Ζούμε την κινεζική επέλαση και καλώς ,διότι πλέον βλέπουμε και κόσμο μεσαίας τάξης να κοιτάει για ηλεκτρικό και σίγουρα υβριδικό. Ακόμη νομίζω και εξω να φορτίζει κάποιος, ένα κέρδος το έχει πέραν απο την απόλαυση.! Byd και MG ειναι game changer, ισως και Geely, αναμένω να δω και DFSK τι θα κάνει..
Best posts made by savas89
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
-
RE: OPEL FRONTERA 2024
Χαίρετε. Για εμας ειδικά που αναζητούμε σύγχρονο (και) 7θεσιας διάταξης, καθώς τα πολυμορφικά έσβησαν αλλα και τα dieselata δύουν, πολλή καλη περίπτωση για ευρωπαϊκή μάρκα και με άλογα που θα τραβούν άνετα, λογικά και με σχετική οικονομία. Μονο αρνητικό ότι στην επταθέσια διάταξη μένουν 40λ και μετα απαραίτητη η μπαγκαζιερα οροφής! Το θεμα ειναι τα υπόλοιπα 7θ ξεκινούν απο 38κ+. 27393 η 136 hp στην καλύτερη έκδοση μου βγαίνει σαν τριτεκνος!
-
RE: DFSK Forum
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;
Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!
Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..
Αλήθεια φίλε μιλησα με Χαλάνδρι αλλα δεν εχει Θεσσαλία αντιπρόσωπο,.ισως Θεσσαλονίκη και αν.. οπότε πού να το δω
... -
RE: DFSK Forum
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;
Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!
Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..
Αλήθεια φίλε μιλησα με Χαλάνδρι αλλα δεν εχει Θεσσαλία αντιπρόσωπο,.ισως Θεσσαλονίκη και αν.. οπότε πού να το δω
...Πάντως στην έκθεση που πήγε ένας από κοντά να δει το Ε5 είπε ότι έχει έκπτωση 2500 . Τώρα άμα είναι μόνο όσο ήταν η έκθεση δεν το γνωρίζω.
Ισχύει μου το είπαν και απο το τηλ με τα πολλά δλδ κατεβήκαμε στα 30000 για την απλη εκδοση του e5. Αλλα χωρίς αντιπροσωπεία να εχω το κεφαλι μου ήσυχο εδω που είμαι, θέλει χρόνο ακόμη..και φυσικά θα έβλεπα και την κατανάλωση σε ταξίδι ποσο πιανει μην είναι 9λ χαχα
Πολυτεκνική τιμή σου είπε 30000.. και στην ακριβή έκδοση έχει έκπτωση; Κοίτα γύρω στα 80χλμ πάει με την μπαταρία του σε κάνα βιντεάκια που είδα. Το θέμα είναι ότι έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα και δεν ξέρω πόσο θα τραβάει μετά μόλις τελειώσει η μπαταρία και δουλέψει με βενζίνη.
Στην ακριβή θα εχει αλλα είναι πάνω απο το μπάτζετ μου ουτε κάν ρώτησα..το θέμα ειναι αντε στην πόλη ακόμη και εξω να φορτίσω με γιατι μια φορα αντε να μπορώ εξω απο το σπιτι μου, με συμφέρει. Αλλα αυτό ειναι το θέμα των Phev, με.αφορτιστη τί θα κάψει και ειδικά σε ταξίδι ενα τέτοιο κτήνος..Σου είπε η απλή έκδοση τι εξοπλισμό έχει; Γιατί φίλε 30000 phev , και με 6 χρόνια εγγύηση φαίνεται καλή επιλογή. Βέβαια με το ρίσκο του κινέζικου..
Εμ αυτό ειναι ρίσκο κινεζικου, αντιπροσωπεία εδω γιοκ, σίγουρα δελεαστική τιμή σε σχέση με τα 47000 που θες σε άλλα μοντέλα αλλα τί να πεις , και αν κλείσει μετα τα 6 έτη και θες ανταλλακτικό τί θα κάνεις; Επίσης τί κατανάλωση θα έχει οταν ξεφορτισει πρέπει να δεις αν κάνεις test drive και να μας πεις..αν το ειχα εδώ θα το εκανα. Προς το παρόν αναμένω και frontera και σίγουρα bigster μήπως βγάλουν 7θ
-
RE: DFSK Forum
Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..
Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.
Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!
-
RE: DFSK Forum
Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..
Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.
Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!
Νομίζω είπες ότι είσαι τριτεκνος, το 7θεσιο γιατί, σκοπεύεις να μεγαλώσεις την οικογένεια ;
Ενδέχεται ίσως στο μέλλον αλλα και παλι ξα έχω χώρους
-
RE: DFSK Forum
Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..
Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.
Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!
Νομίζω είπες ότι είσαι τριτεκνος, το 7θεσιο γιατί, σκοπεύεις να μεγαλώσεις την οικογένεια ;
Ενδέχεται ίσως στο μέλλον αλλα και παλι ξα έχω χώρους
Εμένα για 7θεσιο μου αρέσει το kodiaq, το X trail, κ.α. αλλά ξεφεύγουν σε τιμή. Τα νέα C3 AIR και Frontera είναι τα "7θεσια του φτωχού", στην ουσία βάζεις τα παιδιά στο πορτμπαγκάζ και τα πράγματα στην οροφή. Θα αγχώνομαι για θέματα ασφάλειας, είναι άραγε ασφαλές, μην μας τρακάρει κάποιος πίσω...... Θα είχα πρόβλημα να διαλέξω ποιο παιδί θα βάλω στην τρίτη σειρά κτλ, ίσως έβαζα αυτό που αγαπώ λιγότερο, αλλά επειδή δεν παίζει κάτι τέτοιο, θα έβαζα κλήρο....
Οι περισσότεροι που γνωρίζω με 4 παιδιά, έχουν FORD s-max τα οποία τώρα δεν βγαίνουν .... μετά πας σε βανακιΠροτιμώ suv του φτωχού παρά τύπου jogger s max χαλια περασε η εποχή ... αλλιώς το bigster με 30κ θα ειναι το 7θ του δημοσιου Υπαλλήλου όπως εγω χαχα αλλα τα άλλα αρχίζουν πλέον απο 39κ. Να ήμασταν στο 2021 οκ θα έπαιρνα με 8000 αρχική λιγοτερο. Νομίζω θα έχουν ασφάλεια ως ευρωπαϊκά..