Ως Λέων ωρυομενος
Παραλάβαμε δόξα τω Θεώ! Εντυπώσεις φοβερές δεν έχω λόγια! Ευχαριστώ και όσους με βοήθησαν στην επιλογή από περισυ που είχα την αναζήτηση. Εύχομαι να επισκέπτομαι το service της αντιπροσωπείας μόνο για καλό σκοπό 
Best posts made by savas89
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: PEUGEOT FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ταξίδι με καταρρακτώδη κατά διαστήματα βροχή, ζόρι δλδ γενικά, με 6 άτομα(4 παιδιά), και ανοιχτό φυσικά ac., συμπεριλαμβανομένης ανάβασης προς Χορτιάτη.
Τη νύχτα ειδικά καταλαβαίνεις την αξία του σύγχρονου αυτοκινήτου.. -
RE: Peugeot 5008 (SUV)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα. Σαν πρώτες εντυπώσεις θα πω ότι σε χιλιόμετρα εντός πόλης και περιφερειακό (χωρίς ac)είχε 5,4λ./100 και 5,6 σήμερα μακάρι να πάει ετσι , έχει αρκετή εμπλοκή ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης πολύ βελούδινη η αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων οπότε φαινομενικά το 0-100 μας ανησυχούσε, αλλά δεν το νιώθεις καν, νιώθεις ότι τραβάει (θα το δούμε και με φουλ μπαγκαζια)και επίσης στα 100χλμ δεν έχεις καν θόρυβο. Γενικά δε νιώθεις τον όγκο του εύκολα, βοηθάει και το τιμόνι και όλο το σύνολο. Χώρους και εργονομία δε χρειάζεται να πω κάτι. Είναι αμάξι να κάνεις ταξίδι ωρών και να μην καταλάβεις
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Ας αναστήσουμε λίγο το νήμα. Λοιπόν οι εκδρομουλες του Πάσχα σχεδόν 1000χμ άνετα και ομορφα! Ο ορισμός της άνεσης και της χαράς να ταξιδεύεις ακόμη και με οικογένεια μεγάλη. Τα μισά έγιναν ημιφορτωμενος τα υπόλοιπα περισσότερο . Όπου χρειάστηκε η ροπή στο Λέοντα , ήταν παρούσα ! Αξιοπρεπες 6,6λ/100. Διόδια βέβαια γύρω στα 52ε γτ ήταν κυρίως αυτοκινητόδρομο. Λαρισα-Κιλκις και πίσω, Λάρισα -Θεσσαλονικη-Νεα Ρόδα Χαλκιδικής και πίσω. καλή Συνέχεια!

-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ασχολούμαι με ηλεκτρικά οπότε δεν σχολιάζω...
Σκέψου ότι ζήτησα να κάνω τέστ ντράιβ το υβριδικό και μου είπαν έχω μόνο ηλεκτρικό και βενζίνης και τους είπα α πα πα για το ηλεκτρικό. Το βενζίνης το έχω κάνει.

δεν ασχολείσαι, δεν ασχολείσαι αλλα το αποθέωνες το eC3 σε σχεση με τα κινεζικα κουβαδάκια!!!!!
που θυμιζω οτι δεν εχει ουτε αντλια θερμότητας και εχει αεροψυκτη μπαταρια (οχι υδροψυκτη) οταν τα κινεζικα κουβαδακια προσφερουν και τα 2 lol
Αιώνες πίσω το ηλεκτρικό c3 από οποιοδήποτε κινέζικο..
-
RE: Deepal forum (Changan group)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dimsabas said in Deepal forum (Changan group):
Μάλλον είναι αντίστοιχο ζουζούνισμα με αυτό που κάνει το Leapmotor-t03.
Είναι για να θυμάσαι ότι είναι Κινέζικο και να μην το πάρεις πάνω σου μάλλον

Latest posts made by savas89
-
RE: ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]posted in Περί αυτοκίνησης
https://youtu.be/HerUcrLEYT0?t=2s Ο Elvis των φτωχών για τα κινέζικα. Δε ξέρω αν κάνει να ανεβάζουμε βίντεο
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το κοινωνικό leasing θα κάψει κρατικά ή ευρωπαϊκά χρήματα?
Ευρωπαϊκά που ήδη έχουν εγκριθεί είχαν πει
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Το κοινωνικό leasing δείχνει Stellantis λογική αλλά και Renault λιγότερο ίσως. Κάποιοι αν το θέλουν για δεύτερο μπορεί να θέλουν και τα μικρά όπως to3 surf αν επιτρέψουν Κινέζικα! Στη ΔΕΘ και ΑΝ ειπωθεί κάτι.. προς το παρόν ο ΠΘ έχει να οδηγήσει gr yaris στους αγώνες

-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Χτες μπήκα στο xtrail πετρέλαιο του γαμπρού μου του 2021. Μου φάνηκε μισή με μία γενιά πίσω, ναι μεν οκ ροπή όταν χρειαστεί γενικά, αλλά άλλη ηχομόνωση, άλλη αίσθηση πέραν απουσίας τάμπλετ, καθόλου το ήσυχο του πράγματος στην πόλη. Άλλο το hybrid, βέβαια δεν το εζησα πότε το diesel πέραν περιορισμένων στιγμών. Φυσικά ήταν νομίζω η τελευταία χρονιά εκείνης της γενιάς xtrail ή το 22...
-
RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτουposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Σου είπα θα καταλήξεις ή στο classic της προηγούμενης γενιάς( Vitara )ή στης επόμενης γενιάς (2008).

-
RE: OMODA & JAECOO forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δε βλέπω το λόγο να πάρεις Κινεζικό και να μην είναι κάτι σε υβριδικό. Και φυσικά με 10λ/100 τραγικό, εκτιμώ το δικό μου που αναλογικά θα έκαιγε σε φουλ θερμικό 11,5-12λ/100 ,24€/100!
-
RE: JEEP COMPASS 2025 mk3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@realzeus said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
@gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες
Δυστυχώς Ιταλοί, όχι Γάλλοι. Ιταλός είναι ο μεγαλομέτοχος-Πρόεδρος της Stellantiis, Ιταλός ο CEO, Ιταλικής ιδιοκτησίας (FCA) ήταν η Jeep, στην Ιταλία φτιάχνονται αυτά τα μοντέλα. Συμφωνώ ότι είναι ντροπή βέβαια ένα δικίνητο Jeep.
@savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
με 4 τέκνα
Τηλεόραση στην κρεββατοκάμαρα δεν έχετε;

Έχουμε χαχα αλλα ήταν και ευκαιρία για να πάρουμε το Λέοντα

-
RE: JEEP COMPASS 2025 mk3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@fanis75 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
@savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
Επίσης εμένα τί αυτοκίνητο εξυπηρέτησης να μου δώσουν με 4 τέκνα..μη γένοιτο
Volvo XC90 ή 7θέσιο C3 Aircross....

Το πρώτο μια χαρά, το δεύτερο λιγο στριμοκωλο

-
RE: JEEP COMPASS 2025 mk3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
@savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
@gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
@a-d-p said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
τζιπ δικουνα
και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες
και οποιος εγραψε το αρθρο, αν δεν το κανει για επιδομα της ΔΥΠΕ, ειναι επισης ξεφτιλλας που οχι μονο δεν τους κραζει με το ακομη ενα τριμπουρδελο αλλα γραφει για 'θηριο' το ξεκουδουνο.
εχουν οι στελαντι τις καλυτερες ευχες μου για να ΚΛΕΙΣΟΥΝ επιτελουςΠώς και δεν εντοπισες ακόμη από το fb το θέμα που έβγαλε σε 2 άτομα το 3008; Το διάβασα χτες και με εζωσαν λίγο τα φίδια

...το εχω διαβασει...
δεν τα μεταφερω ολα, ειναι παρα πολλα! και ειναι τουλαχιστον 3 που το ανεφεραν, διαβασε στα σχολια του 1ου.
ελπιζω να εισαι απο τις εξαιρεσεις....
οσο ομορφα σχεδιαζουν, ατυχως τοσο προχειρα υλοποιουν.Ναι μέχρι τώρα κανένα θέμα, ελπιζω να μην έχω και ειδικά σε διακοπές γιατί τη βάψαμε. Επίσης εμένα τί αυτοκίνητο εξυπηρέτησης να μου δώσουν με 4 τέκνα..μη γένοιτο
-
RE: JEEP COMPASS 2025 mk3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
@a-d-p said in JEEP COMPASS 2025 mk3:
τζιπ δικουνα
και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες
και οποιος εγραψε το αρθρο, αν δεν το κανει για επιδομα της ΔΥΠΕ, ειναι επισης ξεφτιλλας που οχι μονο δεν τους κραζει με το ακομη ενα τριμπουρδελο αλλα γραφει για 'θηριο' το ξεκουδουνο.
εχουν οι στελαντι τις καλυτερες ευχες μου για να ΚΛΕΙΣΟΥΝ επιτελουςΠώς και δεν εντοπισες ακόμη από το fb το θέμα που έβγαλε σε 2 άτομα το 3008; Το διάβασα χτες και με εζωσαν λίγο τα φίδια




