Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 84
    • Best 50
    • Groups 0

    metoikos

    @metoikos

    84
    Reputation
    6
    Profile views
    84
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    metoikos Unfollow Follow

    Best posts made by metoikos

    • RE: Crash Tests- Euro NCAP

      @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

      Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό😊 Γερμανικό...

      Το μόνο που αποδεικνύει, πέραν πάσης αμφιβολίας, το βίντεο είναι ότι αν σπρωξεις δύο αυτοκίνητα στο γκρεμό θα κατρακυλήσουν προς τά κάτω και θα υποστούν απροσδιόριστη ζημιά. (χαοτικό φαινόμενο, λέγεται) (αν και με ολίγην ΑΙ βοήθεια ο λέοντας θα μπορούσε να βγάλει φτερά και να "κατρακυλήσει" προς τα επάνω, αλλά θα τούς έπερναν χαμπάρι και θα τούς ξεφώνιζαν --το οποίον πάντως από διαφημιστικής επόψεως, (που είναι ο σκοπός του βίντεο), μπορεί να είχε και μεγαλίτερο ίμπακτ... ).

      Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...😁 😀

      χρονικόν σφάλμα: είναι ώρα τσίπουρου! 😀 😀

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      IMG-20251008-WA0000~3.jpg
      Η νούμερο 1 αιτία τροχαίων...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Renault Captur II

      @groover1972 said in Renault Captur II:

      Ελπίζω να σε βοήθησα...

      Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
      βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!

      Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

      Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
      κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
      Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
      συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
      παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
      αυτοκινήτων.
      Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
      Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
      των ~25,000)

      Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
      απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
      γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
      ενδεχομένως νήμα.

      Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια

      Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
      παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
      Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
      λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
      τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
      αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
      καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Λοιπόν μια και έπεσαν κάποιες ποινές, πολύ σωστά για να ηρεμήσουμε λίγο, ας δούμε τι έγινε με τα δύο μεγάλα εγκλήματα των τελευταίων χρόνων.

      ΜΑΤΙ & ΤΕΜΠΗ.

      Τι έγινε στο Μάτι ? Μια φωτιά από αυτές που γίνονται συχνά
      ...

      Αξιοπρόσεκτο και εν πολλοίς εύστοχο ποστ για το Μάτι.
      Ισως από το πιο ψύχραιμα και οξυδερκή σχόλια που έχω διαβάσει σε αυτό το τοπίκιον (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ κλπ).

      Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το αντίστοιχο για τα Τέμπη.

      ΥΓ. Από τα πολλά και εγκληματικά "στραβά κι ανάποδα" που συνετέλεσαν στην τραγωδία στο Μάτι, έχει διορθωθεί τίποτα εφτά χρόνια μετά; (δεν είναι ρητορικό το ερώτημα).

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όριο ταχύτητας 30χλμ./ώρα: Τελικά είναι εκνευριστικό ή σωτήριο;

      Πολύ ωραίο ερώτημα! --και κάπως προβοκατόρικο, επίσης. 🙂

      Πριν απαντήσουμε λοιπόν, τί θα λέγατε να ξεκινούσε χθές μιά πιλοτική παρακολούθηση (με ηλεκτρονικά μέσα, όχι ζαβολιές) τής ταχύτητας με την οποία κινούνται τα αυτοκίνητα των εισηγητών και τών ψηφισάντων τήν διάταξη αυτή;
      Ας πούμε παρακολούθηση σε καθημερινή βάση και για ένα δίμηνο, με την ανάλογη επιβολή και άμεση πληρωμή των σχετικών προστίμων για κάθε υπέρβαση των 30 χιλιομέτρων, που σχεδόν με βεβαιότητα θα έκαναν (και βεβαίως αφαίρεση πινακίδων σε υποτροπή, αυτόφωρα σε υπο-υποτροπή κλπ, κλπ).

      Κι έτσι, αφού μετά το δίμηνο αυτό τέστ θα μάς έχουν αποδείξει οι αναμάρτητοι σοφοί νομοθέτες μας τήν ευχέρεια τήρησης του εν λόγω ορίου, ας συμφωνήσουμε να διπλασιαστεί το πρόστιμο της σχετικής παράβασης και να προσθέσουμε επιπλέον ένα παραδειγματικό
      μαστίγωμα των παραβατών που θα διαπράττουν το αδιανόητο, να πυρπολούν την άσφαλτο με την αστρική ταχύτητα των ~40 χιλιομέτρων ανά ώρα.

      Υ.Γ. προσωπικά προσπαθώ να τηρώ, όσο μπορώ, το σχετικό όριο. Το αποτέλεσμα; τα μάτια να είναι στραμμένα περισσότερο χρόνο στο δείκτη ταχύτητας παρά στο δρόμο όπως οφείλει να κάνει ένας οδηγός προς αποφυγή ατυχήματος σεβόμενος τον εαυτό του και τους άλλους που κυκλοφορούν τριγύρω.
      Τι πιστεύετε; έχει βελτιωθεί η οδική μου συμπεριφορά ή έχω γίνει πιό επικίνδυνος στην αγωνία μου, πασχίζοντας να τηρήσω το όριο;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα...

      ...τελικά μιά χαρά φρενάρει, όταν "ο μή γένοιτο" χρειαστεί!
      όπως στην παρακάτω περίπτωση, όπου πηγαίνοντας προχθές αμέριμνοι προς Νάουσα (2025-08-30 18:32) "πέσαμε" πάνω σε αυτό το πολύ σπεκτάκιουλαρ θέαμα! Δεν πέσαμε βέβαια στην κυριολεξία, καθότι το αμάξι σταθηκε στο ύψος του καί φρενάρισε άψογα ως όφειλε, παρόλο που ο οδηγός (ο υπογράφων) δεν ήτονε καί στην καλλίτερη κατάσταση άφτερ 500+ χιλιόμετρα οδήγησης οπότε και η "ασκηθείσα" πέδηση δεν θα έλεγα ότι ήτανε καί τόσο ακαριαία κλπ κλπ...
      (τελικά καλές οι μετρήσεις και τα 100-0 ή τα 0-100 σε 9" αλλά αυτό που τελικά μετράει είναι το (πραγματικό) αποτέλεσμα στο πεδίο...)

      NaousaFallenTree.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      https://www.protothema.gr/politics/article/1716583/mia-seira-adeia-kathismata-apousa-i-adipoliteusi-apo-tin-kideia-tou-dionusi-savvopoulou/

      "Απούσα η αντιπολίτευση από την κηδεία του Διονύση Σαββόπουλου"
      Κακώς-κάκιστα δεν πήγαν όσοι συνειδητά (και "ιδεολογικά" 😖 ) δεν πήγαν. Ο Νιόνιος, τότε που είχε, έδωσε και στην τέχνη και στη κοινωνία, ίσως και στην πολιτική (όχι στην στενά κομματική της έννοια).

      Οι καλλιτέχνες, λόγω της προβολής καί της αποδοχής που απολαμβάνουν, το θέλουν δεν το θέλουν, αποτελούν πρότυπα
      που επηρεάζουν τις συμπεριφορές των μαζών (γιαυτό κι αποτελούν το καλύτερο υλικό ιδεολογικής χειραγώγησης).
      Τα πρότυπα διαθέτουν πρόσημο.
      (Αυτή η "άτιμη" η ελληνική γλώσσα, πώς "ύπουλα" τίς δένει μεταξύ τους τίς έννοιες και "τις βασικές μας τίς αρχές" κι "όποιος δεν καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά καί πού πηγαίνει").
      Οι καλλιτέχνες και συνεπώς η Τέχνη, άν καί δεν μπορεί να αλλάξει την Ιστορία και τη ζωή, μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να κάνει κάτι σπουδαιότερο: να Τής δώσει νόημα, το καθαρότερο καύσιμο του πολιτισμού! (τύφλα να χουνε τα ηλεχτρικά τα φεβ που λέει κι ο γάτος).
      Όμως όταν τα πρόσημα εναλλάσσονται και τα νοήματα (αντίς να εξελίσσονται) συγχέονται, όταν αναιρούνται καί θολώνουν (ακόμα χειρότερα όταν αποκηρύσσονται) η Ιστορία λοξοδρομεί και η εξέλιξη πέφτει σε βρόγχο οπισθοδρόμησης. Καί πάμε πάλι απ' την αρχή...
      - Σιγά το νέο! θα μου πείς και θα συμφωνήσω.

      Υ.Γ. Σκρολλάροντας τις φωτογραφίες με τους "παραστάντας" την κηδεία, όλο κάτι γερόντια σκυθρωπά εμφανίζονταν και μου χαλάγανε τη μέρα γιατί μου θύμιζαν το (ελαφρώς παραφρασμένο) ανεπανάληπτο απόφθεγμα: "Εβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε γεράσαμε..." 😢

      ΥΓ. 2 Εξαίρεση εκείνος ο μπαγάσας ο Γερμανός με κοντομάνικο, να δίνει μια νότα αισιοδοξίας ότι "υπάρχει ζωή μετά.." 😁

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Καλησπέρα, στο φυλλάδιο στο σάιτ γράφει ότι οι εκδόσεις gl+ και glx έχουν πίσω αεραγωγούς θέρμανσης/ψύξης αλλά στην αντιπροσωπεία που πήγα και είχαν την gl+ δεν ειχε πίσω αεραγωγούς. Ξέρει κανείς τι παίζει?

      Η GL+ έχει αεραγωγούς κάτω από τα μπροστινά καθίσματα που σημαίνει ότι δέχονται συνεχώς ροή κρύου/ζεστού αέρα απο τον κλιματισμό (αυτόματος / διζωνικός, εξαιρετική απόδοση).

      Επίσης στο φυλλάδιο δεν αναγράφεται το android auto/apple carplay, ενώ σε review βλέπω ότι υπάρχει.

      Ναί, υπάρχει (συνδεσιμότητα wireless) (και bluetooth για media).

      ΥΓ: ... Μήπως το αμάξι με τα 110 άλογα δεν «τραβάει» πολύ?

      (Αν και μή ειδικός στα τεχνικά) απ' οτι βλεπω στις τεχνικές προδιαγραφές η ροπή παραμενει στα ιδια επίπεδα (235 nm μαλιστα βγαίνει και 500 στροφές χαμηλότερα)
      οπότε το "τράβηγμα" του κινητήρα θα πρέπει να παραμένει το ίδιο (εξαιρετικό) με εκείνον τών 129 hp.
      Γενικά οι "αλλαγές" είναι αμελητέες έως ανύπαρκτες. Εχουν "κόψει" λίγο τίς μέγιστες στροφές (ίσως για να "βαφτίσουν" το Euro 6e σε Euro 6e-bis ?!) πράγμα που μεταφράζεται σε 10 χλμ μικρότερη τελική (185 εναντι 195) και περίπου 2 δευτερα περισσότερο για 0-100 (11,4 έναντι 9,5) Αυτές οι διαφορές είναι στα χαρτιά, μιλάμε για νούμερα στα όρια του λεγόμενου "στατιστικού λάθους", στην πράξη δεν αποκλείεται οι 19 ίπποι να κάνουν κάποια διαφορά, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το S-CROSS στην GL+ έκδοση είναι το απόλυτο VFM με κινητήρα που καταπίνει τα χιλιόμετρα τραγουδώντας καί δεν χορταίνεις να οδηγάς.

      Υ.Γ.: Α! έχει και αληθινά όργανα (στροφόμετρο/ταχύμετρο), όχι πίξελ στο σκρίν! (αν είχε και ράδιο-σιντί θα ήταν το απόλυτο καλτ!)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Εντάξει, το ότι δεν θα μας ανάψει "λαμπάκι μηχανής" ούτε θα μας αφήσει στο δρόμο θεωρείται δεδομένο το έχουμε εμπεδώσει... 😂 😂
      (ας μη προκαλούμε και την τύχη μας όμως με το να το λέμε συνέχεια... 🤞 😀 )

      Αν είχα άλλο αυτοκίνητο θα φοβόμουν να το αναφέρω, αλλά εδώ, όχι.

      A man is washing his car in his driveway when his neighbor, who drives a very expensive European sports car, comes over.

      The neighbor says, "That's a nice Suzuki. But doesn't it bother you that it doesn't have the prestige, the power, or the luxury of a real car?"

      The man just smiles, finishes washing his Suzuki, and says, "You know, I've had this car for 15 years. In that entire time, the only thing I've ever had to replace... was my neighbor."

      😎

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?

      Ενας ανίκανος τύπος, ....
      ....
      Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.

      Εδώ νομίζω ότι το απλουστεύσαμε λιγάκι αλλά η προσπάθεια περιγραφής των αιτίων
      που οδήγησαν στην τραγωδία είναι μάλλον αξιόλογη. Είναι και το θέμα δυσανάλογα πολυπλοκότερο από το Μάτι.
      Όσον αφορά στούς ενόχους, αυτό θα έπρεπε να είναι δουλειά των εντεταλμένων οργάνων και της δικαιοσύνης.
      Το κακό είναι ότι ακολούθησαν (καί συνεχίζονται) δηλώσεις (καί μάλιστα εντελώς αντιφατικές από τα ίδια πρόσωπα)
      και έγιναν κινήσεις και πράξεις ακατανόητες έως παράλογες νομικά και ερευνητικά, που αντί να διευκολύνουν,
      συνέβαλαν καί συμβάλουν στον να δυσκολέψει το (πολύ δύσκολο) έργο της διερεύνησης και της απόδοσης ευθυνών.
      Στο θέμα της διαβόητης πυρόσφαιρας είναι πάντως εκπληκτικό όσο και αδιανόητο τό γεγονός ότι δυόμιση χρόνια
      μετά δεν έχει αποσαφηνιστεί η αιτία που την προκάλεσε! Δεν βοηθάει η δραματοποίηση και η κατακραυγή (πολύ δε περισσότερο
      το κοσμητικά επίθετα και οι ύβρεις) αλλά στην προκειμένη περίπτωση συνιστά οδυνηρή επαγγελματική αποτυχία και
      ανεξίτηλη καταισχύνη των ειδικών επιστημόνων-πραγματογνωμόνων οι οποίοι έχουν καταπιαστεί με την σχετική έρευνα να μη μπορούν να καταλήξουν σε ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο και αδιάβλητο πόρισμα. Εκτός κι αν έχουν...
      οπότε πάλι ισχύει η προηγούμενη μομφή αλλά για διαφορετικούς λόγους.

      Οπως και να έχει, η πυρόσφαιρα αν και πολύ σημαντικό ΔΕΝ είναι το πρωτεύον θέμα, το πρωτεύον είναι ότι δύο τρένα
      βρέθηκαν στην ίδια σιδηροτροχιά σε κατεύθυνση σύγκρουσης.

      ΥΓ Τελικά η περιβόητη 717 προχωράει, ματαιώθηκε ή αντικαταστάθηκε από άλλη με ορίζοντα ολοκλήρωσης ας πούμε το.. 2030!
      (καί αυτό το ερώτημα, δεν είναι ρητορικό).

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos

    Latest posts made by metoikos

    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @dettol said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      «Εγώ» όμως ανεβάζω και κατεβάζω κυβερνήσεις, όχι εσυ του 8% (και οι αντίστοιχοι σου του άλλου 8% στην άλλη άκρη του φάσματος).

      • Εσύ = 8%
      • τοΑλλο = 8%
      • «Εγώ» = 84%
        ----------------
      • Εμείς = ( Εσυ - τοΑλλο - «Εγώ» ) = 0%

      Σ.Σ. πολύ παραφουσκωμένο αυτό το «Εγώ». 🙄

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      https://www.protothema.gr/politics/article/1716583/mia-seira-adeia-kathismata-apousa-i-adipoliteusi-apo-tin-kideia-tou-dionusi-savvopoulou/

      "Απούσα η αντιπολίτευση από την κηδεία του Διονύση Σαββόπουλου"
      Κακώς-κάκιστα δεν πήγαν όσοι συνειδητά (και "ιδεολογικά" 😖 ) δεν πήγαν. Ο Νιόνιος, τότε που είχε, έδωσε και στην τέχνη και στη κοινωνία, ίσως και στην πολιτική (όχι στην στενά κομματική της έννοια).

      Οι καλλιτέχνες, λόγω της προβολής καί της αποδοχής που απολαμβάνουν, το θέλουν δεν το θέλουν, αποτελούν πρότυπα
      που επηρεάζουν τις συμπεριφορές των μαζών (γιαυτό κι αποτελούν το καλύτερο υλικό ιδεολογικής χειραγώγησης).
      Τα πρότυπα διαθέτουν πρόσημο.
      (Αυτή η "άτιμη" η ελληνική γλώσσα, πώς "ύπουλα" τίς δένει μεταξύ τους τίς έννοιες και "τις βασικές μας τίς αρχές" κι "όποιος δεν καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά καί πού πηγαίνει").
      Οι καλλιτέχνες και συνεπώς η Τέχνη, άν καί δεν μπορεί να αλλάξει την Ιστορία και τη ζωή, μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να κάνει κάτι σπουδαιότερο: να Τής δώσει νόημα, το καθαρότερο καύσιμο του πολιτισμού! (τύφλα να χουνε τα ηλεχτρικά τα φεβ που λέει κι ο γάτος).
      Όμως όταν τα πρόσημα εναλλάσσονται και τα νοήματα (αντίς να εξελίσσονται) συγχέονται, όταν αναιρούνται καί θολώνουν (ακόμα χειρότερα όταν αποκηρύσσονται) η Ιστορία λοξοδρομεί και η εξέλιξη πέφτει σε βρόγχο οπισθοδρόμησης. Καί πάμε πάλι απ' την αρχή...
      - Σιγά το νέο! θα μου πείς και θα συμφωνήσω.

      Υ.Γ. Σκρολλάροντας τις φωτογραφίες με τους "παραστάντας" την κηδεία, όλο κάτι γερόντια σκυθρωπά εμφανίζονταν και μου χαλάγανε τη μέρα γιατί μου θύμιζαν το (ελαφρώς παραφρασμένο) ανεπανάληπτο απόφθεγμα: "Εβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε γεράσαμε..." 😢

      ΥΓ. 2 Εξαίρεση εκείνος ο μπαγάσας ο Γερμανός με κοντομάνικο, να δίνει μια νότα αισιοδοξίας ότι "υπάρχει ζωή μετά.." 😁

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Πολύ συζήτηση για το τίποτα το όριο 30.
      Κινούμενος με πατίνι που έχει τελική 25 σε ζώνη με όριο 30, πολλές φορές μου έρχεται να προσπεράσω τα αυτοκίνητα 😁😁.

      Εκεί όπου θα ισχύσει το όριο 30, ούτως ή άλλως ο προσεκτικός ΜΕΣΟΣ οδηγός κινείται ίσως και με λιγότερα.

      Χακαρες το πατινι?

      Όχι ρε, το παίρνει η γυναίκα 😁😁, και τα 25 πολλά της φαίνονται 😁
      Δεν χακαρετε εύκολα το ninebot.

      Γι'αυτό τα πετάνε στο Θερμαϊκό; επειδή δεν χακάρονται ή τα πετάνε τά κορίτσια επειδή φοβούνται τίς υπερυψηλές ταχύτητες;😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @panick-0 said in [Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.]

      Nα μην κανεις κατι απο τα παρακατω, δεν παιζει δηλαδη;

      α) Yπέρβαση του ανώτατου ορίου ταχύτητας του άρθρου 24 του Κ.Ο.Κ.,

      Υπάρχει και η άποψη ότι τα όρια τα θέτουμε όχι για νά μήν τα υπερβούμε. Γιατί είναι βέβαιο ότι θά τά υπερβούμε. Όλοι! Το ζητούμενο είναι να ΜΠΟΡΟΥΜΕ να μήν τα υπερβαίνουμε πολύ καί συχνά ώστε να μήν ακυρώνεται ο σκοπός για τόν όποιο τα
      όρια ετέθησαν και να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος πού επιδιώκεται να αποτραπεί.
      Λόνγκ στόρυ σόρτ: Το όριο των 30 χλμ ως ΓΕΝΙΚΟ όριο πόλης, είναι ανέφικτο να τηρηθεί. Το όριο των 50 είναι εφικτό καί είναι τό όριο στο οποίο έχει εκπαιδευτεί ο συλλογικός νούς τών Ελλήνων οδηγών εδώ καί δεκαετίες.
      Αυτό που θά έπρεπε να γίνει είναι σωστή σηματοδότηση των σημείων υψηλού κινδύνου (σχολεία, νοσοκομεία, εκκλησίες, πλατείες κλπ) καί ΑΥΣΤΗΡΉ αστυνόμευση αυτών των σημείων

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @metoikos said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      ...του είχε επιβληθεί πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 30 ημέρες.

      αφαίρεση άδειας 30 ημέρες για ζώνη; 10 δεν είναι;

      edit: έχω μείνει στο παλιό άρθρο του ΚΟΚ. (ή μήπως είναι στο αρθρο του παλαιού ΚΟΚ?) . Στο νέο ΚΟΚ αναβαθμίστηκε στις 30. (σόρρυ φορ δε νόιζ)

      Νέος ΚΟΚ
      Άρθρο 16 παράγραφος 5 εδαφ. σ'
      350€ και 30 μέρες (Ε3-Β)

      Χμμ.. κάτι σαν τα διαβόητα Ε στα τρόφιμα.
      (μόνο που σ' εκείνα συμπεριλαμβάνονται και γλυκαντικά, ενώ τούτα εδώ μόνο πίκρα.)😏

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Αλλά πάλι, 30 ημέρες! πολύ δεν είναι για τη συγκεκριμένη παράβαση?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      ...του είχε επιβληθεί πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 30 ημέρες.

      αφαίρεση άδειας 30 ημέρες για ζώνη; 10 δεν είναι;

      edit: έχω μείνει στο παλιό άρθρο του ΚΟΚ. (ή μήπως είναι στο αρθρο του παλαιού ΚΟΚ?) . Στο νέο ΚΟΚ αναβαθμίστηκε στις 30. (σόρρυ φορ δε νόιζ)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Δακτύλιος

      Όχι ότι είναι έξυπνη ιδέα να κυκλοφορείς με Ι.Χ. εντός δακτυλίου, (εκτός άν κατοικείς εντός). Απλώς να υπάρχει, μη ξεχαστούμε και εισχωρήσουμε, ή για καμιά διέλευση, γιατί κάποιες φορές οι περιμετρικές είναι κόλαση...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Δακτύλιος

      @criuser said in Δακτύλιος:

      Το γράφει στην απόφαση. Τα υβριδικά μπαίνουν επειδή είναι υβριδικά.

      Οκ, ησύχασα τώρα... 😌

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      @piliourits said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :

      @metoikos said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :

      @piliourits said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
      <ridiculous sketch [https://forum.4troxoi.gr/assets/uploads/files/1761052326962-img_2_1761052229300.jpg] snipped>

      Βρε σύ πίλιουριτσ, έλεος!😁
      Συγγνώμη, αλλά τα συγκεκριμένα σκίτσα είναι για τον κάλαθο των αχρήστων. Δεν το λέω υποτιμητικά για τον συγκεκριμένο γελοιογράφο τον οποίο δεν γνωρίζω και συνεπώς δεν κρίνω, --παρά μόνο τα συγκεκριμένα σκίτσα. Απλά να αναφέρω ότι ακόμα και οι σπουδαιότεροι, πλέον ευφυείς, οξυδερκείς καί επιδραστικοί γελοιογράφοι, σεβόμενοι τον εαυτό τους και τον αναγνώστη φροντίζουν να δημοσιεύουν περίπου 1% - 2% των δημιουργημάτων τους. Τα υπόλοιπα τα πετάνε οι ίδιοι αυτοβούλως και με τη δέουσα περιφρόνηση στα σκουπίδια. Το κάνουν γιατί γνωρίζουν ότι ένα κακό σκίτσο έχει τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα καί σε πολλαπλάσιο βαθμό απ' ότι δέκα καλά.
      (καλοπροαίρετα πάντα το σχόλιο, ελπίζω να αξιολογηθεί έτσι!)

      Καλύτερα τώρα;

      Καλυτεροχειρότερα!
      (το πρώτο κάτι λέει, το δεύτερο παίζει νά είναι copy/paste από το dark-web-for-idiots.😎) (Δεν είναι?)

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr