Ας βάλανε τους παρακρατικούς το μήνυμα ελήφθη τουλάχιστον 2μιση με 3 ώρες κατακλειστηκαν τα πάντα. Θεσσαλονίκη ποτάμια Αθήνα Λάρισα σήμερα οικογένειας χαμός, γιατί ο σκοπός ιερός και για δικαιοσύνη και για την κοροϊδία και τον εμπαιγμό , και για την εξαθλίωση και την αλαζονεία τους. Η αρχή του τέλους ξεκίνησε. Όταν βλέπεις απλές οικογένειες που ποτέ δεν έβγαιναν, τα μαγαζιά ειδικά Λάρισα τα πάντα κλειστά που ποτέ δεν έγινε καθημερινή, τότε καταλαβαίνεις.. Τα έβαλαν με νεκρούς και συγγενείς νεκρών..
Best posts made by savas89
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
-
RE: BYD forum
Όταν προσφέρει η BYD όχημα phev comfort me 38k με 125km αυτονομία που σημαίνει θα φορτίζεις 1 φορά τη βδομάδα και θα κινείσαι ηλεκτρικά και υβριδικά παραεξω με τόσους ίππους και οι άλλοι δίνουν με 35+ κάτι υποφερτα και καλά αλλά όχι τέτοια κλάση τι να λεμε
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ότι πρέπει επιδότηση....για αυτοκίνητα πόλης. Ουσιαστικά ισως ψιλοριξουν τις τιμές με δικές τους επιδοτήσεις για τα αυτοκίνητα μαούνες οι εταιρείες όπως κάνουν σήμερα κάποιες. Κρίμα που δεν έδωσαν καμία έκπτωση για Phev.
-
RE: Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.
@criuser said in Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.:
@polistas said in Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.:
Έχεις δεί jogger?
Γλιτώνεις καμιά ~10k σε σχέση με τους άλλους, αν είσαι πολύ σφιχτός σε μπάτζετ.Το θέμα είναι ότι θα τον δουν και οι άλλοι με το Τζογκερ...
Τριτεκνος με Τζογκερ
Τριτεκνος αλλά περιμένω τέταρτο εκτός απροόπτου
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Λοιπόν, είχε ΠΟΛΥ κόσμο, περισσότερο από το μέγιστο της περιόδου των αγανακτισμένων - από όσο μπορώ να κρίνω επί του εδάφους.
Όσοι κάτσατε σπίτι ενώ μπορούσατε να κατέβετε, απλά να ξέρετε ότι ΔΕΝ συμμετείχατε σε μια από τις ιστορικότερες πολιτικές συγκεντρώσεις των τελευταίων 10ετίων.
Περαστικά σας.
Ισχύει αυτό συμφωνώ σίγουρα ανώτερα από τους αγανακτισμένους γιατί εκεί το πρόταγμα ήταν οικονομικό, τώρα είναι αξιακό και συγκάλυψης εγκλήματος. Για αυτό μαζί με τα φερέφωνα τους κατάφεραν να βγάλουν έξω κόσμο που είχε να βγεί από αρχές 90 Μακεδονία ή Παπανδρέου ή και πιο πίσω, βασικά περισσότερο
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το Dongfeng Box είναι πλέον διαθέσιμο στην Ισπανία από 25.995 ευρώ χωρίς επιδότηση, 95 HP, 340 km αυτονομίας. Με μήκος 4,03 μέτρα και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 326 λίτρα, μπαταρία 44 kWh.
Νομίζω αυτό θα ρθει και εδώ έχουν πει. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά ιδίως το εσωτερικό. Πολύ χαλαρωτική φάση.
Ανοίγει κι εδω αντιπροσωπεία στη Λάρισα αυτές τις μέρες, θα εχει γενικά dfsk, seres, x peng. Η Κίνα στον κάμπο, να ρίξουμε καμιά ματιά..
-
RE: DFSK Forum
@antonmone said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
@fanis75 said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
που φυσικά phev suv βρίσκεις με 45κ
Δες ξανά....υπάρχει και με 35Κ (LynkCo)
Ωραίο αλλά μου έβγαλε 45κ τιμή, μήπως είδα άλλο μοντέλο. Βασικά βέβαια στο συγκεκριμένο με συγκινεί η 7θεσια διάταξη , που τη βρίσκω και στο πιο μικρό επερχόμενο c3 aircross(36 εκατοστά μικρότερο από αυτό)αλλά με περιορισμένο.χωρο.. καλή περίπτωση μου φαίνεται αν πέφτει και λίγο η τιμή,. άκυρο είδα τιμή 34900 οκ λογικά θα πέφτει και λίγο τιμή πολύτεκνου αλλά ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ..
Περίπου 1.500 ευρώ ,αστείο ποσό η απαλλαγή για τρίτεκνους στα phev γενικά.
Δυστυχώς αυτό είναι το κακό. Σκέψου το αντίστοιχο dfsk 600 το θερμικό 7θεσιο παρακαλώ με τα πάντα το premium το παίρνω νομίζω 27000 πέφτει κάνα 5κ. Αλλα όταν ξέρω ότι θα πληρώνω τέλη και βενζίνη 9λ/100 στην καλύτερη τί να το κάνω;
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σοβαρές περιουσίες από υπαλλήλους (κάθε λογής) - κρίνοντας από τον περίγυρό μου - ΔΕΝ φτιάχνονται, όσο εργατικά και να δουλεύουν.
Εξαιρώ φυσικά επιχειρηματίες που κοπιασαν, στο κατάλληλο timing και έφτιαξαν την ζωή τους (και τα παιδιά τους).
Ο πατέρας μου, τέρας εργατικοτητας (καλή του ώρα) με δύο δουλειές (μια στο δημόσιο και μια στην οικοδομή παρακαλώ, ακόμα και στα 65 του) το μόνο που κατάφερε ήταν να σπουδάσει δυο παιδιά και να πάρει με το εφάπαξ του ένα κτηματακι στο οποίο έκτισε μια αποθήκη.
Όταν λοιπόν ακούω, σπιταρονες, εξοχικά σε νησιά και μισό μυριο καβατζα στη τράπεζα, όλα αυτά πάνε πακέτο συνήθως με πολλά (μα πολλά) μαύρα, δοσοληψίες με δημόσιο και σίγουρα όχι με το σταυρό στο χέρι.
Το δέχομαι, μαγκιά τους, αλλά δε μπορώ και τις ηθικολογίες από τέτοια άτομα.
Τα είπα και ξεθυμανα
(Και είμαι εντός θέματος, γιατί θέλω να πάρω το dolphin surf αλλά δεν έχω γκαραζ..)Τελη του 90-αρχες 2000 ενας μεσος υπαλληλος ΔΕΚΟ εβγαζε για πλακα 2,5 χιλιαρικα ευρω (ή 850.000 δραχμες πριν ερθει το ευρω) καθαρα, γιατι επαιρναν 14 μισθους τοτε και τα 2 χιλιαρικα μισθο το μηνα τα ξεπερνουσαν πανευκολα. Και αυτο ισχυε για πολλους υπαλληλους ακομα και του δημοσιου και αρκετους και του ιδιωτικου τομεα. Το κοστος ζωης ηταν στην καλυτερη το μισο απο σημερα, μην πω και παρακατω. Αν λοιπον ενα ζευγαρι εβγαζε καθαρα ενα πεντοχιλιαρο τον μηνα τοτε, σημερα λιγο πολυ ειναι σαν να εβγαζε αναλογικα 10 χιλιαρικα βασει της αγοραστικης του δυναμης. Οποτε με τα λεφτα αυτα, που τα ειχαν αρκετοι τοτε, και το λεω για θετικο κι οχι αρνητικο, και διαμερισμα αξιολογο αγοραζες, και εξοχικο εχτιζες (οι τιμες τοτε στα περισσοτερα μερη δεν ηταν ουτε το 20%.των σημερινων στα οικοπεδα) και μπορει να αγοραζες και κανα δυαρι για επενδυση με λιγη σωστη διαχειριση. Παντως σπιτι να μεινεις και εξοχικο μπορουσες να αγορασεις χωρις φοβερες θυσιες, με δανειο φυσικα το οποιο ομως αποπληρωνες μια χαρα.
Μετα ηρθε η κριση και διελυσε τους μισθωτους, γενικα, και τους συνταξιουχους. Συμπαρεσυρε βεβαια και ολους τους υπολοιπους κλαδους αλλα αυτοι οι 2 την πληρωσαν κατα κυριο λογο. Και ειναι και οι μονοι που δεν ανεκαμψαν ποτε μεχρι σημερα.Στις μερες μας παλι λεφτα σοβαρα εχουν αποκλειστικα, και το εννοω, ε.ε. που φοροδιαφευγουν οικτρα και αισχροκερδουν. Αντε και στελεχη εταιρειων που ειναι ομως πολυ λιγα και καποιοι γιατροι και δικηγοροι (λιγοι και κατα κανονα διεφθαρμενοι). Δεν αναφερομαι σε μεγαλοεπιχειρηματιες, βιομηχανους κλπ φυσικα οπου μηδενος εξαιρουμενου ειναι κρατικοδιαιτοι και σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ηταν στη φυλακη, γιατι προκειται για πολυ μικρη μεριδα του πληθυσμου, αλλα για καθημερινους ανθρωπους.
Οποτε λοιπον φτασαμε απο εκει που μεχρι πριν 20-25 χρονια αρκετος κοσμος μπορουσε να ζει αξιοπρεπεστατα, χωρις λαμογιες ή να λιωνει στη δουλεια, στις μερες μας το χρημα να το εχουν οσοι ειτε φοροδιαφευγουν και κερδοσκοπουν ειτε συνεργαζονται με το κρατος-μαφια και παιρνουν απευθειας αναθεσεις απ'αυτο, υπερκοστολογημενες παντοτε σε σημειο που αν υπηρχε εστω μια χουφτα αδιαφθορων ελεγκτων και δικαστων στη χωρα να επρεπε να χτιστει κι αλλη πτερυγα στον Κορυδαλλο για να τους χωρεσουν.
Κατ'εμε ετσι εχει η κατασταση στη χωρα μας.Συμφωνώ φίλε ξεκάθαρα εμείς είμαστε νέοι δ.υπαλληλοι με μεταπτυχιακό και παιδιά, οκ φυσικά βγαίνουμε λόγω μη ύπαρξης ενοικίου, πολύ σημαντικό, αλλά να φτιάξουμε όπως οι γονείς σπίτια κλπ μακρινό όνειρο, ίσα κάνα δάνειο για κάνα αμάξι που να βγεί. Έχω ανθρώπους βέβαια γύρω μου που κληρονόμησαν όχι τρελά αλλά καλα χρήματα, και άλλοι εισπράττουν κάνα δυο νοίκια οπότε εκεί άλλο τροπάριο..
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ, το πιο αστείο που διάβασα ήταν αυτό.
Έλα ρε Stellantis, αυτό είναι χειρότερο (και ακριβότερο) από ID.4 του 2021. Βήματα προς τα πίσω; Μα ποιος θα δώσει 54 χιλιάρικα για αυτό το πράγμα; Μπροστινή κίνηση, 9" για το 0-100. Πάλι καλά που έχει σοβαρή WLTP αυτονομία, κάτι είναι κι αυτό.
Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά, ειδικά το δεύτερο ευχάριστη έκπληξη για οπελ. Τιμολογιακά απλά αστείο. Ισως να ήταν νορμαλ η τιμή του το 2016, όχι πια όμως.
54κ παίρνεις Κινέζο supercar μπόλικων ίππων όχι Στελλαντη, και ένα σωρό άλλες επιλογές. Άλλες εκδόσεις grandland ok
-
RE: DFSK Forum
Το είδα προχτές από κοντά, εντυπωσιαστηκα. Θα κάνω και ένα test drive σύντομα.. 30800 με την έκπτωση και τριτεκνια
Latest posts made by savas89
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
@katafractos17 said in Peugeot 5008 (SUV):
Από άποψη στυλ και εμφάνισης είναι χριστιανοί με λιοντάρια η φάση.
Ακριβώς το λέει και το συμπέρασμα αλλά και ισορροπία γενικά . Μη μιλήσουμε για τα κυβικά -φορολογικα και εξ ου δεν έρχεται και Ελλάδα το sorento και τιμή υψηλή φυσικά
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Δεν νομίζω ότι ασχολούνται τόσο με τα κινέζικα οι Ευρωπαίοι.
Μιλώντας πάντα για τις Ευρωπαϊκές πωλήσεις.
Στην Ελλάδα είχαμε και γιούγκο και βάρτμπουργκ και λάντα και τράμπαντ και μόσκοβιτς και κάθε τι ανατολικό, ενώ έκαναν καλές πωλήσεις τα ευρωπαϊκά που φτιάχνοντας στις ανατολικές χώρες όπως τα 124 πόλσκι και τα ντάτσια.
Ναι δε νομίζω τα προχω lux κινέζικα να έχουν σχέση με αυτά τα απολιθώματα αλλά οκ άλλη κουβέντα, εγώ είπα ότι κάποιος που ψάχνει 7θ όπως έψαχνα εγώ θα δει σοβαρά και αυτά καθότι κομψά αν μη τι άλλο. Εδώ πήγα να δω απλά το jogger είχε ένα έρμο και ο κακομοίρης πωλητής μου είχε πει 'δε διατίθεται για test drive μπορείτε να το φανταστείτε " χαχα
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024
Κι όμως Κρου λόγω china town υπάρχουν μεταξύ jogger και 30κ+ και άλλες επιλογές(τα κακασχημα van που είναι ev με 50κ τα αφήνω εκτός). Έχει 7θεσια suv μοντέρνα: tiggo 8 θερμικό αναλόγως έκδοσης 27 και 29κ κάπου εκεί, dfsk θερμικά πάλι 25-27 ή και 28 (τα οποία έχουν και επιλογή lpg από την αντιπροσωπεία που κρατούν και την εγγύηση), βέβαια αυτά θα καταναλώνεις 10λ/100 οκ για εκτός πόλης.
-
RE: Citroen C3 Aircross 2024
Τα 7θ Frontera kai c3 aircross είναι λιγο" θα έχεις 7θεσιο και θα είναι σαν να μην έχεις". Βαριά για τριτεκνους και αν,πιο πολύ για ευκαιριακη λύση τύπου παίρνεις την πεθερά μαζί, αν αντέχεις
-
RE: FIAT GRANDE PANDA 2024
"Όλα τα mild hybrid συστήματα με 48V έχουν και ηλεκτροκινητήρα — η διαφορά είναι αν αυτός είναι μικρός, μόνο για υποστήριξη/εκκίνηση ή πιο δυνατός και ενσωματωμένος στο σύστημα μετάδοσης ώστε να προσφέρει ελαφρά κίνηση σε πολύ χαμηλές ταχύτητες." Νομίζω αυτή είναι η διαφορά των τέρμα απλών mhev από τα πιο ενισχυμένα mhev .
-
RE: FIAT GRANDE PANDA 2024
Η αλήθεια είναι ότι της Peugeot κλπ θεωρούνται mild hybrid + αν μπορούμε να πούμε καταχρηστικά, όπως είχε πει και ο Στέφου και τονίζει και ο Κρου, δεν είναι σαν τα εντελώς αστεία mhev που καταναλώνουν 10λ
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
@georgemit said in Peugeot 5008 (SUV):
0 - 100 σε 11.3 το 5008?
Μα που ζούμε στον μεσαίωνα;
Σε φανάρι Dacia stepway 1.0 lpg φεύγει μπροστά δηλαδή. 🤭Με είχε προβληματίσει αλλά οκ δεν είναι αυτό το πρόταγμα, αν θες και επιδόσεις 50κ για όποιους λίγους πολύτεκνους διαθέτουν
αλλιώς tiggo8
-
RE: Peugeot 5008 (SUV)
Καλημέρα! Και μην ξεχνάμε ότι το mhev 5008 έχει και καλύτερη ατέλεια και τελικά μου βγήκε κάτω από 35κ..μαζί με την ηδη έκπτωση που ειχαν. Τώρα τί παραπάνω έχει το tayron σε σχέση με τα mhev 5008-kodiaq- x trail που παίζουν αρχική 39+ δε γνωρίζω. Πάντως εξωτερικά άσχημο μου φαίνεται
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
Θηριακι είχε νεύρο αρκετό όταν το είχα κάνει td!
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@savas89 πρόσεχε με τις φωτογραφίες γιατί είσαι έξω με αναστολή
Μα δεν έβαλα φωτογραφία
α οκ εννοείς να μην το κάνω παράθεση οκ