Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 14145
    • Best 1415
    • Groups 0

    Best posts made by stefan147

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ανήμερα Χριστούγεννα, μηδέν υποχρεώσεις (ούτε καν τραπέζια με σόγια κτλ), τα κοριτσια κοιμουνται...οποτε τι καλυτερη ευκαιρια για το μπαμπα να παρει το παιχνιδι του και να καψει λιγη (ή οχι και τοσο λιγη) βενζίνη! 🥳

      20241225_122941.jpg

      20241225_123606.jpg

      Καλές γιορτές σε όλους!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      20240325_161316.jpg

      20240325_161348.jpg

      20240325_161420.jpg

      20240325_161432.jpg

      20240325_161408.jpg

      20240325_161544.jpg

      20240325_161534.jpg

      20240325_161451.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Για να δουμε τι λένε και τα κεντρομήχανα.

      20231202_012220.jpg

      20231202_165211.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      20240520_133318.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπον ολα καλα με τους φωτιζομενους διακοπτες. Ψωνιστε αφοβα.

      Εχουμε ενα θεματακι ομως. Ο διακοπτης των καθρεφτων εχει λευκο φως ενω οι αλλοι ειναι ice blue. Οποτε τωρα πρεπει να βρουμε και ice blue διακοπτη καθρεφτων. Λογικα απο CHR ή Rav θα κανει.

      Screenshot_20230213_233558_Gallery.jpg

      Screenshot_20230213_233715_Gallery.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)

      Αποχαιρετισμός στα όπλα! 😢

      Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.

      5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.

      Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.

      Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.

      Til we meet again αμαξάρα μου! 💪

      cupra (1 of 8) crop.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      20240107_002938.jpg

      20240107_002558.jpg

      20240107_002527.jpg

      20240107_002449.jpg

      20240107_003111.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ωραία παρέα αποκτήσαμε! 😍

      Αν ήταν και το δεξιά δικό μου, το λες και dream garage.

      20250312_153802.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Δε νομίζω ότι είναι το κατάλληλο θρεντ αλλά οκ. Τα γράφω εδώ και ας το μεταφέρουν οι αρμόδιοι όπου νομίζουν.

      3.4 είναι με τα 295 (3.2 ήταν τα Boxster) και πρόγραμμα+catback εξάτμιση υποτίθεται. Τι έχει απομείνει από αυτά μετά από 18 χρόνια, άγνωστο.

      Χειροκίνητο εννοείται μιας και κρατάνε πολύ μεγαλύτερη αξία απ΄ τα Tiptronic και βέβαια είναι και πολύ πιο fun για τη χρήση που προορίζεται το αμάξι. Εάν δεν έχουν γίνει μαϊμουδιές στο παρελθόν, εγώ είμαι 3ο χέρι και το πήρα με 99.000χλμ και τώρα έχει σχεδόν 101.000χλμ. Οι φθορές του αυτοκίνητου μέσα-έξω, το ΚΤΕΟ αλλά και το γεγονός ότι εκτός του πωλητή βρήκα και τον προηγούμενο, συνηγορούν στο ότι μάλλον είναι αληθές αυτό το "ύποπτο" 99.000χλμ (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Ο προηγούμενος (Θεσσαλονικιός) το πήρε αρχές του 2022 με 75Κ χλμ και του έκανε σχεδόν 25.000χλμ σε κάτι παραπάνω από χρόνο.

      Είναι ιδιαίτερο σπεκ σε GT Silver χρώμα με εσωτερικό Cocoa και εκτεταμένα δέρματα και έχει και κάποια έξτρας που δύσκολα τα συναντάς σε ελληνικό Πόρσε και δη Cayman. Έχει κεραμικά φρένα, adaptive sport seats, short shift, pasm (ενεργητικη αναρτηση), sport chrono plus, bose ηχοσύστημα, xenon κτλ. Στην εποχή του υπολογίζω ότι πρέπεί να είχε κοντά 150Κ, μόνο τα εξτρας του ήταν γύρω στα 40Κ.

      Εξωτερικά είναι από πρόσφατο κεραμικό κτλ και μέσα έχω ξεκινήσει το σχετικό detailing και μου μένει μόνο το πορτ μπαγκάζ. Μόλις ολοκληρώσω θα βάλω κι άλλες φώτο.

      Εδω τα εχω ξηλωσει ολα στο frunk και εχω πραξει τα δεοντα. Γενικα ειναι τρομερα καλοζωισμενο το αμαξι και η απειρη μοκετα που εχει μεσα ηταν πεντακαθαρη και σε εξαιρετικη κατασταση αλλα το frunk πρεπει να ειχε ανοιχτει μονο για να αλλχτει μπαταρια και τπτ αλλο.

      20231203_092915.jpg

      20231203_092259.jpg

      20231203_092302.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Λοιπόν κύριοι, υπάρχει το αμάξι από χθες στο Φλαμιάτο. Πήγαμε σήμερα και το είδαμε.

      Οκ εξωτερικά είναι αυτό που είναι. Όμορφο σε καμιά περίπτωση. Ο χαρακτηρισμός που θα του έδινα ειναι εύπεπτο. Έκδοση style δήλαδή τέρμα φτωχή αλλά εξωτερικά τουλάχιστον δε νομίζω ότι διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τη lounge.

      Εσωτερικά τώρα είναι τα δύσκολα. Ποιότητα κάτω του μ.ο. Αποδεκτή μεν, σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονταν στα 33.5Κ του συγκεκριμένου εκθέματος. Τα πλαστικά γύρω γύρω (όπως φαινόταν κι απ' τις φώτο βέβαια) σε πόρτες, ταμπλό και επενδυση μπαγκάζ, βρωμανε φθηνιάρικη γιαπωνεζίλα με κάτι απομιμήσεις ραφών κτλ. Δεν έχει γίνει καμιά απολύτως προσπάθεια να ντυθούν επιφάνειες με κάποιο ύφασμα ή υλικό που θα βελτιώνε κατά πολύ την εικόνα. Θα μπορούσα να ζήσω μ' αυτό? Θα μπορούσα.

      Το μεγάλο θέμα όμως είναι οι χώροι. Εμένα είναι πολυ χαμήλα στα κριτήρια μου αλλά θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι οι χώροι είναι χειρότεροι του Cupra. Το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν όσο αστείο είναι του CHR και δεν ειμαστε και τίποτα ψηλοί. Τουλάχιστον σου πνίγει μόνο τα πόδια και όχι και την οπτική αν και σ' αυτό δε βοηθάνε και τα μονοκόμματα καθίσματα. Πορτ μπαγκάζ τα ίδια. Απλά μικρό και το σώζει το suv αμάξωμα που επιτρέπει φόρτωμα ως πάνω απ΄ την εταζέρα.

      Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση και ήταν και μάλλον έκπληξη, είναι το virtual cockpit και η οθόνη του infotainment. Πολύ ωραία ανάλυση και οι δύο, με ωραία UI και πληρέστατη πληροφορία.

      Εν κατακλείδι...θα το πάρω? Ναι θα το πάρω. Δευτέρα θα δώσω προκαταβολή. Lounge, κόκκινο, 4χ4 με άφιξη 5 Γενάρη. Τελική τιμή 38.700€. Βαρέθηκα την αβεβαιότητα της Σιτροέν και το συνολικό πακέτο της 4κίνησης/μεταπώλησης/εγγύησης/εξοπλισμού με κάνει να μη βλέπω αντίπαλο σ΄ αυτά τα χρήματα και για τα δικά μου θέλω.

      20221001_140801.jpg 20221001_140754.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: TESLA FORUM

      Γρήγορο pros & cons review Model Y Juniper LR AWD μετά από 1000χλμ μικτής χρήσης:

      Cons

      1. Η ηλεκτροκίνηση. Οι υποδομές είναι αναξιόπιστες και ανώριμες κάνοντας την οικιακή φόρτιση μονόδρομο. Προφανώς και δεν έχω άποψη και εικόνα απ' όλα δίκτυα αλλά στον αστικό ιστό οι φορτιστές είναι ανεπαρκείς και τοποθετημένοι σε άκυρα σημεία. Οτιδήποτε κάτω από 50kw δεν έχει απολύτως κανένα νόημα για δημόσια φόρτιση.

      2. Το αμάξι είναι χαμηλό. Λόγω επίπεδου δαπέδου η απόσταση από το έδαφος είναι παντού 17εκ που σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο το κάνουν να απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ως προς τα περάσματά του σε ανύποπτα σημεία. Πχ βρίσκει σε ράμπα που δε βρίσκει Cayman.

      3. Έχω εντοπίσει θεματάκια αρμών και ενώσεων πάνελς, εντός και εκτός, που είναι τουλάχιστον μέτρια ως προς τη συμμετρία τους. Αντίστοιχα έχω εντοπίσει μικροτριγμούς στρεβλώσεων. Όχι κάτι φοβερό αλλά υπάρχουν υπό συνθήκες.

      4. Αμφισβητούμενη εργονομία. Συνηθίζεται το "ολα στην οθόνη" χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα πράγματα δε θα ήταν απείρως καλύτερα με έναν επιπλέον λεβιέ ή μία έστω μικρή οθόνη τύπου καντράν μπροστά από τον οδηγό.

      5. Μέτρια φρένα. Τα χρησιμοποιείς σπάνια μεν αλλά μέχρι στιγμής δεν εντυπωσιάζουν ούτε ως προς το αρχικό bite ούτε ως προς τη δύναμη που φαίνονται να έχουν. Θα δοκίμαζα σίγουρα ένα πιο επιθετικό τακάκι στην πρώτη ευκαιρία.

      6. Το πολυδιαφημισμένο software δεν είναι τόσο τέλειο όσο λέγεται. Είτε μιλάμε για την απενεργοποίηση του acc όταν βγάζεις φλας είτε για το γεγονός ότι δε μπορείς πχ να έχεις 2 λογαρισμούς να εναλλάσσεις στο spotify. Μεγάλο πρόβλημα έχω επίσης με τη συνδεσημότητα για την οποία ευθύνεται μεν ο πάροχος (Vodafone??) αλλά στην τελική είναι εξίσου ζήτημα και της Tesla.

      Pros

      1. Σαν σύνολο είναι εξαιρετικό. Είναι η φυσική εξέλιξη του αυτοκινήτου και δεν αναφέρομαι στην ηλεκτροκίνηση. Οτιδήποτε αυτής της αξίας θα έπρεπε να έχει αυτό τον εξοπλισμό, αυτή την ανάρτηση (διπλά ψαλίδια + πολλαπλών συνδέσμων όλα αλουμίνιο), παρόμοια γκάζια, τουλάχιστον αυτή την ποιότητα κατάσκευής. Κάνει όλα τα premium C-suv να ντρέπονται και τα D-suv να προβληματίζονται για τα λεφτά που ζητάνε. Γενικά πολύ υψηλό feel good factor. Αυτοκίνητο που αναζητάς αφορμή για να ξαναοδηγήσεις και σε αυτό με διορθώνω καθώς στο πρώτο test drive ενός highland είχα πει ότι μετά από 2-3 μέρες το είχα ξεχάσει. Δεν είναι έτσι τελικά.

      2. Οδηγική συμπεριφορά στην κορυφή της κατηγορίας. Ωραίο τιμόνι (αν και κάπως βαρύ για μέσα στην πόλη), τρομερή ανάρτηση, άπειρη πρόσφυση (δε διανοούμαι πισωκίνηση σ' αυτό το αυτοκίνητο), ευθύβολο και ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο (με κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους). Τηρουμένων των αναλογίων και της κατηγορίας πάντα και με δεδομένους τους 2 τόνους και το ότι είναι suv.

      3. Χώροι, χώροι, χώροι. Αφθονία παντού. Χορταίνεις να το γεμίζεις, εάν τα καταφέρεις.

      4. Ανέσεις που βρίσκεις σε διπλάσιας αξίας οχήματα. Ψυχόμενα καθίσματα, αυτόματη αναδίπλωση, ματριξ, ρουφιανοκάμερες (sentry θα έπρεπε να έχουν όλα τα αυτοκίνητα) και η λίστα συνεχίζεται. Προσωπικά είναι ότι ζητάω στην καθημερινή μου συμβίωση με ένα αυτοκίνητο.

      5. Απροσδόκητα efficient χωρίς προσπάθεια. 16.5kw σε μικτή χρήση και χωρίς καραγκιοζιλίκια να κλείνουν κλιματισμοί και να πηγαίνω με 90χαω στην Εθνική. Φουλ κλίμα και 140 στον αυτοκινητόδρομο και στην πόλη όσο σβέλτα επιτρέπουν οι συνθήκες.

      6. Ευχαριστο περιβαλλον. Λίγο ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, λίγο τα ωραία υλικά παντού, λιγο το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ηχοσύστημα, λίγο τα ψευτοδέρματα και οι αλκαντάρες, λίγο η ηλιοροφή, το κάνουν ιδιαίτερα ευχάριστο για οδηγό και επιβάτες. Αυτό είναι το feedback που έχω λάβει απ' όσους έχουν μπει μέσα.

      Αυτά προς ώρας. Κρίσιμο ρόλο στη γενική αξιολόγηση θα παίξουν οι διακοπές. Θα επιχειρήσω να πάω Πύλο για λίγες μέρες Ιούλιο και μετά Αύγουστο Πάρο και Κρήτη σερί καμιά 17-18 μέρες. Τουτέστιν τα γνωστά θέματα με τα καράβια και τους περιορισμούς τους. Ακόμα πιο περιοριστικό για μένα προσωπικά είναι ότι "πρέπει" να φορτίζω σε ένα συγκεκριμένο δίκτυο αλλά εννοείται ότι στην ανάγκη θα μπριζώσω όπου βρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      1640258442855.jpg 1640258442852.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Θυμηθηκαμε στα γεραματα να βαλουμε και αφτερμαρκετ ζαντες.

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Κάποια λίγα σχόλια μετά από 200χλμ με το ΨΨ μιας και από χθες το βράδυ είναι πάλι στα ξένα χέρια του detailer.

      1. έχει κάμποσα εργονομικά φάουλ μέσα...ο μη ρυθμιζόμενος τεμπέλης, το στενό μπράτσο στο πάνελ της πόρτας καθώς και ρύθμιση του καθίσματος με το λεβιέ και τις "σκάλες" (και όχι με ροδέλα) κάνει κάπως δύσκολη τη εύρεση της ιδανικής θέσης. Τουλάχιστον πιο δύσκολη απ' ότι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο του 2023 που αυτά έπρεπε να είναι αυτονόητα.

      2. από θηκες λίγα πράγματα και επειδή είμαι και ψυχαναγκαστικός και βάζω πάντα τα ίδια πράγματα στην ίδια θέση, πάλι δεν έχω βολευτεί. Επίσης ο ασύρματος φορτιστής δεν κάνει χωριό με το κινητό μου (S22 Ultra) το οποίο γενικά φορτίζει μόνο με ασύρματους που έχω διάσπαρτους σε σπίτι, γραφείο κτλ. Δοκίμασα με θήκη και χωρίς και είναι σχεδόν αδύνατο να πιάσει σταθερά. Το Huawei της γυναίκας πάλι κανένα πρόβλημα.

      3. έλεγα δε με πειράζει και τόσο αλλά τελικά με πειράζει...θα ήθελα την ηλιοροφή να είναι έστω με ανάκλιση. Εφόσον έχει και τη μπάρα στη μέση και δεν είναι εννιαίο το τζάμι από μέσα, θα ήθελα έστω στην ανάκλιση να ανοίγει. Μεγάλη μούφα.

      4. η κύληση-ηχομόνωση είναι όπως τα λέγαμε...δεν έχω μετρήσει ακόμα αλλά στα 130-140 είναι φασαριόζικο. Το περίεργο είναι ότι η αίσθηση που έχω είναι πως η φασαρία έρχεται από ψηλά. Δε φταίνε νομίζω οι καθρέφτες αλλά τα λεπτά(?) τζάμια? Ίσως τα A-pillar? Γενικότερα η αεροδυναμική του? Δεν ξέρω και πολύ φοβάμαι ότι δε θα καταφέρω και πολλά με την όποια μόνωση κάνω γιατί αυτή κόβει κυρίως θόρυβο τροχασμού. Ίδωμεν.

      5. το virtual cockpit ενώ έχει πολύ πληροφορία είναι δυσχηστο. Δεν έχει καθόλου user friendly λογική και θέλει πολύ ψάξιμο για να βρεις αυτό θες κάθε φορά. Η κεντρική οθόνη από την άλλη ενώ είναι σουπερ responsive μου φαίνεται λίγο απλοϊκή στο μενού της κι εκεί θα ήθελα περισσότερες δυνατότητες. Καλά για τον ήχο δε συζητάμε...είναι η αναμενόμενη μετριότητα αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα μόλις βρω λίγο χρόνο να περάσω τα ηχεία.

      Πάμε και σε μερικές ευχάριστες εκπλήξεις...

      1. Ποιοτικά το αμάξι για κάποιο λόγο μου φαίνεται αισθητά ανώτερο σε σχέση με αυτό που είχα πρωτοσυναντήσει στις εκθέσεις και τα τεστ δράιβ αλλά που έχω δει και σε βιντεακιά. Πχ τα πλαστικά στο μπαγκάζ που ήταν ζουληχτά σε εκθεσιακό, τώρα μου φαίνονται μια χαρα. Σε βίντεο που είχα δει τεμπέλη και κονσόλα να πηγαίνουν πέρα δώθε, στο δικό μου είναι βράχος.

      Πολύ βασικό σε σχέση με την ποιότητα είναι το χρώμα. Το αμάξι είχα ζητήσει να μην το ακουμπήσει κανείς κατά το pdi και είδα ότι είναι απροσδόκητα καλής ποιότητας η βαφή. Το εντυπωσιακό είναι ότι και ο detailer εχθες που έκανε τον έλεγχο μου είπε μόνος του ότι του φαίνεται πολύ καλό για Τουότα γιατί λέει έχει κάνει πάνω από 20 CHR και τα βρήκε πολύ μέτρια σε βαφή.

      1. Εξαιρετική ανάρτηση. Το χα διαπιστώσει απ' το τεστ δράιβ. Το βάζω στο ίδιο επίπεδο με Χ1, Countryman, 3008 και DS7 με πολλαπλούς. Λέω αυτά γιατί τα χω δουλέψει αρκετά. Πχ η ανάρτησή του είναι ΕΥΚΟΛΑ καλύτερη από XC40 ή GLA. Πολύ ποιοτική απόσβεση, άνεση όσο πρέπει και κλίσεις σε πολύ λογικά πλαίσια. Φλερτάρει με συμπεριφορά χατς απλά δε βοηθάει το πολύ ελαφρύ τιμόνι.

      2. Από γκάζι και κατανάλωση κάνει αυτά που υπόσχεται. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

      Εν καιρώ τα υπόλοιπα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Παρήγγειλα πριν λίγο ενα λευκο Y LR AWD. Θα το χω την άλλη βδομάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: TESLA FORUM

      Ήθελα μία γρήγορη φόρτιση σήμερα για να φύγω νωρίς απ' το γραφείο για εξοχικό...οπότε 300αρης στο Σκλαβενίτη Χαλκηδόνας που έχω παρατηρήσει ότι είναι από τους αξιόπιστους.

      Ενώ φορτίζω (με μέτριες ταχύτητες...μαξ 190kw ενώ στο 30% μπαταρίας είχε ήδη πέσει στο 150kw και συνέχισε μείουμενο) σκάει ο Ελληνάρας με το χρέπι και το χώνει εδώ:

      20250912_103038.jpg

      Θέση φόρτισης υψηλής ταχύτητας ΚΑΙ με προτεραιότητα σε ΑΜΕΑ. Το υπόλοιπο πάρκινγκ φυσικά αχανές και με αρκετές διαθέσιμες θέσεις. Τουλάχιστον το εξωτερικό. Το υπόγειο εκτιμώ θα ήταν σχεδόν άδειο 10 παρά το πρωί.

      Ακολουθεί ο εξής διάλογος:

      Στεφ: είναι ηλεκτρικό το όχημα?
      Μαλάκας (κλασικός γυφτομήτσης ελληνάρας ξεδοντιάρης): ναι ηλεκτρικό είναι
      Στεφ: είσαι σίγουρος? για ξανακοίτα καλύτερα...μήπως λέει hybrid?
      Μαλάκας (άλλαξε ύφος σε εξυπνάκια): από τα κεντρικά είμαι, 1 λεπτό θα κάτσω...και ξεκίνησε να απομακρύνεται προς την είσοδο
      Στεφ: κι εγώ από τα κεντρικά και θα χουμε θέμα γιατί εδώ είναι θέση φόρτισης και έχει άλλες 50 θέσεις διαθέσιμες

      Μην τα πολυλογώ συνέχισε το δρόμο του προς τα μέσα επαναλαμβάνοντας πως θα κάτσει ένα λεπτό μόνο. Υπερατού δικαιολογία των απανταχού ηλιθίων.

      Και ερωτώ...τι τονε κάνεις τωρα αυτόν? Οι φάπες προφανώς δεν είναι λύση αν και σίγουρα θα ήταν ευεργετικές. 🤷

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εγώ δεν έχω ρωτήσει εδώ και 3 βδομάδες περίπου γιατί παίρνω κάτι απαντήσεις κονσέρβα και μου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι. Οπότε το χω αφήσει και απλά περιμένω να χτυπήσει το τηλ να παω να πληρώσω να τελειώνω. Που να μην ήταν και θείος φίλου ο αντιπρόσωπος...όλοι τα ίδια σκατά.

      Στεφαν: έχω δει ότι μπορεί να μπει η εξέλιξη παραγγελίας στην εφαρμογή. Θες να το κάνουμε για να μη σε ζαλίζω κι εγώ συνέχεια?
      Πωλητής: εεεε ναι μωρέ...εντάξει γίνεται...αλλά δε θα βλέπεις και τίποτα...ότι βλέπω κι εγώ θα βλέπεις...

      ΝΑΙ ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ! ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ? ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ?? ΟΤΙ ΣΚΑΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Για να το χω βάλει στις φώτο με τα αυτοκίνητά ΜΑΣ! 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Κι αφήστε τους "ψαγμένους" ψαράδες να πηγαίνουν με τ' αγροτικά!

      20240713_110546.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stefan147
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 70
    • 71
    • 1 / 71
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr