-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Υπάρχει το Jazz Crosstar που ειναι κροσοβερ ουσιαστικά. Τίποτε άλλο, εκτός εαν πας σε κάποια αντιπροσωπεία και έχουν μεγάλη έκπτωση σε κάποιο hrv η zrv και βγεί στα 30-32Κ.
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Τα mild ναι δεν έχουν μεγάλη διαφορά, π.χ. ένα Focus mild hybrid θα είναι στα 7 σε σχέση με τα 8 που είσαι τώρα.
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Θές πολλά ανιτκρουόμενα πράγματα ταυτόχρονα, που στην πράξη δεν υπάρχουν! Πρέπει να θέσεις κάποιες προτεραιότητες, γιατι όλα μαζί αυτά που αναφέρεις, απλά δεν υπάρχουν σε κάποιο αυτοκίνητο, ειδικά σε αυτά τα χρήματα. Πιο κοντά θα έλεγα ότι ειναι το CHR στο να καλύπτει σχεδόν όλα όσα ζητάς.
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα
, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Αχαχα!! Ακριβώς, δεν γίνεται....δες πιο πάνω τι γράφω.
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Αλήθεια ειναι, αλλά έχει αλλάξει πολύ η αγορά από τότε, έχουν περάσει και 11 χρόνια. Σκέψου ότι ένα Focus 1.0 mild hybrid σήμερα με αυτόματο κιβώτιο έχει πάνω από €30.000!! Εγώ πήρα το 2021 την Κορόλα μου στα 22Κ και σήμερα έχει 29Κ. Εαν δεν κοιτάς suv, τότε μπορείς να πάρει καλύτερο αμάξι με ίδια χρήματα, γιατι τα suv εχουν πιο ψηλές τιμές.
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.
Ναι αυτά αξίζει σαν τεχνολογία και για να είσαι όσο πιο καλυμμένος γίνεται στο μέλλον. Αλλά με 8.000 χλμ/έτος, δεν θα σου κάνει μεγάλη διαφορά στην τσέπη. Δηλαδή αντί για 7 λίτρα το να καις 4 ανά 100χλμ, σημαίνει χοντρικά €400/χρόνο οικονομία, δεν ειναι λίγα αλλά δεν ειναι και κάποιο φοβερό ποσό που να σε οδηγεί αποκλειστικά σε φουλ υβριδικό. Επίσης, τα υβρδικά Πεζώ/Σιτροέν ειναι καλύτερα από mild, οπότε θα έχει μεγαλύτερη οικονομία από ένα mild, απλά ρισκάρεις με την αξιοπιστία. Για αυτό σου λέω να ιεραρχήσεις τα κριτήριά σου, γιατι έτσι θα βάλεις μια σειρά στα αυτοκίνητα που υπάρχουν.
Εγώ για παρέδιγμα, σήμερα που μιλάμε δεν θα έπαιρνα κανένα άλλο αυτοκίνητο πλην Τογιότα (ή Τέσλα σε πιο πολλά χρήματα), γιατί τα θεωρώ την πιο ασφαλή επιλογή - αλλά είναι καθαρά προσωπική γνώμη και μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά. Ο Κρούζερ για παράδειγμα δεν θα αγόραζε τίποτε άλλο εκτός από Σιτροέν....ο καθένας έχει το δικό σου σκεπτικό σχετικά με την αγορά αυτοκινήτου.Και το βασικότερο όλων, όπως ειπαν αρκετοί: Να πας να τα οδηγήσεις, να δεις πως σου φαίνονται, να μπει η οικογένεια μέσα να πει την γνώμη της, κλπ.
-
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, δες και το MG ZS.
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@dimitrioskosmas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@nasosto said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo
Βρέθηκα στη θέση σου πριν 1,5 έτος. Είχα στη λίστα 4-5 αυτοκίνητα και μάλιστα έκανα παραγγελία ένα από αυτά ΧΩΡΙΣ να το οδηγήσω. Σιγά-σιγά άρχισα να παίρνω την οικογένεια και να επισκέπτομαι τις αντιπροσωπίες των αυτοκινήτων της λίστας (δύο παιδιά κι εγώ λίγο μεγαλύτερα από τα δικά σου). Οι απόψεις μετά την επίσκεψη άρχισαν να διαφοροποιούνται. Κατάφερα να τα οδηγήσω όλα τα υποψήφια και η απόφαση τελικά ήταν να ακυρώσω την αρχική παραγγελία και να προβώ στην αγορά άλλου αυτοκινήτου της λίστας.Ως συμπέρασμα όλων αυτών -και ανεξάρτητα των προτάσεων που ζητάς να σου γίνουν- κράτησε την άποψη πολλών η οποία έγινε και δική μου: Προσπάθησε να οδηγήσεις οπωσδήποτε τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν. Θα κάνει την επιλογή σου πιο εύκολη!
Πριν προβώ στην αγορά και αφού θα έχω φιλτράρει και τις γνώμες που έχω ακούσει, σίγουρα θα επιχειρήσω να τα οδηγήσω. Απλώς θυμάμαι και το 14 που έψαχνα να δω τι θα αγοράσω, πήγαινα σε αντιπροσωπείες να δοκιμάσω την απλή έκδοση βενζίνη κι έβρισκα πλούσια έκδοση πετρέλαιο για test drive. Ναι, παίρνεις μια ιδέα αλλά φαντάζομαι είναι εντελώς διαφορετικό το ένα αυτοκίνητο από το άλλο κι εύκολα μπορείς να την πατήσεις
Ριξε μια ματια κι ενα τεστ στο jazz
Το jazz σαν χώροι δεν είναι ακόμα μικρότεροι από το Yaris Cross που ήδη με προβλημάτισε λόγω χώρων;
νομιζω οχι, και ειναι σαφως καλυτερο αυτοκινητο απο το YC
-
Το jazz είναι αι ίσως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Πάνε δες το και μάζεψε το σαγόνι σου όταν το δεις.
Απλά είναι ακριβό.
Αρνητικό το μέτριο πορτπαγκαζ
-
@dimsabas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, δες και το MG ZS.
Το mg zs max hybrid και όμορφο είναι και οι χώροι δείχνουν κατάλληλοι και γενικά δείχνει vfm. Έχει αξιοπιστία; Δεν την γνωρίζω τη μάρκα να πω την αλήθεια )όπως δεν γνωρίζω κι αυτά τα byd που βλέπω τελευταία να κυκλοφορούν) και είμαι κάπως επιφυλακτικός
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Αυτό το σοκ έχει πάθει όλος ο κόσμος για αυτό βλέπεις b-suv να κάνουν τρελές πωλήσεις και να γίνεται πάρτυ στα μεταχειρισμένα.
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Το mg zs max hybrid και όμορφο είναι και οι χώροι δείχνουν κατάλληλοι και γενικά δείχνει vfm. Έχει αξιοπιστία; Δεν την γνωρίζω τη μάρκα να πω την αλήθεια )όπως δεν γνωρίζω κι αυτά τα byd που βλέπω τελευταία να κυκλοφορούν) και είμαι κάπως επιφυλακτικός
Η γνώμη του αγαπητού @dimsabas https://cartalk.gr/1-5-vti-tech/
-
@antoniokon said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@criuser said in [Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000](/
Δεν έχουν εδώ αιτιολόγηση στις απαντήσεις. Μόνο φανατισμό και κόλλημα...
Μπα σε καλό σου...
Μου βγήκε ο καφές από την μύτη πρωϊνιάτικα...
Αλλο φανατισμός, άλλο αντικειμενική πληροφόρηση...
Αλλά για να καταλάβει κάποιος την διαφορά, δεν πρέπει να διαβάζει Φως και Πρωταθλητή...
-
@gatoz said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Πάντως επειδή είναι θέμα αξιοπιστίας η αλλαγή που κάνεις, μακρυα από στελλαντι. Πολυ μακρυα
Ευτυχώς έφυγες εσύ μακριά και ησυχάσαμε...
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Το mg zs max hybrid και όμορφο είναι και οι χώροι δείχνουν κατάλληλοι και γενικά δείχνει vfm. Έχει αξιοπιστία; Δεν την γνωρίζω τη μάρκα να πω την αλήθεια )όπως δεν γνωρίζω κι αυτά τα byd που βλέπω τελευταία να κυκλοφορούν) και είμαι κάπως επιφυλακτικός
Κινέζικα αμφότερα. Η MG κάποτε ήταν Αγγλική (με τραγική αξιοπιστία), αλλά πλέον ειναι 100% Κινέζικη που έχουν κρατήσει το σήμα. η ΒΥΔ ειναι 100% Κινέζικη επίσης. Άγνωστες ποσότητες και οι 2. Μέχρι στιγμής ειναι ΟΚ, αλλά κανείς δεν ξέρει πως θα ειναι σε αξιοπιστία σε 5-10 χρόνια π.χ.
-
Και όμως σύμφωνα με ένα βίντεο ο θερμικός ατμοσφαιρικός παίζει να είναι μπλοκ , σχεδιασμένο από τη ROVER .
-
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Θα έχω ικανοποιητικές αποδόσεις με ένα Yaris cross 130 ή θα είναι πίκρα σε κάποιο ταξιδάκι;
Ναι θα έχεις. Είχα αυτό με τα 115 άλογα και μια χαρά ταξιδεύαμε με την οικογένεια, με ταχύτητες 110-130χαω (παρπάνω δεν πήγαινα λόγω παιδιου). Προφανώς το CHR ειναι πολύ καλύτερο στον δρόμο τόσο σε ανάρτηση όσο και σε επιδόσεις.
Γενικά, εαν έχεις Νο.1 κριτήριο την αξιοπιστία και Νο.2 την οικονομία, κοιτάς Τογιότα και Χόντα. Εαν δεν σε νοιάζει το ρίσκο αξιοιστίας, πας και σε Γαλλικά αλλά να ξέρεις ότι κατά 90% θα έχεις βλάβες και ζημιές μετά από λίγα χρόνια.
@red_monster said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Όσοι προτείνουν ελαφρά τη καρδία CHR, έχετε μπει πίσω, έχετε βάλει μικρά παιδάκια να δείτε τι βλέπουν ?
Εγώ ναι και για τα δικά μου γούστα και του γιου μου ειναι μια χαρά. Αλλά ειναι καθαρά υποκειμενικό.
Αφού προτείνεις μόνο Τογιότα και μάλιστα το στενάχωρο CHR η κατάθλιψη έχει ανέβει επίπεδο...
Φήμες λένε ότι το Chr δεν έχει τυφλό σημείο, αλλά τυφλό αυτοκίνητο με τα παράθυρα που έχει...
-
Αν θες καλους σχετικα χωρους και αμαξι καλο παρε το kia xceed με τους 140 ιππους mild hybrid platinum αυτοματο με 28000-29000.Θα σου καιει λιγο παραπανω αλλα θα χαρεις αμαξι.η αλλιως το ford puma.
-
@lap said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Και όμως σύμφωνα με ένα βίντεο ο θερμικός ατμοσφαιρικός παίζει να είναι μπλοκ , σχεδιασμένο από τη ROVER .
Για καλο το εχεις αυτό;
-
@criuser said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Αφού προτείνεις μόνο Τογιότα και μάλιστα το στενάχωρο CHR η κατάθλιψη έχει ανέβει επίπεδο...
Μια χαρά χώρους έχει, δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Αλλά βλέπεις δεν διαλύει κάθε 2 μέρα και σας κακοφαίνεται των Γάλλοι! Βέβαια εσύ προτείνεις στον άνθρωπο να είναι κολλητός με τα συνεργεία και δεν έχει και Ρεμούνδο πάνω, οπότε να δω τι θα κάνει όταν θα μένει κάθ εεβδομάδα από κάτι.....
-
Οχι απλώς λέω.
Προσωπικά αγαπούσα rover. Μου άρεσε όλη η φιλοσοφία της. Εννοώ την αυθεντική Ρόβερ.
Και σπορτίφ, και πολυτέλεια και έξυπνες μηχανολογικές λύσεις.
Αξιοπιστία.....δεν έχουμε. Μας τελείωσε.
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@dimitrioskosmas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@nasosto said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo
Βρέθηκα στη θέση σου πριν 1,5 έτος. Είχα στη λίστα 4-5 αυτοκίνητα και μάλιστα έκανα παραγγελία ένα από αυτά ΧΩΡΙΣ να το οδηγήσω. Σιγά-σιγά άρχισα να παίρνω την οικογένεια και να επισκέπτομαι τις αντιπροσωπίες των αυτοκινήτων της λίστας (δύο παιδιά κι εγώ λίγο μεγαλύτερα από τα δικά σου). Οι απόψεις μετά την επίσκεψη άρχισαν να διαφοροποιούνται. Κατάφερα να τα οδηγήσω όλα τα υποψήφια και η απόφαση τελικά ήταν να ακυρώσω την αρχική παραγγελία και να προβώ στην αγορά άλλου αυτοκινήτου της λίστας.Ως συμπέρασμα όλων αυτών -και ανεξάρτητα των προτάσεων που ζητάς να σου γίνουν- κράτησε την άποψη πολλών η οποία έγινε και δική μου: Προσπάθησε να οδηγήσεις οπωσδήποτε τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν. Θα κάνει την επιλογή σου πιο εύκολη!
Πριν προβώ στην αγορά και αφού θα έχω φιλτράρει και τις γνώμες που έχω ακούσει, σίγουρα θα επιχειρήσω να τα οδηγήσω. Απλώς θυμάμαι και το 14 που έψαχνα να δω τι θα αγοράσω, πήγαινα σε αντιπροσωπείες να δοκιμάσω την απλή έκδοση βενζίνη κι έβρισκα πλούσια έκδοση πετρέλαιο για test drive. Ναι, παίρνεις μια ιδέα αλλά φαντάζομαι είναι εντελώς διαφορετικό το ένα αυτοκίνητο από το άλλο κι εύκολα μπορείς να την πατήσεις
Ριξε μια ματια κι ενα τεστ στο jazz
Το jazz σαν χώροι δεν είναι ακόμα μικρότεροι από το Yaris Cross που ήδη με προβλημάτισε λόγω χώρων;
Το πρόβλημα στο Τζάζ δεν είναι οι χώροι που είναι καλοί, αλλά η αρχαία του εμφάνιση και ο περίεργος αντιπρόσωπος, ενώ η Χόντα είναι εξαιρετική εταιρεία.
Δεν είναι τυχαίο που δεν πουλάει, λόγω τιμών και αντιπροσώπου.
-
τι πραμα το τζαζ?
μπορει να μην ειναι ομορφο ή να ειναι, ακου αρχαια σχεδιαση
αλλα τι αλλο να βρει να πει ο αντιπροσωπος των γαλλικων ρημαδοχρεπιων -
Να πούμε πως το τζαζ έχει αερόσακους παντού ( νομίζω 10), ενώ έχει ζώνη απορρόφησης της ενέργειας small overlap. Κανένα άλλο μικρό δεν έχει πλην του νέου MG3
Υβριδικό, χωρίς αυτόματο κιβώτιο με απλώς έναν συμπλέκτη που από τα 80 χλμ/ώρα συνδέει και τον θερμικό με τους τροχούς και γενικά χώρους όσο ένα c suv
Η δε αίσθηση στην θέση οδήγησης λόγω τεράστιου ταμπλου σε οδηγεί να πιστεύεις πως οδηγείς μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα.
-
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@fanis75 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
@lobo said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Γιατί μόνο αυτές τις δύο μάρκες; Με όλον τον σεβασμό, δεν φταίτε εσείς αλλά μιας και είμαι ολίγον τι άσχετος θα εκτιμούσα αν υπήρχε και μια αιτιολόγηση στις απαντήσεις ώστε να καταλαβαίνω καλύτερα
Γιατί ζητάς κάτι αξιόπιστο και φουλ υβριδικό. Οπότε αυτά τα 2 κριτήρια ταυτόχρονα ισχύουν μόνο σε αυτές τις 2 εταιρίες και κυρίως στην Τογιότα. Εαν δεν θες φουλ υβριδικό, τότε συζητάμε και άλλες μάρκες.
Honda αν κατάλαβα καλά σε αυτά τα χρήματα και suv hybrid αυτόματο δεν υπάρχει άρα μας μένουν μόνο τα Toyota.
Ψάχνω full hybrid διότι αυτό που έχω ακούσει είναι ότι τα mild hybrid δεν έχουν μεγάλη διαφορά από το Φόκους μου που έχει start/stop και είχα μέση κατανάλωση στα 8.
Εν ολίγοις δεν έχω ξεκάθαρα κάποια τοπ προτεραιότητα, ιδανικά θα ήθελα χώρους αντίστοιχους με το Φόκους που έχω, θα ήθελα καλύτερη οικονομία, θα ήθελα καλύτερη αξιοπιστία και λιγότερες ζημιές, θα ήθελα να είναι ευχάριστο σχετικά στην οδήγηση και θα ήθελα να είναι και vfm.
Είμαι ο κλασσικός ο μέσος μλκας Έλληνας που δεν ξέρει πολλά και θέλει με λίγα χρήματα να πάρει τοπ αμαξάρα, πράγμα που προφανώς δεν γινεται έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές.
Απλώς όταν το 14 αγόρασα ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο καινούργιο με 15.000 τώρα μου κάνει εντύπωση που για να πάρω αυτό που θέλω πρέπει να φτάσω τις 30. Ναι τότε προφανώς δεν ήταν υβριδικό ή suv αλλά ήταν τα αντίστοιχα σύγχρονα χατσμπακ που κυκλοφορούσαν τότε.
Κοιτάζω λοιπόν φουλ υβριδικό γιατί από όσα έχω καταλάβει αυτά είναι που αξίζει να πάρει κανείς εν έτει 2025, αν κρίνεται από τις ανάγκες μου (8.000 χλμ τον χρόνο, χρήση κυρίως εντός πόλης και μικρά σχετικά ταξιδάκια) ότι με παίρνει να δω και κάτι άλλο ευχαρίστως να το ακούσω.Υ.Γ. Και τότε ακολουθώντας τη μόδα αρχικά ήθελα πετρέλαιο μέχρι που κάποιοι άνθρωποι εδώ στο φόρουμ μου είπαν "είσαι τρελός; Με 8k χλμ δεν θα κάνεις ποτέ απόσβεση τα επιπλέον λεφτά, πήγαινε σε βενζίνη, δεν το χρειάζεσαι το πετρέλαιο"
Θα πρέπει τα πράγματα να τα δεις όπως είναι στην περιοχή σου.
Αν η πόλη για σένα είναι διαδρομές 3+3 χλμ μέσα στην Θεσσαλονίκη, προφανώς το φουλ υβριδικό είναι περιττό.
Στην Αθήνα η αντίστοιχη διαδρομή μπορεί να είναι 12+12 οπότε καταλαβαίνεις ότι η εργάσιμη εβδομάδα η δικιά σου είναι 1 έως 2 ημέρες για τους Αθηναίους, όπου ναι τα φουλ υβριδικά έχουν νόημα.
Αν μάλιστα οι δικές σου μικρές διαδρομές, δεν περιλαμβάνουν μποτιλιάρισμα με μωτ 15-20 χαω, δηλαδή δεν κάνεις 20 λεπτά για αυτά τα 3 χλμ, τότε τα απλά υβριδικά και τα μεσαία υβριδικά είναι μια χαρά, γιατί το πρόβλημα των φουλ υβριδικών στον ανοικτό δρόμο είναι σημαντικό.
Αλλά όλα αυτά θα τα δεις με τα τέστ ντράιβ.
Δεν γίνεται αλλιώς δουλειά.
Το chr που σου προτείνουν, είναι κλειστοφοβικό και τα παιδιά σου αν όχι τώρα σε λίγα χρόνια θα σε κράζουν για αυτό και θα έχουν δίκιο.
Είναι μπάνικο αμάξι για μοναχικούς ή ζευγάρια, μικρομεσαίου ύψους μέχρι 1,75.
Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000