-
Λοιπόν μια και έπεσαν κάποιες ποινές, πολύ σωστά για να ηρεμήσουμε λίγο, ας δούμε τι έγινε με τα δύο μεγάλα εγκλήματα των τελευταίων χρόνων.
ΜΑΤΙ & ΤΕΜΠΗ.
Τι έγινε στο Μάτι ? Μια φωτιά από αυτές που γίνονται συχνά στις μεσογειακές χώρες και στην Ελλάδα, που συχνά έχουμε ιδιαίτερες συνθήκες και τις κάνουν επικίνδυνες.
Ετσι εξαπλώθηκε και κατέβηκε από την Πεντέλη στον Ευβοικό.
Τι βρήκε εκεί ? Ολη την παθογένεια του ελληνικού κράτους μαζεμένη, αλλά και όλη την πελατειακή αντίληψη που συντηρείται αιώνες τώρα σε αυτήν την χώρα από τους πολίτες και το πολιτικό σύστημα.
Τι είχαμε στο Μάτι και στην ευρύτερη περιοχή.
Πεύκα χωρίς κάποια αντιπυρική προστασία, αφού τα δασαρχεία κοιτάνε που θα δημιουργήσουν θέμα σε πολίτες, ώστε να τα πάρουν για να τα ξεδημιουργήσουν τα θέματα.
Αλλά και πολίτες που έχτισαν αυθαίρετα και άναρχα.
Πως έγινε αυτό ?
Μα γιατί το κράτος, οι πολιτικοί και οι πολίτες βολεύονταν με την αυθαίρετη δόμηση.
Που να κάνουν τώρα σχέδια πόλης, άστους να χτίσουν όπως θέλουν και βγάζουμε νόμους αυθαιρέτων και τους παίρνουμε και κανένα φράγκο και τους ψήφους.
Αλλά δεν έκαναν μόνο αυτό. Εβγαλαν νόμο, που ενώ οι διαπλατύνσεις δρόμων έχουν συνήθως αυταποζημίωση, δηλαδή κάθε παρόδιος ιδιοκτήτης για συνολικό πλάτος δρόμου μέχρι 20 μ. παραχωρεί δωρεάν το δικό του κομμάτι.
Παράδειγμα έχουμε αγροτικό δρόμο πλάτους 4 μ. Θέλουμε να τον κάνουμε 10 μ. Παίρνουμε 3 μ. από κάθε πλευρά και δεν πληρώνουμε τίποτα για την γη.
Αν όμως υπάρχει κάτι πάνω στην γη, τότε αυτό το πληρώνει το κράτος, ο δήμος κλπ.
Ετσι και στο Μάτι και σε όλη την Ελλάδα, οι αυθαιρετούχοι, προκειμένου να μην τους φαρδύνουν τον δρόμο, έχτισαν αυθαίρετες μεν ακριβές δε μάντρες, που για να φαρδύνει ο δρόμος έπρεπε να αποζημιωθούν. Και έτσι οι δρόμοι των 4 μ. με τις πέτρινες μάντρες εκατέρωθεν και τον αέρα των 10 μπορώρ, έδρασαν σαν φλογοβόλα.
Οντως φταίνε λοιπόν οι πολίτες ως προς τα παραπάνω.
Αλλά τι έκανε η πολιτεία ? Αυτά όλα υπήρχαν τα έβλεπαν όλοι με το μάτι, με τον γούγλη με πολλούς τρόπους.
Τι έκαναν λοιπόν οι υπηρεσίες του Δήμου ?
Τι προτάσεις έκαναν για περιπτώσεις Κινδύνου ?
Τι έκανε η περιφέρεια ?
Η πολιτική προστασία ?
Η δασική υπηρεσία ?
Οι τοπικοί βουλευτές ?
Οι κυβερνήσεις ?
Και βέβαια αφού κανείς δεν έκανε τίποτα, είχαν όλοι οι παραπάνω ένοχοι την απαίτηση να βρουν την λύση, υπό την πίεση της φωτιάς, οι τροχονόμοι και οι πυροσβέστες.
Και αφού δεν βρέθηκε από αυτούς ο άλλος θεσμός - παρωδία που έχουμε που αυτοαποκαλείται δικαιοσύνη, τους θεώρησε τους μόνους ενόχους και τους τιμώρησε, αφού δεν τόλμησε να τιμωρήσει τους πραγματικούς ενόχους.
-
μαλιστα
αναλυση για το ματι με συμπεραζμα 'Οντως φταίνε λοιπόν οι πολίτες ως προς τα παραπάνω.'
στη κουβεντα για τα τεμπηκολυμπηθρες ποινικων
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Εσύ είσαι απολογητής των αριστερών.
Εγώ δεν είμαι κανενός.
Άρα περιμένουμε να πεις το φταίμε...
παντα πανεξυπνες απαντησεις με τη βαθεια κουλτουρα της δεξιας διανοησης
Δεξιά διανόηση από τη μια, ηθικό πλεονέκτημα από την άλλη !
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Λοιπόν μια και έπεσαν κάποιες ποινές, πολύ σωστά για να ηρεμήσουμε λίγο, ας δούμε τι έγινε με τα δύο μεγάλα εγκλήματα των τελευταίων χρόνων.
ΜΑΤΙ & ΤΕΜΠΗ.
Τι έγινε στο Μάτι ? Μια φωτιά από αυτές που γίνονται συχνά
...Αξιοπρόσεκτο και εν πολλοίς εύστοχο ποστ για το Μάτι.
Ισως από το πιο ψύχραιμα και οξυδερκή σχόλια που έχω διαβάσει σε αυτό το τοπίκιον (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ κλπ).Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το αντίστοιχο για τα Τέμπη.
ΥΓ. Από τα πολλά και εγκληματικά "στραβά κι ανάποδα" που συνετέλεσαν στην τραγωδία στο Μάτι, έχει διορθωθεί τίποτα εφτά χρόνια μετά; (δεν είναι ρητορικό το ερώτημα).
-
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, βρέθηκε σταθμάρχης στον 3ο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας.
Πως βρέθηκε ? Μα γιατί ήταν κομματόσκυλο. Οπως χιλιάδες άλλοι τέτοιοι βολεμένοι στην χώρα μας.
Και δίπλα του και ανώτεροι του, άλλα κομματόσκυλα με μηδενική αίσθηση ευθύνης, που σε ένα σοβαρό κράτος, ίσως να αντιμετώπιζαν και θανατική ποινή.
Κάποιοι παλιότεροι στον σιδηρόδρομο, δεκαετίες πίσω είχαν γράψει έναν κανονισμό. Αυτός ο κανονισμός προέβλεπε ότι μπορεί να υπάρχουν και ανίκανοι σε θέσεις ευθύνης.
Ετσι ο τυπάκος δεν θα ήταν μόνος του στον σταθμό στην βάρδια του, αλλά θα είχε και δύο εμπειρότερους.
Και τι έκαναν οι εμπειρότεροι ? Ο ένας πήγε να πάρει σουβλάκια στον γιο του και ο άλλος είπε σιγά μην κάτσω να φυλάω τον μαλάκα... Και αυτά εν γνώσει τους ότι το ιντερσίτι είχε καθυστερήσει και έπρεπε να περάσει γρήγορα από τον σταθμό και ότι κατέβαινε εμπορικό.
Δεν περίμεναν τουλάχιστον να είναι παρόντες στους χειρισμούς του ιντερσίτι, ώστε άμα μπεί στην σωστή γραμμή, μετά είχε μόνο το εμπορικό και μετά ησυχία μέχρι τις 5 το πρωί που θα πέρναγε κανένα άλλο εμπορικό από Αθήνα.
Τον άφησαν μόνο του. Μέχρι σήμερα δεν έχουν μπει ούτε μια μέρα φυλακή. Γιατί τυπικά δεν ήταν παρόντες στο ατύχημα.
Δηλαδή είσαι σκοπός, την κοπανάς, γίνεται επίθεση και δεν φταίς αφού δεν ήσουν εκεί να την αποκρούσεις.
Πάμε λίγο στα ξυλόλια και τα υπόλοιπα. Οντως έχουμε απορία για την πυρόσφαιρα. Αλλά υπήρξε μια εποχή προσπάθεια να σπιλωθούν οι μηχανοδηγοί της εμπορικής ότι τάχα στα 2 - 3 τμ της καμπίνας οδήγησης είχαν βάλει εκατοντάδες κιλά ξυλολίου.
Δεν θα μπω στην ουσία των ανοησιών και μη ανοησιών που έχουν ακουστεί. Ας τα βρουν οι ειδικοί.
Και πάμε στους κύριους ενόχους.
Το πολιτικό σύστημα και η δημόσια διοίκηση από το 2011 και μετά που έπρεπε να είχε τελειώσει η σύμβαση 717.
Και βέβαια και η δικαιοσύνη που δεν έκανε ούτε εδώ την δουλειά της.
Από την αρχή του δυστυχήματος, έγινε προσπάθεια από κάποιους ενόχους, να δοθούν ευθύνες στους μηχανοδηγούς και στην Χελλένικ τρέιν, λες και τα τρένα έχουν τιμόνια.
Αυτό έγινε για να μην πειραχτούν τα κόμματα και τα κομματόσκυλα.
Ενοχος λοιπόν ο Κούλης, ο Καραμανλής ο μικρός, αλλά και όσοι ήταν πρωθυπουργοί και υπουργοί-υφυπουργοί υπεύθυνοι για την σύμβαση 717. Οπως βέβαια και δημόσιοι υπάλληλοι και οσετζήδες.
Εδώ αρχίζει το παιχνίδι. Οσοι ένοχοι έχουν γλυτώσει λόγω παραγραφής, κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους.
Οι άλλοι αθωώνουν τους δικούς τους στο Μάτι, ελπίζοντας ότι θα την γλυτώσουν και αυτοί που είναι το πιο πιθανό.
Το ίδιο και στους παρακάτω ενόχους.
Εδώ είναι το λάθος της Μητέρας. Πολιτικοποίησε τον πόνο της, αλλά δεν στράφηκε στο πολιτικό σύστημα, παρά μόνο στην κυβέρνηση. Και το χειρότερο πήρε αγκαζέ τους ενόχους της αντιπολίτευσης, ξεχνώντας το βασικό νομικό θέσφατο, ένοχος ένοχον ου ποιεί.
Αντίθετα ο Πατέρας με τον Τριπλό πόνο, στάθηκε πολύ πιο σοβαρός.
Δεν τους κρίνουμε όμως. Εχουν το δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν.
Ας σκεφτούν όμως τι πραγματικά θα έπρεπε να θέλουν.
Την Κάθαρση. Ολων. Γιατί μόνο τότε θα σταματήσουν αυτά που γίνονται.
Προχτές είχαμε πάλι ένα περιστατικό με Ρομά να κόβει τα καλώδια της τηλεδιοίκησης.
Όταν ο δράστης αφαίρεσε τα καλώδια, το σύστημα της τηλεδιοίκησης «έπεσε» από τις Τρεις Γέφυρες μέχρι τις σήραγγες των Αγίων Αναργύρων.
Στο σημείο πήγε σταθμάρχης για να ρυθμίσει την κυκλοφορία με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με έγγραφες εντολές.
Υπ΄ όψη ότι στην κανονική λειτουργία το δίκτυο θα έχει κάθε ώρα προς κάθε κατεύθυνση, 2 τρένα για αεροδρόμιο, 1 για Αφίδνες και 1 για Χαλκίδα/Θήβα. 1 για Κιάτο, 1 για Λαμία , 1 για Αίγιο, 1 για Μέγαρα.
Μπορεί βέβαια να αργήσουμε να τα δούμε όλα αυτά, αλλά όλα αυτά θα βασίζονται στην τηλεδιοίκηση.
Και τι κάνει το κράτος για ποινές σε αυτούς που την κόβουν ?
Τίποτα.
Τι κάνει το κράτος με το παρεμπόριο χαλκού που γίνεται μετά τις κλοπές και τα χυτήρια ?
Τίποτα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.
-
@metoikos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Λοιπόν μια και έπεσαν κάποιες ποινές, πολύ σωστά για να ηρεμήσουμε λίγο, ας δούμε τι έγινε με τα δύο μεγάλα εγκλήματα των τελευταίων χρόνων.
ΜΑΤΙ & ΤΕΜΠΗ.
Τι έγινε στο Μάτι ? Μια φωτιά από αυτές που γίνονται συχνά
...Αξιοπρόσεκτο και εν πολλοίς εύστοχο ποστ για το Μάτι.
Ισως από το πιο ψύχραιμα και οξυδερκή σχόλια που έχω διαβάσει σε αυτό το τοπίκιον (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ κλπ).Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το αντίστοιχο για τα Τέμπη.
ΥΓ. Από τα πολλά και εγκληματικά "στραβά κι ανάποδα" που συνετέλεσαν στην τραγωδία στο Μάτι, έχει διορθωθεί τίποτα εφτά χρόνια μετά; (δεν είναι ρητορικό το ερώτημα).
Προφανώς και όχι.
Αφού δεν έχει αλλάξει ο νόμος για τις μάντρες.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, βρέθηκε σταθμάρχης στον 3ο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας.
Πως βρέθηκε ? Μα γιατί ήταν κομματόσκυλο. Οπως χιλιάδες άλλοι τέτοιοι βολεμένοι στην χώρα μας.
Και δίπλα του και ανώτεροι του, άλλα κομματόσκυλα με μηδενική αίσθηση ευθύνης, που σε ένα σοβαρό κράτος, ίσως να αντιμετώπιζαν και θανατική ποινή.
Κάποιοι παλιότεροι στον σιδηρόδρομο, δεκαετίες πίσω είχαν γράψει έναν κανονισμό. Αυτός ο κανονισμός προέβλεπε ότι μπορεί να υπάρχουν και ανίκανοι σε θέσεις ευθύνης.
Ετσι ο τυπάκος δεν θα ήταν μόνος του στον σταθμό στην βάρδια του, αλλά θα είχε και δύο εμπειρότερους.
Και τι έκαναν οι εμπειρότεροι ? Ο ένας πήγε να πάρει σουβλάκια στον γιο του και ο άλλος είπε σιγά μην κάτσω να φυλάω τον μαλάκα... Και αυτά εν γνώσει τους ότι το ιντερσίτι είχε καθυστερήσει και έπρεπε να περάσει γρήγορα από τον σταθμό και ότι κατέβαινε εμπορικό.
Δεν περίμεναν τουλάχιστον να είναι παρόντες στους χειρισμούς του ιντερσίτι, ώστε άμα μπεί στην σωστή γραμμή, μετά είχε μόνο το εμπορικό και μετά ησυχία μέχρι τις 5 το πρωί που θα πέρναγε κανένα άλλο εμπορικό από Αθήνα.
Τον άφησαν μόνο του. Μέχρι σήμερα δεν έχουν μπει ούτε μια μέρα φυλακή. Γιατί τυπικά δεν ήταν παρόντες στο ατύχημα.
Δηλαδή είσαι σκοπός, την κοπανάς, γίνεται επίθεση και δεν φταίς αφού δεν ήσουν εκεί να την αποκρούσεις.
Πάμε λίγο στα ξυλόλια και τα υπόλοιπα. Οντως έχουμε απορία για την πυρόσφαιρα. Αλλά υπήρξε μια εποχή προσπάθεια να σπιλωθούν οι μηχανοδηγοί της εμπορικής ότι τάχα στα 2 - 3 τμ της καμπίνας οδήγησης είχαν βάλει εκατοντάδες κιλά ξυλολίου.
Δεν θα μπω στην ουσία των ανοησιών και μη ανοησιών που έχουν ακουστεί. Ας τα βρουν οι ειδικοί.
Και πάμε στους κύριους ενόχους.
Το πολιτικό σύστημα και η δημόσια διοίκηση από το 2011 και μετά που έπρεπε να είχε τελειώσει η σύμβαση 717.
Και βέβαια και η δικαιοσύνη που δεν έκανε ούτε εδώ την δουλειά της.
Από την αρχή του δυστυχήματος, έγινε προσπάθεια από κάποιους ενόχους, να δοθούν ευθύνες στους μηχανοδηγούς και στην Χελλένικ τρέιν, λες και τα τρένα έχουν τιμόνια.
Αυτό έγινε για να μην πειραχτούν τα κόμματα και τα κομματόσκυλα.
Ενοχος λοιπόν ο Κούλης, ο Καραμανλής ο μικρός, αλλά και όσοι ήταν πρωθυπουργοί και υπουργοί-υφυπουργοί υπεύθυνοι για την σύμβαση 717. Οπως βέβαια και δημόσιοι υπάλληλοι και οσετζήδες.
Εδώ αρχίζει το παιχνίδι. Οσοι ένοχοι έχουν γλυτώσει λόγω παραγραφής, κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους.
Οι άλλοι αθωώνουν τους δικούς τους στο Μάτι, ελπίζοντας ότι θα την γλυτώσουν και αυτοί που είναι το πιο πιθανό.
Το ίδιο και στους παρακάτω ενόχους.
Εδώ είναι το λάθος της Μητέρας. Πολιτικοποίησε τον πόνο της, αλλά δεν στράφηκε στο πολιτικό σύστημα, παρά μόνο στην κυβέρνηση. Και το χειρότερο πήρε αγκαζέ τους ενόχους της αντιπολίτευσης, ξεχνώντας το βασικό νομικό θέσφατο, ένοχος ένοχον ου ποιεί.
Αντίθετα ο Πατέρας με τον Τριπλό πόνο, στάθηκε πολύ πιο σοβαρός.
Δεν τους κρίνουμε όμως. Εχουν το δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν.
Ας σκεφτούν όμως τι πραγματικά θα έπρεπε να θέλουν.
Την Κάθαρση. Ολων. Γιατί μόνο τότε θα σταματήσουν αυτά που γίνονται.
Προχτές είχαμε πάλι ένα περιστατικό με Ρομά να κόβει τα καλώδια της τηλεδιοίκησης.
Όταν ο δράστης αφαίρεσε τα καλώδια, το σύστημα της τηλεδιοίκησης «έπεσε» από τις Τρεις Γέφυρες μέχρι τις σήραγγες των Αγίων Αναργύρων.
Στο σημείο πήγε σταθμάρχης για να ρυθμίσει την κυκλοφορία με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με έγγραφες εντολές.
Υπ΄ όψη ότι στην κανονική λειτουργία το δίκτυο θα έχει κάθε ώρα προς κάθε κατεύθυνση, 2 τρένα για αεροδρόμιο, 1 για Αφίδνες και 1 για Χαλκίδα/Θήβα. 1 για Κιάτο, 1 για Λαμία , 1 για Αίγιο, 1 για Μέγαρα.
Μπορεί βέβαια να αργήσουμε να τα δούμε όλα αυτά, αλλά όλα αυτά θα βασίζονται στην τηλεδιοίκηση.
Και τι κάνει το κράτος για ποινές σε αυτούς που την κόβουν ?
Τίποτα.
Τι κάνει το κράτος με το παρεμπόριο χαλκού που γίνεται μετά τις κλοπές και τα χυτήρια ?
Τίποτα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.
Ξέχασες να πεις ότι οι μεν ερωτήθηκαν και απάντησαν πως δεν υπάρχουν νεκροί, ενώ γνώριζαν πολύ καλά ότι είχε δημιουργηθεί κατακόμβη.
Ο δε κουνούσε το δάχτυλο σε όλες τις εκκλήσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων και μάλιστα δήλωνε θιγμένος!
Για τέτοια καθίκια ομιλούμε, αγαπητοί φίλοι. Αυτοί θησαυρίζουν και εμείς τη βγάζουμε δε τη βγάζουμε ! -
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, βρέθηκε σταθμάρχης στον 3ο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας.
Πως βρέθηκε ? Μα γιατί ήταν κομματόσκυλο. Οπως χιλιάδες άλλοι τέτοιοι βολεμένοι στην χώρα μας.
Και δίπλα του και ανώτεροι του, άλλα κομματόσκυλα με μηδενική αίσθηση ευθύνης, που σε ένα σοβαρό κράτος, ίσως να αντιμετώπιζαν και θανατική ποινή.
Κάποιοι παλιότεροι στον σιδηρόδρομο, δεκαετίες πίσω είχαν γράψει έναν κανονισμό. Αυτός ο κανονισμός προέβλεπε ότι μπορεί να υπάρχουν και ανίκανοι σε θέσεις ευθύνης.
Ετσι ο τυπάκος δεν θα ήταν μόνος του στον σταθμό στην βάρδια του, αλλά θα είχε και δύο εμπειρότερους.
Και τι έκαναν οι εμπειρότεροι ? Ο ένας πήγε να πάρει σουβλάκια στον γιο του και ο άλλος είπε σιγά μην κάτσω να φυλάω τον μαλάκα... Και αυτά εν γνώσει τους ότι το ιντερσίτι είχε καθυστερήσει και έπρεπε να περάσει γρήγορα από τον σταθμό και ότι κατέβαινε εμπορικό.
Δεν περίμεναν τουλάχιστον να είναι παρόντες στους χειρισμούς του ιντερσίτι, ώστε άμα μπεί στην σωστή γραμμή, μετά είχε μόνο το εμπορικό και μετά ησυχία μέχρι τις 5 το πρωί που θα πέρναγε κανένα άλλο εμπορικό από Αθήνα.
Τον άφησαν μόνο του. Μέχρι σήμερα δεν έχουν μπει ούτε μια μέρα φυλακή. Γιατί τυπικά δεν ήταν παρόντες στο ατύχημα.
Δηλαδή είσαι σκοπός, την κοπανάς, γίνεται επίθεση και δεν φταίς αφού δεν ήσουν εκεί να την αποκρούσεις.
Πάμε λίγο στα ξυλόλια και τα υπόλοιπα. Οντως έχουμε απορία για την πυρόσφαιρα. Αλλά υπήρξε μια εποχή προσπάθεια να σπιλωθούν οι μηχανοδηγοί της εμπορικής ότι τάχα στα 2 - 3 τμ της καμπίνας οδήγησης είχαν βάλει εκατοντάδες κιλά ξυλολίου.
Δεν θα μπω στην ουσία των ανοησιών και μη ανοησιών που έχουν ακουστεί. Ας τα βρουν οι ειδικοί.
Και πάμε στους κύριους ενόχους.
Το πολιτικό σύστημα και η δημόσια διοίκηση από το 2011 και μετά που έπρεπε να είχε τελειώσει η σύμβαση 717.
Και βέβαια και η δικαιοσύνη που δεν έκανε ούτε εδώ την δουλειά της.
Από την αρχή του δυστυχήματος, έγινε προσπάθεια από κάποιους ενόχους, να δοθούν ευθύνες στους μηχανοδηγούς και στην Χελλένικ τρέιν, λες και τα τρένα έχουν τιμόνια.
Αυτό έγινε για να μην πειραχτούν τα κόμματα και τα κομματόσκυλα.
Ενοχος λοιπόν ο Κούλης, ο Καραμανλής ο μικρός, αλλά και όσοι ήταν πρωθυπουργοί και υπουργοί-υφυπουργοί υπεύθυνοι για την σύμβαση 717. Οπως βέβαια και δημόσιοι υπάλληλοι και οσετζήδες.
Εδώ αρχίζει το παιχνίδι. Οσοι ένοχοι έχουν γλυτώσει λόγω παραγραφής, κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους.
Οι άλλοι αθωώνουν τους δικούς τους στο Μάτι, ελπίζοντας ότι θα την γλυτώσουν και αυτοί που είναι το πιο πιθανό.
Το ίδιο και στους παρακάτω ενόχους.
Εδώ είναι το λάθος της Μητέρας. Πολιτικοποίησε τον πόνο της, αλλά δεν στράφηκε στο πολιτικό σύστημα, παρά μόνο στην κυβέρνηση. Και το χειρότερο πήρε αγκαζέ τους ενόχους της αντιπολίτευσης, ξεχνώντας το βασικό νομικό θέσφατο, ένοχος ένοχον ου ποιεί.
Αντίθετα ο Πατέρας με τον Τριπλό πόνο, στάθηκε πολύ πιο σοβαρός.
Δεν τους κρίνουμε όμως. Εχουν το δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν.
Ας σκεφτούν όμως τι πραγματικά θα έπρεπε να θέλουν.
Την Κάθαρση. Ολων. Γιατί μόνο τότε θα σταματήσουν αυτά που γίνονται.
Προχτές είχαμε πάλι ένα περιστατικό με Ρομά να κόβει τα καλώδια της τηλεδιοίκησης.
Όταν ο δράστης αφαίρεσε τα καλώδια, το σύστημα της τηλεδιοίκησης «έπεσε» από τις Τρεις Γέφυρες μέχρι τις σήραγγες των Αγίων Αναργύρων.
Στο σημείο πήγε σταθμάρχης για να ρυθμίσει την κυκλοφορία με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με έγγραφες εντολές.
Υπ΄ όψη ότι στην κανονική λειτουργία το δίκτυο θα έχει κάθε ώρα προς κάθε κατεύθυνση, 2 τρένα για αεροδρόμιο, 1 για Αφίδνες και 1 για Χαλκίδα/Θήβα. 1 για Κιάτο, 1 για Λαμία , 1 για Αίγιο, 1 για Μέγαρα.
Μπορεί βέβαια να αργήσουμε να τα δούμε όλα αυτά, αλλά όλα αυτά θα βασίζονται στην τηλεδιοίκηση.
Και τι κάνει το κράτος για ποινές σε αυτούς που την κόβουν ?
Τίποτα.
Τι κάνει το κράτος με το παρεμπόριο χαλκού που γίνεται μετά τις κλοπές και τα χυτήρια ?
Τίποτα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.
τα γεγονότα έχουν όπως περιγράφει ο cruiser. Πολύ φασαρία για άσχετα θέματα αλλά για τους φυσικούς αυτουργούς με εξαίρεση το σταθμαρχη τίποτα.
Φυσικός αυτουργός είναι ο σταθμάρχης, είναι αυτός που έκανε το ρουσφέτι, οι δυο δημόσιοι υπάλληλοι που το σκάσανε και ο γιατρός που υπέγραψε την αναρρωτική του ενος. Αυτοί έπρεπε να είναι στα μανταλάκια εαν ο Κυριάκος ήθελε να βγει κάτι καλό από την ιστορία.
Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα εμένα με πονηρεύει η επιμονή για ξυλόλια και λοιπους διαλύτες ενώ η αλήθεια μπορεί να είναι πολυ απλούστερη. Σε ένα οργανισμό που το κλέψιμο παει σύννεφο δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν νοθευμένα , με αποτέλεσμα να λειτουργήσουν όπως λειτούργησαν. Η πυρόσφαιρα ειναι σαφές οτι ακολουθεί την πορεία του επιβατηγού τρένου.
Ακούσα τις θεωρείες για το ξυλόλιο (θα επρεπε να την απορρίψουν καθώς ακολουθεί την πορείς της επιβατηγού και όχι της εμπορικής αμαξοστοιχίας , οτι ήταν τα γκαζάκια στην κουζίνα της επιβατηγού αμαξοστοιχίας τα όποια ενδεχομένως να έχουν παίξει το ρόλο του αλλά θεωρούμε οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν εντός προδιαγραφών, το όποιο δεν είναι και σίγουρο.
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αν δεν είναι αλητεία το σύνθημα της αριστεράς Μητσοτάκη μαμιέσαι, τι είναι αλητεία?
Εντάξει δεν μπορεί να το πιστεύεις αυτό!!!!
Είσαι μεγάλο τρολ ρε μπαγασα!!!!!
-
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αν δεν είναι αλητεία το σύνθημα της αριστεράς Μητσοτάκη μαμιέσαι, τι είναι αλητεία?
Εντάξει δεν μπορεί να το πιστεύεις αυτό!!!!
Είσαι μεγάλο τρολ ρε μπαγασα!!!!!
Είσαι ειδική κατηγορία, επειδή το όνομά σου ξεκινάει από vag και με προδιαθέτει θετικά!
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, ....
....
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.Εδώ νομίζω ότι το απλουστεύσαμε λιγάκι αλλά η προσπάθεια περιγραφής των αιτίων
που οδήγησαν στην τραγωδία είναι μάλλον αξιόλογη. Είναι και το θέμα δυσανάλογα πολυπλοκότερο από το Μάτι.
Όσον αφορά στούς ενόχους, αυτό θα έπρεπε να είναι δουλειά των εντεταλμένων οργάνων και της δικαιοσύνης.
Το κακό είναι ότι ακολούθησαν (καί συνεχίζονται) δηλώσεις (καί μάλιστα εντελώς αντιφατικές από τα ίδια πρόσωπα)
και έγιναν κινήσεις και πράξεις ακατανόητες έως παράλογες νομικά και ερευνητικά, που αντί να διευκολύνουν,
συνέβαλαν καί συμβάλουν στον να δυσκολέψει το (πολύ δύσκολο) έργο της διερεύνησης και της απόδοσης ευθυνών.
Στο θέμα της διαβόητης πυρόσφαιρας είναι πάντως εκπληκτικό όσο και αδιανόητο τό γεγονός ότι δυόμιση χρόνια
μετά δεν έχει αποσαφηνιστεί η αιτία που την προκάλεσε! Δεν βοηθάει η δραματοποίηση και η κατακραυγή (πολύ δε περισσότερο
το κοσμητικά επίθετα και οι ύβρεις) αλλά στην προκειμένη περίπτωση συνιστά οδυνηρή επαγγελματική αποτυχία και
ανεξίτηλη καταισχύνη των ειδικών επιστημόνων-πραγματογνωμόνων οι οποίοι έχουν καταπιαστεί με την σχετική έρευνα να μη μπορούν να καταλήξουν σε ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο και αδιάβλητο πόρισμα. Εκτός κι αν έχουν...
οπότε πάλι ισχύει η προηγούμενη μομφή αλλά για διαφορετικούς λόγους.Οπως και να έχει, η πυρόσφαιρα αν και πολύ σημαντικό ΔΕΝ είναι το πρωτεύον θέμα, το πρωτεύον είναι ότι δύο τρένα
βρέθηκαν στην ίδια σιδηροτροχιά σε κατεύθυνση σύγκρουσης.ΥΓ Τελικά η περιβόητη 717 προχωράει, ματαιώθηκε ή αντικαταστάθηκε από άλλη με ορίζοντα ολοκλήρωσης ας πούμε το.. 2030!
(καί αυτό το ερώτημα, δεν είναι ρητορικό). -
@george1977 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, βρέθηκε σταθμάρχης στον 3ο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας.
Πως βρέθηκε ? Μα γιατί ήταν κομματόσκυλο. Οπως χιλιάδες άλλοι τέτοιοι βολεμένοι στην χώρα μας.
Και δίπλα του και ανώτεροι του, άλλα κομματόσκυλα με μηδενική αίσθηση ευθύνης, που σε ένα σοβαρό κράτος, ίσως να αντιμετώπιζαν και θανατική ποινή.
Κάποιοι παλιότεροι στον σιδηρόδρομο, δεκαετίες πίσω είχαν γράψει έναν κανονισμό. Αυτός ο κανονισμός προέβλεπε ότι μπορεί να υπάρχουν και ανίκανοι σε θέσεις ευθύνης.
Ετσι ο τυπάκος δεν θα ήταν μόνος του στον σταθμό στην βάρδια του, αλλά θα είχε και δύο εμπειρότερους.
Και τι έκαναν οι εμπειρότεροι ? Ο ένας πήγε να πάρει σουβλάκια στον γιο του και ο άλλος είπε σιγά μην κάτσω να φυλάω τον μαλάκα... Και αυτά εν γνώσει τους ότι το ιντερσίτι είχε καθυστερήσει και έπρεπε να περάσει γρήγορα από τον σταθμό και ότι κατέβαινε εμπορικό.
Δεν περίμεναν τουλάχιστον να είναι παρόντες στους χειρισμούς του ιντερσίτι, ώστε άμα μπεί στην σωστή γραμμή, μετά είχε μόνο το εμπορικό και μετά ησυχία μέχρι τις 5 το πρωί που θα πέρναγε κανένα άλλο εμπορικό από Αθήνα.
Τον άφησαν μόνο του. Μέχρι σήμερα δεν έχουν μπει ούτε μια μέρα φυλακή. Γιατί τυπικά δεν ήταν παρόντες στο ατύχημα.
Δηλαδή είσαι σκοπός, την κοπανάς, γίνεται επίθεση και δεν φταίς αφού δεν ήσουν εκεί να την αποκρούσεις.
Πάμε λίγο στα ξυλόλια και τα υπόλοιπα. Οντως έχουμε απορία για την πυρόσφαιρα. Αλλά υπήρξε μια εποχή προσπάθεια να σπιλωθούν οι μηχανοδηγοί της εμπορικής ότι τάχα στα 2 - 3 τμ της καμπίνας οδήγησης είχαν βάλει εκατοντάδες κιλά ξυλολίου.
Δεν θα μπω στην ουσία των ανοησιών και μη ανοησιών που έχουν ακουστεί. Ας τα βρουν οι ειδικοί.
Και πάμε στους κύριους ενόχους.
Το πολιτικό σύστημα και η δημόσια διοίκηση από το 2011 και μετά που έπρεπε να είχε τελειώσει η σύμβαση 717.
Και βέβαια και η δικαιοσύνη που δεν έκανε ούτε εδώ την δουλειά της.
Από την αρχή του δυστυχήματος, έγινε προσπάθεια από κάποιους ενόχους, να δοθούν ευθύνες στους μηχανοδηγούς και στην Χελλένικ τρέιν, λες και τα τρένα έχουν τιμόνια.
Αυτό έγινε για να μην πειραχτούν τα κόμματα και τα κομματόσκυλα.
Ενοχος λοιπόν ο Κούλης, ο Καραμανλής ο μικρός, αλλά και όσοι ήταν πρωθυπουργοί και υπουργοί-υφυπουργοί υπεύθυνοι για την σύμβαση 717. Οπως βέβαια και δημόσιοι υπάλληλοι και οσετζήδες.
Εδώ αρχίζει το παιχνίδι. Οσοι ένοχοι έχουν γλυτώσει λόγω παραγραφής, κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους.
Οι άλλοι αθωώνουν τους δικούς τους στο Μάτι, ελπίζοντας ότι θα την γλυτώσουν και αυτοί που είναι το πιο πιθανό.
Το ίδιο και στους παρακάτω ενόχους.
Εδώ είναι το λάθος της Μητέρας. Πολιτικοποίησε τον πόνο της, αλλά δεν στράφηκε στο πολιτικό σύστημα, παρά μόνο στην κυβέρνηση. Και το χειρότερο πήρε αγκαζέ τους ενόχους της αντιπολίτευσης, ξεχνώντας το βασικό νομικό θέσφατο, ένοχος ένοχον ου ποιεί.
Αντίθετα ο Πατέρας με τον Τριπλό πόνο, στάθηκε πολύ πιο σοβαρός.
Δεν τους κρίνουμε όμως. Εχουν το δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν.
Ας σκεφτούν όμως τι πραγματικά θα έπρεπε να θέλουν.
Την Κάθαρση. Ολων. Γιατί μόνο τότε θα σταματήσουν αυτά που γίνονται.
Προχτές είχαμε πάλι ένα περιστατικό με Ρομά να κόβει τα καλώδια της τηλεδιοίκησης.
Όταν ο δράστης αφαίρεσε τα καλώδια, το σύστημα της τηλεδιοίκησης «έπεσε» από τις Τρεις Γέφυρες μέχρι τις σήραγγες των Αγίων Αναργύρων.
Στο σημείο πήγε σταθμάρχης για να ρυθμίσει την κυκλοφορία με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με έγγραφες εντολές.
Υπ΄ όψη ότι στην κανονική λειτουργία το δίκτυο θα έχει κάθε ώρα προς κάθε κατεύθυνση, 2 τρένα για αεροδρόμιο, 1 για Αφίδνες και 1 για Χαλκίδα/Θήβα. 1 για Κιάτο, 1 για Λαμία , 1 για Αίγιο, 1 για Μέγαρα.
Μπορεί βέβαια να αργήσουμε να τα δούμε όλα αυτά, αλλά όλα αυτά θα βασίζονται στην τηλεδιοίκηση.
Και τι κάνει το κράτος για ποινές σε αυτούς που την κόβουν ?
Τίποτα.
Τι κάνει το κράτος με το παρεμπόριο χαλκού που γίνεται μετά τις κλοπές και τα χυτήρια ?
Τίποτα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.
τα γεγονότα έχουν όπως περιγράφει ο cruiser. Πολύ φασαρία για άσχετα θέματα αλλά για τους φυσικούς αυτουργούς με εξαίρεση το σταθμαρχη τίποτα.
Φυσικός αυτουργός είναι ο σταθμάρχης, είναι αυτός που έκανε το ρουσφέτι, οι δυο δημόσιοι υπάλληλοι που το σκάσανε και ο γιατρός που υπέγραψε την αναρρωτική του ενος. Αυτοί έπρεπε να είναι στα μανταλάκια εαν ο Κυριάκος ήθελε να βγει κάτι καλό από την ιστορία.
Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα εμένα με πονηρεύει η επιμονή για ξυλόλια και λοιπους διαλύτες ενώ η αλήθεια μπορεί να είναι πολυ απλούστερη. Σε ένα οργανισμό που το κλέψιμο παει σύννεφο δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν νοθευμένα , με αποτέλεσμα να λειτουργήσουν όπως λειτούργησαν. Η πυρόσφαιρα ειναι σαφές οτι ακολουθεί την πορεία του επιβατηγού τρένου.
Ακούσα τις θεωρείες για το ξυλόλιο (θα επρεπε να την απορρίψουν καθώς ακολουθεί την πορείς της επιβατηγού και όχι της εμπορικής αμαξοστοιχίας , οτι ήταν τα γκαζάκια στην κουζίνα της επιβατηγού αμαξοστοιχίας τα όποια ενδεχομένως να έχουν παίξει το ρόλο του αλλά θεωρούμε οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν εντός προδιαγραφών, το όποιο δεν είναι και σίγουρο.
ο κυριακος δεν ειναι? ο ξαδελφος? η κομματικη οργανωση της νουδου? εκτος και αν διοικουσε το κκε και δεν το ξερουμε, να το μαθουμε εαν ειναι ετσι οτι δεν προχωρησε την συμβαση και οτι διορισε και συντηρησε τη βρωμια
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@george1977 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, βρέθηκε σταθμάρχης στον 3ο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας.
Πως βρέθηκε ? Μα γιατί ήταν κομματόσκυλο. Οπως χιλιάδες άλλοι τέτοιοι βολεμένοι στην χώρα μας.
Και δίπλα του και ανώτεροι του, άλλα κομματόσκυλα με μηδενική αίσθηση ευθύνης, που σε ένα σοβαρό κράτος, ίσως να αντιμετώπιζαν και θανατική ποινή.
Κάποιοι παλιότεροι στον σιδηρόδρομο, δεκαετίες πίσω είχαν γράψει έναν κανονισμό. Αυτός ο κανονισμός προέβλεπε ότι μπορεί να υπάρχουν και ανίκανοι σε θέσεις ευθύνης.
Ετσι ο τυπάκος δεν θα ήταν μόνος του στον σταθμό στην βάρδια του, αλλά θα είχε και δύο εμπειρότερους.
Και τι έκαναν οι εμπειρότεροι ? Ο ένας πήγε να πάρει σουβλάκια στον γιο του και ο άλλος είπε σιγά μην κάτσω να φυλάω τον μαλάκα... Και αυτά εν γνώσει τους ότι το ιντερσίτι είχε καθυστερήσει και έπρεπε να περάσει γρήγορα από τον σταθμό και ότι κατέβαινε εμπορικό.
Δεν περίμεναν τουλάχιστον να είναι παρόντες στους χειρισμούς του ιντερσίτι, ώστε άμα μπεί στην σωστή γραμμή, μετά είχε μόνο το εμπορικό και μετά ησυχία μέχρι τις 5 το πρωί που θα πέρναγε κανένα άλλο εμπορικό από Αθήνα.
Τον άφησαν μόνο του. Μέχρι σήμερα δεν έχουν μπει ούτε μια μέρα φυλακή. Γιατί τυπικά δεν ήταν παρόντες στο ατύχημα.
Δηλαδή είσαι σκοπός, την κοπανάς, γίνεται επίθεση και δεν φταίς αφού δεν ήσουν εκεί να την αποκρούσεις.
Πάμε λίγο στα ξυλόλια και τα υπόλοιπα. Οντως έχουμε απορία για την πυρόσφαιρα. Αλλά υπήρξε μια εποχή προσπάθεια να σπιλωθούν οι μηχανοδηγοί της εμπορικής ότι τάχα στα 2 - 3 τμ της καμπίνας οδήγησης είχαν βάλει εκατοντάδες κιλά ξυλολίου.
Δεν θα μπω στην ουσία των ανοησιών και μη ανοησιών που έχουν ακουστεί. Ας τα βρουν οι ειδικοί.
Και πάμε στους κύριους ενόχους.
Το πολιτικό σύστημα και η δημόσια διοίκηση από το 2011 και μετά που έπρεπε να είχε τελειώσει η σύμβαση 717.
Και βέβαια και η δικαιοσύνη που δεν έκανε ούτε εδώ την δουλειά της.
Από την αρχή του δυστυχήματος, έγινε προσπάθεια από κάποιους ενόχους, να δοθούν ευθύνες στους μηχανοδηγούς και στην Χελλένικ τρέιν, λες και τα τρένα έχουν τιμόνια.
Αυτό έγινε για να μην πειραχτούν τα κόμματα και τα κομματόσκυλα.
Ενοχος λοιπόν ο Κούλης, ο Καραμανλής ο μικρός, αλλά και όσοι ήταν πρωθυπουργοί και υπουργοί-υφυπουργοί υπεύθυνοι για την σύμβαση 717. Οπως βέβαια και δημόσιοι υπάλληλοι και οσετζήδες.
Εδώ αρχίζει το παιχνίδι. Οσοι ένοχοι έχουν γλυτώσει λόγω παραγραφής, κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους.
Οι άλλοι αθωώνουν τους δικούς τους στο Μάτι, ελπίζοντας ότι θα την γλυτώσουν και αυτοί που είναι το πιο πιθανό.
Το ίδιο και στους παρακάτω ενόχους.
Εδώ είναι το λάθος της Μητέρας. Πολιτικοποίησε τον πόνο της, αλλά δεν στράφηκε στο πολιτικό σύστημα, παρά μόνο στην κυβέρνηση. Και το χειρότερο πήρε αγκαζέ τους ενόχους της αντιπολίτευσης, ξεχνώντας το βασικό νομικό θέσφατο, ένοχος ένοχον ου ποιεί.
Αντίθετα ο Πατέρας με τον Τριπλό πόνο, στάθηκε πολύ πιο σοβαρός.
Δεν τους κρίνουμε όμως. Εχουν το δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν.
Ας σκεφτούν όμως τι πραγματικά θα έπρεπε να θέλουν.
Την Κάθαρση. Ολων. Γιατί μόνο τότε θα σταματήσουν αυτά που γίνονται.
Προχτές είχαμε πάλι ένα περιστατικό με Ρομά να κόβει τα καλώδια της τηλεδιοίκησης.
Όταν ο δράστης αφαίρεσε τα καλώδια, το σύστημα της τηλεδιοίκησης «έπεσε» από τις Τρεις Γέφυρες μέχρι τις σήραγγες των Αγίων Αναργύρων.
Στο σημείο πήγε σταθμάρχης για να ρυθμίσει την κυκλοφορία με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με έγγραφες εντολές.
Υπ΄ όψη ότι στην κανονική λειτουργία το δίκτυο θα έχει κάθε ώρα προς κάθε κατεύθυνση, 2 τρένα για αεροδρόμιο, 1 για Αφίδνες και 1 για Χαλκίδα/Θήβα. 1 για Κιάτο, 1 για Λαμία , 1 για Αίγιο, 1 για Μέγαρα.
Μπορεί βέβαια να αργήσουμε να τα δούμε όλα αυτά, αλλά όλα αυτά θα βασίζονται στην τηλεδιοίκηση.
Και τι κάνει το κράτος για ποινές σε αυτούς που την κόβουν ?
Τίποτα.
Τι κάνει το κράτος με το παρεμπόριο χαλκού που γίνεται μετά τις κλοπές και τα χυτήρια ?
Τίποτα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.
τα γεγονότα έχουν όπως περιγράφει ο cruiser. Πολύ φασαρία για άσχετα θέματα αλλά για τους φυσικούς αυτουργούς με εξαίρεση το σταθμαρχη τίποτα.
Φυσικός αυτουργός είναι ο σταθμάρχης, είναι αυτός που έκανε το ρουσφέτι, οι δυο δημόσιοι υπάλληλοι που το σκάσανε και ο γιατρός που υπέγραψε την αναρρωτική του ενος. Αυτοί έπρεπε να είναι στα μανταλάκια εαν ο Κυριάκος ήθελε να βγει κάτι καλό από την ιστορία.
Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα εμένα με πονηρεύει η επιμονή για ξυλόλια και λοιπους διαλύτες ενώ η αλήθεια μπορεί να είναι πολυ απλούστερη. Σε ένα οργανισμό που το κλέψιμο παει σύννεφο δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν νοθευμένα , με αποτέλεσμα να λειτουργήσουν όπως λειτούργησαν. Η πυρόσφαιρα ειναι σαφές οτι ακολουθεί την πορεία του επιβατηγού τρένου.
Ακούσα τις θεωρείες για το ξυλόλιο (θα επρεπε να την απορρίψουν καθώς ακολουθεί την πορείς της επιβατηγού και όχι της εμπορικής αμαξοστοιχίας , οτι ήταν τα γκαζάκια στην κουζίνα της επιβατηγού αμαξοστοιχίας τα όποια ενδεχομένως να έχουν παίξει το ρόλο του αλλά θεωρούμε οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν εντός προδιαγραφών, το όποιο δεν είναι και σίγουρο.
ο κυριακος δεν ειναι? ο ξαδελφος? η κομματικη οργανωση της νουδου? εκτος και αν διοικουσε το κκε και δεν το ξερουμε, να το μαθουμε εαν ειναι ετσι οτι δεν προχωρησε την συμβαση και οτι διορισε και συντηρησε τη βρωμια
Αν δεν κάνω λάθος ο criu γράφει για ποινικές ευθυνες. Αυτοί που αναφέρεις (πλην εξαδελφου) έχουν μάλλον πολιτικές ευθυνες. Πχ για την "κομματική οργάνωση της νουδου", όσο σιχαμένα και αν είναι, αν μπορείς να βρεις τρόπο για αποδωση ποινικών ευθυνών, να σε παραδεχτώ.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@george1977 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, βρέθηκε σταθμάρχης στον 3ο μεγαλύτερο σταθμό της χώρας.
Πως βρέθηκε ? Μα γιατί ήταν κομματόσκυλο. Οπως χιλιάδες άλλοι τέτοιοι βολεμένοι στην χώρα μας.
Και δίπλα του και ανώτεροι του, άλλα κομματόσκυλα με μηδενική αίσθηση ευθύνης, που σε ένα σοβαρό κράτος, ίσως να αντιμετώπιζαν και θανατική ποινή.
Κάποιοι παλιότεροι στον σιδηρόδρομο, δεκαετίες πίσω είχαν γράψει έναν κανονισμό. Αυτός ο κανονισμός προέβλεπε ότι μπορεί να υπάρχουν και ανίκανοι σε θέσεις ευθύνης.
Ετσι ο τυπάκος δεν θα ήταν μόνος του στον σταθμό στην βάρδια του, αλλά θα είχε και δύο εμπειρότερους.
Και τι έκαναν οι εμπειρότεροι ? Ο ένας πήγε να πάρει σουβλάκια στον γιο του και ο άλλος είπε σιγά μην κάτσω να φυλάω τον μαλάκα... Και αυτά εν γνώσει τους ότι το ιντερσίτι είχε καθυστερήσει και έπρεπε να περάσει γρήγορα από τον σταθμό και ότι κατέβαινε εμπορικό.
Δεν περίμεναν τουλάχιστον να είναι παρόντες στους χειρισμούς του ιντερσίτι, ώστε άμα μπεί στην σωστή γραμμή, μετά είχε μόνο το εμπορικό και μετά ησυχία μέχρι τις 5 το πρωί που θα πέρναγε κανένα άλλο εμπορικό από Αθήνα.
Τον άφησαν μόνο του. Μέχρι σήμερα δεν έχουν μπει ούτε μια μέρα φυλακή. Γιατί τυπικά δεν ήταν παρόντες στο ατύχημα.
Δηλαδή είσαι σκοπός, την κοπανάς, γίνεται επίθεση και δεν φταίς αφού δεν ήσουν εκεί να την αποκρούσεις.
Πάμε λίγο στα ξυλόλια και τα υπόλοιπα. Οντως έχουμε απορία για την πυρόσφαιρα. Αλλά υπήρξε μια εποχή προσπάθεια να σπιλωθούν οι μηχανοδηγοί της εμπορικής ότι τάχα στα 2 - 3 τμ της καμπίνας οδήγησης είχαν βάλει εκατοντάδες κιλά ξυλολίου.
Δεν θα μπω στην ουσία των ανοησιών και μη ανοησιών που έχουν ακουστεί. Ας τα βρουν οι ειδικοί.
Και πάμε στους κύριους ενόχους.
Το πολιτικό σύστημα και η δημόσια διοίκηση από το 2011 και μετά που έπρεπε να είχε τελειώσει η σύμβαση 717.
Και βέβαια και η δικαιοσύνη που δεν έκανε ούτε εδώ την δουλειά της.
Από την αρχή του δυστυχήματος, έγινε προσπάθεια από κάποιους ενόχους, να δοθούν ευθύνες στους μηχανοδηγούς και στην Χελλένικ τρέιν, λες και τα τρένα έχουν τιμόνια.
Αυτό έγινε για να μην πειραχτούν τα κόμματα και τα κομματόσκυλα.
Ενοχος λοιπόν ο Κούλης, ο Καραμανλής ο μικρός, αλλά και όσοι ήταν πρωθυπουργοί και υπουργοί-υφυπουργοί υπεύθυνοι για την σύμβαση 717. Οπως βέβαια και δημόσιοι υπάλληλοι και οσετζήδες.
Εδώ αρχίζει το παιχνίδι. Οσοι ένοχοι έχουν γλυτώσει λόγω παραγραφής, κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους.
Οι άλλοι αθωώνουν τους δικούς τους στο Μάτι, ελπίζοντας ότι θα την γλυτώσουν και αυτοί που είναι το πιο πιθανό.
Το ίδιο και στους παρακάτω ενόχους.
Εδώ είναι το λάθος της Μητέρας. Πολιτικοποίησε τον πόνο της, αλλά δεν στράφηκε στο πολιτικό σύστημα, παρά μόνο στην κυβέρνηση. Και το χειρότερο πήρε αγκαζέ τους ενόχους της αντιπολίτευσης, ξεχνώντας το βασικό νομικό θέσφατο, ένοχος ένοχον ου ποιεί.
Αντίθετα ο Πατέρας με τον Τριπλό πόνο, στάθηκε πολύ πιο σοβαρός.
Δεν τους κρίνουμε όμως. Εχουν το δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν.
Ας σκεφτούν όμως τι πραγματικά θα έπρεπε να θέλουν.
Την Κάθαρση. Ολων. Γιατί μόνο τότε θα σταματήσουν αυτά που γίνονται.
Προχτές είχαμε πάλι ένα περιστατικό με Ρομά να κόβει τα καλώδια της τηλεδιοίκησης.
Όταν ο δράστης αφαίρεσε τα καλώδια, το σύστημα της τηλεδιοίκησης «έπεσε» από τις Τρεις Γέφυρες μέχρι τις σήραγγες των Αγίων Αναργύρων.
Στο σημείο πήγε σταθμάρχης για να ρυθμίσει την κυκλοφορία με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με έγγραφες εντολές.
Υπ΄ όψη ότι στην κανονική λειτουργία το δίκτυο θα έχει κάθε ώρα προς κάθε κατεύθυνση, 2 τρένα για αεροδρόμιο, 1 για Αφίδνες και 1 για Χαλκίδα/Θήβα. 1 για Κιάτο, 1 για Λαμία , 1 για Αίγιο, 1 για Μέγαρα.
Μπορεί βέβαια να αργήσουμε να τα δούμε όλα αυτά, αλλά όλα αυτά θα βασίζονται στην τηλεδιοίκηση.
Και τι κάνει το κράτος για ποινές σε αυτούς που την κόβουν ?
Τίποτα.
Τι κάνει το κράτος με το παρεμπόριο χαλκού που γίνεται μετά τις κλοπές και τα χυτήρια ?
Τίποτα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.
τα γεγονότα έχουν όπως περιγράφει ο cruiser. Πολύ φασαρία για άσχετα θέματα αλλά για τους φυσικούς αυτουργούς με εξαίρεση το σταθμαρχη τίποτα.
Φυσικός αυτουργός είναι ο σταθμάρχης, είναι αυτός που έκανε το ρουσφέτι, οι δυο δημόσιοι υπάλληλοι που το σκάσανε και ο γιατρός που υπέγραψε την αναρρωτική του ενος. Αυτοί έπρεπε να είναι στα μανταλάκια εαν ο Κυριάκος ήθελε να βγει κάτι καλό από την ιστορία.
Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα εμένα με πονηρεύει η επιμονή για ξυλόλια και λοιπους διαλύτες ενώ η αλήθεια μπορεί να είναι πολυ απλούστερη. Σε ένα οργανισμό που το κλέψιμο παει σύννεφο δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν νοθευμένα , με αποτέλεσμα να λειτουργήσουν όπως λειτούργησαν. Η πυρόσφαιρα ειναι σαφές οτι ακολουθεί την πορεία του επιβατηγού τρένου.
Ακούσα τις θεωρείες για το ξυλόλιο (θα επρεπε να την απορρίψουν καθώς ακολουθεί την πορείς της επιβατηγού και όχι της εμπορικής αμαξοστοιχίας , οτι ήταν τα γκαζάκια στην κουζίνα της επιβατηγού αμαξοστοιχίας τα όποια ενδεχομένως να έχουν παίξει το ρόλο του αλλά θεωρούμε οτι τα έλαια σιλικόνης ήταν εντός προδιαγραφών, το όποιο δεν είναι και σίγουρο.
ο κυριακος δεν ειναι? ο ξαδελφος? η κομματικη οργανωση της νουδου? εκτος και αν διοικουσε το κκε και δεν το ξερουμε, να το μαθουμε εαν ειναι ετσι οτι δεν προχωρησε την συμβαση και οτι διορισε και συντηρησε τη βρωμια
Αν δεν κάνω λάθος ο criu γράφει για ποινικές ευθυνες. Αυτοί που αναφέρεις (πλην εξαδελφου) έχουν μάλλον πολιτικές ευθυνες. Πχ για την "κομματική οργάνωση της νουδου", όσο σιχαμένα και αν είναι, αν μπορείς να βρεις τρόπο για αποδωση ποινικών ευθυνών, να σε παραδεχτώ.
παραβαση καθηκοντος για τους ολους και σε ποια τοπικη οργανωση ηταν γραμμενοι οσοι διοριστηκαν? εχει υποθετω δομη και υπευθυνους
-
Θυμάστε για το chat gpt και το μάθημα της αδερφής της γυναίκας μου? Το πέρασε με......6,9/10 . Αύριο έχουμε άλλο, το chat θα κάνει πάλι το θαύμα του, βασικά μου έδωσε ήδη τις απαντήσεις.....
Απλά τα αναφέρω.... -
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Θυμάστε για το chat gpt και το μάθημα της αδερφής της γυναίκας μου? Το πέρασε με......6,9/10 . Αύριο έχουμε άλλο, το chat θα κάνει πάλι το θαύμα του, βασικά μου έδωσε ήδη τις απαντήσεις.....
Απλά τα αναφέρω....Πρόσεξε όμως γιατί οι καθηγητές εξετάζουν μέσω chat gpt αν έχει γραφτεί έτσι….
-
@kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Θυμάστε για το chat gpt και το μάθημα της αδερφής της γυναίκας μου? Το πέρασε με......6,9/10 . Αύριο έχουμε άλλο, το chat θα κάνει πάλι το θαύμα του, βασικά μου έδωσε ήδη τις απαντήσεις.....
Απλά τα αναφέρω....Πρόσεξε όμως γιατί οι καθηγητές εξετάζουν μέσω chat gpt αν έχει γραφτεί έτσι….
Θα ανέβαζα τα θέματα να δείτε, αλλά θα ξεφτυλιστεί όλο το εκπαιδευτικό σύστημα...... Πιστεύω ότι με 1 ώρα επανάληψη βιολογία γ λυκείου έπαιρνα 8+ μόνος μου....
-
@metoikos said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τι έγινε στα ΤΕΜΠΗ ?
Ενας ανίκανος τύπος, ....
....
Και έτσι τα κόμματα και τα κομματόσκυλα, δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτα.Εδώ νομίζω ότι το απλουστεύσαμε λιγάκι αλλά η προσπάθεια περιγραφής των αιτίων
που οδήγησαν στην τραγωδία είναι μάλλον αξιόλογη. Είναι και το θέμα δυσανάλογα πολυπλοκότερο από το Μάτι.
Όσον αφορά στούς ενόχους, αυτό θα έπρεπε να είναι δουλειά των εντεταλμένων οργάνων και της δικαιοσύνης.
Το κακό είναι ότι ακολούθησαν (καί συνεχίζονται) δηλώσεις (καί μάλιστα εντελώς αντιφατικές από τα ίδια πρόσωπα)
και έγιναν κινήσεις και πράξεις ακατανόητες έως παράλογες νομικά και ερευνητικά, που αντί να διευκολύνουν,
συνέβαλαν καί συμβάλουν στον να δυσκολέψει το (πολύ δύσκολο) έργο της διερεύνησης και της απόδοσης ευθυνών.
Στο θέμα της διαβόητης πυρόσφαιρας είναι πάντως εκπληκτικό όσο και αδιανόητο τό γεγονός ότι δυόμιση χρόνια
μετά δεν έχει αποσαφηνιστεί η αιτία που την προκάλεσε! Δεν βοηθάει η δραματοποίηση και η κατακραυγή (πολύ δε περισσότερο
το κοσμητικά επίθετα και οι ύβρεις) αλλά στην προκειμένη περίπτωση συνιστά οδυνηρή επαγγελματική αποτυχία και
ανεξίτηλη καταισχύνη των ειδικών επιστημόνων-πραγματογνωμόνων οι οποίοι έχουν καταπιαστεί με την σχετική έρευνα να μη μπορούν να καταλήξουν σε ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο και αδιάβλητο πόρισμα. Εκτός κι αν έχουν...
οπότε πάλι ισχύει η προηγούμενη μομφή αλλά για διαφορετικούς λόγους.Οπως και να έχει, η πυρόσφαιρα αν και πολύ σημαντικό ΔΕΝ είναι το πρωτεύον θέμα, το πρωτεύον είναι ότι δύο τρένα
βρέθηκαν στην ίδια σιδηροτροχιά σε κατεύθυνση σύγκρουσης.ΥΓ Τελικά η περιβόητη 717 προχωράει, ματαιώθηκε ή αντικαταστάθηκε από άλλη με ορίζοντα ολοκλήρωσης ας πούμε το.. 2030!
(καί αυτό το ερώτημα, δεν είναι ρητορικό).Δεν το απλούστευσα.
Εγραψα όμως ΜΟΝΟ για θέματα που είναι προφανή και τα γνωρίζουμε όλοι.
Δηλαδή τους φυσικούς αυτουργούς, τα κομματόσκυλα, τους πολιτικούς και τους υπεύθυνους της σύμβασης 717.
Δεν αναφέρθηκα καθόλου στα θέματα της πυρόσφαιρας αφού δεν γνωρίζω το θέμα καθόλου, ούτε μπήκα μέσα στις διαμάχες ειδικών και "ειδικών" και συνηγόρων.
Θέλω μόνο να πω και κάτι που το περνάνε λίγο χαλαρά, όπως μου φαίνεται εμένα.
Η σύγκρουση ήταν ενός τρένου που πήγαινε με 160 και είχε βάρος 100 τόνους, δεν ξέρω το ακριβές βάρος και ενός τρένου που έτρεχε με 100 και είχε βάρος 500 τόνους, ούτε σε αυτό ξέρω το ακριβές βάρος, μπορεί να ήταν και παραπάνω στο φορτηγό τρένο.
Αυτή η σύγκρουση δεν ξέρω πως την προσομοιώνουν, αν έχουν υπάρξει ανάλογες συγκρούσεις στο παρελθόν ανά τον κόσμο και τι αποτελέσματα είχαν.
Γενικά η υστερία που υπάρχει δεν αφήνει να ακούγονται ήρεμες φωνές.
Ως προς την σύμβαση 717, νομίζω έχει ολοκληρωθεί από Αθήνα μέχρι Λιανοκλάδι και από Λάρισα μέχρι Θεσσαλονίκη και σε ένα χρόνο με το τέλος των έργων για τον Ντάνιελ θα έχει ολοκληρωθεί και στο μεσαίο τμήμα.
Εχουν πει ότι θα γίνουν και βελτιώσεις ώστε να ξέρουμε που βρίσκεται το τρένο με απόκλιση 10 εκ και όχι 1 μ. που ήταν μέχρι τώρα, γιατί το 1μ δεν μας εξασφάλιζε σε ποια γραμμή ήταν.
Απαντώντας και στους υπόλοιπους οι ποινικές διώξεις θα έπρεπε να πάνε σε όλους ανεξαρτήτως παραγραφής και θα έπρεπε να δικαστούν να θεωρηθούν ένοχοι και ας απαλλαγούν λόγω παραγραφής, όπως ακριβώς έγινε με τον Παπαντωνίου.
Ωστε να έχουν το στίγμα πάνω τους και να καταστραφεί η πολιτική τους καριέρα και να αποτελούν παράδειγμα για τους επόμενους.
Πολιτικές ευθύνες δεν υπάρχουν εύκολα. Αυτές θα αφορούσαν πολιτικές πράξεις, ή πολύ ειδικά θέματα που ο υπουργός βασίζεται σε ειδικούς, όχι σε θέματα όπως η παράταση επί 15 χρόνια μιας 3ετούς σύμβασης.
Ακόμα θα πρέπει να υπάρξουν σαφείς οδηγίες σε όσους είναι σε θέσεις τέτοιες και τρομερές ποινές ώστε να τηρείται απόλυτα ο κανονισμός και όχι χαλαρότητα.
Για παράδειγμα την ημέρα του συμβάντος, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης είχε κάνει λάθος και με προηγούμενο τρένο του προαστιακού, το οποίο γύρισε πίσω μετά από υπόδειξη του οδηγού του και του προισταμένου της αμαξοστοιχίας και μπήκε στην σωστή γραμμή.
Κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει ΕΔΕ εκείνη την στιγμή που κανείς δεν έκανε.
Επίσης την ώρα που η επιβατική μπαίνει στην γραμμή καθόδου, ο έμπειρος με 40 χρόνια στην δουλειά μηχανοδηγός, ρωτάει τον σταθμάρχη : Βασίλη είμαι καλά εδώ ?
Οι οδηγίες του κανονισμού λένε να είναι ότι λέγεται απόλυτα σαφές.
Αν ρώταγε όπως όριζε ο κανονισμός, Βασίλη είμαι στην γραμμή καθόδου, είμαι καλά εδώ, μπορεί το ατύχημα να μην γινόταν.
Η ακόμα πιο σωστά, Βασίλη ΓΙΑΤΙ είμαι στην γραμμή καθόδου, μπορεί να γλύτωναν όλοι.
Υπάρχει στους διαλόγους, που έγιναν μετά το ατύχημα, μέρες μετά που ένας σταθμάρχης ζητάει από άλλη σταθμάρχη να του πει κάτι όπως ορίζει ο κανονισμός και απολογείται για αυτό με την φράση. Ξέρεις δεν το ζητάω εγώ, επειδή έγινε το συμβάν μας το ζητάνε να το κάνω.
Μαγκιές δηλαδή πάνω στον κανονισμό.
Σε ένα σοβαρό κράτος ο τύπος αυτός θα είχε απολυθεί πάραυτα με μηδενική αποζημίωση και ας έμενε κάτω από τις γέφυρες.
Εδώ προφανώς "υπηρετεί" ακόμα και ίσως είναι υπεύθυνος για το επόμενο ατύχημα.
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
ο κυριακος δεν ειναι? ο ξαδελφος? η κομματικη οργανωση της νουδου?
Μην κάνεις τον χαζό (αριστερό) και παραθέτεις μόνο ότι σε συμφέρει για να βγει η προπαγάνδα....έξυπνος είσαι.
Επειδή λοιπόν ρωτάς προβοκατόρικα (κλασσική αιρστερά), εαν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις ΟΛΟ το ποστ του Κρούζερ θα δεις ότι γράφει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι φταιει και ο Κυριακος και η ΝΔ.
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Ενοχος λοιπόν ο Κούλης, ο Καραμανλής ο μικρός, αλλά και όσοι ήταν πρωθυπουργοί και υπουργοί-υφυπουργοί υπεύθυνοι για την σύμβαση 717. Οπως βέβαια και δημόσιοι υπάλληλοι και οσετζήδες. -
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Θυμάστε για το chat gpt και το μάθημα της αδερφής της γυναίκας μου? Το πέρασε με......6,9/10 . Αύριο έχουμε άλλο, το chat θα κάνει πάλι το θαύμα του, βασικά μου έδωσε ήδη τις απαντήσεις.....
Απλά τα αναφέρω....Είναι γνωστό ότι στα ελληνικά ΑΕΙ περνάς με αντιγραφή ενώ στα κυπριακά με το σπαθί σου !!
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3