Τι λέει σαν αυτοκίνητο αυτό παιδιά? Ακούγεται πολύ!
Posts made by mariolas
-
RE: Chery Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Φαίνεται πολυ αποδοτικός κινητήρας αλλα στο εξωτερικό φαίνεται να αναφέρουν και γι αυτόν θεματα αξιοπιστίας οχι ομως οπως τον pure tech... Αλλα είναι χαμηλά.. Αν σου κάτσει όμως νομίζω ειναι VFM και κορυφαίο μάλιστα. Ειδικά το SW που τα σπάει.
-
RE: FORD KUGA 2019 Third generation (C482)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τι λεει το τελευταίο Ford? Την παλεύει?
-
RE: Mazda CX-5posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dstou said in Mazda CX-5:
Αναλυτικά οι τιμές:
FWD Prime Line – 34.960 ευρώ
FWD Centre Line – 38.905 ευρώFWD Exclusice Line – 41.272 ευρώ
FWD Homura – 44.383 ευρώ
AWD Centre Line – 41.272 ευρώ
AWD Exclusive Line – 43.477 ευρώ
AWD Homura – 46.423 ευρώΔεν θα δει προκοπή...
Ξεκάθαρα ... Και ειναι ωραίο αυτοκίνητο. Με ενα τάλιρο οριζόντιο σε όλες τις εκδόσεις θα δουλέψει.
-
RE: Renault Clio VIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Θέμα χρόνου ειναι. Εδω ανέβασε εγγύηση το Group . Στηρίζουμε Renault
-
RE: Renault Clio VIposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@vagkirk said in Renault Clio VI:
@kkostask said in Renault Clio VI:
Βγήκαν και οι τιμές….αναμενόμενες…
Χμμ...με λίγα χρήματα παραπάνω αγοράζεις το diesel EAT8 Peugeot 308 που είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και πλέον μάλιστα με 8 χρόνια εγγύηση!
Παρε Diesel 308 να μας πεις πως ειναι!


-
RE: Peugeot 408 (2022)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πως να ανταγωνιστείς τον οποιοδήποτε με pure tech? Ουτε Dacia
-
RE: Peugeot 408 (2022)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Θεωρώ οτι ηταν αναμενόμενο. Οσο καλο και να ειναι δεν είναι δυνατόν να στέκεται με τέτοια τιμή.Το ιδιο για πολλα ευρωπαϊκά grandland , austral, Tiguan
-
RE: Peugeot 408 (2022)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@a-d-p said in Peugeot 408 (2022):
Ανανεωμένο Peugeot 408: Στην Ελλάδα, έως 6.300 ευρώ πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του
Spoiler alert!!+
@criuser , αυτοί που το αγόρασαν καινούριο το 2023 πόσο κέρδος θα βγάλουν στην μεταπώληση 🤭
Ενα 20αρικο και πολύ είναι χαχαχα
-
RE: Dacia Bigsterposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μονο το mild hybrid αξίζει χωρίς lpg βγαζει θέματα πολλά.
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Αν στην εγγύηση ειναι κινητήρας και dsg επιστρέφω χαχα
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο ανταγωνισμός θα βοηθήσει στην λογική προς ολες τις κατευθύνσεις. Και στους Ιάπωνες. Γιατι και αυτοί πλέον πουλάνε πολυ ακριβά με μόνη ταμπέλα αξιοπιστία και ενα υβριδικό σύστημα. Και τους κορεάτες που μεσα σε μια πενταετία νομίζουν οτι πουλάνε μια μίξη Lamborghini με lexus ...
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Με τους κινεζους έσφιξαν οι κώλοι. Δεν υπάρχει καμια εκδίκηση αδερφέ. Ο ψεύτης και κλέφτης τον πρωτο χρόνο χαίρονται. Βαζουν την λογικη στο τραπέζι γιατι αλλιως θα σβήσουν απο τον χάρτη!!!
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πάντως αν γινει αυτό ενα t roc το έβλεπα με αλλο μάτι. χαχαχαχαχαχαχα
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πάντως σίγουρα θα ειναι με πολλούς αστερίσκους. Γιατι θα πρέπει να πουλάνε για κάθε ένα αυτοκίνητο διπλή μηχανή και ενα dsg ακόμα χαχαχαχαχαχαχα
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
Τα κορεατικά δεν μπαίνουν δίπλα στους Ιάπωνες με τίποτα. Διπλα στους Γερμανούς ναι άνετα. Εχουν ρίξει τόσο την αξιοπιστία τους οι Ευρωπαίοι που τους παίρνει αρκετά και τους κίτρινους να το κάνουν. Αστα βραστά ...
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
Ποιος ειπε για Κινέζους? Δεν ειναι παράλογο όμως. Οταν οι ίδιοι οι Ευρωπαίοι ιστορικά και στα πάντα ειναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες.Παντα τις κορδέλες τις πούλαγε η Δύση ...
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
Σαν συμπέρασμα που κάνω βάση πωλήσεων αν η Suzuki ηταν ενα 20% με ποιο μοντέρνα αισθητική θα τους ξηλωνε όλους. Πουλα τα ιδια αυτοκίνητα ουσιαστικά 10plus χρόνια και στέκεται πολύ ψηλά!