-
1,75μ γυναίκα δεν την λες μικρομεσαία....
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@dimsabas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, δες και το MG ZS.
Το mg zs max hybrid και όμορφο είναι και οι χώροι δείχνουν κατάλληλοι και γενικά δείχνει vfm. Έχει αξιοπιστία; Δεν την γνωρίζω τη μάρκα να πω την αλήθεια )όπως δεν γνωρίζω κι αυτά τα byd που βλέπω τελευταία να κυκλοφορούν) και είμαι κάπως επιφυλακτικός
Καλά κάνεις, άσε τις κινεζιές για τους Κινέζους και τους κινεζόπληκτους...
Στα κινητά των 100-200 ευρώ που τα πετάμε μετά 1-2-3 χρόνια μια χαρά είναι.
-
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Αφού προτείνεις μόνο Τογιότα και μάλιστα το στενάχωρο CHR η κατάθλιψη έχει ανέβει επίπεδο...
Μια χαρά χώρους έχει, δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Αλλά βλέπεις δεν διαλύει κάθε 2 μέρα και σας κακοφαίνεται των Γάλλοι! Βέβαια εσύ προτείνεις στον άνθρωπο να είναι κολλητός με τα συνεργεία και δεν έχει και Ρεμούνδο πάνω, οπότε να δω τι θα κάνει όταν θα μένει κάθ εεβδομάδα από κάτι.....
Δεν θα μένει ποτέ γιατί θα έχει την κατάλληλη
ευλογίαεεε πληροφόρηση ήθελα να πω... -
@gatoz said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
τι πραμα το τζαζ?
μπορει να μην ειναι ομορφο ή να ειναι, ακου αρχαια σχεδιαση
αλλα τι αλλο να βρει να πει ο αντιπροσωπος των γαλλικων ρημαδοχρεπιωνΑφού σου αρέσουν τα σουζ του 2010 που πουλάνε σήμερα, λογικό να σου αρέσει και η εξόφθαλμος βρογχοκήλη που έχει για φώτα το τζάζ...
-
Η διαφημιση του T-Cross με 5000 κερδος σε ποιο μοντελο αναφέρεται;
-
-
@lap said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
1,75μ γυναίκα δεν την λες μικρομεσαία....
Δεν είπα για γυναίκα, είπα για μέγιστο ύψος οικογένειας...
-
@wantone said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Η διαφημιση του T-Cross με 5000 κερδος σε ποιο μοντελο αναφέρεται;
Σε αυτό με την ηλεκτρική πόρτα αποσκευών.
Α και τα φουλ λεντ φώτα.
Και την μεγάλη κατανάλωση.
Και την μικρή αξιοπιστία...
Σήμερα διαβάσαμε ότι άλλοι 4 υπάλληλοι της Φόλκς πήγαν φυλακή στην Γερμανία για το ντίζελγκειτ.
Ο Ελληνας λάτρης της βαγκ, είναι χαζός κλεπταποδόχος...
Πληρώνει ακριβότερα...
-
@lap said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Δεν μπορώ να μην βάλω την εικόνα γιατί δεν έχει νόημα η απάντηση.
Το πάνω πωλείται καινούργιο το 2025.
Το κάτω έχει πάψει να πωλείται έτσι από το 2021 μετά το φ/λ και πλέον έχει καινούργιο μοντέλο.
Αδικη σύγκριση.
mod--- προσοχή στην παράθεση φωτογραφιών @criuser
-
Αναδεικνύει το γούστο του κριτή
-
@wantone said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Η διαφημιση του T-Cross με 5000 κερδος σε ποιο μοντελο αναφέρεται;
Για το t-roc είναι η διαφήμιση που και πάλι κοστίζει 30000 ευρώ.
Πολλά για αμιγώς θερμικό τέτοια εποχή -
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@gatoz said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
τι πραμα το τζαζ?
μπορει να μην ειναι ομορφο ή να ειναι, ακου αρχαια σχεδιαση
αλλα τι αλλο να βρει να πει ο αντιπροσωπος των γαλλικων ρημαδοχρεπιωνΑφού σου αρέσουν τα σουζ του 2010 που πουλάνε σήμερα, λογικό να σου αρέσει και η εξόφθαλμος βρογχοκήλη που έχει για φώτα το τζάζ...
Κατά την Ιαπωνική κουλτούρα, YOnoBI (用美), σημαίνει η ομορφιά της χρήσης σε καθημερινά, χρηστικά αντικείμενα, δηλαδή η ικανοποίηση που σου προσφέρουν τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς καθημερινά, (από την χρήση και όχι από την εξωτερική ομορφιά), όπως το Honda JAZZ .
Αυτή την φιλοσοφία χρησιμοποίησαν οι Ιάπωνες της Honda, στην σχεδίαση και την υλοποίηση του JAZZ, το ερωτεύεσαι καθώς το χρησιμοποιείς και όχι βλέποντας, τι όμορφο που είναι επάνω στην οδική βοήθεια.
-
Εδω γινεται συγκριση Jazz με C3...?
Ιαπωνα με Γαλλο...?
OMG & 3 LOL που λενε τα πιτσιρικια... -
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Φήμες λένε ότι το Chr δεν έχει τυφλό σημείο, αλλά τυφλό αυτοκίνητο με τα παράθυρα που έχει...
Μόνο η Suzuki, το CHR και το QQ έχουν στάνταρ το τυφλό σημείο από τη βασική έκδοση.
Σε όλα τ'άλλα, ή πρέπει να ανέβεις μία και δύο εκδόσεις παραπάνω ή δε στο δίνουν και καθόλου ή είναι έως και ασύμφορο (π.χ. Ηyundai-Kia μόνο με παραγγελία που πληρώνεις extra και περιμένεις και κανένα 6μηνο minimum..)
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@antoniokon said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in [Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000](/
Δεν έχουν εδώ αιτιολόγηση στις απαντήσεις. Μόνο φανατισμό και κόλλημα...
Μπα σε καλό σου...
Μου βγήκε ο καφές από την μύτη πρωϊνιάτικα...
Αλλο φανατισμός, άλλο αντικειμενική πληροφόρηση...
criu μην τα λες έτσι απότομα..
Εμένα εκτός από τον καφέ,μου βγήκε και το -γαλλικό- κρουασάν από τη μύτη..
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Αν και δεν ειμαι ο Κρούζερ, για εμένα είναι η καλύτερη πρόταση του ομίλου σε αυτά τα χρήματα. Οπότε εαν σου αρέσει και δεν έχεις θέμα με το ρίσκο αξιοπιστίας, προχωράς.
-
εμπλεξες με λαθος ανθρωπο.
εισαι και μικροσωμος για να τον δειρεις μετα για αυτα που προτεινει
οτι χρειαζεται να ξερεις για οτιδηποτε στελλαντι, βρισκεται εδω https://www.remoundos.gr/ -
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
1.77 είμαι εγώ, 1.60 η γυναίκα και τα κορίτσια λογικά δεν θα γίνουν τίποτα διμετρες. Το c4 το θεωρείς καλή περίπτωση;
Είναι αντίστοιχο σε σχεδίαση και χώρους με το CHR, στα 25000€ της μεσαίας έκδοσης PLUS, είναι καλή αγορά. Η πλούσια max μπαίνει στα χωράφια της βασικής έκδοσης του CHR, αν ανέβεις τόσο ψηλά, καλύτερα να πάρεις το Toyota.
Ένα γενικό σχόλιο, Επειδή βλέπω κράτησες το ford focus 11 χρόνια και υποθέτω ότι σκοπεύεις να κρατήσεις και το επόμενο τόσα χρόνια.
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα group vag και stellantis, είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά για λίγα χρόνια και χλμ. Κατά προτίμηση μέσα στα πλαίσια της εγγύησης. -
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Δεν είναι τυχαίο που δεν πουλάει, λόγω τιμών και αντιπροσώπου.
Δεν είναι πια μόνο ο αντιπρόσωπος αλλά και ότι πλην hrv και του jazz που είναι ιδιαίτερο σαν αυτοκίνητα όλα τα άλλα είναι δίλιτρα. Η Lexus μόλις έβγαλε το lbx άρχισε να κάνει σχετικά μαζικές πωλήσεις στην Ελλάδα.
Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000