Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 624
    • Best 382
    • Groups 0

    savas89

    @savas89

    753
    Reputation
    83
    Profile views
    624
    Posts
    0
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    savas89 Unfollow Follow

    Best posts made by savas89

    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Screenshot_2025-10-22-19-58-30-88_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg Ως Λέων ωρυομενος 😉 Παραλάβαμε δόξα τω Θεώ! Εντυπώσεις φοβερές δεν έχω λόγια! Ευχαριστώ και όσους με βοήθησαν στην επιλογή από περισυ που είχα την αναζήτηση. Εύχομαι να επισκέπτομαι το service της αντιπροσωπείας μόνο για καλό σκοπό 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      IMG_20260205_144221.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Screenshot_2026-05-01-16-25-55-67_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ταξίδι με καταρρακτώδη κατά διαστήματα βροχή, ζόρι δλδ γενικά, με 6 άτομα(4 παιδιά), και ανοιχτό φυσικά ac., συμπεριλαμβανομένης ανάβασης προς Χορτιάτη.IMG20251204211747.jpg Τη νύχτα ειδικά καταλαβαίνεις την αξία του σύγχρονου αυτοκινήτου..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Καλημέρα. Σαν πρώτες εντυπώσεις θα πω ότι σε χιλιόμετρα εντός πόλης και περιφερειακό (χωρίς ac)είχε 5,4λ./100 και 5,6 σήμερα μακάρι να πάει ετσι , έχει αρκετή εμπλοκή ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης πολύ βελούδινη η αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων οπότε φαινομενικά το 0-100 μας ανησυχούσε, αλλά δεν το νιώθεις καν, νιώθεις ότι τραβάει (θα το δούμε και με φουλ μπαγκαζια)και επίσης στα 100χλμ δεν έχεις καν θόρυβο. Γενικά δε νιώθεις τον όγκο του εύκολα, βοηθάει και το τιμόνι και όλο το σύνολο. Χώρους και εργονομία δε χρειάζεται να πω κάτι. Είναι αμάξι να κάνεις ταξίδι ωρών και να μην καταλάβεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Ας αναστήσουμε λίγο το νήμα. Λοιπόν οι εκδρομουλες του Πάσχα σχεδόν 1000χμ άνετα και ομορφα! Ο ορισμός της άνεσης και της χαράς να ταξιδεύεις ακόμη και με οικογένεια μεγάλη. Τα μισά έγιναν ημιφορτωμενος τα υπόλοιπα περισσότερο . Όπου χρειάστηκε η ροπή στο Λέοντα , ήταν παρούσα ! Αξιοπρεπες 6,6λ/100. Διόδια βέβαια γύρω στα 52ε γτ ήταν κυρίως αυτοκινητόδρομο. Λαρισα-Κιλκις και πίσω, Λάρισα -Θεσσαλονικη-Νεα Ρόδα Χαλκιδικής και πίσω. καλή Συνέχεια! Screenshot_2026-04-16-20-06-41-43_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      IMG_20260417_211717.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν ασχολούμαι με ηλεκτρικά οπότε δεν σχολιάζω...

      Σκέψου ότι ζήτησα να κάνω τέστ ντράιβ το υβριδικό και μου είπαν έχω μόνο ηλεκτρικό και βενζίνης και τους είπα α πα πα για το ηλεκτρικό. Το βενζίνης το έχω κάνει. 😊

      δεν ασχολείσαι, δεν ασχολείσαι αλλα το αποθέωνες το eC3 σε σχεση με τα κινεζικα κουβαδάκια!!!!!

      που θυμιζω οτι δεν εχει ουτε αντλια θερμότητας και εχει αεροψυκτη μπαταρια (οχι υδροψυκτη) οταν τα κινεζικα κουβαδακια προσφερουν και τα 2 lol

      Αιώνες πίσω το ηλεκτρικό c3 από οποιοδήποτε κινέζικο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Deepal forum (Changan group)

      @dimsabas said in Deepal forum (Changan group):

      Μάλλον είναι αντίστοιχο ζουζούνισμα με αυτό που κάνει το Leapmotor-t03.

      Είναι για να θυμάσαι ότι είναι Κινέζικο και να μην το πάρεις πάνω σου μάλλον 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Screenshot_2026-05-15-15-41-58-44_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89

    Latest posts made by savas89

    • RE: ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]

      https://youtu.be/HerUcrLEYT0?t=2s Ο Elvis των φτωχών για τα κινέζικα. Δε ξέρω αν κάνει να ανεβάζουμε βίντεο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το κοινωνικό leasing θα κάψει κρατικά ή ευρωπαϊκά χρήματα?

      Ευρωπαϊκά που ήδη έχουν εγκριθεί είχαν πει

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Το κοινωνικό leasing δείχνει Stellantis λογική αλλά και Renault λιγότερο ίσως. Κάποιοι αν το θέλουν για δεύτερο μπορεί να θέλουν και τα μικρά όπως to3 surf αν επιτρέψουν Κινέζικα! Στη ΔΕΘ και ΑΝ ειπωθεί κάτι.. προς το παρόν ο ΠΘ έχει να οδηγήσει gr yaris στους αγώνες 😂

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Χτες μπήκα στο xtrail πετρέλαιο του γαμπρού μου του 2021. Μου φάνηκε μισή με μία γενιά πίσω, ναι μεν οκ ροπή όταν χρειαστεί γενικά, αλλά άλλη ηχομόνωση, άλλη αίσθηση πέραν απουσίας τάμπλετ, καθόλου το ήσυχο του πράγματος στην πόλη. Άλλο το hybrid, βέβαια δεν το εζησα πότε το diesel πέραν περιορισμένων στιγμών. Φυσικά ήταν νομίζω η τελευταία χρονιά εκείνης της γενιάς xtrail ή το 22...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Σου είπα θα καταλήξεις ή στο classic της προηγούμενης γενιάς( Vitara )ή στης επόμενης γενιάς (2008). 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Δε βλέπω το λόγο να πάρεις Κινεζικό και να μην είναι κάτι σε υβριδικό. Και φυσικά με 10λ/100 τραγικό, εκτιμώ το δικό μου που αναλογικά θα έκαιγε σε φουλ θερμικό 11,5-12λ/100 ,24€/100!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @realzeus said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες

      Δυστυχώς Ιταλοί, όχι Γάλλοι. Ιταλός είναι ο μεγαλομέτοχος-Πρόεδρος της Stellantiis, Ιταλός ο CEO, Ιταλικής ιδιοκτησίας (FCA) ήταν η Jeep, στην Ιταλία φτιάχνονται αυτά τα μοντέλα. Συμφωνώ ότι είναι ντροπή βέβαια ένα δικίνητο Jeep.

      @savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      με 4 τέκνα

      Τηλεόραση στην κρεββατοκάμαρα δεν έχετε; 😄

      Έχουμε χαχα αλλα ήταν και ευκαιρία για να πάρουμε το Λέοντα 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @fanis75 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      Επίσης εμένα τί αυτοκίνητο εξυπηρέτησης να μου δώσουν με 4 τέκνα..μη γένοιτο

      Volvo XC90 ή 7θέσιο C3 Aircross....😉

      Το πρώτο μια χαρά, το δεύτερο λιγο στριμοκωλο 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @a-d-p said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      Δοκιμάζουμε το Jeep Compass e-Hybrid των 145 ίππων: Θηρίο

      τζιπ δικουνα
      και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες
      και οποιος εγραψε το αρθρο, αν δεν το κανει για επιδομα της ΔΥΠΕ, ειναι επισης ξεφτιλλας που οχι μονο δεν τους κραζει με το ακομη ενα τριμπουρδελο αλλα γραφει για 'θηριο' το ξεκουδουνο.
      εχουν οι στελαντι τις καλυτερες ευχες μου για να ΚΛΕΙΣΟΥΝ επιτελους

      Πώς και δεν εντοπισες ακόμη από το fb το θέμα που έβγαλε σε 2 άτομα το 3008; Το διάβασα χτες και με εζωσαν λίγο τα φίδια 😉

      ...το εχω διαβασει...
      δεν τα μεταφερω ολα, ειναι παρα πολλα! και ειναι τουλαχιστον 3 που το ανεφεραν, διαβασε στα σχολια του 1ου.
      ελπιζω να εισαι απο τις εξαιρεσεις....
      οσο ομορφα σχεδιαζουν, ατυχως τοσο προχειρα υλοποιουν.

      Ναι μέχρι τώρα κανένα θέμα, ελπιζω να μην έχω και ειδικά σε διακοπές γιατί τη βάψαμε. Επίσης εμένα τί αυτοκίνητο εξυπηρέτησης να μου δώσουν με 4 τέκνα..μη γένοιτο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @a-d-p said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      Δοκιμάζουμε το Jeep Compass e-Hybrid των 145 ίππων: Θηρίο

      τζιπ δικουνα
      και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες
      και οποιος εγραψε το αρθρο, αν δεν το κανει για επιδομα της ΔΥΠΕ, ειναι επισης ξεφτιλλας που οχι μονο δεν τους κραζει με το ακομη ενα τριμπουρδελο αλλα γραφει για 'θηριο' το ξεκουδουνο.
      εχουν οι στελαντι τις καλυτερες ευχες μου για να ΚΛΕΙΣΟΥΝ επιτελους

      Πώς και δεν εντοπισες ακόμη από το fb το θέμα που έβγαλε σε 2 άτομα το 3008; Το διάβασα χτες και με εζωσαν λίγο τα φίδια 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr