Ούτε καν αδερφέ.... Πολύ ανώτερο σε όλα μα όλα όμως το Corolla .Η μόνη ελπίδα είναι να ρίξει πολύ την τιμή το duster.Αλλιως η σύγκριση για μένα είναι αστεία.
Best posts made by mariolas
-
RE: Dacia duster hybrid 140 vs Toyota Corolla cross 1.8L 140hp! Am I missing something?
-
RE: VW Golf MK 8
30000 χιλιάρικα για golf??που κατά πάσα πιθανότητα θα πάρεις μοτέρ και αυτόματο στα χέρια? Δεν μιλάω για τα υπόλοιπα.Εδω πρώην κάτοχος scirocco.Οι Γερμανοί θέλουν από ένα αυτοκίνητο να βγάλουν άλλο ένα... Τεράστιο όχι .... Αυτό είναι ο λόγος που έπιασαν πάτο.... Τώρα πάνε να μειώσουν λίγο τις τιμές αλλά δενννν
-
RE: BYD forum
Οι Ευρωπαίοι θα τον φάνε για να βάλουνε μυαλό ....
-
RE: Corolla cross ή κάτι άλλο;
Ναι να περιμένεις υβριδικό από Stellantis χαχαχαχα.Παρε και ένα δεύτερο για οταν μένει το πρώτο!Η δική μου άποψη σε αυτά που λες μόνο Corolla cross.Μετα ίσως και Mazda αλλά πολλά τα κυβικά....
-
RE: Renault Captur II
Αδερφέ με όλο το σεβασμό.Γνωστης και ειδικός στα αυτοκίνητα δεν είμαι αλλά ΛΑΔΙΑ θα αλλάζεις πάντα!Εχω πάθει μεγάλη ζημια με τις μλκς που πλασάρουν.
-
RE: VW Tiguan 2024
Αυτά είναι πως τα αντιλαμβάνεται ο καθένας παιδιά.Εγω και χιλιάδες άλλοι ήμασταν δυσαρεστημένοι πελάτες και έτσι λογικά αποφάσισαμε αρκετοί οχι ολοι να πάμε σε κάτι άλλο.Ειναι σαν τις κυβερνήσεις..Ειδικά στην Ελλάδα σε Γα@@νε σε πη@@νε και εσύ ψηφίζεις πάλι τα ίδια.Γουστα είναι αυτά.
-
RE: VW Tiguan 2024
Εγώ φίλε μου είχα vw scirocco full extra 160 ps .Αξια αυτοκινήτου 29000euro.Ζημιες που είχα αξία 12000 euro.Αυτα καλημέρα.
-
RE: VW Tiguan 2024
Πρώην κάτοχος vw πήρα που πηρε το αμάξι τρεις φορές στα χέρια.Ενταξει ήταν ποιοτικό μαλακά χερούλια ταμπλό κλπ.Αλλα στον κινητήρα που είναι ψυχή και η καρδιά του αυτοκινήτου την λες και σκατα δεν μιλάω για κιβώτια .... Το θέμα είναι ότι αντιλαμβανόμαστε διαφορετικα την ποιότητα.Η vw πληρώνει και είναι ακόμα η αρχή τις αρπάχτες που έχει κάνει εδώ και χρόνια.Η παπατζα πάντα στο τέλος θα πέφτει..!
-
RE: BYD forum
Τίποτα δεν έχουν απλά επειδή οι Ευρωπαίοι δεν πουλάνε ψάχνουν άρθρα και μυρίζουν τα νύχια ότι τα κινέζικα είναι κακά .... Ότι δηλαδή τα γερμανικά που δηλώνουν ψεύτικα στοιχεία για ρύπους ... τα έμβολα πηδάνε από μέσα από τις μηχανές ... μην πω για καταναλώσεις που είναι μουφα .... Τρομερά αυτοκίνητα!Τα Γερμανικά έχουν τρομερές προδιαγραφές αλλά δεν ισχύουν!! χαχαχαχαχαχαχα
-
RE: Dacia Duster 3rd gen (2024)
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Στην πρώτη περίπτωση που θα με ενδιέφερε κιόλας το υβριδικό έχει πολλά θέματα.Αν αναζητήσεις ειδικά στο εξωτερικό δεν υφίσταται υβριδικό Renault.Στην περίπτωση του τρικυκινδρου 1.2 tce δεν σχολιάζω καν .Η περίπτωση του υγραερίου είναι μεν οικονομική αλλά δεν πείθει να δώσεις τόσα χρήματα για 999 κυβικά και να ψάχνω τα λαμπάκια... πάντα σύμφωνα με αυτά που βλέπω στα φόρουμ.Τελος αυτό που δεν καταλαβαίνω από πού προκύπτει η τιμή του duster υβριδικό που ξεκινά από 29000!!!!Όταν το αρκανα είναι στα ίδια περίπου χρήμα τα και ειναι αφάνταστα πιο ποιοτικό.Νομιζω έχει χάσει τον προσανατολισμό της η Dacia.
O 1,2 τουλάχιστον στην κατανάλωση στο τεστ αυτό μοιάζει με διαμαντακι.
Εμφανισιακά δεν παίζεται το αυτοκινητο. Ίσως το ωραιότερο suv της αγοράς. Και επιβλητικό και σοβαρό και ημιpremium σχεδιασμός. Η ομάδα που το σχεδίασε έπιασε το άριστα δέκα.
Στο τεστ με λίγο πόλη, λίγο αυτοκινητόδρομο κι λίγο επαρχιακο δρόμο έγραψε 4,2λ/100χλμ. Με 18αρες ζάντες.
Μια χαρά για 130 άλογα και αεροδυναμική ψυγείου.
Στην ίδια ακριβώς διαδρομή το hybrid ,έγραψε 3.6λ/100χλμ. Πρακτικά σε τέτοιες διαδρομές δεν θα κάνεις απόσβεση το υβριδικό σύστημα. Θα το αγοράσεις μονάχα για το αυτόματο κιβώτιο που σου προσφέρει. Άρα, αν δεν σε νοιάζει το αυτόματο κιβώτιο. Κοίτα είτε το 1.0 υγραερίου είτε τον πολύ καλό 1.2 mhev που είναι φθηνότερο από το υβριδικό και έχει επαρκή δύναμη για να ταξιδέψει άνετα ακόμα και φορτωμένο με υψηλές ταχύτητες.Σύμφωνω σε πολλά από αυτά που λες! Εμφάνιση πραγματικά δεν παίζεται!!Αλλά επειδή έχω κάει από μικρό τούρμπο κινητήρες δεν τους έχω εμπιστοσύνη(πρωην κάτοχος scirocco).Βασικο κριτήριο για μένα είναι το αυτόματο αλλά βγαίνει μόνο σε υβριδικό που δεν αξίζει σίγουρα τα λεφτά του... Στα επίπεδα που παίζει παίρνεις Toyota η αλλιώς αν θες αρκανα που είναι ΤΟΎΜΠΑΝΟ και έχεις ερωτηματικο μόνο στον κινητήρα
Latest posts made by mariolas
-
RE: Dacia BigSter
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ανταγωνιστικές οι τιμές.Ποιο όμορφο ακόμα σε κάποιες λεπτομέρειες σε σχέση με duster.Μεγεθος που κάποιοι το θέλουν.Για να δούμε κι τι γίνεται στο θέμα αξιοπιστίας.Γιατι το νέο duster είναι σκέτο πρόβλημα ...
Πρόλαβε να βγάλει προβλήματα; "Παιδικές ασθένειες " ή?
Μπες στη σελίδα Dacia duster 3 France Facebook.Πολλα θέματα.
-
RE: Dacia BigSter
Ανταγωνιστικές οι τιμές.Ποιο όμορφο ακόμα σε κάποιες λεπτομέρειες σε σχέση με duster.Μεγεθος που κάποιοι το θέλουν.Για να δούμε κι τι γίνεται στο θέμα αξιοπιστίας.Γιατι το νέο duster είναι σκέτο πρόβλημα ...
-
RE: MG ZS
Το αυτοκίνητο το έχω εδώ και τρεις εβδομάδες και έχω κάνει αρκετές βόλτες. Όπως το είχα δοκιμάσει και σε test drive στον Μακρή στο Νέο Ηράκλειο, ο μόνος που με άφησε να το βγάλω στην Αττική Οδό!
Στην έκδοση Exclusive, δηλαδή στη μεσαία κατηγορία, με τιμή γύρω στα 25.000€, είναι σαν να "κλέβεις εκκλησία". Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή value for money στην αγορά αυτή τη στιγμή, δεδομένων των χαρακτηριστικών του: ένα πλήρως υβριδικό SUV ιδανικό για οικογένειες.
Πλεονεκτήματα
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι η αστική και περιαστική οδήγηση, σε ταχύτητες από 20 έως 90 χλμ./ώρα. Σε αυτές τις συνθήκες, η μπαταρία δουλεύει υπερωρίες, φορτίζεται συνεχώς και κινείσαι ουσιαστικά ηλεκτρικά. Για παράδειγμα, αν ξεκινήσεις απο την Εθνική Οδό με σχεδόν πλήρη μπαταρία και βγεις στην έξοδο της πρώην Renault, μπορείς να φτάσεις Περισσό μόνο με μπαταρία. Είναι απίστευτο: μπορείς να περάσεις 2-3 περιοχές της Αθήνας χωρίς να καταναλώσεις καύσιμα.Όσο έχεις μπαταρία, και σε ταχύτητες έως 90 χλμ./ώρα, όταν πατάς το γκάζι η επιτάχυνση είναι άμεση, χωρίς καθυστέρηση. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε περίπου 8 δευτερόλεπτα. Μέσα στην πόλη, οι επιταχύνσεις είναι εξαιρετικές: σε κολλάνε στο κάθισμα, ενώ παράλληλα η μπαταρία φορτίζεται ξανά κατά την πέδηση.
Ταξίδι και Κατανάλωση
Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 183-184 χλμ./ώρα (κόφτης), ενώ το GPS δείχνει διαφορά μόλις 3-4 χλμ. Οι καταναλώσεις κυμαίνονται ως εξής:120-125 χλμ./ώρα: 6-6,5 λ./100 χλμ.
130 χλμ./ώρα: 6,8-7+ λ./100 χλμ.
140 χλμ./ώρα: 8+ λ./100 χλμ.
100-118 χλμ./ώρα: 5,2-5,5 λ./100 χλμ.
Κάτω από 100 χλμ./ώρα: Οι καταναλώσεις είναι εξαιρετικά χαμηλές, λόγω της μπαταρίας.Στο ταξίδι είναι άνετο, αλλά παρατηρούνται περιστασιακά περίεργες συμπεριφορές. Για παράδειγμα, αν πηγαίνεις με 120 χλμ./ώρα στις 2.700 στροφές, μπορεί ξαφνικά να ανεβάσει στις 3.500 για λίγα δευτερόλεπτα πριν επανέλθει. Αυτό συμβαίνει κυρίως όταν χρησιμοποιείς το cruise control μεταξύ 120-125 χλμ./ώρα. Η ηχομόνωση είναι ικανοποιητική, καλύτερη από την Alfa Romeo 147 που είχα, και συγκρίσιμη με ένα Mini Countryman που οδηγησα πριν. Επισης οταν πας πχ με 120χλμ και πατας τερμα γκαζι, θέλει 1-2 δεπτερολεπτα για να ανεβαζει στροφές ο κινητηρας στις 5000+ για να επιταχυνει, δεν εχει δηλ την αμεση αισθηση της μπαταριας οταν κινείσαι με κατω απο 60-70 χμλ.
Συμπεριφορά στην Πόλη
Στις ανωμαλίες του δρόμου αναπηδάει λίγο περισσότερο από όσο θα ήθελα. Ένα Nissan Qashqai με 16άρες ζάντες είχε καλύτερη απόσβεση, αλλά γενικά οι 17άρες ζάντες και το 55άρι προφίλ των ελαστικών είναι αποδεκτά για την Αθήνα.Θέματα με την Μπαταρία και τον Κλιματισμό
Στην πόλη και σε αστικές/περιαστικές διαδρομές, είναι πρακτικά αδύνατο να αδειάσει η μπαταρία, εκτός ισως αν οδηγείς πολύ επιθετικά πχ συνεχομενα 0-100 με κοκαλωμα στα φρενα για να μην προλαβει να φορτίσει, προσπαθησα να το κανω αλλα δεν τα καταφερα. Ωστόσο, όταν έχεις το Κλιματισμό ανοιχτό, ο κινητήρας λειτουργεί συνεχώς (σε ποσοστό 95%), με αποτέλεσμα να μην κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτό αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Χωρίς κλιματισμό αν η κατανάλωση είναι πχ 4-5 λ./100 χλμ., με air-condition ανεβαίνει στα 5,5-6 λ./100 χλμ. μιας και ναι μεν βοηθαει η μπαταρια αλλα ο κινητηρας ειναι μονιμα ανοιχτος έστω και στις 1300-1800 στροφές.Στο ταξίδι όμως με κλιμα ανοιχτο, στην περιπτωση μου στους 28 βαθμους και στην ενταση 5/8 καταφερα στην ανοδο της Μαλακασας οδηγωντας με τερμα γκαζι καποια χμλ πισω να τερματισω την μπαταρια και να μου κολλήσει στα 140+ χμλ χωρις να μπορω να ανεβασω αλλο με την μπαταρια να εχει κολλησει στην μια μπαρα. Εκει λοιπον βρηκα την ευκαιρια και εκανα ολα τα τεστ που ειχα στο μυαλο μου.
Με τερμα γκαζι παλι εσβησα το klima αλλα και παλι εμεινε κολλημένο στα 140-145χμλ, δεν προλαβαινε δηλ ο κινητηρας να φορτίσει την μπαταρια. Αφησα λοιπον λιγο το γκαζι για 10-15 δεπτ και παλι το τερματισα και μου εφτασε μεχρι τα 160 και παλι σιγα σιγα εχανα χλμ μεχρι τα 155 και επεφτε. Αφησα λοιπον παλι το γκαζι και επεσα στα 120 και φόρτισε στις 2 μπαρες και εκει καταφερα με τερμα γκαζι και κλειστο κλιμα και εφτασα στα 170+χμλ αλλα επειδη μαλλον δεν είχε ανηφορα τα κρατησε χωρίς να χασει χλμ εστω και με μια μπαρα μπαταριας.
Οπως θα ειδατε και στο βιντεο ειχα αρκετη ωρα μια μπαρα στην μπαταρια και παρολλα αυτα στις στροφες της Υλικης και μετα, ημουν χαλαρα πανω απο 170 για αρκετη ωρα χωρίς να χασω αποδοση, παντα με κλειστο Κλιματισμό. Και στην Ευθεια της Θηβας παλι ήμουν με 170+ για αρκετη ωρα αλλα λογω καμερων εκοβα και ξανα ανεβαζα ΠΑΝΤΑ με κλειστο το clima.
Συμπεράσματα
Είναι όντως δυνατό να εξαντλήσεις την μπαταρία σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης - παρατεταμενης τελικής με ανοιχτό κλιματισμό σε ελαφριά ανηφόρα η ισως και σε ευθεια. Ωστόσο, σε κανονικές συνθήκες, η απόδοση παραμένει εξαιρετική. Στην πόλη, οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, ενώ στο ταξίδι παραμένει άνετο και ξεκούραστο, παρά τις ελαφρές ιδιαιτερότητες.Συμπερασματικά καλή επιλογή!Είναι και πολύ όμορφο.Να είσαι καλά και να το χαρείς!
-
RE: MG ZS
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Όταν λες πλήρες υβριδικο τι εννοείς ;;το plug in;;είδα ταχύτητες 182 χλμ/ωρα..το MG ZS MAX HYBRID φθάνει μεχρι 168 χλμ/ωρα
Και όμως οδηγαω το MG ZS Max hybrid.
184χλμ έπιασα τελική και μπαίνει ο κοφτης κ με ριχνει στα 182-181χμλΑδερφέ πες μας γενικές εντυπώσεις το σου αρέσει και τι όχι.Αυτο που λένε ότι χάνει δύναμη το έχουν φτιάξει?
-
RE: Renault Captur II
@talosrb said in Renault Captur II:
Συγκριτικό Captur full hybrid vs Yaris Cross
https://www.autotypos.gr/dokimes/toyota-yaris-cross-vs-renault-captur-hybrid-dagkoto/Με βάση το άρθρο το Captur υπερέχει στα περισσότερα. Χάνει στην μεταπώληση και ελαφρώς στην μεικτή κατανάλωση.
"Το γαλλικό αυτοκίνητο υπερέχει σε αστικό περιβάλλον, με μέση κατανάλωση στην πόλη 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (4,2 λίτρα για το Toyota). Ωστόσο, συνολικά, το ιαπωνικό μοντέλο αποδείχθηκε πιο οικονομικό. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, έναντι 5,4 λίτρων του Captur."
"Το Yaris Cross είναι λίγο πιο αργό στις επιταχύνσεις εν κινήσει, με αποτέλεσμα να ζορίζεις λιγάκι παραπάνω τον κινητήρα του, άρα είναι και ολίγον πιο θορυβώδες. Σαφής η υπεροχή του Captur στο θέμα της άνεσης. Όχι μόνο της ακουστικής, αλλά και λόγω ανώτερης απόσβεσης των κακοτεχνιών από την ανάρτησή του."
"Αυτή τη στιγμή, στην ελληνική αγορά, για αυτοκίνητα 3-4 ετών, η μέση τιμή ενός Yaris Cross είναι σχεδόν 5.000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με ένα αντίστοιχο Captur."
"Η ποιότητα των υλικών στο γαλλικό μοντέλο είναι σαφώς ανώτερη" "Στην καμπίνα, η υπεροχή του Captur είναι οφθαλμοφανής. Τα υλικά στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών είναι ανώτερης ποιότητας."
"Το Captur υπερέχει σε ηχομόνωση, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα.
Ποιότητα καμπίνας ναι αλλά στο χαμηλότερη κατανάλωση πρέπει να γελούσε και αυτός που το εγραφε..
-
RE: Toyota Corolla Cross
Ξεκάθαρα Corolla cross φίλε!!Είμαι κάτοχος Yaris cross αλλά μάλλον θα είναι το επόμενο και για μένα οικογενειακό(τα έχω τσεκαρει).Πιο πρακτικό από το πιο κουπέ chr.
-
RE: TOYOTA FORUM
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@agpr said in TOYOTA FORUM:
Κατά τη γνώμη σου τα τελευταία corolla είναι χειρότερα σε απτή ποιότητα από το yaris του 2014; Ποια σημεία του corolla τρίζουν ή ποια πλαστικά του δεν σου φάνηκαν ποιοτικά;
Εγώ για το γιαρις και γιαρις κρος μιλάω.
Το κορολα είναι σαφώς πιο ποιοτικό αλλά σε απτή ποιότητα υπολείπεται της κορολας του 2003 που είχα. Καλά για το ραβ δεν υπάρχει σύγκριση. Αλλα και αυτό είναι άλλη κατηγορία.Πάντα θα συγκρίνω ίδιες κατηγορίες.
Γιατί κακο το κορολλα αλλά αδικείται συγκρινόμενο με το γιαρις.
Ασε που δεν είναι όλα για την ίδια δουλειά.
Ενα κορολλα δεν κάνει το ίδιο για καθημερινό όπως το γιαρις. Και το Κορολα είναι αχρείαστα μεγάλο για τους μικρούς χώρους που έχει. Και αρκετά χαμηλό.Ρε συ μήπως έπεσες στις πατρίδες που βγήκαν με πρόβλημα στην πίσω κολώνα???θα με ενδιέφερε να μου πεις τα αρνητικά του
-
RE: TOYOTA FORUM
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
Το χαμηλό γιαρις έχει λιγότερους αεροδυναμικους και ακούγεται λιγότερο.
Το κρος είναι ένα σηκωμένο γιαρις πάνω σε πατούρες. Πας πάνω από 80 και νομίζεις ότι έχεις την πόρτα ανοιχτή.
Ειδικά αν έχεις οξεία ακοή όπως εγώ (το βεβαιώνουν αυτό και άλλοι συνφορουμιτες) ήταν ταλαιπωρία το γιαρις κρος.
Οπως ταλαιπωρία είναι ενίοτε και το μαζντογιαρις με τα πλαστικά κακής ποιότητας που έχει και αυτό.
Αλλα είναι καθημερινό σκυλί, παροχή όποτε κλαιν…
Αλλά αγορασμένο style 26 χιλιάρικα και να μην βρίσκεις ησυχία ;;Εγώ το πήρα 23700 style πριν ανέβουν χαχαχαχαχα