Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3020
    • Best 1494
    • Groups 0

    Best posts made by cirus

    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)

      όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Εμενα μου αρεσει μπροστα ποιο πολύ το Tucson πίσω μέρος ποιο πολύ το KIA

      μεσα για ελάχιστα το KIA

      παντως και τα 2 ομορφα τα βρίσκω, ελπίζω το KIA να είναι λίγο ποιο σπορτιφ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      3073d17c-ff73-458c-9611-d7f18525002e-image.png
      Πραγματικά μαγικό χαλί με τα φύλλα

      Την επόμενη μέρα το πρωί πήραμε τον δρόμο για Νυμφαίο που φιλοξενεί και το καταφύγιο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τις αρκούδες. Ωραία διαδρομή, υψόμετρο, πολλές κλειστές στροφές και βροχή. Κανένα πρόβλημα, τα Michelin Pilot Sport 4S βεντουζόνουν καλά και στην βροχή. Σίγουρα πας πιο προσεκτικά πάντα στην βροχή αλλά η πρόσφυση είναι εκεί, δεν έχεις κανένα ενδοιασμό ακόμα και λίγο πιο σβέλτα να θες να κινηθείς. Φτάνοντας στο νυμφαίο βλέπεις ένα χωριό πολύ γραφικό με όλα τα σπίτια χτισμένα με πέτρα. Πολύ όμορφο. Και το πλακόστρωτο κάτω πολύ όμορφο επίσης αλλά ΟΧΙ για αυτοκίνητο. Περνώντας πάνω του ενα οποιωδήπωτε αυτοκίνητο είναι οδυνηρό για κάθε επιβάτη αφού οι αναρτήσεις βαράνε υπερωρία και πάνε πάνω κάτω συνεχώς. Μαντέψτε τώρα τι γίνεται με τις αναρτήσεις του ST??? Ναι σωστά μαντέψατε χαχαχαχαχαχα. Δεν μας πτοεί βέβαια αυτό. Γελάσαμε αρκετά και αφού δεν έπαθε τίποτα το τσίπουρο όλα καλά.

      7270686b-2120-46d7-8d2f-bff554709caa-image.png
      Νυμφαιο, πλακόστρωτο. Αφού επεζησε το μπουκάλι του τσίπουρου απο αυτό ολα καλά
      236a77dc-54c6-454c-859b-2b998173cf89-image.png
      Διαλειμα για φαγητό στο Νυμφαίο

      Παρκάρουμε και αφού αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο οδεύουμε στο μονοπάτι για τις αρκούδες. Πολύ όμορφο μονοπάτι και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενημέρωσης. Βλέπουμε και τις αρκούδες στο καταφύγιο και πάμε για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ Μουντιάλ και την επόμενη μέρα κατεβαίνουμε πάλι με βροχή στο χωριό Αγραπιδιές που είναι το άλλο καταφύγιο του Αρκτούρου (Λύκου και Λύγγα). Αφού βλέπουμε τα πολύ συμπαθή τετράποδα και ενημερωνόμαστε για το έργο του αρκτούρου και πληροφορίες για τα άγρια ζώα έρχεται η ώρα να γυρίσουμε για ψήσιμο στα κάρβουνα στην Κρύα βρύση μαζί με τα ξαδέρφια. Εννοείται πήρα και το άθικτο τσίπουρο μαζί.
      a2da8780-ee37-47af-afbf-b1c4c37f5eea-image.png
      Η γέφυρα που οδηγεί στο γραφείο ενημέρωσης Λύκου και Λύγγα του Αρκτούρου

      Η διαδρομή γνωστή. Μία ώρα και κάτι και βάζουμε φωτιά στα κάρβουνα!!! Όλα τα ωραία βεβαίως έρχονται στο τέλος τους και αφού περιδρομιάσαμε και ασπαστήκαμε όλους τους φίλους και συγγενείς ήρθε η ώρα του γυρισμού για Αθήνα. Πριν φύγουμε εννοείται ότι έπρεπε να φορτώσουμε στο αυτοκίνητο 2 νταμιτζάνες ελαιόλαδο, λωτούς, μαρμελάδες και διάφορα αλλά που αν δεν τα έπαιρνα θα ήταν προσβολή για τις θείες. Να πάρε και για τον θείο σου στην Αθήνα και τον αδερφό σου. Μα που θα τα βάλω όλα αυτά?????? Ελα μωρέ έχεις χώρο στις πίσω θέσεις... Μα, μα. Δεν έχει μα και ξεμα , θα τα πάρεις..... και τα πήρα φυσικά (λες και είχα επιλογή).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Σάββατο πρωί ξυπνάμε και ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη μας εκδρομή! Έχουμε βάφτιση στην Κρύα Βρύση Πέλλας και λέμε να το συνδυάσουμε με εκδρομή στην Καστοριά που δεν έχουμε πάει ποτέ. Λίμνη Πρεσπών και Νυμφαίο είναι φυσικά στον σχεδιασμό. Εγώ αναλαμβάνω να κοιτάξω αέρα στα λάστιχα, να γεμίσω ντεπόζιτο, ελέγξω λάδια, να βάλω ρεζέρβα στο megabox (μένει και άλλος χώρος) και να ταχτοποιήσω τα πράγματα. Έχω ετοιμάσει την μία βαλίτσα μου από την προηγούμενη μέρα και περιμένω να δω τι θα βρω (τι εχει ετοιμάσει η γυναίκα) μετά από το βενζινάδικο και αφού έχω πάρει ένα καφεδάκι. Καμία έκπληξη φυσικά, έχουμε πάρει πράγματα για όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις εποχές! Ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούμε Σαχάρα ή Αλάσκα να ντυθούμε θα έχουμε!!! Βρίσκω την βαλίτσα μου ανοιγμένη και να περνάει επιθεώρηση. Μην τα πολυλογώ μου έβγαλε τα μισά ρούχα έξω, με έβαλε να πάρω ένα σωρό άχρηστα πράγματα (γάντια, σκούφο, κασκόλ, μαγιό!!! Αν θα πάμε λέει στα λουτρά ποζαρ) και φυσικά αναγκαστικά πήρα μεγαλύτερη βαλίτσα. Εδώ να πω ότι μόνο οι μοτοσυκλετιστές τις έχουν εκπαιδευμένες και Σπαρτιάτισσες! Πηγαίναμε εκδρομή με την μηχανή παλιά και αναγκαστικά δεν έπαιρνε τόσα. Μετά βλέπω τα δικά της πράγματα!!!! Δεν περιγράφω, λέω μόνο τούτο, συλλογή παπουτσιών μέσα στα κουτιά τους (μην τσαλακωθούν οι μπότες). Τεσπα οι περισσότεροι γυναίκες έχετε καταλαβαίνετε. Αρχίζω φορτώνω στο PUMA. Megabox και πίσω χώρος τίγκα, ευτυχώς είναι μεγάλος για την κατηγορία του. Μετά βάζουμε και πουκάμισα, μπουφάν και κρεμαστά φορέματα στις πίσω θέσεις. Σπαστικό που στα νέα αυτοκίνητα έχουν μικρά γατζάκια αντί για τα μεγάλα χερούλια που έβαζαν παλιά και ήταν πολύ πιο βολικά για τις κρεμάστρες. Χώρεσαν λοιπόν όλα και ξεκινάμε.

      Δεν ξέρω αλλά και μόνο που γνωρίζω ότι θα οδηγήσω το αμάξι αυτό για πολλά χιλιόμετρα μου φτιάχνει την διάθεση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σίγουρα στο ταξίδι ο προορισμός είναι ο στόχος, αλλά και το ταξίδι καθε αυτό αν είναι ευχάριστο και αν δεν είναι αγγαρεία, συμβάλει σημαντικά στην ευχάριστη εμπειρία μιας εκδρομής. Τα λέω για όσους κοιτάνε μόνο ξερούς αριθμούς κατανάλωσης...... αλλά οκ ίσως είμαι περίεργος εγώ. Δεν θα πολυλογήσω πολύ για το ταξίδι στην εθνική. 4 ώρες κάναμε σύνολο, πολύ καλοί δρόμοι πλέον, πολλά διόδια και χωρίς κίνηση είναι μια πολύ ωραία εμπειρία με αυτό το αμάξι. Πολύ καλή ορατότητα, δύναμη παντού αλλα κυρίως στις μεσαίες στροφές. Ταξιδεύαμε από 145-180 και ένα δύο πατηματάκια πιο πάνω. Όταν λέω 145 όμως εννοώ ότι βάζεις το cruise control τόσο, και απλά στρίβεις, φρένο δεν χρειάζεται εκτός αν βρεις εμπόδιο. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά πραγματικά στα 160 είναι τόσο σταθερό και έχεις την εντύπωση ότι πας με 120, δεν υπερβάλλω! Μικρές κινήσεις του τιμονιού και παίρνει άνετα τις όποιες στροφές. Πολύ καλή κύληση. Λίγος θόρυβος υπάρχει, κυρίως αεροδυναμικός αφού είναι SUVοειδές το σχήμα, δεν το λες και αεροδυναμικό! Μία στάση μόνο για καφεδάκι και τσιγάρο.
      f08bd85e-67e3-437c-a234-1b568c235b8a-image.png

      Στάση για καφέ και τσιγάρο στην εθνική

      Στον επαρχιακό πριν από μια προσπέραση δεν χρειάζεται πολύ σκέψη του τύπου : με παίρνει δεν με παίρνει μέχρι την επόμενη στροφή?? Είναι ανηφόρα θα μπορεί φορτωμένο να κάνει προσπέραση?? ΟΧΙ τίποτα από αυτά. Απλά κοιτάς αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο από την απέναντι μεριά. Όχι? Τότε βύθισμα του γκαζιού, πρα, πρα, πρα, σκασίματα από την εξάτμιση και έχεις περάσει εν ριπή οφθαλμού! Βέβαια κάποιες φορές έχεις κάποιες περίεργες ματιές από την διπλα θεση και άλλες φορές σχόλια του τύπου: τωρα αυτό χρειαζόταν να το κάνεις τόσο γρήγορα?? Πρέπει να τιναχτούμε πίσω?? Εεεε να ξέρεις για ασφάλεια, όσο λιγότερο μένεις στην αντίθετη λωρίδα καλύτερα 😊. Ναι, ναι για αυτό το κάνεις.... είμαι σίγουρη, άσε μας ρε Βασίλη!!!!

      Φτάσαμε λοιπόν στο χωριό και ήπιαμε ένα καφεδάκι με τα ξαδέρφια. Ωραίο το αμάξι ρε ξάδερφε τι είναι? Ford λέω. Ford Puma. Α μάλιστα δεν το έχω ξαναδεί, σαν Porsche μοιάζει. Θα ήθελα ξάδερφε αλλά όχι, ένα απλό Ford είναι. Μόνο σε εμφάνιση μοιαζει λίγο. Καλό είναι λεει ο ξάδερφος μαρέσει, πόσα άλογα είναι? 200 απαντώ. Ρε είσαι τρελός τι να τα κάνεις τόσα σε μικρό αμάξι Ε φυσιολογικό δεν με λες. Και στα ανιψάκια μου έκανε όμως πολύ εντύπωση το αμάξι τους αρεσε πολύ, ωραίο αυτοκίνητο θείο!!! (Πάλι καλά ακόμα μπάρμπα δεν με λένε). Θα μας φιλοξενούσαν σε ένα διπλανό χωριό. Ο φωτισμός σε δημόσιους δρόμους εκεί ανάμεσα από χωράφια είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτος. Τα φώτα του PUMA είναι εξαιρετικά, είναι εκπληκτικό πόσο καλά φωτίζουν σε σχέση με του αλογόνου!! (και πόσο κοστίζουν σε περίπτωση ζημιάς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      895edf32-e014-4254-91c5-63124239bc35-image.png
      Διπλα από τις λίμνες στην διαδρομή

      Εδώ να πω το εξής. Όποτε βλέπεις ότι έχεις στροφές και επαρχιακό δρόμο απλά πετάς την σκούφια σου όταν το οδηγάς. Είναι εξαιρετικά απολαυστικό να οδηγείς σε τέτοιες διαδρομές με το Puma ST. Και δεν εννοώ με σπορ διάθεση μόνο όπως φαντάζεστε έτσι και αλλιώς. Όχι, όχι και με ποιο χαλαρούς ρυθμούς να πηγαίνετε, είναι πραγματικά απόλαυση. Το σύνολο τιμόνι, πλαίσιο, φρένα, κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο δίνει μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αμάξι που είναι να φιλάς τους μηχανικούς της FORD. Εντάξει δεν είναι σε συναρμογή ότι καλύτερο έχετε δει σε αυτοκίνητο αλλά πραγματικά μηχανικά είναι άλλο πράγμα να το περιγράφεις άλλο να το οδηγείς. Κάνει ότι του πεις με τόση ευκολία και σε κάνει να νιώθεις πολύ καλύτερος οδηγός από ότι πραγματικά είσαι. Poetry in motion. Και ο ήχος? Αυτός ο ήχος τόσο του κινητήρα όσο και της εξάτμισης συμβάλουν πολύ στην εμπειρία οδήγησης (αν δεν σας αρέσει σίγουρα καλύτερα ηλεκτρικό). Καλά όλα αυτά, αλλά μήπως όμως ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ήταν καλύτερη επιλογή. ΟΧΙ. Ξεκάθαρα ΟΧΙ. Ναι μέσα σε κίνηση είναι καλύτερο ένα αυτόματο και ίσως το 1000ρι Puma είναι πιο καλή επιλογή να το πάρεις με αυτόματο. Βολεύει και πλέον τα αυτόματα είναι πολύ καλύτερα από παλιά. Αλλά σε αυτό το ST όχι, με τίποτα, σοφή επιλογή να το βγάζουν ΜΟΝΟ σε μηχανικό. Συμμετέχεις περισσότερο και είναι και εξαιρετικό στις αλλαγές το μηχανικό που έχει επιλεγεί. Και κάπως έτσι φτάνουμε Καστοριά όπου βρίσκουμε και άλλο ένα ζευγάρι με CAPTUR που έχουμε δώσει ραντεβού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      0a43b718-73bc-4f6c-b637-40e3fe86274d-image.png
      Ποταμάκι στον Άγιο Γερμανό

      Έπειτα εφόσον είχα πλέον μόνος μου ελεύθερο χρόνο γύρισα μόνος μου την όμορφη πόλη με το αυτοκίνητο να την χαζέψω και να εκμεταλλευτώ την ομορφιά της για φωτογραφίες με το PUMA. Έβγαλα αρκετές και βγήκαν κάποιες πολύ όμορφες. Καλυτέρεψαν τα πράγματα και με την σύζυγο και το βράδυ είχαμε μια όμορφη βραδιά.

      3182fc35-0de0-4078-8656-8268238a8bc5-image.png
      Μια όμορφη φωτογραφία μπροστά από Παναγιά Μαυριώτισσα (νομίζω η καλύτερη που τράβηξα)

      9350dbd9-e35a-450e-b733-342aa25aaf55-image.png
      Οπως και αυτή

      13f8436d-fba6-4eae-a046-10686df63323-image.png
      Εδω στο δρομάκι προς την Παναγιά με διπλα την λίμνη Καστοριάς φυσικά
      f9c1b250-e561-46bf-9255-e1eabbaf8abc-image.png
      Οπως και εδω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      f71411b9-d5eb-4f29-872e-e5d624428890-image.png
      Αλλη μία φωτογραφία από Καστοριά

      Ξεκινήσαμε λοιπόν για Αθήνα με το transit, εεεεε λάθος το PUMA ST εννοούσα. Ήμουν όμως λίγο σκασμένος από το φαγητό και νυσταγμένος οπότε μετά από μερικά χιλιόμετρα παρέδωσα το τιμόνι στην σύντροφο. Κοιτα εδώ, να έτσι λειτουργεί το cruise control! βρέχει κιολας, είναι και φορτωμένο οπότε μην πας πάνω από 120-130 εντάξει? Να κοιμηθώ λίγο. Ναι φυσικά. Έφτιαξε το κάθισμα, ρύθμισε καθρέφτες και ξεκινήσαμε. Μετά από μισή ώρα ξύπνησα και βλέπω να πάει με 140!!! Άντε ξύπνησα κάνω , δεν σταματάς να το πάρω?. Όχι μωρέ, τώρα πιο κάτω να πάρεις και καφέ δεν με πειράζει να οδηγώ. Κατάλαβα λέω και κούνησα καταφατικά το κεφάλι. Δεν αρέσει μόνο σε μένα να το οδηγώ, απλά μόνο εγώ το παραδέχομαι. Σταματήσαμε για καφέ.

      Είχε βραδιάσει πια. Τα φώτα όπως σας είχα πει είναι εκπληκτικά, έχεις πάρα πολύ καλή ορατότητα. Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έτσι και σε αυτό υπάρχει η λειτουργία να ανοίγει και να κλείνει και την μεγάλη σκάλα αυτόματα. Πράγμα το οποίο για βραδινό ταξίδι στην εθνική είναι πραγματικά game changer. Συμβάλει σε ένα πολύ ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και το βράδυ. Παρόλο το φορτίο και σποραδικές τοπικές βροχές είχαμε ένα πολύ άνετο ταξίδι. Με έπιασε βέβαια και το πάτησα πάλι κάποια στιγμή !!! Δεν δέχομαι επικρίσεις, πάρτε το εσείς βόλτα και αν δεν το πατήσετε τότε να με κρίνετε. Σε προκαλεί!!! Εννοείται πως και φορτωμένο ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξι. Συνολική μέση κατανάλωση 8,7l/100χλ για όλες τις μέρες. Με αυτή την οδήγηση που διαβάσατε όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. Είναι πολλά?? Αν θέλετε ένα γρήγορο αμάξι που προσφέρει απλόχερα τόση ευχαρίστηση είναι και λίγα θα πω. Τα περισσότερα αυτοκίνητα με 200 άλογα που υπάρχουν και παρόμοια οδήγηση θα ήταν πολύ πάνω του 11l/χλ μην πω πάνω του 13. Οικονομικό δεν είναι αλλά αν θες οικονομία καλύτερα να στραφείς σε κάνα TOYOTA hybrid. Οι καλύτερες επιλογές για οικονομία. Αν θες πάλι για τα ίδια χρήματα το πιο γρήγορο, πάλι το PUMA ST δεν είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν πολύ πιο γρήγορα hatch στα ίδια χρήματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      93f4b24e-a30f-4c19-b93e-13006b643f53-image.png
      Στην ορεινή διαδρομή προς Καστοριά

      461bb6b0-1933-4ad3-bc9b-a6b9e8850bb9-image.png
      Με το φιλικό ζευγάρι με το Captur στο ξενοδοχείο

      Πάμε για καφεδάκι και έπειτα ξενοδοχείο για ξεκούραση. Πολύ όμορφη πόλη η Καστοριά. Απορώ με τον εαυτό μου που δεν την είχα επισκεφτεί ποτέ. Μια βόλτα δίπλα στην λίμνη μέχρι την μονή της Παναγιάς της Μαυριώτισσας είναι απλά ΜΑΓΙΚΗ. Την επόμενη μέρα έχει επίσκεψη στις Πρέσπες. Ξυπνάμε , περνούμε το πρωινό μας και αφού γεμίσουμε μπαταρίες ξεκινάμε από τον ΕΟ Καστοριάς Πρεσπών!!! Στενός δρόμος με πολλές στροφές και ανάβασή. Μούρλια ακούγεται και ήταν υπέροχα να οδηγείς εκεί. Μέχρι που φτάσαμε και περάσαμε από ενα ξύλινο γεφυράκι. Μετά ο δρόμος πλάτυνε και ήταν πλέον και για μεγαλύτερες ταχύτητες και με ευθείες. Μπροστά εμείς, πίσω το Captur (πετρέλαιο). Φθινοπωρινό τοπίο φυσικά με πορτοκαλί αποχρώσεις των πεσμένων φύλλων. Ναι χειμώνας ήταν αλλά οι θερμοκρασίες φθινόπωρο θύμιζαν. Φτάνουμε λοιπόν στις Πρέσπες. Πρώτη στάση Άγιος Αχίλλειος. Περνάμε από την πλωτή γέφυρα. Οι γυναίκες της παρέας και η φωτογραφικές στα κινητά πέρνουν φωτιά. Εδώ βγάλε με μία για Insta. Μα και πριν αυτό έκανα!!! Μετά από πολλές φωτογραφίες επισκεπτόμαστε το εκκλησάκι και χαζεύουμε την πολύ όμορφη θέα και την μικρή πρέσπα. Γυρνάμε από τον ίδιο δρόμο πίσω και τραβάμε για το χωριό Ψαράδες όπου και θα κάνουμε ένα tour με βάρκα στην μεγάλη Πρέσπα της οποίας για όσους δεν γνωρίζουν εχει πέσει η στάθμη 8 μέτρα που είναι ανησυχητικό. Ωραία διαδρομή, τεράστια Λίμνη. Αγοράζουμε φασόλια και γίγαντες από τοπικούς αγρότες και πίνουμε ένα καφεδάκι. Η σύντροφος αγοράζει και τοπικά προϊόντα και έχει την φαεινή ιδέα να δοκιμάσει και μέλια. Ε, ένα από αυτά έχει πρόπολη. Θα επανέλθουμε αργότερα σε αυτό. Επόμενη στάση Άγιος Γερμανός. Επισκεπτόμαστε το χωριό και την εκκλησία πίνουμε ένα καφεδάκι και αποχαιρετούμε τους φίλους μας που οδεύουν πίσω στην κρύα βρύση. Εμείς οδεύουμε πίσω στην Καστοριά για φαγητό. Όμως η σύντροφος αισθανόταν πόνο στην κοιλιά. Δεν είχε καμία όρεξη και πονούσε. Οπότε γυρίσαμε άρον άρον την άφησα ξενοδοχείο και της έφερα από το φαρμακείο χάπια για το ανάλογο πρόβλημα.

      377b640e-a492-4967-b9da-ba2f5b92727c-image.png
      Οδεύοντας για τις Λίμνες Πρέσπών

      f7f92409-3ec5-4f2d-b59b-6dafe022f450-image.png
      Πεζογέφυρα για Αγιο Αχίλλειο
      74bffe6d-9a7d-4670-9f0c-79c10ea199f1-image.png
      Θέα από το εκκλησάκι και της μικρής Πρέσπας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Οδήγηση σε επαρχιακό στριφτερο δρόμο:

      Ανάβαση θες? Κατάβαση θες? Στροφές συνεχόμενες? Μικρές? Μεγάλες ? πέταλα ? S?
      Το τιμόνι, το κιβώτιο , τα φρένα, ο κινητήρας θα συνεργαστούν με τον οδηγό και θα λάμψουν εδώ και θα ξεχάσεις τα τυχόν μειονεκτήματα που έχουν τιμόνι και φρένα σε αστικό περιβάλλον
      θα το οδηγήσεις , θα το πατήσεις, θα φρενάρεις , θα τραβήξεις κάνα χειρόφρενο για χάζι, θα το ακούσεις το κροτάλισμα του κινητήρα, θα σκάσεις κάτι χαμόγελα με τα συνεχόμενα πρα πρα της εξάτμισης.
      Μετά από πολλές προσπάθειες μπορεί και να πετάξεις το έξω τροχό στρίβοντας στα 3.
      Θα μπεις γρήγορα , μετά θα μπεις ακόμα καλύτερα , θα αισθανθείς το διαφορικό και το τιμόνι να σε τραβάει προς την στροφή, θα πεις: ΔΙΑΟΛΕ αυτό δεν γίνεται!!!!! δεν μπορεί ένα SUV να μπαίνει έτσι σε στροφές !!!! απλά δεν μπορεί !!! και στην επόμενη στροφή το ίδιο. Θα κατεβάσεις θα σημαδέψεις και θα πατήσεις γκάζι και θα βγεις επιταχύνοντας.
      και μετά θα το ξανακάνεις, και θα το ξανακάνεις και θα είναι όλες τις φορές σαν την πρώτη φορά. Θα γράψεις χρόνους? Όχι, ποιος τους μαμεί τους χρόνους?? αυτό το αυτοκίνητο όμως θα σε κάνει παιδί και θα περάσεις καλά. Ναι το Fiesta ST είναι πιο γρήγορο (φανταστικό επίσης) αλλά το PUMA ST είναι το ίδιο διασκεδαστικό. Υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα πολύ πιο γρήγορα αλλά δεν ξέρω αν όλα τα πιο γρήγορα είναι τόσο διασκεδαστικά!
      Θα φτάσεις στον προορισμό σου χαμογελώντας να είσαι σίγουρος. Τα πράγματα στο πορτ μπαγκαζ δεν ξέρω αν θα συμμερίζονται την χαρά σου. Το μπροστά του αυτοκινήτου θα είναι νεκροταφείο ζουζουνιών, θα έχεις κάψει ένα ντεπόζιτο για ανάβαση αλλά δεν θα αναρωτηθείς ούτε μια στιγμή αν το άξιζε. Λίγα υλικά πράγματα μπορούν να σε κάνουν να αισθάνεσαι έτσι.

      Αυτή είναι η άποψη μου μετά την συμβίωση μαζί του.
      Αν έπρεπε να περιγράψω αυτό το αυτοκίνητο με 2 λέξεις θα ήταν: ΑΡΝΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

      Ναι αρνητής πραγματικότητας
      (δεν μπορεί να στρίβει έτσι ένα ψηλό αυτοκίνητο)
      (δεν μπορεί να κοστίζει τόσο πολύ περισσότερο από ένα fiesta ST)
      (δεν μπορεί να προσφέρει τόση διασκέδαση με μόνο 200 άλογα)
      (δεν μπορεί να έχει λόγο ύπαρξης κάτι τέτοιο, ποιος ο λόγος?)

      ΥΓ. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο και αν κούρασα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Την Δευτέρα κάναμε μια εξόρμηση μέχρι το νέο αρχαιολογικό μουσείο της Πέλλας. Πήγαμε 6 άτομα με 2 αυτοκίνητα, το PUMA και ένα CAPTUR. Πήγε μπροστά το Renault αλλά κάπου μπερδεύτηκε και πήγαμε μέσα από χωματόδρομο ενώ είχε βρέξει και ο δρόμος ήταν άθλιος και μέσα στις λάσπες. ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, γλίστρησαν λίγο κάποιες φορές τα Michelin (όχι τίποτα φοβερό απλά μέσα στην λάσπη έχαναν λίγο πρόσφυση, το αμάξι έγινε χάλια αλλά όλα μια χαρά. Δεν είναι και βιταρα που είναι πιο όμορφο καλυμμένο με λάσπη να μην φαίνεται το σχέδιο. (αστειάκι για φίλο με Vitara, μην παρεξηγείτε, το Vitara είναι σπουδαίο για off road). Ωραίο το μουσείο, μάθαμε πολλά που δεν γνωρίζαμε για την αρχαία Πέλλα. Να το επισκεφτείτε αν μπορείτε και βρίσκεστε κοντά. Αφού λασπωθήκαμε και επισκεφτήκαμε το μουσείο, βουρ για φαγητό και επιστροφή κρύα βρύση για καφέ.

      2f09e0d7-c0f3-408c-9b69-45ca3ccd39c7-image.png
      Το ολοκαίνουργιο αρχαιολογικό μουσείο της Πέλλας

      c03cbe1b-a232-4a2e-8b37-fb0fcfde8543-image.png
      Λασπωμένοι, διαλειμα για φαγητό

      Την Τρίτη ξεκινήσαμε για άλλα χωριά συγγενών και τέλος μείναμε σε έναν θείο κοντά σε ένα χωριό στην Πτολεμαΐδα όπου και μείναμε. Ωραία πόλη και αυτή με πολύ όμορφα μέρη για έξοδο. Σε κάθε στάση σε συγγενή γεμίζαμε σακούλες (καρύδια, πορτοκάλια, μήλα, βαζάκια με τουρσί, τσίπουρο). Μα που θα τα βάλουμε όλα αυτά????? Στις πίσω θέσεις!!! Τετάρτη πρωί και αφού έπλυνα λίγο από τις λάσπες το Puma ξεκινήσαμε για το Φιλώτα (κοντινό χωρίο για κάποια υποχρέωση) και έπειτα να πάρουμε τον δρόμο για Καστοριά. Εδώ μας τα έκανε λίγο μαντάρα ο γούγλης στο android auto. Μας έβγαλε να πάμε από επαρχιακή οδό Αμιντέου Καστοριάς. Και ευτυχώς βέβαια γιατί είναι πολύ πιο όμορφη διαδρομή από τον κλασικό δρόμο. Όμως για να πάμε εκεί μας πήγε από μια διαδρομή μέσα από κατσάβραχα και κάποια στιγμή χαθήκαμε και έδειχνε λάθος να μπούμε από κάποιες εγκαταστάσεις της ΔΕΗ. Ευτυχώς βρέθηκε ένας security της ΔΕΗ στην μέση του πουθενά και σταματήσαμε να ρωτήσουμε (είχα να το κάνω καιρό αυτό). Πήγε κάπως έτσι ο διάλογος: Καλημέρα φίλε είναι εύκολο να μας βοηθήσεις να βγούμε στον δρόμο για Καστοριά?? Ο άνθρωπος αφού μου εποιασε την συζητηση για το αμάξι γιατι του άρεσε πολύ (σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα καλά σου λόγια) και αφού με ρώτησε και μερικά πράγματα για το αμάξι (η γυναίκα δυσφορούσε πολύ χαχαχαχα) βοήθησε να μας πει που να πάμε. Αφού πήραμε τον σωστό δρόμο και μετά από πολλά τραντάγματα από τα κατσάβραχα (σπορ ανάρτηση δεν ήθελες με το st?) μου λέει όλο εκνευρισμό: Καλά Βασίλη, το Gps του αυτοκινήτου είναι τελείως για τα μπάζα από που μας έφερε, έλεος!!!! Καρδιά μου δεν είναι το GPS του αυτοκινήτου, ο γούγλης είναι, το android auto χρησιμοποιώ!!. Σιωπή..... Συνεχίσαμε και η αλήθεια είναι ότι μετά ο δρόμος ήταν πολύ όμορφος και περάσαμε από τη λίμνη Ζάζαρη και την λίμνη Χειμαδιτιδα. Ωραία διαδρομή και απόλαυση να οδηγάς βλέποντας ωραία τοπία. Ανεβήκαμε και κατεβήκαμε βουνό και είχε ομίχλη σε ένα μικρό κομμάτι και πολλές στροφές, κανένα πρόβλημα βέβαια απλά ανάψαμε τα φώτα ομίχλης.

      05d685b5-e92b-4654-87e0-074343ee46aa-image.png
      Αφου βγήκαμε από τα κατσάβραχα με βοήθεια από άνθρωπο που βρήκαμε στο δρόμο μας οδεύουμε στον κεντρικό δρόμο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Καταρχάς να σας πω ότι σας ευχαριστώ όλους.

      ALEX 19 σε ευχαριστώ και σένα για την γνώμη σου είναι απολύτως δεκτή. Στο μόνο που μπορεί να διαφωνώ είναι ότι δεν τρολαρω εσας μα ποιο πολύ τον εαυτο μου με την επιλογη μου.

      Σας εύχομαι εσείς που διαφωνείτε να πάρετε ένα από τα 50 αλλά αυτοκίνητα που είναι καλύτερα από αυτό που διάλεξα να πετάξω τα χρήματα μου εγώ.

      Απλά να εξηγήσω λίγο. Αν θέλω γκάζια και επιταχύνσεις καβαλάω την μηχανή μου δεν περιμένω από αυτοκίνητο να μου δώσει αδρεναλίνη που σου δίνει μια μηχανή και το σταματάω εδώ γιατί όσοι δεν καβαλάτε μηχανές είναι αδύνατον να καταλάβετε (και ναι είναι επικίνδυνες). Εγώ αγαπώ και τις μηχανές και τα αυτοκίνητα.

      Τώρα όσον αφορά το θέμα, είχα βάλει 40000 στην άκρη για να πάρω νέο αυτοκίνητο. Το Megane το είδα φίλε απλά δεν μου αρέσει καθόλου και οτιδήποτε Γαλλικό για μένα είναι απλά τελείως εκτός επιλογής. Προσωπική άποψη μου χωρίς να σημαίνει πως έχω δίκιο είναι ότι τα ηλεκτρονικά και τα Γαλλικά έχουν ένα θέμα συμβίωσης.

      Ήθελα ένα αυτοκίνητο που να με κάνει να χαμογελάω και ας μη βάζει φωτιά στην άσφαλτοι, να είναι πολύ όμορφο (στα δικά μου μάτια) και πρακτικό και να συμβιώνω μαζί του κάθε μέρα (το χειμώνα τουλάχιστον, άνοιξη καλοκαίρι παίζει και μηχανή). Τέλος έπρεπε το νέο αυτοκίνητο να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις για parking πρόβλημα που δεν είχα παλιά. Στη νέα μου δουλειά το octavia που έχω τώρα με σκίζει να βρω parking. Αυτές τις συνθήκες τις πληρούσαν αρκετά αυτοκίνητα. Μιλάμε η απόφαση ήταν για καινούργιο δεν ήθελα μεταχειρισμένο.

      Στο τέλος με πολύ σκέψη και παντόφλα από την γυναίκα αποκλείστηκαν ξαφνικά όλα τα αυτοκίνητα που είναι 2000 κυβικά. Δυστυχώς εκεί έπαιζαν σχεδόν όλα που είχα διαλέξει. Μην συζητήσουμε την παντόφλα βλέπετε είμαι ειλικρινής. Εσείς είμαι σίγουρος ότι κάνετε ότι γουστάρετε και δεν ακούτε γυναίκα.

      Από αυτά που έμειναν λοιπόν το PUMA ST μου άρεσε ποιο πολύ και μου έκανε κλικ.

      Είναι ένα FIESTA ST ποιο όμορφο, ποιο πρακτικό, με περισσότερο κιλά, ποιο αργό, με μεγαλύτερη κατανάλωση και αρκετά μεγαλύτερη τιμή που αποχαιρετά το value for money του fiesta. Όμως και τα χρήματα τα είχα και μικρο κινητήρα είχε και μου άρεσε πολύ και διασκεδαστικό είναι στην οδήγηση και κατανάλωση λογική έχει σχετικά με τα διλιτρα που κοιτούσα.

      Τα δικά μου χρήματα τα βγάζω μόνος μου και δουλεύω σκληρά για αυτό όπως φανταζομαι οι περισσοτεροι εδω μέσα. Δικαίωμα μου να τα πετάξω και να τα κάψω αν θέλω. Όποιος θέλει ας τα επενδύσει καλύτερα. Μέχρι τότε εγώ θα φωνάζω : 'ΗΛΙΑ ΡΙΧΤΟ' και θα αγοράζω FORD PUMA ST.

      Ευχαριστώ και πάλι και συγγνώμη που ζάλισα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Δυστυχώς ήρθε η ώρα να γράψω ένα ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΟ για την σύντομη μέχρι τώρα συμβίωση μου με το PUMA

      Προχθές είχε ανάψει ένα alarm για τους αισθητήρες στους καθρέφτες για τυφλό σημείο. μετά από λίγο έσβησε και δεν το ξανάκανε και νόμιζα ότι ήταν κάτι συμπτωματικό, αμ δε........

      Χθες άρχισαν να ανάβουν πολλές ενδείξεις για όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, μετά για το aircondition μετά σταμάτησαν να λειτουργούν και τα ηλεκτρικά παράθυρα γενικά έγινε ο πίνακας οργάνων χριστουγεννιάτικο δέντρο.

      Μεγάλη ξενέρα εγω. Καινούργιο αυτοκίνητο!!!! Σταματησα κάπου στην άκρη και πήρα την CAR CENTER στο συνεργείο που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο.

      Μιλάω με το service , είμαι ο τάδε εχω αυτό το αυτοκίνητο καινούργιο από σας και έπαθα αυτό και αυτό θέλω να κλείσω ραντεβού να το φέρω το συντομότερο.

      μασώντας μάλλον τσίχλα εχχμμμ ναι δεν έχω ραντεβου πριν την Πέμπτη

      Τι λες κοπέλα μου δεν λειτουργεί τίποτα τι θα κάνω μεχρι την Πεμπτη?

      Μπορείτε να το φέρετε να το κρατήσουμε. Α οκ ξενερωμένος,  απλά κανονίστε μου για αυτοκίνητο αντκατάστασης να πάρω όταν το αφήσω

      Εεεεε, δεν γίνεται τα έχουμε δώσει όλα. Τι λες κοπέλα μου??? Να βρείτε ένα τι θα κάνω εγώ χωρίς αμάξι που έχω να πάω σε ένα meeting το ΣΚ?

      Μπορείτε να μιλήσετε με τον κύριο Ταδε (Υπέυθυνος Service). Συνδέστε με τώρα.

      Με συνδέουν και ο άνθρωπος με άκουσε.

      Μου λέει κοίτα, γίνεται χαμός εδώ αλλά έτσι που μου τα λες δεν μπορώ να σε αφήσω έτσι.

      Πάρε με σε 2 ώρες να δω πως πάνε τα πράγματα να σου πω τι ώρα να το φέρεις ΣΗΜΕΡΑ.

      Λέω ευχαριστώ και παίρνω σε 2 ώρες που μου λέει φέρτο το απόγευμα κατά τις 4 περίπου και θα κάνω ότι μπορώ

      Πήγα 4 βάλανε τα διαγνωστικά και ιστορίες. Στις 5 ασχολήθηκαν πραγματικά με το αυτοκίνητο, 1 ώρα έψαχναν αλλά δεν βρήκαν τι φταίει

      Μου λέει ο υπεύθυνος. Κοίτα δεν είναι κάτι σοβαρό μεν , είναι κάτι στο δίκτυο στην επικοινωνία με αισθητήρες αλλά είναι και σοβαρό ταυτόχρονα γιατί πρέπει να βρούμε τι είναι και θα πάρει χρόνο δεν μπορώ να το φτιάξω τώρα, θα το κρατήσουμε να βρούμε τι είναι και ότι ανταλλακτικά χρειαστεί αν χρειάζεται θα τα παραγγείλω να έρθουν αεροπορικός το συντομότερο. Αυτή την βλάβη που έχει πρώτη φορά την βλέπουμε σε PUMA.

      Χωρίς να προλάβω να πω τίποτα φωνάζει ένα πιτσιρίκο και του λέει πήγαινε φέρε το PUMA το γκρι που έχουμε στην έκθεση.

      Μου έφεραν ένα γκρι ST LINE 155 άλογα σαν αυτοκίνητο αντικατάστασης.

      Μου λέει πάρε να κάνεις την δουλεία σου και θα σε πάρω το συντομότερο να σου πω τι βρήκαμε και πότε θα είναι έτοιμο.

      Οπότε έχουμε και λέμε:

      Ξενερωμένος με FORD που ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο έχει μεγάλο πρόβλημα στα ηλεκτρονικά. Το ξέρω ότι μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο αλλά όταν συμβαίνει στο δικό σου ξενερώνεις.

      Ξενερωμένενος με την πρώτη επαφή που είχα στο τηλέφωνο από την πρώτη κοπέλα μέχρι που μίλησα με τον υπεύθυνο του service. Απαραδεκτο το υφάκι της κοπέλας

      Απόλυτα ευχαριστημένος από τον Υπεύθυνο, την συμπεριφορά του και ότι έκανε ότι μπορούσε να εξυπηρετήσει όσο ποιο άμεσα μπορούσε. Δεν φταίει το service ούτε ο άνθρωπος για την αστοχία της FORD. Α ρε FORD καινούργιο αυτοκίνητο γαμώ την Ρουμανία μου μέσα και γαμώ τον ποιοτικό σου έλεγχο.

      Μετά από 1 ώρα μου έφυγε η πρώτη ξενέρα, μου είπε ότι το πρόβλημα θα φτιαχτεί μόνιμα και να μην ανησυχώ. Έχω λοιπόν ένα καινούργιο Γκρι FORD PUMA ST LINE 155 hp με 5500 χλμ στο κοντερ να παίξω και να γράψω εντυπώσεις σύντομα.

      Εγώ είμαι εδώ για να γράφω τα πράγματα όπως είναι, όπως συμβαίνουν πραγματικά και όχι για να παινέψω την FORD και να αποκρύψω αλήθειες παρότι κάποιοι πιστεύουν ότι είμαι Fanboy θα καταλάβουν ότι ισχύει το αντίθετο. Αν χρειαστεί να την θάψω , θα την θάψω, ότι συμβαίνει θα το γράψω δεν φοβάμαι κανέναν και τίποτα.

      Όσοι ευχαριστηθούν με την λύπη και την ξενέρα μου γιατί ξέρω ότι θα υπάρξουν τέτοιοι, απλά είναι μικρόψυχοι και δεν πειράζει εγώ δεν είμαι τέτοιος ποτέ δεν χαίρομαι με την λύπη του αλλου και ας μην τον συμπαθώ. ούτε εύχομαι τέτοια πράγματα σε κανέναν σε καινούργιο αυτοκίνητο.

      Δεν πειράζει ήμουν άτυχος και συνέβη .... όπως ήταν άτυχος και ο Yem με το Captur που τον τράκαραν. Σε εσάς εύχομαι να μην συμβεί ποτέ αυτό στο καινούργιο σας αυτοκίνητο , ούτε στο παλιό βέβαια αλλά όσο να είναι σε καινούργιο είναι διπλό το χτύπημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Δυστηχώς οι διακοπές στην Σκυρο τελιώνουν. Ωρα να γυρίσουμε. Πάρτ ολιγη από Σκυρο με PUMA

      IMG_20220826_155316__01.jpg IMG_20220826_155247__01.jpg IMG_20220824_110234.jpg IMG_20220822_201305__01.jpg IMG_20220822_171344__01.jpg IMG_20220820_161039__02.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Λοιπον μετά από 11.000 χιλιομετρα συμβίωσης με το PUMA ST έχω να πω τα εξής:

      Αν εξαιρέσουμε την αρχή της συμβίωσης με ένα προβλημα που είχα και ταλαιπωρήθηκα μεχρι να το βρει η FORD ολα τα χιλιόμετρα που έχω κάνει είναι απροβλημάτιστα. (αν δεν έχετε διαβάσει παλιότερα, μία φυσα στον πίσω προφυλακτήρα ήταν ελατωμματική από κατασκευής και αλλάχθηκε μέσα στην εγγυηση. Ηταν δύσκολο να το βρουν η βλάβη ήταν μηδαμινη αλλά είχε ως αποτελεσμα το αυτοκίνητο να μην επικοινωνεί σχεδον με όλους τους αισθητήρες. Μετα την αλλαγή δεν έκανε ξανα κανένα πρόβλημα). Η εμπειρία με την αντιπροσωπία ήταν πολύ καλή καθώς και αυτοκίνητο αντικατάστασης είχα και εξηπηρετήθηκα αμέσως, απλά χρειάστηκαν 2 επισκέψεις. και σύνολο 3 εβδομαδες με αυτοκίνητο αντικατάστασης

      Λοιπον πάμε στα ενδιαφέροντα:

      Καθημερινή συμβίωση με κίνηση η και χωρίς σε περιβάλλον πόλης:

      6,3-8 καταλάνωση σε eco ή normal και οδήγηση με 1000-2200 στροφές. Η καταναλωση είναι πολύ μικρή θεωρώ για ένα κινητήρα 200 ίππων. (με δεδομένο ότι κρατας τις στροφές χαμηλά). Καθε μέρα κάνω 60 χλμ σε περιβάλον κίνησης και μη. Ειναι ένα πάρα πολύ καλο περιβάλλον να είσαι και αν και η κίνηση ποτέ δεν είναι ευχάριστη εν τούτις είσαι σε όσο γίνεται πιο άνετο μέρος να περάσεις αυτή την ώρα κάθε μέρα. Αν έχετε σωφέρ μάλλον δεν θα διαβάζετε αυτό το αθρο έτσι και αλλιώς.
      Το αυτοκίνητο δεν είναι το πιο άνετο σε συνεχείς ανωμαλίες δρόμου αλλα δεν είναι και τόσο σκληρό όσο ανέμενα για σκληρές αναρτήσεις και 19ρες ζάντες. Σε καλό δρόμο ειναι αψογο. σε καλούτσικο δρόμο είναι μια χαρά και σε συνεχόμενες ανωμαλίες δρόμου (κακός δρόμος) αντέχεται, τίποτα το σπουδαίο να σε χαλάσει αλλά σίγουρα όχι άνετο.
      Ηλεκτρικο θερμαινόμενο τιμόνι, καθίσματα, και παρμριζ μπρος πίσω μαζί με πολύ δυνατό κλιματισμό κάνουν άνετη την συμβίωση χειμώνα καλοκαίρι. Ελειψη η απουσία διζωνικού κλιματισμού και αεραγωγων πίσω. Οι αεραγωγοί πίσω δεν μου έλειψαν ποτέ γιατί το κλιματιστικο είναι τοσο καλο και δυνατό που τους καθιστά αχρείαστους , όλο το σαλόνι πιάνει την καταλληλη θερμοκρασία πολύ γρήγορα. θα έπρεπε να έχει διζωνικό πάντως είναι έλειψη. Ο έλεγχος του κλιματισμού είναι όλα με περιστροφικούς διακόπτες και κουμπια που είναι φανταστικο + απέναντι στην καινουργια κακια μοδα να είναι όλα με touch που πρέπει να κοιτας για να κανεις κάτι το οποίο βρίσκω σπαστικό.
      Τα recaro καθίσματα μέσα στην πόλη και σε μικρές αποστάσεις ως 200 χιλιόμετρα είναι φανταστικά.
      Τριξίματα αρκετά και σπαστικά........ αρκετός θόρυβος. Αναγκάστηκα να εγκαταστήσω ηχομόνωση σε 4 πορτες. Το αποτέλεσμα ? ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. τίποτα δεν ακούγεται πλέον και μειώθηκε πάρα πολυ ο θόρυβος. Αλλο αυτοκίνητο. Η ήχος από το ηχοσύστημα των 7 ηχείων απλά απογειώθηκε. Πριν λίγο την ένταση να άνοιγες έτριζε παντού, τωρα απολαμβάνεις. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα καθώς το αυτοκίνητο πάσχει σε αυτόν τον τομέα. όχι καλή δουλειά από την ford.
      Τα υλικά της καμπίνας είναι μαλακά και καλής ποιότητας όπου ακουμπάνε τα χέρια και το φινιρισμα καλο. Σκληρα πλαστικά υπάρχουν όπου δεν αγγιζεις συχνα και το συνολικό αποτέλεσμα είναι ίδιο με το μικρό του αδερφάκι fiesta που συνολικά παίρνει ένα καλό βαθμό. Οχι όμως τόσο καλό όσο σε κάποια ανταγωνιστικά μοντελα, ποσο δε μάλλον σε πιο premium μαρκες.
      To start-stop δουλεύει άψογα δεν το καταλαβαίνεις. Ολοι οι αισθητήρες δουλεύουν και σε προστατεύουν, καλή αναλυση κάμερας για οπισθεν και γενικά μην το κουράζω, αυτοματα φώτα, αισθητήρες βροχής κτλ τελεια. Τα φαναρια LED είναι απόλαυση καμία σχεση με αλογόνου που είχα μέχρι τώρα και σίγουρα δεν τυφλώνουν τον απέναντι όπως τα καγκούρικα plasma aftermarket που έβαζαν κάποιοι.
      Χώροι μέσα στο αυτοκίνητο μπροστά μια χαρά. Εχω ακούσει σχόλια ότι είναι στριμωχτά, τι να πω απλά δεν συμφωνώ, εγώ 1,80 και 94 κιλά (μινι όρκα) κάθομαι πάρα πολύ άνετα και δεν μου λείπει καθόλου χώρος. Χωρος πίσω κάθομαι πίσω από την θέση μου μια χαρά. 1,85 θα έχει θέμα όμως σε μακρινη μετακίνηση. 4 νορμαλ υψος κάθονται ανετα σε αυτοκίνητο. 5 όχι τόσο. μονο για μικρή μετακινηση
      Τεμπέλης...... Πραγματικά χάλια. πολύ κακή υλοποιηση. πολύ πίσω, δεν είναι ρυθμιζόμενος καθ ύψος ούτε κατα μήκος και είναι πολύ μικρός και πολύ πίσω με αποτέλεσμα να μην κάνει σωστα την δουλειά του.
      χώροι για μικροαντικείμενα : ok τίποτα το φοβερό αλλά υπάρχουν μικρες θήκες παντού. Το ντουλαπακι έχει χωριστό χώρο για χαρτιά και αρκετό βάθος οπότε είναι στα συν.
      Ορατοτητα είναι πολύ καλή παντού, κανενα παράπονο εδώ, εκτός από τους καθρέπτες που θέλουν συνήθεια καθότι πιο μικροί από άλλα αυτοκίνητα. Τιποτα όμως το σπουδαίο και απλά συνήθίζονται γρήγορα.
      Το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ με την ηλεκτρική πόρτα ανοίγει από παντού και χωρίς χέρια (περνώντας απο κάτι μόνο το πόδι σου που βοηθάει πολύ σε ψώνια από supermarket) , έχει απλετο χώρο, έχει megabox για να βάλεις από μπυρες με πάγο μέχρι εργαλεια και πράγματα που δεν χρησιμοποιεις συχνα. Η πατέντα της ford με την εταζέρα που σηκώνεται μαζί με την πόρτα και έχεις όλο τον χώρο μπροστά σου και το σύστημα με τα 2 πατώματα (ευθεια φόρτωση χωρίς σκαλωπάτι) είναι εξαιρετική υλοποιήση. + η 12V πρίζα για να συνδέσεις σκουπάκι, τρόμπα για λάστιχο ή ότι άλλο θες είναι πολύ χρήσιμη. Η τρόμπα για το λαστιχο και ο αφρος επιδιώρθωσης είναι κρυμένα σε ξεχωριστό μερος να μην πιανουν χώρο οπότε γενικά εξαιρετική υλοποίηση.
      Το infortainment τώρα είναι απλούστατο με ευκρινείς ρυθμίσεις και εύκολο χειρισμο με γρήγορη απόκριση με μετρια γραφικα. Η οθόνη είναι 8 ιντσων (ουτε τεράστια ουτε μικρή). Υπάρχουν καλυτερες υλοποιήσεις σε άλλους κατασκευαστές αλλά δεν είναι κακη και της ford αν εξαιρέσεις την έλειψη ελληνικών που σε ξενίζει. Βεβαια το android auto είναι μονιμα σε μενα συνδεδεμενο καθότι αγόρασα adapter που κάνει το ενσύρματο adroid auto ασυρματο οπότε με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο ανοιγει κατευθείαν και δεν χρησιμοποιώ κάτι άλλο.
      Η ψηφιακή οθόνη οργάνων μπροστά από τον οδηγό είναι όμορφη και καλοφτιαγμενη με αλλαγες στο χρώμα και σχέδια αναλόγως το πρόγραμμα που βάζεις από τα κουμπιά στο τιμόνι (sport, race track, eco, normal) και αρκετά παραμετροποιήσιμη αν και πάλι υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις δεν υστερεί ωστόσο πολύ.
      Το τιμόνι ειναι φανταστικό σε πληροφόρηση, υπέροχα υλικά να αγγίζεις, καταλληλο πάχος για μενα και βαραίνει όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ευαισθητο για μέσα σε πόλη και ΞΕΝΙΖΕΙ στην αρχή μέχρη να το μάθεις. Τωρα πια που το συνήθισα μου φαίνεται μια χαρά.
      Το ίδιο μπορώ να πω και για τα φρένα σε περίπου ιδιο βαθμό. Περίπου όμως...... και εξηγώ: Ειναι υπεραισθητα....... με το παραμικρό άγγιγμα πιανουν. μπορεί να ακούγεται καλό για γρήγορους ρυθμούς (και είναι, θα μιλήσουμε σε άλλο section για αυτό) αλλά μεσα στην πόλη και ειδικα τον πρώτο καιρό σε χαλάνε. δεν υπάρχει η προοδευτικότητα που πρέπει. Πάει κάπως έτσι κατάς λίγο? φρενάρει πολύ, πατας πολύ? φρεναρει λες και δεν υπάρχει αύριο! πατάς με όλη σου την δύναμη? αν έχεις αναπτύξει ταχύτητα και δεν φοράς ζώνη εκτοξεύεσαι έξω από το παρμπριζ. θέλει αρκετή προσπάθεια να το συνηθισεις σε πολυ μικρά αγγιγματα όταν θέλεις πολύ απαλό φρενάρισμα και μια στο τόσο κατα λάθος κοκκαλωνεις και η όμορφη συνοδηγός λέει άσχημα λόγια προς εσένα (πιπέρι) με το κραγιόν στο μάγουλο.
      Η ήχος του κινητήρα είναι ωραίος στο normal όπως και ο ήχος της εξάτμισης, η οποία βεβαιως αλλάχθηκε με aftermarket της milltek (που κρατάει το ανοιγμα κλίσιμο βαλβίδας σε sport / normal για πιο δυνατό ήχο με σκασίματα ή πιο ύσηχη λειτουργία). Οι γείτονες βεβαια δεν εκτίμησαν τόσο αυτή την αλλαγη στο sport και δεν καταλαβαίνω γιατί......
      Το κιβώτιο των ταχυτητων είναι εύκολο, ανετο με μικρές και σαφής διαδρομές και χαίρεσαι να το λειτουργείς από τον λεβιέ. Ναι ξερω κάποιοι θέλετε αυτόματο μέσα στην πόλη και δεν έχετε άδικο αλλά σε μη περιβάλλον πολης είναι απλά απόλαυση να έχεις ένα τέτοιο κιβώτιο.

      συνέχεια αργότερα.....................

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Φιλιά από Καστοριά!!

      IMG_20221208_151701__01.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Οδήγηση στην Εθνική οδό:

      λοιπόν αν μέσα στην πόλη ένα PUMA ST σου φαίνεται απλά καλό περιβάλλον να οδηγείς (που είναι αλλά σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερα, πιο άνετα, πιο οικονομικά, πιο..., πιο πιο ότι θες) στην οδήγηση σε Εθνική οδό καλυτερεύουν τα πράγματα:

      Η κατανάλωση αν ανεβαίνεις αρκετά πάνω από νόμιμα όρια και σκαρφαλώνει προς το 2 ε.... ανεβαίνει όσο να πεις (10-12) και αν πας τέρμα γκάζι ΜΟΝΟ 15-16 (και έχει την δυνατότητα σχεδόν παντού να πάει πάρα πολύ γρήγορα και να μην πατάει φρένο σε σχεδόν καμία στροφή) .
      Υπάρχει μεγάλος θόρυβος από αεροδυναμική χωρίς την μόνωση σε υψηλές ταχύτητες. Με την μόνωση ΚΑΙ αυτό βελτιώθηκε αρκετά αλλά και πάλι υπάρχει. Οι νόμοι της φυσικής είναι αλύγιστοι για τα μη αεροδυναμικά σχήματα λέγε με SUV like. (βέβαια στο επόμενο section συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν και μικρές εξαιρέσεις…)
      Είναι δύσκολο πολύ να πας με όρια ταχύτητας και είσαι επιρρεπής σε κλήσεις!!!! Θες ο ήχος της εξάτμισης (αν έχεις βάλει sport κάνεις κατεβάσματα χωρίς λόγο και αιτία απλά για να ακούσεις σκασίματα) και του κινητήρα (είναι υπέροχος ήχος για τρικύλινδρο μοτέρ), θες οι παραισθήσεις που έχεις: (ακολουθεί διάλογος που άκουσα από έναν φίλο μου, δεν έχω καμία σχεση): " Νατος , νάτος μου έκανε κωλοδάχτυλο τον είδες?????? είναι προκλητικός , θα πάω πιο γρήγορα να τον περάσω" και η πληρωμένη απάντηση βέβαια: μα δεν υπάρχει κανένας ρε συ, πάς καλά?????? ". Γενικά κρατήστε εδώ ότι είναι πολύ δύσκολο να πας στο όριο με δαύτο. Αλλά εσείς οδηγείτε προσεκτικά και πάντα στα όρια του ΚΟΚ.
      Το ντεπόζιτο είναι μικρό 45 λίτρα και άρα δεν βγάζει πάρα πολλά χιλιόμετρα (μικρό μεν πρόβλημα άλλα όσο να είναι…, ήμουν κάτοχος πριν αυτοκινήτου με 65 λίτρα και μου κακοφαίνεται)

      Τέλος τα recaro είναι λίγο κουραστικά σε μεγάλα ταξίδια και καλό είναι να σταματάτε για κάνα ξέπιασα κάθε 200-300χλμ (εδώ βοηθάει το μικρό ντεπόζιτο να το συνδυάσεις με σταμάτημα για βενζίνη)
      Αν τυχόν έχεις και άλλους επιβάτες μέσα στο αυτοκίνητο βοηθάνε κάποια κουμπιά που έχει. βάζεις ECO mode και πατάς ένα κουμπί. Cruise control νομίζω λέγεται. βάζεις την επιθυμητή ταχύτητα που σου υποδεικνύεται από τους υπόλοιπους επιβάτες και το αυτοκίνητο πάει τόσο όσο διατάχθηκες. και ένα άλλο που λέγεται lane assist κρατάει την λωρίδα. Οκ στα διόδια μπορείς να εξηγήσεις ότι χρειάζεται ξεμπούκωμα και να κάνεις ένα 0-100 να γουστάρεις και μετά…..παναγία ξανά μέχρι τα επόμενα διόδια. Αν δεν έχεις συνεπιβάτες τα παραπάνω κουμπιά είναι απλά άχρηστα.
      Η ταχύτητα ανεβαίνει με πολύ γρήγορο ρυθμό. Τραβάει χαμηλά, τραβάει στις μεσαίες, τραβάει και ψηλά. Η ανάρτηση αρχίζει και λάμπει εδώ. Μπαίνει στις ανοιχτές καμπές χωρίς προσπάθεια και χωρίς κλίσεις. Μπαίνει στις μέτριες καμπές χωρίς προσπάθεια και χωρίς κλίσεις, μπαίνει στις λίγο πιο κλειστές καμπές τις εθνικής χωρίς προσπάθεια και χωρίς κλίσεις. Αν το παρακάνεις σε βοηθάει το ίδιο το αμάξι , πρέπει να είσαι μεγάλη παιχτούρα για να σου φύγει και να γίνει επικίνδυνο ή να μην έχεις τηρήσει στοιχειώδεις κανόνες όπως να έχεις επικίνδυνα φαγωμένα λάστιχα κτλ. Μιλώντας για λάστιχα απλά τα michelin pilot sport 4s είναι υπέροχα και βοηθούν πολύ. Ακριβά…… αλλά... υπέροχα.
      Η ήχος και της μαμάς εξάτμισης ήταν πολύ ωραίος στο sport, μόνο παράπονο τα ελάχιστα σκασίματα. Με την milltek αυτό διορθώθηκε, τώρα ο ήχος είναι εξαιρετικός (για μένα φυσικά). Στο normal δεν έχει σκασίματα άλλα ωραίο ήχο που δεν ενοχλεί και δεν κουράζει σε πολύωρο ταξίδι.
      Σταματάς για στάση για καφέ και τσιγάρο και το χαζεύεις. Οι γραμμές είναι αξιοζήλευτες για μικρό SUV. Ένα μπράβο στους σχεδιαστές και βέβαια στον δικό μας Γιώργο Σαριδάκη εδώ. Συνειδητοποιείς ότι δεν το χαζεύεις μόνο εσύ βέβαια την ώρα που πίνεις καφέ.
      Τώρα βέβαια το τιμόνι που στην πόλη ήταν αχρείαστα ευαίσθητο,,,,,,, εδώ λάμπει…… Χαίρεσαι τόσο πολύ να το στρίβεις, να ξέρεις πάντα που είναι οι τροχοί σου, να έχεις τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου.
      Γενικά ψάχνεσαι αν έχεις χρόνο στην διάθεση σου να βγεις από την εθνική οδό και να πας από κάνα επαρχιακό (και δεν είναι για να γλιτώσεις χρήματα από τα διόδια......)
      Αν ο προορισμός σου είναι κάπου που μετά από εθνική υπάρχει επαρχιακός δρόμος απλά το: are we there yet? δεν είναι για το πότε θα φτάσεις στον προορισμό, αλλά για το πότε θα φτάσεις στον στριφτερο επαρχιακό.
      Γενικά πάει ταξίδι , άνετα και ΓΡΗΓΟΡΑ στην εθνική. Δεν είναι Tourer αυτοκίνητο αλλά σίγουρα είναι μέσα σε αυτά που κάνει καλά. Και ναι όσο καιρό είμαι κάτοχος ψάχνομαι να φύγω για εθνική και επαρχιακούς δρόμους γιατί ευχαριστιέμαι να το οδηγώ. Αλήθεια μπορείς να πεις κάτι καλύτερο από το να ψάχνεις αφορμή να οδηγήσεις?

      Συνέχεια σε λίγο…………….

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Tι εγινε τελικα με το δικο σου; Το πηρες απο το συνεργειο;

      Mόλις γύρισα από το συνεργείο με το κουκλί μου.

      Ferarri μου φάνηκε σε σχέση με το 80άλογα ατμοσφαιρικό fiesta που είχα τόσες μέρες χαχαχαχαχαχαχ

      Τωρα μου φάνηκαν πολύ σιγουροι για το αποτέλεσμα σε σχεση με την άλλη φορά που μου τα μασαγαν οτι 'μαλλον φτιαχθηκε'

      Μου είπε ο υπεύθυνος ότι τωρα μας κατηφθηνε το εργοστασιο και είναι σιγουροι για την αλλαγή ελατωματικης φύσσας πίσω στον προφηλακτηρα που προκαλούσε το προβλημα.

      Για να δουμε........ κραταω μια πισινη αλλά είμαι φυση αισιόδοξος ανθρωπος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20230108_115851.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Ταξιδάκι για το χωριό για 3ημερο.

      Σε όλες τις ταχύτητες ευχάριστο και στο κομματι για το βουνο υπέροχο ακόμα και σε βροχή και βραδυ με πολύ καλη ορατότητα που δεν προβλημάτισε ποτέ

      εκδρομή στη Βερδικούσα με ένα στριφτερο δρόμο μέσα στο δάσος και καφέ κάτω από τα πλατάνια. Πραγματικα η χαρά της οδήγησης και με μέσα παιδι φανταστείτε ότι σε καμία περίπτωση δεν πηγαίνω γρήγορα για τα δεδομένα του οχήματος. Μονος μου το κάνω αυτό μόνο. αλλά και έτσι είναι απολαυστικό πως μπαίνει στις στροφες (με πολύ μικρότερη ταχύτητα από ότι μπορεί). Απόλυτη αίσθηση που βρίσκονται οι ρόδες και το τιμονι απίστευτα καλό.

      επιστροφή που οδήγησε η γυναίκα καθώς είχα πάθει τροφική δηλητηρίαση και πονούσε το στομάχι

      Αν πρέπει να βρω ενα δυσάρεστο στο puma σε ταξίδι είναι ότι τα καθίσματα της recaro όσες και ρυθμίσεις να έχουν δεν έχουν πολύ αφρώδες για ανεση και θες στις 2-3 ωρες μια στάση να ξεπιαστείς. Ειναι φοβερα που σε κρατάνε αλλά σε μακρινά ταξίδια δεν είναι άνετα αρκετά.

      Η γυναίκα που το πήρε πρώτη φορά για μακρινο ταξίδι και δεν είναι της ταχύτητας. (δεν αγγιξε το κουμπάκι σπορ μόνο normal) δεν καταλάβαινε πότε ανέβαινε στα 150-160 και στις στροφές μου έλεγε : πρώτη φορα βλέπω αυτοκίνητο να στριβει έτσι!!! και ξαναλεω δεν είναι της ταχύτητας (απλά ανεβαίνει πάρα πολύ γρήγορα χωρίς να καταλαβαίνεις)

      μεση κατανάλωση πήγαινε έλα με ταχύτητες αρκετα υψηλές και καθόλου οικονομική οδηγηση 8,4 (αν το οδηγούσα εγώ και στην επιστροφή θα ήταν γύρω στο 9)

      IMG_20220813_153351.jpg IMG_20220813_122925.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Ford Puma 2019

      Ξεκινήσαμε λοιπόν από Αθήνα για Κυλλήνη όπου θα ξεκούραζα αυτό το Θεϊκό κορμί με 2 σαμπρέλες στην κοιλιά που είχα προετοιμάσει όλο τον χειμώνα και τελευταία με μπύρες για μπανάκια (μην βουλιάξουμε). Θα βρίσκαμε τα ανιψάκια μου με τους γονείς τους που θα είχαν ένα Skoda Fabia station εκεί. (κρατήστε το για αργότερα)

      Ξεκινάμε που λέτε από την προηγούμενη μέρα. Αγάπη μου να πάρουμε μόνο αυτά που χρειαζόμαστε για 6 μέρες που θα μείνουμε μην πάρουμε πάλι το μισό σπίτι σε περίπτωση που χρειαστεί, γίνεται? Δεν έχουμε ποια το Octavia έχουμε ένα μικρό αμάξι με μεγαλούτσικο χώρο αποσκευών αλλά δεν συγκρίνεται οκ?

      Ναι ναι Μωρό μου μείνε ήσυχος. Απλά θα πάρω και τίποτα για να έχουμε και για τους μικρούς αν χρειαστεί.

      Κοντολογίς τα δικά μου πράγματα ήταν όλα μέσα σε ένα μικρό βαλιτσάκι αεροπορικού τύπου.

      Να γράψω τώρα πια ήταν τα απαραίτητα για εκείνη και τα κοινα που θα χρειαστούμε:

      2 ομπρέλες, 2 μεγάλες ξαπλώστρες (ναι αυτές πιάνουν το μισό χώρο αποσκευών μόνες τους ενώ είπα να πάρουμε μόνο την μία. Μονο την μία χρησιμοποιήσαμε τελικά την άλλη την κάναμε βόλτα μέχρι την Ζάκυνθο απλά.), 2 μπιχτίρια για τις ομπρέλες, 1 μεγάλη βαλίτσα για τα απαραίτητα πράγματα της. Ξεχωριστές μεγάλες σακούλες με παπούτσια , παντόφλες τσάντες , ψυγειακι με αναψυκτικά νερά κτλ, σακούλα τεράστια με μπισκότα και χαζομαρούλες και άλλες 2-3 μεγάλες σακούλες που ούτε κατάλαβα ποτέ τι είχαν. Βάλαμε και 3 φουσκωτα (donut, κάκτο και φουσκωτό στρώμα αμε πως). Τέλος 2 μπουφάν σε περίπτωση που κάνει ψύχρα. Ναι στον ποιο ζεστό Ιούλιο που και τα τζιτζίκια σκάνε από την ζέστη μην είμαστε απροετοίμαστοι πήραμε και .

      Τα βλέπω και τσακ, ένα  μεγάλο facepalm στην μούρη. Μα ρε μωρό μου τα χρειαζόμαστε όλα αυτά????? Ε αμάν ρε Βασίλη δεν φτάνει που κουράστηκα να τα ετοιμάσω αυτό έχεις να πεις δηλαδή? Να πάρουμε και τις πατερίτσες λες σε περίπτωση που πονέσει το πόδι σου ξανα? Ααααααααα ΟΧΙ δεν αντέχω (αυτό το είπα από μέσα μου αλλά τα κατάφερα δεν πήραμε τις πατερίτσες μαζί)

      Ξεκίνησα λοιπών να οργανώσω το χώρο αποσκευών και να τα χωρέσω όλα τα απολύτως απαραίτητα.

      Ειλικρινά δεν ξέρω πως τα χώρεσε σχεδόν όλα σε megabox (με ρεζέρβα που έχω βάλει είχε λίγο χώρο ακόμα) και χώρο αποσκευών.

      Κάτι ψιλά (ψυγειάκια κτλ μπήκαν στις πίσω θέσεις). Μόλις τέλειωσε και αυτό μου λέει: είδες που χωράνε μια χαρά και όλο γκρινιάζεις??? Εκεί τι να πεις??? απλά κουνάς το κεφάλι και καταπιέζεις τα δολοφονικά σου ένστικτα με ένα καφέ και τσιγάρο (από τα κομμένα αυτό στα κρυφά)

      Συνεχίζεται………..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 74
    • 75
    • 1 / 75
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr