@groover1972 said in Renault Captur II:
Ελπίζω να σε βοήθησα...
Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!
Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.
Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
αυτοκινήτων.
Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
των ~25,000)
Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
ενδεχομένως νήμα.
Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια
Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου.