Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 64
    • Best 16
    • Groups 0

    Best posts made by lobo

    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @monman2 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      ![a45ee14f-03f1-4e92-950b-3e10a22cdf77-image.pngng)

      mod----παρακαλώ να σβήνετε τις εικόνες όταν κάνετε παράθεση- quote

      Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
      Σε αυτό το γκρί 😍
      Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
      ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
      και θα μετράς !
      Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόντα

      Η αλήθεια είναι ότι αν ήταν 25-27 το cult δεν θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ, εδώ και χρόνια το φλερτάρω στον δρόμο. Μου φαίνεται στο τέλος θα καταλήξω να περιμένω να βγει καμία προσφορά, να περάσει ο καιρός να πέσει η τιμή ή να βρω πουθενά κανένα με χαμηλότερη τιμή λόγω test drive πχ.
      Το yc ενώ μου αρέσει και είναι στη τιμή που θέλω το βρίσκω κάπως μικρό. Όχι ότι το chr εσωτερικά μου φάνηκε ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά είναι μεγαλύτερο.
      Από τα γαλλικά εμφανισιακά τουλάχιστον και σαν χώρους με ελκύουν πολύ και το 2008 και το c4 αλλά και θέμα αξιοπιστίας να μην υπάρχει και να μην φάω τίποτα παραπάνω στα συνεργεία και μόνο τα 500 ευρώ παραπάνω κατανάλωση στη βενζίνη τον χρόνο είναι ένα σημαντικό ποσό. Αν υποθέσω ότι στόχος μου είναι να κρατάω αυτοκίνητο καμιά δεκαετία είναι 5.000. Επίσης και η μεταπώληση (είτε σε 10 χρόνια είτε νωρίτερα) είναι ένας παράγοντας και υποθέτω ότι το full hybrid chr θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα ήπιο υβριδικό.
      Σε αυτά τα 4 καταλήγω πάντως προς το παρόν, yaris cross που ναι μεν χώροι αλλά τουλάχιστον είναι προσιτό, 2008 και c4 που θα πρέπει να κάνω μια υπέρβαση οικονομικά, ναι μεν ήπια και ίσως μικρότερη αξιοπιστία αλλά καλύτεροι χώροι και τέλος chr που το γουστάρω αλλά δύσκολα να καταφέρω να φτάσω αυτό το ποσό και να πείσω την οικογένεια χωρίς να με χωρίσει η γυναίκα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      Ευχαριστώ για τη συμβουλή, το εκτιμώ! Προσωπικά δεν θα έβρισκα διασκέδαση στο να κάνω την αστυνομία της ορθογραφίας σε κάποιον που ζητάει γνώμη/βοήθεια σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα κι όχι κανόνες ορθογραφίας, αλλά φαντάζομαι ότι αν ποτέ το έκανα, θα κοιτούσα να είμαι τέλειος στα κείμενά μου. Σίγουρα θα έγραφα το "Ψάξ' το" με απόστροφο ας πούμε μιας και δεν είναι μία λέξη, το "πού και πού" με τόνους και το "ορθογραφική" τονισμένο πριν σκεφτώ να χλευάσω ορθογραφικό λάθος κάποιου άλλου. Αλλά έτσι λειτουργώ εγώ, όπως τη βρίσκει ο καθένας ☺️.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      Ευχαριστώ για τη συμβουλή, το εκτιμώ! Προσωπικά δεν θα έβρισκα διασκέδαση στο να κάνω την αστυνομία της ορθογραφίας σε κάποιον που ζητάει γνώμη/βοήθεια σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα κι όχι κανόνες ορθογραφίας, αλλά φαντάζομαι ότι αν ποτέ το έκανα, θα κοιτούσα να είμαι τέλειος στα κείμενά μου. Σίγουρα θα έγραφα το "Ψάξ' το" με απόστροφο ας πούμε μιας και δεν είναι μία λέξη, το "πού και πού" με τόνους και το "ορθογραφική" τονισμένο πριν σκεφτώ να χλευάσω ορθογραφικό λάθος κάποιου άλλου. Αλλά έτσι λειτουργώ εγώ, όπως τη βρίσκει ο καθένας ☺️.

      Ορθογραφικό λάθος, δεν είναι οι τόνοι, αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις.

      Κατανοητό, νομίζω και παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα 👍

      Στην ελληνική γλώσσα "Λανθασμένα γραμμένες λέξεις", όπως λέει και ο φίλος, είναι και οι λέξεις χωρίς τόνο.
      Το πού/πώς όταν τονίζεται διαχωρίζει το αναφορικό που/πως απο το ερωτηματικό ή πλάγια ερωτηματικό τοπικό/τροπικό επίρρημα και σαφώς και είναι ένας σημαντικότατος γραμματικός κανόνας.
      Η χρήση της αποστρόφου είναι ένας εξίσου σημαντικός κανόνας. Λέξεις όπως ψάξτο, γράψτο, ξύστο κλπ είναι αδόκιμες καθώς πρόκειται για δύο λέξεις κι όχι μία και η απόστροφος θα έπρεπε να αντικαθιστά το γραμμα "ε".
      Τέλος, καλό είναι το κόμμα να χρησιμοποιείται εκεί που πρέπει και να μην κάνουμε κατάχρησή του. Ανάμεσα λοιπόν σε δύο κόμματα πρέπει να υπάρχει η λεγόμενη "δευτερεύουσα πρόταση". Δευτερεύουσα πρόταση είναι η πρόταση η οποία ακόμα κι αν λείπει από το κείμενό μας, θα βγαίνει ξεκάθαρο νόημα.
      Στην πρόταση :"Λανθασμένα γραμμένες λέξεις", όπως λέει και ο φίλος, είναι και οι λέξεις χωρίς τόνο, το "όπως λέει και ο φίλος" είναι δευτερεύουσα πρόταση και μπορεί να λείψει χωρίς να χαθεί το νόημα.
      Στην πρόταση: "Ορθογραφικό λάθος, δεν είναι οι τόνοι, αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις", υπάρχει κατάχρηση του κόμματος καθώς το "ορθογραφικό λάθος αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις" δεν μπορεί να σταθεί από μόνο του σαν ολοκληρωμένη πρόταση. Αν θέλεις να χρωματίσεις τον γραπτό σου λόγο και να δημιουργήσεις μια παύση στον αναγνώστη υπάρχει και η άνω τελεία που μπορεί να αποδώσει ορθότερα αυτό που θέλεις.
      Αλλά όλα αυτά φαντάζομαι θέλουν διάβασμα και γνώσεις, δεν σου τα λύνει μια "αυτόματη ορθογραφική διόρθωση".

      Παρ' όλα αυτά (ώ! ναι, θέλει απόστροφο) θεωρώ πως κάθε άνθρωπος, γραμματιζούμενος ή μη, έχει ή θα έπρεπε να έχει το δικαίωμα να ζητήσει γνώμη/συμβουλές/βοήθεια για αυτοκίνητα σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα χωρίς να αποθαρρύνεται σκεπτόμενος ότι κάποιος εξυπνάκιας θα εντοπίσει ένα ορθογραφικό του λάθος και θα αδράξει την ευκαιρία να κάνει το κομμάτι του. Γι' αυτό και το συγκεκριμένο μου σχόλιο θα είναι και το τελευταίο όσον αφορά την ελληνική μας γλώσσα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα 😅🙏

      Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.

      Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
      Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
      Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
      Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα 😅, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
      Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
      Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.

      Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Σε γενικές γραμμές από ότι καταλαβαίνω υπάρχουν δύο πλευρές, αυτοί που υποστηρίζουν τα Γιαπωνέζικα και αυτοί που υποστηρίζουν τα γαλλικά
      . Οι φιλο-Ιάπωνες κατά κύριο λόγο προτείνουν YC και C-HR με το δεύτερο να είναι κατά πολύ καλύτερο αλλά και ακριβότερο και το πρώτο να είναι αξιόπιστο και κομπλέ αλλά μικρό εσωτερικά (κάτι που έχω εντοπίσει κι εγώ ως έναν βαθμό). Μου είναι ξεκάθαρες όμως οι διαφορές τους.

      Στα γαλλικά δεν έχω καταλάβει. Αν υποθέσουμε ότι οι επιλογές μου είναι Peugeot 2008, Citroen C4, Renault Captur υπάρχει κάποιο που είναι ξεκάθαρα καλύτερο ή κάποιο που είναι με τίποτα για τους φιλο-Γάλλους; Ή υπάρχει εσωτερικός εμφύλιος και διάφορες παρατάξεις κι εκεί; 😅

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας 🙏🙏 Προσπαθώ λίγο να φιλτράρω τα σχολια και να καταλήξω σε 3-4 πριν αρχίσω τις επισκέψεις. Αντιλαμβάνομαι ότι έχουν υπάρξει και υπερβολές, φαντάζομαι ούτε τα γαλλικά θα εκραγούν με το που μπω και πάρω τη μηχανή στο χέρι από την πρώτη μερα ούτε τα γιαπωνέζικα θα είναι κονσερβοκούρια εσωτερικά και απαγορευτικά για οικογένεια μη νάνων αλλά σε μέσες άκρες έχω καταλάβει τι υποστηρίζει η κάθε πλευρά 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      👏👏👏👏

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
      Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
      Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
      Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

      Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
      Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
      Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
      Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
      Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
      Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

      Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
      Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
      Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

      Τα υβριδικά σε συνδυασμό με το budget περιορίζουν σημαντικά τις επιλογές σου.

      Δεν κάνεις και πολλά χλμ. και ούτε κινείσαι στο κέντρο των Αθηνών να πω ότι θα κάνεις φοβερή εξοικονομιση με ένα hev. Απο αυτά που γράφεις απορρίπτονται ως μη hev τα Peugeot 2008, Skoda Kamiq, Kia stonic, Opel Mokka & Citroen c4. Τα strong hybrid της Suzuki είναι τόσο αργά που για μένα δεν αξίζουν. Τι μένει: captur, duster, και Toyota. Δεδομένης και της προηγούμενης κακής εμπειρίας σου από βλάβες διάλεξες κάποιο Toyota εντός του budget σου.

      Τα υπόλοιπα δηλαδή είναι ήπια υβριδικά;
      Διάβασα ότι τα ήπια υβριδικά είναι κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία, δεν κάνουν τρελή εξοικονόμηση και στην ουσία το Φόκους που είχα με σύστημα start/stop είναι κατά μία έννοια ήπια υβριδικό ήδη. Γι' αυτό και ανέφερα το full hybrid. Τα έχω λίγο μπερδεμένα ακόμα στο μυαλό μου όμως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα 😅🙏

      Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.

      Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
      Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
      Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
      Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα 😅, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
      Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
      Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.

      Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"

      Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.

      Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.

      Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.

      Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.

      Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.

      Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.

      Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.

      Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.

      1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;

      Είναι αντίστοιχο σε σχεδίαση και χώρους με το CHR, στα 25000€ της μεσαίας έκδοσης PLUS, είναι καλή αγορά. Η πλούσια max μπαίνει στα χωράφια της βασικής έκδοσης του CHR, αν ανέβεις τόσο ψηλά, καλύτερα να πάρεις το Toyota.

      Ένα γενικό σχόλιο, Επειδή βλέπω κράτησες το ford focus 11 χρόνια και υποθέτω ότι σκοπεύεις να κρατήσεις και το επόμενο τόσα χρόνια.
      Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.

      Αυτό είναι το σενάριο μου, να το κρατήσω καμιά δεκαετία και όταν έρθει η ώρα να κοιτάξω πάλι να το πουλήσω (άρα θεωρητικά θα έπρεπε να μου μετράει και η μεταπωλητικη αξία) και να σας επισκεφτώ ξανά με τα σεντονάκια μου ψάχνοντας το επόμενο. Ιδανικά βέβαια να το έκανα νωρίτερα και με το Φόκους, πριν δώσω 3 χιλιάρικα που με πόνεσαν πολύ. Τώρα η Toyota την οποία επισκέφτηκα, μόνο με περιγραφή μοντέλου χωρίς να το δει μου έδωσε χοντρικά μια τιμή στα 7.000 (μαζί με αυτά διαμορφώνω το μπάτζετ που ανέφερα) άρα αν πάω για το yc που κάνει 25 θα μου βγει 18. Το chr που κάνει 30 θα μου πάει 23 και θα πρέπει να στάξω αίμα για να τα βρω 😅
      Αυτό που μου έκανε εντύπωση στη Τογιότα (κατανοητό από μια άποψη μιας και πουλάει πολύ) είναι ότι στην ουσία δεν μου έκανε κάποια προσφορά, την τιμή του αυτοκινήτου που βρίσκω και στο ίντερνετ μου έκανε. Είπε ότι μπορεί να μου κάνει δωράκι μπάρες οροφής που δεν χρειάζομαι, ζήτησα τις 17ρες ζάντες, γέλασε και μου είπε ότι δεν παίζει και προχωρήσαμε παρακάτω 😅

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @green-power said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Πολύ κρίμα για όσα πέρασες. Ακόμα θυμάμαι κάτι πηχυαίους τίτλους για τον πολυβραβευμένο ecoboost όπως και για τον puretech δεν διευκρίνιζαν όμως ότι αναφερόταν στην απόδοση του κινητήρα. Τελικά ότι βραβεύεται πρέπει να το βλέπουμε με επιφύλαξη.

      Ναι η αλήθεια είναι όταν το πήρα έλεγαν παντού πόσο υπέροχος κινητήρας είναι και πόσο τοπ επιλογή είναι το focus σε σχέση με τα αντίστοιχα. Δυστυχώς φαίνεται ότι ήταν ένας μη δοκιμασμένος κινητήρας κι έβγαλε τα προβλήματα του. Αν δεν κάνω λάθος μετά από κάποια χρόνια σταμάτησαν και να τους βγάζουν τους ecoboost 1.0 125hp

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @ss_76 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo δοκίμασες τα υποψήφια;

      Δυστυχώς με τη δουλειά και τα παιδιά ο χρόνος είναι ελάχιστος, δεν κατάφερα ακόμη να κάνω κάποιο test drive. Μετά την Toyota όμως κατάφερα και επισκέφτηκα και τον εκπρόσωπο της Stellantis για να ρίξω ένα βλέφαρο στα c4, c3 aircross, 2008. Το 2008 το πρόλαβα ελάχιστα καθώς ήταν Σάββατο μεσημέρι κι έκλειναν. Το c4 δεν μου άρεσε όσο θα περίμενα, με ενόχλησε αρκετά το ποσό κουπέ ήταν πίσω και πόσο μικρό είναι το οπτικό πεδίο στο πίσω παρμπρίζ. Το c3 aircross εμφανισιακά μου φάνηκε μια χαρά αν και δεν μου άρεσε τόσο στις φωτογραφίες. Δεν μου άρεσε όμως το εσωτερικό του και ιδιαίτερα οι οθόνες και το καντράν. Αντίθετα μου άρεσε πολύ το Opel Frontera το οποίο δεν το είχα καν στο μυαλό μου αρχικά. Ενδιαφέρουσα μου φάνηκε και η πρόταση στο ηλεκτρικό στα 30.000. Ναι, πιο πολλά από το μπάτζετ μου αλλά ηλεκτρικό. Τα 113hp όμως με προβλημάτισαν καθώς και η αυτονομία του μιας και το Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα βγαίνει με το ζόρι αν κατάλαβα καλά και είναι μια διαδρομή που κάνω 4-5 φορές τον χρόνο. Άκουσα ότι στο εξωτερικό έχει βγει και μεγαλύτερη έκδοση αλλά δεν ξέρω αν και πότε έρχεται Ελλάδα και σε τι τιμή. Κι εκεί που μπήκε και το ηλεκτρικό στο μυαλό μου, μου προτείνει και ο πωλητής της Peugeot κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένα Lynk & Co 01 plug in και κάηκα εντελώς🤯. Πρέπει να βάλω κάτω προτεραιότητες και να δω τι καλύπτει τις ανάγκες μου. Έπειτα φαντάζομαι θα καταφέρω να προγραμματίσω και test drive 😅

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @dimsabas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
      μου προτείνει και ο πωλητής της Peugeot κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένα Lynk & Co 01 plug in και κάηκα εντελώς

      Αυτό είναι εξαιρετική περίπτωση, εφόσον αποδειχθεί ότι είναι σε καλή κατάσταση. Τα υπόλοιπα που κοιτάς είναι απλώς κουβάδες μπροστά του. Για διάβασε εδώ.

      έχουν καμία 30.000 50.000 χλμ και τα είχε γύρω στα 28-30 χιλιάρικα. Με φοβίζει λίγο ότι αν κατάλαβα καλά πρέπει να έχει πολύ ακριβό κόστος συντήρησης κι ότι ίσως είναι από leasing και μπορεί να μην το φόρτιζαν συχνά και να το κινούσαν με βενζίνη κάτι που αν κατάλαβα καλά κάνει αρκετή ζημιά στην μπαταρία; Σαν αυτοκίνητο είναι τρομερά εντυπωσιακό πάντως.

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46173227-lynkco-01

      Ένα παράδειγμα, αν και μου είπε ότι θα φέρει ξανά και με λιγότερα χλμ ή πιο οικονομικα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @dimsabas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      To νόμισμα έχει δύο όψεις. Αν σκεφτείς ότι τον χειμώνα πωλήθηκαν μοντέλα του 05/24 με 12Κ χλμ ένα χιλιάρικο κάτω, τότε νιώθεις λίγο κορόιδο.
      Από την άλλη, βλέπεις τι αντίστοιχο υπάρχει στην αγορά και κρίνεις. Τα μηχανικά του μέρη είναι Volvo, γνωστοί μου που το έχουν αγοράσει αναφέρουν ότι δουλεύει τέλεια (με εξαίρεση την ασύρματη σύνδεση του κινητού). Αλλά έχουν κάνει 19.000 χλμ, οπότε τι να κρίνεις;
      Ίσως αξίζει να τεντώσεις (καλά τα λέω εγώ έξω από τον χορό) τα χρήματά σου ώστε να το πάρεις σε καινούριο.
      Ή να εξετάσεις και άλλα μεταχειρισμένα, που είναι σαφώς φθηνότερα.
      Σε κάθε περίπτωση, η μπαταρία δεν παθαίνει κάτι αν δουλεύει ξεφόρτιστο. Αφού δεν την αφήνει να ξελιγωθεί.

      Το καλό είναι ότι δεν βιάζομαι άμεσα για αγορά. Μην πω ότι προτιμώ να περάσει το καλοκαίρι να γλυτώσει και τη φθορά από τις παραλίες τις Χαλκιδικής. Έτσι, αν συνηθίζεται να βγαίνουν καλύτερες προσφορές προς το τέλος του έτους, μπορεί να μου βγει σε καλό. Από την άλλη ήδη τεντώνω τα 25 στα 30. Μου είναι αδύνατο να το τεντώσω στα 35 για καινούργιο. Αυτο με την μπαταρία είναι πολύ θετικό. Είχα την εντύπωση ότι αν δεν το φορτίζεις συχνά μπορεί να την κάνεις ζημιά στα plug in (και ο χρήστης leasing πολύ πιθανό να μην ενδιαφερόταν γι' αυτό). Και η ζημιά φαντάζομαι κοστίζει αρκετά εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Renault Captur II

      Καλησπέρα! Είδα διαφήμιση ότι πλέον κυκλοφορεί(;) το Captur e-tech 160 evolution plus στα 26500 αντί για 27900 που έκανε το e-tech 145 evolution. Ξέρουμε αν και πότε το περιμένουμε κι αν θα υπάρξει κάτι αντίστοιχο και για το Symbioz με πτώση τιμής αντίστοιχου επιπέδου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Renault Captur II

      @ataim said in Renault Captur II:

      26500 είναι τζάμπα και η νέα μετάδοση φαίνεται να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση.vfm!

      πάντως τηλεφωνικά δεν μου έδωσαν καμιά πληροφορία, δεν ξέρουν ούτε τιμές, ούτε αν θα υπάρχει η έκδοση plus μιας και προς το παρόν έχει καταργηθεί, ούτε πότε ούτε αν θα έρθει στο symbioz αργότερα 🥲

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr