-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
Νομιζω δεν ειναι η μπουκαλα το θεμα.
Οσο ο μηχανισμος που κινει την πορτα. Εκει θα ειναι το θεμα... -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Πως τα έχει η ακτιβ; Βάλε σύγκριση των εκδόσεων με τις διάφορες και θα δεις πως δεν τα έχει. Η ακτιβ δίνεις 31Κ και παίρνεις πλαστικους λεβιεδες και τιμόνια...όσο για το κόστος του χρώματος που λες στην ακτιβ δλδ το χρώμα είναι μέσα στην τιμή; Δεν νομίζω...
Έχετε δίκιο, το τιμόνι μόνο παραμένει δερμάτινο και στην active plus.
Φωτισμούς, μαλακές επενδύσεις δεν έχει... Καλά οι άλλοι στην αντιπροσωπία ότι να ναι μου έλεγαν, πρέπει να ξαναδώ λεπτομέρειες με τους εξοπλισμούς...
Τουλάχιστον το σάιτ τα λέει καθαρά. Τους χαρτογιακαδες μην τους ακούς καθόλου. Ειδικά στην Τογιότα είναι οι πιο αδιαβαστοι πωλητές.
Δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι. Απλά ρωτάνε θα βάλεις προπαραγγελια; Αν πεις όχι ,πάνε στον επόμενο... -
Κιβώτιο ταχυτήτων από PVC
μάλλον για αυτό χαλάνε συνέχεια, λιώνουν το καλοκαίρι
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
E ok ας αφαιρέσουμε και το abs και το esp τότε γιατί οι μονάδες χαλάνε στα 10-15-20 χρόνια...
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
E ok ας αφαιρέσουμε και το abs και το esp τότε γιατί οι μονάδες χαλάνε στα 10-15-20 χρόνια...
Μιας και η αυτοματη πορτα μπαγκαζ συντελει στον ιδιο βαθμο με το abs και το esp στην ασφαλεια του οχηματος εχεις απολυτο δικιο. Σοβαροτητα ομως, δυστυχως δεν εχεις.
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
E ok ας αφαιρέσουμε και το abs και το esp τότε γιατί οι μονάδες χαλάνε στα 10-15-20 χρόνια...
Μιας και η αυτοματη πορτα μπαγκαζ συντελει στον ιδιο βαθμο με το abs και το esp στην ασφαλεια του οχηματος εχεις απολυτο δικιο. Σοβαροτητα ομως, δυστυχως δεν εχεις.
Υπαρχουν αρκετα τσιτσιμπλικια πανω σε ενα καινουριο αυτοκινητο που δεν συμβαλλουν στην ασφαλεια του αυτοκινητου ναι, αλλα δεν σημαινει οτι δεν χρειαζεται να τα βαλεις με το σκεπτικο τι θα γινει οταν χαλασουν. Λογικο ειναι πως αν κατι χαλασει πρεπει να το πληρωσεις να το φτιαξεις, αλλα με το σκεπτικο αυτο θα πρεπει να τα ειχαμε στην πιο απλη τους μορφη.
Τεσπα, θεωρω δεν ειναι λογος για κοντρες αυτος.
Εμπιστευομαστε τους κατασκευαστες και τους προμηθευτες τους ωστε να μην κλαιμε μετα... -
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
E ok ας αφαιρέσουμε και το abs και το esp τότε γιατί οι μονάδες χαλάνε στα 10-15-20 χρόνια...
Μιας και η αυτοματη πορτα μπαγκαζ συντελει στον ιδιο βαθμο με το abs και το esp στην ασφαλεια του οχηματος εχεις απολυτο δικιο. Σοβαροτητα ομως, δυστυχως δεν εχεις.
Υπαρχουν αρκετα τσιτσιμπλικια πανω σε ενα καινουριο αυτοκινητο που δεν συμβαλλουν στην ασφαλεια του αυτοκινητου ναι, αλλα δεν σημαινει οτι δεν χρειαζεται να τα βαλεις με το σκεπτικο τι θα γινει οταν χαλασουν. Λογικο ειναι πως αν κατι χαλασει πρεπει να το πληρωσεις να το φτιαξεις, αλλα με το σκεπτικο αυτο θα πρεπει να τα ειχαμε στην πιο απλη τους μορφη.
Τεσπα, θεωρω δεν ειναι λογος για κοντρες αυτος.
Εμπιστευομαστε τους κατασκευαστες και τους προμηθευτες τους ωστε να μην κλαιμε μετα...Το συγκεκριμενο ειναι ενα αχρηστο καλουδι που οταν χαλασει δε θα μπορω να ανοιγω το μπαγκαζ ουτε χειροκινητα εστω και τη μια φορα τη βδομαδα που το χρησιμοποιω.
Για τις κοντρες δεν αφηνω αναπαντητες τις αηδιες απο τους "εξυπνακιδες". -
Κι εγώ το θεωρώ άχρηστο. Δε θα πλήρωνα ποτέ για να το βάλω, ούτε θα ανέβαινα έκδοση για να το έχω. Μόνο αν η έκδοση που είχα επιλέξει το έδινε στάνταρ.
Σχετικά με το ότι μπορεί να χαλάσει και τα σχετικά, είναι απλά ένας από τους 1.000 αυτοματισμούς που μπορούν να χαλάσουν σε ένα καινούριο αυτοκίνητο.
Δε θα με προβλημάτιζε κάτι τέτοιο. -
Εγώ θα ... ντρεπόμουν να το χρησιμοποιήσω αυτό το feature, μου κάνει πολύ ποζεριά, ειδικά σε μερικά που αργούν πολύ να ανοίξουν, ακούς το ξεκλείδωμα πρώτα, ανοίγουν τα φώτα και μετά σιγά σιγά ανεβαίνει η πόρτα.
Καλά για το κλείσιμο με κουμπάκι δεν το συζητάμε, με άδεια χέρια να μην μπορώ να το κατεβάσω με μια κίνηση;
Μόνο όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο για κάποιον που έρχεται να φορτώσει το βλέπω λογικό, με ένα κουμπάκι να τον διευκολύνεις να βάλει τα πράγματα στο πορτμπαγκάζ.
Είδα κάπου τις προάλλες να παίζει παντού σε ένα αυτοκίνητο της Huawei ένα gesture που κανείς για να ανοίξεις την πόρτα.
Κάνεις στον αέρα με το χέρι την ίδια κίνηση που θα έκανες αν έπιανες την λαβή της πόρτας στο ένα μέτρο από την λαβή ενώ...απλά θα μπορούσες να πιάσεις την λαβή και να ανοίξεις, που έτσι και αλλιώς και μετά το gesture θα την πιάσεις για να ανοίξεις περισσότερο την πόρτα και να μπεις.Χαζομάρες για να γίνεται ντόρος και ατελείωτες χαμένες εργατοώρες, φαντάζομαι τους IT και τους μηχανικούς που γράφουν κώδικα να γαμωσταυριζουν ατελείωτα για να κάνουν πράξη την... φοβερή ιδέα κάποιου μαρκετιστα ή στελέχους που την σκέφτηκε την ώρα που έκανε την ανάγκη του στην τουαλέτα.
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
Εγώ θέλω να σας δω, αν χρειαστεί να αλλάξετε προβολεις led. Είναι φιξ όλο το σετ.
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
E ok ας αφαιρέσουμε και το abs και το esp τότε γιατί οι μονάδες χαλάνε στα 10-15-20 χρόνια...
Μιας και η αυτοματη πορτα μπαγκαζ συντελει στον ιδιο βαθμο με το abs και το esp στην ασφαλεια του οχηματος εχεις απολυτο δικιο. Σοβαροτητα ομως, δυστυχως δεν εχεις.
To χαρακτηρισμό στον επιστρέφω. Για την αδυναμία κατανόησης και την ελλειπή αντίληψη όμως δε μπορώ να κάνω κάτι.
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
Εγώ θέλω να σας δω, αν χρειαστεί να αλλάξετε προβολεις led. Είναι φιξ όλο το σετ.
Δηλαδή για ένα καμένο led πας για όλο το φανάρι?
Τον ηπιανε -
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
ή του ηλεκτρικού χειρόφρενου
Συνάδελφος, με 3008 mkI μου είπε ότι έδωσε 900€ -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Μιας και η αυτοματη πορτα μπαγκαζ συντελει στον ιδιο βαθμο με το abs και το esp στην ασφαλεια του οχηματος εχεις απολυτο δικιο. Σοβαροτητα ομως, δυστυχως δεν εχεις.
To χαρακτηρισμό στον επιστρέφω. Για την αδυναμία κατανόησης και την ελλειπή αντίληψη όμως δε μπορώ να κάνω κάτι.
Με κριτηρια παιδιων ηλικιακα δημοτικου, μεχρι εκει μπορεις να φτασεις.
-
Πόσο τουόυτα το θες το νήμα; ΝΑΙ!
Εγώ πιστεύω αν είχαν στα έξτρα να προσθέσεις κόφτη στα 110 όλοι θα τον πρόσθεταν έναντι μιας κάμερα οπισθοπορείας για παράδειγμα ή την και καλά συνειδητή επιλογή 12άρας ζάντας για ηρεμία και απόσβεση κραδασμών.
Βάζω αρκετό χιούμορ γιατί 100% θα με κράξει στα σοβαρά κάποιος για το 12άρα ζάντα! -
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
Νομιζω δεν ειναι η μπουκαλα το θεμα.
Οσο ο μηχανισμος που κινει την πορτα. Εκει θα ειναι το θεμα...Σε συνάδελφο με Rav4 του 2015 του ζήτησαν 1500 € για τις δύο μπουκάλες του πορτμπαγκάζ πριν ένα μήνα.
Νομίζω παράγγειλε με 350€ δύο από το aliexpress και περιμένει να έρθουν.
Καλύτερα χειροκίνητο άνοιγμα...
-
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Και τι θα πάρεις με 40k στο μέγεθος του CC;
Επίσης το πίσω μέρος της active plus δε βλέπεται.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Toyota Corolla Cross