Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 7
    • Groups 0

    Best posts made by metoikos

    • RE: Renault Captur II

      @groover1972 said in Renault Captur II:

      Ελπίζω να σε βοήθησα...

      Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
      βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!

      Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

      Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
      κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
      Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
      συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
      παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
      αυτοκινήτων.
      Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
      Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
      των ~25,000)

      Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
      απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
      γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
      ενδεχομένως νήμα.

      Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια

      Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
      παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
      Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
      λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
      τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
      αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
      καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Στο πιό κάτω λίνκ είναι ένα αρκετά κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με την απόσταση ακινητοποίησης
      (Stopping Distance) ενός οχήματος (από δεδομένες ταχύτητες ως το μηδέν).

      https://www.brake.org.uk/get-involved/take-action/mybrake/knowledge-centre/speed/stopping-distances

      Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η διάκριση ανάμεσα σε Thinking Distance (Απόσταση Συνειδητοποίησης)
      και Braking Distance (Απόσταση Πέδησης)

      • Απόσταση Συνειδητοποίησης, είναι η απόσταση που διανύει το όχημα ώσπου ο οδηγός
        να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο, να αποφασίσει πώς θα ενεργήσει καί τέλος να πατήσει
        το φρένο (ή να κάνει κάτι άλλο, π.χ. ελιγμό αποφυγής).
      • Απόσταση Πέδησης είναι η απόσταση που διανύει το όχημα από το ξεκίνημα του φρεναρίσματος
        ως την πλήρη ακινητοποίηση του.

      Το άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο που αναφέρεται στο άρθρο είναι ότι η αύξηση της απόστασης είναι ανάλογη
      με το τετράγωνο (!) της αύξησης της ταχύτητας.
      Αν ένα όχημα από τα 100 χλμ ως το 0 χρειάζεται 40 μέτρα, από τα 110 χλμ (10% παραπάνω)
      δεν θα χρειαστεί 44 μέτρα (4 μέτρα ή 10% παραπάνω από πριν) αλλά 56 μέτρα
      (δλδ, 16 μέτρα παραπάνω αφού 4 στο τετράγωνο = 16 μέτρα!)
      Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και μικρές διαφορές στην ταχύτητα επηρεάζουν δραματικά την απόσταση.
      (αν π.χ. φρενάρεις όχι από τα 100 αλλά από τα 102 χλμ, τότε αντί για 40 θα πας στα 43,2 μέτρα,
      από τα 103 χλμ πας στα 44,8 κλπ.)

      Το ερώτημα εδώ είναι, κατά πόσον στις μετρήσεις, όπως αυτή του βίντεο, λαμβάνεται υπόψην
      η Απόσταση Συνειδητοποίησης (Thinking Distance)
      ο χρόνος δηλαδή που χρειάζεται ο οδηγός-δοκιμαστής για να συνειδητοποιήσει ότι το όχημα έπιασε
      τα 100 χλμ ώστε να αποφασίσει να φρενάρει;
      Η για να το θέσω αλλιώς, πως μπορεί να είναι βέβαιος ο οδηγός ότι πάτησε φρένο στα 100 κι όχι στα 103 ή στα 98 χλμ;

      Αυτό δεν σημαίνει ότι οι μετρήσεις που γίνονται στις δοκιμές στερούνται αξίας καί καλό είναι να τις έχουμε,
      απλώς είναι ενδεικτικές καί μάλλον μικρή συμμετοχή (πρέπει να) έχουν στην συνολική αξιολόγηση
      της ασφάλειας (ή ανασφάλειας) ενός αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Μάλλον κάποιο επίσημο μέσο θα έπρεπε να ασχοληθεί.

      Υπάρχει κάτι τέτοιο? "επίσημο μέσο" δηλαδή, που να ασχολείται με σχετικά θέματα.

      Πάντως όντως test των παλιότερων γενεών έχουν δώσει 35-37 μέτρα απόσταση φρεναρίσματος.

      Εφ' όσον ισχύει αυτό, (και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), μιλάμε για διαφοροποίηση προς το χειρότερο 5-10 μετρα min-max, που αποτελεί κυριολεκτικά απαράδεκτο downgrade! Από τη μιά ADAS (μέχρι καμερούλες να δεις αν "νυστάζει" ο οδηγός) κι από την άλλη υποβάθμιση συστήματος φρένων? Δεν δικαιολογούνται αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: Renault Captur II

      Πρώτη φορά στο φόρουμ, επιλέγω το νήμα RENAULT γιατί είμαι κοντά σε παραγγελία Captur (TCe 100 LPG). Έκανα πρόσφατα ένα σύντομο test drive, (πολύ σύντομο για να αποκτήσω εικόνα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) κυρίως σε αστικό/ημιαστικό δίκτυο με ταχύτητες που φυσικά δεν ξεπέρασαν τα 90 χλμ. Η γενική αίσθηση ήταν καλή, ωστόσο με προβλημάτισαν δύο πράγματα:

      • το ελαφρύ τιμόνι
      • η όχι καί τόσο ζωηρή απόδοση του κινητήρα.

      Βέβαια, το ελαφρύ τιμόνι μπορεί να είναι και πλεονέκτημα σε αστικό περιβάλλον (παρκάρισμα κ.λπ.) δεν ξέρω όμως αν θα παρέχει την απαραίτητη αίσθηση σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες στο όριο (~130 χλμ) ή και λίγο παραπάνω.
      Το δεύτερο θέμα είναι κατά πόσον οι 100 ίπποι καί τα 170Νm ροπής του συγκεκριμένου κινητήρα προσφέρουν την χρειαζούμενη ενεργητική ασφάλεια κατά την οδήγηση κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (προσπέρασμα, επιτάχυνση άν παραστεί ανάγκη, διατήρηση ταχύτητας σε ανηφόρα κ.λπ.).
      Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά το Captur, ακολούθησε test drive με το Suzuki S-CROSS το οποίο άφησε θετικότατη οδηγική εντύπωση, αλλά φαίνεται να υστερεί στο εσωτερικό, όπου δείχνει μάλλον παρωχημένο σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν και τα αναλογικά όργανα στο ταμπλώ, καθόλου δεν με χάλασαν, (ιδίως το στροφόμετρο), άκρως ευανάγνωστα και οικεία σε σύγκριση με τα ψηφιακά του Captur ).
      Τέλος πάντων, είμαι πιό κοντά στο Captur λόγω LPG -σαφώς μειωμένο κόστος κίνησης, πιό ελκυστική σχεδίαση, καί πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης καί πολυμέσων.
      Όχι ότι το S-CROSS υστερεί, αλλά η υβριδική (καί η ηλεκτρική) τεχνολογία δεν αποτελούν επιλογή, τουλάχιστον στην παρούσα εξελικτική τους φάση.

      Αυτά κι ελπίζω να μην κούρασα.
      Οποιαδήποτε γνώμη (θετική ή αρνητική) για τα παραπάνω δύο μοντέλα, με έμφαση στα δύο ζητήματα του Captur, είναι ευπρόσδεκτη.

      ΣΣ.: ενδιαφέρον και χρήσιμο το πόστ από τον @Johnny1
      (πρόσθεσε πόντους προς την επιλογή του Captur).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Με τα φρένα τι παίζει ;
      σε όλα τα τεστ του Στέφου πατώνουν τα Suzuki

      Αυτό το θέμα με την απόσταση φρεναρίσματος, με απασχολεί έντονα καθώς το S-CROSS είναι η τοπ
      και μάλλον τελική επιλογή μου για αγορά, αλλά καθώς το βλέπω να επανέρχεται στα τεστ-ντράιβς,
      με ξενερώνει κάπως. 🙂

      Συζητώντας το θέμα με άτομο μάλλον "διαβασμένο" στα θέματα αυτοκινήτου,
      διατυπώθηκε η ενδιαφέρουσα άποψη ότι το ζήτημα είναι εντελώς δευτερεύον
      καθότι οι σχετικές μετρήσεις είναι αυτό ακριβώς: σχετικές
      καί συζητήσιμες.
      Υπό την έννοια, όχι ότι τα παιδιά που κάνουν τις δοκιμές και τις μετρήσεις
      δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά ότι το αποτέλεσμα των εν λόγω μετρήσεων
      εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες, π.χ. από τα λάστιχα των οχημάτων,
      ως την κατάσταση του οδοστρώματος (ακόμα κι αν γίνονται στο ίδιο οδικό σημείο)
      ως την ώρα και ημέρα δοκιμής, την θερμοκρασία, υγρασία, και κατάσταση του ίδιου
      του αυτοκινήτου κ.λπ. κ.λπ.

      Οπότε δημιουργείται το ερώτημα: υπάρχουν ανάλογες επίσημες μετρήσεις πέδησης,
      που να διενεργούνται σε σταθερό και ελεγχόμενο περιβάλλον με βάση
      αντικειμενικές συνθήκες και κανόνες, προϋποθέσεις δηλαδή υπό τις
      οποίες διενεργούνται τα γνωστά καί μη αμφισβητούμενα κρας-τέστ Euro NCAP?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δε θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάτι στα νεότερα.

      Εκτός από την τιμή του, ίσως;
      (κάπως σαν το παλιό καλό κρασί, που όσο παλιώνει ακριβαίνει...)

      Ωστόσο, αν κάνεις σύγκριση ουσίας με άλλα αντίστοιχα στην κατηγορία αυτοκίνητα, το S-CROSS αναδεικνύεται εύκολα VFM. (εξαρτάται βέβαια από το αν θέλεις να αγοράσεις περισσότερο αυτοκίνητο και λιγότερα i-thingies για ντράιβ-ιν-γκέιμινγκ ή το ανάποδο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Μεγάλες (χιλιομετρικά) κατηφόρες καί ταχύτητα από 4η καί άνω για ρολάρισμα ίσον αυτοκινητόδρομος.
      Στον Α7 (Κόρινθος-Καλαμάτα) έχω υπόψη μου δυο-τρια τέτοια σημεία κατάλληλα γιά δοκιμή. Για να δούμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      metoikos
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr