Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 231
    • Best 113
    • Groups 0

    savas89

    @savas89

    181
    Reputation
    49
    Profile views
    231
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    savas89 Unfollow Follow

    Best posts made by savas89

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν ασχολούμαι με ηλεκτρικά οπότε δεν σχολιάζω...

      Σκέψου ότι ζήτησα να κάνω τέστ ντράιβ το υβριδικό και μου είπαν έχω μόνο ηλεκτρικό και βενζίνης και τους είπα α πα πα για το ηλεκτρικό. Το βενζίνης το έχω κάνει. 😊

      δεν ασχολείσαι, δεν ασχολείσαι αλλα το αποθέωνες το eC3 σε σχεση με τα κινεζικα κουβαδάκια!!!!!

      που θυμιζω οτι δεν εχει ουτε αντλια θερμότητας και εχει αεροψυκτη μπαταρια (οχι υδροψυκτη) οταν τα κινεζικα κουβαδακια προσφερουν και τα 2 lol

      Αιώνες πίσω το ηλεκτρικό c3 από οποιοδήποτε κινέζικο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Ας βάλανε τους παρακρατικούς το μήνυμα ελήφθη τουλάχιστον 2μιση με 3 ώρες κατακλειστηκαν τα πάντα. Θεσσαλονίκη ποτάμια Αθήνα Λάρισα σήμερα οικογένειας χαμός, γιατί ο σκοπός ιερός και για δικαιοσύνη και για την κοροϊδία και τον εμπαιγμό , και για την εξαθλίωση και την αλαζονεία τους. Η αρχή του τέλους ξεκίνησε. Όταν βλέπεις απλές οικογένειες που ποτέ δεν έβγαιναν, τα μαγαζιά ειδικά Λάρισα τα πάντα κλειστά που ποτέ δεν έγινε καθημερινή, τότε καταλαβαίνεις.. Τα έβαλαν με νεκρούς και συγγενείς νεκρών..

      posted in Αντίλογος
      S
      savas89
    • RE: BYD forum

      Όταν προσφέρει η BYD όχημα phev comfort me 38k με 125km αυτονομία που σημαίνει θα φορτίζεις 1 φορά τη βδομάδα και θα κινείσαι ηλεκτρικά και υβριδικά παραεξω με τόσους ίππους και οι άλλοι δίνουν με 35+ κάτι υποφερτα και καλά αλλά όχι τέτοια κλάση τι να λεμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ότι πρέπει επιδότηση....για αυτοκίνητα πόλης. Ουσιαστικά ισως ψιλοριξουν τις τιμές με δικές τους επιδοτήσεις για τα αυτοκίνητα μαούνες οι εταιρείες όπως κάνουν σήμερα κάποιες. Κρίμα που δεν έδωσαν καμία έκπτωση για Phev.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.

      @criuser said in Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.:

      @polistas said in Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.:

      Έχεις δεί jogger?
      Γλιτώνεις καμιά ~10k σε σχέση με τους άλλους, αν είσαι πολύ σφιχτός σε μπάτζετ.

      Το θέμα είναι ότι θα τον δουν και οι άλλοι με το Τζογκερ...😊

      Τριτεκνος με Τζογκερ🤕

      Τριτεκνος αλλά περιμένω τέταρτο εκτός απροόπτου 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Λοιπόν, είχε ΠΟΛΥ κόσμο, περισσότερο από το μέγιστο της περιόδου των αγανακτισμένων - από όσο μπορώ να κρίνω επί του εδάφους.

      Όσοι κάτσατε σπίτι ενώ μπορούσατε να κατέβετε, απλά να ξέρετε ότι ΔΕΝ συμμετείχατε σε μια από τις ιστορικότερες πολιτικές συγκεντρώσεις των τελευταίων 10ετίων.

      Περαστικά σας.

      Ισχύει αυτό συμφωνώ σίγουρα ανώτερα από τους αγανακτισμένους γιατί εκεί το πρόταγμα ήταν οικονομικό, τώρα είναι αξιακό και συγκάλυψης εγκλήματος. Για αυτό μαζί με τα φερέφωνα τους κατάφεραν να βγάλουν έξω κόσμο που είχε να βγεί από αρχές 90 Μακεδονία ή Παπανδρέου ή και πιο πίσω, βασικά περισσότερο

      posted in Αντίλογος
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το Dongfeng Box είναι πλέον διαθέσιμο στην Ισπανία από 25.995 ευρώ χωρίς επιδότηση, 95 HP, 340 km αυτονομίας. Με μήκος 4,03 μέτρα και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 326 λίτρα, μπαταρία 44 kWh.

      https://www.autobild.es/noticias/dongfeng-box-vendera-espana-pero-tiene-problema-llama-renault-5-1413289

      Νομίζω αυτό θα ρθει και εδώ έχουν πει. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά ιδίως το εσωτερικό. Πολύ χαλαρωτική φάση.

      Ανοίγει κι εδω αντιπροσωπεία στη Λάρισα αυτές τις μέρες, θα εχει γενικά dfsk, seres, x peng. Η Κίνα στον κάμπο, να ρίξουμε καμιά ματιά..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: DFSK Forum

      @antonmone said in DFSK Forum:

      @savas89 said in DFSK Forum:

      @fanis75 said in DFSK Forum:

      @savas89 said in DFSK Forum:

      που φυσικά phev suv βρίσκεις με 45κ

      Δες ξανά....υπάρχει και με 35Κ (LynkCo)

      Ωραίο αλλά μου έβγαλε 45κ τιμή, μήπως είδα άλλο μοντέλο. Βασικά βέβαια στο συγκεκριμένο με συγκινεί η 7θεσια διάταξη , που τη βρίσκω και στο πιο μικρό επερχόμενο c3 aircross(36 εκατοστά μικρότερο από αυτό)αλλά με περιορισμένο.χωρο.. καλή περίπτωση μου φαίνεται αν πέφτει και λίγο η τιμή,. άκυρο είδα τιμή 34900 οκ λογικά θα πέφτει και λίγο τιμή πολύτεκνου αλλά ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ..

      Περίπου 1.500 ευρώ ,αστείο ποσό η απαλλαγή για τρίτεκνους στα phev γενικά.

      Δυστυχώς αυτό είναι το κακό. Σκέψου το αντίστοιχο dfsk 600 το θερμικό 7θεσιο παρακαλώ με τα πάντα το premium το παίρνω νομίζω 27000 πέφτει κάνα 5κ. Αλλα όταν ξέρω ότι θα πληρώνω τέλη και βενζίνη 9λ/100 στην καλύτερη τί να το κάνω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σοβαρές περιουσίες από υπαλλήλους (κάθε λογής) - κρίνοντας από τον περίγυρό μου - ΔΕΝ φτιάχνονται, όσο εργατικά και να δουλεύουν.
      Εξαιρώ φυσικά επιχειρηματίες που κοπιασαν, στο κατάλληλο timing και έφτιαξαν την ζωή τους (και τα παιδιά τους).
      Ο πατέρας μου, τέρας εργατικοτητας (καλή του ώρα) με δύο δουλειές (μια στο δημόσιο και μια στην οικοδομή παρακαλώ, ακόμα και στα 65 του) το μόνο που κατάφερε ήταν να σπουδάσει δυο παιδιά και να πάρει με το εφάπαξ του ένα κτηματακι στο οποίο έκτισε μια αποθήκη.
      Όταν λοιπόν ακούω, σπιταρονες, εξοχικά σε νησιά και μισό μυριο καβατζα στη τράπεζα, όλα αυτά πάνε πακέτο συνήθως με πολλά (μα πολλά) μαύρα, δοσοληψίες με δημόσιο και σίγουρα όχι με το σταυρό στο χέρι.
      Το δέχομαι, μαγκιά τους, αλλά δε μπορώ και τις ηθικολογίες από τέτοια άτομα.
      Τα είπα και ξεθυμανα
      (Και είμαι εντός θέματος, γιατί θέλω να πάρω το dolphin surf αλλά δεν έχω γκαραζ..)

      Τελη του 90-αρχες 2000 ενας μεσος υπαλληλος ΔΕΚΟ εβγαζε για πλακα 2,5 χιλιαρικα ευρω (ή 850.000 δραχμες πριν ερθει το ευρω) καθαρα, γιατι επαιρναν 14 μισθους τοτε και τα 2 χιλιαρικα μισθο το μηνα τα ξεπερνουσαν πανευκολα. Και αυτο ισχυε για πολλους υπαλληλους ακομα και του δημοσιου και αρκετους και του ιδιωτικου τομεα. Το κοστος ζωης ηταν στην καλυτερη το μισο απο σημερα, μην πω και παρακατω. Αν λοιπον ενα ζευγαρι εβγαζε καθαρα ενα πεντοχιλιαρο τον μηνα τοτε, σημερα λιγο πολυ ειναι σαν να εβγαζε αναλογικα 10 χιλιαρικα βασει της αγοραστικης του δυναμης. Οποτε με τα λεφτα αυτα, που τα ειχαν αρκετοι τοτε, και το λεω για θετικο κι οχι αρνητικο, και διαμερισμα αξιολογο αγοραζες, και εξοχικο εχτιζες (οι τιμες τοτε στα περισσοτερα μερη δεν ηταν ουτε το 20%.των σημερινων στα οικοπεδα) και μπορει να αγοραζες και κανα δυαρι για επενδυση με λιγη σωστη διαχειριση. Παντως σπιτι να μεινεις και εξοχικο μπορουσες να αγορασεις χωρις φοβερες θυσιες, με δανειο φυσικα το οποιο ομως αποπληρωνες μια χαρα.
      Μετα ηρθε η κριση και διελυσε τους μισθωτους, γενικα, και τους συνταξιουχους. Συμπαρεσυρε βεβαια και ολους τους υπολοιπους κλαδους αλλα αυτοι οι 2 την πληρωσαν κατα κυριο λογο. Και ειναι και οι μονοι που δεν ανεκαμψαν ποτε μεχρι σημερα.

      Στις μερες μας παλι λεφτα σοβαρα εχουν αποκλειστικα, και το εννοω, ε.ε. που φοροδιαφευγουν οικτρα και αισχροκερδουν. Αντε και στελεχη εταιρειων που ειναι ομως πολυ λιγα και καποιοι γιατροι και δικηγοροι (λιγοι και κατα κανονα διεφθαρμενοι). Δεν αναφερομαι σε μεγαλοεπιχειρηματιες, βιομηχανους κλπ φυσικα οπου μηδενος εξαιρουμενου ειναι κρατικοδιαιτοι και σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ηταν στη φυλακη, γιατι προκειται για πολυ μικρη μεριδα του πληθυσμου, αλλα για καθημερινους ανθρωπους.

      Οποτε λοιπον φτασαμε απο εκει που μεχρι πριν 20-25 χρονια αρκετος κοσμος μπορουσε να ζει αξιοπρεπεστατα, χωρις λαμογιες ή να λιωνει στη δουλεια, στις μερες μας το χρημα να το εχουν οσοι ειτε φοροδιαφευγουν και κερδοσκοπουν ειτε συνεργαζονται με το κρατος-μαφια και παιρνουν απευθειας αναθεσεις απ'αυτο, υπερκοστολογημενες παντοτε σε σημειο που αν υπηρχε εστω μια χουφτα αδιαφθορων ελεγκτων και δικαστων στη χωρα να επρεπε να χτιστει κι αλλη πτερυγα στον Κορυδαλλο για να τους χωρεσουν.
      Κατ'εμε ετσι εχει η κατασταση στη χωρα μας.

      Συμφωνώ φίλε ξεκάθαρα εμείς είμαστε νέοι δ.υπαλληλοι με μεταπτυχιακό και παιδιά, οκ φυσικά βγαίνουμε λόγω μη ύπαρξης ενοικίου, πολύ σημαντικό, αλλά να φτιάξουμε όπως οι γονείς σπίτια κλπ μακρινό όνειρο, ίσα κάνα δάνειο για κάνα αμάξι που να βγεί. Έχω ανθρώπους βέβαια γύρω μου που κληρονόμησαν όχι τρελά αλλά καλα χρήματα, και άλλοι εισπράττουν κάνα δυο νοίκια οπότε εκεί άλλο τροπάριο..

      posted in Αντίλογος
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ, το πιο αστείο που διάβασα ήταν αυτό.

      Έλα ρε Stellantis, αυτό είναι χειρότερο (και ακριβότερο) από ID.4 του 2021. Βήματα προς τα πίσω; Μα ποιος θα δώσει 54 χιλιάρικα για αυτό το πράγμα; Μπροστινή κίνηση, 9" για το 0-100. Πάλι καλά που έχει σοβαρή WLTP αυτονομία, κάτι είναι κι αυτό.

      Πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά, ειδικά το δεύτερο ευχάριστη έκπληξη για οπελ. Τιμολογιακά απλά αστείο. Ισως να ήταν νορμαλ η τιμή του το 2016, όχι πια όμως.

      54κ παίρνεις Κινέζο supercar μπόλικων ίππων όχι Στελλαντη, και ένα σωρό άλλες επιλογές. Άλλες εκδόσεις grandland ok

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89

    Latest posts made by savas89

    • RE: VOLVO FORUM

      @georgekn said in VOLVO FORUM:

      https://www.topgeargreece.gr/news/1020278/pikramenos-idioktitis-volvo-ex90-ekane-agogi-kai-eftiaxe-site-me-problimata-tou-autokinitou/

      112κ εν τω μεταξύ μιλάμε πρέπει να έχει λεφτά αυτός που το παίρνει όχι αστεία, για Ελλάδα δε άστο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων

      Επίσης αν είχε b-suv θα είχε το 2008 που σαρώνει. Δε συμβαίνει το ίδιο τόσο με το 3008..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @savas89 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @savas89 αν τα δούμε με ψυχρή λογική το 20% σε σώζει από πολλές περιπέτειες. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που τα 40κ σε μια στιγμή μπορεί νά γίνουν 0 σχεδόν.
      Φυσικά παίζουν ρόλο και οι ετήσιες απολαβές σου όπως λέει ο Κρουζ όπου αν ας πούμε δεν βιαστεις και περιμένεις λίγο φτάνεις να παίξεις μπάλα με τον κανόνα του 20%. Ο Κρουζ έφερε ένα παράδειγμα που οι μισές απολαβές δεν ενέχουν κίνδυνο να χαθούν οπότε λογικά σκεπτόμενος μιλά για δοσεις κτλ. Και αγνοούμε το 20%, αλλά ακόμη και εκεί υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να α μην χάσεις απολαβές αλλά να σου εκτοξεύσουν τα έξοδα.
      Γενικά το να ζεις πάνω από τις δυνατότητες σου δεν είναι καλό, κάποιοι τα καταφέρνουν και τους πάει καλά ομολογώ, άλλοι κάθεται μία στραβή και δεν σηκώνουν κεφάλι με τίποτα .

      Οκ φυσικά ευχής έργον να ανοίγεσαι όλο και λιγότερο αλλά επειδή ειδικά οι millenials εμείς δεν ευτυχησαμε να έχουμε έτοιμο χρήμα ζεστό από γονείς κάποιοι , οπότε υπάρχει και ο δανεισμός. 😉

      Είδα ότι από το 81 και μετά πιάνονται για millennials οπότε και γω τέτοιος είμαι 🤣 , δεν το ήξερα, νόμιζα είμαι στους προηγούμενους

      Τεσπά και γω δεν είχα ζεστό χρήμα από γονείς και όχι μόνο καθώς δυστηχως έχασα και την μάνα μου μικρή αλλά δεν έχω δανειστεί ποτέ στην ζωή μου και μια χαρά χρηματοδότησα μόνος μου το master μου και μια χαρά τα κατάφερα με νοίκι και χώρις ευρώ από τον πατέρα μετά τα 24 (σπούδαζα ΤΕΙ μέχρι τότε)

      Βέβαια δεν κληρονόμησα χρέη (βασικό) και δούλευα παράλληλα με σπουδές . Μπορεί να στάθηκα και τυχερός ίσως , δεν ξέρω αλλά πιστεύω ότι αν προσπαθήσεις πολύ κάτι θα καταφέρεις. Δεν έγινα και γιατρός αλλά όσο να ναι ότι μπορούσα το έκανα και δεν κλαφτηκα όταν άλλοι φίλοι μου είχαν πολύ περισσότερα

      Ναι κι εγώ το "βρώμικο 89" γεννήθηκα χαχα. Έτσι είναι αγωνιζομαστε όλοι 😉

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @savas89 αν τα δούμε με ψυχρή λογική το 20% σε σώζει από πολλές περιπέτειες. Δεν ακούγεται ωραίο αλλά έτσι είναι και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που τα 40κ σε μια στιγμή μπορεί νά γίνουν 0 σχεδόν.
      Φυσικά παίζουν ρόλο και οι ετήσιες απολαβές σου όπως λέει ο Κρουζ όπου αν ας πούμε δεν βιαστεις και περιμένεις λίγο φτάνεις να παίξεις μπάλα με τον κανόνα του 20%. Ο Κρουζ έφερε ένα παράδειγμα που οι μισές απολαβές δεν ενέχουν κίνδυνο να χαθούν οπότε λογικά σκεπτόμενος μιλά για δοσεις κτλ. Και αγνοούμε το 20%, αλλά ακόμη και εκεί υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να α μην χάσεις απολαβές αλλά να σου εκτοξεύσουν τα έξοδα.
      Γενικά το να ζεις πάνω από τις δυνατότητες σου δεν είναι καλό, κάποιοι τα καταφέρνουν και τους πάει καλά ομολογώ, άλλοι κάθεται μία στραβή και δεν σηκώνουν κεφάλι με τίποτα .

      Οκ φυσικά ευχής έργον να ανοίγεσαι όλο και λιγότερο αλλά επειδή ειδικά οι millenials εμείς δεν ευτυχησαμε να έχουμε έτοιμο χρήμα ζεστό από γονείς κάποιοι , οπότε υπάρχει και ο δανεισμός. 😉

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Τα λέει άψογα!!!

      Φίλε μου με τις τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα θαρρώ πως ελάχιστοι δίνουν το 20% του εισοδήματος τους π.χ. έχω 160000 οκ ας δώσω τα 40κ. για suv. Και ο δανεισμός προκύπτει από το γεγονός ότι πρέπει να εξυπηρετήσεις μια ανάγκη. Άλλωστε και η τράπεζα στις μέρες μας δεν τα δίνει εύκολα, εξασφαλίζει ότι έχεις το εισόδημα, που και πάλι στηρίζεται στο χρυσό κανόνα η δόση να μην ξεπερνά το 20% του μηνιαίου εισοδήματος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: KGM

      @fanis75 said in KGM:

      @criuser said in KGM:

      Παίρνεις χρέπι και πληρώνεις για δίλιτρο...

      445 τέλη για πάντα. Τουλάχιστον στο δίλιτρο στην 5ετία μειώνεται στα 308 και στην δεκαετία τέλος...

      Συμφωνώ σε όλα, αλλά τα τέλη κυκλοφορίας στα δίλιτρα δεν μειώνονται! Ο ΦΠ μειώνεται και στο τέλος μηδενίζει, τα τέλη ειναι για πάντα.

      Ακριβώς ο πεθερός μου με mondeo 2l του 8(τί το ήθελε) πλερωνει σταθερά μποναμα Χριστουγέννων τέλη κοντά στα 700€. Ο φόρος οκ έφυγε. Φυσικά λόγω 2λ η αξία υποτιμήθηκε δεν έχει ζήτηση ούτε πριν 5 χρόνια, παρα ταύτα τραβάει καλά ακόμη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: MG (SAIC) forum

      @gatoz said in MG (SAIC) forum:

      @savas89 said in MG (SAIC) forum:

      @cirus said in MG (SAIC) forum:

      @savas89 said in MG (SAIC) forum:

      Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

      πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!

      εχει μονο απλό cruise control.

      δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.

      Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.

      βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!

      το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8

      Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.

      2020 3008 δεν υπαρχει mhev, τελος 23 και 24 μονο. και μην ξεχνας το 20 ειναι pro f/l και οχι gt αλλα gt line = υπολοιπονται πολυ σε εξοπλισμο
      και μην συγκρινεις τιμες εισαγωμενων - περα απο το αγνωστο ιστορικο τους, εχουν παρα πολυ χαμηλα τελη εισαγωγης επειδη ειναι phev
      ενα 3008 300αρι του 2021 ελληνικο πουλιεται στα (edit) 30-33 και ενα αναλογο βενζινης 1.2, στα 17-20. απο τις 57 στις 31.5 μετα απο 4 χρονια δεν ειναι μεγαλη η απαξιωση, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σε ολα τα στελλαντι για λογους που εχω εξηγησει...

      Οκ καλύτερα θα δούμε σύγκριση σε 5 χρόνια δλδ mhev vs phev ή αντίστοιχα 5008 mhev vs phev για να μην πω και ηλεκτρικό.τώρα που υπάρχουν. Εκεί θα φανεί στη ζήτηση. Άσε που τώρα πια πληθαίνουν τα phev με τα κινέζικα οπότε σε 4- 5 χρόνια π.χ. θα πωλούνται άπειρα μεταχειρισμένα κατω από 30 εύκολα. Αλλά ας μη ξεφεύγουμε από το νήμα της mg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: MG (SAIC) forum

      @cirus said in MG (SAIC) forum:

      @savas89 said in MG (SAIC) forum:

      Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

      πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!

      εχει μονο απλό cruise control.

      δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.

      Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.

      βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!

      το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8

      Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν ασχολούμαι με ηλεκτρικά οπότε δεν σχολιάζω...

      Σκέψου ότι ζήτησα να κάνω τέστ ντράιβ το υβριδικό και μου είπαν έχω μόνο ηλεκτρικό και βενζίνης και τους είπα α πα πα για το ηλεκτρικό. Το βενζίνης το έχω κάνει. 😊

      δεν ασχολείσαι, δεν ασχολείσαι αλλα το αποθέωνες το eC3 σε σχεση με τα κινεζικα κουβαδάκια!!!!!

      που θυμιζω οτι δεν εχει ουτε αντλια θερμότητας και εχει αεροψυκτη μπαταρια (οχι υδροψυκτη) οταν τα κινεζικα κουβαδακια προσφερουν και τα 2 lol

      Αιώνες πίσω το ηλεκτρικό c3 από οποιοδήποτε κινέζικο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: MG (SAIC) forum

      Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr