει στους οικολόγους αλλά στους υποκριτές οικολόγους.

      παράγουν πετρέλαιο ως προιον , οχι αποκλειστικα ως " καυσιμο κίνησης "
      Το πετρέλαιο έχει ποικίλες άλλες εφαρμογες στο σύγχρονο πολιτισμο ,
      σε πολυ μεγαλο βαθμο αναντικαταστατες απο άλλα υλικα ( με βαση τις συγχρονες τεχνολογικες μεθοδους )

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Βάζουμε διάφορα λινκ, τα οποία δεν έχουν όλα την ίδια βαρύτητα και συνηθίζουμε αρκετά να τα προσπερνάμε.
      Στο παραπάνω για τη Νορβηγία, μια χώρα που πωλούνται 80-90% ηλεκτρικά κάθε χρόνο και πάνω από 50% ηλεκτρικά κυκλοφορούν ήδη στο Όσλο, απ το 2017 μέχρι τώρα η κατανάλωση υγρών καυσίμων μειώθηκε μόνο κατά 10% και αναμένεται να σταθεροποιηθει εκεί...
      Για να το ρίξουν, θέλουν να κάνουν ηλεκτρικά τα πλοία και τα φορτηγά (που ήδη έχουν τέτοια).
      Για να ξέρουμε τι να περιμένουμε σε χώρες σαν την Ελλάδα...

      Ανάλογα την οπτική καθενός , γιατί μπορει να πωλούνται τώρα ηλεκτρικά με ποσοστά άνω
      του 80 % αλλά θα πάρει χρόνο μέχρι να γίνει η αντικατάσταση των θερμικών από το στόλο

      Η ίδια είδηση αλλιώς

      " Με αντικατάσταση του στόλου των
      αυτοκινήτων μας με ηλεκτρικά σε
      ποσοστό 20 % ( θα ξεπεράσει το 50 % το 2030 επί των κυκλοφορούντων
      οχημάτων) είμαστε είδη 10 % κάτω σε χρήση
      Πετρελαίου κίνησης
      , έπεται περεταιρω
      βελτίωση με την επίσης υποχρεωτική εξηλεκτριση των φορτηγών και των μηχανημάτων έργου αλλά και πλοίων μεσαίων αποστάσεων .."

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      taxidiwtis
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Μου αρέσει, παρέα - θρυλος των ραλυ

      https://www.facebook.com/share/wfHZ3aZ3p8smTjUD/

      posted in Αντίλογος
      T
      taxidiwtis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr