Παρήγγειλα xceed gt line 1.5t mhev τον Φεβρουάριο 2023 με εκτιμώμενη παραλαβή τον Δεκέμβριο. Τελικά παρέλαβα Σεπτέμβριο!
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες!
Παρήγγειλα xceed gt line 1.5t mhev τον Φεβρουάριο 2023 με εκτιμώμενη παραλαβή τον Δεκέμβριο. Τελικά παρέλαβα Σεπτέμβριο!
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες!
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
Πολύ ωραίο χρώμα, μου αρέσουν και τα νέα led πίσω φανάρια που έχει η gt line.
Το είχα παράπονο τόσο καιρό, δεν είχα δει πουθενά gt line από κοντά. Από κοντά τα νέα φώτα μου άρεσαν ακόμη περισσότερο από τις φωτογραφίες! Κ συνολικά το αμάξι μου φαίνεται τεχνολογικά διαστημόπλοιο!
Βλέπεις ημουν 15 χρόνια με το τίμιο Fiat punto sporting 1.4 του 2003, οπότε πήγα 20 χρόνια μπροστά απότομα και έπαθα σοκ!
Φυσικά θα κάνεις ότι επιθυμείς.
Από εκεί και πέρα δική μου γνώμη αφού θα ξηλωθείς ένα σεβαστό ποσό άνω των 25k πάρε κατευθείαν αυτοκίνητο κούτα ζελατίνα
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
Αγαπητοί φίλοι το αμάξι αρχίζει να μου αρέσει επικίνδυνα! Παίζω με το διαμορφωτή και βλέπω πολύ πλήρη εξοπλισμό χωρίς να εκτινάσσεται η τιμή για premium μάρκα!
Εξαρτάται τι είδους χρήση θα κάνεις στο δεύτερο αμάξι σου. Ποιος θα το οδηγεί, πόσοι θα μπαίνουν μέσα, που θα πηγαίνετε, πόσο συχνά θα το οδηγείτε κλπ.
Πάντως αν θες το δεύτερο για χρήση μέσα στην πόλη, κρατάς τον σχιστομάτη. Τα υπόλοιπα τα είπες μόνος σου +3 χιλιάρικα στο χέρι, +φθηνότερη συντήρηση.
@mariosava said in Kia XCeed - crossover:
Καλησπερα. ξερει κανεις αν το xceed gt line 2023 εχει ηλιοροφη? εχω δει αρκετα βιντεο που ειναι με την ηλιοροφη αλλα δεν το αναφερει κανεις.
Μπορείς να βάλεις ηλιοροφή ως extra, με κόστος αν θυμάμαι στα 1.400 ευρώ.
Σε μένα παντως η αντιπροσωπεία δεν με αποθάρρυνε να βάλω extra, απλά μου τόνισε πως θα παραλάβω μετά από 10 μήνες.
Τελικά παρέλαβα στους 6! Δεν ισχύει οποιος παραγγείλει πρώτος, θα παραλάβει πρώτος στα αυτοκίνητα. Είναι λίγο λαχείο η κατάσταση.
Μπορεί π.χ η kia να αποφασίσει αυτή την εβδομάδα να κατασκευάσει μόνο παραγγελίες με ηλιοροφή και να παραλάβεις πιο σύντομα από έναν που παρήγγειλε πριν από εσένα χωρίς ηλιοροφή.
@Taxiarxis αρχικά να δηλώσω πως μου αρέσει το Tucson αλλά αγόρασα το εκπληκτικό Xceed gt line.
Που υπερέχει το Xceed:
Που υπερέχει το Tucson:
Σε ότι έχει να κάνει σχετικά με το δίλημμα αυτόματο ή χειροκίνητο, εγώ δηλώνω υποστηρικτής του χειροκίνητου. Το imt χειροκίνητο κιβώτιο στο Xceed μου έχει πολύ ευχάριστο κούμπωμα, σε κάνει να χαίρεσαι την κάθε αλλαγή. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς και δεν σε κουράζει.
Που υπερέχει το χειροκίνητο:
Που υπερέχει το αυτόματο:
Για διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ αυτόματου και χειροκίνητου δεν γράφω κάτι, εξαρτάται από το αυτοκίνητο και τον οδηγό.
Ελπίζω να βοήθησα.
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@tsofras said in KIA SPORTAGE 2021:
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@nasosto said in KIA SPORTAGE 2021:
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:
Αφηστε τον ανθρωπο να παρει το chr
...μπας και παρω και γω σειρα
Χαχαχαχα....με ακολουθείς και αρχίζω και σε φοβάμαι! Όχι τίποτα άλλο, μην σε πάρω στο λαιμό μου.
Το λοιπόν... Σήμερα πήγα και ξαναέκανα test drive με όλη την οικογένεια και έβαλα και το καρεκλάκι της μικρής πίσω κανονικά.
Εντάξει, η μικρή ενθουσιάστηκε, η γυναίκα μου απογοητεύτηκε γιατί πάει και κάνει σύγκριση με το sportage ως προς τον χώρο. Όχι όμως επί του συνόλου τον χώρο. Αλλά στα πόδια της...για να βάζει την τσάντα της και άλλα πράματα!
Κακοεμαθε με το Sportage.Κάποιες (λίγες) φορές έχουν δίκιο. Ξανασκέψου το.
Ναι αλλά και το CHR είναι όπως ένα κανονικό hatchback αμάξι.
Έχει την ιδιαιτερότητά του βέβαια στο ταμπλό μπροστά.
Μπορεί να έχει δίκιο, αλλά αν πήγαινα μόνο και μόνο για αυτό στο Corolla Cross θα ήταν ο χρόνος παράδοσης 10-12 μήνες. Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα αυτήν την στιγμή.Αν σκέφτεσαι το CC πάρε ρώτα , πριν λίγες μέρες έκλεισε συνάδελφος απο ακύρωση και παραλαμβάνει σε 10 μέρες
Μάλλον αυτό θα κάνω... Μακάρι να έχω τέτοια τύχη και εγώ. Ακόμα και στο car δεν έχει τίποτα, εκτός 1 Style.
Όχι ρε μαν CC με σκληρό ταμπλό φτηνιάρικο και ημιακαμπτο μετά από την κατοχή του Sportage! Εγώ θα πρότεινα XCEED και i30 fastback όσο είχαν 160 άλογα με τα χίλια! Και καλό γκάζι και χώρους και αρκετά καλή οικονομία καυσίμου. Τώρα όμως που τα έριξαν στα 140 άλογα ξενέρωσα.
Στα υπόλοιπα έχουμε:
C-HR: Σύγχρονο design, αρκετά καλά πλαστικά, πολύ καλό υβριδικό σύστημα, αξιοπιστία Toyota, διπλά ψαλίδια και σου άρεσε!
Και αν δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά δες τα εντελώς νέα Qashqai, Tucson που είναι κλάσεις ανώτερα από CC.
Χωρίς να διαβάσω ακόμα τα υπόλοιπα ποστ, θα πω Xceed! Το αμάξι αυτό χαρίζει όμορφες στιγμές, πίσω από το τιμόνι! 170 πραγματικά άλογα+κλότσημα ροπής από το ηλεκτρικό μοτεράκι! Στην εθνική να προσπερνάς κάτι CHR και Qashqai, σαν σταματημένα και να καις 5,5λ/100km!
Καλή χρονιά σε όλους! Να πω και εγώ τη γνώμη μου. Δεν γίνεται να τα έχεις όλα, κάπου θα κάνεις συμβιβασμό. Θέλεις κορυφαίους χώρους; Προτείνω Tucson ή Sportage. Θέλεις κορυφαία οικονομία καυσίμου ; Πας σε chr. Θες κάτι ενδιάμεσο; Xceed, Qashqai, i30
Εγώ Xceed έχω και είμαι ευχαριστημένος
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! Πάντα χειροκίνητο, όσο προλαβαίνουμε τουλάχιστον! Σε κάθε αλλαγή σκάω και χαμογελάκι! Χρώμα μπορντο-κόκκινο!
Θα επανέλθω με σχόλια αναλυτικά!
Οι προδιαγραφές Euro 6e είναι προπομπός του θανάτου των βενζινοκινητήρων!
Μείωσε κατά 20 άλογα τους κινητήρες ο όμιλος Hyundai Kia. Όλο το βάρος στις ηλεκτρόβαρκες πλέον, μηδέν διάθεση και χρήμα για εξέλιξη βενζινοκινητήρων.
Οι νέες επιδόσεις που αναφέρουν πλέον είναι για κλάμματα...
@netgeo said in KIA SPORTAGE 2021:
@the_dynamite said in KIA SPORTAGE 2021:
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@the_dynamite said in KIA SPORTAGE 2021:
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@tsofras said in KIA SPORTAGE 2021:
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@nasosto said in KIA SPORTAGE 2021:
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:
Αφηστε τον ανθρωπο να παρει το chr
...μπας και παρω και γω σειρα
Χαχαχαχα....με ακολουθείς και αρχίζω και σε φοβάμαι! Όχι τίποτα άλλο, μην σε πάρω στο λαιμό μου.
Το λοιπόν... Σήμερα πήγα και ξαναέκανα test drive με όλη την οικογένεια και έβαλα και το καρεκλάκι της μικρής πίσω κανονικά.
Εντάξει, η μικρή ενθουσιάστηκε, η γυναίκα μου απογοητεύτηκε γιατί πάει και κάνει σύγκριση με το sportage ως προς τον χώρο. Όχι όμως επί του συνόλου τον χώρο. Αλλά στα πόδια της...για να βάζει την τσάντα της και άλλα πράματα!
Κακοεμαθε με το Sportage.Κάποιες (λίγες) φορές έχουν δίκιο. Ξανασκέψου το.
Ναι αλλά και το CHR είναι όπως ένα κανονικό hatchback αμάξι.
Έχει την ιδιαιτερότητά του βέβαια στο ταμπλό μπροστά.
Μπορεί να έχει δίκιο, αλλά αν πήγαινα μόνο και μόνο για αυτό στο Corolla Cross θα ήταν ο χρόνος παράδοσης 10-12 μήνες. Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα αυτήν την στιγμή.Αν σκέφτεσαι το CC πάρε ρώτα , πριν λίγες μέρες έκλεισε συνάδελφος απο ακύρωση και παραλαμβάνει σε 10 μέρες
Μάλλον αυτό θα κάνω... Μακάρι να έχω τέτοια τύχη και εγώ. Ακόμα και στο car δεν έχει τίποτα, εκτός 1 Style.
Όχι ρε μαν CC με σκληρό ταμπλό φτηνιάρικο και ημιακαμπτο μετά από την κατοχή του Sportage! Εγώ θα πρότεινα XCEED και i30 fastback όσο είχαν 160 άλογα με τα χίλια! Και καλό γκάζι και χώρους και αρκετά καλή οικονομία καυσίμου. Τώρα όμως που τα έριξαν στα 140 άλογα ξενέρωσα.
Στα υπόλοιπα έχουμε:C-HR: Σύγχρονο design, αρκετά καλά πλαστικά, πολύ καλό υβριδικό σύστημα, αξιοπιστία Toyota, διπλά ψαλίδια και σου άρεσε!
Και αν δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά δες τα εντελώς νέα Qashqai, Tucson που είναι κλάσεις ανώτερα από CC.Τα i30 και τα xceed είχα δει ότι τα έριξαν τα άλογα λόγω ρύπων.
Σκεφτόμουν να δω και το υβριδικό Kona. Αλλά dct....με δυσκολεύει και στην σκέψη!
Όπως είπες, περιμένω να δω για tucson, qashqai, καινούριο 2008 υβριδικό.... Αν και του pegeuot είναι 3κυλινδρο και κάτι ανάμεσα από mild hybrid και strong hybrid, οπότε ψιλοχαλια.Αν έπαιρνα Peugeot θα ήταν το 408. Πολύ ιδιαίτερο σχήμα coupe SUV! Αλλά ακριβό ρε όχι vfm. Vfm τρελό είναι η νέα BMW 1 (χωρίς να είμαι fan της BMW, αλλά ρε φίλε είναι Bmw όπως και να έχει). Ρίξε μια ματιά έστω περαστική από αντιπροσωπεία όταν έρθει!
300λτ μπαγκάζ η 1, θα πάει για διαζύγιο ο άνθρωπος
Και στο σημείο αυτό θα προτείνω ο φίλος @polioan να ανοίξει νήμα ξεχωριστό με τίτλο Νέο αμάξι αλλά τι σόι αμάξι...
@polioan said in KIA SPORTAGE 2021:
@alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:
@czio said in KIA SPORTAGE 2021:
Εγω πάντως στην θέση σου θα κοιτούσα και το νέο civic που είναι top tech, αν η προϋπόθεση είναι full hybrid μέχρι 40k, καταλαβαινω ότι θες να δοκιμάσεις κάτι όχι κορεατικό (για αυτό αποφεύγω να προτείνω το Tucson FL) αλλά κρίμα να πας σε CC ρε σύ.
Ωραιο το civic αλλα 2λιτρο και Σ...
Ακριβώς αυτό. Επίσης, το ανώτερο που μπορώ τώρα να διαθέσω και για υβριδικό είναι περίπου 35.
Εδώ είσαι! Ολόφρεσκο με αυτόματο κιβώτιο που αγαπάς mild hybrid, γκαζακι καλό, χώροι για σύζυγο πολύ επιθετική σχεδίαση κτλ κτλ με τιμή κάτω από 37.000€.
Οπωσδήποτε θα μπει στη λίστα με τα υποψήφια!
Και ο λαός απαιτεί νέο thread αποκλειστικά για την επιλογή του νέου σου αυτοκινήτου!
@dirtybit said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@the_dynamite said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
- Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
- Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
- Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
- Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
- Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
- 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
- Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
- Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
- Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
- Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
- Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.
Ξέχασες να πεις ότι ρουφάει βενζίνη σαν διψασμένο βαμπίρ
Από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του θέματος, που είναι ψηλά, βαριά και ογκώδη, να είσαι σίγουρος πως καίει πολύ λιγότερο!
Στο Xceed ενεργοβόρος ήταν ο παλιότερος 1.4Τ. Ο 1.5Τ δεν είναι, τηρουμένων των αναλογιών, γιατί έχει να κινήσει 1400 κιλά. Με την τεχνολογία iMT (άλλη μια καινοτομία) και ιδιαίτερα στο πρόγραμμα eco καίει λίγο το Χceed.
@argosxolos said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@the_dynamite said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
- Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
- Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
- Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
- Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
- Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
- 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
- Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
- Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
- Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
- Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
- Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.
Να πω μόνο για το φοκους επειδή το είχα ψάξει ότι
το active που είναι πιο υπερυψωμένο με 30000 στο περίπου με το κλειδί στο χέρι(30080 νομίζω) είναι με τα ίδια και περισσότερα μπλιμπλικια απο το xceed,με περισσότερους χώρους, μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ,ρεζέρβα,τον χιλιαρι με τα 155 αλογα και ανώτερο οδηγικά σε όλες τις εκφάνσεις.επειδη αναφέρεις infotainment σύμφωνα με ξένα review και με βελτιωμένο αυτό το κομμάτι.
Δεν έχει πολλαπλούς πισω σε σχέση με το xceed.Παρολαυτα για μένα είναι ανώτερο σε ανάρτηση.καταναλωση η ίδια(ίσως λίγο καλύτερη του φοκους)
Είναι κι ακριβότερο.και το xceed δεν είναι φθηνό όμως.δεν το θεωρώ vfm.γνωμη μου
Focus με ημιάκαμπτο, χιλιάρι τρικυλινδρο προτιμάς από xceed και να πληρώσεις και παραπάνω; Είναι κατώτερης κατηγορίας απλά το focus active.
Τι να πω... περί ορέξεως...
H Ford έβαζε πολλαπλών για χρόνια, το γύρισε στο τσιπικο τώρα.
Περισσότερα μπιπλικια από Kia xceed gt line, δεν παίζει να έχει. Και δεν έχει φυσικούς διακόπτες για κλιματισμό οπότε byebye εργονομία!
Σου το δίνω πως έχει περισσότερους χώρους αλλά οπτικά ρε φίλε είναι σαν κονσέρβα με ρόδες!!
Το Xceed απλά δεν υπάρχει από design! Δεν θέλω κονσέρβα, θέλω design!
@Nik-2 ναι δεν το έγραψα αναλυτικά, έδινα παραδείγματα για τον τρόπο λειτουργίας του mild hybrid. Μου έχει λειτουργήσει το sailing ακόμα και σε ανηφόρα για να καταλάβεις.
Για τους μερακλήδες αυτό...
Στα χειροκίνητα XCEED mild hybrid, με επιλεγμένο το πρόγραμμα sport:
Στα κατεβάσματα σχέσης στο κιβώτιο, ο κινητήρας αυξάνει μόνος του στιγμιαία τις στροφές, για να ολοκληρωθεί ομαλά η αλλαγή, δηλαδή το γνωστό Rev matching!
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
@ the_dynamite Μην επιμένεις δε κάνει Rev matching τα i20Ν και i30Ν που κάνουν έχουν ειδικό κουμπί.
Θα το ήξερες αν είχε.
@georgemit να ξεκαθαρίσω καταρχήν ότι βάσει των δημοσιεύσεων που έκανες κατά το παρελθόν, μου είσαι συμπαθής.
Στο συγκεκριμένο θέμα με το rev matching, όμως να μου επιτρέψεις να έχω την τεκμηριωμένη άποψη μου.
Διαπίστωσα ο ίδιος την ύπαρξη του rev matching στο δικό μου xceed, δεν είναι θέμα επιμονής ή εγωισμού κτλ.
Το επιχείρημα σου πως δεν έχει το δικό σου Ι30 rev matching, άρα δεν θα έχει και το Xceed, δεν βγάζει νόημα.
Το επιχείρημα σου για τα I20n, I30n που έχουν rev matching, επειδή έχουν ειδικό κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του, άρα το xceed δεν έχει, δεν βγάζει νόημα.
Δεν απαιτείται η ύπαρξη ξεχωριστού φυσικού διακόπτη για την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του rev matching.
Στο xceed mhev με κιβώτιο imt, το ρόλο του διακόπτη, τον παίζει το κουμπί επιλογής προγράμματος, όταν βάλεις sport mode.
Στα I20n, I30n που είναι ημιαγωνιστικές sport κατασκευές, ο κατασκευαστής θέλησε να βάλει και ξεχωριστό κουμπί rev matching για να τονίσει το sport στοιχείο.
Δες τι γράφει σε review για το xceed 1.5t mhev imt, ισπανικό περιοδικό:
In Sport mode, it gives a burst of gas when downshifting to match the speed of the pinion of the lowest gear that is going to be engaged, making the change, on the one hand, smoother, and on the other, somewhat more stimulating...
(έγινε μετάφραση από google translate)
Μπορεί αν βρω χρόνο και διάθεση να ανεβάσω και βιντεάκι από το καντράν του αυτοκινήτου με τη διαδικασία rev matching.
Δεν θα επανέλθω όμως με άλλο ποστ, για να σου απαντήσω επάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Αυτά και σου εύχομαι καλή χρονιά και ωραίες συζητήσεις στο φόρουμ!