Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 72
    • Best 18
    • Groups 0

    lobo

    @lobo

    33
    Reputation
    5
    Profile views
    72
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    lobo Unfollow Follow

    Best posts made by lobo

    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @monman2 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      ![a45ee14f-03f1-4e92-950b-3e10a22cdf77-image.pngng)

      mod----παρακαλώ να σβήνετε τις εικόνες όταν κάνετε παράθεση- quote

      Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
      Σε αυτό το γκρί 😍
      Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
      ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
      και θα μετράς !
      Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόντα

      Η αλήθεια είναι ότι αν ήταν 25-27 το cult δεν θα το σκεφτόμουν πάρα πολύ, εδώ και χρόνια το φλερτάρω στον δρόμο. Μου φαίνεται στο τέλος θα καταλήξω να περιμένω να βγει καμία προσφορά, να περάσει ο καιρός να πέσει η τιμή ή να βρω πουθενά κανένα με χαμηλότερη τιμή λόγω test drive πχ.
      Το yc ενώ μου αρέσει και είναι στη τιμή που θέλω το βρίσκω κάπως μικρό. Όχι ότι το chr εσωτερικά μου φάνηκε ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά είναι μεγαλύτερο.
      Από τα γαλλικά εμφανισιακά τουλάχιστον και σαν χώρους με ελκύουν πολύ και το 2008 και το c4 αλλά και θέμα αξιοπιστίας να μην υπάρχει και να μην φάω τίποτα παραπάνω στα συνεργεία και μόνο τα 500 ευρώ παραπάνω κατανάλωση στη βενζίνη τον χρόνο είναι ένα σημαντικό ποσό. Αν υποθέσω ότι στόχος μου είναι να κρατάω αυτοκίνητο καμιά δεκαετία είναι 5.000. Επίσης και η μεταπώληση (είτε σε 10 χρόνια είτε νωρίτερα) είναι ένας παράγοντας και υποθέτω ότι το full hybrid chr θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα ήπιο υβριδικό.
      Σε αυτά τα 4 καταλήγω πάντως προς το παρόν, yaris cross που ναι μεν χώροι αλλά τουλάχιστον είναι προσιτό, 2008 και c4 που θα πρέπει να κάνω μια υπέρβαση οικονομικά, ναι μεν ήπια και ίσως μικρότερη αξιοπιστία αλλά καλύτεροι χώροι και τέλος chr που το γουστάρω αλλά δύσκολα να καταφέρω να φτάσω αυτό το ποσό και να πείσω την οικογένεια χωρίς να με χωρίσει η γυναίκα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      Ευχαριστώ για τη συμβουλή, το εκτιμώ! Προσωπικά δεν θα έβρισκα διασκέδαση στο να κάνω την αστυνομία της ορθογραφίας σε κάποιον που ζητάει γνώμη/βοήθεια σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα κι όχι κανόνες ορθογραφίας, αλλά φαντάζομαι ότι αν ποτέ το έκανα, θα κοιτούσα να είμαι τέλειος στα κείμενά μου. Σίγουρα θα έγραφα το "Ψάξ' το" με απόστροφο ας πούμε μιας και δεν είναι μία λέξη, το "πού και πού" με τόνους και το "ορθογραφική" τονισμένο πριν σκεφτώ να χλευάσω ορθογραφικό λάθος κάποιου άλλου. Αλλά έτσι λειτουργώ εγώ, όπως τη βρίσκει ο καθένας ☺️.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      Ευχαριστώ για τη συμβουλή, το εκτιμώ! Προσωπικά δεν θα έβρισκα διασκέδαση στο να κάνω την αστυνομία της ορθογραφίας σε κάποιον που ζητάει γνώμη/βοήθεια σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα κι όχι κανόνες ορθογραφίας, αλλά φαντάζομαι ότι αν ποτέ το έκανα, θα κοιτούσα να είμαι τέλειος στα κείμενά μου. Σίγουρα θα έγραφα το "Ψάξ' το" με απόστροφο ας πούμε μιας και δεν είναι μία λέξη, το "πού και πού" με τόνους και το "ορθογραφική" τονισμένο πριν σκεφτώ να χλευάσω ορθογραφικό λάθος κάποιου άλλου. Αλλά έτσι λειτουργώ εγώ, όπως τη βρίσκει ο καθένας ☺️.

      Ορθογραφικό λάθος, δεν είναι οι τόνοι, αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις.

      Κατανοητό, νομίζω και παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα 👍

      Στην ελληνική γλώσσα "Λανθασμένα γραμμένες λέξεις", όπως λέει και ο φίλος, είναι και οι λέξεις χωρίς τόνο.
      Το πού/πώς όταν τονίζεται διαχωρίζει το αναφορικό που/πως απο το ερωτηματικό ή πλάγια ερωτηματικό τοπικό/τροπικό επίρρημα και σαφώς και είναι ένας σημαντικότατος γραμματικός κανόνας.
      Η χρήση της αποστρόφου είναι ένας εξίσου σημαντικός κανόνας. Λέξεις όπως ψάξτο, γράψτο, ξύστο κλπ είναι αδόκιμες καθώς πρόκειται για δύο λέξεις κι όχι μία και η απόστροφος θα έπρεπε να αντικαθιστά το γραμμα "ε".
      Τέλος, καλό είναι το κόμμα να χρησιμοποιείται εκεί που πρέπει και να μην κάνουμε κατάχρησή του. Ανάμεσα λοιπόν σε δύο κόμματα πρέπει να υπάρχει η λεγόμενη "δευτερεύουσα πρόταση". Δευτερεύουσα πρόταση είναι η πρόταση η οποία ακόμα κι αν λείπει από το κείμενό μας, θα βγαίνει ξεκάθαρο νόημα.
      Στην πρόταση :"Λανθασμένα γραμμένες λέξεις", όπως λέει και ο φίλος, είναι και οι λέξεις χωρίς τόνο, το "όπως λέει και ο φίλος" είναι δευτερεύουσα πρόταση και μπορεί να λείψει χωρίς να χαθεί το νόημα.
      Στην πρόταση: "Ορθογραφικό λάθος, δεν είναι οι τόνοι, αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις", υπάρχει κατάχρηση του κόμματος καθώς το "ορθογραφικό λάθος αλλά οι λάθος γραμμένες λέξεις" δεν μπορεί να σταθεί από μόνο του σαν ολοκληρωμένη πρόταση. Αν θέλεις να χρωματίσεις τον γραπτό σου λόγο και να δημιουργήσεις μια παύση στον αναγνώστη υπάρχει και η άνω τελεία που μπορεί να αποδώσει ορθότερα αυτό που θέλεις.
      Αλλά όλα αυτά φαντάζομαι θέλουν διάβασμα και γνώσεις, δεν σου τα λύνει μια "αυτόματη ορθογραφική διόρθωση".

      Παρ' όλα αυτά (ώ! ναι, θέλει απόστροφο) θεωρώ πως κάθε άνθρωπος, γραμματιζούμενος ή μη, έχει ή θα έπρεπε να έχει το δικαίωμα να ζητήσει γνώμη/συμβουλές/βοήθεια για αυτοκίνητα σ' ένα φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα χωρίς να αποθαρρύνεται σκεπτόμενος ότι κάποιος εξυπνάκιας θα εντοπίσει ένα ορθογραφικό του λάθος και θα αδράξει την ευκαιρία να κάνει το κομμάτι του. Γι' αυτό και το συγκεκριμένο μου σχόλιο θα είναι και το τελευταίο όσον αφορά την ελληνική μας γλώσσα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Hyundai Kona 2023

      @panormus772 said in Hyundai Kona 2023:

      @lobo said in Hyundai Kona 2023:

      Καλημέρα. Σας έχω ζαλίσει λίγο με την αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά δεν έχω καταλήξει κάπου ακόμα 🙈 Ποια η γνώμη σας για το Kona Full Hybrid που βγαίνει πλέον με 138hp σύμφωνα με τον πωλητή στα 28.600 μεταλλικό και κλειδί στο χέρι;Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Κι αν ναι, αξίζει να σκεφτώ και το test drive με 2.000 χλμ και 129hp αλλά dinstictive στα 27.500;

      https://configurator.hyundai.gr/configurator/kona-my25/kona-hybrid/
      Full hybrid με 138 hp δεν βλέπω εγώ.Ή κατάλαβες λάθος ή κάνει λάθος ο πωλητής.

      Αντίθετα, υπάρχει 138hp μόνο βενζίνης που στην 1η έκδοση (premium), με αυτόματο dct, κάνει 28190 χωρίς το μεταλλικό (άρα γύρω στα 28600 που λές με χρώμα)
      https://configurator.hyundai.gr/configurator/kona-my25/kona-petrol/

      Για ξεκαθάρισέ το.

      https://www.gocar.gr/news/feed/51938,Hyundai_Kona_Hybrid_138_PS_Den_plhrwnei_.html

      νομίζω αναφέρεται σε αυτό ο πωλητής. Τώρα γιατί δεν είναι ενημερωμένο το σάιτ τους είναι σίγουρα άξιο απορίας, κι εμένα με μπερδεψε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα 😅🙏

      Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.

      Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
      Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
      Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
      Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα 😅, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
      Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
      Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.

      Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Σε γενικές γραμμές από ότι καταλαβαίνω υπάρχουν δύο πλευρές, αυτοί που υποστηρίζουν τα Γιαπωνέζικα και αυτοί που υποστηρίζουν τα γαλλικά
      . Οι φιλο-Ιάπωνες κατά κύριο λόγο προτείνουν YC και C-HR με το δεύτερο να είναι κατά πολύ καλύτερο αλλά και ακριβότερο και το πρώτο να είναι αξιόπιστο και κομπλέ αλλά μικρό εσωτερικά (κάτι που έχω εντοπίσει κι εγώ ως έναν βαθμό). Μου είναι ξεκάθαρες όμως οι διαφορές τους.

      Στα γαλλικά δεν έχω καταλάβει. Αν υποθέσουμε ότι οι επιλογές μου είναι Peugeot 2008, Citroen C4, Renault Captur υπάρχει κάποιο που είναι ξεκάθαρα καλύτερο ή κάποιο που είναι με τίποτα για τους φιλο-Γάλλους; Ή υπάρχει εσωτερικός εμφύλιος και διάφορες παρατάξεις κι εκεί; 😅

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας 🙏🙏 Προσπαθώ λίγο να φιλτράρω τα σχολια και να καταλήξω σε 3-4 πριν αρχίσω τις επισκέψεις. Αντιλαμβάνομαι ότι έχουν υπάρξει και υπερβολές, φαντάζομαι ούτε τα γαλλικά θα εκραγούν με το που μπω και πάρω τη μηχανή στο χέρι από την πρώτη μερα ούτε τα γιαπωνέζικα θα είναι κονσερβοκούρια εσωτερικά και απαγορευτικά για οικογένεια μη νάνων αλλά σε μέσες άκρες έχω καταλάβει τι υποστηρίζει η κάθε πλευρά 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @groover1972 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @a-d-p said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo συγκέντρωσα σε μια λίστα τα αυτόματα υβριδικά και μη, που μπορείς να αγοράσεις με 25-30000 ευρώ
      https://www.car.gr/l/75573339

      θα βοηθούσε αν μπορούσες να εκτιμήσεις το κόστος κύκλου ζωής πχ, για 10 χρονιά....
      θα έβλεπες ανατροπές και μάλλον το ακριβότερο CHR θα κόστιζε λιγότερο από άλλα με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

      χίλια ευχαριστώ, θα την τσεκάρω αναλυτικά όπως και όλα τα μυνήματά σας!

      Τσέκαρε και όταν μπορείς, την αυτόματη ορθογραφικη διόρθωση.

      👏👏👏👏

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
      Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
      Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
      Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

      Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
      Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
      Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @jamesd said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      @lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Καλησπέρα στη παρέα! Είμαι σε διαδικασία πώλησης του προηγούμενου αυτοκινήτου μου (Ford Focus 1.0 ecoboost 125hp 2014) και σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου. Το Φόκους μου έβγαλε αρκετά προβλήματα αυτά τα 11 χρόνια με μεγαλύτερο τη μηχανή που αναγκάστηκα να επισκευάσω πρόσφατα και μου κόστισε γύρω στο τριχίλιαρο. Αυτός είναι και ο λόγος που άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις για αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά μη όντας γνώστης του αντικειμένου έρχομαι να ζητήσω τη βοήθειά σας.
      Κοιτάζω κατά προτίμηση SUV full hybrid αυτόματα.
      Λόγω περιορισμένου χρόνου το μόνο που έχω καταφέρει να κοιτάξω από κοντά σε αντιπροσωπεία ήταν το Yaris Cross Hybrid (130hp) το οποίο ναι μεν μου άρεσε αλλά οι χώροι του, όντας μικρότεροι από το focus, με προβλημάτισαν ελαφρώς. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα 25.000 μου φαίνονται πολλά για να τα διαθέσω στη παρούσα φάση και αν δεν κάνω λάθος είναι ένα από τα φθηνότερα που μπορώ να βρω. Τα 30.000 σίγουρα για εμένα θα είναι τεράστια οικονομική υπέρβαση αλλά δεν θα ήθελα να πάω σε μεταχειρισμένο που σύντομα μπορεί να μου βγάλει προβλήματα που έχω ήδη στο τωρινό μου αμάξι. Πριν παραθέσω κάποιες επιλογές που έχω εντοπίσει θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ και η οικογένειά μου (τετραμελής οικογένεια, δύο κορίτσια 9 και 11 ετών) κάνουμε γύρω στα 8.000-10.000 χιλιόμετρα τον χρόνο και κινούμαστε κατά κύριο λόγο εντός πόλης (Θεσσαλονίκης). Ψάχνω ένα αυτοκίνητο που να έχει τα πάντα σε έναν μέτριο βαθμό. Να έχει μια κάποια αξιοπιστία για να μην είμαι κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία, να μου δίνει μια κάποια δύναμη στα ταξίδια μου, να μας χωράει σχετικά άνετα κλπ. Όχι όλα αυτά στον ακραίο βαθμό προφανώς αλλιώς αντιλαμβάνομαι πως θα έπρεπε να έχω τελείως διαφορετικό μπάτζετ.
      Θα ήθελα τη γνώμη σας με τα συν τους και τα πλην τους για τα παρακάτω ή για οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνετε αντί αυτών και μου διαφεύγει.

      Toyota Yaris Cross, Toyota C-HR, Hyundai Kona,
      Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq, Kia Stonic, Suzuki Vitara 4x2, Suzuki S-Cross 4x2, Dacia Duster, Opel Mokka και αν και όχι ακριβώς SUV, πρόσφατα είδα και μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και το νέο Citroen C4 (σε αντίθεση με το C3 aircross).
      Υπενθυμίζω ότι με ενδιαφέρει full hybrid και αυτόματο κατά κύριο λόγο.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη.

      Τα υβριδικά σε συνδυασμό με το budget περιορίζουν σημαντικά τις επιλογές σου.

      Δεν κάνεις και πολλά χλμ. και ούτε κινείσαι στο κέντρο των Αθηνών να πω ότι θα κάνεις φοβερή εξοικονομιση με ένα hev. Απο αυτά που γράφεις απορρίπτονται ως μη hev τα Peugeot 2008, Skoda Kamiq, Kia stonic, Opel Mokka & Citroen c4. Τα strong hybrid της Suzuki είναι τόσο αργά που για μένα δεν αξίζουν. Τι μένει: captur, duster, και Toyota. Δεδομένης και της προηγούμενης κακής εμπειρίας σου από βλάβες διάλεξες κάποιο Toyota εντός του budget σου.

      Τα υπόλοιπα δηλαδή είναι ήπια υβριδικά;
      Διάβασα ότι τα ήπια υβριδικά είναι κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία, δεν κάνουν τρελή εξοικονόμηση και στην ουσία το Φόκους που είχα με σύστημα start/stop είναι κατά μία έννοια ήπια υβριδικό ήδη. Γι' αυτό και ανέφερα το full hybrid. Τα έχω λίγο μπερδεμένα ακόμα στο μυαλό μου όμως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo

    Latest posts made by lobo

    • RE: Hyundai Kona 2023

      Πάντως, ναι μεν κάνω το 90% των χιλιομέτρων μου στην πόλη αλλά στη Θεσσαλονίκη και σπάνια κέντρο. Σπίτι δουλειά - δουλειά σπίτι, καμιά βόλτα κυρίως από περιφερειακό, γενικά δηλαδή δεν έχω μεγάλες αποστάσεις με κίνηση, συνεχόμενο σταματά - ξεκίνα κλπ. Με την ηλεκτρική εκκίνηση νομίζω, χωρίς όμως να ξέρω και πολλά και ίσως να κάνω λάθος, ότι το διπλοσύμπλεκτο δεν θα είναι μεγάλο πρόβλημα για τα δεδομένα μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Hyundai Kona 2023

      Άσχετα από το εμφανισιακό κομμάτι το οποίο είναι υποκειμενικό, σαν αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα αξίζει; Ήμουν/είμαι κοντά στο s cross στα 27.000 (mild hybrid βέβαια) και αναρωτιέμαι αν αξίζει να κάνω μια υπέρβαση για το Κόνα full hubrid. Με ενδιαφέρει η οικονομία μιας και κατά κύριο λόγο κυκλοφορώ εντός πόλης, θέλω τους χώρους (χωρίς να σημαίνει ότι δεν με καλύπτει σε χώρους το s cross),θέλω την αξιοπιστία που νομιζω και οι δύο μάρκες προσφέρουν, θα ήθελα κι ένα κάπως πιο σύγχρονο εσωτερικό από το s cross χωρίς όμως να είναι λόγος για να το αποκλείσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Hyundai Kona 2023

      @panormus772 said in Hyundai Kona 2023:

      @lobo said in Hyundai Kona 2023:

      Καλημέρα. Σας έχω ζαλίσει λίγο με την αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά δεν έχω καταλήξει κάπου ακόμα 🙈 Ποια η γνώμη σας για το Kona Full Hybrid που βγαίνει πλέον με 138hp σύμφωνα με τον πωλητή στα 28.600 μεταλλικό και κλειδί στο χέρι;Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Κι αν ναι, αξίζει να σκεφτώ και το test drive με 2.000 χλμ και 129hp αλλά dinstictive στα 27.500;

      https://configurator.hyundai.gr/configurator/kona-my25/kona-hybrid/
      Full hybrid με 138 hp δεν βλέπω εγώ.Ή κατάλαβες λάθος ή κάνει λάθος ο πωλητής.

      Αντίθετα, υπάρχει 138hp μόνο βενζίνης που στην 1η έκδοση (premium), με αυτόματο dct, κάνει 28190 χωρίς το μεταλλικό (άρα γύρω στα 28600 που λές με χρώμα)
      https://configurator.hyundai.gr/configurator/kona-my25/kona-petrol/

      Για ξεκαθάρισέ το.

      https://www.gocar.gr/news/feed/51938,Hyundai_Kona_Hybrid_138_PS_Den_plhrwnei_.html

      νομίζω αναφέρεται σε αυτό ο πωλητής. Τώρα γιατί δεν είναι ενημερωμένο το σάιτ τους είναι σίγουρα άξιο απορίας, κι εμένα με μπερδεψε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Hyundai Kona 2023

      Καλημέρα. Σας έχω ζαλίσει λίγο με την αγορά νέου αυτοκινήτου αλλά δεν έχω καταλήξει κάπου ακόμα 🙈 Ποια η γνώμη σας για το Kona Full Hybrid που βγαίνει πλέον με 138hp σύμφωνα με τον πωλητή στα 28.600 μεταλλικό και κλειδί στο χέρι;Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Κι αν ναι, αξίζει να σκεφτώ και το test drive με 2.000 χλμ και 129hp αλλά dinstictive στα 27.500;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο.

      Ενδιαφέρον! Δηλαδή? υπό ποία έννοια διαφορετικό καί μάλιστα τελείως?
      (στις φωτό πάντως , τελείως ίδιο μοιάζει... 😀 )

      Καταρχάς το ένα, είναι μικρότερο σε χώρους, πιο τζιποειδες. Το scross είναι λιμουζίνα crossover. Αν έχεις οικογένεια θα χωρατε άνετα, δεν θα έχεις κανένα μηχανικό πρόβλημα, εγγύηση 10 χρόνια και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, έχει τα πάντα όλα ως standard εξοπλισμό. VMF με την έννοια της.

      Χμμ.. νομίζω ότι κάπου χάσαμε την μπάλα μεταξύ SCROSS καί VITARA 🙂
      Εγώ θεώρησα () ότι αναφερόσουν στο SCROSS τών 129hp καί τού αντίστοιχου τών 110hp μιάς καί ο προβληματισμός τού @lobo περιστρεφόταν στο πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η έκδοση κινητήρα τών 110 έναντι τών 129. Ασφαλώς μεταξύ SCROSS & VITARA υπάρχουν διαφορές (καθώς είναι διαφορετικό το target group αγοραστών στούς οποίους απευθύνονται) αλλά έχουν καί πολλά κοινά στοιχεία όπως αναφέρθηκε ήδη. Τελείως διαφορετικά όμως δύσκολα θα τα χαρακτήριζα. Νομίζω ότι οι Γιαπωνέζοι εξακολουθούν να διατηρούν πολύ υψηλό επίπεδο σοβαρότητας ώς κατασκευαστές καί σεβασμού προς τον πελάτη στοχεύοντας στην ουσία καί όχι στον εντυπωσιασμό μέσα από το επιφανειακό design πού επιπόλαια έχουν υιοθετήσει οι Ευρωπαίοι.

      Ναι κι εγώ αυτό κατάλαβα ότι εννοούσε ο φίλος, πώς το S Cross με τα 129 και το S Cross με τα 110 είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα. Νομίζω πως πέρα από τους ίππους και του γεγονότος ότι το 110 είναι αυτόματο ενώ το 129 ήταν μηχανικό, δεν έχει άλλες αλλαγές σαν αυτοκίνητο, ούτε καν εμφανισιακά.
      Το Vitara προφανώς είναι άλλο αυτοκίνητο, διαφορετική κατηγορία. Τους θέλω τους μεγαλύτερους χώρους εσωτερικά να πω την αλήθεια, αυτός είναι και ο λόγος που απέρριψα το yc.
      Ήμουν κοντά στο Opel Frontera αρχικά και στο MG ZS MAX+ στη συνέχεια αλλά επειδή ο καμένος φυσάει και το γιαούρτι κι εγώ έχω καεί αρκετά από το τρέχον αμάξι μου, είπα να βάλω ως μεγάλη προτεραιότητα την αξιοπιστία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Η σχεδίαση είναι θέμα προσωπικού γούστου. Μην την αναφέρετε σαν κριτήριο αγοράς.

      ισχύει, εμένα για παράδειγμα το s cross μου αρέσει εξωτερικά, το καινούργιο πάλι Duster καθόλου 🤷‍♂️

      Όσο για την τετρακίνηση δεν ξέρω αν θα έπρεπε να δώσω τα επιπλέον λεφτά μιας και πολύ πολύ σπάνια να χρειαστεί να πατήσω χώμα στην καθημερινότητα μου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @lobo said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Καλησπέρα! Θα ήθελα γνώμες από κατόχους και μη για το νέο Suzuki S Cross Mild Hybrid 1.4L 2WD αυτόματο GL+ με τα 110hp. Είναι ένα από τα αμάξια που κοιτάζω και με ενδιαφέρουν, νομίζω έχει προωθητική τώρα και βγαίνει γύρω στα 26800 με χρώμα. Δευτερευόντως με ενδιαφέρει και το αντίστοιχο Vitara αλλά μιας και εκείνο δεν είναι σε προωθητική και η διαφορά οικονομικά είναι μικρή είπα να δώσω μια προτεραιότητα στους εσωτερικούς χώρους που τους χρειάζομαι

      Αν θές χώρους και ειδικά γιά τους πίσω επιβάτες, το S-CROSS είναι η καλλίτερη επιλογή.
      Το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα από πλευράς αξιοπιστίας/απόδοσης/οικονομίας. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο μοντέλο σε αυτήν τήν κατηγορία τιμής που να στέκεται με αξιώσεις δίπλα του, ακόμα και μετά από την (ακατανόητη) περικοπή τών 129hp σε 110 hp.
      (Κάτοχος εδώ και 5 μήνες τού S-CROSS GL+ 129hp, σχεδόν απόλυτα ικανοποιημένος over-all, καί απόλυτα (χωρίς σχεδόν αυτό) πεπεισμένος ότι έκανα την βέλτιστη αγορά. Εξ όσων μπορώ να κρίνω, εξακολουθεί να είναι το απόλυτο Value For Money τής ελληνικής αγοράς.)

      Αυτό το 110 η αλήθεια είναι ότι με έχει προβληματίσει κι εμένα. Το ήθελα σε αυτόματη έκδοση αλλά ιδανικά να κρατούσε τα 129 που είχε. Βέβαια ροπή παρέμεινε ίδια και στην οδηγική αίσθηση ειδικά εντός πόλης φαντάζομαι ότι δεν θα είναι αισθητή η διαφορά. Δεν βρήκα κάτι για test drive δυστυχώς, μόνο τον συγκεκριμένο κινητήρα σε Vitara ομως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καλησπέρα! Θα ήθελα γνώμες από κατόχους και μη για το νέο Suzuki S Cross Mild Hybrid 1.4L 2WD αυτόματο GL+ με τα 110hp. Είναι ένα από τα αμάξια που κοιτάζω και με ενδιαφέρουν, νομίζω έχει προωθητική τώρα και βγαίνει γύρω στα 26800 με χρώμα. Δευτερευόντως με ενδιαφέρει και το αντίστοιχο Vitara αλλά μιας και εκείνο δεν είναι σε προωθητική και η διαφορά οικονομικά είναι μικρή είπα να δώσω μια προτεραιότητα στους εσωτερικούς χώρους που τους χρειάζομαι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Renault Captur II

      @ataim said in Renault Captur II:

      26500 είναι τζάμπα και η νέα μετάδοση φαίνεται να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση.vfm!

      πάντως τηλεφωνικά δεν μου έδωσαν καμιά πληροφορία, δεν ξέρουν ούτε τιμές, ούτε αν θα υπάρχει η έκδοση plus μιας και προς το παρόν έχει καταργηθεί, ούτε πότε ούτε αν θα έρθει στο symbioz αργότερα 🥲

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • RE: Renault Captur II

      Καλησπέρα! Είδα διαφήμιση ότι πλέον κυκλοφορεί(;) το Captur e-tech 160 evolution plus στα 26500 αντί για 27900 που έκανε το e-tech 145 evolution. Ξέρουμε αν και πότε το περιμένουμε κι αν θα υπάρξει κάτι αντίστοιχο και για το Symbioz με πτώση τιμής αντίστοιχου επιπέδου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lobo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr