Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 619
    • Best 379
    • Groups 0

    Posts made by savas89

    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Δε βλέπω το λόγο να πάρεις Κινεζικό και να μην είναι κάτι σε υβριδικό. Και φυσικά με 10λ/100 τραγικό, εκτιμώ το δικό μου που αναλογικά θα έκαιγε σε φουλ θερμικό 11,5-12λ/100 ,24€/100!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @realzeus said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες

      Δυστυχώς Ιταλοί, όχι Γάλλοι. Ιταλός είναι ο μεγαλομέτοχος-Πρόεδρος της Stellantiis, Ιταλός ο CEO, Ιταλικής ιδιοκτησίας (FCA) ήταν η Jeep, στην Ιταλία φτιάχνονται αυτά τα μοντέλα. Συμφωνώ ότι είναι ντροπή βέβαια ένα δικίνητο Jeep.

      @savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      με 4 τέκνα

      Τηλεόραση στην κρεββατοκάμαρα δεν έχετε; 😄

      Έχουμε χαχα αλλα ήταν και ευκαιρία για να πάρουμε το Λέοντα 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @fanis75 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      Επίσης εμένα τί αυτοκίνητο εξυπηρέτησης να μου δώσουν με 4 τέκνα..μη γένοιτο

      Volvo XC90 ή 7θέσιο C3 Aircross....😉

      Το πρώτο μια χαρά, το δεύτερο λιγο στριμοκωλο 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @savas89 said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @a-d-p said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      Δοκιμάζουμε το Jeep Compass e-Hybrid των 145 ίππων: Θηρίο

      τζιπ δικουνα
      και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες
      και οποιος εγραψε το αρθρο, αν δεν το κανει για επιδομα της ΔΥΠΕ, ειναι επισης ξεφτιλλας που οχι μονο δεν τους κραζει με το ακομη ενα τριμπουρδελο αλλα γραφει για 'θηριο' το ξεκουδουνο.
      εχουν οι στελαντι τις καλυτερες ευχες μου για να ΚΛΕΙΣΟΥΝ επιτελους

      Πώς και δεν εντοπισες ακόμη από το fb το θέμα που έβγαλε σε 2 άτομα το 3008; Το διάβασα χτες και με εζωσαν λίγο τα φίδια 😉

      ...το εχω διαβασει...
      δεν τα μεταφερω ολα, ειναι παρα πολλα! και ειναι τουλαχιστον 3 που το ανεφεραν, διαβασε στα σχολια του 1ου.
      ελπιζω να εισαι απο τις εξαιρεσεις....
      οσο ομορφα σχεδιαζουν, ατυχως τοσο προχειρα υλοποιουν.

      Ναι μέχρι τώρα κανένα θέμα, ελπιζω να μην έχω και ειδικά σε διακοπές γιατί τη βάψαμε. Επίσης εμένα τί αυτοκίνητο εξυπηρέτησης να μου δώσουν με 4 τέκνα..μη γένοιτο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      @gatoz said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      @a-d-p said in JEEP COMPASS 2025 mk3:

      Δοκιμάζουμε το Jeep Compass e-Hybrid των 145 ίππων: Θηρίο

      τζιπ δικουνα
      και οι ξεφτιλλισμενοι γαλλοι λεει εχουν βαλει οφ ροαντ επιλογες
      και οποιος εγραψε το αρθρο, αν δεν το κανει για επιδομα της ΔΥΠΕ, ειναι επισης ξεφτιλλας που οχι μονο δεν τους κραζει με το ακομη ενα τριμπουρδελο αλλα γραφει για 'θηριο' το ξεκουδουνο.
      εχουν οι στελαντι τις καλυτερες ευχες μου για να ΚΛΕΙΣΟΥΝ επιτελους

      Πώς και δεν εντοπισες ακόμη από το fb το θέμα που έβγαλε σε 2 άτομα το 3008; Το διάβασα χτες και με εζωσαν λίγο τα φίδια 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @spi_duster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Βλεπω πως τα καυσιμα κατεβηκαν. Υστερα απο 2 μηνες εβαλα ντιζελ στο 1,5. Αντε καθε κατεργαρης στον παγκο του σιγα σιγα.

      Η βενζίνη βέβαια αγκομαχαει παραπάνω. Μακάρι να διατηρηθεί και να μην έχουμε (πάλι) διάφορα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      @nicktsaf said in Posts προς Θεσσαλονικείς:

      @savas89 said in Posts προς Θεσσαλονικείς:

      Ολημερίς τη χτίζανε την πόλη.. Γέννημα Σαλονικιός την εγκατέλειψα το 20, εδώ επαρχιακή πόλη πολύ καλύτερα για οικογένεια λιγότερο στρες στους δρόμους, κόρνες σπάνιες όπως και κίνηση σπάνια θα πετύχεις. Ελπίζω και μετά το flyover να βελτιωθεί λίγο η κατάσταση όπως βελτιώθηκε λίγο το κέντρο με το μετρό

      Είσαι σίγουρος ότι έχει στρες ο Θεσσαλονικιός ;;;;

      Στο τιμόνι ναι βλέπω εκνευρισμό. Επίσης οι διαδρομές που πρέπει να διανύσεις είναι μεγάλες , σίγουρα όχι σαν την Αθήνα βέβαια. Στα υπόλοιπα οκ μπορεί να είναι χαλαρά. Εδώ Λάρισα είναι η αλήθεια καλομαθα σε 10λ να είμαι παντού. Επίσης λείπει το πράσινο, σκουπιδαριο στο κέντρο απόκεντρο και φυσικά πάρκινγκ ούτε με κυάλι , εκτός αν μένεις σε premium περιοχή. Εδώ όλα αυτά δεν υπάρχουν. Π.χ. πληρώνω πάρκινγκ 35€ το μήνα μόλις, είναι αστείο. Έχει σίγουρα πολλά καλά !

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      Ολημερίς τη χτίζανε την πόλη.. Γέννημα Σαλονικιός την εγκατέλειψα το 20, εδώ επαρχιακή πόλη πολύ καλύτερα για οικογένεια λιγότερο στρες στους δρόμους, κόρνες σπάνιες όπως και κίνηση σπάνια θα πετύχεις. Ελπίζω και μετά το flyover να βελτιωθεί λίγο η κατάσταση όπως βελτιώθηκε λίγο το κέντρο με το μετρό

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Leapmotor

      @jousis said in Leapmotor:

      @savas89 said in Leapmotor:

      Δε ξέρω από αυτά λεπτομέρειες εγώ για δοκιμή πήγα. Πάντως για πόλη θα το ήθελα το μικρό

      Γενικό ήταν το σχόλιο, πχ το meizu που ανέφερε ο evmenis είναι android απο κάτω.

      Πάντως για να είδες 13kWh/100 δεν το πατούσες λίγο, μόνιμα στο πάτωμα το είχες 😀
      Ωραία η ροπη στα EV ε; Ακόμα κι αν δεν έχουν άλογα, στο 0-40 που θες στην πόλη είναι τέλεια.

      Ε ναι άλλο πράγμα σαγηνευτικό. Οκ και το υβριδικό μου δίνει όταν χρειαστώ, αλλά αθόρυβα και ροπατα με μικρό ηλεκτρικό για την πόλη ταμάμ είναι . Αν παίξει κοινωνικό leasing στο προσεχές μέλλον θα είναι περίφημο 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Leapmotor

      @jousis said in Leapmotor:

      To οτι σας έχουν πείσει οι κινέζοι (κινέζικες εταιρίες, δεν είναι ρατσιστικό) είναι καλοί στο s/w είναι νομίζω μεγαλύτερη επιτυχία του μάρκετιν τους απο τις πωλήσεις της λιπμότορ 😯

      Μόνο πόνος.
      Λιγότερος πόνος απο Ινδούς, αλλά πόνος.

      Δε ξέρω από αυτά λεπτομέρειες εγώ για δοκιμή πήγα. Πάντως για πόλη θα το ήθελα το μικρό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Leapmotor

      Έκανα το B10 το ηλεκτρικό td. Ωραία ροπή μια χαρά αυτοκίνητο ακόμη και για οικογένεια με ένα παιδί , φυσικά με τους γνωστούς περιορισμούς για τα μακρινά. Μόλις 13kwh/100 παρότι το πατούσα + ac. Αρκετά καλά. Φυσικά για πόλη το θεωρώ πολυτέλεια, μια χαρά το t03 για το μέλλον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @savas89 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @jousis said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Για την εμπειρία, θα δοκιμάσω και BEV, για να δω από πρώτο χέρι την εμπειρία χρήσης.

      1 βήμα την φορά, μετά έχω ένα γνωστό εδώ στο φόρουμ να σε συστήσω για τα περαιτέρω. 😀

      Πάντως το καλό hybrid είναι πολλά σκαλιά πάνω απο ένα απλό βενζίνης imo. Και είναι μονόδρομος για τώρα αν θες ΜΕΚ. Θα δεις κ εσύ διαφορά.
      Βέβαια μετά είναι και η τιμή, προφανώς παίζει ρόλο και αυτό, μπορεί να δεις οτι δεν αξίζει η διαφορά για τα επόμενα 5 χρόνια (που είναι το πλάνο σου να το κρατήσεις).

      Είναι κάτι που θέλω να το εξετάσω λίγο ακόμα.

      @savas89 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Παρακολούθησα το νήμα σχετικά ,έχεις βγάλει λογικά τη Στελλαντις έξω να φανταστώ πλην Μοκα από ότι θυμάμαι; Τα υβριδικά ειναι το παρόν και το (εγγύς) μέλλον στα μεταχειρισμένα κατ'εμε. Γενικά έχει κυκλοφορήσει πολύ το 2008 Peugeot δε ξέρω αν είναι στα μεγέθη σου, είδα πρόσφατα μάλιστα και το 1001 car με τις δοκιμές που είχε χειρότερη κατανάλωση από το καροτσι -cross(yaris) στην πόλη για λίγο, αλλά εκτός είχε ελάχιστα καλύτερη κατανάλωση και σίγουρα όχι θορύβους. Σε αξιοπιστία θεωρητικά δεν πιάνει βέβαια Toyota και jazz . Καλή αναζήτηση

      Λοιπόν, δεν το είχα αναφέρει αλλά, από Stellantis πέραν του Mokka, γλυκοκοιτάζω C3 & Grande Panda. Απλά, το Mokka μπήκε στο κάδρο επειδή είναι πιο κοντά σε αυτό που έχω τώρα, τα άλλα δύο, είναι μια εντελώς άλλη φάση και για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι εντελώς αρνητικός.

      Επίσης, αν όντως ισχύει ότι πλέον τα μοτέρ Stellantis φοράνε καδένα και όχι ιμάντα, αλλάζουν τα δεδομένα και εφόσον μιλάμε για υβριδικό, δεν είναι απορριπτέες προτάσεις βάσει κόστους, τις εξετάζω. Αν όχι το Mokka, C3 & Grande Panda, η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι να τα απορρίψω.

      Εξυπηρετούν και την τωρινή μου φάση και την πιθανή μελλοντική, ειδικά το C3, δε μου φαίνεται να είναι τόσο κακό χωροταξικά, παρόλο που είναι πιο μικρό συγκριτικά με το Kamiq πχ. Δεν απορρίπτεται κάτι, όλα τα εξετάζω στην παρούσα φάση.....

      Σε βρίσκω σε καλή τροχιά 😉 νομίζω το 2008 έχει σαν το c3 χώρους και πάντως το ίδιο υβριδικό σύστημα

      Το 2008 με προβληματίζει για δύο λόγους. 1ον, για το κλειστό γκαράζ που έχω προαναφέρει, τα χαλάμε νομίζω στο μήκος. Βέβαια, τώρα που το ξαναβλέπω, είναι ακριβώς όσο και το μήκος του γκαράζ οπότε, αφήνω ένα ερωτηματικό εδώ. 2ον από εμπειρία στο πρώτο 208, με προβληματίζει το i-cockpit, βέβαια, μπορεί μετά από χρόνια να έχει βελτιωθεί. Αν δεν το δω από κοντά βέβαια, ας μην το απορρίψω γιατί, η Peugeot κάνει αρκετά συχνά προσφορές, επομένως, δεν φαίνεται κακό εκ πρώτης....

      Εγώ είμαι οκ με το i-cockpit βέβαια το καλύτερο είναι να κάνεις td

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @jousis said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Για την εμπειρία, θα δοκιμάσω και BEV, για να δω από πρώτο χέρι την εμπειρία χρήσης.

      1 βήμα την φορά, μετά έχω ένα γνωστό εδώ στο φόρουμ να σε συστήσω για τα περαιτέρω. 😀

      Πάντως το καλό hybrid είναι πολλά σκαλιά πάνω απο ένα απλό βενζίνης imo. Και είναι μονόδρομος για τώρα αν θες ΜΕΚ. Θα δεις κ εσύ διαφορά.
      Βέβαια μετά είναι και η τιμή, προφανώς παίζει ρόλο και αυτό, μπορεί να δεις οτι δεν αξίζει η διαφορά για τα επόμενα 5 χρόνια (που είναι το πλάνο σου να το κρατήσεις).

      Είναι κάτι που θέλω να το εξετάσω λίγο ακόμα.

      @savas89 said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      Παρακολούθησα το νήμα σχετικά ,έχεις βγάλει λογικά τη Στελλαντις έξω να φανταστώ πλην Μοκα από ότι θυμάμαι; Τα υβριδικά ειναι το παρόν και το (εγγύς) μέλλον στα μεταχειρισμένα κατ'εμε. Γενικά έχει κυκλοφορήσει πολύ το 2008 Peugeot δε ξέρω αν είναι στα μεγέθη σου, είδα πρόσφατα μάλιστα και το 1001 car με τις δοκιμές που είχε χειρότερη κατανάλωση από το καροτσι -cross(yaris) στην πόλη για λίγο, αλλά εκτός είχε ελάχιστα καλύτερη κατανάλωση και σίγουρα όχι θορύβους. Σε αξιοπιστία θεωρητικά δεν πιάνει βέβαια Toyota και jazz . Καλή αναζήτηση

      Λοιπόν, δεν το είχα αναφέρει αλλά, από Stellantis πέραν του Mokka, γλυκοκοιτάζω C3 & Grande Panda. Απλά, το Mokka μπήκε στο κάδρο επειδή είναι πιο κοντά σε αυτό που έχω τώρα, τα άλλα δύο, είναι μια εντελώς άλλη φάση και για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι εντελώς αρνητικός.

      Επίσης, αν όντως ισχύει ότι πλέον τα μοτέρ Stellantis φοράνε καδένα και όχι ιμάντα, αλλάζουν τα δεδομένα και εφόσον μιλάμε για υβριδικό, δεν είναι απορριπτέες προτάσεις βάσει κόστους, τις εξετάζω. Αν όχι το Mokka, C3 & Grande Panda, η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι να τα απορρίψω.

      Εξυπηρετούν και την τωρινή μου φάση και την πιθανή μελλοντική, ειδικά το C3, δε μου φαίνεται να είναι τόσο κακό χωροταξικά, παρόλο που είναι πιο μικρό συγκριτικά με το Kamiq πχ. Δεν απορρίπτεται κάτι, όλα τα εξετάζω στην παρούσα φάση.....

      Σε βρίσκω σε καλή τροχιά 😉 νομίζω το 2008 έχει σαν το c3 χώρους και πάντως το ίδιο υβριδικό σύστημα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Παρακολούθησα το νήμα σχετικά ,έχεις βγάλει λογικά τη Στελλαντις έξω να φανταστώ πλην Μοκα από ότι θυμάμαι; Τα υβριδικά ειναι το παρόν και το (εγγύς) μέλλον στα μεταχειρισμένα κατ'εμε. Γενικά έχει κυκλοφορήσει πολύ το 2008 Peugeot δε ξέρω αν είναι στα μεγέθη σου, είδα πρόσφατα μάλιστα και το 1001 car με τις δοκιμές που είχε χειρότερη κατανάλωση από το καροτσι -cross(yaris) στην πόλη για λίγο, αλλά εκτός είχε ελάχιστα καλύτερη κατανάλωση και σίγουρα όχι θορύβους. Σε αξιοπιστία θεωρητικά δεν πιάνει βέβαια Toyota και jazz . Καλή αναζήτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Έρχεται και το ev microcar Linktour Alumi αν το λέω καλά με κάτω από 10κ και φαντάζει σοβαρό για διθέσιο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Οδήγησα....

      Αδιόρθωτοι τύποι και ανύπαρκτοι μοντ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Οδήγησα....

      @red_monster said in Οδήγησα....:

      @savas89 said in Οδήγησα....:

      @red_monster said in Οδήγησα....:

      @savas89 said in Οδήγησα....:

      Απαράδεκτο σε σάιτ αυτοκίνησης να γίνεται ανεκτη οποιαδήποτε βλασφημία. Μπορώ να δεχθώ ότι κάποιος είναι άθεος άθρησκος η αλλοδοξος αλλά εδώ δεν είναι οπαδικο σάιτ -τσιρκο

      Ποιος χρονιάς ειναι αυτή η εφημερίδα ;

      Τον καιρό που γεννήθηκες ίσως γιατί σίγουρα θα είσαι μεγαλύτερος από μένα

      Σίγουρα κιόλας !
      37 χρόνων χριστιανό ουλτρας είχα καιρό να δω !

      Ευκαιρία ήταν να δεις κάτι διαφορετικό από τον δικό σου κύκλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Οδήγησα....

      @dettol said in Οδήγησα....:

      @savas89 said in Οδήγησα....:

      @dettol πού ακούγονται; Στις αθλιότητες κάποιων υπανθρώπων στο yt και fb..; Να αρχίσουμε δλδ να βρίζουμε Θεούς επειδή το συνηθίζουν κάποιοι; Καλύτερα να μην επαναληφθεί το ατόπημα και να μην υπάρχουν αυτές οι αναπαραθεσεις εδώ, παρακει ας κάνει ο.καθενας ότι πιστεύει

      απο ολα οσα εχουν γραφτει, τα οποια δειχνουν ενα πληρες διαζυγιο απο την κοινη λογικη και μαλιστα δεν ειναι η πρωτη φορα που γραφονται, εσενα σε πειραξε η "βρισια"; ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ;;;;;;
      Στο ματριξ ζω, αντωνη αγαπη μου ελα παρε με απο εδω...

      @wantone για εσενα το γραφω ετσι, ωστε να μεινεις με την απορια και να αναγκαστεις να διαβασεις τις πισω σελιδες 😛

      Με.πειραξε αλλά ας το ληξουμε εδώ και σε είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί . Ας μαλώνουμε μόνο για stellantis vs toyota και να μην ρυπαινουμε το μήνα σαν εξάτμιση diesel!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Οδήγησα....

      @dettol πού ακούγονται; Στις αθλιότητες κάποιων υπανθρώπων στο yt και fb..; Να αρχίσουμε δλδ να βρίζουμε Θεούς επειδή το συνηθίζουν κάποιοι; Καλύτερα να μην επαναληφθεί το ατόπημα και να μην υπάρχουν αυτές οι αναπαραθεσεις εδώ, παρακει ας κάνει ο.καθενας ότι πιστεύει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Οδήγησα....

      @gtsartsal said in Οδήγησα....:

      Έχουν πέσει μπαν και ποινές για θέματα της πλάκας....

      Ε όχι και να βρίζουμε το Χριστό και να το συνεχίζουμε με κοροϊδίες

      Πες τα φίλε μου. Κάποιοι είναι εντελώς ανώριμοι και λυπάμαι αν είναι και μεσήλικες ανώριμοι. Επίπεδο θυρα7-θυρα 13

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 30
    • 31
    • 1 / 31
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr