Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 7
    • Groups 0

    metoikos

    @metoikos

    11
    Reputation
    3
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    metoikos Unfollow Follow

    Best posts made by metoikos

    • RE: Renault Captur II

      @groover1972 said in Renault Captur II:

      Ελπίζω να σε βοήθησα...

      Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
      βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!

      Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

      Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
      κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
      Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
      συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
      παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
      αυτοκινήτων.
      Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
      Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
      των ~25,000)

      Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
      απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
      γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
      ενδεχομένως νήμα.

      Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια

      Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
      παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
      Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
      λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
      τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
      αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
      καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Στο πιό κάτω λίνκ είναι ένα αρκετά κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με την απόσταση ακινητοποίησης
      (Stopping Distance) ενός οχήματος (από δεδομένες ταχύτητες ως το μηδέν).

      https://www.brake.org.uk/get-involved/take-action/mybrake/knowledge-centre/speed/stopping-distances

      Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η διάκριση ανάμεσα σε Thinking Distance (Απόσταση Συνειδητοποίησης)
      και Braking Distance (Απόσταση Πέδησης)

      • Απόσταση Συνειδητοποίησης, είναι η απόσταση που διανύει το όχημα ώσπου ο οδηγός
        να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο, να αποφασίσει πώς θα ενεργήσει καί τέλος να πατήσει
        το φρένο (ή να κάνει κάτι άλλο, π.χ. ελιγμό αποφυγής).
      • Απόσταση Πέδησης είναι η απόσταση που διανύει το όχημα από το ξεκίνημα του φρεναρίσματος
        ως την πλήρη ακινητοποίηση του.

      Το άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο που αναφέρεται στο άρθρο είναι ότι η αύξηση της απόστασης είναι ανάλογη
      με το τετράγωνο (!) της αύξησης της ταχύτητας.
      Αν ένα όχημα από τα 100 χλμ ως το 0 χρειάζεται 40 μέτρα, από τα 110 χλμ (10% παραπάνω)
      δεν θα χρειαστεί 44 μέτρα (4 μέτρα ή 10% παραπάνω από πριν) αλλά 56 μέτρα
      (δλδ, 16 μέτρα παραπάνω αφού 4 στο τετράγωνο = 16 μέτρα!)
      Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και μικρές διαφορές στην ταχύτητα επηρεάζουν δραματικά την απόσταση.
      (αν π.χ. φρενάρεις όχι από τα 100 αλλά από τα 102 χλμ, τότε αντί για 40 θα πας στα 43,2 μέτρα,
      από τα 103 χλμ πας στα 44,8 κλπ.)

      Το ερώτημα εδώ είναι, κατά πόσον στις μετρήσεις, όπως αυτή του βίντεο, λαμβάνεται υπόψην
      η Απόσταση Συνειδητοποίησης (Thinking Distance)
      ο χρόνος δηλαδή που χρειάζεται ο οδηγός-δοκιμαστής για να συνειδητοποιήσει ότι το όχημα έπιασε
      τα 100 χλμ ώστε να αποφασίσει να φρενάρει;
      Η για να το θέσω αλλιώς, πως μπορεί να είναι βέβαιος ο οδηγός ότι πάτησε φρένο στα 100 κι όχι στα 103 ή στα 98 χλμ;

      Αυτό δεν σημαίνει ότι οι μετρήσεις που γίνονται στις δοκιμές στερούνται αξίας καί καλό είναι να τις έχουμε,
      απλώς είναι ενδεικτικές καί μάλλον μικρή συμμετοχή (πρέπει να) έχουν στην συνολική αξιολόγηση
      της ασφάλειας (ή ανασφάλειας) ενός αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Μάλλον κάποιο επίσημο μέσο θα έπρεπε να ασχοληθεί.

      Υπάρχει κάτι τέτοιο? "επίσημο μέσο" δηλαδή, που να ασχολείται με σχετικά θέματα.

      Πάντως όντως test των παλιότερων γενεών έχουν δώσει 35-37 μέτρα απόσταση φρεναρίσματος.

      Εφ' όσον ισχύει αυτό, (και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), μιλάμε για διαφοροποίηση προς το χειρότερο 5-10 μετρα min-max, που αποτελεί κυριολεκτικά απαράδεκτο downgrade! Από τη μιά ADAS (μέχρι καμερούλες να δεις αν "νυστάζει" ο οδηγός) κι από την άλλη υποβάθμιση συστήματος φρένων? Δεν δικαιολογούνται αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: Renault Captur II

      Πρώτη φορά στο φόρουμ, επιλέγω το νήμα RENAULT γιατί είμαι κοντά σε παραγγελία Captur (TCe 100 LPG). Έκανα πρόσφατα ένα σύντομο test drive, (πολύ σύντομο για να αποκτήσω εικόνα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) κυρίως σε αστικό/ημιαστικό δίκτυο με ταχύτητες που φυσικά δεν ξεπέρασαν τα 90 χλμ. Η γενική αίσθηση ήταν καλή, ωστόσο με προβλημάτισαν δύο πράγματα:

      • το ελαφρύ τιμόνι
      • η όχι καί τόσο ζωηρή απόδοση του κινητήρα.

      Βέβαια, το ελαφρύ τιμόνι μπορεί να είναι και πλεονέκτημα σε αστικό περιβάλλον (παρκάρισμα κ.λπ.) δεν ξέρω όμως αν θα παρέχει την απαραίτητη αίσθηση σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες στο όριο (~130 χλμ) ή και λίγο παραπάνω.
      Το δεύτερο θέμα είναι κατά πόσον οι 100 ίπποι καί τα 170Νm ροπής του συγκεκριμένου κινητήρα προσφέρουν την χρειαζούμενη ενεργητική ασφάλεια κατά την οδήγηση κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (προσπέρασμα, επιτάχυνση άν παραστεί ανάγκη, διατήρηση ταχύτητας σε ανηφόρα κ.λπ.).
      Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά το Captur, ακολούθησε test drive με το Suzuki S-CROSS το οποίο άφησε θετικότατη οδηγική εντύπωση, αλλά φαίνεται να υστερεί στο εσωτερικό, όπου δείχνει μάλλον παρωχημένο σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν και τα αναλογικά όργανα στο ταμπλώ, καθόλου δεν με χάλασαν, (ιδίως το στροφόμετρο), άκρως ευανάγνωστα και οικεία σε σύγκριση με τα ψηφιακά του Captur ).
      Τέλος πάντων, είμαι πιό κοντά στο Captur λόγω LPG -σαφώς μειωμένο κόστος κίνησης, πιό ελκυστική σχεδίαση, καί πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης καί πολυμέσων.
      Όχι ότι το S-CROSS υστερεί, αλλά η υβριδική (καί η ηλεκτρική) τεχνολογία δεν αποτελούν επιλογή, τουλάχιστον στην παρούσα εξελικτική τους φάση.

      Αυτά κι ελπίζω να μην κούρασα.
      Οποιαδήποτε γνώμη (θετική ή αρνητική) για τα παραπάνω δύο μοντέλα, με έμφαση στα δύο ζητήματα του Captur, είναι ευπρόσδεκτη.

      ΣΣ.: ενδιαφέρον και χρήσιμο το πόστ από τον @Johnny1
      (πρόσθεσε πόντους προς την επιλογή του Captur).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Με τα φρένα τι παίζει ;
      σε όλα τα τεστ του Στέφου πατώνουν τα Suzuki

      Αυτό το θέμα με την απόσταση φρεναρίσματος, με απασχολεί έντονα καθώς το S-CROSS είναι η τοπ
      και μάλλον τελική επιλογή μου για αγορά, αλλά καθώς το βλέπω να επανέρχεται στα τεστ-ντράιβς,
      με ξενερώνει κάπως. 🙂

      Συζητώντας το θέμα με άτομο μάλλον "διαβασμένο" στα θέματα αυτοκινήτου,
      διατυπώθηκε η ενδιαφέρουσα άποψη ότι το ζήτημα είναι εντελώς δευτερεύον
      καθότι οι σχετικές μετρήσεις είναι αυτό ακριβώς: σχετικές
      καί συζητήσιμες.
      Υπό την έννοια, όχι ότι τα παιδιά που κάνουν τις δοκιμές και τις μετρήσεις
      δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά ότι το αποτέλεσμα των εν λόγω μετρήσεων
      εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες, π.χ. από τα λάστιχα των οχημάτων,
      ως την κατάσταση του οδοστρώματος (ακόμα κι αν γίνονται στο ίδιο οδικό σημείο)
      ως την ώρα και ημέρα δοκιμής, την θερμοκρασία, υγρασία, και κατάσταση του ίδιου
      του αυτοκινήτου κ.λπ. κ.λπ.

      Οπότε δημιουργείται το ερώτημα: υπάρχουν ανάλογες επίσημες μετρήσεις πέδησης,
      που να διενεργούνται σε σταθερό και ελεγχόμενο περιβάλλον με βάση
      αντικειμενικές συνθήκες και κανόνες, προϋποθέσεις δηλαδή υπό τις
      οποίες διενεργούνται τα γνωστά καί μη αμφισβητούμενα κρας-τέστ Euro NCAP?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.

      Εκτός από την τιμή του, ίσως;
      (κάπως σαν το παλιό καλό κρασί, που όσο παλιώνει ακριβαίνει...)

      Ωστόσο, αν κάνεις σύγκριση ουσίας με άλλα αντίστοιχα στην κατηγορία αυτοκίνητα, το S-CROSS αναδεικνύεται εύκολα VFM. (εξαρτάται βέβαια από το αν θέλεις να αγοράσεις περισσότερο αυτοκίνητο και λιγότερα i-thingies για ντράιβ-ιν-γκέιμινγκ ή το ανάποδο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Μεγάλες (χιλιομετρικά) κατηφόρες καί ταχύτητα από 4η καί άνω για ρολάρισμα ίσον αυτοκινητόδρομος.
      Στον Α7 (Κόρινθος-Καλαμάτα) έχω υπόψη μου δυο-τρια τέτοια σημεία κατάλληλα γιά δοκιμή. Για να δούμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos

    Latest posts made by metoikos

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Μεγάλες (χιλιομετρικά) κατηφόρες καί ταχύτητα από 4η καί άνω για ρολάρισμα ίσον αυτοκινητόδρομος.
      Στον Α7 (Κόρινθος-Καλαμάτα) έχω υπόψη μου δυο-τρια τέτοια σημεία κατάλληλα γιά δοκιμή. Για να δούμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Οταν φρενάρεις μη βάζεις νεκρά στο κιβώτιο παρά μονάχα λίγο πριν σταματήσεις

      Αυτό κάνω ή τουλάχιστον προσπαθώ να συνηθίσω να κάνω.
      Στο παρελθόν συνήθιζα να αφήνω το αμάξι να ρολλάρει με νεκρά (όταν και
      όποτε το σήκωνε η περίπτωση βέβαια) θεωρώντας ότι κάνω κάποια λίγη
      οικονομία καυσίμου και μειώνεται η καταπόνηση κινητήρα (δίσκοπλακες,
      ιμάντες,γρανάζια,κλπ) αλλά αυτό, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μπορεί να είναι
      καί μύθος καί σίγουρα δεν ισχύει στα HEV/EV (in theory...).
      Το ενδιαφέρον είναι ότι όπως φαίνεται στην οθόνη οργάνων η ροή ενέργειας
      από τον κινήτηρα προς μπαταρία και το αντίθετο γίνεται όπως πρέπει.
      Προφανώς θέλει δρόμο καί ταχύτητες το πράγμα για να φορτώσει,
      εντός πόλης η χρησιμότητα του συστήματος προορίζεται κυρίως για
      σταρτ-στοπ και τροφοδοσία infotainment.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Παρατηρώ τη μπαταρία λιθίου (mild hybrid) στον πίνακα οργάνων
      η ένδειξη φόρτισης να παραμένει στις 2 γραμμές (από τις πέντε
      συνολικά), σπάνια τσιμπάει 3η γραμμή και μετά από λίγο ξαναπέφτει
      στις 2 ενώ κάποιες φορές κατεβαίνει καί στη μία γραμμή.

      Υποθέτω ότι είναι θέμα χαμηλής φόρτισης λόγω έλειψης οδηγικών
      χιλιομέτρων σε κατάλληλες συνθήκες ταχύτητας καί απόστασης που να
      προκαλούν την ενεργοποίηση της λειτουργίας αναγέννησης ενέργειας.

      Αναρωτιέμαι ωστόσο μήπως εχει να κάνει τίποτα με την κατάσταση
      της μπαταρίας (αν και δεν θα έπρεπε βέβαια, καθότι είναι καινούργια).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Η ιπποδύναμη θα μειωθεί κατά 20 άλογα.

      Με το αυτόματο?Και τι θα πουλάει αυτόματο μεσαίο suv με 109 ίππους? Καληνύχτα

      Οι 129 ίπποι είναι από τον θερμικό. Δίνει και η μπαταρία 20 ίππους περίπου.

      Αναφέρεσαι στο τρέχον μοντέλο 1.4 mild?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Με όλα τα mild hybrid 1.4.

      Σε τί υποτίθεται ότι θα βοηθήσει αυτή η υποβάθμιση?
      Μείωση κατανάλωσης/ρύπων, ίσως? Όμως διατηρώντας το ίδιο βάρος (ή και αυξάνοτάς το λόγω αυτόματου κιβωτίου) πώς θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτό στην πράξη?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972

      Καλημέρα σε όλους.

      4ο Service, 239 euro, χωρίς τακάκια τελικά.

      Λίγο πεσμένη μπαταρία του ss λόγω λίγων χιλιομέτρων. 23κ.

      Υπήρχε ανάκληση του δοχείου (κάνιστρο) αναθυμιασεων, το οποιο έγινε αντικατάσταση.

      Έγινε και έκπτωση μου είπαν της τάξης του 10% αλλά δεν την πολυειδα...

      Η φωτό τής απόδειξης αρχειοθετήθηκε. Θα ανασυρθεί σε ένα έτος όταν θα κάνω (πιθανότατα στον ίδιο χώρο) το πρώτο μου σέρβις προκειμένου να γίνουν οι δέουσες συγκρίσεις. Μπάι δε γουέι, η εκπτώση 15% θεωρείται δεδομένη (δίδεται σε όλους τους πελάτες τους) ή αποτελεί προϊόν διαπραγμάτευσης (ή/καί κάποιο είδος μπόνους); 😎

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τι παίζει με τα ανταλλακτικά στα επίσημα συνεργεία της Σουζούκι κατά την διάρκεια της εγγύησης?

      Έχεις καρδιά?
      Κάθεσαι?

      Από καρδιά ok! κάτι λίγο χοληστερίνη. Κινδυνεύω?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Ρώτα τον μοραρη στην αγ.παρασκευη για τα φρένα.
      οταν θα αλλάξεις δίσκους βάλε καλούς aftermarket,τακάκια,υγρά φρένων (ATE,brembo)

      Μια συμβουλευτική επίσκεψη στο συγκεκριμένο συνεργείο φρένων, θα γίνει κάποια στιγμή μετά την παραλαβή του οχήματος, ειδικά αν διαπιστώσω θέμα φρένων, αν καί προς το παρόν αρκούμαι στη διαβεβαίωση του groover1972 ότι το αμάξι φρενάρει μια χαρά! 🙂
      Θέλω να ελπίζω πάντως οτι θα αργήσει η αλλαγή δίσκων (έως να μη χρειαστεί καθόλου κατά την ωφέλιμη ζωή του αυτοκινήτου καθώς εδώ και 30 χρόνια οδήγησης με 4 αυτοκίνητα -τα δύο μάλιστα μεταχειρισμένα- δεν έχω χρειαστεί τέτοια αλλαγή. Σίγουρα όμως με την πρώτη αλλαγή στα τακάκια θα αναζητήσω την τεχνογνωσία που απ' οτι διάβασα διαθέτουν.

      Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τι παίζει με τα ανταλλακτικά στα επίσημα συνεργεία της Σουζούκι κατά την διάρκεια της εγγύησης?
      Εχεις την ευχέρια να αγοράσεις ανταλλακτικά της προτίμησης σου και να τους τα πάς για τοποθέτηση ή πρέπει ντε και καλά να αρκεστείς σε αυτά που διαθέτει το συνεργείο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @czio said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Ενα upgrade στα φρένα θέλει (αν το κόστος είναι σε νορμαλ τιμες) και το κάνει ασυναγώνιστο

      Τι θα μπορούσε να περιλαμβάνει αυτό το upgrade? Ισως αλλαγή τακάκια με άλλα υψηλότερων προδιαγραφών ή και πιο εκετεταμένες επεμβάσεις (σιαγώνες/ δίσκοπλακες/άλλα εξαρτήματα...?)
      Καί από πλευράς εγγύησης τι ισχύει άραγε?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.

      Εκτός από την τιμή του, ίσως;
      (κάπως σαν το παλιό καλό κρασί, που όσο παλιώνει ακριβαίνει...)

      Ωστόσο, αν κάνεις σύγκριση ουσίας με άλλα αντίστοιχα στην κατηγορία αυτοκίνητα, το S-CROSS αναδεικνύεται εύκολα VFM. (εξαρτάται βέβαια από το αν θέλεις να αγοράσεις περισσότερο αυτοκίνητο και λιγότερα i-thingies για ντράιβ-ιν-γκέιμινγκ ή το ανάποδο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr