Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 64
    • Best 16
    • Groups 0

    lobo

    @lobo

    29
    Reputation
    4
    Profile views
    64
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    lobo Unfollow Follow

    Best posts made by lobo

    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @monman2 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      ![a45ee14f-03f1-4e92-950b-3e10a22cdf77-image.pngng)

      mod----παρακαλώ να σβήνετε τις εικόνες όταν κάνετε παράθεση- quote

      Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
      Σε αυτό το γκρί 😍
      Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
      ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
      και θα μετράς !
      Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόντα

      Η αλήθεια είναι ότι αν ήταν 25-27 το cult δεν θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ, εδώ και χρόνια το φλερτάρω στον δρόμο. Μου φαίνεται στο τέλος θα καταλήξω να περιμένω να βγει καμία προσφορά, να περάσει ο καιρός να πέσει η τιμή ή να βρω πουθενά κανένα με χαμηλότερη τιμή λόγω test drive πχ.
      Το yc ενώ μου αρέσει και είναι στη τιμή που θέλω το βρίσκω κάπως μικρό. Όχι ότι το chr εσωτερικά μου φάνηκε ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά είναι μεγαλύτερο.
      Από τα γαλλικά εμφανισιακά τουλάχιστον και σαν χώρους με ελκύουν πολύ και το 2008 και το c4 αλλά και θέμα αξιοπιστίας να μην υπάρχει και να μην φάω τίποτα παραπάνω στα συνεργεία και μόνο τα 500 ευρώ παραπάνω κατανάλωση στη βενζίνη τον χρόνο είναι ένα σημαντικό ποσό. Αν υποθέσω ότι στόχος μου είναι να κρατάω αυτοκίνητο καμιά δεκαετία είναι 5.000. Επίσης και η μεταπώληση (είτε σε 10 χρόνια είτε νωρίτερα) είναι ένας παράγοντας και υποθέτω ότι το full hybrid chr θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα ήπιο υβριδικό.
      Σε αυτά τα 4 καταλήγω πάντως προς το παρόν, yaris cross που ναι μεν χώροι αλλά τουλάχιστον είναι προσιτό, 2008 και c4 που θα πρέπει να κάνω μια υπέρβαση οικονομικά, ναι μεν ήπια και ίσως μικρότερη αξιοπιστία αλλά καλύτεροι χώροι και τέλος chr που το γουστάρω αλλά δύσκολα να καταφέρω να φτάσω αυτό το ποσό και να πείσω την οικογένεια χωρίς να με χωρίσει η γυναίκα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      Ευχαριστώ για τη συμβουλή, το εκτιμώ! Προσωπικά δεν θα έβρισκα διασκέδαση στο να κάνω την αστυνομία της ορθογραφίας σε κάποιον που ζητάει γνώμη/βοήθεια σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα κι όχι κανόνες ορθογραφίας, αλλά φαντάζομαι ότι αν ποτέ το έκανα, θα κοιτούσα να είμαι τέλειος στα κείμενά μου. Σίγουρα θα έγραφα το "Ψάξ' το" με απόστροφο ας πούμε μιας και δεν είναι μία λέξη, το "πού και πού" με τόνους και το "ορθογραφική" τονισμένο πριν σκεφτώ να χλευάσω ορθογραφικό λάθος κάποιου άλλου. Αλλά έτσι λειτουργώ εγώ, όπως τη βρίσκει ο καθένας ☺️.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      Ευχαριστώ για τη συμβουλή, το εκτιμώ! Προσωπικά δεν θα έβρισκα διασκέδαση στο να κάνω την αστυνομία της ορθογραφίας σε κάποιον που ζητάει γνώμη/βοήθεια σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα κι όχι κανόνες ορθογραφίας, αλλά φαντάζομαι ότι αν ποτέ το έκανα, θα κοιτούσα να είμαι τέλειος στα κείμενά μου. Σίγουρα θα έγραφα το "Ψάξ' το" με απόστροφο ας πούμε μιας και δεν είναι μία λέξη, το "πού και πού" με τόνους και το "ορθογραφική" τονισμένο πριν σκεφτώ να χλευάσω ορθογραφικό λάθος κάποιου άλλου. Αλλά έτσι λειτουργώ εγώ, όπως τη βρίσκει ο καθένας ☺️.

      Ορθογραφικό λάθος, δεν είναι οι τόνοι, αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις.

      Κατανοητό, νομίζω και παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα 👍

      Στην ελληνική γλώσσα "Λανθασμένα γραμμένες λέξεις", όπως λέει και ο φίλος, είναι και οι λέξεις χωρίς τόνο.
      Το πού/πώς όταν τονίζεται διαχωρίζει το αναφορικό που/πως απο το ερωτηματικό ή πλάγια ερωτηματικό τοπικό/τροπικό επίρρημα και σαφώς και είναι ένας σημαντικότατος γραμματικός κανόνας.
      Η χρήση της αποστρόφου είναι ένας εξίσου σημαντικός κανόνας. Λέξεις όπως ψάξτο, γράψτο, ξύστο κλπ είναι αδόκιμες καθώς πρόκειται για δύο λέξεις κι όχι μία και η απόστροφος θα έπρεπε να αντικαθιστά το γραμμα "ε".
      Τέλος, καλό είναι το κόμμα να χρησιμοποιείται εκεί που πρέπει και να μην κάνουμε κατάχρησή του. Ανάμεσα λοιπόν σε δύο κόμματα πρέπει να υπάρχει η λεγόμενη "δευτερεύουσα πρόταση". Δευτερεύουσα πρόταση είναι η πρόταση η οποία ακόμα κι αν λείπει από το κείμενό μας, θα βγαίνει ξεκάθαρο νόημα.
      Στην πρόταση :"Λανθασμένα γραμμένες λέξεις", όπως λέει και ο φίλος, είναι και οι λέξεις χωρίς τόνο, το "όπως λέει και ο φίλος" είναι δευτερεύουσα πρόταση και μπορεί να λείψει χωρίς να χαθεί το νόημα.
      Στην πρόταση: "Ορθογραφικό λάθος, δεν είναι οι τόνοι, αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις", υπάρχει κατάχρηση του κόμματος καθώς το "ορθογραφικό λάθος αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις" δεν μπορεί να σταθεί από μόνο του σαν ολοκληρωμένη πρόταση. Αν θέλεις να χρωματίσεις τον γραπτό σου λόγο και να δημιουργήσεις μια παύση στον αναγνώστη υπάρχει και η άνω τελεία που μπορεί να αποδώσει ορθότερα αυτό που θέλεις.
      Αλλά όλα αυτά φαντάζομαι θέλουν διάβασμα και γνώσεις, δεν σου τα λύνει μια "αυτόματη ορθογραφική διόρθωση".

      Παρ' όλα αυτά (ώ! ναι, θέλει απόστροφο) θεωρώ πως κάθε άνθρωπος, γραμματιζούμενος ή μη, έχει ή θα έπρεπε να έχει το δικαίωμα να ζητήσει γνώμη/συμβουλές/βοήθεια για αυτοκίνητα σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα χωρίς να αποθαρρύνεται σκεπτόμενος ότι κάποιος εξυπνάκιας θα εντοπίσει ένα ορθογραφικό του λάθος και θα αδράξει την ευκαιρία να κάνει το κομμάτι του. Γι' αυτό και το συγκεκριμένο μου σχόλιο θα είναι και το τελευταίο όσον αφορά την ελληνική μας γλώσσα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα 😅🙏

      Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.

      Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
      Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
      Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
      Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα 😅, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
      Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
      Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.

      Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Σε γενικές γραμμές από ότι καταλαβαίνω υπάρχουν δύο πλευρές, αυτοί που υποστηρίζουν τα Γιαπωνέζικα και αυτοί που υποστηρίζουν τα γαλλικά
      . Οι φιλο-Ιάπωνες κατά κύριο λόγο προτείνουν YC και C-HR με το δεύτερο να είναι κατά πολύ καλύτερο αλλά και ακριβότερο και το πρώτο να είναι αξιόπιστο και κομπλέ αλλά μικρό εσωτερικά (κάτι που έχω εντοπίσει κι εγώ ως έναν βαθμό). Μου είναι ξεκάθαρες όμως οι διαφορές τους.

      Στα γαλλικά δεν έχω καταλάβει. Αν υποθέσουμε ότι οι επιλογές μου είναι Peugeot 2008, Citroen C4, Renault Captur υπάρχει κάποιο που είναι ξεκάθαρα καλύτερο ή κάποιο που είναι με τίποτα για τους φιλο-Γάλλους; Ή υπάρχει εσωτερικός εμφύλιος και διάφορες παρατάξεις κι εκεί; 😅

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας 🙏🙏 Προσπαθώ λίγο να φιλτράρω τα σχολια και να καταλήξω σε 3-4 πριν αρχίσω τις επισκέψεις. Αντιλαμβάνομαι ότι έχουν υπάρξει και υπερβολές, φαντάζομαι ούτε τα γαλλικά θα εκραγούν με το που μπω και πάρω τη μηχανή στο χέρι από την πρώτη μερα ούτε τα γιαπωνέζικα θα είναι κονσερβοκούρια εσωτερικά και απαγορευτικά για οικογένεια μη νάνων αλλά σε μέσες άκρες έχω καταλάβει τι υποστηρίζει η κάθε πλευρά 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      👏👏👏👏

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
      Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
      Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
      Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

      Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
      Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
      Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
      Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
      Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
      Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

      Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
      Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
      Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

      Τα υβριδικά σε συνδυασμό με το budget περιορίζουν σημαντικά τις επιλογές σου.

      Δεν κάνεις και πολλά χλμ. και ούτε κινείσαι στο κέντρο των Αθηνών να πω ότι θα κάνεις φοβερή εξοικονομιση με ένα hev. Απο αυτά που γράφεις απορρίπτονται ως μη hev τα Peugeot 2008, Skoda Kamiq, Kia stonic, Opel Mokka & Citroen c4. Τα strong hybrid της Suzuki είναι τόσο αργά που για μένα δεν αξίζουν. Τι μένει: captur, duster, και Toyota. Δεδομένης και της προηγούμενης κακής εμπειρίας σου από βλάβες διάλεξες κάποιο Toyota εντός του budget σου.

      Τα υπόλοιπα δηλαδή είναι ήπια υβριδικά;
      Διάβασα ότι τα ήπια υβριδικά είναι κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία, δεν κάνουν τρελή εξοικονόμηση και στην ουσία το Φόκους που είχα με σύστημα start/stop είναι κατά μία έννοια ήπια υβριδικό ήδη. Γι' αυτό και ανέφερα το full hybrid. Τα έχω λίγο μπερδεμένα ακόμα στο μυαλό μου όμως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα 😅🙏

      Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.

      Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
      Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
      Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
      Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα 😅, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
      Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
      Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.

      Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"

      Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.

      Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.

      Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.

      Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.

      Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.

      Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.

      Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.

      Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.

      1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;

      Είναι αντίστοιχο σε σχεδίαση και χώρους με το CHR, στα 25000€ της μεσαίας έκδοσης PLUS, είναι καλή αγορά. Η πλούσια max μπαίνει στα χωράφια της βασικής έκδοσης του CHR, αν ανέβεις τόσο ψηλά, καλύτερα να πάρεις το Toyota.

      Ένα γενικό σχόλιο, Επειδή βλέπω κράτησες το ford focus 11 χρόνια και υποθέτω ότι σκοπεύεις να κρατήσεις και το επόμενο τόσα χρόνια.
      Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.

      Αυτό είναι το σενάριο μου, να το κρατήσω καμιά δεκαετία και όταν έρθει η ώρα να κοιτάξω πάλι να το πουλήσω (άρα θεωρητικά θα έπρεπε να μου μετράει και η μεταπωλητικη αξία) και να σας επισκεφτώ ξανά με τα σεντονάκια μου ψάχνοντας το επόμενο. Ιδανικά βέβαια να το έκανα νωρίτερα και με το Φόκους, πριν δώσω 3 χιλιάρικα που με πόνεσαν πολύ. Τώρα η Toyota την οποία επισκέφτηκα, μόνο με περιγραφή μοντέλου χωρίς να το δει μου έδωσε χοντρικά μια τιμή στα 7.000 (μαζί με αυτά διαμορφώνω το μπάτζετ που ανέφερα) άρα αν πάω για το yc που κάνει 25 θα μου βγει 18. Το chr που κάνει 30 θα μου πάει 23 και θα πρέπει να στάξω αίμα για να τα βρω 😅
      Αυτό που μου έκανε εντύπωση στη Τογιότα (κατανοητό από μια άποψη μιας και πουλάει πολύ) είναι ότι στην ουσία δεν μου έκανε κάποια προσφορά, την τιμή του αυτοκινήτου που βρίσκω και στο ίντερνετ μου έκανε. Είπε ότι μπορεί να μου κάνει δωράκι μπάρες οροφής που δεν χρειάζομαι, ζήτησα τις 17ρες ζάντες, γέλασε και μου είπε ότι δεν παίζει και προχωρήσαμε παρακάτω 😅

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo

    Latest posts made by lobo

    • RE: Renault Captur II

      @ataim said in Renault Captur II:

      26500 είναι τζάμπα και η νέα μετάδοση φαίνεται να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση.vfm!

      πάντως τηλεφωνικά δεν μου έδωσαν καμιά πληροφορία, δεν ξέρουν ούτε τιμές, ούτε αν θα υπάρχει η έκδοση plus μιας και προς το παρόν έχει καταργηθεί, ούτε πότε ούτε αν θα έρθει στο symbioz αργότερα 🥲

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Renault Captur II

      Καλησπέρα! Είδα διαφήμιση ότι πλέον κυκλοφορεί(;) το Captur e-tech 160 evolution plus στα 26500 αντί για 27900 που έκανε το e-tech 145 evolution. Ξέρουμε αν και πότε το περιμένουμε κι αν θα υπάρξει κάτι αντίστοιχο και για το Symbioz με πτώση τιμής αντίστοιχου επιπέδου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @lap said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Το aisin με τα 110

      με 110 άλογα θα είναι το αυτόματο mild στο s cross?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      H Θεσσαλονίκη είναι πολύ πιο μικρή από την Αθήνα.
      Αρα το ντίζελ θα ζορίζεται λιγότερο.

      Στα ταξίδια για Χαλκιδική και Γιάννενα το ντίζελ δεν έχει θέμα.

      Αν το φτάνεις να το δεις είναι φοβερή τιμή 10000 κάτω από όσο έκανε πέρσι, επειδή τελειώνει το μοντέλο.

      Το εσωτερικό του Φροντέρα με τις δύο οθόνες είναι πιο μπάνικο από του 3 αιρκρος.

      Το αιρκρός από την άλλη δίνει μοναδική ανάρτηση με διπλά αμορτισέρ και τα εξαιρετικά καθίσματα.

      Αντίθετα το φροντέρα στην πλούσια έκδοση δίνει και χειμερινό πακέτο, αλλά είναι και 2000 πιο ακριβό.

      Δες τα μόνος σου και αποφάσισε.

      Θέμα δεν έχει σίγουρα. Πιο πολύ το ανέφερα με τη λογική ότι δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και κάνω λίγα ταξίδια οπότε αυτό το "θα πάρει το φίλτρο στα χέρια" που αναφέρθηκε μήπως έχει ισχύ στη περίπτωσή μου. Θα το τσεκαρω σίγουρα σαν επιλογή όμως!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Στην Ρενώ δες μήπως έχει κάποια προσφορά στο Αρκάνα.
      Τα υπόλοιπα το Καπτούρ είναι πιο μικρό το Συμπιόζ είναι ακριβό.

      Στο τρύπημα του ταβανιού, δες το αδελφό του Φροντέρα, 3 αιρκρός με ίδιους χώρους, διαφορετικό εσωτερικό, στα 24500 το μεσαίο και στα 27000 η πλούσια έκδοση, αλλά και το μεγάλο 5 αιρκρος σε αυτόματο ντίζελ στα 27900 στην μεσαία έκδοση.

      Το Γκράντε Πάντα, είναι αδελφό του σιτροέν σε 3 και θα βγεί αργότερα και Γίγα Πάντα ως αδερφό του Φροντέρα/3 αιρκρος.

      Το Αρκανα είναι όμορφο αλλά έχω την αίσθηση ότι ξεφεύγει σε μήκος και θα με δυσκολέψει σε παρκάρισμα κλπ. 3 αιρκρος είδα αλλά νομίζω μου άρεσε περισσότερο το εσωτερικό του φροντέρα, με ξένισε κάπως η tft οθόνη (αν την λέω σωστά) του αιρκρος. Θεωρείται καλύτερη επιλογή από το φροντέρα συνολικά; Διάβασα για το 5 αιρκρος και σε άλλα νήματα εδώ (ίσως κι από εσένα) αλλά επειδή κάνω 8.000-10.000 χλμ τον χρόνο κυρίως πόλη με συχνά δρομολόγια Χαλκιδική το καλοκαίρι και 2-3 ταξίδια θεσσαλονικη Γιάννενα μέσα στη χρονιά δεν ξέρω, είναι καλή επιλογή να πάρω πετρέλαιο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @ataim said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      To symbioz το είδες;

      Νομίζω ξεφεύγει πολύ από το μπάτζετ μου. Ήδη το Captur είναι πάνω κι από το τρύπημα ταβανιού μου και μόνο αν έχει καλή έκπτωση μπορώ να το φτάσω..
      Στη πρώτη ευκαιρία θα επισκεφτώ την Ρενό όμως να δω τι παίζει γιατί πρέπει να υπάρχουν προσφορές αν δεν κάνω λάθος. Με ψήνουν πάρα πολύ τα συρόμενα πίσω καθίσματα ώστε να διαμορφώνεις τους χώρους για τους πίσω και το Πορτ μπαγκαζ ανάλογα τις ανάγκες σου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @the_dynamite said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Το Xceed να σημειωθεί πως προσωρινά βγαίνει μόνο με 1.0, θα είναι διαθέσιμο σύντομα και 1.6 με 150 και 180 άλογα.

      αυτό είναι ευχάριστο μιας και δεν βιάζομαι για άμεση αγορά. Ξέρουμε πότε περίπου και σε τι τιμές;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @georgemit said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Yaris cross active plus 130 😎

      το μόνο του πρόβλημα είναι οι εσωτερικοί χώροι που με "σφίγγουν". Βγαίνει σε ηλεκτρικό λέει ένα cruiser που έχει μεγαλύτερο ύψος, μήκος, πλάτος. Αν έβγαινε σε υβριδικό θα με έψηνε πολύ αν ήταν και στο μπάτζετ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Καλησπέρα μετά από αρκετές μερούλες. Περιμένω την άδεια τον Αύγουστο για να μπορέσω να βάλω λιγο μπρος επισκέψεις και test drive. Μετά από ώριμη σκέψη κι αφού γέμισε το μυαλό με mild, strong, plug in, electric κλπ κι όλο μεγάλωνε το ποσό, αποφασίσαμε να βάλουμε ένα ταβάνι στα 25.000 (ίσως να καταφέρω να το τρυπήσω και να φτάσω με ακραία προσπάθεια και μπόλικη κρεβατομουρμούρα μέχρι και 27.000 αν βρεθεί η τέλεια ευκαιρία με κάποια έκπτωση κλπ).
      Δεν έχω δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι (ούτε κλειστό πάρκινγκ για να αξίζει τον κόπο) οπότε απέκλεισα ηλεκτρικά και plug-in.

      Η λίστα προς το παρόν έχει διαμορφωθεί ως εξής:

      1. Yaris Cross active plus (όπου αρέσει στη σύζυγο αλλά εμένα μου φάνηκε στενάχωρο σε χώρους το εσωτερικό του).
      2. Peugeot 2008 που τρέχει έκπτωση αν δεν κάνω λάθος και είναι κοντά στις τιμές οι δύο εκδόσεις του (αν και επίσης δεν μου φάνηκε μεγάλη διαφορά σε εσωτερικούς χώρους με το YC).
      3. Opel Frontera mild hybrid edition plus με πολύ ωραίους εσωτερικούς χώρους (δεν με τρελαίνει εξωτερικά, θα το μάζευα κάπως με συνδυασμό copper orange και μαύρη οροφή και με χαλάει που στην edition plus δεν μπορώ να το κάνω έστω και με επιπλέον χρέωση και θα πρέπει να πάω στην έκδοση gs που ξεφεύγει).
      4. Captur full hybrid evolution e-tech 145 που νομίζω τρέχει έκπτωση γύρω στα 2000 και από 27900 πάει 25900 αλλά ακόμα δεν κατάφερα να το δω από κοντά.

      5*) Επιλογή με αστεράκι για το MG ZS max hybrid που αν κατάλαβα καλά είναι ικανοποιητικό και σε χώρους και σε αποδόσεις και σε εξοπλισμό και full hybrid ΑΛΛΑ με το ρίσκο του κινέζικου κι ό,τι αυτό συνεπάγεται (συν το άρθρο που είχα διαβάσει εδώ σε προηγούμενη σελίδα και δεν έλεγε και τα καλύτερα).

      6**) επιλογή με δύο αστεράκια για το kia xceed το οποίο είναι crossover κι όχι suv (δεν με χαλάει ιδιαίτερα αν και μήκος/πλάτος/ύψος μοιάζει αρκετά; με το χάτσμπακ φόκους μου) όμως πλέον βγαίνει μόνο σε 1.0 115hp και δεν ξέρω αν κάνει για την περίπτωσή μου ή αν θα είναι αρκετά αδύναμο συγκριτικά με τα άλλα.

      Για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις (πχ Kona, chr, symbioz, jazz cross κλπ) θα πρέπει να ελπίζω σε κάποια προωθητική ενέργεια στο μέλλον και αν..

      Βγάζω το suzuki scross από την εξίσωση γιατί στη full hybrid έκδοση μου είπατε "ΜΑΚΡΙΑ" και στην ήπια δεν βγαίνει με αυτόματο κιβώτιο που θα ήθελα καθώς και το Duster που το καινούργιο, αν και πολλοί λέτε/λένε ότι έφτιαξε εμφανισιακά εμένα μου φαίνεται παράξενο και προτιμούσα την παλιά του εμφάνιση.

      υγ. Η γυναίκα κοίταξε και το fiat grande panda αλλά αφενός δεν ξέρω αν πρέπει να δω Φίατ κι αφετέρου αυτό το PANDA που γράφει στο πλαϊνό του με ενοχλεί πολύ αισθητικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @dimsabas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      To νόμισμα έχει δύο όψεις. Αν σκεφτείς ότι τον χειμώνα πωλήθηκαν μοντέλα του 05/24 με 12Κ χλμ ένα χιλιάρικο κάτω, τότε νιώθεις λίγο κορόιδο.
      Από την άλλη, βλέπεις τι αντίστοιχο υπάρχει στην αγορά και κρίνεις. Τα μηχανικά του μέρη είναι Volvo, γνωστοί μου που το έχουν αγοράσει αναφέρουν ότι δουλεύει τέλεια (με εξαίρεση την ασύρματη σύνδεση του κινητού). Αλλά έχουν κάνει 19.000 χλμ, οπότε τι να κρίνεις;
      Ίσως αξίζει να τεντώσεις (καλά τα λέω εγώ έξω από τον χορό) τα χρήματά σου ώστε να το πάρεις σε καινούριο.
      Ή να εξετάσεις και άλλα μεταχειρισμένα, που είναι σαφώς φθηνότερα.
      Σε κάθε περίπτωση, η μπαταρία δεν παθαίνει κάτι αν δουλεύει ξεφόρτιστο. Αφού δεν την αφήνει να ξελιγωθεί.

      Το καλό είναι ότι δεν βιάζομαι άμεσα για αγορά. Μην πω ότι προτιμώ να περάσει το καλοκαίρι να γλυτώσει και τη φθορά από τις παραλίες τις Χαλκιδικής. Έτσι, αν συνηθίζεται να βγαίνουν καλύτερες προσφορές προς το τέλος του έτους, μπορεί να μου βγει σε καλό. Από την άλλη ήδη τεντώνω τα 25 στα 30. Μου είναι αδύνατο να το τεντώσω στα 35 για καινούργιο. Αυτο με την μπαταρία είναι πολύ θετικό. Είχα την εντύπωση ότι αν δεν το φορτίζεις συχνά μπορεί να την κάνεις ζημιά στα plug in (και ο χρήστης leasing πολύ πιθανό να μην ενδιαφερόταν γι' αυτό). Και η ζημιά φαντάζομαι κοστίζει αρκετά εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr