Παρήγγειλα xceed gt line 1.5t mhev τον Φεβρουάριο 2023 με εκτιμώμενη παραλαβή τον Δεκέμβριο. Τελικά παρέλαβα Σεπτέμβριο!
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες!
Παρήγγειλα xceed gt line 1.5t mhev τον Φεβρουάριο 2023 με εκτιμώμενη παραλαβή τον Δεκέμβριο. Τελικά παρέλαβα Σεπτέμβριο!
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες!
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
Πολύ ωραίο χρώμα, μου αρέσουν και τα νέα led πίσω φανάρια που έχει η gt line.
Το είχα παράπονο τόσο καιρό, δεν είχα δει πουθενά gt line από κοντά. Από κοντά τα νέα φώτα μου άρεσαν ακόμη περισσότερο από τις φωτογραφίες! Κ συνολικά το αμάξι μου φαίνεται τεχνολογικά διαστημόπλοιο!
Βλέπεις ημουν 15 χρόνια με το τίμιο Fiat punto sporting 1.4 του 2003, οπότε πήγα 20 χρόνια μπροστά απότομα και έπαθα σοκ!
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
@mariosava said in Kia XCeed - crossover:
Καλησπερα. ξερει κανεις αν το xceed gt line 2023 εχει ηλιοροφη? εχω δει αρκετα βιντεο που ειναι με την ηλιοροφη αλλα δεν το αναφερει κανεις.
Μπορείς να βάλεις ηλιοροφή ως extra, με κόστος αν θυμάμαι στα 1.400 ευρώ.
Σε μένα παντως η αντιπροσωπεία δεν με αποθάρρυνε να βάλω extra, απλά μου τόνισε πως θα παραλάβω μετά από 10 μήνες.
Τελικά παρέλαβα στους 6! Δεν ισχύει οποιος παραγγείλει πρώτος, θα παραλάβει πρώτος στα αυτοκίνητα. Είναι λίγο λαχείο η κατάσταση.
Μπορεί π.χ η kia να αποφασίσει αυτή την εβδομάδα να κατασκευάσει μόνο παραγγελίες με ηλιοροφή και να παραλάβεις πιο σύντομα από έναν που παρήγγειλε πριν από εσένα χωρίς ηλιοροφή.
@Taxiarxis αρχικά να δηλώσω πως μου αρέσει το Tucson αλλά αγόρασα το εκπληκτικό Xceed gt line.
Που υπερέχει το Xceed:
Που υπερέχει το Tucson:
Σε ότι έχει να κάνει σχετικά με το δίλημμα αυτόματο ή χειροκίνητο, εγώ δηλώνω υποστηρικτής του χειροκίνητου. Το imt χειροκίνητο κιβώτιο στο Xceed μου έχει πολύ ευχάριστο κούμπωμα, σε κάνει να χαίρεσαι την κάθε αλλαγή. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς και δεν σε κουράζει.
Που υπερέχει το χειροκίνητο:
Που υπερέχει το αυτόματο:
Για διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ αυτόματου και χειροκίνητου δεν γράφω κάτι, εξαρτάται από το αυτοκίνητο και τον οδηγό.
Ελπίζω να βοήθησα.
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! Πάντα χειροκίνητο, όσο προλαβαίνουμε τουλάχιστον! Σε κάθε αλλαγή σκάω και χαμογελάκι! Χρώμα μπορντο-κόκκινο!
Θα επανέλθω με σχόλια αναλυτικά!
@dirtybit said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@the_dynamite said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
- Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
- Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
- Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
- Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
- Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
- 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
- Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
- Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
- Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
- Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
- Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.
Ξέχασες να πεις ότι ρουφάει βενζίνη σαν διψασμένο βαμπίρ
Από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του θέματος, που είναι ψηλά, βαριά και ογκώδη, να είσαι σίγουρος πως καίει πολύ λιγότερο!
Στο Xceed ενεργοβόρος ήταν ο παλιότερος 1.4Τ. Ο 1.5Τ δεν είναι, τηρουμένων των αναλογιών, γιατί έχει να κινήσει 1400 κιλά. Με την τεχνολογία iMT (άλλη μια καινοτομία) και ιδιαίτερα στο πρόγραμμα eco καίει λίγο το Χceed.
@Nik-2 ναι δεν το έγραψα αναλυτικά, έδινα παραδείγματα για τον τρόπο λειτουργίας του mild hybrid. Μου έχει λειτουργήσει το sailing ακόμα και σε ανηφόρα για να καταλάβεις.
Για τους μερακλήδες αυτό...
Στα χειροκίνητα XCEED mild hybrid, με επιλεγμένο το πρόγραμμα sport:
Στα κατεβάσματα σχέσης στο κιβώτιο, ο κινητήρας αυξάνει μόνος του στιγμιαία τις στροφές, για να ολοκληρωθεί ομαλά η αλλαγή, δηλαδή το γνωστό Rev matching!
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
@ the_dynamite Μην επιμένεις δε κάνει Rev matching τα i20Ν και i30Ν που κάνουν έχουν ειδικό κουμπί.
Θα το ήξερες αν είχε.
@georgemit να ξεκαθαρίσω καταρχήν ότι βάσει των δημοσιεύσεων που έκανες κατά το παρελθόν, μου είσαι συμπαθής.
Στο συγκεκριμένο θέμα με το rev matching, όμως να μου επιτρέψεις να έχω την τεκμηριωμένη άποψη μου.
Διαπίστωσα ο ίδιος την ύπαρξη του rev matching στο δικό μου xceed, δεν είναι θέμα επιμονής ή εγωισμού κτλ.
Το επιχείρημα σου πως δεν έχει το δικό σου Ι30 rev matching, άρα δεν θα έχει και το Xceed, δεν βγάζει νόημα.
Το επιχείρημα σου για τα I20n, I30n που έχουν rev matching, επειδή έχουν ειδικό κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του, άρα το xceed δεν έχει, δεν βγάζει νόημα.
Δεν απαιτείται η ύπαρξη ξεχωριστού φυσικού διακόπτη για την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του rev matching.
Στο xceed mhev με κιβώτιο imt, το ρόλο του διακόπτη, τον παίζει το κουμπί επιλογής προγράμματος, όταν βάλεις sport mode.
Στα I20n, I30n που είναι ημιαγωνιστικές sport κατασκευές, ο κατασκευαστής θέλησε να βάλει και ξεχωριστό κουμπί rev matching για να τονίσει το sport στοιχείο.
Δες τι γράφει σε review για το xceed 1.5t mhev imt, ισπανικό περιοδικό:
In Sport mode, it gives a burst of gas when downshifting to match the speed of the pinion of the lowest gear that is going to be engaged, making the change, on the one hand, smoother, and on the other, somewhat more stimulating...
(έγινε μετάφραση από google translate)
Μπορεί αν βρω χρόνο και διάθεση να ανεβάσω και βιντεάκι από το καντράν του αυτοκινήτου με τη διαδικασία rev matching.
Δεν θα επανέλθω όμως με άλλο ποστ, για να σου απαντήσω επάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Αυτά και σου εύχομαι καλή χρονιά και ωραίες συζητήσεις στο φόρουμ!
Καλησπέρα, βάλε στη λίστα σου το Clio με υγραέριο-βενζίνη από το εργοστάσιο.
Και μια δευτερη επιλογή με 7 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν σερβις είναι το kia stonic 1.0 τούρμπο
@argosxolos said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@the_dynamite said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
- Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
- Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
- Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
- Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
- Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
- 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
- Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
- Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
- Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
- Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
- Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.
Να πω μόνο για το φοκους επειδή το είχα ψάξει ότι
το active που είναι πιο υπερυψωμένο με 30000 στο περίπου με το κλειδί στο χέρι(30080 νομίζω) είναι με τα ίδια και περισσότερα μπλιμπλικια απο το xceed,με περισσότερους χώρους, μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ,ρεζέρβα,τον χιλιαρι με τα 155 αλογα και ανώτερο οδηγικά σε όλες τις εκφάνσεις.επειδη αναφέρεις infotainment σύμφωνα με ξένα review και με βελτιωμένο αυτό το κομμάτι.
Δεν έχει πολλαπλούς πισω σε σχέση με το xceed.Παρολαυτα για μένα είναι ανώτερο σε ανάρτηση.καταναλωση η ίδια(ίσως λίγο καλύτερη του φοκους)
Είναι κι ακριβότερο.και το xceed δεν είναι φθηνό όμως.δεν το θεωρώ vfm.γνωμη μου
Focus με ημιάκαμπτο, χιλιάρι τρικυλινδρο προτιμάς από xceed και να πληρώσεις και παραπάνω; Είναι κατώτερης κατηγορίας απλά το focus active.
Τι να πω... περί ορέξεως...
H Ford έβαζε πολλαπλών για χρόνια, το γύρισε στο τσιπικο τώρα.
Περισσότερα μπιπλικια από Kia xceed gt line, δεν παίζει να έχει. Και δεν έχει φυσικούς διακόπτες για κλιματισμό οπότε byebye εργονομία!
Σου το δίνω πως έχει περισσότερους χώρους αλλά οπτικά ρε φίλε είναι σαν κονσέρβα με ρόδες!!
Το Xceed απλά δεν υπάρχει από design! Δεν θέλω κονσέρβα, θέλω design!
@argosxolos said in Hyundai i30 2017:
@elteo said in Hyundai i30 2017:
Στην αρχή μου είπαν τέλος Aπρίλη. Τώρα μου είπαν τέλος Μάη με μέσα Ιούνη. Στο fb διαβάζω παιδιά που περιμένουν i30 πάντα από τον Οκτώβρη και τον Νοέμβρη. Ελπίζω Ιούνη να έρθει. Δεν περιμένω το νέο με τίποτα το οποίο σίγουρα θα είναι και ακριβότερο χωρίς λόγο imo.
Είχα παραγγείλει κι εγώ ένα από τον φλεβάρη.απο τέλη Απριλίου με πήγαν στα μέσα Μαίου,μετά Ιουνίου και μετά στο άγνωστο
Ακύρωσα γιατί μετάνιωσα περισσότερο παρά γιατί με ξενέρωσε κάτι στον χρόνο παράδοσης αλλά το σημειώνω γιατί μου φάνηκε περίεργο
Τέλος παρότι η βελμαρ στην Θεσσαλονίκη θεωρητικά είναι μαγαζί του εισαγωγέα,με παραξένεψε το γεγονός ότι μου έλεγαν διαφορετικές ημερομηνίες από την Hyundai Ελλάς στην Αθήνα.διαφορετικες ως προς το καλύτερο για μένα
Τέλος πάντων ω γέγονε γέγονε
Και εγώ αρχικά πήγαινα για i30, μέχρι που είπανε πως θα βγει νέο μοντέλο τέλη του χρόνου και έκοψαν και τα έξτρα. Οπότε κατέληξα σε παραγγελία XCEED και μου φαίνεται καλύτερη επιλογή.
Εσύ τι αμάξι σκέφτεσαι να παραγγείλεις τώρα;
@nik-2 said in Hyundai i30 2017:
Δεν μπαίνω σε σκέψεις. Μπήκα για λίγο αλλά πάλι στο i30 κατέληξα. Το αμάξι το βρήκα 24000. Δεν ήθελα να φτάσω ούτε στα 27 ούτε στα 28 την στιγμή μάλιστα που το xceed δεν μου έδινε κάτι παραπάνω που θα το ήθελα σαν τρελός. Η αλήθεια είναι ότι δεν με τραβάνε τα ψηλά αυτοκίνητα τα SUV δλδ.
Μπήκα σε σκέψεις πιο πολύ για τον λόγο ότι έπεσε στο τραπέζι η άποψη ότι το fastback είναι σχέδιο πιο πολύ για πιο μεγάλης ηλικίας άτομα και όχι για μένα που είμαι 37. Βέβαια η συγκεκριμένη άποψη ήταν από γυναίκες μη σχετικών πολύ με αυτοκίνητα.
Το N line γίνεται άλλο αμάξι εμφανισιακά μόνο ή και σαν αυτοκίνητο γενικότερα ? Από περιέργεια ρωτάω πιο πολύ αφού έτσι και αλλιώς οι υπογραφές έχουν πέσει. Δίνει μπάγκετ καθίσματα, διαφορετικό λεβιέ, τι αλλό?
Κοίτα και εγώ αρχικά πήγαινα για i30 fastback n-line. Με δεδομένα όμως πως
άρχισα να κοιτάω και το xceed gt-line όπου σαφώς υπερέχει σε ποιότητα εσωτερικού και τεχνολογικά καλούδια (π.χ οθόνη πλήρως ψηφιακή, επιπλέον συστήματα ασφαλείας).
Επίσης έχει:
Το παρήγγειλα και περιμένω να έρθει τέλη του έτους.
Θα σου πρότεινα είτε να περιμένεις να έρθει το νέο i30 αν δεν βιάζεσαι, ή να πας σε xceed.
@elteo said in Hyundai i30 2017:
@the_dynamite said in Hyundai i30 2017:
Θα σου πρότεινα είτε να περιμένεις να έρθει το νέο i30 αν δεν βιάζεσαι, ή να πας σε xceed.
το "νέο" i30 είναι το 2ο f/l που είναι πολύ μικρό αν κρίνουμε από τις φωτό που κυκλοφορούν με την κάλυψη που έχουν και θα αργήσει πολύ να έρθει με τους ρυθμούς που πανε και βεβαίως θα είναι ακριβότερο. Το λέω γιατί το σκέφτηκα κι εγώ.
Κοίτα ωραιότατο το i30 και vfm. Αλλά ρε φίλε το σκέφτηκα και είπα αν όταν τελικά μου έρθει και πάω να παραλάβω και την ίδια χρονική στιγμή φιγουράρει στην αντιπροσωπεία το καινούργιο i30, θα φάω ξενέρα.
Το xceed είναι ήδη φρεσκαρισμένο οπότε δεν πρόκειται να βιώσω κάτι αντίστοιχο.
Άσε που έχω ξετρελαθεί με τον all around χαρακτήρα - crossover του αυτοκινήτου.
Κ από εμένα τις ευχές μου για την οικογένεια σου sabas! Πήρα κ γω χαρά με την ιστορία σου! Δυστυχώς η ζωή για σχεδον όλους μας, έχει πολύ αγώνα και αρκετές δυσκολίες...
Και κατι τέτοιες στιγμές οπως ο ερχομός ενός παιδιού, μας δίνουν τη δύναμη και τη χαρά να συνεχίσουμε!
@chris__7 said in Hyundai Kona 2023:
@yem said in Hyundai Kona 2023:
Το δεύτερο είναι μόνιμα σε θήκη , το καθημερινό είναι που δημιουργεί πρόβλημα .
Την "παραδοσιακή" κλειδοθήκη την αντικατέστησα με κουτί faraday , αν όμως τα αφήσεις στην τσάντα σου ή στο μπουφάν κρεμασμένο σε τοίχο κοντά στο δρόμο τότε μπορούν εύκολα να ενισχύσουν το σήμα μέχρι το αμάξι , δεν χρειάζεται καν να αντιγράψουν τον "κλειδί".ακομα και σε ειδικη θηκη μπορουν να σου κλεψουν το καθημερινο κλειδι?Αυτο περα του να ανοιξεις το αμαξι και να παρει μπρος πρεπει και οταν οδηγεις να ειναι γυμνο?Ή μπορεις να το βαλεις ξανα στη θηκη?
Από τη θήκη (αν είναι φτιαγμένη σωστά) δεν περνάει το σήμα, οπότε δεν μπορούν να σου κλέψουν το σήμα.
Το κλειδί όταν οδηγείς πρέπει να είναι γυμνό.
@yem said in Hyundai Kona 2023:
Με keyless χωρίς keyless αν το θέλουν θα το πάρουν.
Απλά με τα keyless που το κλειδί εκπέμπει συνέχεια είναι ποιο εύκολο αν το κλειδί μέσα στο σπίτι είναι κοντά στο δρόμο !
Υπάρχουν ειδικές θήκες για να βάζεις το κλειδί μέσα ώστε να μπλοκάρεται η εκπομπή σήματος.
Ενδεικτικά κάποιες:
https://www.skroutz.gr/search?keyphrase=αντικλεπτικη+θηκη+κλειδιων
Αλλά συνήθως και το ίδιο το κλειδί στα νέα οχήματα, αν το αφήσεις ακίνητο μετά από λίγη ώρα απενεργοποιεί την εκπομπή σήματος, μέχρι να το μετακινήσεις και πάλι.
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@the_dynamite said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Επειδή η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη γίνεται ηλεκτρονικά (όχι μέσω ντίζας) είναι λίγο περίεργη η αίσθηση. Φυσικά όλα συνηθίζονται.
Δεν έχω διαπιστώσει στο δικό μου που έχει imt, κάποια διαφορά στην αίσθηση σε σχέση με κλασσικό μηχανικό.
Ίσως δεν το έθεσα σωστά, η αρχική διαδρομή;
Εκεί που σίγουρα διαφέρει είναι στον συμπλέκτη. Στο imt είναι σαν πούπουλο. Εγώ το θεωρώ και πλεονέκτημα γιατί δεν σε κουράζει στην πολύωρη χρήση.