Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 119
    • Best 71
    • Groups 0

    Best posts made by the_dynamite

    • RE: Kia XCeed - crossover

      Παρήγγειλα xceed gt line 1.5t mhev τον Φεβρουάριο 2023 με εκτιμώμενη παραλαβή τον Δεκέμβριο. Τελικά παρέλαβα Σεπτέμβριο!

      Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

      Πολύ ωραίο χρώμα, μου αρέσουν και τα νέα led πίσω φανάρια που έχει η gt line.

      Το είχα παράπονο τόσο καιρό, δεν είχα δει πουθενά gt line από κοντά. Από κοντά τα νέα φώτα μου άρεσαν ακόμη περισσότερο από τις φωτογραφίες! Κ συνολικά το αμάξι μου φαίνεται τεχνολογικά διαστημόπλοιο!
      Βλέπεις ημουν 15 χρόνια με το τίμιο Fiat punto sporting 1.4 του 2003, οπότε πήγα 20 χρόνια μπροστά απότομα και έπαθα σοκ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Αναζήτηση Suv / αυτόματο/ βενζίνη

      Φυσικά θα κάνεις ότι επιθυμείς.
      Από εκεί και πέρα δική μου γνώμη αφού θα ξηλωθείς ένα σεβαστό ποσό άνω των 25k πάρε κατευθείαν αυτοκίνητο κούτα ζελατίνα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      @tsofras @christostsp
      Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:

      1. Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
      2. Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
      3. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
      4. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
      5. Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
      6. Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
      7. Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
      8. 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
      9. Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
      10. Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
      11. Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
      12. Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
      13. Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      Αγαπητοί φίλοι το αμάξι αρχίζει να μου αρέσει επικίνδυνα! Παίζω με το διαμορφωτή και βλέπω πολύ πλήρη εξοπλισμό χωρίς να εκτινάσσεται η τιμή για premium μάρκα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί

      Εξαρτάται τι είδους χρήση θα κάνεις στο δεύτερο αμάξι σου. Ποιος θα το οδηγεί, πόσοι θα μπαίνουν μέσα, που θα πηγαίνετε, πόσο συχνά θα το οδηγείτε κλπ.

      Πάντως αν θες το δεύτερο για χρήση μέσα στην πόλη, κρατάς τον σχιστομάτη. Τα υπόλοιπα τα είπες μόνος σου +3 χιλιάρικα στο χέρι, +φθηνότερη συντήρηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @mariosava said in Kia XCeed - crossover:

      Καλησπερα. ξερει κανεις αν το xceed gt line 2023 εχει ηλιοροφη? εχω δει αρκετα βιντεο που ειναι με την ηλιοροφη αλλα δεν το αναφερει κανεις.

      Μπορείς να βάλεις ηλιοροφή ως extra, με κόστος αν θυμάμαι στα 1.400 ευρώ.

      Σε μένα παντως η αντιπροσωπεία δεν με αποθάρρυνε να βάλω extra, απλά μου τόνισε πως θα παραλάβω μετά από 10 μήνες.
      Τελικά παρέλαβα στους 6! Δεν ισχύει οποιος παραγγείλει πρώτος, θα παραλάβει πρώτος στα αυτοκίνητα. Είναι λίγο λαχείο η κατάσταση.
      Μπορεί π.χ η kia να αποφασίσει αυτή την εβδομάδα να κατασκευάσει μόνο παραγγελίες με ηλιοροφή και να παραλάβεις πιο σύντομα από έναν που παρήγγειλε πριν από εσένα χωρίς ηλιοροφή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @Taxiarxis αρχικά να δηλώσω πως μου αρέσει το Tucson αλλά αγόρασα το εκπληκτικό Xceed gt line.

      Που υπερέχει το Xceed:

      • Καλύτερες επιδόσεις
      • Πιο φθηνό
      • Πιο σπορ οδηγική συμπεριφορά
      • Χαμηλότερη κατανάλωση (υπολόγισε περίπου 1,5-2 λίτρα /100 χιλιόμετρα λιγότερο)
      • Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (18,4 εκατοστά XCEED - 17 εκατοστά Tucson)
      • Μεγαλύτερη εγγύηση (7 χρόνια έναντι 5)
      • 5 χρόνια δωρεάν σέρβις (εργασία+ανταλλακτικά)

      Που υπερέχει το Tucson:

      • Μέγεθος - επιβλητικότητα ενός μεγάλου SUV - υψηλή θέση οδήγησης
      • Χώροι επιβατών - αποσκευών

      Σε ότι έχει να κάνει σχετικά με το δίλημμα αυτόματο ή χειροκίνητο, εγώ δηλώνω υποστηρικτής του χειροκίνητου. Το imt χειροκίνητο κιβώτιο στο Xceed μου έχει πολύ ευχάριστο κούμπωμα, σε κάνει να χαίρεσαι την κάθε αλλαγή. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς και δεν σε κουράζει.

      Που υπερέχει το χειροκίνητο:

      • Πιο φτηνό το αμάξι
      • Πιο γρήγορο (κατά κανόνα, όχι πάντα)
      • Απλή κατασκευή, δεν φοβάσαι μήπως πάθει ζημιά που να κοστίζει
      • Λιγότερο βάρος
      • Πιο μεγάλη η συμμετοχή του οδηγού, κουμαντάρεις το αμάξι όπως θες, δεν σου αλλάζει ταχύτητα στον κόφτη όπως κάνουν πολλά αυτόματα, μπορείς να φρενάρεις προοδευτικά κατεβάζοντας σχέσεις

      Που υπερέχει το αυτόματο:

      • Ευκολία οδήγησης
      • Σε μποτιλιάρισμα με συχνό σταμάτα-ξεκίνα (εκεί το αυτόματο είναι ανίκητο)
      • Σε ανθρώπους που βαριούνται να οδηγούν ή δεν τους αρέσει η οδήγηση ή δεν γουστάρουν το συμπλέκτη ρε αδερφε
      • Σε ανθρώπους που γουστάρουν να αλλάζουν ταχύτητα από τα Paddles στο τιμόνι, σαν οδηγοί F1 αν το γυρίσουν στην χειροκίνητη λειτουργία

      Για διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ αυτόματου και χειροκίνητου δεν γράφω κάτι, εξαρτάται από το αυτοκίνητο και τον οδηγό.

      Ελπίζω να βοήθησα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tsofras said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @nasosto said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:

      Αφηστε τον ανθρωπο να παρει το chr 😜😜😜...μπας και παρω και γω σειρα 🤣🤣🤣🤣

      Χαχαχαχα....με ακολουθείς και αρχίζω και σε φοβάμαι! Όχι τίποτα άλλο, μην σε πάρω στο λαιμό μου.

      Το λοιπόν... Σήμερα πήγα και ξαναέκανα test drive με όλη την οικογένεια και έβαλα και το καρεκλάκι της μικρής πίσω κανονικά.
      Εντάξει, η μικρή ενθουσιάστηκε, η γυναίκα μου απογοητεύτηκε γιατί πάει και κάνει σύγκριση με το sportage ως προς τον χώρο. Όχι όμως επί του συνόλου τον χώρο. Αλλά στα πόδια της...για να βάζει την τσάντα της και άλλα πράματα!
      Κακοεμαθε με το Sportage.

      Κάποιες (λίγες) φορές έχουν δίκιο. Ξανασκέψου το.

      Ναι αλλά και το CHR είναι όπως ένα κανονικό hatchback αμάξι.
      Έχει την ιδιαιτερότητά του βέβαια στο ταμπλό μπροστά.
      Μπορεί να έχει δίκιο, αλλά αν πήγαινα μόνο και μόνο για αυτό στο Corolla Cross θα ήταν ο χρόνος παράδοσης 10-12 μήνες. Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα αυτήν την στιγμή.

      Αν σκέφτεσαι το CC πάρε ρώτα , πριν λίγες μέρες έκλεισε συνάδελφος απο ακύρωση και παραλαμβάνει σε 10 μέρες

      Μάλλον αυτό θα κάνω... Μακάρι να έχω τέτοια τύχη και εγώ. Ακόμα και στο car δεν έχει τίποτα, εκτός 1 Style.

      Όχι ρε μαν CC με σκληρό ταμπλό φτηνιάρικο και ημιακαμπτο μετά από την κατοχή του Sportage! Εγώ θα πρότεινα XCEED και i30 fastback όσο είχαν 160 άλογα με τα χίλια! Και καλό γκάζι και χώρους και αρκετά καλή οικονομία καυσίμου. Τώρα όμως που τα έριξαν στα 140 άλογα ξενέρωσα.
      Στα υπόλοιπα έχουμε:

      C-HR: Σύγχρονο design, αρκετά καλά πλαστικά, πολύ καλό υβριδικό σύστημα, αξιοπιστία Toyota, διπλά ψαλίδια και σου άρεσε!
      Και αν δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά δες τα εντελώς νέα Qashqai, Tucson που είναι κλάσεις ανώτερα από CC.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Καλύτερη πρόταση σε Crossover - SUV

      Χωρίς να διαβάσω ακόμα τα υπόλοιπα ποστ, θα πω Xceed! Το αμάξι αυτό χαρίζει όμορφες στιγμές, πίσω από το τιμόνι! 170 πραγματικά άλογα+κλότσημα ροπής από το ηλεκτρικό μοτεράκι! Στην εθνική να προσπερνάς κάτι CHR και Qashqai, σαν σταματημένα και να καις 5,5λ/100km!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου

      Καλή χρονιά σε όλους! Να πω και εγώ τη γνώμη μου. Δεν γίνεται να τα έχεις όλα, κάπου θα κάνεις συμβιβασμό. Θέλεις κορυφαίους χώρους; Προτείνω Tucson ή Sportage. Θέλεις κορυφαία οικονομία καυσίμου ; Πας σε chr. Θες κάτι ενδιάμεσο; Xceed, Qashqai, i30

      Εγώ Xceed έχω και είμαι ευχαριστημένος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Αυτά που αλλάζουν με το σπορ είναι:

      1. η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού,
      2. η χαρτογράφηση του κινητήρα σε κάποιο βαθμό
      3. αυξάνεται η πίεση του turbo
      4. Το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ
      5. το κλώτσημα της ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα κρατάει για περισσότερη ώρα όσο γκαζώνεις
      6. ο κινητήρας αποκτά πιο νευρικό ήχο
      7. στο αυτόματο κιβώτιο σου κρατάει πιο ψηλά τις στροφές πριν ανεβάσει σχέση
      8. στο χειροκίνητο κιβώτιο αποκτάς το θεϊκό rev matching στα κατεβάσματα σχέσης

      Αν παρέλειψα κάτι, ενημερώστε με

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! Πάντα χειροκίνητο, όσο προλαβαίνουμε τουλάχιστον! Σε κάθε αλλαγή σκάω και χαμογελάκι! Χρώμα μπορντο-κόκκινο!
      Θα επανέλθω με σχόλια αναλυτικά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Hyundai i30 2017

      Οι προδιαγραφές Euro 6e είναι προπομπός του θανάτου των βενζινοκινητήρων!
      Μείωσε κατά 20 άλογα τους κινητήρες ο όμιλος Hyundai Kia. Όλο το βάρος στις ηλεκτρόβαρκες πλέον, μηδέν διάθεση και χρήμα για εξέλιξη βενζινοκινητήρων.
      Οι νέες επιδόσεις που αναφέρουν πλέον είναι για κλάμματα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @netgeo said in KIA SPORTAGE 2021:

      @the_dynamite said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @the_dynamite said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tsofras said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @nasosto said in KIA SPORTAGE 2021:

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:

      Αφηστε τον ανθρωπο να παρει το chr 😜😜😜...μπας και παρω και γω σειρα 🤣🤣🤣🤣

      Χαχαχαχα....με ακολουθείς και αρχίζω και σε φοβάμαι! Όχι τίποτα άλλο, μην σε πάρω στο λαιμό μου.

      Το λοιπόν... Σήμερα πήγα και ξαναέκανα test drive με όλη την οικογένεια και έβαλα και το καρεκλάκι της μικρής πίσω κανονικά.
      Εντάξει, η μικρή ενθουσιάστηκε, η γυναίκα μου απογοητεύτηκε γιατί πάει και κάνει σύγκριση με το sportage ως προς τον χώρο. Όχι όμως επί του συνόλου τον χώρο. Αλλά στα πόδια της...για να βάζει την τσάντα της και άλλα πράματα!
      Κακοεμαθε με το Sportage.

      Κάποιες (λίγες) φορές έχουν δίκιο. Ξανασκέψου το.

      Ναι αλλά και το CHR είναι όπως ένα κανονικό hatchback αμάξι.
      Έχει την ιδιαιτερότητά του βέβαια στο ταμπλό μπροστά.
      Μπορεί να έχει δίκιο, αλλά αν πήγαινα μόνο και μόνο για αυτό στο Corolla Cross θα ήταν ο χρόνος παράδοσης 10-12 μήνες. Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα αυτήν την στιγμή.

      Αν σκέφτεσαι το CC πάρε ρώτα , πριν λίγες μέρες έκλεισε συνάδελφος απο ακύρωση και παραλαμβάνει σε 10 μέρες

      Μάλλον αυτό θα κάνω... Μακάρι να έχω τέτοια τύχη και εγώ. Ακόμα και στο car δεν έχει τίποτα, εκτός 1 Style.

      Όχι ρε μαν CC με σκληρό ταμπλό φτηνιάρικο και ημιακαμπτο μετά από την κατοχή του Sportage! Εγώ θα πρότεινα XCEED και i30 fastback όσο είχαν 160 άλογα με τα χίλια! Και καλό γκάζι και χώρους και αρκετά καλή οικονομία καυσίμου. Τώρα όμως που τα έριξαν στα 140 άλογα ξενέρωσα.
      Στα υπόλοιπα έχουμε:

      C-HR: Σύγχρονο design, αρκετά καλά πλαστικά, πολύ καλό υβριδικό σύστημα, αξιοπιστία Toyota, διπλά ψαλίδια και σου άρεσε!
      Και αν δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά δες τα εντελώς νέα Qashqai, Tucson που είναι κλάσεις ανώτερα από CC.

      Τα i30 και τα xceed είχα δει ότι τα έριξαν τα άλογα λόγω ρύπων.
      Σκεφτόμουν να δω και το υβριδικό Kona. Αλλά dct....με δυσκολεύει και στην σκέψη!
      Όπως είπες, περιμένω να δω για tucson, qashqai, καινούριο 2008 υβριδικό.... Αν και του pegeuot είναι 3κυλινδρο και κάτι ανάμεσα από mild hybrid και strong hybrid, οπότε ψιλοχαλια.

      Αν έπαιρνα Peugeot θα ήταν το 408. Πολύ ιδιαίτερο σχήμα coupe SUV! Αλλά ακριβό ρε όχι vfm. Vfm τρελό είναι η νέα BMW 1 (χωρίς να είμαι fan της BMW, αλλά ρε φίλε είναι Bmw όπως και να έχει). Ρίξε μια ματιά έστω περαστική από αντιπροσωπεία όταν έρθει!

      300λτ μπαγκάζ η 1, θα πάει για διαζύγιο ο άνθρωπος 😁

      Και στο σημείο αυτό θα προτείνω ο φίλος @polioan να ανοίξει νήμα ξεχωριστό με τίτλο Νέο αμάξι αλλά τι σόι αμάξι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @polioan said in KIA SPORTAGE 2021:

      @alex-mix said in KIA SPORTAGE 2021:

      @czio said in KIA SPORTAGE 2021:

      Εγω πάντως στην θέση σου θα κοιτούσα και το νέο civic που είναι top tech, αν η προϋπόθεση είναι full hybrid μέχρι 40k, καταλαβαινω ότι θες να δοκιμάσεις κάτι όχι κορεατικό (για αυτό αποφεύγω να προτείνω το Tucson FL) αλλά κρίμα να πας σε CC ρε σύ.

      Ωραιο το civic αλλα 2λιτρο και Σ...

      Ακριβώς αυτό. Επίσης, το ανώτερο που μπορώ τώρα να διαθέσω και για υβριδικό είναι περίπου 35.

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/stin_ellada_ta_nea_cupra_formentor_kai_leon_deite_tis_times_pinakas-7833136/

      Εδώ είσαι! Ολόφρεσκο με αυτόματο κιβώτιο που αγαπάς mild hybrid, γκαζακι καλό, χώροι για σύζυγο πολύ επιθετική σχεδίαση κτλ κτλ με τιμή κάτω από 37.000€.

      Οπωσδήποτε θα μπει στη λίστα με τα υποψήφια!
      Και ο λαός απαιτεί νέο thread αποκλειστικά για την επιλογή του νέου σου αυτοκινήτου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
      Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @dm-0 said in Kia XCeed - crossover:

      @the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:

      @chris__7 said in Kia XCeed - crossover:

      @the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:

      Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
      Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε...

      και που θα παραγεται το Κ4?

      Λογικά στη Σλοβακία

      και το τωρινο;

      Πριν ξεκινήσει η παραγωγή του K4, όπου στην Ευρώπη θα ονομάζεται Ceed, θα έχει προηγουμένως σταματήσει η παραγωγή του προηγούμενου Ceed. Επειδή όμως το Κ4, δεν έχει έκδοση crossover (τουλάχιστον προς το παρόν), εικάζω πως ίσως παραμείνει το υπάρχον Xceed στη γκάμα.

      Φίλε @sabas_thess εννοείται ότι θέλει θα αγοράσει ο καθένας αλλά με αυτά τα κιλά το χιλιαρι θα τρώει προσπέρασμα από το Picanto! Κρίμα τα λεφτά δηλαδή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      @dirtybit said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:

      @the_dynamite said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:

      @tsofras @christostsp
      Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:

      1. Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
      2. Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
      3. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
      4. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
      5. Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
      6. Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
      7. Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
      8. 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
      9. Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
      10. Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
      11. Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
      12. Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
      13. Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.

      Ξέχασες να πεις ότι ρουφάει βενζίνη σαν διψασμένο βαμπίρ

      Από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του θέματος, που είναι ψηλά, βαριά και ογκώδη, να είσαι σίγουρος πως καίει πολύ λιγότερο!
      Στο Xceed ενεργοβόρος ήταν ο παλιότερος 1.4Τ. Ο 1.5Τ δεν είναι, τηρουμένων των αναλογιών, γιατί έχει να κινήσει 1400 κιλά. Με την τεχνολογία iMT (άλλη μια καινοτομία) και ιδιαίτερα στο πρόγραμμα eco καίει λίγο το Χceed.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      @argosxolos said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:

      @the_dynamite said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:

      @tsofras @christostsp
      Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:

      1. Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
      2. Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
      3. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
      4. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
      5. Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
      6. Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
      7. Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
      8. 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
      9. Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
      10. Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
      11. Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
      12. Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
      13. Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.

      Να πω μόνο για το φοκους επειδή το είχα ψάξει ότι
      το active που είναι πιο υπερυψωμένο με 30000 στο περίπου με το κλειδί στο χέρι(30080 νομίζω) είναι με τα ίδια και περισσότερα μπλιμπλικια απο το xceed,με περισσότερους χώρους, μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ,ρεζέρβα,τον χιλιαρι με τα 155 αλογα και ανώτερο οδηγικά σε όλες τις εκφάνσεις.επειδη αναφέρεις infotainment σύμφωνα με ξένα review και με βελτιωμένο αυτό το κομμάτι.
      Δεν έχει πολλαπλούς πισω σε σχέση με το xceed.Παρολαυτα για μένα είναι ανώτερο σε ανάρτηση.καταναλωση η ίδια(ίσως λίγο καλύτερη του φοκους)
      Είναι κι ακριβότερο.και το xceed δεν είναι φθηνό όμως.δεν το θεωρώ vfm.γνωμη μου

      Focus με ημιάκαμπτο, χιλιάρι τρικυλινδρο προτιμάς από xceed και να πληρώσεις και παραπάνω; Είναι κατώτερης κατηγορίας απλά το focus active.
      Τι να πω... περί ορέξεως...
      H Ford έβαζε πολλαπλών για χρόνια, το γύρισε στο τσιπικο τώρα.
      Περισσότερα μπιπλικια από Kia xceed gt line, δεν παίζει να έχει. Και δεν έχει φυσικούς διακόπτες για κλιματισμό οπότε byebye εργονομία!
      Σου το δίνω πως έχει περισσότερους χώρους αλλά οπτικά ρε φίλε είναι σαν κονσέρβα με ρόδες!!
      Το Xceed απλά δεν υπάρχει από design! Δεν θέλω κονσέρβα, θέλω design!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the_dynamite
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr