-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τελικα πρεπει να αποφασισουμε τι θελουμε. Ηλεκτρικο τεσλα με 40k = ταξιδια (οι μισοι λενε πως δεν κανουν τα ηλεκτρικα για ταξιδια)
Ηλεκτρικο μικρο, τυπου dolphin surf, renault5, με ~27k= εντος πολης,Δεν έχουμε να αποφασίσουμε κάτι, ειναι καθαρά προσωπική προτίμηση. Εγώ προφανώς Τέσλα. Τα μικρά ηλεκτρικά μου είναι είτε αδιάφορα (Κινέζικα - σήμερα ειναι αύριο δεν είναι) είτε πανάκριβα για αυτό που προσφέρουν (Ευρωπαϊκά) - όταν το Τέσλα έχει 40Κ, ένα μικρό Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό πρέπεινα έχει μαξ 20Κ.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σου έχω μια ακόμη πιο βιώσιμη. Κατάργηση του μπάτζετ για ιχ, είναι ανήθικο αυτό που γίνεται.
Δίνουμε φράγκα να πάρουν όλοι οι δήμοι ηλεκτρικά λεωφορεία ή τρόλλευ και κρατάμε το κόμιστρο χαμηλά. Μετά πιάνουμε τα φορτηγά δχ, και τα επιδοτουμε να τα αλλάξουν. Μετά φτιάχνουμε φορτιστές 1MW σε πιάτσες ταξί στις μεγάλες πόλεις, αλλά να μπορούν να τους αξιοποιούν και γιωταχήδες. Μετά δίνουμε επιδοτήσεις για αλλαγή ταξιών. Μετά δίνουμε επιδοτήσεις να τοποθετηθούν φορτιστές σε δημοτικά πάρκινγ και δημόσια κτίρια.
Και δε διαμαρτύρεται ΚΑΝΕΝΑΣ.-
μετα απο ενα σωρο ερευνες και φοβερες γκρινιες, αγοραστηκε μεγαλος αριθμος ηλεκτρικων λεωφορειων τα οποια και βλεπουμε καθημερινα στους δρομους. Γκρινιες οτι δεν θα βγαζουν τα δρομολογια το καλοκαιρι. Γκρινιες οτι που θα φορτιζουν. Γκρινιες οτι ηταν μεγαλο το κονδυλι. Εν τω μεταξυ κυκλοφορουν ηδη δημοσιευματα για τα χρηματα που εξοικονομουνται απο τα καυσιμα. Για το κομιστρο δεν σχολιαζω καν. Ποσο πιο χαμηλα δηλαδη να παει; Να πληρωνονται οι επιβατες για να μπουν στα ΜΜΜ; Μονο ετσι μπορει να πεσει κι αλλο το κομιστρο, δηλαδη να γινει αρνητικο.
-
αυτο για τα φορτηγα και τους σταθμους φορτισης MW ειναι απλα αστειο, δεν μπαινω κανω στον κοπο να το σχολιασω.
-
φορτιστες σε πιατσες ταξι οντως ειναι κατι που θα επρεπε να σκεφτουν πως να υλοποιησουν, ειδικα μαλιστα αφου εχει ειπωθει οτι θα απαγορευτει η πωληση νεων ΜΕΚ ταξι απο καποιο ετος και μετα (μου διαφευγει).
-
επιδοτησεις για αλλαγη ταξι δινονται και ειναι μαλιστα αξιοπρεπεστατο ποσο (22.000). Δυστυχως ελαχιστοι οδηγοι ταξι το εχουν αξιοποιησει.
-
Επιδοτησεις για φορτιστες σε δημοσια κτιρια και παρκινγκ δοθηκαν, οι φορτιστες (ac ολοι τους) τοποθετηθηκαν και.. ω τι εκπληξη... αφεθηκαν στην τυχη τους. Συχνα δεν λειτουργουν και οταν λειτουργουν ειναι συνηθως κατειλημμενοι απο θερμικα.
Τουλαχιστον τα χρηματα που δοθηκαν σε ιδιωτες για αγορα ηλεκτρικων οχηματων τα βλεπεις στο δρομο να εχουν γινει ηλεκτρικα οχηματα! Σε αντιθεση με την πλειοψηφια των αλλων επιδοτησεων που πεταχτηκαν στα σκουπιδια.
-
-
-
Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.
Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.
Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...
Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με την γίδα στην πλάτη...
Μαζί σου, δεν μου αρέσει εμένα να γίνονται έτσι τα πράγματα, αλλά είναι από τουλάχιστον υποκριτικό έως σχιζοφρενικό, οι φανατικοί οπαδοί του καπιταλισμού να καταγγέλουν τη λειτουργία του καπιταλισμού!
Λόμπυινγκ το λέμε στο χωριό, κι αφού είναι αποδεκτό για Εταιρείες, Πολιτικούς κλπ. τότε γιατί το καταγγέλετε;ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ είναι ο τρόπος που λειτουργεί ο ΚαπιταλιΖμός κι εφαρμόζεται η Πολιτική στις Καπιταλιστικές "Δημοκρατίες", αν ίσχυε κάτι διαφορετικό, θα ήταν άλλο πολίτευμα.
-
Εγώ δεν καταγγέλω τίποτα. Οι Γερμανοί άλλαξαν πολιτική, επειδή αποκαλύφθηκαν ποιοί είναι και ξεμπροστιάζουν και τους ξύστες των Βρυξελλών.
Τις εμμονές περί καπιταλισμού, τις θεωρώ αστειότητες.
Ο καπιταλισμός είναι αυτό που ταιριάζει με την ανθρώπινη φύση. Με το Ανω θρώσκω...
Δεν πιστεύουμε βέβαια ότι είναι τέλειο σύστημα.
Αυτά τα πιστεύουν τα Ακρα για το σύστημα τους. Ενα είναι άλλωστε. Με δύο παραλλαγές στο παραμύθι, αλλά ακριβώς ίδια ουσία. Πλήρης ολοκληρωτισμός, μηδενικά ανθρώπινα δικαιώματα.
Από την άλλη ο καπιταλισμός, επειδή απευθύνεται σε Ελεύθερους Ανθρώπους υπόκειται σε διαρκή έλεγχο και βελτίωση, πράγμα που δεν θα γινόταν αν απευθυνόταν σε σκλάβους όπως το Ολοκληρωτικό Σύστημα των Ακρων.
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.
Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.
Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...
Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή
Περιμένουμε με χαρά να διαβάσουμε τις εντυπώσεις σου. Επίσης, πες μας ποιο μοντέλο είναι, μπαταρία, εξοπλισμός κτλπ. Επίσης, καθαρά από περιέργεια, γράψε μας τι διαφορετικό έκανες στην έρευνα αγοράς σου επειδή ήταν ηλεκτρικό το όχημα.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων.H επιδοτηση δεν ειναι εκπτωση, απο την στιγμη που υπαρχει ξεχωριστη και ακρως γραφειοκρατικη διαδικασια για να την παρεις και εαν κανεις και λαθος στα χαρτια η στο χρονο υποβολης τοτε δεν θα παρεις τιποτα.
Οπως ολες οι επιδοτησεις που δινοντε με παρομοιες διαδικασιες απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο που εχει μαθει να ζει με επιδοτησεις εις βαρος αυτων που πληρωνουν φορους και δεν δικαιουνται επιδοτησεις. Δες τι γινεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ για παραδειγμα αλλα και αλλα απειρα παραδειγματα οπως επιδοτησεις ενοικιου κλπ
Τυχαιο οτι για να παρεις επιδοτησεις πρεπει να το κανεις μεσω 'συμβουλων'; Ειναι ολοκληρο κυκλωμα.
-
Ξεκίνησε τώρα καινούργιο σίριαλ ! Επιδοτήσεις ΚΗ παίρνουν μόνο όσοι ασχολούνται ολημερίς με επιδοτήσεις απομυζώντας τους φόρους εισοδήματος ;;; των λοιπών !
Τι να πρώτο σχολιάσει κανείς !
-
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χαιρετίζω τη μείωση της επιδότησης που εγκαινίασε το κη3, άντε και σ' ανώτερα. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι με τις επιδοτήσεις αυτές και στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος, οι πολίτες αντιμετωπίζονται με δύο μέτρα και δύο χιλιόμετρα. Από τη μία οι μη έχοντες, οι οποίοι καλούνται να δώσουν φόροι μέσω της αγοράς συμβατικών ιχ και καυσίμων Και από την άλλη οι προνομιούχοι οι οποίοι επιδοτούνται με χρήματα που προήλθαν από τους φόροι των πρώτων για να αγοράσουν καινούργια ρόδα. Η παράνοια σε όλο της τη μεγαλοπρέπεια.
Δηλαδη αυτος που δουλευει βασικο μισθο και πληρωνει 0 φορο εισοδηματος, εχει πληρωσει τοσο πολυ φορο (lol) που εφτασε και περισσεψε για να αγορασει ο πελουσιος ηλεκτρικο?
Οριστε; Δεν θελει να φαει; να αγορασει καθημερινα πραγματα οπως βενζινη; ΦΠΑ 13% 24% διαφορους δασμους και τελη. Σε χρηματα μπορει να πληρωνει ελαχιστο φορο αλλα αναλογικα με το εισοδημα του πληρωνει το 40-50% σε φορους και δασμους ισως και παραπανω.
Ενω ενας πολυ πλουσιος πληρωνει 5% με 10% και αγοραζει και 10000 φορες περισσοτερα απο τον πολυ φτωχο.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων.H επιδοτηση δεν ειναι εκπτωση, απο την στιγμη που υπαρχει ξεχωριστη και ακρως γραφειοκρατικη διαδικασια για να την παρεις και εαν κανεις και λαθος στα χαρτια η στο χρονο υποβολης τοτε δεν θα παρεις τιποτα.
Οπως ολες οι επιδοτησεις που δινοντε με παρομοιες διαδικασιες απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο που εχει μαθει να ζει με επιδοτησεις εις βαρος αυτων που πληρωνουν φορους και δεν δικαιουνται επιδοτησεις. Δες τι γινεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ για παραδειγμα αλλα και αλλα απειρα παραδειγματα οπως επιδοτησεις ενοικιου κλπ
Τυχαιο οτι για να παρεις επιδοτησεις πρεπει να το κανεις μεσω 'συμβουλων'; Ειναι ολοκληρο κυκλωμα.
5 χαρτιά ρε συ επισυνάπτεις, σιγά τη δυσκολία. Αν χρειάζεσαι να πληρώσεις κάποιον για να σου βγάλει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ε είσαι (όχι εσύ προσωπικά) άξιος της τύχης σου.
Ειδικά για την επιδότηση σε ιδιώτη, την είχα έτοιμη σε 5’ -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων.H επιδοτηση δεν ειναι εκπτωση, απο την στιγμη που υπαρχει ξεχωριστη και ακρως γραφειοκρατικη διαδικασια για να την παρεις και εαν κανεις και λαθος στα χαρτια η στο χρονο υποβολης τοτε δεν θα παρεις τιποτα.
Οπως ολες οι επιδοτησεις που δινοντε με παρομοιες διαδικασιες απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο που εχει μαθει να ζει με επιδοτησεις εις βαρος αυτων που πληρωνουν φορους και δεν δικαιουνται επιδοτησεις. Δες τι γινεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ για παραδειγμα αλλα και αλλα απειρα παραδειγματα οπως επιδοτησεις ενοικιου κλπ
Τυχαιο οτι για να παρεις επιδοτησεις πρεπει να το κανεις μεσω 'συμβουλων'; Ειναι ολοκληρο κυκλωμα.
5 χαρτιά ρε συ επισυνάπτεις, σιγά τη δυσκολία. Αν χρειάζεσαι να πληρώσεις κάποιον για να σου βγάλει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ε είσαι (όχι εσύ προσωπικά) άξιος της τύχης σου.
Ειδικά για την επιδότηση σε ιδιώτη, την είχα έτοιμη σε 5’Γενικα για επιδοτησεις μιλαμε. Ειναι οπως οταν σου δινουν εκπτωση αλλα πρεπει να συμπληρωσεις ενα κουπονι και να το ταχυδρομησεις να την παρεις. Αυτο το κανουν γιατι ξερουν οτι οχι ολοι θα ασχοληθουν οποτε απευθυνονται στο κοινο που εχει τον χρονο να το κανει συν οτι τους εχουν φακελωμενους για υποψηφιους ψηφοφορους.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σου έχω μια ακόμη πιο βιώσιμη. Κατάργηση του μπάτζετ για ιχ, είναι ανήθικο αυτό που γίνεται.
Δίνουμε φράγκα να πάρουν όλοι οι δήμοι ηλεκτρικά λεωφορεία ή τρόλλευ και κρατάμε το κόμιστρο χαμηλά. Μετά πιάνουμε τα φορτηγά δχ, και τα επιδοτουμε να τα αλλάξουν. Μετά φτιάχνουμε φορτιστές 1MW σε πιάτσες ταξί στις μεγάλες πόλεις, αλλά να μπορούν να τους αξιοποιούν και γιωταχήδες. Μετά δίνουμε επιδοτήσεις για αλλαγή ταξιών. Μετά δίνουμε επιδοτήσεις να τοποθετηθούν φορτιστές σε δημοτικά πάρκινγ και δημόσια κτίρια.
Και δε διαμαρτύρεται ΚΑΝΕΝΑΣ.-
μετα απο ενα σωρο ερευνες και φοβερες γκρινιες, αγοραστηκε μεγαλος αριθμος ηλεκτρικων λεωφορειων τα οποια και βλεπουμε καθημερινα στους δρομους. Γκρινιες οτι δεν θα βγαζουν τα δρομολογια το καλοκαιρι. Γκρινιες οτι που θα φορτιζουν. Γκρινιες οτι ηταν μεγαλο το κονδυλι. Εν τω μεταξυ κυκλοφορουν ηδη δημοσιευματα για τα χρηματα που εξοικονομουνται απο τα καυσιμα. Για το κομιστρο δεν σχολιαζω καν. Ποσο πιο χαμηλα δηλαδη να παει; Να πληρωνονται οι επιβατες για να μπουν στα ΜΜΜ; Μονο ετσι μπορει να πεσει κι αλλο το κομιστρο, δηλαδη να γινει αρνητικο.
-
αυτο για τα φορτηγα και τους σταθμους φορτισης MW ειναι απλα αστειο, δεν μπαινω κανω στον κοπο να το σχολιασω.
-
φορτιστες σε πιατσες ταξι οντως ειναι κατι που θα επρεπε να σκεφτουν πως να υλοποιησουν, ειδικα μαλιστα αφου εχει ειπωθει οτι θα απαγορευτει η πωληση νεων ΜΕΚ ταξι απο καποιο ετος και μετα (μου διαφευγει).
-
επιδοτησεις για αλλαγη ταξι δινονται και ειναι μαλιστα αξιοπρεπεστατο ποσο (22.000). Δυστυχως ελαχιστοι οδηγοι ταξι το εχουν αξιοποιησει.
-
Επιδοτησεις για φορτιστες σε δημοσια κτιρια και παρκινγκ δοθηκαν, οι φορτιστες (ac ολοι τους) τοποθετηθηκαν και.. ω τι εκπληξη... αφεθηκαν στην τυχη τους. Συχνα δεν λειτουργουν και οταν λειτουργουν ειναι συνηθως κατειλημμενοι απο θερμικα.
Τουλαχιστον τα χρηματα που δοθηκαν σε ιδιωτες για αγορα ηλεκτρικων οχηματων τα βλεπεις στο δρομο να εχουν γινει ηλεκτρικα οχηματα! Σε αντιθεση με την πλειοψηφια των αλλων επιδοτησεων που πεταχτηκαν στα σκουπιδια.
Γιατι ο ιδιωτης προσεχει την περιουσια του.
-
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
5 χαρτιά ρε συ επισυνάπτεις, σιγά τη δυσκολία. Αν χρειάζεσαι να πληρώσεις κάποιον για να σου βγάλει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ε είσαι (όχι εσύ προσωπικά) άξιος της τύχης σου.
Ειδικά για την επιδότηση σε ιδιώτη, την είχα έτοιμη σε 5’επειδή την έχω κάνει την διαδικασία μόνος μου με επιτυχία (ως ιδιώτης) , έχει βάση αυτό που λες αλλά δεν συμφωνώ απόλυτα. Ένα χαρτί, αν θυμάμαι καλά, η ασφαλιστική ενημερώτητα, δεν ήταν στην γενική κατηγορία, ήθελε κάποια συγκεκριμένη, και ήθελε ένα μικρό ψαξιματάκι, οχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά σίγουρα η όλη διαδικασία δεν κράτησε 5 λεπτά. Επίσης, επειδή εγω είχα leasing Και ήθελα να ειμαι σίγουρος για τα χαρτιά που θα καταθέσω, κάλεσα την εξυπηρέτηση στην οποία με κατεύθυνε το ευγενικότατο προσωπικό του υπουργείου με απόλυτη συνέπεια- ήθελα να ειμαι σίγουρος για να μην απορρίψουν την αίτηση και πάλι απο την αρχή.... σε κάθε περίπτωση δεν ειναι μια δύσκολη διαδικασία αλλά θέλει κάποια μικρή προσοχή, και δεν διαρκεί 5 λεπτά. Τα χρήματα τα πήρα απο 13.8.22 που έκανα την αίτηση, στις 8.6.23 (8 χιλιάδες ευρώ απο το KH2), ενώ περίπου 25 ημέρες καθυστέρησα να καταθέσω τα χαρτιά (καθαρά λόγω βαρεμάρας προσωπικής) όταν η αίτηση πέρασε στο τελικό στάδιο- περίπου Μάρτιο 23
-
Καλά, μη θρώσκετε άνω πολύ και στραβολαιμιάσετε...
Ένα Οικονομικό (διαχείρισης πόρων) Σύστημα που σκοπό έχει μόνο τη συγκέντρωση πόρων σε όλο και λιγότερους και λειτουργεί πλέον για τη ζωή στον πλανήτη ως ιός που σκοτώνει τον ξενιστή του, έχει ήδη αποδειχθεί ένα σύντομο αποτυχημένο πείραμα.Είναι προφανή πλέον τα περιβαλλοντικά αδιέξοδα του καπιταλισμού που θέλει να κερδοσκοπησει στην ενεργειακή μετάβαση, αυτοκτονικά.
Υ.Γ.
Τελικά δεν υπάρχει περίπτωση μια φορά να μην πάει κουβά ο κρουζερ, σα να χει δίκιο ο Λαπης περί του σχολιαστή χωρίς γνώση...
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων.H επιδοτηση δεν ειναι εκπτωση, απο την στιγμη που υπαρχει ξεχωριστη και ακρως γραφειοκρατικη διαδικασια για να την παρεις και εαν κανεις και λαθος στα χαρτια η στο χρονο υποβολης τοτε δεν θα παρεις τιποτα.
Οπως ολες οι επιδοτησεις που δινοντε με παρομοιες διαδικασιες απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο που εχει μαθει να ζει με επιδοτησεις εις βαρος αυτων που πληρωνουν φορους και δεν δικαιουνται επιδοτησεις. Δες τι γινεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ για παραδειγμα αλλα και αλλα απειρα παραδειγματα οπως επιδοτησεις ενοικιου κλπ
Τυχαιο οτι για να παρεις επιδοτησεις πρεπει να το κανεις μεσω 'συμβουλων'; Ειναι ολοκληρο κυκλωμα.
5 χαρτιά ρε συ επισυνάπτεις, σιγά τη δυσκολία. Αν χρειάζεσαι να πληρώσεις κάποιον για να σου βγάλει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ε είσαι (όχι εσύ προσωπικά) άξιος της τύχης σου.
Ειδικά για την επιδότηση σε ιδιώτη, την είχα έτοιμη σε 5’Γενικα για επιδοτησεις μιλαμε. Ειναι οπως οταν σου δινουν εκπτωση αλλα πρεπει να συμπληρωσεις ενα κουπονι και να το ταχυδρομησεις να την παρεις. Αυτο το κανουν γιατι ξερουν οτι οχι ολοι θα ασχοληθουν οποτε απευθυνονται στο κοινο που εχει τον χρονο να το κανει συν οτι τους εχουν φακελωμενους για υποψηφιους ψηφοφορους.
στο νημα της ηλεκτροκινησης ειμαστε. Δεν ξερω τι σοι χαρτια χρειαζονται για επιδοτηση για τα καπνα και τα βαμβακια ή για τους θερμοσιφωνες.
Οσο για την ασφαλιστικη ενημεροτητα, ενα googlαρισμα αρκει, δεν ειναι κατι το τραγικο.Η επιδοτηση για εταιρικο οχημα ηταν οντως λιγο πιο πολυπλοκη διαδικασια, αλλα και παλι οχι κατι τραγικο. Ετσι και αλλιως, οποιος θελει να παρει εταιρικο (στο ονομα της εταιρειας του δηλαδη) υποθετω εχει μεγαλυτερη επαφη με τετοια θεματα απο τον μεσο ιδιωτη.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά, μη θρώσκετε άνω πολύ και στραβολαιμιάσετε...
Ένα Οικονομικό (διαχείρισης πόρων) Σύστημα που σκοπό έχει μόνο τη συγκέντρωση πόρων σε όλο και λιγότερους και λειτουργεί πλέον για τη ζωή στον πλανήτη ως ιός που σκοτώνει τον ξενιστή του, έχει ήδη αποδειχθεί ένα σύντομο αποτυχημένο πείραμα.Είναι προφανή πλέον τα περιβαλλοντικά αδιέξοδα του καπιταλισμού που θέλει να κερδοσκοπησει στην ενεργειακή μετάβαση, αυτοκτονικά.
εγκεφαλικο; το 166 αμεσα!
-
Γμτο τους κουρδιζω πολύ γρήγορα και αρχίζει να μην έχει πλάκα πλέον...
-
How do you petsokopses us like that?!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων.H επιδοτηση δεν ειναι εκπτωση, απο την στιγμη που υπαρχει ξεχωριστη και ακρως γραφειοκρατικη διαδικασια για να την παρεις και εαν κανεις και λαθος στα χαρτια η στο χρονο υποβολης τοτε δεν θα παρεις τιποτα.
Οπως ολες οι επιδοτησεις που δινοντε με παρομοιες διαδικασιες απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο που εχει μαθει να ζει με επιδοτησεις εις βαρος αυτων που πληρωνουν φορους και δεν δικαιουνται επιδοτησεις. Δες τι γινεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ για παραδειγμα αλλα και αλλα απειρα παραδειγματα οπως επιδοτησεις ενοικιου κλπ
Τυχαιο οτι για να παρεις επιδοτησεις πρεπει να το κανεις μεσω 'συμβουλων'; Ειναι ολοκληρο κυκλωμα.
5 χαρτιά ρε συ επισυνάπτεις, σιγά τη δυσκολία. Αν χρειάζεσαι να πληρώσεις κάποιον για να σου βγάλει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ε είσαι (όχι εσύ προσωπικά) άξιος της τύχης σου.
Ειδικά για την επιδότηση σε ιδιώτη, την είχα έτοιμη σε 5’Γενικα για επιδοτησεις μιλαμε. Ειναι οπως οταν σου δινουν εκπτωση αλλα πρεπει να συμπληρωσεις ενα κουπονι και να το ταχυδρομησεις να την παρεις. Αυτο το κανουν γιατι ξερουν οτι οχι ολοι θα ασχοληθουν οποτε απευθυνονται στο κοινο που εχει τον χρονο να το κανει συν οτι τους εχουν φακελωμενους για υποψηφιους ψηφοφορους.
στο νημα της ηλεκτροκινησης ειμαστε. Δεν ξερω τι σοι χαρτια χρειαζονται για επιδοτηση για τα καπνα και τα βαμβακια ή για τους θερμοσιφωνες.
Οσο για την ασφαλιστικη ενημεροτητα, ενα googlαρισμα αρκει, δεν ειναι κατι το τραγικο.Η επιδοτηση για εταιρικο οχημα ηταν οντως λιγο πιο πολυπλοκη διαδικασια, αλλα και παλι οχι κατι τραγικο. Ετσι και αλλιως, οποιος θελει να παρει εταιρικο (στο ονομα της εταιρειας του δηλαδη) υποθετω εχει μεγαλυτερη επαφη με τετοια θεματα απο τον μεσο ιδιωτη.
Πιο δύσκολη είναι η έκδοση του gigabit voucher για επαγγελματικό αφμ
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης