Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 32
    • Best 17
    • Groups 0

    metoikos

    @metoikos

    26
    Reputation
    4
    Profile views
    32
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    metoikos Unfollow Follow

    Best posts made by metoikos

    • RE: Renault Captur II

      @groover1972 said in Renault Captur II:

      Ελπίζω να σε βοήθησα...

      Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
      βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!

      Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

      Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
      κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
      Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
      συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
      παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
      αυτοκινήτων.
      Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
      Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
      των ~25,000)

      Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
      απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
      γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
      ενδεχομένως νήμα.

      Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια

      Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
      παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
      Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
      λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
      τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
      αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
      καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα...

      ...τελικά μιά χαρά φρενάρει, όταν "ο μή γένοιτο" χρειαστεί!
      όπως στην παρακάτω περίπτωση, όπου πηγαίνοντας προχθές αμέριμνοι προς Νάουσα (2025-08-30 18:32) "πέσαμε" πάνω σε αυτό το πολύ σπεκτάκιουλαρ θέαμα! Δεν πέσαμε βέβαια στην κυριολεξία, καθότι το αμάξι σταθηκε στο ύψος του καί φρενάρισε άψογα ως όφειλε, παρόλο που ο οδηγός (ο υπογράφων) δεν ήτονε καί στην καλλίτερη κατάσταση άφτερ 500+ χιλιόμετρα οδήγησης οπότε και η "ασκηθείσα" πέδηση δεν θα έλεγα ότι ήτανε καί τόσο ακαριαία κλπ κλπ...
      (τελικά καλές οι μετρήσεις και τα 100-0 ή τα 0-100 σε 9" αλλά αυτό που τελικά μετράει είναι το (πραγματικό) αποτέλεσμα στο πεδίο...)

      NaousaFallenTree.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Καλησπέρα, στο φυλλάδιο στο σάιτ γράφει ότι οι εκδόσεις gl+ και glx έχουν πίσω αεραγωγούς θέρμανσης/ψύξης αλλά στην αντιπροσωπεία που πήγα και είχαν την gl+ δεν ειχε πίσω αεραγωγούς. Ξέρει κανείς τι παίζει?

      Η GL+ έχει αεραγωγούς κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που σημαίνει ότι δέχονται συνεχώς ροή κρύου/ζεστού αέρα απο τον κλιματισμό (αυτόματος / διζωνικός, εξαιρετική απόδοση).

      Επίσης στο φυλλάδιο δεν αναγράφεται το android auto/apple carplay, ενώ σε review βλέπω ότι υπάρχει.

      Ναί, υπάρχει (συνδεσιμότητα wireless) (και bluetooth για media).

      ΥΓ: ... Μήπως το αμάξι με τα 110 άλογα δεν «τραβάει» πολύ?

      (Αν και μή ειδικός στα τεχνικά) απ' οτι βλεπω στις τεχνικές προδιαγραφές η ροπή παραμενει στα ιδια επίπεδα (235 nm μαλιστα βγαίνει και 500 στροφές χαμηλότερα)
      οπότε το "τράβηγμα" του κινητήρα θα πρέπει να παραμένει το ίδιο (εξαιρετικό) με εκείνον τών 129 hp.
      Γενικά οι "αλλαγές" είναι αμελητέες έως ανύπαρκτες. Εχουν "κόψει" λίγο τίς μέγιστες στροφές (ίσως για να "βαφτίσουν" το Euro 6e σε Euro 6e-bis ?!) πράγμα που μεταφράζεται σε 10 χλμ μικρότερη τελική (185 εναντι 195) και περίπου 2 δευτερα περισσότερο για 0-100 (11,4 έναντι 9,5) Αυτές οι διαφορές είναι στα χαρτιά, μιλάμε για νούμερα στα όρια του λεγόμενου "στατιστικού λάθους", στην πράξη δεν αποκλείεται οι 19 ίπποι να κάνουν κάποια διαφορά, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το S-CROSS στην GL+ έκδοση είναι το απόλυτο VFM με κινητήρα που καταπίνει τα χιλιόμετρα τραγουδώντας καί δεν χορταίνεις να οδηγάς.

      Υ.Γ.: Α! έχει και αληθινά όργανα (στροφόμετρο/ταχύμετρο), όχι πίξελ στο σκρίν! (αν είχε και ράδιο-σιντί θα ήταν το απόλυτο καλτ!)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Κοζάνη: Οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα στην Εγνατία οδό – Συνελήφθη η οδηγός

      https://www.ertnews.gr/perifereiakoi-stathmoi/kozani/kozani-odigouse-sto-antitheto-reyma-stin-egnatia-odo-synelifthi-i-odigos/

      Εντάξει γίνεται μια ψιλοκαταχρηση του άρθρου 290 ΠΚ από την τροχαία, κυρίως για "να καλύψουμε τον κ@λο μας"😁😁..... απίθανο να την καταδικάσει δικαστής

      Κανονικά θα έπρεπε να έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ να μπεί κάποιος στο αντίθετο ρεύμα ενός σύγχρονου κλειστού αυτοκινητόδρομου, ο οποίος υποτίθεται οτι πρέπει να προσφέρει (έναντι μάλιστα των ακριβών διόδιων που εισπράττονται) τα αναμενόμενα υψηλά επίπεδα ασφάλειας στους οδηγούς που κινούνται εντός. Η τεχνογνωσία και η τεχνολογία υπάρχει, ας την υλοποιήσουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Στο πιό κάτω λίνκ είναι ένα αρκετά κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με την απόσταση ακινητοποίησης
      (Stopping Distance) ενός οχήματος (από δεδομένες ταχύτητες ως το μηδέν).

      https://www.brake.org.uk/get-involved/take-action/mybrake/knowledge-centre/speed/stopping-distances

      Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η διάκριση ανάμεσα σε Thinking Distance (Απόσταση Συνειδητοποίησης)
      και Braking Distance (Απόσταση Πέδησης)

      • Απόσταση Συνειδητοποίησης, είναι η απόσταση που διανύει το όχημα ώσπου ο οδηγός
        να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο, να αποφασίσει πώς θα ενεργήσει καί τέλος να πατήσει
        το φρένο (ή να κάνει κάτι άλλο, π.χ. ελιγμό αποφυγής).
      • Απόσταση Πέδησης είναι η απόσταση που διανύει το όχημα από το ξεκίνημα του φρεναρίσματος
        ως την πλήρη ακινητοποίηση του.

      Το άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο που αναφέρεται στο άρθρο είναι ότι η αύξηση της απόστασης είναι ανάλογη
      με το τετράγωνο (!) της αύξησης της ταχύτητας.
      Αν ένα όχημα από τα 100 χλμ ως το 0 χρειάζεται 40 μέτρα, από τα 110 χλμ (10% παραπάνω)
      δεν θα χρειαστεί 44 μέτρα (4 μέτρα ή 10% παραπάνω από πριν) αλλά 56 μέτρα
      (δλδ, 16 μέτρα παραπάνω αφού 4 στο τετράγωνο = 16 μέτρα!)
      Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και μικρές διαφορές στην ταχύτητα επηρεάζουν δραματικά την απόσταση.
      (αν π.χ. φρενάρεις όχι από τα 100 αλλά από τα 102 χλμ, τότε αντί για 40 θα πας στα 43,2 μέτρα,
      από τα 103 χλμ πας στα 44,8 κλπ.)

      Το ερώτημα εδώ είναι, κατά πόσον στις μετρήσεις, όπως αυτή του βίντεο, λαμβάνεται υπόψην
      η Απόσταση Συνειδητοποίησης (Thinking Distance)
      ο χρόνος δηλαδή που χρειάζεται ο οδηγός-δοκιμαστής για να συνειδητοποιήσει ότι το όχημα έπιασε
      τα 100 χλμ ώστε να αποφασίσει να φρενάρει;
      Η για να το θέσω αλλιώς, πως μπορεί να είναι βέβαιος ο οδηγός ότι πάτησε φρένο στα 100 κι όχι στα 103 ή στα 98 χλμ;

      Αυτό δεν σημαίνει ότι οι μετρήσεις που γίνονται στις δοκιμές στερούνται αξίας καί καλό είναι να τις έχουμε,
      απλώς είναι ενδεικτικές καί μάλλον μικρή συμμετοχή (πρέπει να) έχουν στην συνολική αξιολόγηση
      της ασφάλειας (ή ανασφάλειας) ενός αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Μάλλον κάποιο επίσημο μέσο θα έπρεπε να ασχοληθεί.

      Υπάρχει κάτι τέτοιο? "επίσημο μέσο" δηλαδή, που να ασχολείται με σχετικά θέματα.

      Πάντως όντως test των παλιότερων γενεών έχουν δώσει 35-37 μέτρα απόσταση φρεναρίσματος.

      Εφ' όσον ισχύει αυτό, (και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), μιλάμε για διαφοροποίηση προς το χειρότερο 5-10 μετρα min-max, που αποτελεί κυριολεκτικά απαράδεκτο downgrade! Από τη μιά ADAS (μέχρι καμερούλες να δεις αν "νυστάζει" ο οδηγός) κι από την άλλη υποβάθμιση συστήματος φρένων? Δεν δικαιολογούνται αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @metoikos said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Κοζάνη: Οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα στην Εγνατία οδό – Συνελήφθη η οδηγός

      https://www.ertnews.gr/perifereiakoi-stathmoi/kozani/kozani-odigouse-sto-antitheto-reyma-stin-egnatia-odo-synelifthi-i-odigos/

      Εντάξει γίνεται μια ψιλοκαταχρηση του άρθρου 290 ΠΚ από την τροχαία, κυρίως για "να καλύψουμε τον κ@λο μας"😁😁..... απίθανο να την καταδικάσει δικαστής

      Κανονικά θα έπρεπε να έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ να μπεί κάποιος στο αντίθετο ρεύμα ενός σύγχρονου κλειστού αυτοκινητόδρομου, ο οποίος υποτίθεται οτι πρέπει να προσφέρει (έναντι μάλιστα των ακριβών διόδιων που εισπράττονται) τα αναμενόμενα υψηλά επίπεδα ασφάλειας στους οδηγούς που κινούνται εντός. Η τεχνογνωσία και η τεχνολογία υπάρχει, ας την υλοποιήσουν.

      Επειδή βλέπω και στο εξωτερικό τέτοιες περιπτώσεις, νόμιζα ότι δεν υφίσταται ανάλογη τεχνολογία, μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες

      Ας πουμε κάτι σαν αυτό: https://www.carandmotor.gr/nea/telos-i-kinisi-sto-antitheto-reyma-stin-ethniki-odo

      αν και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα υπάρχουν κι άλλες προτάσεις...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Renault Captur II

      Πρώτη φορά στο φόρουμ, επιλέγω το νήμα RENAULT γιατί είμαι κοντά σε παραγγελία Captur (TCe 100 LPG). Έκανα πρόσφατα ένα σύντομο test drive, (πολύ σύντομο για να αποκτήσω εικόνα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) κυρίως σε αστικό/ημιαστικό δίκτυο με ταχύτητες που φυσικά δεν ξεπέρασαν τα 90 χλμ. Η γενική αίσθηση ήταν καλή, ωστόσο με προβλημάτισαν δύο πράγματα:

      • το ελαφρύ τιμόνι
      • η όχι καί τόσο ζωηρή απόδοση του κινητήρα.

      Βέβαια, το ελαφρύ τιμόνι μπορεί να είναι και πλεονέκτημα σε αστικό περιβάλλον (παρκάρισμα κ.λπ.) δεν ξέρω όμως αν θα παρέχει την απαραίτητη αίσθηση σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες στο όριο (~130 χλμ) ή και λίγο παραπάνω.
      Το δεύτερο θέμα είναι κατά πόσον οι 100 ίπποι καί τα 170Νm ροπής του συγκεκριμένου κινητήρα προσφέρουν την χρειαζούμενη ενεργητική ασφάλεια κατά την οδήγηση κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (προσπέρασμα, επιτάχυνση άν παραστεί ανάγκη, διατήρηση ταχύτητας σε ανηφόρα κ.λπ.).
      Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά το Captur, ακολούθησε test drive με το Suzuki S-CROSS το οποίο άφησε θετικότατη οδηγική εντύπωση, αλλά φαίνεται να υστερεί στο εσωτερικό, όπου δείχνει μάλλον παρωχημένο σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν και τα αναλογικά όργανα στο ταμπλώ, καθόλου δεν με χάλασαν, (ιδίως το στροφόμετρο), άκρως ευανάγνωστα και οικεία σε σύγκριση με τα ψηφιακά του Captur ).
      Τέλος πάντων, είμαι πιό κοντά στο Captur λόγω LPG -σαφώς μειωμένο κόστος κίνησης, πιό ελκυστική σχεδίαση, καί πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης καί πολυμέσων.
      Όχι ότι το S-CROSS υστερεί, αλλά η υβριδική (καί η ηλεκτρική) τεχνολογία δεν αποτελούν επιλογή, τουλάχιστον στην παρούσα εξελικτική τους φάση.

      Αυτά κι ελπίζω να μην κούρασα.
      Οποιαδήποτε γνώμη (θετική ή αρνητική) για τα παραπάνω δύο μοντέλα, με έμφαση στα δύο ζητήματα του Captur, είναι ευπρόσδεκτη.

      ΣΣ.: ενδιαφέρον και χρήσιμο το πόστ από τον @Johnny1
      (πρόσθεσε πόντους προς την επιλογή του Captur).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Με τα φρένα τι παίζει ;
      σε όλα τα τεστ του Στέφου πατώνουν τα Suzuki

      Αυτό το θέμα με την απόσταση φρεναρίσματος, με απασχολεί έντονα καθώς το S-CROSS είναι η τοπ
      και μάλλον τελική επιλογή μου για αγορά, αλλά καθώς το βλέπω να επανέρχεται στα τεστ-ντράιβς,
      με ξενερώνει κάπως. 🙂

      Συζητώντας το θέμα με άτομο μάλλον "διαβασμένο" στα θέματα αυτοκινήτου,
      διατυπώθηκε η ενδιαφέρουσα άποψη ότι το ζήτημα είναι εντελώς δευτερεύον
      καθότι οι σχετικές μετρήσεις είναι αυτό ακριβώς: σχετικές
      καί συζητήσιμες.
      Υπό την έννοια, όχι ότι τα παιδιά που κάνουν τις δοκιμές και τις μετρήσεις
      δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά ότι το αποτέλεσμα των εν λόγω μετρήσεων
      εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες, π.χ. από τα λάστιχα των οχημάτων,
      ως την κατάσταση του οδοστρώματος (ακόμα κι αν γίνονται στο ίδιο οδικό σημείο)
      ως την ώρα και ημέρα δοκιμής, την θερμοκρασία, υγρασία, και κατάσταση του ίδιου
      του αυτοκινήτου κ.λπ. κ.λπ.

      Οπότε δημιουργείται το ερώτημα: υπάρχουν ανάλογες επίσημες μετρήσεις πέδησης,
      που να διενεργούνται σε σταθερό και ελεγχόμενο περιβάλλον με βάση
      αντικειμενικές συνθήκες και κανόνες, προϋποθέσεις δηλαδή υπό τις
      οποίες διενεργούνται τα γνωστά καί μη αμφισβητούμενα κρας-τέστ Euro NCAP?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.

      Εκτός από την τιμή του, ίσως;
      (κάπως σαν το παλιό καλό κρασί, που όσο παλιώνει ακριβαίνει...)

      Ωστόσο, αν κάνεις σύγκριση ουσίας με άλλα αντίστοιχα στην κατηγορία αυτοκίνητα, το S-CROSS αναδεικνύεται εύκολα VFM. (εξαρτάται βέβαια από το αν θέλεις να αγοράσεις περισσότερο αυτοκίνητο και λιγότερα i-thingies για ντράιβ-ιν-γκέιμινγκ ή το ανάποδο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos

    Latest posts made by metoikos

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Το καλοκαίρι οι πίσω αεραγωγοί στον τεμπέλη (υποβραχιονιο βοηθούν στην ταχύτερη και ομοιόμορφη ψύξη της καμπίνας, ιδιαίτερα στα μεγάλα οχήματα.

      Δεν θα επιμείνω περί τού αντιθέτου, άλλωστε όπως είπα
      δεν θα έλεγα όχι να είχε αεραγωγούς στον τεμπέλη, η απουσία τους όμως δεν στοιχειοθετεί "τσιπιά" σε ένα αμάξι που έχει τον πλουσιώτερο εξοπλισμό στην κατηγορία του καί στα χρήματα που ζητάει.

      Αλλά μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτούς, όπως ζούσαμε τόσα χρόνια 😁.

      Αυτό να λέγεται.. 😁

      ΥΓ. Ποιοι είναι οι "λάξουρι" τρικύλινδροι ανταγωνιστές τών σουζουκαίωνε" ;;🤔😁

      Καλά, το "λάξουρι" μην το παίρνεις τοίς μετρητοίς, το <τρικύλινδροι> όμως ναί. Βασικά αυτά που είχα στο μυαλό μου ήταν τα: 2008 , καπτύρ (lpg) , τ-κροσσ, φορντ πούμα και τα οποία για μια σειρά από λόγους απορρίφθηκαν μετ' επαίνων, (ή και χωρίς έπαινο κανα-δύο από δαύτα) όταν έκανα τη σχετική έρευνα αγοράς πριν από κάτι μήνες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Πω πω πω, όνειρο ζω μη με ξυπνάτε....

      Οι Suzukαιοι πολλαπλασιάζονται

      Κι όμως, μάλλον είναι αλήθεια. ☺

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω, εχω δει σε βιντεάκια που δείχνουν γύρω γύρω το αμάξι, και όταν πάνε μπροστά ακούγεται πολύ ο ήχος/θορυβος της μηχανής. Είναι νορμάλ αυτό? ακούγεται πολύ εντονα σε ολα τα βιντεο με exterior walkaround. Επίσης, στο σαιτ γραφει οτι η gl+ εκδοση εχει ηλεκτρικα αναδιπλωμενους καθρεφτες και φλας στον καθρεφτη ενώ στο φυλλάδιο που έδωσε μια αντιπροσωπεια λεει οτι αυτα υπαρχουν μονο στην glx. Γνωριζει καποιος? Ευχαριστω.

      Η GL+ εκδοση έχει (Ιούνιο/Ιούλιο 2025 είχε, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι τους κατήργησαν) ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες με φλας καί επιπλέον εμφάνιση εικονιδίου προειδοποίησης από το σύστημα BSM (Αναγνώριση Τυφλού Σημείου). Ο θόρυβος τού κινητήρα (σε στροφές/ταχύτητες εντός ορίων) είναι ανεπαίσθητος, σχεδόν ανύπαρκτος, ειδικά εν στάσει δυσκολεύεσαι να καταλάβεις αν δουλεύει ή άν έχει σβήσει, πράγμα που κάνει πολύ συχνά λόγω του υπερδραστήριου START/STOP system που διαθέτει.

      PS. Λογικά πρέπει να υπάρχουν σε στοκ εκδόσεις των 129Hp, αν το ψαξεις και είσαι έτοιμος για αγορά, "do yourself a favor" που λένε στο χωριό καί σπεύσε και κλείστο οπουδήποτε εν Ελλάδι το βρείς!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Τα αυτοκίνητα που έχουν κλιματισμό, και δεν κάνουν τσιπιές, όπως η suzuki έχουν πίσω αεραγωγούς (όχι κάτω από το κάθισμα) στο τεμπέλη ανάμεσα στα καθίσματα για να διαχεεται ο κρύος αέρας σε όλη τη καμπίνα. Το δικό μου ford cmax με απλό A/C έχει αεραγωγούς κάτω από το κάθισμα, προφανως για το καλοριφέρ.

      Μάλλον υπήρξε παρανόηση: Δεν ξέρω τί παίζει με τα φορδ ώστε να δυσκολεύονται οι αεραγωγοί τους να στείλουν πίσω κρύο αέρα και αρκούνται στο καλοριφέρ όπως λές, άλλα στο ΣΚΡΟΣΣ όταν λέμε
      "αεραγωγούς κάτω από τα μπροστινά καθίσματα" εννοούμε ότι οι αεραγωγοί αυτοί, ως αγωγοί που είναι, τον αέρα τον άγουν στα πίσω καθίσματα, δεν τον κρατάνε στο αποκάτω των μπροστινών...
      (παρεμπιπτόντως, τα μπροστινά καθίσματα είναι καί θερμαινόμενα).

      P.S. Αν τώρα λεπτολογήσουμε λίγο το θέμα τής διάχυσης του κρύου αέρα στην καμπίνα, οι αεραγωγοί κάτω από τα καθίσματα, ίσως είναι (in theory) πιο αποτελεσματικοί/αποδοτικοί καθώς βρίσκονται χαμηλότερα από αυτούς στον "τεμπέλη"! --το "γιατί", είναι θέμα Φυσικής, μπορεί και Χημείας με το συμπάθιο, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Η ουσία είναι ότι η διάχυση του κρύου είναι απολυτώς ικανοποιητική.
      Δεν θα με χάλαγε βέβαια αν είχε αεραγωγούς και στον "τεμπέλη", δεν με χαλάει και που δεν έχει, άιδερ. Υποθέτω το κόστος για τους (ελάχιστα χρήσιμους) "αεραγωγούς τεμπέλη" θα πήγε να ολοκληρώσει το ΥΠΕΡΠΛΗΡΕΣ πακέτο ασφάλειας και ευκολίας που διαθέτει η GL+ , το οποίο πακέτο εξοπλισμού αν ήθελα να το αγοράσω από τους "λάξουρι" τρικύλινδρους ανταγωνιστές τών σουζουκαίωνε, (εκτός που δεν θα ήμουνα και πολύ σίγουρος ότι θα δούλευανε τα συστήματα "as advertised") θα έπρεπε να εκμετρήσω τουλάχιστον 5-6k. γιούροζ επιπλέον.
      Σόρυ αλλά μπορώ να τα ξοδεύσω φορ-μάι-σελφ τα (με εργασία αποκτηθέντα) ευρώ μου.

      P.S.2 : όπως προείπα σε προηγούμενο πόστ, το αμάξι ΔΕΝ έχει ράδιο-σιντί. 😞
      Αυτό ναι! το λες και "τσιπιά". Ανυπερθέτως!

      Αυτά και συγνώμη για το "σεντόνι" της απαντήσεως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      ... Τα 2'' είναι μια αιωνιότητα και μια μέρα.

      .. καί πάλι λίγο λές! εντελώς ντροπιαστικές ανθυποεπιταχύνσεις τα 11,4"
      έτσι που ούτε στον ύπνο του δεν βλέπει πολ ποζίσιον στην F1 "Ιτέα - Χάνι της Γραβιάς" 🙂

      (σ.σ.: τζόκιν ασάϊντ: δεκτόν το σχόλιο. η έκφραση "στατιστικό λάθος" ήτο λάθος, αλλά βαριόμουνα να βρώ κάτι καλύτερο και να μπω να κάνω έντιτ το ποστ.
      Μάλλον θα έπρεπε να αρκεστώ στο "οι διαφορές είναι στα χαρτιά", δηλ. στην θεωρία, καθότι στην πράξη τα εν λόγω 2 δευτερόλεπτα (1.9" για την ακρίβεια) έχουν διάρκεια αντιστρόφως ανάλογη προς τις ικανότητες και τα κέφια εκάστου οδηγού).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Καλησπέρα, στο φυλλάδιο στο σάιτ γράφει ότι οι εκδόσεις gl+ και glx έχουν πίσω αεραγωγούς θέρμανσης/ψύξης αλλά στην αντιπροσωπεία που πήγα και είχαν την gl+ δεν ειχε πίσω αεραγωγούς. Ξέρει κανείς τι παίζει?

      Η GL+ έχει αεραγωγούς κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που σημαίνει ότι δέχονται συνεχώς ροή κρύου/ζεστού αέρα απο τον κλιματισμό (αυτόματος / διζωνικός, εξαιρετική απόδοση).

      Επίσης στο φυλλάδιο δεν αναγράφεται το android auto/apple carplay, ενώ σε review βλέπω ότι υπάρχει.

      Ναί, υπάρχει (συνδεσιμότητα wireless) (και bluetooth για media).

      ΥΓ: ... Μήπως το αμάξι με τα 110 άλογα δεν «τραβάει» πολύ?

      (Αν και μή ειδικός στα τεχνικά) απ' οτι βλεπω στις τεχνικές προδιαγραφές η ροπή παραμενει στα ιδια επίπεδα (235 nm μαλιστα βγαίνει και 500 στροφές χαμηλότερα)
      οπότε το "τράβηγμα" του κινητήρα θα πρέπει να παραμένει το ίδιο (εξαιρετικό) με εκείνον τών 129 hp.
      Γενικά οι "αλλαγές" είναι αμελητέες έως ανύπαρκτες. Εχουν "κόψει" λίγο τίς μέγιστες στροφές (ίσως για να "βαφτίσουν" το Euro 6e σε Euro 6e-bis ?!) πράγμα που μεταφράζεται σε 10 χλμ μικρότερη τελική (185 εναντι 195) και περίπου 2 δευτερα περισσότερο για 0-100 (11,4 έναντι 9,5) Αυτές οι διαφορές είναι στα χαρτιά, μιλάμε για νούμερα στα όρια του λεγόμενου "στατιστικού λάθους", στην πράξη δεν αποκλείεται οι 19 ίπποι να κάνουν κάποια διαφορά, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το S-CROSS στην GL+ έκδοση είναι το απόλυτο VFM με κινητήρα που καταπίνει τα χιλιόμετρα τραγουδώντας καί δεν χορταίνεις να οδηγάς.

      Υ.Γ.: Α! έχει και αληθινά όργανα (στροφόμετρο/ταχύμετρο), όχι πίξελ στο σκρίν! (αν είχε και ράδιο-σιντί θα ήταν το απόλυτο καλτ!)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα...

      ...τελικά μιά χαρά φρενάρει, όταν "ο μή γένοιτο" χρειαστεί!
      όπως στην παρακάτω περίπτωση, όπου πηγαίνοντας προχθές αμέριμνοι προς Νάουσα (2025-08-30 18:32) "πέσαμε" πάνω σε αυτό το πολύ σπεκτάκιουλαρ θέαμα! Δεν πέσαμε βέβαια στην κυριολεξία, καθότι το αμάξι σταθηκε στο ύψος του καί φρενάρισε άψογα ως όφειλε, παρόλο που ο οδηγός (ο υπογράφων) δεν ήτονε καί στην καλλίτερη κατάσταση άφτερ 500+ χιλιόμετρα οδήγησης οπότε και η "ασκηθείσα" πέδηση δεν θα έλεγα ότι ήτανε καί τόσο ακαριαία κλπ κλπ...
      (τελικά καλές οι μετρήσεις και τα 100-0 ή τα 0-100 σε 9" αλλά αυτό που τελικά μετράει είναι το (πραγματικό) αποτέλεσμα στο πεδίο...)

      NaousaFallenTree.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI FORUM

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      γενικα ειναι ανωριμα αυτα

      Γιατί, μήπως προλαβαίνουν να ωριμάσουν;

      "Αυτό που μού τη δίνει με την νέα τεχνολογία είναι η πιό νέα τεχνολογία"
      είχε γράψει κάποτες ένα γελοιογράφος (νομίζω ήταν ο σπουδαίος ΛοΓό αλλά παίζει να ήτονε και ο άλλος ο Αρκάς).
      Οπερ σήμαινε και σημαίνει ότι πρίν καλά καλά "κρυώσει" (ωριμάσει) μια τεχνολογία, τσούπ η πιο νέα τεχνολογία, νάχουνε να παίζουνε τα παιδία και να πέφτουνε τα φράγκα, όσο για την "παλιά" νέα τεχνολογία, στον κάδο ανακύκλωσης.
      (καταστροφή κεφαλαίου! κάτσε να δεις πώς το λένε αυτό το οικονομικό μοντέλο; βρε πώς το λένε; γερνάω και ξεχνάω...😇 )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI FORUM

      @gatoz said in SUZUKI FORUM:

      Στο 3008 πλήρωνα 90

      Το θέμα είναι ότι το αππλικέισον δεν (με) πείθει
      από πλευράς αξιοπιστίας ή/καί πληρότητας.
      Ασε που έχει καί κάποια αδικαιολόγητα μπαγκς,
      για τα οποία δεν βλέπω να υπάρχει δυνατότητα αναφοράς τους
      στόν/στούς ντιβέλοπερ(ς) μπας και τα διορθώσουν.
      Είχαν προαναγγείλει απντέιτ, το οποίο έγινε χθες,
      καί έλπιζα ότι κάτι θα διόρθωναν, αλλά τίποτα...
      Τέσπα, το εφαρμογίδιον φέρνει περισσότερο σε μπέτα βέρσιον
      και θα έπρεπε να είναι μάλλον δωρεάν...🤓

      edit: αναφέρομαι στο suzuki connect, για το 3008 ουδεμία γνώση/γνώμη
      (το 307 που είχα για αρκετά χρόνια δεν είχε φυσικά τέτοια χάι-τεκ "καλούδια")

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI FORUM

      @antonakis said in SUZUKI FORUM:

      Συνδρομή Suzuki Connect μετά τη δωρεάν τριετία...

      Χμμ, το αυξήσανε; άλλο λέει εδώ: https://su01cu.eur.connect.suzuki/hc/el/articles/10762558068125-Ε-Ποια-είναι-η-τιμή-μετά-τη-δωρεάν-περίοδο

      (Βέβαια είναι άρθρο 2ετίας, το οποίο μάλλον δεν θα είναι ενημερωμένο...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr