Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 609
    • Best 337
    • Groups 0

    Posts made by mariolas

    • RE: Chery Forum

      Τι λέει σαν αυτοκίνητο αυτό παιδιά? Ακούγεται πολύ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Φαίνεται πολυ αποδοτικός κινητήρας αλλα στο εξωτερικό φαίνεται να αναφέρουν και γι αυτόν θεματα αξιοπιστίας οχι ομως οπως τον pure tech... Αλλα είναι χαμηλά.. Αν σου κάτσει όμως νομίζω ειναι VFM και κορυφαίο μάλιστα. Ειδικά το SW που τα σπάει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: TOYOTA FORUM

      https://carselectric.gr/i-corolla-allazei-dna-protes-plirofories-gia-to-neo-montelo/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: FORD KUGA 2019 Third generation (C482)

      Τι λεει το τελευταίο Ford? Την παλεύει?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Mazda CX-5

      @dstou said in Mazda CX-5:

      Αναλυτικά οι τιμές:

      FWD Prime Line – 34.960 ευρώ
      FWD Centre Line – 38.905 ευρώFWD Exclusice Line – 41.272 ευρώ
      FWD Homura – 44.383 ευρώ
      AWD Centre Line – 41.272 ευρώ
      AWD Exclusive Line – 43.477 ευρώ
      AWD Homura – 46.423 ευρώ

      Δεν θα δει προκοπή...

      Ξεκάθαρα ... Και ειναι ωραίο αυτοκίνητο. Με ενα τάλιρο οριζόντιο σε όλες τις εκδόσεις θα δουλέψει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Renault Clio VI

      Θέμα χρόνου ειναι. Εδω ανέβασε εγγύηση το Group . Στηρίζουμε Renault

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Renault Clio VI

      @vagkirk said in Renault Clio VI:

      @kkostask said in Renault Clio VI:

      Βγήκαν και οι τιμές….αναμενόμενες…

      https://autogreeknews.gr/nea/nea-lansarismata-autokinitwn/i-timi-toy-neoy-renault-clio-eco-g-120-lpg-edc/

      Χμμ...με λίγα χρήματα παραπάνω αγοράζεις το diesel EAT8 Peugeot 308 που είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και πλέον μάλιστα με 8 χρόνια εγγύηση!

      Παρε Diesel 308 να μας πεις πως ειναι! 😁😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      Πως να ανταγωνιστείς τον οποιοδήποτε με pure tech? Ουτε Dacia

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      Θεωρώ οτι ηταν αναμενόμενο. Οσο καλο και να ειναι δεν είναι δυνατόν να στέκεται με τέτοια τιμή.Το ιδιο για πολλα ευρωπαϊκά grandland , austral, Tiguan

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      @a-d-p said in Peugeot 408 (2022):

      Ανανεωμένο Peugeot 408: Στην Ελλάδα, έως 6.300 ευρώ πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του

      Spoiler alert!!+
      @criuser , αυτοί που το αγόρασαν καινούριο το 2023 πόσο κέρδος θα βγάλουν στην μεταπώληση 🤭😁

      Ενα 20αρικο και πολύ είναι χαχαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Dacia Bigster

      Μονο το mild hybrid αξίζει χωρίς lpg βγαζει θέματα πολλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: VW FORUM

      Αν στην εγγύηση ειναι κινητήρας και dsg επιστρέφω χαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: VW FORUM

      Ο ανταγωνισμός θα βοηθήσει στην λογική προς ολες τις κατευθύνσεις. Και στους Ιάπωνες. Γιατι και αυτοί πλέον πουλάνε πολυ ακριβά με μόνη ταμπέλα αξιοπιστία και ενα υβριδικό σύστημα. Και τους κορεάτες που μεσα σε μια πενταετία νομίζουν οτι πουλάνε μια μίξη Lamborghini με lexus ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: VW FORUM

      Με τους κινεζους έσφιξαν οι κώλοι. Δεν υπάρχει καμια εκδίκηση αδερφέ. Ο ψεύτης και κλέφτης τον πρωτο χρόνο χαίρονται. Βαζουν την λογικη στο τραπέζι γιατι αλλιως θα σβήσουν απο τον χάρτη!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: VW FORUM

      Πάντως αν γινει αυτό ενα t roc το έβλεπα με αλλο μάτι. χαχαχαχαχαχαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: VW FORUM

      Πάντως σίγουρα θα ειναι με πολλούς αστερίσκους. Γιατι θα πρέπει να πουλάνε για κάθε ένα αυτοκίνητο διπλή μηχανή και ενα dsg ακόμα χαχαχαχαχαχαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: VW FORUM

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/h_volkswagen_anebazei_tin_eggyisi_sta_10_xronia_poia_montela_afora-7853121/
      Οντως τώρα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariolas
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Τα κορεατικά δεν μπαίνουν δίπλα στους Ιάπωνες με τίποτα. Διπλα στους Γερμανούς ναι άνετα. Εχουν ρίξει τόσο την αξιοπιστία τους οι Ευρωπαίοι που τους παίρνει αρκετά και τους κίτρινους να το κάνουν. Αστα βραστά ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariolas
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Ποιος ειπε για Κινέζους? Δεν ειναι παράλογο όμως. Οταν οι ίδιοι οι Ευρωπαίοι ιστορικά και στα πάντα ειναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες.Παντα τις κορδέλες τις πούλαγε η Δύση ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariolas
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Σαν συμπέρασμα που κάνω βάση πωλήσεων αν η Suzuki ηταν ενα 20% με ποιο μοντέρνα αισθητική θα τους ξηλωνε όλους. Πουλα τα ιδια αυτοκίνητα ουσιαστικά 10plus χρόνια και στέκεται πολύ ψηλά!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mariolas
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 30
    • 31
    • 1 / 31
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr