Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 123
    • Best 70
    • Groups 0

    metoikos

    @metoikos

    128
    Reputation
    15
    Profile views
    123
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    metoikos Unfollow Follow

    Best posts made by metoikos

    • RE: Crash Tests- Euro NCAP

      @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

      Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό😊 Γερμανικό...

      Το μόνο που αποδεικνύει, πέραν πάσης αμφιβολίας, το βίντεο είναι ότι αν σπρωξεις δύο αυτοκίνητα στο γκρεμό θα κατρακυλήσουν προς τά κάτω και θα υποστούν απροσδιόριστη ζημιά. (χαοτικό φαινόμενο, λέγεται) (αν και με ολίγην ΑΙ βοήθεια ο λέοντας θα μπορούσε να βγάλει φτερά και να "κατρακυλήσει" προς τα επάνω, αλλά θα τούς έπερναν χαμπάρι και θα τούς ξεφώνιζαν --το οποίον πάντως από διαφημιστικής επόψεως, (που είναι ο σκοπός του βίντεο), μπορεί να είχε και μεγαλίτερο ίμπακτ... ).

      Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...😁 😀

      χρονικόν σφάλμα: είναι ώρα τσίπουρου! 😀 😀

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      IMG-20251008-WA0000~3.jpg
      Η νούμερο 1 αιτία τροχαίων...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Πάντως, για να αποδίδουμε "τά τού Καίσαρος τώ Καίσαρι" καί "τά τού ("σοφού" υποτίθεται) Λαού τώ Λαώ", ο νέος ΚΟΚ πρίν γίνει νόμος τού κράτους, ήτανε υποτίθεται σε διαβούλευση γιά κάποιους μήνες.
      Οι συζητήσεις και οι τεκμηριωμένες αντιρρήσεις τότε θα έπρεπε να είχαν γίνει καί όχι εκ των υστέρων (όπως τώρα).
      Καί για ένα τόσο σοβαρό νομοθέτημα θα έπρεπε να είχε χυθεί πολύ περισσότερο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ μελάνι με αναλυτική και σε βάθος ενημέρωση του "κοινού". Και ιδιαιτέρως από την μεριά τού Ειδικού Τύπου της αυτοκίνησης.
      Καλά τα τέστ και οι δοκιμές καί οι εμβριθείς παρουσιάσεις, και τα ρεπορτάζ (μαθαίνουμε σχεδόν τα πάντα για κάθε μοντελάκι μήνες πρίν κυκλοφορήσει ενώ κοντεύουμε να γίνουμε πτυχιούχοι της ηλεκτροκίνησης και τις τεχνολογίας των υλικών --από σπάνιες γαίες για τα ηλεκτρονικά μέχρι τις νανο-μεμβράνες προστασίας) (λες κι αφόδευσε η φοράδα στο αλώνι, έτσι καί κόψει το χρώμα της κούρσας ή γρατζουνιστεί η ζάντα ενώ άμα σου πάρουν το δίπλωμα για 395 ημέρες είναι ήσσονος σημασίας!) ,
      Ωστε γιά το πλέον κρίσιμο θέμα τής οδικής νομοθεσίας, πού μπορεί να στοιχίσει πολύ ακριβά (οικονομικά, εργασιακά, ποινικά) θα έπρεπε να είχε δοθεί πολύ περισσότερη βαρύτητα και αρθρογραφία. (Θα μου πείς βέβαια, αυτά τα θέματα δεν κόβουν εισιτήρια ούτε προσελκύουν χορηγούς διαφημιστές κλπ...)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Εντάξει, το ότι δεν θα μας ανάψει "λαμπάκι μηχανής" ούτε θα μας αφήσει στο δρόμο θεωρείται δεδομένο το έχουμε εμπεδώσει... 😂 😂
      (ας μη προκαλούμε και την τύχη μας όμως με το να το λέμε συνέχεια... 🤞 😀 )

      Αν είχα άλλο αυτοκίνητο θα φοβόμουν να το αναφέρω, αλλά εδώ, όχι.

      A man is washing his car in his driveway when his neighbor, who drives a very expensive European sports car, comes over.

      The neighbor says, "That's a nice Suzuki. But doesn't it bother you that it doesn't have the prestige, the power, or the luxury of a real car?"

      The man just smiles, finishes washing his Suzuki, and says, "You know, I've had this car for 15 years. In that entire time, the only thing I've ever had to replace... was my neighbor."

      😎

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Λοιπόν μια και έπεσαν κάποιες ποινές, πολύ σωστά για να ηρεμήσουμε λίγο, ας δούμε τι έγινε με τα δύο μεγάλα εγκλήματα των τελευταίων χρόνων.

      ΜΑΤΙ & ΤΕΜΠΗ.

      Τι έγινε στο Μάτι ? Μια φωτιά από αυτές που γίνονται συχνά
      ...

      Αξιοπρόσεκτο και εν πολλοίς εύστοχο ποστ για το Μάτι.
      Ισως από το πιο ψύχραιμα και οξυδερκή σχόλια που έχω διαβάσει σε αυτό το τοπίκιον (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ κλπ).

      Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το αντίστοιχο για τα Τέμπη.

      ΥΓ. Από τα πολλά και εγκληματικά "στραβά κι ανάποδα" που συνετέλεσαν στην τραγωδία στο Μάτι, έχει διορθωθεί τίποτα εφτά χρόνια μετά; (δεν είναι ρητορικό το ερώτημα).

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όριο ταχύτητας 30χλμ./ώρα: Τελικά είναι εκνευριστικό ή σωτήριο;

      Πολύ ωραίο ερώτημα! --και κάπως προβοκατόρικο, επίσης. 🙂

      Πριν απαντήσουμε λοιπόν, τί θα λέγατε να ξεκινούσε χθές μιά πιλοτική παρακολούθηση (με ηλεκτρονικά μέσα, όχι ζαβολιές) τής ταχύτητας με την οποία κινούνται τα αυτοκίνητα των εισηγητών και τών ψηφισάντων τήν διάταξη αυτή;
      Ας πούμε παρακολούθηση σε καθημερινή βάση και για ένα δίμηνο, με την ανάλογη επιβολή και άμεση πληρωμή των σχετικών προστίμων για κάθε υπέρβαση των 30 χιλιομέτρων, που σχεδόν με βεβαιότητα θα έκαναν (και βεβαίως αφαίρεση πινακίδων σε υποτροπή, αυτόφωρα σε υπο-υποτροπή κλπ, κλπ).

      Κι έτσι, αφού μετά το δίμηνο αυτό τέστ θα μάς έχουν αποδείξει οι αναμάρτητοι σοφοί νομοθέτες μας τήν ευχέρεια τήρησης του εν λόγω ορίου, ας συμφωνήσουμε να διπλασιαστεί το πρόστιμο της σχετικής παράβασης και να προσθέσουμε επιπλέον ένα παραδειγματικό
      μαστίγωμα των παραβατών που θα διαπράττουν το αδιανόητο, να πυρπολούν την άσφαλτο με την αστρική ταχύτητα των ~40 χιλιομέτρων ανά ώρα.

      Υ.Γ. προσωπικά προσπαθώ να τηρώ, όσο μπορώ, το σχετικό όριο. Το αποτέλεσμα; τα μάτια να είναι στραμμένα περισσότερο χρόνο στο δείκτη ταχύτητας παρά στο δρόμο όπως οφείλει να κάνει ένας οδηγός προς αποφυγή ατυχήματος σεβόμενος τον εαυτό του και τους άλλους που κυκλοφορούν τριγύρω.
      Τι πιστεύετε; έχει βελτιωθεί η οδική μου συμπεριφορά ή έχω γίνει πιό επικίνδυνος στην αγωνία μου, πασχίζοντας να τηρήσω το όριο;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Renault Captur II

      @groover1972 said in Renault Captur II:

      Ελπίζω να σε βοήθησα...

      Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
      βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!

      Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

      Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
      κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
      Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
      συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
      παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
      αυτοκινήτων.
      Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
      Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
      των ~25,000)

      Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
      απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
      γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
      ενδεχομένως νήμα.

      Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια

      Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
      παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
      Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
      λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
      τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
      αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
      καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      https://www.protothema.gr/politics/article/1716583/mia-seira-adeia-kathismata-apousa-i-adipoliteusi-apo-tin-kideia-tou-dionusi-savvopoulou/

      "Απούσα η αντιπολίτευση από την κηδεία του Διονύση Σαββόπουλου"
      Κακώς-κάκιστα δεν πήγαν όσοι συνειδητά (και "ιδεολογικά" 😖 ) δεν πήγαν. Ο Νιόνιος, τότε που είχε, έδωσε και στην τέχνη και στη κοινωνία, ίσως και στην πολιτική (όχι στην στενά κομματική της έννοια).

      Οι καλλιτέχνες, λόγω της προβολής καί της αποδοχής που απολαμβάνουν, το θέλουν δεν το θέλουν, αποτελούν πρότυπα
      που επηρεάζουν τις συμπεριφορές των μαζών (γιαυτό κι αποτελούν το καλύτερο υλικό ιδεολογικής χειραγώγησης).
      Τα πρότυπα διαθέτουν πρόσημο.
      (Αυτή η "άτιμη" η ελληνική γλώσσα, πώς "ύπουλα" τίς δένει μεταξύ τους τίς έννοιες και "τις βασικές μας τίς αρχές" κι "όποιος δεν καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά καί πού πηγαίνει").
      Οι καλλιτέχνες και συνεπώς η Τέχνη, άν καί δεν μπορεί να αλλάξει την Ιστορία και τη ζωή, μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να κάνει κάτι σπουδαιότερο: να Τής δώσει νόημα, το καθαρότερο καύσιμο του πολιτισμού! (τύφλα να χουνε τα ηλεχτρικά τα φεβ που λέει κι ο γάτος).
      Όμως όταν τα πρόσημα εναλλάσσονται και τα νοήματα (αντίς να εξελίσσονται) συγχέονται, όταν αναιρούνται καί θολώνουν (ακόμα χειρότερα όταν αποκηρύσσονται) η Ιστορία λοξοδρομεί και η εξέλιξη πέφτει σε βρόγχο οπισθοδρόμησης. Καί πάμε πάλι απ' την αρχή...
      - Σιγά το νέο! θα μου πείς και θα συμφωνήσω.

      Υ.Γ. Σκρολλάροντας τις φωτογραφίες με τους "παραστάντας" την κηδεία, όλο κάτι γερόντια σκυθρωπά εμφανίζονταν και μου χαλάγανε τη μέρα γιατί μου θύμιζαν το (ελαφρώς παραφρασμένο) ανεπανάληπτο απόφθεγμα: "Εβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε γεράσαμε..." 😢

      ΥΓ. 2 Εξαίρεση εκείνος ο μπαγάσας ο Γερμανός με κοντομάνικο, να δίνει μια νότα αισιοδοξίας ότι "υπάρχει ζωή μετά.." 😁

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @alexandros-k said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @metoikos said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Δυστυχώς, αυτός που χτυπήσει πεζό είναι αυτός που ευθύνεται ακόμα κι όταν δεν φταίει (αντικειμενικό αδίκημα). Στην προκειμένη περίπτωση αν καταφέρει καί αποδείξει ότι ήταν σταματημένος ίσως αποφύγει τα χειρότερα.

      Δλδ πηγαινεις κανονικα στο δρομο σου.... βγαινει καποιος απο στοπ.... σε τρακαρει και σε ριχνει πανω σε πεζο. Δεν φερει αυτος 100% την ευθυνη για τον τραυματισμο του πεζου ?

      Πρέπει να αποδείξεις ότι ήσουν απόλυτα νόμιμος σχετικά με την ταχύτητα καί την οδηγική σου ικανότητα, καθώς καί ότι έκανες όλες
      τίς ενέργειες αποφυγής τού πεζού ή ότι ήταν αδύνατον να τον αποφύγεις. Όπως καταλαβαίνεις μπλέκεις άσχημα με δικαστικές διαδικασίες ανακρίσεις δικηγόρους κ.λπ. κ.λπ. Είναι να μη σού τύχει και δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι τελικά βγαίνεις αλώβητος δηλ. χωρίς συνέπειες, γιατί οικονομικά σίγουρα μόνο ζημιωμενος καταλήγεις να είσαι. Κι εδώ υπεισέρχεται το μεγάλο και αμφιλεγόμενο θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης σε νομικό επίπεδο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις στο SCROSS, αλλά όπου χρειάστηκε να φρεναρω, μια χαρά φρενάρει, χωρίς πρόβλημα...

      ...τελικά μιά χαρά φρενάρει, όταν "ο μή γένοιτο" χρειαστεί!
      όπως στην παρακάτω περίπτωση, όπου πηγαίνοντας προχθές αμέριμνοι προς Νάουσα (2025-08-30 18:32) "πέσαμε" πάνω σε αυτό το πολύ σπεκτάκιουλαρ θέαμα! Δεν πέσαμε βέβαια στην κυριολεξία, καθότι το αμάξι σταθηκε στο ύψος του καί φρενάρισε άψογα ως όφειλε, παρόλο που ο οδηγός (ο υπογράφων) δεν ήτονε καί στην καλλίτερη κατάσταση άφτερ 500+ χιλιόμετρα οδήγησης οπότε και η "ασκηθείσα" πέδηση δεν θα έλεγα ότι ήτανε καί τόσο ακαριαία κλπ κλπ...
      (τελικά καλές οι μετρήσεις και τα 100-0 ή τα 0-100 σε 9" αλλά αυτό που τελικά μετράει είναι το (πραγματικό) αποτέλεσμα στο πεδίο...)

      NaousaFallenTree.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos

    Latest posts made by metoikos

    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

      οι διάφορες είναι μικρές/αμελητέες και μόνο σε ειδικές διαδρομές. γιαυτο και το έκαναν.

      Ωστόσο, ακόμα καί αμελητέο να είναι το όφελος, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, έχει την αξία της. Δείχνει να σέβεται ένα βασικό κανόνα της αγοράς --την λεγόμενη και "ελεύθερη" και την οποία πρώτοι και καλύτεροι εξευτελίζουν εκείνοι που ομνύουν στο όνομά της-- κανόνας ο οποίος πολύ απλά και λογικά λέει ότι πρέπει να πληρώνεις αυτό που αγοράζεις καί όχι αυτό που αυθαίρετα ο πωλητής (λόγω της δεσπόζουσας ή μονοπωλιακής θέσης που κατέχει) σού επιβάλλει να πληρώσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      Το καλό με την Ολυμπία Οδό είναι ότι έχει υλοποιήσει τήν Χιλιομετρική Χρέωση διοδίων. (Οι άλλοι παραχωρησιούχοι "δυκολεύονται" 😑 )
      Τα οποία βέβαια κατά κοινή ομολογία μάλλον είναι από τα ακριβότερα της Ευρώπης (τόσο σε απόλυτους αριθμούς --σεντς ανά χιλιόμετρο, όσο και αναλογικά --με βάση την αγοραστική δύναμη τού ελληνα σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ΕΥ-χώρες).
      Τέλος πάντων, το Πάτρα-Πύργος είναι ένα καλό έργο που θα σώσει ζωές!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @alexandros-k said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @metoikos said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Δυστυχώς, αυτός που χτυπήσει πεζό είναι αυτός που ευθύνεται ακόμα κι όταν δεν φταίει (αντικειμενικό αδίκημα). Στην προκειμένη περίπτωση αν καταφέρει καί αποδείξει ότι ήταν σταματημένος ίσως αποφύγει τα χειρότερα.

      Δλδ πηγαινεις κανονικα στο δρομο σου.... βγαινει καποιος απο στοπ.... σε τρακαρει και σε ριχνει πανω σε πεζο. Δεν φερει αυτος 100% την ευθυνη για τον τραυματισμο του πεζου ?

      Πρέπει να αποδείξεις ότι ήσουν απόλυτα νόμιμος σχετικά με την ταχύτητα καί την οδηγική σου ικανότητα, καθώς καί ότι έκανες όλες
      τίς ενέργειες αποφυγής τού πεζού ή ότι ήταν αδύνατον να τον αποφύγεις. Όπως καταλαβαίνεις μπλέκεις άσχημα με δικαστικές διαδικασίες ανακρίσεις δικηγόρους κ.λπ. κ.λπ. Είναι να μη σού τύχει και δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι τελικά βγαίνεις αλώβητος δηλ. χωρίς συνέπειες, γιατί οικονομικά σίγουρα μόνο ζημιωμενος καταλήγεις να είσαι. Κι εδώ υπεισέρχεται το μεγάλο και αμφιλεγόμενο θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης σε νομικό επίπεδο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Δυστυχώς, αυτός που χτυπήσει πεζό είναι αυτός που ευθύνεται ακόμα κι όταν δεν φταίει (αντικειμενικό αδίκημα). Στην προκειμένη περίπτωση αν καταφέρει καί αποδείξει ότι ήταν σταματημένος ίσως αποφύγει τα χειρότερα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      "Βασικά", it's not a bug, it's a feature! 🙃

      Ακόμα "πιό βασικά" πάντως, καί μέχρι να υπάρξει μία πραγματικά πειστική εξήγηση, το συγκεκριμένο feature χαρακτηρίζεται σαχλαμάρα (θεωρία συνωμοσίας: δεν αποκλείεται να υλοποιήθηκε εσκεμμένα για να "κρύψει" κάποια μεγαλύτερη σαχλαμάρα, --τα κάνουν αυτά οι ντιβέλοπερς 😜 ) .

      Το ερώτημα λοιπόν παραμένει: γιατί να μην σβήσει εντελώς, από τη στιγμή που είναι τραβηγμένο το χειρόφρενο?

      Χωρίς χειρόφρενο θα είχε λογική το επιχείρημα ότι μπορεί να "ξεχαστείς και να κατέβεις και το αυτοκίνητο να φύγει." αλλά και πάλι με το να παίρνει μπρός, η υποθετική φυγή δεν αποτρέπεται απλώς ΙΣΩΣ σε προειδοποιεί λέγοντας (με τη γλώσσα στο μάγουλο) "κοίτα έχω σβήσει αλλά παίρνω μπροστά για να σου θυμίσω να με σβήσεις..."
      Στην τελική, ας άρχιζε τα μπιπ-μπιπ, όπως όταν ξεκινάς χωρίς ζώνη.!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...

      @dettol said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:

      .... Εξοδο ειναι το μαυρο ψωμι, εξοδο ειναι και το παντεσπανι 🙂

      Το μαύρο ψωμί είναι ακριβότερο από το παντεσπάνι πλέον...
      (το λες κι "ανάπτυξη" αυτό. καί υπό μίαν έννοια είναι όντως. ανάπτυξη τών ανισοτήτων...)😏

      Υ. Γ. για να είμαι ειλικρινής, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο Μήτσος (ο Κουτσούμπας) περνάει με 800 το μήνα. Αν αληθεύει, να μάς πεί πώς το κάνει , τέτοιο Νόου Χάου πρέπει να είναι στο πάμπλικ ντομέιν ,,,,, 😁

      posted in Αντίλογος
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      αυτα ειναι υποχρεωτικα....
      υπαρχει tip απενεργοποιησης βεβαια...
      λιγο να πιανουν τα χερια σου

      https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=106&t=34856&p=950587&hilit=start+stop#p885082

      μπά! πολλά φεγγάρια τώρα που έχω πάψει να το παίζω χάρντγουερ-γκάι, άλλωστε όπως λένε, γιού καν'τ τιτσ ολντ ντογκ νιού τρικς...
      Εχω πλέον επιστρέψει στην βασική αρχή "ιφ άιν'τ μπρόουκ, ντον'τ φιξ ιτ".
      Οπότε προτιμώ τις σοφτγουεαρ λύσεις, αν διατίθενται βέβαια.

      (σαν να το παράτραβηξα το γουόρντ-μιξ , ελπίζω να βγάζει νόημα) 😇

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      επισης, καντε μια βολτα απο το νημα των βιτ να δειτε τι χανετε....

      ... σαββατοβραδο με γλεντι στη καλυβα στη βρωμονερα με τσιπουρα, ψησιματα και μεζεδες απο τις κυριες και εναν μαστερ σεφ

      η λέξη "τσιπουρα" συνιστά κλικ-μπέιτ! (ανεξάρτητα πού πέφτει ο τόνος...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Ξεκουμπώνεις την ζώνη ασφαλείας (οδηγού) το αμάξι παίρνει μπρός! (Νοτ Οκ!)

      Γιατί κάποιοι έβγαιναν από το αμάξι, χωρίς να σβήσουν...

      Αυτή ήταν μία από τις σκέψεις που έκανα, όταν το παρατήρησα για πρώτη φορά.
      Ωστόσο, θα ήταν καλύτερο να υπάρχει μια χρονο-καθυστέρηση (τάιμ-άουτ) πριν πάρει μπρος, γιατί πολλές φορές συνήθως κάνεις απλά ολιγόλεπτη στάση και έξοδο από το αμάξι για κάποιο λόγο, καί φυσικά ξαναμπαίνεις και συνεχίζεις.

      (υποχρεωτικό λόγω νομοθεσίας πια νομίζω)
      Όπως και αν ανοίξεις την πόρτα.

      Καί τί εξυπηρετεί/διασφαλίζει το να παίρνει μπρος το αμάξι?
      Προτιμότερο θα ήταν , εφόσον το αμάξι είναι σταματημένο (καί μάλιστα με χειρόφρενο) να σβήνει εντελώς. Όχι?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Αυτό που μοιάζει περίεργο και μάλλον ενοχλητικό με το Σταρτ/Στοπ, είναι καί το εξής:

      • Σταματάς, βάζεις χειρόφρενο, βάζεις νεκρά, αφήνεις συμπλέκτη το αμάξι σβήνει. (Οκ!)
      • Ξεκουμπώνεις την ζώνη ασφαλείας (οδηγού) το αμάξι παίρνει μπρός! (Νοτ Οκ!)

      Αν καί κάνω κάποιες υποθέσεις για τον λόγο που μπορεί να συμβαίνει αυτό, υπάρχει κάποια επίσημη καί πειστική εξήγηση?
      Υπάρχει τρόπος (ρύθμιση) να σταματήσει να γίνεται αυτό? να μην παίρνει μπρος δηλαδή το αμάξι με το που απασφαλίζεις την ζώνη?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr